مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05 Core i5 (1135G7) - 8GB - 512GB SSD - Intel Laptop

لپ تاپ 14 اینچی لنوو آیدیاپد مدل فلکس 5 با مشخصات Core i5 (1135G7) - 8GB - 512GB SSD - Intel

کد محصول:
4185
برند:
38,999,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(3 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
43,999,000 تومان (بدون مالیات)
1 امتیاز
لپ تاپ جدید لنوو با نام ideapad gaming 3 رقیب سرخت لپ تاپ گیمینگ hp victus 15 است . اگر قصد خرید لپ تاپ دارید و هزینه شما محدود است ، یکی از گزینه های مقرون به صرفه لپ تاپ گیمینگ 3 است. این نسخه از ideapad gaming 3...
51,599,000 تومان (بدون مالیات)
2 امتیاز
با توحه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها انتخاب بهترین لپ تاپ کار ساده ای نیست . اگر قصد خرید لپ تاپ با کیفیت و خوش قیمت دارید قطعا ideapad gaming 3 2022 میتواند گزینه مناسبی باشد.این لپ تاپ از سخت افزار بروز و قدرتمندی...
توضیحات

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05 Core I5 (1135G7) - 8GB - 512GB SSD - Intel Laptop

نقد و بررسی اجمالی Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05

عکس های لپ تاپ لنوو Flex 5 14il05

قطعا بسیاری از شما به خوبی با برند معروف و مشهور لنوو آشنا هستید و می دانید که این کمپانی محصولات باکیفیت بسیاری را به تولید رسانده است. از بهترین محصولات این برند می توان لپ تاپ IdeaPad Flex 5 14ITL05 را معرفی نمود که لنوو در ساخت آن از پردازنده i7-1165G7 بهره برده است که جز پردازنده های قدرتمند به شمار می رود. از اصلی ترین مشخصات این پردازنده می توان به فرکانس 2.8/4.7 گیگاهرتزی آن اشاره نمود. از دیگر قطعات سخت افزاری موجود در این دستگاه می توان پردازنده گرافیکی GeForce MX450 2GB GDDR6 را عنوان کرد که دارای حافظه 2 گیگابایتی می باشد. این پردازنده گرافیکی دارای قدرت بالایی بوده است که کاربران را در انجام امور گرافیکی کمک خواهد نمود. لنوو در طراحی  لپ تاپ IdeaPad Flex 5 14ITL05 از کمترین حاشیه استفاده نموده است که آن را زیباتر و جذابتر به نمایش می گذارد و یک سیستم به روز و جدید به شمار می رود. وجود حاشیه های اندک سبب می گردد کاربران بتوانند به راحتی از نمایشگر لمسی IPS 250nits Glossy (1920 x 1080) آن استفاده نمایند. لازم به ذکر است که صفحه نمایش از طریق لولایی 360 درجه ای به بدته اتصال پیدا کرده است که همانند یک تبلت می توانید از آن بهره گیرید. در صورت تمایل می توانید از قلم دیجیتال جهت نوشتن بر روی آن استفاده کنید که همانند یک دفترچه خاطرات برایتان به شمار خواهد رفت. مشخصات و امکانات دیگری که در لپ تاپ 14ITL05 شاهد هستیم شامل حسگر اثرانگشتی که از سرعت و دقت بالایی برخوردار است می باشد که از طریق می توانید تا 3 بار ورود سریعتری را به سیستم داشته باشید. وجود Windows Hello موجب می شود تا امنیت سیستم شما بالاتر رفته و خیالتان از امنیت حساب های بانکی و ایمیل هایتان راحت باشد و شما تنها با ی لمس وارد آنها بشوید.

لپ تاپ Flex 5 از وزن بسیار کمی برخوردار است و می توان آن را جز سبکترین تولیدات برند لنوو به شمار آورد. همانطور که ذکر شد صفحه نمایش لپ تاپ لنوو فلکس 5 قادر به چرخش 360 درجه ای می باشد. رونمایی و عرضه این محصول در سال 2021 انجام گرفت و در میان باریک ترین و ظریف ترین لپ تاپ های 14 اینچی قرار گرفت. این محصول را می توان ترکیبی از دو محصول Yoga C740 و IdeaPad 5 به شمار آورد که اصلی ترین تفاوتشان در قسمت سخت افزاری آن می باشد. این محصول از وزن 1.5 کیلوگرمی برخوردار بوده که وزن بسیار مطلوبی برای یک سیستم 14 اینچی به شمار می رود و قطعا رضایت کاربران را در پی خواهد داشت و حمل جابه جایی آن راحت تر خواهد بود. اگر قصد خرید یک لپ تاپ سبک را دارید تا هنگام سفر و ... با خود به همراه داشته باشید این محصول گزینه ی مناسبی برایتان به شمار خواهد رفت.

طراحی ظاهری Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05

مشخصات لپ تاپ Lenovo Flex 5

لنوو همیشه سعی داشته است محصولات سری Flex 5 خود را با وزن کم طراحی و تولید نماید تا حمل و جابه جایی آن برای کاربران راحت تر باشد. تولیدات جذاب و شیک این سری از محصولات که در ساخت آن از پلاستیک با کیفیت بهره گرفته شده است سبب گردیده تا یک رقیب قدر در دسته بندی Ultra Book برای محصولات دیگر کمپانی ها که در عرصه تولید لپ تاپ فعالیت دارند محسوب گردند. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصولات کاملا مطلوب بوده و تاثیر بسزایی در فروش بالای آن داشته است. برای این سیستم نیز همانند نسل پیش خود از سیستم صوتی بهره گرفته شده که توسط کمپانی دالبی به تولید رسیده است. لنوو برای این دستگاه از صفحه نمایشی استفاده نموده است که دارای قابلیت تاچ بسیار دقیق و ... می باشد که حاکی از آن است که لپ تاپ لنوو Flex 5 جز لپ تاپ های لوکس و بالارده قرار می گیرد.

جهت ساخت قاب پشتی لپ تاپ IdeaPad Flex 5 از پلاستیک با کیفیت بهره گرفته شده است که از مقاومت بالایی برخوردار است و موجب کمتر شدن وزن دستگاه شده است. لنوو لوگوی خود را در سمت چپ بالای قاب قرار داده است که موجب زیباتر و شیک تر شدن آن شده است. به دلیل بهره گیری از پلاستیک جهت ساخت قاب پشتی شاهد باقی ماندن اثرانگشت بر روی آن نخواهیم بود در نتیجه نیازی به پاک کردن مداوم آن نخواهد بود. از دیگر مزیت های این قاب مقاومت بالای آن در برابر خط و خش می باشد.

برای ساخت قسمت زیرین سیستم نیز از پلاستیک استفاده شده است که به همراه گرافیت می باشد. با نگاهی به قسمت زیرین متوجه یکدست بودن آن خواهید شد. هنگام استفاده و قرارگیری دستگاه بر روی ممکن است حس کنید در حال سور خوردن می باشد. قسمت زیرین نیز دارای مقاومت بالا در برابر خط و خش می باشد. از دیگر امکانات این محصول می توان بلندگوهای تولیدی دالبی را ذکر نمود که برای این سیستم از دو بلندگو بهره گرفته شده است. محل قرارگیری این بلندگوها در قسمت زیرین سیستم می باشد که قادر به پخش صدا با کیفیت مطلوب است. این اسپیکرها از فناوری استریو و دالبی برخوردار هستند و علاوه بر آن برایشان از قابلیت نویزگیر استفاده شده است که موجب می گردد کیفیت صدا افزایش یابد و صداهای مزاحم حذف شود. وجود این بلندگوها موجب می گردد بتوانید صدای واضح و باکیفیتی را گوش دهید.

با نگاهی به قاب پشتی می توانید لوگوی لنوو را در گوشه آن مشاهده کنید که موجب جذاب تر و زیباتر شدن دستگاه و قاب گردیده است. لازم به ذکر است که این بهره گیری از فلز سبب گشته تا حین شارژ لپ تاپ مقداری احساس الکتریسیته ساکن منتقل شود. یکی از معایب این دستگاه باقی ماندن جای اثر انگشت بر روی فلز مشکی رنگ لپ تاپ می باشد. این محصول با وجود سادگی از جذابیت بالایی برخوردار است. در پایین قاب پشتی بریدگی در نظر گرفته شده است که از تقارن برخوردار نبوده است و به زیبایی دستگاه کمک بسزایی نموده است. ایسوس برای ساخت قسمت زیرین دستگاه نیز از پلاستیک مقاوم و مستحکم استفاده نموده است. در این محصول خروجی فن ها در پشت قاب و بغل قرار داده شده است و همین دلیلی است تا حین استفاده و قرار گیری لپ تاپ بر روی پا گرمای آن را بیشتر حس کنید. با نگاهی به این دستگاه متوجه خواهیم شد که ورودی های هوا از ظاهر زیبایی بهره مند هستند که حتی متوجه لوگوی لنوو نخواهید بود.

زیبایی  لپ تاپ Lenovo Flex 5 با وجود حاشیه های کم افزایش یافته است که این نوع طراحی در بیشتر لپ تاپ های مدل دیررس وجود دارد. کم بودن حاشیه موجب می گردد ردپا کمتر باقی بماند. این صفحه نمایش به خوبی می تواند از بعضی از ویژگی های خاص و جذاب بازی پشتیبانی نماید اما همانطور که ذکر شد تمامی این ویژگی ها پشتیبانی نمی گردد. با وجود پنل IPS نرخ تازه سازی مناسب بهتر خواهد بود و نرخ فریم را افزایش خواهد داد.

معرفی لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5

کمپانی لنوو جهت ساخت قسمت داخلی سیستم نیز همانند قاب زیرین عملکرده و از همان جنس بهره برده است. وجود سادگی که قسمت داخلی دارا است اما بسیار شیک و زیبا دیده می شود و کاربران را به خود جذب می کند. با آنکه سایز دستگاه چندان بزرگ نبوده اما کار با کیبورد و تاچ پد به راحتی انجام می گردد و هر یک به خوبی در جای خود تعبیه شده اند. حسگر در نظر گرفته شده برای این محصول از دقت و سرعت بالایی بهره مند است و لنوو همانند دیگر محصولاتش حسگر را در سمت راست قسمت پایینی کیبورد قرار داده است. با نگاهی به سمت راست دستگاه دکمه های پاور را مشاهده خواهید نمود. محل قرارگیری این دکمه ها هنگامی که سیستم را بصورت تبلت استفاده می کند محل بسیار خوبی خواهد بود و کاملا در دسترستان قرار می گیرد.

بررسی لپ تاپ لنوو فلکس 5

کیبوردی که برای لپ تاپ فلکس 5 لنوو در نظر گرفته شده است از نوع جزیره ای بوده و از نور پس زمینه بهره مند می باشد. میان دکمه های این کیبورد فاصله بسیار مطلوبی را مشاهده می کنیم که کار با آن را راحت تر می نماید. این کیبورد دارای دکمه هایی می باشد که اندازه آن از بعضی از لپ تاپ های 15 اینچی نیز بزرگتر بوده و تایپ با آن راحت تر و آسان تر می باشد. در قسمت پایین کیبورد فضای مناسبی برای قرارگیری دست قرار داده شده است که مچ ها دچار خستگی و فشار نخواهد شد.

در قسمت داخلی سیستم تاچ پد را مشاهده می کنیم که برای ساخت آن از فناوری چند لمسی بهره گرفته شده است و دارای حساسیت و دقت بالایی نیز می باشد. هنگام کار با تاچ پد به هیچ عنوان لیز خوردن انگشت را حس نخواهید کرد. ابعاد در نظر گرفته شده برای تاچ پد بسیار مطلوب بوده که در برابر ابعاد لپ تاپ کاملا مناسب به شمار می رود. لنوو جهت ساخت تاچ پد از جنسی استفاده نموده است که علاوه بر مقاومت و استحکام بالا اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند.

در این دستگاه پورت های مورد نیاز کاربران قرار داده شده است که این پورت ها نظیر پورت USB Type C ، پورت HDMI ، ورودی 3.5 میلی متری صدا می باشد که محل قرارگیری این پورت ها در سمت چپ بوده و در سمت راست نیز می توان دو پورت USB 3.0 را مشاهده نمود. در سمت راست علاوه بر این دو پورت درگاه کارت حافظه نیز قرار داده شده است. در قسمت های قبل نیز ذکر نمودیم که دکمه های پاور در سمت راست تعبیه شده است که هنگام کار با سیستم بصورت تبلت کارتان راحت تر خواهد بود.

صفحه نمایش Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo ideapad flex 5

صفحه نمایشی که این دستگاه از آن برخوردار است یک صفحه نمایش 14.0 اینچی می باشد که در ساخت آن از پنل IPS بهره گرفته شده است. این صفحه نمایش از کیفیت فول اچ دی برخوردار است و رزولوشن آن نیز برابر با 1920*1080 می باشد. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می توان به نرخ تازه سازی 60 هرتزی اشاره نمود که با وجود این ویژگی ها و مشخصات شاهد کیفیت و وضوح بالایی خواهیم بود. لازم به ذکر است که زاویه دید در این صفحه نمایش برابر با 178 درجه بوده و شاهد دقت رنگ بالا در آن هستیم. به دلیل استفاده از فناوری Reduce Blue Color کمترین صدمه و آسیب به چشمان شما وارد خواهد شد. لنوو  لپ تاپ Flex 5 را با صفحه نمایش براق به تولید رسانده است که اصلی ترین عیب این محصول به شمار می رود و سبب می گردد در تا نور در محیط های پرنور و بار انعکاس یابد. این نمایشگر از قابلیت چند لمسی (10 اثر انگشت) برخوردار است که مزیت بزرگی به شمار می رود. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به دقت لمس بالای آن اشاره نمود. برای این محصول قلم هوشمند نیز در نظر گرفته شده است که می توانید از آن استفاده کنید که دقت و حساسیت بالایی را از آن شاهد خواهیم بود. جهت اتصال بدنه به صفحه نمایش از دو لولای مقاوم و مستحکم استفاده شده است که این دو لولا در دو طرف قرار داده شده است که کاربران به راحتی می توانند آن را به میزان 360 درجه باز کنند و همانند یک تبلت از آن بهره گیرند.

سخت افزار لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5

لپ تاپ فلکس 5 تولیدی لنوو موفق به کسب امتیاز بالا در زمینه طراحی ظاهری شده است و رضایت کاربران را نیز در این زمینه بدست آورده است. کمپانی لنوو برای قسمت فنی این محصول از پردازنده کم مصرفی بهره برده است که جز پردازنده های نیمه حرفه ای قرار می گیرد. حافظه رم این محصول برابر با 8 گیگابایت بوده و از حافظه SSD با سرعت بالا نیز بهره مند است که می تواند مزیت بزرگی برای برنامه نویسان به شمار رود.

پردازنده Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05

پردازنده ای که برای لپ تاپ Lenovo ideaPad Flex 5 بکار برده شده است از تولیدات کمپانی اینتل بوده و Core i5 1135G7 نام دارد. این پردازنده مرکزی از 4 هسته حقیقی و 4 هسته مجازی بهره مند است. اگر بخواهیم دیگر مشخصات این پردازنده را ذکر کنیم شامل فرکانس پایه 2.4 گیگاهرتزی بوده که می توانید به راحتی انجام کارهای روزانه خود و علاوه بر آن به انجام برنامه نویسی و امور گرافیکی نیمه سنگین بپردازید. این پردازنده مرکزی جز تولیدات نسل یازدهم اینتل به شمار می رود که همان Rocket Lake نام دارد. لازم به ذکر است که حافظه کش این پردازنده برابر با 8 مگابایت بوده و اورکلاک آن نیز 4.2 گیگاهرتز می باشد که اعداد کاملا مطلوبی به شمار می رود و می توان جز پردازنده های نیمه حرفه ای آن را قرار داد. گفتنی است که این پردازنده از بنچمارک 10085 بهره مند است. تولیدات نسل یازدهم اینتل دارای قدرت بالایی در قیاس با تولیدات نسل پیش خود هستند که این قدرت بالاتر به دلیل تغییراتی می باشد که در معماری آن انجام گرفته است اگر به قیاس این پردازنده و Core i5 10400H بپردازیم متوجه خواهیم شد که این پردازنده دارای قدرت بالاتری می باشد.

مموری (RAM)

حافظه رم در نظر گرفته شده برای لپ تاپ فلکس 5 از نوع DDR4 بوده که دارای ظرفیت 8 گیگابایتی می باشد. لازم به ذکر است که امکان ارتقاء این حافظه برای کاربران فراهم نشده است. اگر قصد انجام امور پردازشی و محاسباتی را دارید می توانید از این محصول بهره گیرید

حافظه (Storage)

مشخصات لپ تاپ Flex 5 لنوو

در  لپ تاپFlex 5 از حافظه داخلی خشک SSD که دارای سرعت بالایی نیز می باشد استفاده شده است. این حافظه از ظرفیت 512 گیگابایتی بهره مند است که در صورت نیاز می توانید به ارتقاء آن بپردازید.

کارت گرافیک

برای  لپ تاپ 14ITL05 از پردازنده گرافیکی مجتمع یا همان On Board بهره گرفته شده است که گزینه ی مناسبی برای انجام امور معمولی و روزانه به شمار می رود که از حافظه رم 4 گیگابایتی نیز برخوردار است تا از این طریق بتوانید امور گرافیکی را در حد سبک انجام دهید. این کارت گرافیک از تولیدات برند اینتل بوده و Intel Iris Xe Graphics نام دارد. لازم به ذکر است که لپ تاپ فلکس 5 از پردازنده گرافیکی مجزا بهره مند نمی باشد.

باطری

لپ تاپ IdeaPad Flex 5 از باطری لیتیومی 3 سلولی بهره مند است که ظرفیت آن برابر با 52.5 وات ساعت می باشد. این باطری در صورت استفاده سیستم برای کارهای روزانه می تواند به مدت 4 الی 6 ساعت شارژدهی داشته باشد که مدت مطلوبی به شمار می رود. این باطری را می توان از نوع داخلی به شمار آورد که کاربران در صورت نیاز به تعویض آن باید قاب دستگاه را باز نمایند و به تعویض آن اقدام کنند. از دیگر مزیت های این سیستم می توان به مدار قطع کن باطری اشاره نمود که پس از شارژ کامل باطری سیستم از مدار خارج گردیده و هیچگونه صدمه و آسیب به آن وارد نخواهد شد. طبق گفته ی کمپانی لنوو این لپ تاپ در صورت تماشای فیلم به مدت 10 الی 11 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

سیستم خنک کننده Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05

زمانی که به استفاده زیاد از  لپ تاپ آیدیاپد فلکس 5 می پردازید و نگران گرمای بیش از حد آن هستید اچ پی برای حل مشکل گرمای بالای سیستم به استفاده از سیستم خنک کننده حرارتی پرداخته است تا به کنترل حرارت و گرمای لپ تاپ بپردازد و کاربر بتواند بدون نگرانی به انجام امور گرافیکی و پردازشی سنگین و اجرای بازی های سنگین بپردازند. سیستم خنک کننده این لپ تاپ با فن های قوی کنترل حرارت را به طور مطلوب انجام می دهد. ضخامت اندک و وزن کم این محصول موجب گشته تا کاربران به راحتی اقدام به جابه جایی و حمل سیستم نمایند. لازم به ذکر است که فن بکار برده شده برای این سیستم یک فن به صورت دوگانه می باشد که سیستم را حین انجام امور سنگین خنک می نماید. گفتنی است که شرکت لنوو دریچه خنک کننده را در گوشه ی این دستگاه قرار داده است. سیستم خنک کننده ای که این محصول برخوردار است به خوبی می تواند به کاهش دمای این دستگاه بپردازد. در قسمت بالای این لپ تاپ یک فن قرار داده شده است که از صدای بسیاری برخوردار می باشد. لنوو خروجی این محصول را در بالا و زیر لولا تعبیه نموده است که با بالا رفتن دما به خوبی به خنک نمودن دستگاه می پردازد. فن در نظر گرفته شده از هیچگونه صدایی برخوردار نبوده اما اگر از کل قدرت دستگاه استفاده کنید صدای اندکی را از خروجی آن خواهید شنید.

جمع بندی Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05

لپ تاپ IdeaPad Flex 5 تولیدی کمپانی لنوو از بهترین تولیدات این برند در دسته لپ تاپ های لمسی الترابوک قرار می گیرد که دارای سخت افزار نیمه حرفه ای می باشد. همانطور که ذکر شد این محصول از وزن کمی برخوردار بوده و قیمت در نظر گرفته شده در قیاس با امکانات آن بالا می باشد. اگر قصد خرید یک لپ تاپ برای کاربری خانگی، برنامه نویسی، مدیران و ... را دارید این محصول می تواند گزینه ی مناسبی برایتان محسوب گردد. با وجود قیمتی که این لپ تاپ دارا است وجود مزیت هایی همچون سخت افزار نیمه حرفه ای و تقریبا قوی، وزن کم، نمایشگر لمسی می تواند جایگاه آن را در برابر تولیدات رقبا بالاتر ببرد. محصولاتی همچون Hp Spectre، Asus Zenbook و Dell XPS 13 را می توان به عنوان رقبای اصلی لپ تاپ فلکس 5 به شمار آورد.

وجود پردازنده i7-1165G7 در این محصول می تواند امکان انجام امور پردازشی را تا حد بالایی برایتان فراهم گرداند. این پردازنده از فرکانس پایه 2.8/4.7 گیگاهرتزی بهره مند است. پردازنده گرافیکی بکار برده شده که GeForce MX450 2GB GDDR6 نام دارد دارای حافظه دو گیگابایتی می باشد. حاشیه های  لپ تاپ آیدیاپد فلکس 5 بسیار کم بوده که به جذابیت آن افزوده است. برای اتصال بدنه به صفحه نمایش از لولای 360 درجه ای استفاده شده است که به خوبی می توانید آن را تا 360 درجه باز کنید و همانند یک تبلت از آن استفاده کنید. با بهره گیری از یک قلم دیجیتال امکان نوشتن بر روی نمایشگر همانند یک دفتر خاطرات برایتان فراهم می گردد. برای این سیستم حسگر اثرانگشتی در نظر گرفته شده است که از حساسیت و دقت بالایی برخوردار بوده و می توانید تا سه بار از ورود سریع به آن بهره مند شوید. همانطور که در قسمت قبل نیز ذکر شد این محصول با وجود Windows Hello می تواند امنیت حساب های بانکی و ایمیل های شما را حفظ کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Lenovo

مشخصات

ابعاد
20.99x321.5x217.5 میلی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
ساختار بدنه
آلومینیوم و فیبر کربن
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
Core i5 - 1135G7
فرکانس پردازنده
2.4 گیگاهرتز تا 4.2 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4-3200MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 2242 SSD
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Intel
مدل پردازنده گرافیکی
Integrated Intel Iris Xe
اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
دارد
صفحه نمایش مات
ندارد
توضیحات صفحه نمایش
14" FHD (1920x1080) IPS 250nits Glossy, 45% NTSC
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
720p
مشخصات اسپیکر
Dolby Audio Premium
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
multi-touch touchpad
حسگر اثر انگشت
دارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
11ax, 2x2 + BT5.0
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
ندارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
1
پورت Thunderbolt
ندارد
طبقه‌بندی
کاربری عمومی، تبدیل پذیر یا Convertible
سیستم عامل
Windows 10 Home 64
توضیحات باتری
ظرفیت 52.5 وات ساعت
امکانات دیگر
دارای قلم اکتیو صفحه نمایش، حسگر اثر انگشت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
20.99x321.5x217.5 میلی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
ساختار بدنه
آلومینیوم و فیبر کربن

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
14" FHD (1920x1080) IPS 250nits Glossy, 45% NTSC

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
Core i5 - 1135G7
فرکانس پردازنده
2.4 گیگاهرتز تا 4.2 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4-3200MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 2242 SSD

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Intel
مدل پردازنده گرافیکی
Integrated Intel Iris Xe

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
11ax, 2x2 + BT5.0
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
1
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
720p
مشخصات اسپیکر
Dolby Audio Premium
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
multi-touch touchpad

باتری و شارژر

توضیحات باتری
ظرفیت 52.5 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری عمومی، تبدیل پذیر یا Convertible
سیستم عامل
Windows 10 Home 64
امکانات دیگر
دارای قلم اکتیو صفحه نمایش، حسگر اثر انگشت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد