مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

شیشه لنز با فریم دوربین گوشی موبایل Xiaomi Redmi note 8

شیشه لنز با فریم دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 8

کد محصول:
3233
برند:
79,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(36 رای)
معرفی

شیشه لنز گوشی شیائومی  Redmi Note 8


شیشه لنز ها معمولا در اثر آسیب دیدن در فوکوس و عکسبرداری اختلال ایجاد می کنند.برای تعویض شیشه لنز شما می توانید از طریق سایت تکنوکده شیشه لنز گوشی شیائومی redmi note 8 را خریداری نمایید.
گاهی مشکل به تنهایی از شیشه لنز نیست و در اثر آسیب وارد شده ماژول لنز نیز دچار مشکل می شود که برای تشخیص مشکل شما باید بررسی کنید اگر در هنگام فوکوس کردن دوربین تار بود و یا تصویر واضح نبود یا اینکه صدا های نامتعارف داشت نشان دهنده این است که ماژول دوربین آسیب دیده است.

لنز دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 8 از جنس شیشه می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است کالای موجود در سایت نیز از جنس شیشه است .در صورتی که شیشه لنز گوشی شیائومی ردمی نوت 8 شما شکست حتما تا قبل از رسیدن تعمیرکار متخصص روی شیشه لنز را چسب بزنید گرد و خاک وارد لنز دوربین نشود.چرا که در صورت خاک گزفتن مازول دوربین redim note 8 به دلیل حساسیت بالا تمیز کردن آن دشوار است.
اگر خودتان شیشه لنز گوشی redmi Note 8 را تعویض می کنید حتما در نظر داشته باشید که در مرحله اول باید شیشه لنز قبلی را با مراقبت کامل جدا کنید و سپس به تعویض آن افدام کنید و در نظر داشته باشید برداشتن شیشه لنز باید با احتیاط کامل  انجام شود.

برای تعمیر گوشی های شیائومی در اصفهان شما می توانید با مرکز خدمات تکنوکده تماس بگیرید و همچنین مراجعه حضوری داشته باشید.تکنوکده مرجع تعمیرات تخصصی در اصفهان می باشد.

ادامه مطلبShow less
محصولات مرتبط
جزئیات محصول
Mobile Phone-CameraLens-frame
person date_range 1399-11-30

سلام ببخشید میشه عکس بیشتری بفرستید

پاسخ فروشگاه:

سلام با پشتیبانی تماس بگیرید.

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
98,000 تومان (بدون مالیات)
661 امتیاز
درب پشتی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 ، به منظور تعویض قاب پشتی شکسته و معیوب گوشی با کیفیت مشابه اصلی ، تمامی قطعات به همراه مهلت تست 10 روز عرضه می شوند. 

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد