مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Acer Aspire 5 A515-57G-51RC I7(1260P) - 8GB - 512GB - 4GB (RTX 2050) FHD Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Aspire 5 A515-57G-51RC I7 (1260P) - 8GB - 512GB - 4GB (RTX 2050)

کد محصول:
4739
برند:
رنگ
  • نوک مدادی
گارانتی
  • 12 یا 18 ماه گارانتی شرکتی و اصلی
خدمات نرم افزاری
39,299,000 تومان بدون مالیات
خرید اقساطی
(13 رای)
محصولات مرتبط
28,999,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
لپ تاپ ایسر aspire 3 a315 برای کسانی که لپ تاپ را برای استفاده روزمره تهیه میکنند میتواند گزینه اقتصادی باشد . این لپ تاپ در کانفیگ های متفاوت عرضه می شود . این نسخه دارای پردازنده i5 نسل 12 ، 8 گیگابایت حافظه رم ، 1...
53,499,000 تومان (بدون مالیات)
6 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro V  جدیدترین طراحی ایسر برای سری نیترو است که  درب پشت لپ تاپ بسیار زیبا و شکیل طراحی شده همچنین در این نسخه نسبت به سال های پیش وزن لپ تاپ سبک تر شده و ضخامت لپ تاپ باریک تر شده ، ضخامت...
39,999,000 تومان (بدون مالیات)
4 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro V  جدیدترین طراحی ایسر برای سری نیترو است که  درب پشت لپ تاپ بسیار زیبا و شکیل طراحی شده همچنین در این نسخه نسبت به سال های پیش وزن لپ تاپ سبک تر شده و ضخامت لپ تاپ باریک تر شده ، ضخامت...
Acer Aspire 3 A315 Core i3 (1215U) - 8GB - 512GB SSD - Intel UHD FHD Laptop Acer Aspire 3 A315 Core i3 (1215U) - 8GB - 512GB SSD - Intel UHD FHD Laptop
-1,000,000 تومان
پیشنهاد ویژه مدت محدود
20,999,000 تومان (بدون مالیات) 21,999,000 تومان
1 امتیاز
لپ تاپ ایسر aspire 3 a315 برای کسانی که لپ تاپ را برای استفاده روزمره تهیه میکنند میتواند گزینه اقتصادی باشد . این لپ تاپ در کانفیگ های متفاوت عرضه می شود . این نسخه دارای پردازنده i3 نسل 12 ، 8 گیگابایت حافظه رم ،...
توضیحات

بررسی تخصصی لپ تاپ Acer Aspire 5 A515-57G-51RC

باز هم مثل همیشه ایسر با ایده های خاص خود در کاهش هزینه نهایی یک لپ تاپ مقرون به صرفه با ارزش خرید بالا روانه بازار کرده که رقیب سرسخت HP VICTUS 15  به حساب می آید . ایسر لپ تاپ اقتصادی Acer Aspire 5 A515-57G-51RC را با گرافیک Nvidia GeForce RTX 2050 که یک کارت گرافیک نسبتاً غیر معمول است ارائه کرده. که البته این اقدام آگاهانه و حساب شده او تاثیر زیادی در قیمت نهایی لپ تاپ داشته است .

ظاهر لپ تاپ aspire 5

لپ تاپ ایسر اسپایر 5 مدل A515-57G-53N8 با قیمتی حدود 1000 یورو عرضه شده است. که در قبال هزینه پرداختی، یک پردازنده میان رده و قدرتمند Alder Lake مدل i5-1240P که مصرف بسیار پایینی دارد ، 16 گیگابایت رم DDR4-3200 دو کاناله (در برخی پک ها ممکن است تک کاناله باشد) ، یک حافظه SSD 512 گیگابایتی NVMe M.2 و یک Nvidia GeForce RTX 2050 برای کار های گرافیکی معمول دریافت می کنید. این پردازنده گرافیکی با 4 گیگابایت GDDR6 VRAM ارائه می شود . ایسر این لپ تاپ را به پنل مات Full HD IPS مجهز کرده است .و به صورت پیش فرض ویندوز 11 هوم روی این لپ تاپ نصب کرده است (بسته به پک ممکن است فاقد سیستم عامل باشد).

لپ تاپ خوش قیمت Aspire 5 با دیگر لپ‌تاپ‌های 14 تا 15 اینچی که سخت‌افزار میان رده دارند ، مانند Honor MagicBook 14 ، Asus TUF Dash F15 FX517ZC ، Asus ROG Strix 12LIG و Lenovo Yoga Creator 7 رقابت می کند . 

عکس لپ تاپ acer aspire 5 a515

بدنه لپ تاپ Acer Aspire 5 A515

شاسی لپ تاپ آنقدر با کیفیت است که حین استفاده از لپ تاپ حس خوشایندی خواهید داشت. در نگاه اول کیفیت ساخت بسیار بالای Aspire 5 به چشم می آید. طراحی شیک و بسیار ساده در رنگ خاکستری خیلی زیبا به نظر می رسد. با این وجود، اگر عمیق تر نگاه کنید، متوجه می شوید که صرفا درب لپ تاپ از جنس آلومینیوم تشکیل شده است.و قسمت زیرین لپ تاپ از جنس پلاستیک ساخته شده و زمانی که به سطح لپ تاپ فشار بیشتری وارد کنید متوجه  انعطاف سطح لپ تاپ خواهید شد. حقیقتا کیفیت بدنه این لپ تاپ بسیار بالا است اما نمیتوانیم بگوییم در بین لپ تاپ های میان رده بهترین کیفیت شاسی را دارد .

بدنه لپ تاپ aspire 5

طراحی این لپ تاپ بسیار ظریف و تمیز است. لولا های لپ تاپ کیفیت مناسب دارند و لغزش غیر معمولی در هنگام باز کردن درب لپ تاپ احساس نمی شود. طراحی Acer Aspire 5 A515-57G-51RC  به گونه ای است که موقع باز شدن لپ تاپ، قسمت پشتی قسمت پایه را چندین میلی متر بلند می کند تا جریان هوا افزایش پیدا کند و لپ تاپ سریع گرم نشود (این یکی از نقاط قوت در طراحی لپ تاپ ASPIRE 5  است).

عکس لپ تاپ aspire 5

هرچند کاربران انتظار دارند لپ تاپ تا جای ممکن نازک تر باشد ، اما Aspire 5 جزو لپ تاپ هایی است که فضای زیادی نمیگیرد . ابعاد این لپ تاپ 36.3 x 23.8 سانتی متر است که برای یک لپ تاپ 15 اینچی مناسب است و از نظر طراحی و کیفیت ساخت در بین بهترین ها قرار می گیرد. وزن این لپ تاپ بسیار سبک است و در بین لپ تاپ های قابل حمل قرار میگیرد چیزی حدود 1.8 کیلوگرم محاسبه شده . لپ تاپ ایسر در حالت بسته 1.8 سانتی متر ضخامت دارد که برای این لپ تاپ خوب است.

پورت های ورودی و خروجی لپ تاپ Acer Aspire 5 A515-57G-51RC

تنها نکته ای که ممکن است آزار دهنده باشد حذف SD کارت است ،  از نظر تعداد و تنوع پورت ها این لپ تاپ کاملا راضی کننده است. Aspire 5 نه تنها سه پورت USB-A 3.0 بلکه یک پورت USB-C را هم ارائه می دهد که از Thunderbolt 4 پشتیبانی می کند . همچنین یک خروجی HDMI 2.1، یک پورت اترنت RJ45، یک جک صدا و یک اسلات قفل Kensington وجود دارد. . 

نحوه چیدمان پورت ها در این لپ تاپ فوق العاده است. به صورتی که اکثر آنها در دو طرف لپ تاپ به سمت عقب قرار گرفته اند، و به هیچ عنوان در استفاده از ماوس با سیم محدودیتی نخواهید داشت.

قابلیت اتصال

از نظر عملکرد Wi-Fi این لپ تاپ در جایگاه وسط قرار می گیرد چرا که میتوانست بهتر عمل کند. تراشه مدیاتک MT7921 در بررسی قدرت سیگنال ، زمانی که لپ تاپ را در فاصله یک متری از مودم قرار دهید ، با سرعت ارسال و دریافت تقریبا 1000 مگابیت در ثانیه ، عملکرد متوسطی ارائه می کند. 

وبکم

وب کم Aspire 5 کاملا استاندارد است. و مانند تمام لپ تاپ های دیگر مناسب برای ویدئو با کیفیت بالا نیست.(در صورتی که نیاز به ضبط ویدئو با کیفیت دارید باید یک وبکم جداگانه تهیه کنید.)

اقلام همراه لپ تاپ Aspire 5

بجز چند دفترچه راهنما ، ایسرفقط یک شارژر همراه با این لپ تاپ ارائه کرده است. آداپتور 90 واتی این لپ تاپ بسیار زیبا و سبک است و ابعاد آن حدود 12 x 5 x 3 سانتی متر است. وزن این آداپتور حدود 0.3 کیلوگرم است.

فضای داخلی لپ تاپ acer aspire 5

باز کردن درب لپ تاپ Aspire 5 و دسترسی به قطعات داخل آن مانند سایر لپ تاپ ها است. شما برای دسترسی به قسمت های داخلی این لپ تاپ، ابتدا باید ده پیچ فیلیپس را بردارید و سپس با استفاده از یک وسیله باریک و تیز، درب پایینی لپ تاپ جدا کنید و سپس آن را باز کنید. در قسمت زیر لپ تاپ، یک مادربرد خیلی کوچک که قطعا از دیدن آن شگفت زده خواهید شد با یک جفت لوله حرارتی متصل شده به دو فن ، خواهید دید. همچنین دو اسلات RAM و دو اسلات M.2 دیده می شود.

عکس داخل لپ تاپ aspire 5

صفحه کلید لپ تاپ اسپایر 5

طراحی دستگاه های ورودی مثل کیبورد و تاچ پد در بهترین حالت طراحی شده. اما بزرگترین عیب کیبورد این لپ تاپ فونت ریز روی کلیدها است.به همین دلیل تشخیص فونت از پس زمینه خاکستری کلید ها کمی سخت است و اگر جزو کاربران مبتدی هستید ممکن است آزار دهنده باشد، مخصوصا زمانی که انعکاس نور روی کلید ها داشته باشید. بهتر بود ایسر برای طراحی کلید ها از رنگ مشکی با فونت بزرگ تر استفاده میکرد. اگر جرو کاربرانی هستید که از صفحه کلید لپ تاپ زیاد استفاده میکنید طبیعتا باید با مسئله وضوح حروف روی کیبورد دست و پنجه نرم کنید.

کیبورد لپ تاپ ایسر aspire 5

اما در خصوص چیدمان ، کلید ها در بهترین حالت قرار گفته اند و از چیدمان استاندارد صفحه کلید پیروی می کند.اما چیزهایی که چندان خوشایند نیست و در اکثر لپ تاپ های جدید به چشم می آید طراحی کوچک کلید های جهت دار است. کیبورد این لپ تاپ دارای نور پس زمینه با 1 سطح روشنایی است .

پد لمسی

تاچ پد این لپ تاپ همانند صفحه‌کلید امتیاز متوسط دریافت میکند، مناطق کلیک چپ و راست در پایین بازخورد کمی دارند. علاوه بر این، پد لمسی کمی پر سر و صدا است. ابعاد تاچ پد این لپ تاپ 12.5 x 8 سانتی متر است که برای یک لپ تاپ 15 اینچ قابل قبول است .

تاچ پد لپ تاپ aspire 5

صفحه نمایش لپ تاپ

اگر روی کیفیت صفحه نمایش حساسیت زیادی دارید باید بدانید لپ تاپ، Aspire 5 A515-57G از نظر کیفیت تصویر و ... بسیار معمولی است . و چندان بالایی ندارد . صفحه نمایشAspire 5 با روشنایی 234 نیت عرضه شده ، که مناسب برای استفاده در فضا های خیلی روشن مانند فضای باز و ... نیست ، چرا که ممکن است محدودیت روشنایی آن برای چشم شما آزار دهنده باشد.

پوشش دهی رنگ در صفحه نمایش این لپ تاپ معادل 62 درصد است ، البته که به قیمت لپ تاپ توجه داشته باشید چرا که لپ تاپ های میان رده ، حتی در برند ایسوس سری TUF  فاقد SRGB 100% هستند .

صفحه نمایش این لپ تاپ 60 هرتز است و نرخ بروزرسانی چندان بالایی ندارد ، از این رو با توجه به بررسی های انجام شده Aspire 5 بیشتر برای استفاده مهندسی و بازی های سبک مناسب است .

کارایی

لپ تاپ خوش قیمت Aspire 5 A515-57G-53N8 جزو لپ تاپ های میان رده به شمار می رود که هم قیمت مناسب دارد و هم کارایی خوبی ارائه می دهد. ترکیب پردازنده Core i5-1240P و گرافیک GeForce RTX 2050 در واقع یک ترکیب به صرفه و خوش قیمت است که به  راحتی از پس کار های روزمره ، خانگی ، اداری و حتی بازی هاب سبک بر می آید و تمام نیاز های یک کاربر معمولی را به راحتی برطرف می کند. اما این نکته را در نظر بگیرید که Aspire 5 یک لپ تاپ گیمینگ نیست و برای بازی های سنگین طراحی نشده است.

پردازنده

پردازنده ی Core i5-1240P در واقع یکی از جدید ترین تراشه های Alder Lake اینتل است. این تراشه 10 نانومتری با TDP 28 وات ، شامل 4 هسته عملکرد و 8 هسته کارآمد است که این امکان را فراهم میکند تا 16 رشته به صورت موازی دستورات را اجرا کنند و این باعث بهبود عملکرد می شود.

پزدازنده لپ تاپ aspire 5

پردازنده 1240 در بررسی ها عملکرد خوبی ارائه کرده است. و طبیعتا این پردازنده در مقایسه با سایر پردازنده هایی که توان بالاتری مصرف می کنند مانند 12650 , 12750 عملکرد پایین تری ارائه می دهد. بررسی بنچمارک Cinebench نشان می دهد که Aspire 5 میتواند عملکرد پایدار و بدون لگ و تاخیری ارائه دهد . 

فضای ذخیره سازی

لپ تاپ Aspire 5 از نظر عملکرد SSD نیز جزو بهترین ها نیست. و در مقایسه با SSD سایر لپ تاپ ها جایگاه خوبی کسب نمیکند. اما باید توجه داشته باشید که برای کار های روزمره و یا بازی های سبک کاملا قابل قبول است.

لپ تاپ اسپایر 5

کارت گرافیک

کارت گرافیکی که ایسر برای این لپ تاپ در نظر گرفته است در واقع یک گرافیک میان رده تحت عنوان GeForce RTX 2050 است . که در کمتر لپ تاپ میان رده ای مشاهده کرده اید چرا که این گرافیک یک پردازنده گرافیکی بسیارکمیاب در بازار است. معمولا در لپ تاپ های میان رده از گرافیک های پایین رده مانند MX450 , …  و یا میان رده هایی مثل RTX 3050 استفاده می کنند ، در حالی که ایسر این بار از یک پردازنده گرافیکی که عملکردی بین پایین رده و میان رده دارد برای این لپ تاپ استفاده کرده است که توحه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. 

عملکرد بازی

در بررسی های انجام شده مشخص شد این لپ تاپ میتواند بازی های قدیمی تر را با کیفیت FHD  با جزئیات حداکثر خروجی دهد . اما برای بازی های سنگین مناسب نیست چرا که میزان حافظه گرافیکی RTX 2050  محدود است و چندان مناسب بازی های جدید و حجیم نیست.

انتشار نویز

وقتی لپ تاپ تحت فشار باشد صدا تولید شده زیاد است . نویز چیزی بین 42 تا 47 دسیبل است که به راحتی قابل شنیدن و آنقدر بلند است که ممکن است برای برخی کاربران آزار دهنده باشد. اما جای نگرانی نیست چرا که سایر لپ تاپ های هم رده و رقیب این دستگاه همینقدر پر سر و صدا هستند و تولید نویز می کنند . توجه داشته باشید صدای تولید شده همیشه آزار دهنده نیست و در صورتی که لپ تاپ تحت فشار نباشد صدایی احساس نخواهید کرد چرا که فن های لپ تاپ یا روی دور کند و یا در حالت غیر فعال هستند. 

دمای لپ تاپ

میزان گرمای تولید شده در این لپ تاپ میان رده مانند سایر لپ تاپ های هم رده است . اگر لپ تاپ را 1 ساعت تحت فشار ببردید دما 43 درجه سانتی گراد در بالا و 48 درجه سانتی گراد در پایین است . و در حالت بیکا دمای این لپ تاپ کمتر از 30 درجه است که این کاملا قابل قبول است. (توجه داشته باشید برای بالا بردن راندمان و خنک بودن لپ تاپ بهترین حالت استفاده از دستگاه روی کولپد است.)دما در لپ تاپ aspire 5

بلندگوها

بلند گو های لپ تاپ  Aspire 5 کیفیت خوبی دارند اما اگر بلندی صدا در حد متوسط باشد طبیعتا کیفیت بهتری ارائه می دهد و در صدای بلند کمی خش خش احساس می شود .

مصرف برق

با کمک Nvidia Optimus میتوانید اطمینان حاصل کنید که Aspire 5 در حالت بیکار مصرف برق بهینه ای دارد. با توجه به مصرف برق در حالت بیکار که 4 تا 13 وات محاسبه شده، این لپ تاپ جایگاه خوبی در میان سایر رقبا کسب کرده است . طبق بررسی های صورت گرفته هنگام اجرای سه بعدی این لپ تاپ بین 60 تا 70 وات برق نیاز دارد. این میزان مصرف برق را می توان در سطح متوسط در نظر گرفت .

عمر باتری

لپ تاپ Aspire 5 با توجه به باتری 50 وات ساعتی که دارد ، عمر باتری خیلی خوبی دارد. به طوریکه برای وب گردی وقتی از Wi-Fi استفاده می کنید ، در صورتی که روشنایی صفحه نمایش 150 نیت باشد ، تقریباً 7 ساعت جواب می دهد . که این برای یک باتری 50 وات ساعتی کاملا قابل قبول است .

باتری لپ تاپ اسپایر 5

نقاط ضعف لپ تاپ  Aspire 5

  • کیفیت ساخت معمولی
  • صدای فن زمانی که لپ تاپ تحت فشار است
  • کیبورد با طراحی نه چندان خوب

نقاط قوت لپ تاپ Aspire 5

  • عمر باتری عالی
  • مصرف انرژی کم
  • اسلات خالی M.2 
  • پورت Thunderbolt 4 

قیمت لپ تاپ  Aspire 5

قیمت این لپ تاپ را باید با رقیب هایی که کانفیگ مشابه این دستگاه دارند در برند های دیگر مقایسه کنید ، با بررسی دقیق تر متوجه خواهید شد که با یکی از اقتصادی ترین لپ تاپ ها مثل victus 15  رقابت می کند ، و در مقایسه با کانفیگ اراده شده انتخاب مقرون به صرفه ای است و ارزش خرید بالایی دارد. 

شما میتوانید برای دریافت قیمت بروز لپ تاپ --- با پشتیبانی تکنوکده ارتباط برقرار کنید و از همکاران ما مشاوره تخصصی پیش از خرید دریافت کنید.

توجه داشته باشید مشخصات درج شده ممکن است در پک های گوناگون تغییر کند ، در صورتی که تردیدی در قسمت خاصی از مشخصات بجز کانفیگ اصلی داشتید از پشتیبانی استعلام بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-acer

مشخصات

ابعاد
17.7× 238.7× 363.2 میلی متر
وزن
1.8 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
جک 3.5 میلی‌متری صدا
دارد
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
1260P
فرکانس پردازنده
1.2 گیگاهرتز تا 4.4 گیگاهرتز
حافظه Cache
18 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 3200MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
Geforce RTX 2050 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
FHD | 1920X1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
نرخ به روز رسانی 60 هرتز
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
مشخصات اسپیکر
2 اسپیکر استریو
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
دارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
IEEE 802.11a/b/g/n/ac (Wireless Wi-Fi 6E AX211)
بلوتوث
نسخه 5.1
پورت شبکه Ethernet
Gigabit Ethernet
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
سیستم عامل
بسته به پارت نامبر موجود در انبار ممکن است دارای ویندوز باشد
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 50 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر 90 وات،کابل برق دفترچه راهنما
سایر امکانات و قابلیت ها
قابلیت ارتقا رم تا 32 گیگابایت، قابلیت ارتقا حافظه 2 ترابایت (دارای دو اسلات m.2)
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
17.7× 238.7× 363.2 میلی متر
وزن
1.8 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
FHD | 1920X1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
نرخ به روز رسانی 60 هرتز

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
1260P
فرکانس پردازنده
1.2 گیگاهرتز تا 4.4 گیگاهرتز
حافظه Cache
18 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 3200MHz
سایر امکانات و قابلیت ها
قابلیت ارتقا رم تا 32 گیگابایت، قابلیت ارتقا حافظه 2 ترابایت (دارای دو اسلات m.2)

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
Geforce RTX 2050 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

جک 3.5 میلی‌متری صدا
شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
IEEE 802.11a/b/g/n/ac (Wireless Wi-Fi 6E AX211)
بلوتوث
نسخه 5.1
پورت شبکه Ethernet
Gigabit Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد

امکانات

درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
2 اسپیکر استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 50 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
بسته به پارت نامبر موجود در انبار ممکن است دارای ویندوز باشد
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر 90 وات،کابل برق دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد