مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus ROG Zephyrus GA502DU Ryzen 7 (3750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(GTX 1660) FHD laptop

لپ تاپ ایسوس راگ زفیروس مدل GA502DU Ryzen 7 (3750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(GTX 1660) FHD

کد محصول:
3340
برند:
25,499,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(210 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
87,299,000 تومان (بدون مالیات)
2 امتیاز
لپ تاپ ایسوس مدل Zephyrus G15 GA503RS با پردازنده رایزن 9 نسل 6 و رم 32 گیگاباتی همچنین گرافیک 8 گیگابایتی RTX 3080 یکی از انتخاب های مناسب برای رندرینگ و گیمینگ است. این لپ تاپ بدنه با کیفیت و ظاهر ساده و شیک...
توضیحات

Asus ROG Zephyrus GA502DU Ryzen 7 (3750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(GTX 1660) FHD Laptop

نقد و بررسی اجمالی Asus ROG Zephyrus GA502DU

کمپانی ایسوس یکی از معروف ترین و بهترین تولید کنندگان لپ تاپ و قطعات کامپیوتری می باشد که تولیدات باکیفیت و قدرتمندی را وارد بازار نموده است. در سال های اخیر تولیدات این برند در زمینه گیمینگ تفاوت های بسیاری را در قیاس با تولیدات قبل داشته است تا از این طریق محصولات گیمینگ متفاوت تری با دیگر محصولات به کاربران عرضه کند و با پیشرفت تکنولوژی نیز بتواند نیاز کاربران را برآورده نماید. یکی از بهترین و باکیفیت ترین لپ تاپ های گیمینگ این برند لپ تاپ مدل Asus ROG Zephyrus GA502DU می باشد که برای آن پردازنده مرکزی سری هفتم Ryzen در نظر گرفته شده است که این پردازنده در میان بهترین تولیدات کمپانی AMD به شمار می رود. از اصلی ترین مشخصات این پردازنده می توان به محدوده فرکانسی 2.5 گیگاهرتزی در بازه 2.2 آن اشاره نمود. این محصول که جز بهترین لپ تاپ های 15 اینچی این برند قرار دارد دارای مشخصات و ویژگی های طراحی معمول که در این سری وجود دارد می باشد که این نوع طراحی به دلیل همکاری که میان برند ایسوس و گروه طراحی BMW Designworks وجود دارد می باشد. در ساخت بدنه این لپ تاپ از پلاستیک با کیفیت و مستحکم بهره گرفته شده است. طراحی این محصول در ضخامت و ابعاد مطلوب انجام گرفته است. این لپ تاپ گیمینگ با آنکه به عنوان نازک ترین و سبک ترین محصول شناخته نمی شود اما ضخامت و وزن آن کاملا مطلوب است و کاربران به راحتی می توانند اقدام به حمل آن نمایند. طراحی درب این محصول به صورتی انجام گرفته شده است که کاربر قادر به باز کردن آن با یک دست می باشد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به نمایشگر مات با کیفیت فول اچ دی آن اشاره نموده که در ساخت آن از پنل IPS استفاده شده است.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده که وضوح آن برابر با 1920 در 1080 پیکسل می باشد. ایسوس برای این محصول حافظه رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته است که از نوع DDR4 می باشد. کارت گرافیک بکار برده شده نیز GEFORCE GTX1660TI نام دارد که دارای حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی می باشد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به حافظه داخلی 512 گیگابایتی آن از نوع SSD اشاره نمود. بلندگوهایی که توسط این کمپانی برای این لپ تاپ گیمینگ استفاده شده است بلندگوهای استریو داخلی می باشد که دارای پورت USB 3.1 نیز می باشد. افرادی که قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ باکیفیت و قدرتمند را دارند این لپ تاپ می تواند یک انتخاب بی نظیر برایشان به شمار رود.

معرفی Asus ROG Zephyrus GA502DU

این لپ تاپ جز لپ تاپ های سری REPUBLIC OF GAMERS کمپانی ایسوس قرار می گیرد که از بهترین لپ تاپ های میان رده این برند به شمار می رود. این لپ تاپ گیمینگ را می توان به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگی معرفی نمود که برای آن از پردازنده سری Zephyrus استفاده شده است که این پردازنده همانطور که ذکر شد توسط برند AMD به تولید رسیده است و پردازنده گرافیکی نیز از تولیدات کمپانی NVIDIA به شمار می رود. معرفی و رونمایی از این محصول در سال 2019 انجام گرفت که در تولید آن از جدیدترین و به روز ترین سخت افزارها و قطعات استفاده شده است تا بتواند به خوبی با رقبای خود به رقابت بپردازد و جز بهترین لپ تاپ های گیمینگ دسته بندی شود. ضخامت و وزن این لپ تاپ بسیار مطلوب بوده که حمل آن را راحت تر می نماید که از مزیت های بزرگ این محصول به شمار می رود.

طراحی ظاهری Asus ROG Zephyrus GA502DU

نمایشگر در نظر گرفته شده برای این محصول همانطور که پیشتر ذکر شد نمایشگر 15.6 اینچی می باشد. در ساخت بدنه این محصول از آلومینیوم مشکی برس خورده بهره گرفته شده است که دارای کیفیت و استحکام بالایی است. طراحی این لپ تاپ به صورتی انجام گرفته شده است که آن را همانند یک اولترابوک بالا رده به نمایش می گذارد. کمپانی ایسوس تمام تلاش خود را در ساخت این لپ تاپ بکار برده است تا یک محصول بی نظیر را روانه بازار نماید تا کاربران رضایت کامل را از آن داشته باشند. از اصلی ترین ویژگی های این لپ تاپ می توان به ضخامت 20 میلی متری و وزن 2.1 کیلوگرمی آن اشاره نمود که جز لپ تاپ های باریک و سبک این برند دسته بندی می گردد. در سمت راست این محصول لوگوی ROG قرار داده شده است که با روشن شدن لپ تاپ چراغ های LED در آن روشن می گردد که سبب می گردد یک لپ تاپ گیمینگ بی نظیر دیده شود.

طراحی بدنه این لپ تاپ گیمینگ همانند بدنه محصول نسل پیش انجام گرفته است و در ساخت آن از فلز و پلاستیک با کیفیت بهره گرفته شده است که هنگام استفاده همانند یک لپ تاپ گیمینگ بالا رده به نظر خواهد رسید. این لپ تاپ دارای وزن 2.2 کیلوگرمی بوده که این عدد بسیار مطلوب برای یک لپ تاپ گیمینگ به شمار می رود. از دیگر مشخصات این محصول می توان به ضخامت 21 میلی متری آن اشاره نمود که این ضخامت کم به دلیل بهره گیری از متریال باکیفیت در ساخت قاب آن می باشد. کاربران می توانند به راحتی اقدام به حمل این لپ تاپ نمایند و با خود به همراه داشته باشند.

کمپانی ایسوس در تولید قاب پشتی از فلز باکیفیت و مقاوم استفاده شده است که بسیار مستحکم و مقاوم می باشد. بهره گیری از این فلز موجب گردیده تا وزن لپ تاپ مطلوب تر گردد و حمل آن آسان تر شود. جلوه و جذابیت لپ تاپ با لوگوی ROG که ار سمت راست قاب پشتی قرار گرفته است افزایش می یابد. با وجود مزیت های زیادی این که این محصول دارا است مشکی بودن فلز استفاده شده سبب می گردد تا اثر انگشت بر روی آن باقی بماند که از چند عیوب کوچک این لپ تاپ به شمار می رود. قاب پشتی با وجود آنکه بصورت ساده طراحی و تولید شده است اما دارای زیبایی ویژه ای می باشد. با نگاهی با قاب پشتی می توانید بریدگی متقارن قرار گرفته شده بر روی آن را مشاهده نمایید که از طریق آن هوا از فن های سیستم خارج می گردد. جذابیت این لپ تاپ به دلیل بافت موربی که قاب پشتی دارا است افزایش یافته است. در ساخت قسمت زیرین لپ تاپ نیز از پلاستیک مستحکم و باکیفیت استفاده شده است. ایسوس خروجی فن های دستگاه را در بغل و پشت قاب قرار داده است و به همین دلیل هنگام قرار گیری سیستم بر روی پای کاربر بالای قاب گرمای بیشتری حس خواهد شد. طراحی قاب زیرین بسیار مطلوب انجام گرفته و نیازی نیست نگران لیز خوردن آن هنگام کار و قرارگیری آن بر روی پای خود باشید. تولید قسمت داخلی نیز از پلاستیک باکیفیت انجام گرفته شده است که اثرانگشت بسیار اندک بر روی آن باقی می ماند و علاوه بر آن الکتریسیته ساکن را حس نخواهید کرد. در قسمت داخلی فضای کافی جهت قرارگیری دست در نظر گرفته شده است که کار کاربر را راحت تر می نماید و خستگی در مچ دست شما ایجاد نخواهد شد. با نگاهی به سمت راست قاب متوجه خواهید شد که خطوط عمودی در این قسمت موجب می گردد تا سیستم حالت خشن تری به خود بگیرد. این قاب در قسمت بالای خود دارای خروجی هوای فن می باشد.

کمپانی ایسوس برای این لپ تاپ گیمینگ از کیبورد مکانیکی بهره برده است که دارای نور پس زمینه می باشد. این کیبورد از نوع جزیره ای بوده که کلیدهای آن از فاصله ی مطلوب از یکدیگر قرار گرفته شده است که کار تایپ و بازی را برای کاربر راحت تر خواهد نمود. این کیبورد از زبان انگلیسی برخوردار است. از دیگر ویژگی های این صفحه کلید می توان به فضای حرکت 2.5 میلی متری کلیدها اشاره نمود که بسیار مناسب می باشد. لازم به ذکر است که برای این کیبورد از Num PAD بهره گرفته نشده است و همین عدم وجود Num PAD موجب شده است تا فاصله میان کلیدها بیشتر گردد. در قسمت داخلی تاچ پدی در نظر گرفته شده است که از حساسیت و دقت بالایی برخوردار می باشد. از اصلی ترین عیوب این تاچ پد باقی ماندن جای اثرانگشت بر روی آن می باشد. اگر قصد بازی را دارید حتما از موس استفاده نمایید زیرا این تاچ پد تنها برای امور روزانه مطلوب می باشد. این صفحه کلید بصورتی طراحی شده است که انگشتانتان بر روی آن لیز نخواهد خورد. در دو طرفه بدنه دستگاه بلندهایی قرار داده شده است که به خوبی صدای با کیفیت را پخش می کنند. این بلندگوها از نوع استریو و دالبی هستند که ایسوس برای آن از قابلیت نویزگیر استفاده نموده است که صدا از طریق آن با کیفیت بالا پخش می گردد.

پورت های در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ در سمت چپ شامل پورت USB 3.0 و جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت HDMI ، پورت USB Type-C ، پورت شبکه LAN می باشد و می توانید دو پورت USB 3.0 را در سمت راست مشاهده نمایید. ایسوس در این لپ تاپ ورودی شارژر را در قسمت پشتی لپ تاپ قرار داده است. میان پورت های قرار داده شده فاصله ی مطلوبی قرار دارد تا حین کار مشکلی به وجود نیاید. در قسمت پشتی خروجی فن ها نیز قابل مشاهده می باشد. در زمینه پورت ها عدم وجود درگاه SD Card اصلی ترین ضعف به شمار می رود.

صفحه نمایش Asus ROG Zephyrus GA502DU

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد که از کیفیت فول اچ دی بهره مند است. لازم به ذکر است که در تولید این صفحه نمایش از پنل IPS استفاده شده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به روکش مات آن که مانع از انعکاس نور در محیط های باز و پرنور می گردد می شود و رزولوشن 1920×1080 آن اشاره نمود. علاوه بر این موارد این نمایشگر دارای نرخ تازه تصویر 120 هرتز و sRGB می باشد که این ویژگی ها این صفحه نمایش را جز بهترین صفحه نمایش های عرضه شده به بازار قرار می دهد. نمایشگر در نظر گرفته شده دارای زاویه دید 178 درجه ای می باشد که مات بودن آن نیز جز مزیت های بزرگ به شمار می رود. ایسوس در این دستگاه از فناوری Reduce Blue Color بهره برده است که سبب می گردد چشم شما کمتر دچار آسیب گردد. جهت اتصال نمایشگر به بدنه از دو لولا استفاده شده است که در دو طرف ان قرار گرفته است. گفتنی است که لپ تاپ از طریق این دو لولا به اندازه 145 درجه باز می گردد. کیفیت ساخت لولاهای محصول بسیار بالا می باشد. امکان بهره گیری از لولای یکپارچه به دلیل آنکه پایین قاب پشتی این دستگاه بصورت بریده طراحی گردیده است وجود نداشته. در نهایت می توان گفت که این دستگاه از لحاظ طراحی ظاهری امتیاز بسیار خوبی را دریافت نموده است. کیفیت تصویر در صفحه نمایش بکار برده شده می تواند محتوا را با کیفیت بالا برای شما پخش نماید. زاویه دید توسط پنل IPS زیاد خواهد بود که مزیت بزرگی به شمار می رود. صفحه نمایش بکار برده شده از نوع wide-view می باشد که به خوبی می توانید از زاویای مختلف به نمایشگر نگاه کرده و هیچگونه تغییری را مشاهده نکنید.

کیبورد Asus ROG Zephyrus GA502DU

صفحه کلید موجود در این لپ تاپ از نوع استاندارد بوده و در میان کلیدها فاصله مطلوبی را مشاهده می کنیم. از دیگر ویژگی های این کیبورد می توان به نرمی کلیدها اشاره نمود که کار تایپ را بسیار راحت و لذت بخش می کند. کمپانی ایسوس برای این لپ تاپ گیمینگ از کیبورد جزیره ای استفاده نموده که از تکنولوژی Overstroke بهره مند است و دارای نور پس زمینه می باشد که جلوه خاصی را به کیبورد می دهد. در کل می توان گفت که این کیبورد دارای کیفیت و عملکرد بسیار خوبی است و رضایت کاربران را کسب نموده است و کمترین صدا از آن شنیده می شود. از دیگر مشخصات این سیستم می توان به تاچ پد آن اشاره نمود که از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است اما برای انجام بازی ها مناسب نمی باشد پس جهت اجرای بازی نیاز است موس مجزایی خریداری شود و از تاچ پد برای انجام امور روزانه استفاده گردد.

پورت ها و اتصالات Asus ROG Zephyrus GA502DU

برای این دستگاه انواع پورت ها جهت تامین نیاز کاربران در نظر گرفته شده است که کاربران رضایت کافی را از آن دارند و این تعداد پورت قطعا برای این سیستم مطلوب خواهد بود. پورت USB Type-C یکی از پورت هایی است که ایسوس برای این لپ تاپ گیمینگ در نظر گرفته است تا از طریق آن گجت های جدید قادر به اتصال به سیستم باشند که نرخ انتقال آنها برابر با 10 گیگابایت می باشد. دیگر پورت های موجود در این دستگاه شامل پورت HDMI ، جک صدای 3.5 میلی متری، سه عدد پورت USB 3.0 ، کارت خوان SD می باشد که از طریق این کارت خوان می توان تصاویر و فیلم ها را بصورت مستقیم از دوربین منتقل نمود. از دیگر مشخصات این دستگاه بهره مندی از بلوتوث نسخه 4 و چیپ شبکه Wi-fi می باشد که این چیپ از نوع Inegrated 802.11 b/g/n می باشد که به کمک آن ارتباط قدرتمندی برقرار می گردد.

سخت افزار و کارایی Asus ROG Zephyrus GA502DU

کمپانی ایسوس در ساخت این لپ تاپ گیمینگ از به روزترین و قدرتمندترین قطعات و سخت افزار بهره برده است که بتوانید محصولی قدرتمند را در اختیار کاربران قرار دهد. پردازنده بکار برده شده برای این دستگاه سری Ryzen 7 از تولیدات کمپانی AMD می باشد که جز قدرتمندترین تولیدات این برند به شمار می رود و دارای قدرت پردازش بالایی است. ایسوس از پردازنده Ryzen 7 3750H در این لپ تاپ گیمینگ استفاده کرده است که بهترین عملکرد را از آن شاهد هستیم که از طریق آن می توانید نرم افزارهای سنگین را توسط آن به اجرا در آوردید و پردازش های سنگین را انجام دهید. پردازنده ی گرافیکی بکار برده شده نیز پردازنده GeForce GTX 1660 می باشد که دارای حافظه اختصاصی با ظرفیت 6 گیگابایت می باشد که در امورگرافیکی سنگین و اجرای بازی ها با فریم بالا می تواند کمک شایانی نماید تا با اجرای بازی بسیار لذت ببرید. حافظه رم این لپ تاپ برابر با 8 گیگابایت می باشد که از نوع DDR4 بوده است که عدد مطلوبی به شمار می رود. حافظه داخلی در نظر گرفته شده نیز از ظرفیت 512 گیگابایت از نوع SSD برخوردار است که می تواند کمک بسیاری به کاربر نماید.

مشخصات فنی Asus ROG Zephyrus GA502DU

از لحاظ فنی نیز این لپ تاپ گیمینگ توانسته امتیاز بالایی را کسب کند و جز بهترین محصولات این برند قرار گیرد. بهره مندی از پردازنده های گرافیکی و مرکزی تاثیر بسزایی داشته است و علاوه بر آن بهره مندی از حافظه رم 32 گیگابایتی سبب گردیده تا کاربر قادر به انجام امور گرافیکی، محاسباتی و پردازشی، اجرای بازی های سنگین و ... باشد.

پردازنده مرکزی Asus ROG Zephyrus GA502DU

کمپانی ایسوس در تولید این لپ تاپ گیمینگ به استفاده از پردازنده مرکزی تولیدی AMD با نام Ryzen 7 3750H پرداخته است که جز قدرتمندترین پردازنده های این کمپانی دسته بندی می گردد. این پردازنده از 4 هسته حقیقی و 4 هسته مجازی برخوردار است و از دیگر مشخصات آن می توان به فرکانس پایه 2.3 گیگاهرتزی آن اشاره نمود که امکان انجام امور سنگین پردازشی و گرافیکی را فراهم می آورد. برای پردازنده بکار برده شده 4 مگابایت حافظه کش در نظر گرفته شده است و اورکلاک آن نیز برابر با 4.0 گیگاهرتز می باشد که عدد مطلوبی به شمار می رود. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به بنچمارک 9029 اشاره نمود. لازم به ذکر است که این پردازنده در قیاس با پردازنده Intel Core i7 8565U که از تولیدات کمپانی اینتل محسوب می گردد از قدرت بالاتری برخوردار است.

حافظه رم و حافظه داخلی

این لپ تاپ از حافظه رم 8GB DDR4 2666MHZ بهره مند است. لازم به ذکر است که بر روی مادربورد این سیستم دو اسلات قرار داده شده است که هر یک از 16 گیگابایت حافظه پشتیبانی می نماید که از نوع DDR4 می باشد. وجود این میزان حافظه کاربر را در اجرای انواع بازی ها و امور پردازشی و گرافیکی کمک می نماید. حافظه داخلی این لپ تاپ دارای ظرفیت 512 گیگابایتی (SSD) از نوع NVMe M.2 می باشد.

کارت گرافیک

ایسوس از کارت گرافیک تولیدی NVIDIA Geforce برای این لپ تاپ گیمینگ بهره برده است که جز محصولات نسل یازدهم این برند به شمار می رود که از معماری تیورینگ برخوردار است. این کارت گرافیک از حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی بهره مند است که از نوع GTX1660Ti و 192Bit است. از دیگر مشخصات این کارت گرافیک می توان به بنچمارک 10035 اشاره نمود که عدد مطلوبی محسوب می گردد و به خوبی می تواند امور گرافیکی سه بعدی را پشتیبانی نماید و کاربر به راحتی قادر به اجرای بازی های سنگین می باشد. گفتنی است که این پردازنده در قیاس با GTX1050Ti از قدرت بالاتری برخوردار است که تقریبا 40 درصد بیشتر می باشد و می توان آن را به عنوان جایگزین GTX1080 MAX-Q Desigh معرفی نمود.

باطری Asus ROG Zephyrus GA502DU

این لپ تاپ گیمینگ دارای باطری GA502DU می باشد که از نوع لیتیوم یون بوده و به عنوان یک باطری 4 سلولی عرضه شده است. این باطری قادر است به مدت 3 الی 5 ساعت به حفظ باطری بپردازد در صورتی که به انجام امور روزانه خود با سیستم بپردازید. لازم به ذکر است که باطری بکار برده شده از نوع داخلی می باشد پس اگر قصد تعویض آن را دارید نیاز به گوشیدن قاب زیر سیستم می باشد. گفتنی است که برای این سیستم قابلیت مدار قطع کن باطری در نظر گرفته شده است که پس از شارژ کامل باطری از مدار خارج گردیده و صدمه ی به آن وارد نخواهد شد.

سیستم خنک کننده

کمپانی ایسوس برای این لپ تاپ گیمینگ دو فن مجزا در نظر گرفته است که دارای لوله های مسی در سیستم خنک کننده این سیستم می باشد. قدرت بالای پردازنده های استفاده شده در دستگاه سبب می گردد دمای آن افزایش یابد. در قسمت پشتی لپ تاپ می توان خروجی فن را مشاهده نمود که عملکرد بسیار خوبی دارد. اگر استفاده از سیستم بصورت معمولی باشد فن ها صدای بسیار اندکی را تولید می کنند اما با افزایش قدرت آن و اجرای برنامه های سنگین شاهد صدای بلندتری خواهیم بود. هنگام استفاده خواهید دید که قسمت بالای صفحه گرمای بیشتر را خواهد داشت و این به دلیل قرارگیری خروجی فن در این گوشه های این قسمت می باشد.

جمع بندی Asus ROG Zephyrus GA502DU

در نهایت می توان گفت که این لپ تاپ توانسته جز بهترین تولیدات ایسوس قرار گیرد و عملکرد بسیار مطلوبی را از آن شاهد باشیم که رضایت کاربران را کسب نموده است. مزایا و نقاط قوت این لپ تاپ و قیمت مطلوب در نظر گرفته شده برای آن موجب گردیده تا انتخاب مطلوبی برای خرید به شمار رود. این لپ تاپ در حال حاضر با محصولاتی نظیر Lenovo Legion Y540 ، HP OMEN ، ACER VX5 و… رقابت می کند. این محصول از لحاظ سخت افزاری قدرت بالایی داشته و به خوبی می تواند نیاز کاربران را در امور گرافیکی، پردازشی، محاسباتی و اجرای بازی ها برآورده نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
asus-Laptop

مشخصات

ابعاد
طول : 360/ عرض : 252 / ضخامت : 19.9 میلی متر
وزن
2.10 کیلوگرم به همراه باتری
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 7
مدل پردازنده
3750H
فرکانس پردازنده
2.3 تا 4.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
4 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه SSD
512GB
نوع حافظه SSD
NVMe PCIe
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1660
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
Full HD|1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
ندارد
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
ندارد
پورت Thunderbolt
ندارد
طبقه‌بندی
کاربری مالتی مدیا ، کاربری عمومی,گیم
نوع باتری
4 سلولی 76 وت ساعت
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی
person date_range 1400-03-06

با سلام موجودی و قیمت بروزه؟
برای شهر مشهد چند روزه میرسه دستم

پاسخ فروشگاه:

سلام بله موجودی و قیمت به روز است ، از زمان ارسال حدودا 3 روز زمان میبره به مشهد برسه

person date_range 1400-02-08

رفرش ریت صفحه نمایش این لپ تاپ چنده؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 144 هرتز است

person date_range 1400-01-22

سلام
این لپ‌تاپ قیمتش درسته؟
و اینکه مطمئن هستید که تاندربولت نداره؟؟؟

پاسخ فروشگاه:

سلام بله قیمت و موجودی به روز است، ویژگی ها اصلاح شد

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
طول : 360/ عرض : 252 / ضخامت : 19.9 میلی متر
وزن
2.10 کیلوگرم به همراه باتری

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
Full HD|1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 7
مدل پردازنده
3750H
فرکانس پردازنده
2.3 تا 4.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
4 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512GB
نوع حافظه SSD
NVMe PCIe

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1660
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
4 سلولی 76 وت ساعت
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری مالتی مدیا ، کاربری عمومی,گیم
سیستم عامل
Windows

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد