مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PM Core I7 (11370H) - 16GB - 512GB SSD - 6GB(RTX 3060 ) Laptop

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس با مشخصات Asus TUF Gaming F15 FX516PM Core I7 (11370H) - 16GB - 512GB SSD - 6GB(RTX 3060 ) Laptop

کد محصول:
3382
برند:
50,499,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(882 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PM Core I7 (11370H) - 16GB - 512GB SSD - 6GB(RTX 3060 ) 

بررسی لپ تاپ تاف گیمینگ fx516pm

نقد و بررسی اجمالی Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PM

همانطور که بسیاری از شما شناخت دارید کمپانی ایسوس در میان برترین و معروف ترین تولیدکنندگان لپ تاپ و قطعات کامپیوتر قرار دارد که به تولید باکیفیت ترین و قدرتمندترین محصولات می پردازد و می توان گفت که در سال 2021 بسیاری از قدرتمندترین لپ تاپ های عرضه شده به بازار توسط این برند به تولید رسیده است. این کمپانی در محصولات جدیدی که به تولید می رساند از به روزترین و جدیدترین سخت افزارها بهره برده است که محصولات قدرتمندی را روانه بازار کرده و رضایت کاربران را پیش از پیش داشته باشد که این سخت افزارها شامل پردازنده مرکزی نسل 11 تولیدی اینتل می باشد که با وجود آن در سیستم شما می توانید بهترین عملکرد را از آن شاهد باشید. لازم به ذکر است که لپ تاپ های گیمینگ تولیدی ایسوس دارای سری های مختلف می باشد. ما در این مقاله به معرفی و بررسی لپ تاپ سری TUF با نام Asus TUF Dash F15 خواهیم پرداخت. می توان این لپ تاپ  ایسوس تاف را جایگزین و ورژن و نسخه جدید لپ تاپ TUF A15 معرفی نمود. گفتنی است که لپ تاپ TUF Dash F15 در میان بهترین لپ تاپ های حرفه ای و بالارده قرار می گیرد. کمپانی ایسوس در تولید این محصول به کاهش کانفیگ های آن نموده است و به قدرتمندتر نمودن سخت افزار پرداخته است که کاملا برخلاف روند تولید دیگر لپ تاپ های گیمینگ می باشد. در ساخت این محصول از پردازنده چهار هسته ای به نام Intel Core i7 بهره گرفته شده است که تولید کمپانی اینتل به تولید رسیده و جز محصولات نسل یازدهم این برند دسته بندی می گردد. این پردازنده دارای سرعت 3.3 گیگاهرتزی می باشد که می توان گفت جدیدترین محصول اینتل به شمار می رود. همانطور که کاربران حرفه ای و گیمر اطلاع دارند علاوه بر وجود یک پردازنده مرکزی قدرتمند به کارت گرافیک قدرتمندی نیز نیاز داریم تا سیستمی قدرتمند در اختیار داشته باشیم. در این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی رده بالا NVIDIA GeForce RTX 3060 و RTX 3070 استفاده شده است که جز بهترین محصولات برند انویدیا قرار دارد. این کارت گرافیک ها از حافظه به ترتیب 6 و 8 گیگابایتی برخوردار است که یک حافظه اختصاصی به شمار می رود. از دیگر مشخصات این لپ تاپ گیمینگ ایسوس می توان به نمایشگر 15.6 اینچی آن اشاره نمود که از کیفیت تصویر فول اچ دی بهره مند است و از دو مدل برخوردار است که این دو مدل دارای نرخ تازه سازی 144 و 240 هرتزی می باشد. علاوه بر تفاوتی که میان نرخ تازه سازی این دو مدل وجود دارد در پوشش دهی طیف رنگی نیز شاهد تفاوت هایی هستیم که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. حافظه در نظر گرفته شده ایسوس برایا ین محصول حافظه SSD می باشد که از ظرفیت 512 گیگابایت بهره مند است. با استفاده از سخت افزار و قطعات به روز و قدرتمند این سیستم می تواند یک انتخاب بی نظیر برای کاربران حرفه ای و گیمرها به شمار رود که بهترین عملکرد را از آن شاهد خواهیم بود. قیمت در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ  گیمینگ کاملا مطلوب بوده و در قیاس با امکاناتی که دارا است از قیمت مطلوبی نیز برخوردار می باشد و در کل می توان گفت یک انتخاب فوق العاده برایتان خواهد بود.

طراحی و کیفیت ساخت Asus TUF Dash F15

تصاویر لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ fx516pm

ایسوس این لپ تاپ گیمینگ را بسیار ظریف طراحی و تولید نموده است که این ظرافت در قیاس با دیگر لپ تاپ های گیمینگ بیشتر می باشد. انواع لپ تاپ های گیمینگ در بازار وجود دارد که توسط تولیدکنندگان مختلف تولید و عرضه شده است و وجود سخت افزار و قطعات قدرتمند موجب گردیده تا بدنه ای بزرگ داشته باشند اما این لپ تاپ اینگونه نبوده از طراحی ظریفی برخوردار است و حمل آن با وجود ابعاد جمع و جورش می تواند برای کاربر راحت تر باشد. ضخامتی که این محصول دارا است برابر با 1.9 سانتی متر بوده که در قیاس با لپ تاپ نسل پیش خود و حتی لپ تاپ تولیدی لنوو با نام Lenovo Legion 5 ابعاد کوچکتری را شاهد هستیم. یکدست بودن طراحی پنل داخلی موجب گشته تا همانند یک لپ تاپ مالتی مدیا سبک بنظر برسد. از دیگر مشخصات اصلی این محصول می توان به وزن 2 کیلوگرمی آن اشاره نمود. این مشخصات کاملا برای یک لپ تاپ گیمینگ می تواند مطلوب باشد. ایسوس همیشه در ساخت لپ تاپ های گیمینگ جذابیت بالایی را در طراحی آن به وجود می آورد که این محصول نیز استثنا نبوده و دارای طراحی جذاب و زیبایی می باشد. تایپوگرافی TUF در قاب پشتی لپ تاپ در سمت چپ آن مشاهده می گردد. لوگوی این سری از لپ تاپ ها نیز در سمت مقابل قرار گرفته است. لازم به ذکر است که طراحی این محصول به گونه ای انجام گرفته است که قسمت پایینی دارای برس های زیبایی جهت خروج هوا می باشد. کیبورد بکار برده شده برای این لپ تاپ تاف گیمینگ یک کیبورد جزیره ای می باشد که سطح قرارگیری کلیدها مقداری پایین تر از سطح پنل می باشد. ایسوس برای کلیدهای WASD از رنگ متفاوتی بهره برده است. اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ fx516pm را دارید می توانید آن را در رنگ های سفید یا خاکستری تیره متناسب با سلایق خود خریداری نمایید. با وجود دو رنگ مختلف اما طراحی هر یک از جذابیت بالایی بهره مند است. لازم به ذکر است که مدل خاکستری رنگ قادر به جذب اثر انگشت بیشتری در قیاس با رنگ سفید می باشد.

طبق آزمایشات و تست هایی که بر روی بدنه این محصول انجام گرفته شده است این لپ تاپ ایسوس موفق به کسب امتیاز قابل قبولی شده است و حاکی از مقاومت بالای بدنه این لپ تاپ می باشد. گفتنی است که این محصول از بدنه ای برخوردار است که در برابر افتادن می تواند مقاومت بالایی از خود به نمایش بگذارد. برای نمونه افتادن لپ تاپ از روی یک میز نیم تواند صدمه ای به بدنه آن وارد کند و علاوه بر آن مقاومت بالایی در برابر گرما و سرمای بالا، لرزش بسیار، رطوبت را از این محصول شاهد هستیم. در آخر می توان گفت از نظر مقاومت و استحکام بدنه این محصول امتیاز بالایی را بدست آورده است و نیازی نیست نگران آسیب دیدن آن باشید.

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15

کیفیت صفحه نمایش لپ تاپ fx516pm

صفحه نمایشی که ایسوس برای لپ تاپ FX516PM بکار برده است یک صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد که این صفحه نمایش برای هر یک از مدل ها مختلف بوده اما دارای ابعاد مشابه ای می باشد. کیفیت تصویر در این صفحه نمایش فول اچ دی می باشد که در ساخت آن از پنل IPS بهره گرفته شده است و دارای روکش مات (Anti Glare) نیز می باشد که به خوبی می تواند مانع از انعکاس نور در محیط های پرنور و باز گردد که مزیت بزرگی به شمار می رود. صفحه نمایشی که برای مدل اول بکار برده شده است قادر به پشتیبانی از 62.5% رنگ‌های sRGB و 47.3% رنگ‌های Adobe می باشد و از دیگر مشخصات آن می توان به نرخ تازه سازی 144 هرتزی آن اشاره نمود. مدل دوم FX 516 PM قادر به پشتیبانی از 100% رنگ‌های sRGB و 75.3% رنگ‌های Adobe است. مدل دوم مناسب برای کاربرانی می باشد که قصد طراحی و انجام امور گرافیکی حرفه ای را دارند. نرخ تازه سازی 240 هرتزی هم این محصول را مناسب تر برای این دسته کاربران می نماید. ویژگی زمان پاسخگویی (Response Time) اهمیت بسیاری در لپ تاپ های گیمینگ دارد زیرا هر اندازه این زمان کمتر باشد شاهد تعویض سریعتر رنگ های پیکسل های موجود در نمایشگر خواهیم بود. این محصول از زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه ای بهره مند است که بسیار خوب به نظر می رسد و قطعا می تواند هیجان را هنگام بازی به کاربر بدهد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به کم بودن بسیار حاشیه های صفحه نمایش اشاره نمود و همین دلیلی است که ایسوس جهت کاهش حاشیه ها به حذف وبکم بپردازد. قطعا بسیاری از کاربران استفاده های زیادی از وبکم خواهند کرد و این عدم وجود وبکم قطعا عیب بزرگی در لپ تاپی که در سال 2021 به تولید رسیده است به شمار خواهد رفت.

سیستم سخت افزاری

وجود سخت افزار قوی و قدرتمند برای گیمرها و کاربران حرفه ای اهمیت بالایی دارد و قطعا باید هنگام خرید یک لپ تاپ گیمینگ به این مورد توجه بسیاری شود. گیمرها برای آنکه بتوانند بازی های خود را با کیفیت بالا به اجرا در آورند نیاز به سخت افزار قدرتمند دارند. پردازنده مرکزی و گرافیکی بکار برده شده برای این محصول از به روزترین و جدیدترین پردازنده ها به شمار می رود که دارای قدرت بالایی می باشد. پردازنده گرافیکی لپ تاپ تاف گیمینگ  FX516pm از تولیدات انویدیا است. پردازنده مرکزی موجود در این محصول توسط اینتل با نام Intel Core i7 به تولید رسیده است که جز محصولات سری H این برند قرار می گیرد که پردازش توسط آن به خوبی انجام می گردد. لازم به ذکر است که برای مدل اول این محصول پردازنده Core i7-11370H استفاده شده است که سرعت آن بین 3.3 تا 4.8 گیگاهرتز می باشد اما پردازنده ای که برای دومین مدل بکار برده شده است Core i7-11375H نام دارد. سرعت این پردازنده بین 3.3 تا 5 گیگاهرتز میباشد که مناسب برای پردازش های سنگین به شمار می رود. با وجود این دو پردازنده مرکزی شاهد سرعت بالای سیستم خواهیم بود که امور پردازشی و تحلیلی و ... توسط آن بسیار خوب و سریع انجام می گردد. گفتنی است که این محصول از پردازنده نسل 11 بهره مند است اما در آن پردازنده چهار هسته ای که دارای حافظه کش 12 مگابایتی می باشد را شاهد هستیم که بر خلاف این پردازنده، پردازنده های نسل دهمی 10870 و 10875 تولیدی اینتل دارای هشت هسته و حافظه کش 16 مگابایتی می باشد. ایسوس از دو مدل پردازنده کرافیکی RTX 3060 و RTX 3070 که جز جدیدترین تولیدات انویدیا به شمار می رود برای این لپ تاپ بکار برده است.نخستین کارت گرافیک دارای حافظه 6 گیگابایتی می باشد که یک حافظه اختصاصی است و کارت حافظه دیگر دارای حافظه اختصاصی با ظرفیت 8 گیگابایت است. این حافظه از نوع GDDR6می باشد که به خوبی می تواند امکان اجرای بازی های ویدیویی با کیفیت بالا را برایتان فراهم آورد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به توان 80 واتی این پردازنده گرافیکی اشاره نمود که در قیاس با دیگر کارت گرافیک ها نظیر RTX 2070 که برای Zephyrus G14 استفاده شده است برتری بسیاری دارد. وجود این سخت افزارها می تواند شما را از خرید مجدد لپ تاپ تا چند سال بی نیاز کند.

حافظه Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PM

حافظه ذخیره سازی لپ تاپ fx516pm

در این محصول شاهد حافظه رم 16 گیگابایتی هستیم که در صورت نیاز می توانید آن را به 24 گیگابایت ارتقا دهید تا نیازهای شما را برآورده نماید. گفتنی است که این حافظه رم از نوع DDR4 می باشد. FX516pmبر روی مادربورد خود دارای یک رم 8 گیگابایتی و علاوه بر آن اسلات SO-DIMM رم 8 گیگابایتی می باشد که امکان تعییر رم این اسلات جهت ارتقا وجود دارد. حافظه داخلی در نظر گرفته شده از نوع SSD می باشد که یک مدل از ظرفیت 512 و مدل دیگر از ظرفیت 1 ترابایتی بهره مند است. می توانید در صورت تمایل از اسلات اضافی جهت اضافه نمودن حافظه جدید استفاده نمایید. اگر قصد ارتقا ظرفیت حافظه را دارید باید از حافظه SSD از نوع M.2 NVMe PCIe 3.0 بهره گیرید.

همانطور تا به این قسمت از مقاله ذکر شد این محصول از سخت افزار و قطعات باکیفیت و قدرتمندی برخوردار است که قطعا می توانید انتظارات شما را برآورده نماید تا بتوانید به راحتی به امور پردازشی، تحلیلی و گرافیکی و... بپردازید و خیالتان از بابت تاخیر و سرعت راحت باشد. همانطور که در قسمت قبل ذکر شد این محصول از نرخ تازه سازی 240 هرتزی بهره مند است و از طریق آن امکان اجرای بازی هایی با فریم ریت 100 و 200 برایتان فراهم می شود و هیجان را حین بازی برایتان به ارمغان می آورد. این محصول می تواند انتخاب مناسبی برای گیرها و کاربران حرفه ای که به انجام امور گرافیکی و تدوین حرفه ای ویدیو می پردازند باشد. جهت تدوین ویدیو 4K می توان از کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX استفاده نمود. اگر می خواهید برای چند سال خیالتان از لپ تاپتان راحت باشد و نیازی به خرید دوباره نداشته باشید خرید FX516PM را پیشنهاد می دهیم.

سیستم خنک‌کننده لپ تاپ TUF Dash F15

وجود سخت افزار قدرتمند نیازمند وجود یک سیستم خنک کننده قدرتمند نیز می باشد زیرا با کار کردن پردازنده ها سیستم دچار حرارت شده و نیاز به سیستم خنک کننده جهت کنترل این حرارت و گرما می باشد. تا زمانی که یک سیستم خنک کننده مناسب در سیستم وجود نداشته باشد امکان استفاده از قدرت بالای سخت افزار نیز امکان پذیر نمی باشد. در این لپ تاپ کمپانی ایسوس شاهد بهره گیری از یک سیستم خنک کننده بسیار قوی که دارای دو فن بزرگ و 5 لوله ی مسی جهت انتقال حرارت است می باشیم. با وجود این سیستم نیازی نیست نگران حرارت بالای سیستم باشید. ایسوس در لبه ها از خروجی های هوا استفاده نموده است. در قسمت پشتی نیز شاهد وجود دو خروجی هستیم و علاوه بر آن از لبه های کناری هوا گرم به خوبی خارج می گردد.برای هر فن 83 پره کوچک در نظر گرفته شده است که می تواند به خوبی لپ تاپ را خنک سازد. طبق گفته ی ایسوس این سیستم خنک کننده قادر است برای مدت زمان طولانی به خنک سازی این لپ تاپ بپردازد بدون آنکه مشکلی دراین زمینه به وجود آید. لازم به ذکر است که این محصول از سیستم Self-Cleaning برخوردار است که به خروج گرد و خاک و ... می پردازد.

باتری و شارژدهی

خرید ایسوس تاف گیمینگ

هنگام خرید لپ تاپ حتما باید به باتری آن توجه داشته باشید زیرا برای یک لپ تاپ گیمینگ وجود باتری قدرتمند اهمیت بسزایی دارد. لازم به ذکر است که لپ تاپ های گیمینگ با وجود سخت افزار قدرتمندی که از آن برخوردار هستند قادر به نگهداری شارژ به مدت زیاد نخواهند بود. هنگام اجرای بازی های سنگین که توان پردازنده مرکزی و گرافیکی را تا حد آخر استفاده می گردد نیاز به اتصال لپ تاپ به برق می باشد. برای این محصول باتری 4 سلولی از نوع لیتیوم یونی استفاده شده است که از ظرفیت 76 وات ساعت بهره مند است. زمانی که کاربر به پخش ویدیو بصورت مداوم با این سیستم می پردازد شارژهی باتری به مدت 16.6 ساعت ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که این محصول از فناوری شارژ سریع برخوردار است که با وجود این فناوری امکان شارژ سیستم در 30 دقیقه به میزان 50 درصد وجود خواهد شد. گفتنی است که این محصول از قابلیت شارژ بوسیله Thunderbolt 4 را نیز دارا است.

کیبورد و تاچ‌پد

ایسوس برای این لپ تاپ از صفحه کلید جزیره ای استفاده کرده است که محل قرار گیری آن اندکی پایین تر از سطح پنل اصلی می باشد. این کیبورد به گونه ای طراحی شده است که دارای فاصله مناسب میان کلیدهای می باشد. از دیگر مشخصات این کیبورد می توان به عمق 1.7 میلی متری کلیدها اشاره نمود. هنگام تایپ صدایی کمتر از 30 دسی بل به گوش شما خواهد رسید که به هیچ عنوان آزار دهنده نخواهد بود. ایسوس برای کلیدهای WASD از رنگ های متفاوتی نسبت به دیگر کلیدها استفاده نموده است که جذابیت بیشتری به کیبورد خواهد داد. لازم به ذکر است که این کیبورد جزیره ای دارای نور پس زمینه می باشد که زیبایی لپ تاپ و پنل داخلی را دوچندان خواهد نمود و کاربر به راحتی می تواند اقدام به تغییر رنگ نور پس زمینه نماید اما با این حال قادر به شخصی سازی نمودن نور کلیدها نخواهید بود و تنها امکان انتخاب یک رنگ برایتان فراهم گردیده است. با نگاهی به FX516PM متوجه عدم وجود بخش اعداد (NumPad) خواهید شد. برخی کلیدهای اختصاصی که شامل کلید کاهش و افزایش یا قطع صدا، کلید تنظیم سرعت فن ها می باشد در بالای کیبورد اصلی قرار داده شده است. تاچ پد در نظر گرفته شده که دارای ابعاد معمولی و یکپارچه می باشد می تواند جهت انجام امور روزانه برایتان مفید باشد.

پورت‌ها و بلندگو

پورت های در نظر گرفته شده برای این سیستم می توانید نیاز کاربران را برآورده کند و درانجام کارها کمک شایانی نماید. برای این محصول سه پورت USB 3.2 و یک پورت USB Type-C Thunderbolt 4 مشترک با DisplayPort در نظر گرفته شده است و علاوه بر این پورت ها شاهد وجود پورت HDMI ، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت RJ45 که جهت اتصال به اینترنت از طریق کابل LAN بکار برده می شود. لازم به ذکر است که برای این لپ تاپ ایسوس کارت خوان SD بکار برده نشده است. از دیگر امکانات این محصول می توان به درگاه قفل کنسینگتون آن اشاره نمود که جهت اتصال به یک قفل فیزیکی می تواند استفاده شود. بلندگوهای بکار برده شده در این لپ تاپ Asus به خوبی می توانند صدای DTX-X Ultra را پخش نمایند. گفتنی است که این لپ تاپ دارای صدای 7.1 کاناله می باشد. هنگام تماشای فیلم و اجرای بازی به خوبی می توانید صدای باکیفیتی را گوش دهید. ایسوس برای این محصول خود از دو میکروفون داخلی بهره برده است که دارای قابلیت حذف نویز (Noise Cancelation) نیز می باشد. با وجود این قابلیت نیازی نیست نگران صداهای اضافی باشید زیرا به خوبی از طریق این قابلیت این صداهای اضافی حذب می گردد.

جمع‌بندی

قطعا با مطالعه این مقاله به کیفیت و قدرت بالای Fx516PM پی برده اید و وجود سخت افزارهای قدرتمند در این محصول آن را جز بهترین و قدرتمندترین محصولات عرضه شده به بازار قرار داده است. بهره گیری از تولیدات جدید اینتل و انویدیا در ساخت این لپ تاپ یک لپ تاپ گیمینگ بسیار خوب را در اختیار گیمرها قرار می دهد. علاوه بر تمامی این موارد نرخ تازه سازی 240 هرتزی نیز تاثیر بسزایی در هیجان انگیزتر شدن بازی برای کاربر خواهد داشت و به کمک آن امکان اجرای بازی هایی با فریم ریت بالا برایتان فراهم می گردد. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ گیمینگ می توان به نمایشگر با کیفیت فول اچ دی، بهره گیری از پنل IPS برای صفحه نمایش، طراحی شیک و جذاب، سیستم خنک کننده قدرتمند، زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه ای اشاره نمود که این دستگاه را تبدیل به یکی از بهترین تولیدات ایسوس نموده است. اگر به مزیت ها و امکاناتی که این لپ تاپ گیمینگ دارا است نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد قیمت در نظر گرفته شده برای آن کاملا مطلوب بوده و می تواند انتخاب بی نظیری برای کاربران حرفه ای و گیمرها به شمار رود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Asus Laptop

مشخصات

ابعاد
19.9×252×360 میلی متر
وزن
2 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلز و پلی کربنات
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core I7
مدل پردازنده
11370H
محدوده سرعت پردازنده
3.3 گیگاهترتز
فرکانس پردازنده
4.8 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce RTX3060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
full HD 1920X1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
نرخ به روز رسانی 144 هرتز
درایو نوری
ندارد
وبکم
ندارد
توضیحات وبکم
720P
کیبورد با نور پس زمینه
تغییر رنگ نور پس زمینه RGB
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ax
بلوتوث
نسخه 6.0
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
دارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt
دارد
نوع باتری
4 سلولی
سیستم عامل
Windows 10 Home
توضیحات باتری
لیتیوم یونی 76 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر
person date_range 1400-06-21

سلام ببخشید این سیستم برای بحث تدوین ویدیو با استفاده از نرم افزار پریمیر پرو و افتر افکت جوابگو هست و در بحث رندرگیری توانایی خروجی با سرعت مطلوب رو داره ؟ ممنون میشم جواب بدید

پاسخ فروشگاه:

سلام در حد معمول جوابگوی نیازتون هست ولی رندر سنگین نمیشه باهاش گرفت چون پردازنده یکم کم میاره 

person date_range 1400-06-12

سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید
ببخشید اقلام داخل لپ تاپ چی هست ؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
اگر منظورتون داخل پک لپ تاپ هست، همراه لپ تاپ فقط آداپتور، کابل برق و دفترچه های راهنما عرضه شده 

person date_range 1400-05-14

چرا یک و نیم میلیون یهو گرون شد؟

پاسخ فروشگاه:

سلام،
قیمت لپ تاپ ها کاملا وابسته به نرخ دلار و درهم است .

person date_range 1400-02-10

سلام
من شنیدم که صفحه نمایش این لپتاپ خیلی خوب نیست آیا این درسته؟؟
و اینکه گارانتی داره یا نه؟؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
بله صفحه نمایش از کیفیت بسیار خوبی دارد. با چند مدل خدمات مختلف به فروش میرسد به تب گارانتی دقت کنید

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
19.9×252×360 میلی متر
وزن
2 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلز و پلی کربنات

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
full HD 1920X1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
نرخ به روز رسانی 144 هرتز

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core I7
مدل پردازنده
11370H
محدوده سرعت پردازنده
3.3 گیگاهترتز
فرکانس پردازنده
4.8 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce RTX3060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ax
بلوتوث
نسخه 6.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt
دارد

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
720P
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
تغییر رنگ نور پس زمینه RGB

باتری و شارژر

نوع باتری
4 سلولی
توضیحات باتری
لیتیوم یونی 76 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows 10 Home
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد