مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T Ryzen 7 (4800H) - 16GB - 1TB - 4GB (GTX1650 Ti) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس ( ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T Ryzen 7 (4800H) - 16GB - 1TB - 4GB (GTX1650

کد محصول:
3075
برند:
27,299,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(82 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T Ryzen 7 (4800H) - 16GB - 1TB - 4GB (GTX1650 Ti) Laptop






نقد و بررسی اجمالی ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T

سری TUF ایسوس، انواع مختلفی از لپ تاپ ها را شامل می شود که TUF Gaming را می توان لپ تاپ های گیمینگ باکیفیت این شرکت به شمار آورد. اگر چه بسیاری از کاربران سری ROG را به عنوان لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می شناسند، اما ASUS TUF Gaming هم در رده های مختلف کاربری حرفی برای گفتن دارند. لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T یکی از لپ تاپ های با کاربری عمومی و گیمینگ مبتدی است که به سخت افزار میان رده مجهز شده است و برای گیمرهای مبتدی و نسبتا حرفه ای گزینه ای عالی به شمار می رود. با خرید ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T می توانید سخت افزاری قدرتمند و میان رده را با قیمتی مناسب خریداری کنید. این نسخه از ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T به پردازنده AMD Ryzen 7 4800H مجهز شده است که فرکانس پردازشی 3 تا 4 گیگاهرتز را فراهم می سازد. کارت گرافیک این لپ تاپ، یکی از کارت گرافیک های میان رده شرکت انویدیا است. GeForce GTX™ 1650 Ti GDDR6 VRAM دارای 8 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است که برنامه ها را با سرعت مناسب به اجرا در می آورد. همچنین در عرصه گیم، می توانید فریم ریت مطلوبی را در بازی های مختلف از این پردازنده گرافیکی انتظار داشته باشید. 16 گیگابایت حافظه رم برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است که از نقاط قوت این پیکر بندی به شمار می رود. این لپ تاپ بر خلاف سایر پیکربندی های این مدل، فاقد حافظه اس اس دی است و به یک هارد دیسک 1 ترابایتی مناسب شده است. به این ترتیب می توان گفت که حافظه ذخیره سازی این لپ تاپ برای گیمرهای مبتدی و رده متوسط و همچنین کاربران مالتی مدیا انتخابی ایده آل به شمار می رود. نمایشگر این لپ تاپ یک نمایشگر فول اچ دی 15 اینچی است که به پوشش مات برای جلوگیری از بازتاب نور مجهز شده است. طراحی زیبا، باتری از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 48 وات ساعت، کیبورد گیمینگ و ... از دیگر مشخصات این لپ تاپ ایسوس هستند. در ادامه با نقد و بررسی تخصصی ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T با ما همراه باشید.

نقد و بررسی تخصصی ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T

امروزه اکثر گیمرها شناخت لازم را از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس دارند. لپ تاپ های سری ROG و TUF دو سری از محصولات ایسوس می باشد که مختص گیمرها تولید نموده است و موفق به جلب رضایت کاربران گردیده است. یکی از لپ تاپ های تولیدی این برند لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T می باشد که دارای قیمت پایین و طراحی خاص و زیبایی است. سخت افزارهای بکار برده شده برای این سیستم بسیار قدرتمند بوده و از عملکرد بی نظیری یرخکردار است. ایسوس توانسته با تولید این محصول خود عملکرد بی نظیری را در بدنه ای نازک و سبک عرضه نماید. این لپ تاپ همانند برخی محصولات از قیمت بسیار بالایی برخوردار نبوده و به خوبی قادر است بازی های سنگین را به اجرا در آورد. امکان خرید این لپ تاپ قدرتمند با صرف هزینه مطلوب وجود دارد. برند ایسوس در تولید این محصول خود برخی تغییرات را ایجاد کرده است و به همین دلیل با قیمت کمتری آن را ارائه می دهد. این لپ تاپ فاقد وبکم می باشد که می توان آن را دلیل اصلی کاهش قیمت این محصول به شمار آورد. رونمایی از این لپ تاپ در سال 2020 انجام شد که محبوبیت بسیاری را نیز کسب نمود.

این لپ تاپ یک محصولی با وزن کم می باشد که شاید انتخاب چندان قدرتمندی جهت انجام بازی به شمار نرود اما با این وجود به خوبی قادر به اجرای بازی های به روز می باشد. اگر قصد خرید یک لپ تاپ سبک را دارید تا حمل آن راحت باشد و بتوانید با آن به اجرای بازی های به روز و مدرن بپردازید قطعا این لپ تاپ یک انتخاب بی نظیر برایتان خواهد بود. بسیاری از افراد به دلیل قیمت مطلوب این محصول ترغیب به خرید می گردند.

لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T : طراحی و ساختار

این لپ تاپ در سال 2020 رونمایی و عرضه شد که دارای طراحی بسیار سبک با ابعاد جمع و جور می باشد. با وجود آنکه وزن این محصول کم است اما از دوام و استحکام بالایی بهره مند می باشد. در ساخت این لپ تاپ همچون محصولات نسل پیش و سری F15، ویژگی هایی نظیر بهره گیری از پلاستیک برای شاسی داخلی، پوشش داخلی صفحه نمایش و ناحیه زیرین را شاهد هستیم. انعطاف بیشتری در کیبورد و نمایشگر این سیستم دیده می شود و شاهد تغییراتی در قسمت پایینی لپ تاپ جهت تقویت و ارتقای تهویه هوا و مقاومت آن می باشیم. در مدل های پیشین بسیاری از کاربران در نظرات اعلام کردند که پایه های بزرگتر با استحکام بیشتر را می خواهند که ایسوس در این محصول خود به تغییراتی در این زمینه پرداخته است. در این مدل لپ تاپ ها شاهد وجود پایه های لاستیکی بزرگتر می باشیم که موجب می گردد سیستم بر روی میز به خوبی قرار گیرد. کمپانی ایسوس تغییرات دیگری را نیز به وجود آورده است که این تغییرات شامل تغییر در فضای داخلی که موجب زیباتر شدن آن گردیده و علاوه بر آن تاچ پد مدرنی که قرار گرفته است و تنظیم دوباره IO در کناره ها می باشد. در این محصول شاهد طراحی دوباره درب خارجی لپ تاپ هستیم.

لپ تاپ های ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T را می توان در دو مدل رنگی که دارای رنگ های Fortress Grey و Bonfire Black خریداری نمود. در تولید این لپ تاپ ها از فلز بهره گرفته شده است که مقاومت بالایی دارد. این دو محصول ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T، هیچ یک دارای آرم با نور پس زمینه که از چراغ RGB برخوردار می باشد نیستند و تنها دارای نور پس زمینه تک رنگ می باشند. ابعاد شاسی این محصول 256*359*24.9 است. این لپ تاپ از الگوی لانه زنبوری ظریفی برخوردار است که موجب گردیده اطراف پایه جلوه خاصی بدست آورد. وزن این لپ تاپ 2.29 کیلوگرم است که با توجه به سخت افزار به کار رفته در این لپ تاپ، منطقی به نظر می رسد.

با قابل قبول شدن عملکرد این لپ تاپ در آزمایش های تخصصی و مشکلی نظیر MIL-STD-810H این محصول توانست نام سری TUF Gaming را از آن خود نماید. این محصول در آزمایشات در معرض لرزش، رطوبت، دمای بالا قرار گرفت تا مورد تایید واقع شد. این لپ تاپ قطعا گزینه مناسبی جهت خرید خواهد بود زیرا به خوبی در برابر ضربات احتمالی و تصادفی دوام و استحکام خواهد داشت.

درباره استحکام لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T می توان گفت که از مقاومت مناسبی برخوردار است، اما همانند همه لپ تاپ های موجود در بازار، این لپ تاپ نیز در برابر ضربه تا حد خاصی مقاوم است و لازم است در هنگام استفاده از آن مراقبت نمایید.

نمایشگر و کیفیت تصویر لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T

برای لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T نمایشگری با وضوح فول اچ دی در نظر گرفته شده است که نرخ تازه سازی آن 60 هرتز می باشد که فناوری موجود در آن فناوری IPS LCD می باشد. این نمایشگر نیز همچون نمایشگر لپ تاپ های دیگر دارای نسبت صفحه نمایش 16:9 می باشد و علاوه بر آن تراکم پیکسلی آن برابر با 142 نقطه در اینچ می باشد. این محصول دارای زاویه دید بی نظیری است. علاوه بر این موارد ویژگی های دیگری نظیر روشنایی نمایشگر 300 نیت برای وسط صفحه و 279 نیت برای کل صفحه را شاهد هستیم که اط انحراف 8 درصدی برخوردار می باشد. برند ایسوس آزمایشاتی در زمینه دقت و کیفیت نمایشگر با 24 رنگ متداول نظیر پوست انسان روشن و تیره، آسمان آبی، چمن سبز، رنگ های قرمز، آبی، سبز، نارنجی و ... انجام داده است که عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته است.

سخت افزار و قدرت پردازشی

کمپانی ایسوس این لپ تاپ خود را با دو نسخه پردازنده به بازار وارد نموده است که این پردازنده ها توسط AMD و intel به تولید رسیده است. محصولی که ما آن را نقد و بررسی می نماییم دارای پردازنده AMD Ryzen 7 4800H می باشد که از 8 گیگابایت حافظه کش بهره مند می باشد. این پردازنده در هنگام نیاز و اجرای برنامه های سنگین، قادر به افزایش فرکانس تا حدود 4.2 گیگاهرتز توربو است. این پردازنده از فرکانس پایه 2.9 گیگاهرتزی برخوردار است. این پردازنده با شماره مدل ASUS TUF Gaming A15 FA506IH-AS53 (P/N# 90NR03Z2-M02950) توسط شرکت AMD برای به کارگیری در این لپ تاپ ها معرفی شده است.

تفاوتی که این نسخه با نسخه دیگر دارد، کارت گرافیک به کار رفته در آن است. این لپ تاپ به نسخه ارزان قیمت تر و میان رده انویدیا مجهز شده است. پردازنده گرافیکی GeForce GTX™ 1650 Ti دارای 4 گیگابایت حافظه اختصاصی است. برخورداری از حافظه GDDR6 VRAM سرعت فوق العاده ای را در زمینه پردازش های گرافیکی به این لپ تاپ بخشیده است.

دیگر تفاوت این لپ تاپ با نسخه های دیگر، برخورداری از حافظه هارد دیسک است. این نسخه از ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T به حافظه هارد دیسک مجهز شده است و خبری از حافظه پرسرعت اس اس دی نیست. اما در مقابل، این حافظه مزیتی هم دارد که ظرفیت 1 ترابایتی آن است. معمولا این ظرفیت را در حافظه های اس اس دی به کار رفته در لپ تاپ ها کمتر مشاهده می کنیم. این حافظه محل خوبی برای ذخیره سازی انواع آرشیو های شما از جمله فیلم، موسیقی، بازی و ... را در اختیار شما قرار می دهد.

نقطه قوت سخت افزار این لپ تاپ، رم 16 گیگابایتی آن است که میزانی حرفه ای به شمار می رود. این رم DDR4 می تواند فضایی عالی را برای اجرای برنامه ها در اختیار شما قرار دهد.

سخت افزار این لپ تاپ به طور کلی قابلیت های مناسبی را برای انواع کاربران ارائه می دهد. اما به نظر می رسد ایسر این لپ تاپ را برای کاربرانی که قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت را دارند، به بازار عرضه کرده است. بنابراین اگر قصد خرید یک لپ تاپ برای انجام بازی های روز با کیفیت متوسط را دارید، یا قصد دارید لپ تاپی قدرتمند برای استفاده های مالتی مدیا و روزمره خریداری کنید، این لپ تاپ می تواند گزینه ای عالی به شمار رود.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ گیمینگ ایسوس ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T


ایسوس در این محصول خود از صفحه کلید جذاب با طراحی مخصوص بازی استفاده نموده است که هنگام اجرای بازی ها و نیز هنگام تایپ می توانید از آن بهره گیرید. کیبورد این لپ تاپ دارای نور پس زمینه زرد رنگ (طلایی) بصورت یکنواخت می باشد که جلوه ای خاص را ایجاد می کند. در این کیبورد شاهد تفاوت داشتن رنگ پس زمینه کلیدهای برجسته WASD هستیم که شما می توانید از آنها به عنوان کلیدهای میانبر استفاده نمایید تا دستورات اصلی حرکت را در بازی هایی نظیر شوتر و ... انجام دهید. کیبورد موجود بسیار پرسرعت عمل می کند و هنگام بازی با تاخیر همراه نخواهد بود که این سرعت به دلیل بهره مندی از فناوری هایی است که در ساخت آن بکار برده شده است. مقاومت این صفحه کلید بسیار بالا بوده و شما قادر به فشردن دکمه های آن حتی به تعداد بیش از 20 میلیون بار می باشید. نکات خاصی که در طراحی این کیبورد مشاهده می شود، شکل کلید های جهت نما است که کمی از سایر کلیدها فاصله گرفته اند که هم حالت زیبایی به کلیدها بخشیده است و هم کار با این کلیدها را بسیار ساده تر کرده است. همچنین شکل کلید اسپیس (space) نیز از طراحی سنتی مستطیلی به طراحی چند ضلعی گیمینگ تغییر پیدا کرده است که علاوه بر زیبایی، کنترل آن را نیز بسیار اسان کرده است.

عملکردی که تاچ پد این سیستم دارد قابل قبول می باشد. این تاچ پد از اندازه تقریبا بزرگی برخوردار بوده که از مقاومت و دوام بالایی در برابر نوک انگشتان دارا است. طراحی تاچ پد این لپ تاپ کمی حالت سنتی دارد. این تاچ پد دارای کلیدهای مجزا است و خبری از طراحی یکپارچه در ساختار تاچ پد این لپ تاپ نیست. این تاچ پد از قابلیت چندلمسی پشتیبانی می کند و به همین دلیل قادر به پشتیبانی از ژست های حرکتی مختلف می باشد. این حرکات در زمان وبگردی بسیار کاربردی خواهند بود.

سیستم صوتی لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T

این سیستم دارای دو بلندگو تقویت شده و ارتقا یافته می باشد که دارای چهار خروجی است. اگر به قیاس این لپ تاپ و دیگر لپ تاپ ها بپردازیم خواهیم دید پخش صدا در این لپ تاپ 1.8 برابر بیشتر می باشد و باس عمق مناسبی را دارا است که در مقایسه با تولیدات پیشین بسیار بالاتر می باشد. جهت برخوداری از صدای باکیفیت از دو بلندگوی استریو بهره گرفته شده است. با وجود این فناوری و ویژگی ها انجام بازی برایتان راحت تر خواهد بود.در این سیستم تقریبا 8 حالت از قبل مشخص شده وجود دارد که برای موسیقی، فیلم و ژانرهای بازی در نظر گرفته شده است. کاربران قادر به اعمال تنظیمات مدنظر خود از طریق اکولایزر داخلی می باشند. کیفیت صدای لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T برای موسیقی گوش دادن و همچنین پخش فیلم و سریال بسیار مناسب است. بلندی صدا نیز مناسب است و در حد میزان معمول لپ تاپ های گیمینگ بازار است.

در ساخت لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T از سیستم خنک کننده جدید ایسوس بهره گرفته شده است که در زمان داغ کردن لپ تاپ می تواند عملکردی بی نظیر از خود به نمایش بگذارد. گرما توسط لوله های حرارتی که وجود دارد و فناوری عیت سینک از قطعات اصلی دور شده و شما حتی زمانی که بازی های سنگین را اجرا می کنید سیستم گرم نخواهد شد زیرا خنک کننده های موجود به سرعت گرما را دور می کند و دمای سیستم مطلوب باقی می ماند. این سیستم خنک کننده خود تمیز کننده نیز می باشد و همانطور که مشخص است تمیزی را نیز شاهد خواهیم بود که سبب می گردد این محصول از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد. زمانی که به آزمایش این سیستم پرداخته شد یک بازی سنگین در حال اجرا بود و دمای قسمت بالا به 55 درجه سانتی گراد و دمای قسمت پایین نیز به 56 درجه رسید. لازم با ذکر است که حین اجرای این بازی بخاطر سرعت کلاک بالاتر پردازنده شاهد بالا رفتن دما هستیم. هنگامی که استفاده از سیستم به مدت 60 دقیقه ادامه پیدا می کند، دمای سیستم به ترتیب 70 و 80 درجه سانتی گراد می باشد که این دما برای GPU و CPU است.

پورت ها و اتصالات بی سیم لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T

در این سیستم از نسل ششم وایفای یا همان Integrated 802.11ac بهره گرفته شده است. استفاده از این نسل ششم می تواند سرعتی را در دسترس شما قرار دهد که همانند سرعت شبکه LAN می باشد به خوبی بازی ها را اجرا نمایید و به هیچ عنوان نگران قطعی بازی ها نباشید. این وایفای قادر به افزایش سرعت و کارایی شبکه می پردازد که به نسبت استانداردهای پیشین Wi-Fi 5 بیشتر شده است و کاربران در فضای شلوغ می توانند به خوبی متصل شوند. لازم به ذکر است که مورد استفاده قرار دادن این وایفای حتی به کاهش تاخیر نیز می پردازد و نیازی نیست نگران تاخیر در بازی های آنلاین باشید. گفتنی است که امکان دارد عملکردی که مشاهده می شود متناسب با نوع شبکه و سرویس دهنده اینترنت تفاوت هایی بایکدیگر داشته باشد. این لپ تاپ دارای پورت های متعددی می باشد و قادر است نیازهای شما را تامین نماید و به راحتی از دستگاه های گوناگون بتوانید استفاده کنید. پورت هایی که برای این سیستم در نظر گرفته شده است شامل دو پورت USB 3.2 A می باشد که انتقال اطلاعات را با سرعت بالا انجام می دهد. علاوه بر این دو پورت یک پورت USB 2.0 A نیز وجود دارد که می توانید از آن جهت اتصال دستگاه های دیگر بهره گیرید. در این لپ تاپ، درایو نوری تعبیه نشده است

جهت اتصال موس و هدفون و دیگر لوازمی که بصورت بلوتوث کار می کند می توانید از بلوتوث سیستم بهره گیرید. با استفاده از این نوع لوازم میتوانید اطراف سیستم را تمیز و خلوت نمایید.می توایند از USB Gen 2 Type-C جهت اتصال نمایشگر G-SYNC استفاده نمایید تا از این طریق بازی های دلخواه خود را با فریم ریت بالا اجرا نمایید.

عمر باتری ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T

باتری در نظر گرفته شده برای این محصول یک باتری 3 سلولی 48 وات ساعتی می باشد. عملکرد این لپ تاپ با وجود این باتری که لیتیوم پلیمری می باشد در قیاس با بسیاری از سیستم ها بهتر و بی نظیرتر می باشد. باتری استفاده شده دارای دوام و طول عمر بالایی است. طبق آزمایشی که انجام گرفت و با وجود بهره مندی از گرافیگ Nvidia Optimus شاهد کار باتری به مدت 16 ساعت بوده ایم که می تواند یک عدد فوق العاده برای یک لپ تاپ گیمینگ محسوب گردد. با انجام آزمایش تحت Wi-Fi در یک موقعیت واقعی شاهد عملکرد بسیار خوب بوده ایم که این عدد به 9 ساعت رسیده است که قطعا عدد بسیار فوق العاده ای برای این دستگاه خواهد بود.

جمع بندی

لپ تاپ ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T قطعا جز بهترین لپ تاپ ها و تولیدات برند ایسوس محسوب می گردد که عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. نمایشگر این لپ تاپ یک نمایشگر 60 هرتزی است که اگر چه از مشابه با لپ تاپ های بالارده گیمینگ نیست، اما نیاز کاربران را برطرف می سازد. از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به باتری بادوام آن اشاره نمود. علاوه بر این موارد این لپ تاپ از نظر گرفیکی نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده. پردازنده مرکزی 4.2 گیگاهرتزی استفاده شده قادر به اجرای بازی ها به بهترین نحو می باشد. اگر قصد خرید یک لپ تاپ مدرن برای انجام همه امور از جمله بازی، طراحی، تایپ، تولید محتوا و ... را دارید، ASUS TUF Gaming A15 FA506II-BQ298T می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Asus

مشخصات

ابعاد
359.8x256x24.9 میلی متر
وزن
2.29 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
AMD Ryzen 7 4800H
مدل پردازنده
ASUS TUF Gaming A15 FA506II-AS53 (P/N# 90NR03Z2-M02950)
فرکانس پردازنده
3 گیگاهرتز تا 4 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX™ 1650 Ti GDDR6 VRAM
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
1920x1080 | Full HD
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
دارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
دارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt
ندارد
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 48 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر دفترچه راهنما
person date_range 1400-01-12

سلام هنوز موجوده؟

پاسخ فروشگاه:

سلام خیر ناموجود شده ، مدل های جایگزین رو چک کنید

person date_range 1399-12-30

سلام گارانتیش تو ایرانم میشه استفاده کرد؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
از سمت فروشگاه ما 10 روز مهلت تست دارین گارانتی بین الملل داخل ایران نمیتونید ازش استفاده کنید 

person date_range 1399-12-22

وقت بخیر
آیا مانیتور لپتاپ 144هرز هستش؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 60 هرتز است

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
359.8x256x24.9 میلی متر
وزن
2.29 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
1920x1080 | Full HD
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
AMD Ryzen 7 4800H
مدل پردازنده
ASUS TUF Gaming A15 FA506II-AS53 (P/N# 90NR03Z2-M02950)
فرکانس پردازنده
3 گیگاهرتز تا 4 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX™ 1650 Ti GDDR6 VRAM
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه

باتری و شارژر

شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 48 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری عمومی
سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد