مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

رونمایی علی‌بابا از هوش مصنوعی Tongyi Qianwen ؛ در رقابت با ChatGPT

کمپانی علی‌بابا امروز به صورت رسمی هوش مصنوعی جدیدی به نام Tongyi Qianwen را معرفی کرد که برای ربودن گوی رقابت از ChatGPT مهیا شده است.

علی‌بابا، شرکت غول تکنولوژی و IT چین، در مراسمی از هوش مصنوعی خود برای رقابت با ChatGPT با نام تجاری Tongyi Qianwen پرده برداری کرد. این هوش مصنوعی چینی فعلا از دو زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند و در نرم افزار DignTalk، که مربوط به ارتباطات و تماس های کاری شرکت علی بابا و Tmall Genie، اسپیکر هوشمند شرکت علی بابا، پیاده‌سازی می شود.

غول فناوری چین ، علی‌بابا امروز از  یک مدل هوش مصنوعی زای خود رونمایی کرد. این ابزار با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بسیار بزرگ است که از جمله توانایی های آن میتوان به نوشتن پیش نویس نامه ها ، تدوین برنامه سفرهای شما، ارائه خلاصه ای از ایمیل ها و گزارش هایی که لازم دارید، اشاره کرد. این ابزار هوش مصنوعی جدید می تواند کارهای بسیار بیشتر و دشوارتری نیز انجام دهد.

 هوش مصنوعی علی بابا برای شروع در اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی علی بابا یعنی DingTalk پیاده‌سازی خواهد شد، تا در خلاصه‌ نویسی متن ها، گزارش خلاصه ایمیل ها و همچنین آماده سازی پیش‌نویس پروژه های تجاری به کاربران کمک کند. این ابزار هوش مصنوعی جدید همچنین مقرر شده به دستیار صوتی Tmall Genie افزوده شود و در آینده نزدیک به تمامی محصولات کمپانی علی بابا هم اضافه خواهد شد.

مدیرعامل علی‌بابا، دنیل ژنگ، می‌گوید این هوش مصنوعی تحول بزرگی را در ابزارهای تولید، انجام کارهای مختلف و زندگی ما ایجاد می کند. او بر این باور است که ابزارهایی مانند Tongyi Qianwen آینده بسیار روشنی را از تبدیل یک هوش مصنوعی به ابزاری محبوب‌تر بین مردم در آینده ارائه خواهد کرد.

 هوش مصنوعی Tongyi Qianwen از جمعه عرضه و قابل استفاده می شود.

علی بابا وعده داده است که از جمعه همین هفته دسترسی به Tongyi Qianwen را باز می کند تا کاربران بتوانند از این هوش مصنوعی قدرتمند بهره مند شوند. نکته قابل توجه این هوش مصنوعی، امکان شخصی‌سازی آن با اطلاعات شخصی و اختصاصی کاربران وجود دارد تا کاربران و شرکت های تجاری بتوانند با  کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان به مدل هوش مصنوعی بزرگ و ایده آل خود دسترسی پیدا کنند.

 مدیر ارشد IT کمپانی علی‌بابا Cloud Intelligence می‌گوید: «امیدواریم که به تحول اطلاعاتی گسترده در کسب‌وکارها و در همه ی صنایع کمک کنیم تا بتوانند بهره‌وری تولید و تجاری‌ را افزایش دهند و همچنین به بهبود تخصص و توانمندی‌ها آنها کمک کنیم و با کمک نوآوری‌های این هوش مصنوعی، فرصت‌های گسترده تر و هیجان‌انگیزتری را در مقابل آنها قرار دهیم.»

کاربران هوش مصنوعی علی بابا انتظار داشته باشند که در آینده نزدیک قابلیت‌ها و امکانات بیشتر و  پیشرفته‌تری مانند درک تصاویر و تبدیل متن به تصویر و ... به هوش مصنوعی چینی Tongyi Qianwen افزوده شوند.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد