مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

HP Pavilion Gaming 16 A0051WM I5 (10300H) - 8GB - 256GB SSD - 4GB (GTX 1650) Laptop

لپ تاپ 16 اینچی اچ پی HP Pavilion Gaming 16 A0051WM I5 (10750H) - 8GB - 256GB SSD - 4GB (GTX 1650) Laptop

کد محصول:
3342
برند:
23,699,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(64 رای)
محصولات مرتبط
20,499,000 تومان (بدون مالیات)
1 امتیاز
این محصول به صورت دست دوم موجود است. دستگاه تمیز و در حد نو و می باشد ، در صورت نیاز قبل از ثبت سفارش برای دریافت تصاویر اصلی محصول با فروشگاه در تماس باشید و یا در تلگرام به شماره 09306758905 (پشتیبانی تکنوکده) پیام...
62,799,000 تومان (بدون مالیات)
46 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
44,699,000 تومان (بدون مالیات)
74 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
توضیحات

HP Pavilion Gaming 16 A0051WM I5 (10300H) - 8GB - 256GB SSD - 4GB (GTX 1650) Laptop

نقد و بررسی اجمالی

شرکت اچ پی یکی از بهترین تولیدکنندگان در عرصه لپ تاپ و کامپیوتر می باشد. یکی از بهترین تولیدات این برند سری لپ تاپ های PAVILION می باشد که بصورت حرفه ای و بسیار با کیفیت به تولید رسیده است. در تولید این لپ تاپ ها از سخت افزارهای قدرتمند بهره گرفته شده است که جهت اجرای بازی می تواند بسیار مناسب باشد. از به روزترین و جدیدترین لپ تاپ های سری PAVILION می توان لپ تاپ A0051 را نام برد. از مشخصات اصلی این لپ تاپ می توان به صفحه نمایش 16.1 اینچی آن اشاره نمود. گفتنی است که این صفحه نمایش دارای پنل IPS نیز می باشد. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به کیفیت تصویر فول اچ دی، روکش مات با فرکانس 144 هرتز اشاره نمود. طبق نظرات کاربران این صفحه نمایش دارای کیفیت بالایی بوده و می توان رضایت آن ها را کسب کند بطوری که یک انتخاب مناسب برای گیمرها به شمار رود و حین بازی هیچگونه مشکلی به وجود نخواهد آورد و سبب خستگی چشمام شما نخواهد شد. اچ پی این محصول را با ضخامت 23.5 میلی متری و وزن 2.3 کیلوگرمی به تولید رسانده است که کاملا مطلوب و کاربر پسند می باشد. امکانات دیگر این لپ تاپ می توان صفحه کلید جزیره ای با نور پس زمینه، تاچ پد یک تکه با ابعاد بزرگ که دارای دقت و حساسیت بالایی است، وجود انواع پورت ها که نظیر پورت USB Type-C نیز می باشد را ذکر نمود. پردازنده هایی که کمپانی اچ پی برای این محصول خود بکار برده است شامل پردازنده Core i5 10300H اینتل که از قدرت بالایی برخوردار است و پردازنده گرافیکی 1650 GeForce GTX انویدیا می باشد. این پردازنده از 4 گیگابایت حافظه GDDR6 اختصاصی بهره مند است و حافظه رم بکار برده شده نیز حافظه 8 گیگابایتی از نوع DDR4 است و می تواند نیاز کاربران را تامین نموده و شما از طریق آن به اجرای بازی های جدید و سنگین بپردازید. لازم به ذکر است که اچ پی برای این محصول حافظه داخلی هارددیسک با ظرفیت 256 گیگابایت NVMe M.2 SSD در نظر گرفته است. باتری مورد استفاده قرار داده شده از دیگر سخت افز ارهای قدرتمند این لپ تاپ می باشد که از نوع سه سلولی می باشد و از ظرفیت 52.5 وات ساعت برخوردار است.

معرفی لپ تاپ HP Pavilion Gaming 16 A0051WM

همانطور که تمامی شما از برند اچ پی شناخت کافی را دارید و قطعا اطلاع دارید که این برند به تولید باکیفیت ترین محصولات می پردازد و به دنبال کسب رضایت کاربران و خریداران است. گیمرها را می توان جز کاربران حرفه ای به شمار آورد که این دسته از کاربران به دنبال خرید یک لپ تاپ حرفه ای با امکانات زیاد و قدرت بالا هستند. اچ پی جهت کسب رضایت گیمرها به تولید لپ تاپ HP PAVILION GAMING LAPTOP 16-A0032DX پرداخته است که جز جدیدترین و به روزترین محصولات اچ پی محسوب می گردد و دارای کیفیت ساخت بالایی است. گیمرهایی که قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ با کیفیت و قدرت بالا هستند این لپ تاپ می توان انتظارات آنان را برآورده نماید پس با ما باشید تا شناخت کافی را از این محصول کسب نمایید.

بررسی تخصصی لپ تاپ HP Pavilion Gaming 16 A0051WM

در این مقاله به معرفی و بررسی یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ برند اچ پی خواهیم پرداخت. لپ تاپ HP Pavilion Gaming Laptop 16 مدل a0032dx را می توان در میان باکیفیت ترین و بهترین محصولات اچ پی دسته بندی نمود. رونمایی و عرضه از لپ تاپ های سری Gaming 16 تولیدی کمپانی اچ پی از سال 2018 آغاز گردید اما محصولی که به معرفی آن می پردازیم در اواخر سال 2019 رونمایی و عرضه گردید. در این لپ تاپ پردازنده های مرکزی و گرافیکی قوی تر و قدرتمندتری بکار برده شده است که می تواند سنگین ترین امورگرافیکی و پردازشی را انجام دهد. از اصلی ترین ویژگی ها و مشخصات این لپ تاپ می توان به صفحه نمایش 16 اینچی آن اشاره نمود که در قیاس با دیگر محصولات تفاوت بسیاری داشته و جز لپ تاپ هایی با صفحه نمایش بزرگ دسته بندی می گردد. کیفیت این نمایشگر فول اچ دی بوده و از نرخ به روز رسانی 144 هرتزی بهره مند است. لازم به ذکر است که این صفحه نمایش از زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه ای برخوردار است که تاثیر بسزایی در بهتر دیدن محتوا از طریق این نمایشگر خواهد داشت. برای این لپ تاپ انواع پورت ها در نظر گرفته شده است که به راحتی می توانید کارهای خود را از طریق آنها انجام دهید. برخی از پورت های این لپ تاپ شامل پورت های از HDMI 2.0 , DisplayPort 1.4 ، هدفون و اسپیکر های پرقدرت می باشد و علاوه بر آن پورت های USB نظیر USB Type-A 5Gbps و USB Type-C 10Gbps نیز در این لپ تاپ وجود دارد.

طراحی و ساخت لپ تاپ HP Pavilion Gaming 16 A0051WM

همانطور که ذکر شد این لپ تاپ در اندازه 16 اینچی طراحی و به تولید رسیده است و دارای ابعاد 23.5*262*370 میلی متر می باشد. طراحی این محصول در وزن 2.35 کیلوگرمی انجام گرفته است که این میزان به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ می توان مطلوب باشد و قادر به حمل آسان آن خواهید بود. جهت ساخت بدنه از پلاستیک فشرده شده بهره گرفته شده است و بر روی آن آلیاژی از آلومینیوم قرار گرفته است که از مقاومت بالایی بهره مند است و می تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان دهد. نوع بدنه این محصول موجب زیباتر و خاص تر شدن لپ تاپ می گردد. از مزیت های این جنس بدنه باقی نماندن اثرانگشت و گرد و غبار بر روی آن می باشد و نیازی نیست شما مدام به تمیز نمودن آن بپردازید. جهت تمیز کردن نیز می توانید اینکار را به راحتی و بسیار سریع انجام دهید. گفتنی است که این محصول جز برترین و باکیفیت ترین لپ تاپ های تولیدی این برند قرار می گیرد که دارای قدرت بالایی است و توانسته با ویژگی های خاص خود و امکاناتی که دارد جایگاه ویژه ای را میان رقبا کسب نماید. طراحی انجام گرفته برای لپ تاپ لپ تاپ HP Pavilion Gaming 16 A0051WM بسیار زیبا و کاربر پسند انجام گرفته است و در میان محصولات دیگر تولیدکنندگان هیچگونه کمبودی در آن از لحاظ طرحی دیده نمی شود. بهره گیری از پلاستیک جهت تولید بدنه موجب گشته بدنه این لپ تاپ زیبایی خاصی را بدست آورد. هنگام کار با این لپ تاپ بدنه ی آن حسی را به شما القا می کند که حین کار با لپ تاپ های بالا رده و حرفه ای در شما به وجود می آورد. خاص بودن این لپ تاپ از نظر طراحی سبب شده است تا در میان دیگر محصولات بسیار بدرخشد. در ساخت صفحه کلید از رنگ سبز و مشکی به صورت ترکیبی بهره گرفته شده است که موجب خاص تر و چشمگیرتر شدن آن گردیده. شرکت اچ پی لوگوی خود را در قاب پشتی به رنگ سبز قرار داده است و به جذابتر شدن این محصول کمک شایانی نموده است. در قسمت قبل نیز ذکر نمودیم که وزن این لپ تان 2.3 کیلوگرمی می باشد و یک وزن کاملا مطلوب به شمار می رود که امکان حمل و به همراه داشتن آن به راحتی وجود دارد. اسپیکرهای موجود در بالای صفحه کلید قرار داده شده است. قابل ذکر است که این لپ تاپ از نظر طراحی توانسته امتیاز بالایی را بگیرد و رضایت کاربران را کسب نماید بصورتی که هنگام استفاده از آن حسی خوشایند برایتان به ارمغان خواهد آمد.

صفحه نمایش

صفحه نمایشی که برای لپ تاپ HP Pavilion Gaming 16 A0051WM بکار برده شده است صفحه نمایش 16.1 اینچی می باشد که حس خوشایندی را هنگام بازی و انجام امور دیگر برای شما به ارمغان می آورد. کیفیت این نمایشگر فول اچ دی بوده و از نوردهی مطلوبی بهره مند است که می توانید انتظارات شما را برآورده نماید. اچ پی جهت جلوگیری از انعکاس نور و استفاده راحت تر لپ تاپ در فضای باز و پرنور صفحه نمایش را بصورت مات تولید نموده است که مزیت بزرگی محسوب می گردد. این لپ تاپ با برخورداری از این صفحه نمایش 16.1 اینچی باکیفیت خود و کیفیت فول اچ دی قادر است کمک شایانی به شما در انجام امور نماید. گفتنی است که نرخ به روز رسانی در این صفحه نمایش 144 هرتز بوده و علاوه بر آن از پنل IPS برخوردار است که با وجود این ویژگی ها محتوا بدون هیچگونه کندی و هنگی نمایش داده خواهد شد و کاربر شاهد محتوای روان خواهد بود. با وجود گزینه های micro-edge WLED-backlit محتوا بصورت زنده تر پخش خواهد شد.

کیبورد و تاچ پد

لپ تاپ تولیدی اچ پی از صفحه کلید مدل A0032DX-16 بهره مند است که از نوع جزیره ای می باشد گفتنی است که این کیبورد از نور پس زمینه برخوردار است که استفاده از کیبورد را در فضای تاریک راحت تر می نماید. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان تاچ پد حساس و دقیق آن را ذکر نمود. لازم به ذکر است که این تاچ پد از قابلیت لمس همزمان چند نقطه برخوردار است که به کمک آن کارهای کاربر به راحتی انجام می گردد.

اسپیکر لپ تاپ HP Pavilion Gaming 16 A0051WM

برای این محصول دو اسپیکر در نظر گرفته شده است که صدا را باکیفیت بالا و به خوبی پخش می نماید بصورتی که گوش دادن به مدت طولانی هیچگونه خستگی را برای گوش شما به ارمغان نخواهد آورد. وجود این دو اسپیکر برای گیمرها می تواند مزیت بزرگی به شمار رود.

باتری

کمپانی اچ پی از باتری سه سلولی با ظرفیت 52 وات بر ساعت برای این لپ تاپ گیمینگ استفاده نموده است که از طریق می توانید به مدت سه ساعت با این سیستم کار کنید. با بهره گیری از کارت گرافیک جیفورس سری جدید 16 و 20 تولیدی برند انویدیا برای این لپ تاپ 16.1 اینچی قادر به اجرای انواع بازی ها خواهید بود. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به خنک کننده حرارتی قدرتمند آن اشاره نمود که به خوبی می توان گرمای دستگاه را کنترل نماید. جهت خنک نمودن دستگاه دو فن بزرگ در نظر گرفته شده است که بهترین عملکرد را از آنها شاهد هستیم. وجود قابلیت Bang & Olufsen موجب می گردد بتوانید بازی ها را با صدای باکیفیت و تنظیم شده سفارشی به اجرا درآورید. در کل می توان گفت این لپ تاپ قادر به اجرای بازی های مختلف و کمک در انجام امور گرافیکی و پردازشی می باشد و به خوبی می تواند شما را یاری نماید.

کارت گرافیک بکار برده شده در این محصول کارت گرافیک حرفه ای تولیدی انویدیا با نام Nvidia Geforce GTX 1650 with Max می باشد که از حافظه 4 گیگابایتی و تکنولوژی Max-Q بهره مند است که جز فناوری های کارت گرافیک محسوب می گردد و کمپانی اچ پی در سال 2017 نخستین بار به رونمایی و عرضه آن پرداخت. با وجود این کارت گرافیک قدرت بالایی توسط آن به لپ تاپ ارائه می گردد. لازم به ذکر است که نسخه های Max-Q کارت گرافیک Nvidia's GTX و RTX وجود داشته اما برای کارت گرافیک AMD این نسخه موجود نمی باشد.

کاربران می توانند با این لپ تاپ گیمینگ به اجرای بازی های سنگین بپردازد بدون آنکه نگران گرم شدن لپ تاپ باشند. با وجود لوله های حرارتی پیشرفته این لپ تاپ به خوبی خنک می گردد و به کمک آن قادر به اجرای بازی های مختلف در مدت زمان بیشتر و با سرعت بالاتر خواهید بود. می توانید این لپ تاپ را از لحاظ سیستم خنک کننده و فن ها مورد آزمایش قرار دهید تا میزان خوب بودن عملکرد آن را بسنجید. اچ پی برای این محصول دریچه هایی در نظر گرفته است که در گوشه عقب قرار دارد که از این طریق گرما به خوبی خارج می گردد. کاربران حین بازی نیازی نیست نگران گرم شدن لپ تاپ باشند. گفتنی است که هر یک از فن ها از سیستم توربینی برای پرده ها بهره مند هستند که تاثیر بسزایی در خنک شدن لپ تاپ دارد.

تنظیم صدای حرفه ای در لپ تاپ گیمینگ پاویلیون HP Pavilion 16

این لپ تاپ از صدای باکیفیتی بهره مند است. برای این محصول از کارت صدا استفاده شده است و کارت صدای بکار برده شده Realtek ALC285 @ AMD K17.6 – Audio Processor نام دارد. اچ پی برای اجرای بازی های گرافیکی از این کارت صدا بهره برده است که به پردازش بسیار خوب صداهای 3D و Left-Right می پردازد. از دیگر امکانات موجود در این محصول می توان سیستم خنک کننده بسیار خوب آن را ذکر نمود که برای آن 2 فن مجزا در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که این لپ تاپ در حالت عادی یا Idle هیچگونه صدایی را به وجود نمی آورد و گوش کاربر هیچ صدایی را نخواهد شنید. حین اجرای بازی های سنگین و پردازش های سنگین شاهد تولید صدایی به بلندی 41 تا 47 دسی بل هستیم. وجود سیستم خنک کننده در این لپ تاپ سبب می گردد کمترین صدا به وجود بیاید.

اچ پی لپ تاپ Pavilion Gaming Laptop 16 را بسیار جسورانه طراحی نموده است و شاهد طراحی بسیار زیبا و جذاب هستیم. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به صفحه نمایش شفاف آن اشاره نمود که می تواند جزئیات را به خوبی به نمایش بگذارد. این صفحه نمایش از لبه براق برخوردار است که موجب کاهش وزن و سایز لپ تاپ گردیده است. گیمرهایی که از این لپ تاپ استفاده می کنند قطعا رضایت لازم را از بلندگوهای ان دارند و می توانند هنگام بازی هیجان بازی بالایی را تجربه نمایند. بکارگیری تقویت کننده amplifier سبب می گردد تا از طریق HP Audio Boost صدا با کیفیت بالا پخش گردد و میزان و کیفیت آن افزایش یابد.

می توانید از طریق نمایشگرها و لوازم جانبی HP Pavilion Gaming Laptop 16.1 به گسترش تنظیمات بپردازید.

پورت ها و اتصالات لپ تاپ گیمینگ HP Pavilion 16

اچ پی برای این محصول از آخرین و به روز ترین فناوری وای فای استفاده نموده است که امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را برایتان فراهم کرده و می توانید به اجرای بازی های آنلاین یکپارچه در اتصال بی سیم وای فای که قادر به پشتیبانی از سرعت گیگابیت می باشد با Realtek Wi-Fi 5 (2×2) and Bluetooth 5 combo تجربه نمایید. پورت های موجود در این لپ تاپ در اطراف قرار داده شده است که در سمت راست پورت هایی همچون HDMI 2.0, Super Speed USB Type-A, super Speed Type-C, Rj-45, media reader و میکروفون قرار گرفته است و در سمت چپ لپ تاپ نیز شاهد وجود پورت هایی همچون Super Speed Type-A و درگاه برق هستیم. گفتنی است که این محصول از تاچ پد با ابعاد بزرگ و حرفه ای بهره مند است.

پردازنده و سخت افزار

پردازنده ای که برند اچ پی برای این لپ تاپ استفاده نموده است پردازنده Intel Core i5 10300H می باشد که تولید آن توسط برند اینتل انجام گرفته است و دارای قدرت بالایی است. بهره گیری از این پردازنده امکان انجام امور پردازشی سنگین و سریع را برایتان فراهم می آورد و شاهد عملکرد بی نظیر آن خواهیم بود. اینتل این محصول را با 4 هسته و حافظه کش 8 مگابایتی به تولید رسانده است که امور پردازشی را بسیار سریع و با سرعت انجام می دهد. گفتنی است که این پردازنده از حافظه رم 8 گیگابایتی بهره مند است که موجب سرعت بخشیدن به پردازش خواهد شد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره نمود که تا حد بسیاری می تواند انتظارات کاربران را تامین نماید و به ذخیره اطلاعات و فایل های شما بپردازد. این لپ تاپ از لحاظ سخت افزاری و پردازنده بسیار قدرتمند بوده که در قیاس با قیمتی که دارد سخت افزار بکار برده شده از ارزش بالاتری برخوردار است. وجود این پردازنده و سخت افزار کمک شایانی در اجرای بازی به گیمرها خواهد نمود.

پردازنده (CPU)

تولید پردازنده ای که برای این محصول استفاده شده است برعهده کمپانی اینتل بوده که پردازنده جز سری Core-i5 می باشد و در میان محصولات نسل دهم اینتل قرار می گیرد. از اصلی ترین ویژگی های این پردازنده می توان به برخورداری از 4 هسته مجزا، 8 مگابایت حافظه کش، فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتزی اشاره نمود. گفتنی است که فرکانس کاری در حالت Turbo به 4.5 گیگاهرتز می رسد. اگر قصد اجرای بازی های گرافیکی سنگین و تخصصی را دارید این لپ تاپ قدرتمند می تواند یک انتخاب بی نظیر برایتان محسوب گردد. میانگین مصرف توان این پردازنده برابر با 35 وات می باشد.

حافظه ذخیره سازی و رم

از دیگر مشخصات این لپ تاپ گیمینگ می توان حافظه رم 8 گیگابایتی آن از نوع DDR4 را ذکر نموده که از سرعت بسیار بالایی جهت انتقال اطلاعات بهره مند است. برای حافظه رم دو اسلات در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که کاربر قادر به ارتقاء حافظه رم می باشد. حافظه داخلی استفاده شده نیز حافظه هارددیسک SSD می باشد که از ظرفیت 256 گیگابایتی برخوردار است و دارای سرعت بالایی است. با وجود این میزان حافظه این لپ تاپ قادر به انجام امور پردازشی سنگین با سرعت بالا می باشد.

پردازنده گرافیکی (GPU)

پردازنده گرافیکی مورد استفاده قرار داده شده برای این محصول پردازنده تولیدی انویدیا سری GeForce با نام GTX 1650 می باشد که برای آن حافظه 6 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. گفتنی است که پردازنده GTX در قیاس با Quadro از قدرت پردازش بالاتری بهره مند است و علاوه بر آن مصرف توان آن کمتر می باشد. این کارت گرافیک را می توان جز 100 کارت گرافیک قدرتمند و برتر جهان دسته بندی نمود.

وبکم

وبکم در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ توسط اچ پی از کیفیت 2 مگاپیکسلی برخوردار است و اچ پی توجه چندانی به این وبکم نداشته است. لازم به ذکر است که این وبکم قادر به ضبط تصاویر با کیفیت اچ دی معادل 720p می باشد.

باتری

در این قسمت به معرفی باتری بکار برده شده برای لپ تاپ گیمینگ تولیدی اچ پی خواهیم پرداخت. قدرت این باتری کاملا مطلوب بوده و تولید شده از جنس لیتیوم-یون می باشد. ظرفیت این باتری 52 وات ساعت و یک باتری سه سلولی به شمار می رود. از دیگر مشخصات آن می توان به ولتاژ خروجی 11.55 ولتی باتری اشاره نمود و علاوه بر آن از حداکثر جریان 4.3 آمپری برخوردار است. وجود این باتری با این مشخصات می تواند به حفظ شارژ بین 6 تا 7 ساعت بپردازد. لازم به ذکر است که قدرت آداپتور سیستم 150 وات می باشد که به کمک آن قادر به شارژ باتری در مدت زمان یک ساعت خواهید بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-dell

مشخصات

ابعاد
370X262.5X23.5 میلی متر
وزن
2.35 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
10300H
محدوده سرعت پردازنده
2.5 گیگاهرتز تا 4.5 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
2.5 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1650 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
16 اینچ
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
Full HD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
IPS LCD
micro-edge
anti-glare
300 nits
72% NTSC
درایو نوری
دارد
وبکم
دارد
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات کیبورد
نور پس زمینه سبز
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت USB Type-C
دارد
پورت Thunderbolt
دارد
نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
52.5 وات
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
person date_range 1400-01-30

سلام خسته نباشید
این مدل قابلیت نصب هارد دوم(HDD) رو هم داره

پاسخ فروشگاه:

سلام بله امکان ارتقا HDD را دارد

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
370X262.5X23.5 میلی متر
وزن
2.35 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
16 اینچ
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
Full HD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
IPS LCD <br /> micro-edge<br /> anti-glare<br /> 300 nits<br /> 72% NTSC

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
10300H
محدوده سرعت پردازنده
2.5 گیگاهرتز تا 4.5 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
2.5 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1650 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
پورت شبکه Ethernet
پورت USB Type-C
پورت Thunderbolt
دارد

امکانات

درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات کیبورد
نور پس زمینه سبز
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
52.5 وات
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد