مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

شیشه لنز دوربین گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A

شیشه لنز دوربین گوشی شیائومی ردمی 9A

کد محصول:
3336
برند:
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • مهلت تست سلامت فیزیکی کالا
ارسال
39,000 تومان بدون مالیات
خرید اقساطی
(21 رای)
معرفی

شیشه لنز گوشی شیائومی Redmi 9a

شیشه لنز گوشی redmi 9a را میتوانید از تکنوکده خریداری کنید.این کالا از جنس شیشه می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.شیشه لنز معمولا در معرض آسیب می باشد و زیاد پیش می آید که شیشه لنز دچار شکستگی شود و آسیب ببینید.
برای تعویض شیشه لنز شما می توانید به تعمیرکار متخصص مراجع کنید فقط در نظر داشته باشید برای محافظت از ماژول دوربین باید حتما تا مراجعه به تعمیرکار متخصص روی شیشه را با چسب بچسبانید.
شیشه لنز ها در انواع جنس ها و با کیفیت متفاوت عرضه می شود کالای موجود در سایت از جنس شیشه است و کیفیت دوربین گوشی شما افت نخواهد کرد.
برای خرید شیشه لنز گوشی شیائومی ردمی 9A می توانید از طریق سایت خرید انجام دهید و یا اینکه به مرکز خدمات تکنوکده در اصفهان مراجعه نمایید.
قیمت شیشه لنز گوشی شیائومی redmi 9a داخل سایت بروز است و در صورت مراجعه به دفتر خدمات تعویض شیشه لنز ردمی 9a جداگانه دریافت می شود.
گاهی مشکل به تنهایی از شیشه لنز نیست و ماژول دوربین نیز دچار آسیب شده که برای تشخیص شما می توانید بررسی کنید اگر گوشی شما هنگام فوکوس کردن صدا های نا متعلرف داشت و موفق به فوکوس کردن نشدید نشان دهده ایت است که ماژول دوربین شما آسیب دیده است .
برای تعمیرات تخصصی گوشی Redmi 9a شیائومی در اصفهان شما میتوانید به دفتر خدمات تکنوکده مراجعه نمایید .تکنوکده مرجع تعمیرات تخصصی در اصفهان است.

ادامه مطلبShow less
محصولات مرتبط
جزئیات محصول
Mobile Phone-CameraLens-frame
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد