مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Acer Nitro 5 AN515-54-599H - I5(9300H) - 8GB - 512GB SSD - 4GB(GTX1650) Laptop

لپ تاپ ایسر مدل AN515-54-599H پردازنده i5 - رم 8 گیگ - گرافیک 1650

کد محصول:
3066
برند:
23,099,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(59 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
68,499,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
برای خرید لپ تاپ های ایسر نیترو 5 ، ابتدا باید با مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ها آشنایی اجمالی داشته باشید. لپ تاپ های خوش قیمت ایسر نیترو 5 جزو پر فروش ترین لپ تاپ ها به شمار می روند و سهم بزرگی از لپ تاپ های میان رده...
33,999,000 تومان (بدون مالیات)
1 امتیاز
لپ تاپ ایسر aspire 3 a315 برای کسانی که لپ تاپ را برای استفاده روزمره تهیه میکنند میتواند گزینه اقتصادی باشد . این لپ تاپ در کانفیگ های متفاوت عرضه می شود . این نسخه دارای پردازنده i5 نسل 12 ، 8 گیگابایت حافظه رم ، 1...
58,899,000 تومان (بدون مالیات)
6 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro V  جدیدترین طراحی ایسر برای سری نیترو است که  درب پشت لپ تاپ بسیار زیبا و شکیل طراحی شده همچنین در این نسخه نسبت به سال های پیش وزن لپ تاپ سبک تر شده و ضخامت لپ تاپ باریک تر شده ، ضخامت...
44,499,000 تومان (بدون مالیات)
5 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro V  جدیدترین طراحی ایسر برای سری نیترو است که  درب پشت لپ تاپ بسیار زیبا و شکیل طراحی شده همچنین در این نسخه نسبت به سال های پیش وزن لپ تاپ سبک تر شده و ضخامت لپ تاپ باریک تر شده ، ضخامت...
توضیحات

Acer Nitro 5 AN515-54-599H - I5(9300H) - 8GB - 256GB SSD - 4GB(GTX1650) Laptop

نقد و بررسی اجمالی Acer Nitro 5 AN515-54-599H

لپ تاپ نیترو 5 مدل AN515 54-599h

برندهای عظیم سازنده لپ تاپ با جدال تنگاتنگی که در ایجاد مجموعه کالاهای پیشرفته ویژه بازی دارند، از این جدال به عنوان مجالی برای قدرت نمایی بهره می برند. به همین خاطر، عموما همه لپ تاپ های ویژه بازی دارای سخت افزارهای آپدیت شده و قدرتمند و نمایشگر باکیفیت و امکانات گوناگون هستند. برند مشهور Acer نیز در نمایشگاه کامپیوتکس، نوع نوینی از لپ تاپ های مخصوص بازی خود را معرفی کرد به اسم Nitro 5، که نوین ترین و برترین اجزای سخت افزاری را در خود دارد. این نوع، طراحی بی همتایی دارد و نمونه آن را در کمتر لپ تاپ گیمینگی می توان یافت. در اطراف دستگاه، دریچه های به شکل توری دیده می-شوند که مکان خارج شده صوت هستند و شکل دوست داشتنی و هیجان انگیزی به این کالا بخشیده اند. ترکیب رنگ سیاه و سرخ که در بیشتر کالاهای پیشرفته گیمینگ استفاده می شود، در Nitro 5 نیز هست. ضخامت این کالا تقریبا ۲۷ میلی متر و وزن آن برابر با 2.5 کیلوگرم است.

لپ تاپ پایین تر از یک هزار دلار Nitro 5، در سال 2018 بوسیله شرکت معروف Acer روانه بازار شده است. این لپ تاپ دارای گرافیکی متوسط و خیلی خوب است و کارکرد آن، خیلی سریع است. از سایر برتری های این لپ تاپ هم می توان دارا بودن همه گونه درگاه ضروری در دو سمت آن را نام برد. در کنار نمایشگر آن که اندکی بعد و در همین مقاله، درباره آن توضیح خواهیم داد و نقطه ضعف کوچکی برای این لپ تاپ است، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1050 Ti استفاده شده در این لپ تاپ، خیلی کاربران را خشنود کرده است.

در حال حاضر، بازار لپ تاپ های مخصوص بازی خیلی پررونق شده است. اغلب برندهای پیشتاز و مشهور در این صنعت، هر ساله خط تولید خود را با لپ تاپ های نوین تر مخصص بازی آپدیت می کنند. در این بین، سایر برندهای حاضر در ایجاد ابزار فرعی مخصوص بازی هم با دیدن دستاورد حضور در این بازار پر سود، تلاش کرده اند تا سهمی حتی کم در این بازار داشته باشند؛ اما همواره برندهای قدیمی تر، عملکرد بهتری دارند.

امسال، Acer لپ تاپ نوینی به اسم Nitro 5 را روانه بازار لپ تاپ های مخصوص بازی کرده است که بازار لپ-تاپ های مخصوص بازی Acer را همیشه آپدیت کند. در این متن، تصمیم داریم نظری کوتاه به این لپ تاپ مخصوص بازی داشته باشیم. پس، ما را در ادامه همراهی کنید.

طراحی Acer Nitro 5 AN515-54-599H

مشخصات لپ تاپ نیترو 5 ایسر AN515-599h

طراحی و شکل لپ تاپ Nitro 5، خیلی با لپ تاپ های باشکوهی که همواره در دفترمان می بینیم و در حوزه های زیادی با شکل سرخ و سیاه شان خودنمایی می کنند، فرق دارد. نخستین موردی که نظر من را در زمان گشودن لپ تاپ Nitro 5 جلب کرد، صفحه کلید سیاه با نوشته های سرخ روی کلیدهای آن و یک نوار سرخ رنگ به دور پد لمسی آن بود. این جزییات به برترین نحو ممکن در کنار یک لولا که آن ها را به نمایشگر وصل می کند، با همدیگر قرار گرفته اند. در بالای این شاسی مشکی، یک پاشیدگی رنگ می بینیم که همان لولای این شاسی است. اگر شما یک کیف به رنگ کروم روی شانه تان قرار داده اید و با هدفون بیتس موسیقی می شنوید، این لپ تاپ دقیقا همان وسیله ای است که در محل خود و کنار سایر اسباب تان واقع می-شود و به شما همان شخصیتی را که تمایل دارید، اعطا می کند. بنا به هر دلیلی، این برند قصد کرده که نمادش را پایین نمایشگر به جای رنگ سرخ پررنگ، با رنگ تیره درج کند. این نماد در زمان تابش نور تلالو دارد. مورد دیگری که به خوبی، طراحی لپ تاپ Nitro 5 را از سایر لپ تاپ های مخصوص بازی در بازار متمایز می کند، دقت برند Acer به بعضی از جزییات هندسی در طراحی این لپ تاپ است. زوایای خیلی اندک که در دو لبه فوقانی نمایشگر افزوده شده، کاربر را به یاد شکل هندسی ای شبیه به یک شش ضلعی می اندازد. این زوایا برعکس دستگاه های فرازمینی و فضایی ها، عمل ویژه و ماورایی را به اختیار خود انجام نمی دهند و فقط زیبایی دارند.

لپ تاپ Nitro 5 از پلاستیک ایجاد شده است. ولی، برعکس خیلی دیگر از لپ تاپ های هم رده تولید شده از پلاستیک، کیفیت ساخت خوبی دارد و کاربر با بهره بردن از آن، احساس مطلوبی خواهد داشت. لولای نمایشگر هم، خوب سفت شده است و در زمان گشودن و بستن آن، هیچ انعطافی در سایر قطعات لپ تاپ ندیدم.

لپ تاپ Nitro 5، لپ تاپی خیلی کم وزن نیست؛ ولی در زمان جابجایی آن تا مکان دلخواه هم، مشکلی برای شما بوجود نمی آورد. وزن این لپ تاپ، براساس اظهارات برند سازنده، 2.3 کیلوگرم است. برای مقایسه با وزن این سایر حریفانش، می توانیم لپ تاپ FX504 ایسوس را نام ببریم که وزنی دقیقا به اندازه این مدل دارد. این لپ تاپ از مدل G3 15 دل هم با اختلاف خیلی اندکی (به اندازه 100 گرم)، وزن کمتری دارد. از طرف دیگر، لپ تاپ GL62M 7REX شرکت ام اس آی نیز با وزن 2.4 کیلوگرمی اش، از این مدل وزن بیشتری دارد.

پورت ها

Nitro 5 برند Acer در رده یک دستگاه اقتصادی، دارای ست جامعی از پورت های ضروری برای کاربر است. در طرف راست این دستگاه، شما جک 3.5 میلیمتری صوت و میکروفون را می بنید و اندکی بالاتر از آن، دو پورت USB 2 و پورت شارژر این لپ تاپ واقع شده است. در طرف راست، دو چراغ LED نیز برای نشان دادن وضعیت شارژ و برق دستگاه، قرار گرفته است.

در طرف چپ این لپ تاپ، حتی درگاه های زیادتری را می بینیم. در این طرف این دستگاه، شما اول پورت قفل کینگ استون را می بینید. بعد از آن هم، درگاه LAN این دستگاه با مارک گیگابایت قرار دارد. پایین تر از آن هم، پورت های USBنوع سی، HDMI، USB 3، USB 3.1 و SD Card Reader واقع شده است. بنابراین این دستگاه، در کل دارای چهار پورت USB است.

نمایشگر Acer Nitro 5 AN515-54-599H

خرید لپ تاپ نیترو 5 ایسر مدل AN515

متأسفانه، لپ تاپ Nitro 5 برند Acer دارای نمایشگری 15.6 اینچی IPS مات است. رنگ ها خسته کننده و بی روح به نظر می آیند. حتی وقتی که تریلر یک فیلم ماجراجویی را در آن می دیدم نیز، فرقی با وقتی که بازی می کردم نداشت. صفحات تارنماهایی مثل آمازون و نیویورک تایمز نیز در این صفحه، خیلی گرم تر از چیزی که حقیقتا هستند نمایش داده می شدند. خوشبختانه، وقتی که کمی درجه رنگ قرمز و سبز را به لطف توانایی تنظیم کردن درجه های رنگی نمایشگر کاهش دادم، این حالت آبکی بودن رنگ خیلی بهتر شد. از طرف دیگر، تصاویر در این نمایشگر Full hd خیلی تیز و مشخص به نظر می رسند که یک نکته مثبت برای این لپ تاپ است. مثلا، من در زمان دیدن تریلر یک فیلم فضایی، بافت های لباس فضایی کاراکتر اصلی آن را به شکل مطلوبی می دیدم. به علاوه، وقتی که تلاش کردم بعضی نوشته های خیلی کوچک در تارنماهای دلخواهم را بخوانم، با کمک تیز کردن تصویر (sharpness) خیلی مطلوب این نمایشگر، به هیچ ایرادی در شناسایی کلمات برنخوردم. نکته مثبت دیگر نمایشگر این لپ تاپ، توانایی آن در حفظ ماتی صفحه و بوجود نیامدن انعکاس در آن بود. این مسئله، حتی در موقعیت های با نور زیاد هم تست شد و هیچ نوع انعکاسی در نمایشگر این دستگاه ندیدیم. طبق تست های انجام شده ما، نمایشگر این دستگاه فقط قادر به ایجاد 69 درصد طیف رنگ های sRGB است. این، دستاورد خیلی ضعیفی در مجموعه نمایشگرهای مخصوص بازی به شمار می رود. نمایشگرهای مخصوص بازی براساس استاندارد، باید قابلیت شناسایی 92 درصد از طیف رنگ های sRGB را دارا باشند. لپ تاپ GL62M 7REX برند MSI نیز، قادر شد در این تست به رتبه 152 درصد که دو برابر لپ تاپ Nitro 5 است، برسد. نمایشگر این دستگاه، خیلی روشن است. میزان نور آن، 257 نیت است. این حتی دو مرحله بالاتر از میانگین استاندارد میزان نور لپ تاپ های رده بازی است. لپ تاپ GL62M 7REX برند MSI هم با میزان نور 198 نیت، خیلی پایین تر از Nitro 5 برند Acer است.

سیستم صوتی Acer Nitro 5 AN515-54-599H

با این که بلندگوهای لپ تاپ Nitro 5، قادر به ایجاد صوت بلندی برای رنج یک اتاق میانگین هستند؛ ولی اطمینان داشته باشید که شما تمایل ندارید میزان زیادی صوت این لپ تاپ را بالاتر از 80 درصد قرار دهید. قتی که من با نهایت زیادی مزان صوت به گوش کردن آهنگی از یک گروه مشهور پرداختم، صوت ادوات موسیقی بک گراند به حدی زیاد بود که موجب ایجاد صوتی گوشخراش و خشن شده بود. دست کم، من هیچ نوع ناسازگاری و ضعف در شناسای صوت را بوسیله این لپ تاپ نفهمیدم. در میزان صاهای کم تر هم، بلندگو های Nitro 5 احتیاجات شما را به شکل مطلوبی رفع می کنند؛ ولی حرف زیادی برای بیان درباره آن ها نیست. اصوات زیاد، متوسط و ضعیف به طور مطلوبی توسط قسمت های صدایی این دستگاه تجزیه و با یکدیگر هماهنگ می شوند. این توانایی مهمی برای قسمت خروجی صدای این دستگاه است. من حتی وقتی که “The Matrix” را می شنیدم، صوت کم ترین درام بیس به گوشم می خورد؛ ولی با در نظر گرفتن موزیک فاقد موضوع خواننده های نوین، متأسفانه تجربه موزیک شنیدن با این لپ تاپ خیلی ناجور می شود.

صفحه کلید و پد لمسی

کلیدهای صفحه کلید این لپ تاپ در کنار داشتن نور زیرین به رنگ سرخ، بلندایی معادل 1.6 میلیمتر دارند که با در نظرگرفتن استاندارد های این سطح یعنی 1.5 تا 2 میلیمتر، خیلی مطلوب است. اما باز هم این بلندا، حس ملایمت و زمختی اسفنجی آن را که نهایتا تجربه تایپ کردن درازمدت را نامطلوب می کند را رفع نکرده است. با اینکه این صفحه کلید به طور مطلوبی ساکت است، ولی دل گیمر های قدیمی هوای آن صوت کلیک معتادکننده کلیدها را در زمان بازی کردن خواهد کرد. با اینکه صفحه کلید Nitro 5، استاندارد های شخصی من را ندارد؛ ولی باز هم سرعت تایپ کردن من را کم نمی کرد. من توانستم رکورد 109 کلمه بر دقیقه و دقت 95.3 درصد را در سایت آزمایش تایپ 10fastfingers.com کسب کنم. این امتیاز ها به شکل قابل توجهی، خیلی زیادتر از قابلیت های من با لپ تاپ کنونی خودم بود.

از طرف دیگر، پد لمسی 4.3X3 اینچی Nitro 5 با دارا بودن فضای کافی، قادر به شناسایی تمام وضعیت های حرکتی ویندوز 10 شد که روی آن تست می کردم. حتی آن هایی که خیلی از کاربران، درباره آن ها نمی دانند. یک کلیک چهارانگشته، مرکز عملیات ویندوز را گشود؛ یک کلیک سه انگشته، کرتانا (دستیار صوتی مایکروسافت) را گشود و یک کشش سه انگشته به چپ و یا راست نیز، من را مجاز به حرکت بین پنجره های ویندوز می کرد.

گیمینگ، گرافیک و واقعیت مجازی

نسخه 2018 Nitro 5 هم دقیقا همچون مدل های قدیمی خود، با دارا بودن کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1650 دارای 4 گیگ حافظه گرافیکی، تاثیر خیلی مطلوبی در مقایسه با قیمتش دارد. حتی شما قادر هستید حجیم ترین بازی های گرافیکی را با تنظیماتی اندکی پایین تر از حداکثر تنظیمات اجرا کنید. مثلا، این پردازشگر گرافیکی قادر شد بازی Rise of the Tomb Raider را با حداقل تنظیمات گرافیکی با 51 فریم بر ثانیه روی وضوح Full hd بالا بیاورد. با در نظر گرفتن حداقل 30 فریم بر ثانیه استاندارد برای بازی کردن، این 21 فریم مازادی که در این بازی دیدیم، خیلی رضایت بخش است. این پردازشگر گرافیکی قادر بود در بازی ساده تری مثل DiRT 3 به 90 فریم بر ثانیه برسد.

ولی کارت گرافیک متوسط Nitro 5 موفق نشد بازی های گرافیکی تری مثل Metro: Last Light را اجرا کند. مثلا ما در زمان بازی کردن Metro: Last Light in، کاهش فریم بازی تا 21 فریم بر ثانیه را دیدیم. در زمان بازی کردن Hitman هم قادر بودیم این بازی را با 42 فریم بر ثانیه اجرا کنیم. البته این مقدار fps کمتر از حد استاندارد 55 فریمی آن، برای لپ تاپ های متوسط است. لپ تاپ G3 15 برند Dell و لپ تاپ G62M 7REX برند MSI در این شرایط یکسان، قادر به بالا آوردن این بازی با 45 فریم بر ثانیه و 46 فریم بر ثانیه شد.

Acer با ارائه این لپ تاپ، پشتیبانی از حقیقت مجازی را مجددا به این مجموعه آورده است. وقتی که ما SteamVR را روی این لپ تاپ اجرا کردیم، قادر به دستیابی به رتبه 3.4 شد. حریف شبیه به خودش یعنی G3 15 هم قادر شد رتبه 3.3 را بدست آورد. G62M 7REX هم، رتبه 3.4 را بدست آورد که تمامی آن ها کمتر از متوسط استاندارد این رده از دستگاه ها یعنی 5.7 هست. ولی در هر صورت، کارایی این لپ تاپ ترکیبی بود. در بعضی موارد، مناسب و در برخی موارد، نامناسب. ولی در هر صورت، شما مدل مشابه مطلوب تری را در این محدوده قیمتی نخواهید یافت.

کارکرد Acer Nitro 5 AN515-54-599H

لپ تاپ Nitro 5 برند Acer توانست به شکل مطلوبی را در مسیر دنبال کردن عادات و تمایلات سخت-گیرانه ام همراهی کرده و احتیاجات مرا رفع کند. من قادر شدم بیش از ده ها برگه در مرورگر گوگل کروم بگشایم و علاوه بر آن، در فضای Microsoft word فعالیت کنم و حتی کمی آهستگی نیز در سیستم ندیدم. همچنین، من در یکی از برگه ها در حال پخش یک ویدیوی Full hd و در دیگری، اجرای آنلاین بازی بلتفیلد 5 در توییچ با وضوح Full hd بودم.

کارکرد بی همتای این لپ تاپ برای جابجایی فایل، حتی موثرتر از تمامی این ها است. وقتی که قصد داشتم 4.97 گیگابایت فایل را از یک درایو این لپ تاپ به دیگری متقل کنم، خیلی تعجب کردم. این لپ تاپ، جابجایی فایل من را در 16 ثانیه تمام کرد. این بازه زمانی حتی اندکی پایین تر از متوسط زمان جابجایی فایل با همین حجم در استاندارد های لپ تاپ های مخصوص بازی است. براساس استانداردها، این حجم از فایل باید در زمان 41 ثانیه کپی شود. این سرعت، نشانگر سرعت جابجایی 318 مگابایت بر ثانیه است. برای بررسی، قادر هستیم این سرعت جابجایی فایل را در Nitro 5 برند Acer و FX504 ایسوس مقایسه کنیم. این جابجایی در لپ تاپ ایسوس، فقط با سرعت 94.5 مگابایت بر ثانیه صورت گرفت؛ به این معنی که یک پنجم سرعت جابجایی فایل در لپ تاپ Acer است.

Nitro 5 دور از انتظار ظاهر شد و قادر به حفظ همین روند مطلوب در آزمایش ویرایشگرهای ویدیوی Excel Macro و Handbrake نشد. این لپ تاپ، آزمون Excel را در یک دقیقه و بیست ثانیه تمام کرد. این زمان، خیلی کمتر از متوسط استاندارد لپ تاپ های اقتصادی ویژه بازی (یک دقیقه و نه ثانیه) است. مثلا، لپ تاپ G3 15 برند Dell همین آزمایش را در زمان 53 ثانیه تمام کرد. وقتی که زمان آزمون های 4k شد، اوضاع حتی نامناسب تر هم شد. این لپ تاپ، آزمون ویدیو های 4k را در مدت 17 دقیقه و 22 ثانیه تمام کرد؛ در حالی که متوسط استاندارد برای این سطح، 14 دقیقه و 37 ثانیه است.

زمان کار کردن مفید باتری

قیمت لپ تاپ Acer Nitro 5 an515-599H

عمر باتری این لپ تاپ، دقیقا در میانه های راه عمر باتری لپ تاپ های اقتصادی و متوسط مخصوص بازی است. باتری این لپ تاپ بعد از طی زمان 4 ساعت و 44 دقیقه در آزمون Laptop Battery Test 2.0 که دربرگیرنده وب گردی رایج با نور 150 نیت نمایشگر است، کلا به اتمام رسید. این تقریبا یک ساعت کمتر از 5 ساعت و 30 دقیقه ای است که در تبلیغات بیان شد و 8 دقیقه نیز، پایین تر از استاندارد 4 ساعت و 52 دقیقه ای این سطح است. حریفان هم سطحی مثل مدل G3 15 برند Dell به شکل قابل توجهی، بیشتر از این لپ تاپ روشن ماندند. مدل G3 15 برند Dell قادر شد در این آزمون، 6 ساعت و 37 دقیقه مقاومت کند. دو حریف دیگر هم دقیقا برعکس لپ تاپ شرکت Dell، دستاورد ضعیف تری داشتند. لپ تاپ FX504 برند Asus در زمان 3 ساعت و 57 دقیقه و G62M 7REX برند MSI در زمان 3 ساعت و 3 دقیقه، شارژ باتری شان به اتمام رسید. پس همچنان، عمر باتری این لپ تاپ را می توانیم نکته مثبتی برایش در نظر بگیریم.

حرارت

مدیریت حرارت لپ تاپ، نظر گیمرها را بیشتر از هر چیزی جلب می کند؛ چون تمایل دارند عنوان های آپدیت شده تر و گرافیکی تری را اجرا کنند. Nitro 5در این حوزه، دارای کارکرد مطلوبی است. بااینکه بخش پایینی این لپ تاپ در زمان اجرای گیم full hd در یوتیوب به مدت 15 دقیقه به دمای 35 درجه سانتیگراد رسید، دمای فضای بین دکمه های H و G هم در این زمان 34 درجه سانتیگراد بود.

وبکم

از هیچ منظری، قادر به توصیف مناسب این مسئله نیستیم. وبکم 720p پیکسلی این لپ تاپ، خیلی بد است. تصاویری که وبکم آن ثبت می کند، بسیار نقطه نقطه ای و دارای اختلال است. چنین اوضاعی حتی در روشنایی مناسب هم هست و تصاویر آن به هیچوجه دارای کیفیت مطلوبی نیستند. این لپ تاپ به هیچ وجه برای اجراکنندگان آنلاین بازی که تصویرشان را کنار پروفایل شان می گذارند، خوب نیست. کاربرانی که با این میزان از بودجه تصمیم دارند این لپ تاپ را بخرند و به اجرای آنلاین بازی بپردازند، باید به دنبال وبکم های خوب موجود بازار هم باشند.

نرم افزار و ضمانت

لپ تاپ Nitro 5، طبقه ای از نرم افزار های ویژه Acer را بطور پیشفرض دارد. abFiles و abPhotos در زمره این نرم افزارها هستند که به شما امکان فرستادن فایل هایتان به هر دستگاهی را به شکل وایرلس و بوسیله یک شبکه خانگی می دهند. شما Acer Recovery Manager و Acer Care Center را نیز خواهید داشت؛ نرم افزار هایی که به شما امکان نگه داشتن دستگاهتان در مطلوب ترین حالت را می دهند. این لپ تاپ در میان نرم افزار های از قبل نصب شده خود، چند نرم افزار امنیتی معمولی هم دارد. شما نرم افزار های موزیلا فایرفاکس، نتفلیکس، PowerDirector و نرم افزار ویرایش ویدیو و تصاویر Acer را نیز بطور پیشفرض در این لپ تاپ خواهید دید. Acer، ضمانت محدود یکساله را برای درگاه ها و عملکرد این دستگاه در نظر گرفته است.

مشخصات لپ تاپ ایسر مدل AN515

جمع بندی Acer Nitro 5 AN515-54-599H

 لپ تاپ Nitro 5 برند Acer، لپ تاپی است که می تواند با لپ تاپ های سایر شرکت ها در بازار رقابت کند که برای گیمر هایی است که تمایل دارند هر روز بازی مشهوری را اجرا کنند و هزینه بالاتری به غیر از خرید لپ تاپ نپردازند. این لپ تاپ از همه درگاه هایی که احتمال دارد به آن ها نیاز پیدا کنید استفاده می کند؛ یک کارت گرافیکی متوسط GeForce GTX 1650 را دارد و نسخه 850 دلاری آن که از یک حافظه SSD هم استفاده می کند، کارکرد عمومی خیلی خوبی را داراست. متاسفانه این لپ تاپ با دارا بودن نمایشگری نامرغوب که رنگ ها را بسیار مرده نمایش می دهد، کاربر را ناراضی می کند. این لپ تاپ دارای وبکم نامناسبی است. صفحه کلید آن هم در زمان فشار بر کلیدها، صدای کلیک نمی دهد. این مسئله با دقت به ذائقه کاربران، قادر است موردی خوب یا بد باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
acer-laptop

مشخصات

ابعاد
طول : 362 / عرض : 260 / ضخامت : 27 میلی متر
وزن
2.5 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
9300H
محدوده سرعت پردازنده
2.4 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
حداکثر 4.1 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
نوع حافظه HDD
2.5 اینچ | SATA
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe SSD
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1650
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت | GDDR6
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD | 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
HD | ضبط ویدیو HD با 30 فریم بر ثانیه + 2 میکروفون
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو | فناوری Dolby Audio Premium
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات کیبورد
نور پس زمینه تک رنگ (قرمز)
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11/AC
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
10/100/1000GbE LAN
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt
ندارد
پورت Serial
ندارد
طبقه‌بندی
مخصوص بازی | مالتی‌مدیا
نوع باتری
لیتیوم-یون | 4 سلولی
شارژدهی باتری
تا 7 ساعت
سیستم عامل
Windows 10 Home
توضیحات باتری
ظرفیت 46 وات‌ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور و کابل شارژ | دفترچه راهنما
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
طول : 362 / عرض : 260 / ضخامت : 27 میلی متر
وزن
2.5 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD | 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
9300H
محدوده سرعت پردازنده
2.4 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
حداکثر 4.1 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

نوع حافظه HDD
2.5 اینچ | SATA
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe SSD

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1650
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت | GDDR6

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11/AC
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
10/100/1000GbE LAN
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt
پورت Serial

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
HD | ضبط ویدیو HD با 30 فریم بر ثانیه + 2 میکروفون
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو | فناوری Dolby Audio Premium
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات کیبورد
نور پس زمینه تک رنگ (قرمز)
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
لیتیوم-یون | 4 سلولی
شارژدهی باتری
تا 7 ساعت
توضیحات باتری
ظرفیت 46 وات‌ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
مخصوص بازی | مالتی‌مدیا
سیستم عامل
Windows 10 Home
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور و کابل شارژ | دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد