مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus ROG Zephyrus G14 GA401LV Ryzen 9 (4900HS) - 16GB - 1TB SSD - 6GB(RTX 2060 Max-Q) laptop

لپ تاپ ایسوس راگ زفیروس مدل G14 GA401LV Ryzen 9 (4900HS) - 16GB - 1TB SSD - 6GB(GTX 2060 Ti) laptop

کد محصول:
3117
برند:
36,499,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(501 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 GA401LV

 

نقد و بررسی اجمالی

ایسوس یکی از برندهایی است که در چندسال اخیر به دلیل معرفی لپ تاپ های گیمینگ، بسیار در بین کاربران حرفه ای و گیمرها مطرح شده است. سری ROG ایسوس را می توان حرفه ای ترین رده لپ تاپ های گیمینگ بازار به شمار آورد که با سخت افزار مناسب، نظر طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کرده اند. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 GA401LV به پردازنده قدرتمند Ryzen 9 (4900HS) شرکت AMD مجهز شده است و کارت گرافیک RTX 2060 Max-Q با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی، این لپ تاپ را به یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ 14 اینچی تبدیل کرده است. از دیگر نقاط قوت لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 می توان به نمایشگر 120 هرتزی فول اچ دی و عمر بالای باتری اشاره کرد که آن را از سایر لپ تاپ های 14 اینچی بازار متمایز کرده است. در ادامه با نقد و بررسی تخصصی این لپ تاپ گیمینگ با ما همراه باشید.

نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ ایسوس ROG G14

لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 یک لپ تاپ گیمینگ (مخصوص بازی) از سری ROG ایسوس است که بسیاری از گیمرها سال هاست که آرزوی داشتن آن را دارند. این لپ تاپ به جدیدترین پردازنده AMD Ryzen 9-4900HS و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2060 Max-Q مجهز شده است و قدرت پردازشی زیادی را در شاسی 14 اینچی کوچک خود دارد. درباره قیمت لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 نیز باید گفت که قیمت آن به عنوان یک لپ تاپ با سخت افزار قدرتمند، منطقی است و از 1049 دلار شروع می شود. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 نه تنها یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است، بلکه یکی از بهترین لپ تاپ های سال 2020 از نظر بسیاری از سایت های نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ به شمار می رود.

لپ تاپ Zephyrus G14 قابلیت هایی عالی را ارائه می دهد. بیش از 11 ساعت دوام باتری، عملکرد عالی برای بازی و فعالیت های VR ، مدیریت حرارتی بسیار خوب و عدم داغ شدن و همچنین طراحی زیبا که هم می تواند علاقه مندان به گیم را راضی کند و هم کاربران خانگی را راضی نگه دارد.

باید گفت که لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 محصولی رویایی نیست و مزایا و معایب خود را دارد. همانطور که در بررسی Asus ROG Zephyrus G14 مشاهده خواهید کرد، این یک لپ تاپ مخصوص بازی در زمینه گیمینگ محصولی فوق العاده است که با سایز مناسب خود، به سادگی قابل حمل است و می تواند به همراه کاربر هر جایی برود؛ همچنین از نظر فنی نیز برای اجرای بازی های روز به اندازه کافی قدرتمند است. همچنین این لپ تاپ یکی از بهترین طول عمر باتری ها را در بین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار ارائه می دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم این لپ تاپ را به طور کاملا تخصصی از جنبه های مختلف مانند طراحی و ویژگی های فیزیکی، نمایشگر، سیستم صدا، صفحه کلید، سخت افزار و عملکرد و ... بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی تخصصی : Asus ROG Zephyrus G14: قیمت و پیکربندی



در بخش اول این نقد و بررسی، قیمت و پیکربندی این دستگاه را بررسی می کنیم. لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 یک لپ تاپ مخصوص بازی 14 اینچی جمع و جور است که توان پردازشی بسیار عالی را با قیمتی مقرون به صرفه تر از آنچه علاقه مندان بازی انتظار دارند، ارائه می دهد. قیمت Zephyrus G14 از 1049 دلار شروع می شود و تا 1999 دلار در نظر گرفته می شود.  لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 مورد بررسی ما با قیمت 1449 دلار به فروش می رسد و مسلما بهترین ترکیب سخت افزاری و ارزشی است که برای Zephyrus G14 در بازار دیده ایم. این مدل از لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 مجهز به پردازنده AMD Ryzen 9-4900HS ، حافظه رم 16 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2060 Max-Q با 6 گیگابایت حافظه VRAM است که با توان پردازشی فوق العاده، نیاز کاربران را تا حد زیادی برطرف می سازد. همچنین با یک حافظه SSD  با ظرفیت 1 ترابایتی برای ذخیره سازی و صفحه نمایش فول اچ دی با نرخ تازه سازی120Hz، برای استفاده در کاربری های گیمینگ و طراحی آماده است.

نقد و بررسی تخصصی Asus ROG Zephyrus G14: طراحی و ساختار بدنه



در ابتدا ظاهر و طراحی لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14  را بررسی می کنیم. از نظر طراحی، زبان طراحی Zephyrus G14 شباهت زیادی به سایر لپ تاپ های گیمینگ بازار دارد. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14  مشابه با سایر لپ تاپ های مخصوص بازی بسیار باریک و سبک است و اما از سایر اولترابوک های قابل مقایسه در چند سال گذشته، قدرت پردازشی بیشتری در شاسی 14 اینچی و باریک خود دارد.

Zephyrus G14 دارای ابعاد طول 324، عرض 222 و ضخامت 17.9 میلی متر، وزن کم حدود  کیلوگرمی (3.5 پوندی) دارد که آن را به یکی از کوچکترین و سبک ترین لپ تاپ های مخصوص بازی در بازار تبدیل می کند. این لپ تاپ وزن کم خود را مدیون موادی است که ساختار بدنه آن را تشکیل می دهد. ترکیب پلاستیک و آلومینیوم سختی که برای شاسی، بدنه و درب استفاده شده است، مقاومت خوبی به این لپ تاپ بخشیده است.


اما در طراحی جمع و جور این لپ تاپ، برخی از قطعات و المان های رایج وجود ندارد که به منظور کاهش وزن و اندازه از آن حذف شده اند. نکته قابل توجه عدم وجود وب کم است. در حالی که حاشیه های باریک صفحه نمایش فضای زیادی برای دوربینی در بالای صفحه باقی نمی گذارد، وب کم در زیر آن یا روی صفحه لپ تاپ نیز مشاهده نمی شود. بنابراین با توجه به عدم برخورداری از وبکم، اگر می خواهید گپ ویدیویی یا پخش زنده را در شبکه های اجتماعی پخش کنید، باید یک دوربین جداگانه خریداری کنید.

لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 مورد بررسی ما در یک رنگ خاکستری که ایسوس آن را Eclipse Grey  می نامد عرضه شده است. همچنین رنگ سفیدی نیز از این لپ تاپ موجود است که شرکت سازنده آن را رنگ White Moonlight  می نامد و با یک رنگ سفید و براق به همراه یک عرشه نقره ای فلزی به بازار آمده است. ایسوس لپ تاپ خود را با رنگ مشکی به منظور آرامش بخشی بیشتر به فضای اکسسوری های شما ارائه می دهد. در این نسخه روی درب به رنگ سیاه است و فضای داخلی دارای رنگ خاکستری است و کلیدهای مشکی روی صفحه کلید قرار گرفته است.

در اطراف لبه بیرونی شاسی لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14  چندین خروجی مشبک تهویه وجود دارد که بخشی ضروری برای هر لپ تاپ با کارایی بالا است. وجود چند خروجی هوای متعدد برای هر لپ تاپ دارای اجزای سیستم خنک کننده داخلی امری ضروری است. این طراحی در امتداد لبه لولای پشتی کشیده  شده است، یعنی جایی که توری ها ظاهری زاویه دار و سه بعدی مثلثی دارند.

این لبه پشتی لپ تاپ از این جهت منحصر به فرد است که دارای یک درب لولای قطره ای است که پس از باز شدن، قسمت پشت لپ تاپ را کمی بالا می برد. این طراحی خاص، صفحه کلید را در زاویه بهتری قرار می دهد و برای راحتی بیشتر در هنگام نمایش، صفحه نمایش لپ تاپ را کمی بالا می برد.

طراحی شیک این لپ تاپ برای بسیاری از کاربران بسیار جذاب و خیره کننده است. به خصوص طراحی درب آن. به نظر می رسد نیمی از سطح صاف درب با الگویی از نقطه ها طراحی شده است. بررسی دقیق تر نشان می دهد که این نقاط در واقع سوراخ های ریزی هستند. نتیجه ظاهری این لپ تاپ از لپ تاپ های معمولی کاملا متمایز است که به طرز شگفت انگیزی برای یک لپ تاپ مخصوص بازی جذاب است. اما نکته قابل توجه برای کاربران متعصب به طراحی رنگارنگ RGB، این است که در پشت این لپ تاپ، ایسوس چراغ چشمک زن در نظر گرفته است. ایسوس Zephyrus G14 را با مجموعه ای از چراغ های میکرو LED ( موسوم به طراحی AniMe Matrix) ارائه می دهد که اجازه می دهد هر سوراخ با نور زیبای RGB بدرخشد. همچنین می توانید آن را با متن و گرافیک بیشتر شخصی سازی کنید.

نمایشگر ایسوس ROG Zephyrus G14

 

لپ تاپ مورد بررسی ما به یک صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی با نرخ تازه سازی  120Hz مجهز شده است. خود پنل از کیفیت نمایش رنگ و روشنایی مناسبی برخوردار است. این پنل 117٪ از طیف رنگی sRGB را تولید می کند و روشنایی آن نیز بالاتر از حد متوسط ​​است و دارای روشنایی 323 نیت است

حتی بهتر: به لطف AMD FreeSync ، تجربه بازی روان و بدون داوری است. ممکن است شما از جفت شدن FreeSync با پردازنده گرافیکی Nvidia G14 سر خود را خراشیده باشید ، اما به روزرسانی های اخیر Nvidia باعث می شود این دو فناوری با هم کار کنند و نتیجه آن نرم و روان است.

به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ، استفاده از پنل 120 هرتزی امری قابل توجه است. در مورد استفاده از نمایشگر 120 هرتزی، باید گفت که امروزه بازی های کامپوتری به ویژه بازی های شوتر اول و سوم شخص، نیاز اساسی به نمایشگر با نرخ فریم بالاتر را برای کاربران ایجاد کرده اند. به این منظور، با این نمایشگر فوق العاده، می توانید بازی های خود را با FPS بالا اجرا کنید و تجربه جدیدی از بازی روان و واقعی را تجربه کنید.

نقد و بررسی تخصصی ایسوس ROG Zephyrus G14: پورت ها و اتصالات

در کناره های لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 تعدادی از پورت های رایج لپ تاپ های گیمینگ را پیدا خواهید کرد. در سمت راست دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB Type-C قرار دارد. اگر نگران این هستید که در هنگام استفاده در محیط های شلوغ، احتمال سرقت این لپ تاپ گیمینگ وجود داشته باشد، باید گفت که یک اسلات قفل کنسینگتون به شما امکان می دهد تا از نظر فیزیکی لپ تاپ را ایمن کنید.

در سمت چپ محل اتصال شارژر، یک خروجی HDMI 2.0b و یک پورت USB-C دیگر و DisplayPort را برای خروجی به یک مانیتور خواهید دید. همچنین ایسوس ROG Zephyrus G14 در این قسمتیک جک صوتی ترکیبی از هدفون و میکروفون را نیز دارد.

اما بدنیست به بررسی اتصالات بی سیم (وایرلس) این لپ تاپ نیز بپردازیم. برای اتصال بی سیم، لپ تاپ ایسوس مدل Zephyrus G14 به Wi-Fi 6 (Gig +) و بلوتوث 5.0 مجهز شده است. با استفاده از این قابلیت های ارتباطی بی سیم، بدون نیاز به اتصال اینترنت کابلی، می توانید به اینترنت پرسرعت برای بازی متصل شوید. همچنین به کمک بلوتوث می توانید از قابلیت اتصال سریع دستگاه های بی سیم مانند موس و هدفون استفاده کنید.

بررسی Asus ROG Zephyrus G14: گرمایش و سیستم خنک کننده

در دو طرف لپ تاپ، محل های تهویه و خروج هوای گرم را مشاهده می کنید. با وجود قرارگیری اجزای تولید کننده گرما مانند کارت گرافیک و سی پی یو قدرتمند در داخل شاسی فلزی باریک این لپ تاپ باید گفت که Zephyrus G14 مشکلی از نظر تولید گرمای زیاد ندارد. در تست گرمای استاندارد که شامل 15 دقیقه پخش ویدئو با کیفیت فول اچ دی است، سطح زیرین لپ تاپ به 88 درجه فارنهایت رسید که بسیار کمتر از حد استاندارد دما یعنی 95 درجه فارنهایت است. دمای صفحه کلید و صفحه لمسی نیز به ترتیب 82 و 74 درجه فارنهایت اندازه گیری شدند. تحت عملکرد سنگین تر برای مدت طولانی تر مانند اجرای بازی به مدت 45 دقیقه در این لپ تاپ، لپ تاپ به طور قابل توجهی نسبت به حالت استندبای گرم تر می شود، اما به کمک سیستم خنک کننده به کار رفته در این لپ تاپ نظر نمی رسد Zephyrus G14 به دمای خطرناک و بسیار داغی برسد.

نقد و بررسی Asus ROG Zephyrus G14 : اسپیکرها و صدا

شرکت ایسوس لپ تاپ Zephyrus G14 را با یک جفت بلندگوی 2.5 واتی با فناوری Smart AMP technology ارائه داده است. این ترکیب سیستم صوتی صدای قوی و بسیار خوبی را برای چنین لپ تاپ کوچکی ارائه می دهد. با گوش دادن به آهنگ تحت تاثیر کیفیت صدای این لپ تاپ قرار خواهید گرفت. خواه این صدای خواننده باشد یا صدای سازهایی مانند گیتار و ویولون، صدا به صورتی کاملا طبیعی به گوش شما می رسد. تمام فناوری صوتی این لپ تاپ توسط فناوری Dolby's Atmos تأمین می شود که پردازش صدا را انجام می دهد. برنامه Dolby Atmos به شما امکان می دهد از چندین حالت صوتی از پیش تعیین شده مانند  حالت های بهینه سازی شده برای بازی، فیلم و رسانه صدا محور، با تنظیمات از پیش تنظیم شده به نام Dynamic ، Game ، Movie ، Music و Voice ، بهترین تنظیمات را انتخاب کنید. همچنین می توانید با تنظیم گزینه های گرافیکی EQ، تنظیمات خاصی را تعیین کنید تا صدا را مطابق با سلیقه خود بشنوید.  برای موسیقی حالت Dynamic را انتخاب نمایید. همچنین توصیه می کنیم که برای بهتر شنیدن صدای بازی، حالت Game را فعال کنید. زیرا این حالت صوتی به جای اینکه باس غیر ضروری صدا را افزایش دهد، صدا را واضح تر و برجسته تر می کند.

Asus ROG Zephyrus G14: صفحه کلید و تاچ پد

صفحه کلید لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 یک طراحی زیبا با استاندارد QWERTY و حالت جزیره ای است. از ویژگی های اصلی این کیبورد می توان به فاصله مناسب بین کلیدها برای تجربه بهتر تایپ و بازی اشاره کرد. با وجود اندازه کوچک تر G14 نسبت به بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ 15 اینچی، صفحه کلید ابعاد مناسبی دارد.  نور پس زمینه صفحه کلید علاوه بر زیبایی، کار با دستگاه در تاریکی را نیز آسان می کند. هر کلید دارای حروف شفاف است که با روشن شدن نور پس زمینه با نور زیبای سفید می درخشد که یک انتخاب کاملا استاندارد برای طراحی یک لپ تاپ گیمینگ است.

حروف دارای نور پس زمینه سفید با رنگ خاکستری کلیدها به اندازه کافی در تضاد هستند و در صورت روشن بودن نور پس زمینه در شرایط کاملا تاریک، خوانایی عالی حروف کلیدها را شاهد خواهید بود. مسئله دیگر، نشت نور در اطراف و از طریق لبه های هر صفحه کلید است. در صورت مشاهده با زاویه طبیعی، نور پس زمینه LED از طریق شکاف های هر کلید به خوبی دیده می شود و صفحه کلید را مانند درخت کریسمس روشن می کند.

نکته دیگر درباره طراحی کیبورد لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 عدم برخورداری از numpad است. برخلاف کیبورد کامپیوترها و لپ تاپ های بزرگتر از 15 اینچ، صفحه کلید شماره ای (نام پد) در سمت راست کیبورد این لپ تاپ 14 اینچی دیده نمی شود که البته با توجه به سایز آن امری طبیعی است.

بالای صفحه کلید دکمه های اختصاصی برای کنترل میزان صدا و بی صدا کردن میکروفون و یک صفحه کنترل Republic Of Gamers وجود دارد که به شما امکان می دهد عملکرد سیستم را بهینه کنید. این ابزار که ROG Armory Crate نامیده می شود، به شما یک رابط کاربری مفید برای مدیریت CPU ، GPU و عملکرد فن را می دهد و به شما امکان می دهد تنظیمات دیگر را نیز کنترل کنید.

در این بخش نیز نگاهی به تاچ پد این لپ تاپ خواهیم داشت. اگرچه ممکن است این تاچ پد در بازی ها زیاد مورد استفاده قرار نگیرد، اما Zephyrus G14 تاچ پد شگفت انگیزی دارد. تاچ پد این لپ تاپ دارای ابعاد 4.1 * 2.4  اینچی با سطح صاف و صیقلی است. پشتیبانی از فناوری چند لمسی و حرکات دو انگشتی در هنگام استفاده، این تاچ پد را برای وبگردی، کار و انجام برخی از بازی ها بی عیب و نقص کرده اند.

سخت افزار ایسوس ROG Zephyrus G14



در مجموعه سخت افزاری لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 پردازنده Ryzen 9 4900HS با کارت گرافیک RTX 2060 Max-Q به خوبی کنار یکدیگر عمل می کنند تا تنظیمات کیفیت بالای اکثر بازی ها را به خوبی اجرا کنند. در بازی های با وضوح فول اچ دی (full HD 1080p) با جزئیات high، بازی با نرخ فریم (FPS) بین 35 تا 60 (فریم در ثانیه) اجرا می شود که مقدار قابل قبولی است. همچنین متوسط ​​سرعت کلاک پردازنده (CPU) در این پردازشگر در عملکرد گیمینگ، 3.1 گیگاهرتز است و میانگین دمای آن 78.4 درجه سانتیگراد (173.1 درجه فارنهایت) بود. همچنین در آزمایش عملکرد گیمینگ، پردازنده گرافیکی با متوسط فرکانس ​​425.1 مگاهرتز و دمای 64.8 درجه سانتیگراد (148.6 درجه فارنهایت) کار می کرد. درباره CPU به کار رفته در این لپ تاپ باید گفت که پردازنده Ryzen 9 4900HS یک پردازنده مرکزی 8 هسته ای و 16 رشته ای است. توان مصرفی این یک تراشه 35 وات بوده و کاربرد آن در حال حاضر منحصر به محصولات Asus است.


در این لپ تاپ، 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 تعبیه شده است تا فضای مناسبی را جهت اجرای برنامه ها برای شما فراهم سازد. اما فضای ذخیره سازی داخلی این لپ تاپ شما را شگفت زده خواهد کرد. 1 ترابایت حافظه SSD، فضایی بسیار زیاد برای ذخیره سازی انواع بازی ها، فیلم ها، موزیک ها و ... را در اختیار شما قرار می دهد. نکته قابل توجه درباره این لپ تاپ، عدم برخورداری از حافظه هارد دیسک یا HDD است که با توجه به برخورداری آن از SSD 1 ترابایتی، امری طبیعی به نظر می رسد. سرعت حافظه SSD تا 10 برابر بیشتر از حافظه HDD معمولی است و برای نصب و اجرای بازی های روز، انتخاب بهتری محسوب می شود.

نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ ایسوس Zephyrus G14 : باتری

با وجود تمام توانایی های گیمینگ Zephyrus G14، انتظار نمی رود که عمر باتری بسیار چشمگیری داشته باشد. اما اینطور نیست و این لپ تاپ گیمینگ با باتری 4 سلولی 76 وت ساعتی خود کاربران را شگفت زده خواهد کرد. لپ تاپ Zephyrus G14 با 11 ساعت و 32 دقیقه وبگردی مداوم با روشنایی صفحه 150 نیت رکوردی عالی به ثبت رساند. عمر باتری در هنگام بازی،کمتر از این مقدار است اما در هنگام استفاده روزمره، لپ تاپ می تواند شما را در طول یک روز همراهی کند.

جمع بندی و نتیجه گیری

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 بر اساس اطلاعاتی که در این نقد و بررسی تخصصی ارائه شد، یک لپ تاپ گیمینگ است که ضمن برخورداری از قابلیت های بسیار عالی، قیمت مناسبی را نیز به شما ارائه می دهد. با خرید لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 می توانید طیف وسیعی از امکانات خارق العاده گیمینگ را با هزینه ای مناسب، در یک لپ تاپ 14 اینچی با باتری قابل قبول، به دست آورید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
asus-Laptop

مشخصات

ابعاد
طول : 324 / عرض : 222 / ضخامت : 17.9 میلی متر
وزن
1.7 کیلوگرم به همراه باتری
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 9
مدل پردازنده
4900HS
محدوده سرعت پردازنده
تا 2.6 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
2.9 گیگاهرتز تا 4.2 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
نوع حافظه SSD
NVMe PCIe
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
RTX 2060 Max-Q
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
Full HD|1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
ندارد
مشخصات اسپیکر
2 x 2.5W speakers with Smart AMP technology
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 with Gig+ performance (802.11ax)
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
ندارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
4 عدد
پورت Thunderbolt
ندارد
طبقه‌بندی
کاربری مالتی مدیا ، کاربری عمومی
نوع باتری
4 سلولی 76 وت ساعت
شارژدهی باتری
تا 10.7 ساعت
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما
شارژر
person date_range 1400-04-02

سلام
برای چی قابلیت انیمه ماتریکس ندارد؟این نسخه از لپتاپ با توجه به ادعای تولید کننده قابلیت انیمه دارد!
ایا نسخه های مختلفی دارد این لپتاپ که این نسخه ندارد این قابلیت را؟!

پاسخ فروشگاه:

سلام 
بله به سفارش بعضی از کشورها و کانفیگهای مختلف این قابلیت به صورت آپشنال بر روی این لپ تاپ قرارداده می شود.

person date_range 1400-01-27

سلام، آیا رم دستگاه تا ۳۲ گیگ قابل ارتقاست؟

پاسخ فروشگاه:

سلام بله تا 64 گیگابایت قابل ارتقا است

person date_range 1400-01-05

یک جا گفته شده بود جنس بدنه آلیاژ منیزیم آیا قلط زکر شده در این سایت یا نسخه ها متفاوته؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
جنس بدنه در نسخه های مختلف متفاوت نیست. بدنه و شاسی این لپ تاپ از منیزیم و آلومینیوم ساخته شده

person date_range 1399-12-04

سلام.
این لپ تاپ موجود در سایت دارای قابلیت animation matrix در پشت لپ تاپ هست؟

پاسخ فروشگاه:

سلام خیر قابلیت anim matrix ندارد

person date_range 1399-11-21

سلام وقت بخیر
این لپ تاپ ساخت تایوان هست ؟

پاسخ فروشگاه:

سلام ساخت چین هستند 

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
طول : 324 / عرض : 222 / ضخامت : 17.9 میلی متر
وزن
1.7 کیلوگرم به همراه باتری
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
Full HD|1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 9
مدل پردازنده
4900HS
محدوده سرعت پردازنده
تا 2.6 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
2.9 گیگاهرتز تا 4.2 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
نوع حافظه SSD
NVMe PCIe

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
RTX 2060 Max-Q
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 with Gig+ performance (802.11ax)
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
4 عدد
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
2 x 2.5W speakers with Smart AMP technology
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
4 سلولی 76 وت ساعت
شارژدهی باتری
تا 10.7 ساعت
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری مالتی مدیا ، کاربری عمومی
سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما <br /> شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد