مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های دانشجویی و دانش آموزی

در عصر کنونی با توجه به بالا رفتن نرخ ارز ، خرید لپ تاپ برای کاربران کار ساده ای نیست . به همین خاطر برای خرید یک لپ تاپ پایین رده حد اقل باید 12 -15 میلیون هزینه کنید . در این میان دانشجویان تحت فشار زیادی هستند ، چرا که به دلیل وضعیت موجود ناچار به تهیه لپ تاپ می باشند . و اکثرا قادر به پرداخت هزینه چندین میلیونی نیستند.

از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین و اقتصادی ترین لپ تاپ ها را به شما معرفی کنیم . وقتی صحبت از لپ تاپ اقتصادی می شود ، به این معنا نیست که ارزان ترین لپ تاپ روز را خریداری کنید . بلکه منظور بهترین لپ تاپ با توجه به بودجه شما در مقایسه با سایر رقبا است.

و هر کاربر بازه قیمتی خاص خود را دارد ، اما اکنون برای استفاده دانشجویی و دانش آموزی باید حداقل 10 تا 30 میلیون تومان هزینه کنید . (البته در صورتی که جزو کاربران طراح و ... نباشید و نیاز به سخت افزار چندان قدرتمند و یا پردازنده گرافیکی قوی نداشته باشید .)

یکی از مواردی که ممکن است برای کاربران آزار دهنده باشید ، تنوع زیاد لپ تاپ ها در برند های مختلف است . که البته با مشخصات گوناگون عرضه می شود که قطعا این سوال در ذهن کاربر ایجاد می شود که ، کدام کانفیگ مناسب تر است. و این باعث می شود خرید لپ تاپ برای کاربرانی که اطلاعات زیادی در این خصوص ندارند تبدیل به کار پیچیده و دشواری شود . از این رو برای خرید لپ تاپ با هر هزینه ای نکاتی را در اختیار شما قرار می دهیم ، و با توجه به آنها میتوانید بهترین گزینه را برای کاربری خود انتخاب کنید ، حتی اگر آن لپ تاپ در لیست دستگاه های قید شده در این مقاله نباشد.

لپ تاپ دانشجویی

لپ تاپ های اقتصادی و خوش قیمت معمولا برای کاربری های عادی مانند وب گردی در اینترنت ، کار با نرم افزار های آفیس ، ادیت تصویر ، تماشای فیلم و پخش آهنگ استفاده می شوند. حتی این لپ تاپ ها میتوانند نرم افزر های مهندسی را نیز اجرا کنند اما نباید انتظار اجرای سریع و بدون لگ و تاخیر داشت .

اکنون با درنظرگرفتن کاربری‌های مذکور، به موارد زیر توجه کنید تا انتخاب لپ تاپ دانشجویی، دانش آموزی برای شما آسان شود.

پردازنده :

یکی از مهم ترین عناصر در خرید لپ تاپ پردازنده آن می باشد ، پس در خرید لپ تاپ ابتدا باید پردازنده را انتخاب کنید و سپس به بررسی سایر مشخصات بروید.

در انتخاب پردازنده باید حداقل اینتلi3 انتخاب کنید ، در بازار لپ تاپ هایی با پردازنده ارزان تر نیز وجود دارد که Celeron ,Pentium  نامیده می شوند . اما پیشنهاد نمی کنیم (هر چند که قیمت این لپ تاپ ها در مقایسه با نسخه های اینتلی خیلی پایین تر است)، چرا که در آینده نزدیک عملکرد آنها دچار لگ و تاخیر می شود.

اگر در خرید لپ تاپ محدودیت هزینه دارید میتوانید از مشخصاتی مانند رم و حافظه که قابل ارتقا هستند چشم پوشی کنید . ولی در انتخاب پردازنده هزینه خود را محدود نکنید . چرا که حافظه و رم قابل ارتقا هستند ، اما پردازنده و گرافیک در لپ تاپ ها قابل ارتقا نیست.

ولی این نکته مهم را در نظر بگیرید که حافظه SSD  نقش بسیار مهمی در عملکرد کامپیوتر شما دارد . حتی اگر کامپیوتر و یا لپ تاپ دانشجویی دارید که عملکرد خوبی ارائه نمی دهد ، ممکن است با نصب SSD  بتوانید مجدد از آن استفاده کنید و نصب SSD تاثیر چشم گیری در سرعت سیستم شما تاثیر داشته باشد.حتی اگر ظرفیت آن محدود باشدو صرفا برای نصب ویندوز و ... از آن استفاده کنید.

حداقل پردازنده لپ تاپ دانشجویی

توجه داشته باشید در رنج قیمت لپ تاپ های اقتصادی ، لپ تاپ های دست دوم هم میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد . اما در صورتی که اطلاعات کافی در خرید لپ تاپ ندارید به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم. مخصوصا اگر آشنایی کافی با فرد فروشنده ندارید.(برای آشنایی بیشتر در رابطه با خرید لپ تاپ دست دوم حتما ویدئو راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم را مشاهده کنید.)

لپ تاپ دانشجویی بین 10 تا 12 میلیون

در این بازه قیمتی متاسفانه با توجه به بالا رفتن نرخ ارز تنوع زیادی در خرید لپ تاپ دانشجویی نو نداریم و یکی از گزینه ها که در واقع بهترین گزینه در این رنج قیمت است ، ASUS X543MA  است که این دستگاه به دلیل قیمت مناسب توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

اما این نکته را در نظر بگیرید که صفحه نمایش x543ma  کیفیت چندان خوبی ندارد و از پردازنده اینتلی برخوردار نیست. و مناسب وب گردی ، آفیس و استفاده خیلی معمولی است.

این لپ تاپ برای دانشجویانی که نیاز به پردازنده چندان قدرتمندی ندارند مناسب است.به عنوان مثال این لپ تاپ برای دانشجویان رشته حسابداری گزینه خوبی است.(برای مشاهده آنباکس لپ تاپ X543MA کلیک کنید)

لپ تاپ 10 تا 12 میلیون

توجه داشته باشید با این هزینه در صورتی که فروشنده معتمد دارید خرید لپ تاپ دانشجویی دست دوم میتواند خیلی به صرفه تر باشد.چرا که با این هزینه میتوانید لپ تاپ دانشجویی دست دوم با پردازنده اینتل و صفحه نمایش با کیفیت بالا تر خریداری کنید.

(برای ویدئو راهنمای خرید لپ تاپ دست دانشجویی کلیک کنید.)

لپ تاپ دانشجویی 12 تا 15 میلیون

 لپ تاپ ارزان قیمت دانشجویی LENOVO IDEAPAD 1 نیز یک گزینه ی مناسب در این رنج قیمت است . این لپ تاپ دارای پردازنده CELERON N420 است ، در کنار 4 گیگابایت حافظه رم ، 128 گیگابایت ssd و گرافیک INTEL UHD 600  این لپ تاپ بیشتر مناسب برای کار های حسابداری و استفاده روزمره است و کانفیگ چندان جالبی ندارد . 

لپ تاپ دانشجویی 10 تا 12 میلیون

البته باید این نکته را در نظر بگیرید که در این بازه قیمتی لپ تاپ با کانفیگ بهتر نیست و خرید لپ تاپ با پردازنده مناسب مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است.

لپ تاپ دانشجویی 15 تا 20 میلیون

لپ تاپ  INTEL UHD 600 جزو لپ تاپ های ایسوس با کیفیت و پر فروش است. این لپ تاپ در مقایسه با سایر لپ تاپ ها ارزش خرید بالا تری دارد و اگر هزینه شما تا رنج 20 میلیون تومان باشد ، گزینه مناسبی برای خرید است . این لپ تاپ دارای پردازنده RYZEN5 (5500U) ، 8 گیگابایت رم ، 256 گیگابایت SSD  و 2 گیگ گرافیک MX 450 است .

این لپ تاپ مناسب برای استفاده روزمره ، تایپ ، ادیت تصویر ، حسابداری و ... است . و به دلیل وزن پایین و قابلیت چرخش 360 درجه ، مناسب برای دانشجویان و اساتید دانشگاه است.

لپ تاپ دانشجویی 15 تا 20 میلیون

اگر اندازه و وزن لپ تاپ برای شما اهمیت بالایی دارد این لپ تاپ میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باشد.

لپ تاپ دانشجویی 20 تا 25 میلیون

لپ تاپ دانشجویی با سقف هزینه 20 تا 25 میلیون تومان در واقع دارای کانفیگ میان رده ی رو به پایین است ، که در این رنج قیمت باید سری به سری ideapad و thinkbook  لنوو و vivobook ایسوس بزنید . حد اکثر کانفیگ که میتوانید در این رنج قیمت دریافت کنید ، پردازنده i5  نسل 11 و یا رایزن 5 با 2 گیگابایت گرافیک است.

لپ تاپ دانشجویی 25 تا 30 میلیون

IdeaPad 3 15ITL6 ، hp G8 255-Athlon 12GB 512GB Radeon ، Vivobook X515JA ، IdeaPad 3 15ITL6 جزو انتخاب های مناسب در این محدوده قیمت هستند.

لپ تاپ دانشجویی 25 تا 30 میلیون

Surface Laptop GO  ، 0Surface Laptop 4.  ، Lenovo thinkbook  گزینه مناسبی هستند . این لپ تاپ ها علاوه بر سخت افزار مناسب و قدرتمند دارای صفحه نمایش با کیفیت ، شارژ دهی مناسب و وزن سبک و قابل حمل هستند.و تمام المان های لپ تاپ مورد نیاز یک دانشجو و یا استاد دانشگاه را دارند .(البته با توجه به بالا رفتن هر روزه نرخ ارز ممکن است خرید این لپ تاپ مستلزم پرداخت هزینه بیشتری باشد.)

لپ تاپ دانشجویی ارزان قیمت

اما شاید در خرید لپ تاپ دانشجویی سوال های زیر برای شما مطرح شود که به صورت مختصر هر یک را شرح داده ایم.

لپ تاپ دانشجویی 30 تا 40 میلیون تومان

این رده قیمتی برای دانشجویانی است که کار های گرافیکی دارند و نیاز به لپ تاپ با پردازنده گرافیکی مناسب دارند مناسب است .  در این بازه کمی دست شما برای انتخاب لپ تاپ باز تر است و صرفا باید بدانید انتظارات شما از لپ تاپ چیست؟

اگر صفحه نمایش برای شما در مقایسه با گرافیک اهمیت بالا تری دارد طبیعتا باید vivobook  ایسوس و یا سرفیس مایکروسافت را انتخاب کنید . اما اگر کار گرافیکی مانند ادیت و بازی انجام می دهید ، لپ تاپ hp victus  و  lenovo ideapad gaming 3  جزو بهترین ها هستند و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردارند.و اگر طرفدار برند ایسوس هستید ASUS TUF FX506HC گزینه مناسبی است.

آنباکس برخی از مدل ها در بخش ویدئو ها قابل مشاهده است.

لپ تاپ دانشجویی 40 تا 50 میلیون تومان

اگر دانشجوی رشته گرافیک ، طراحی و ... هستید در این بازه قیمتی میتوانید بهترین لپ تاپ ها را در برند های متنوع تهیه کنید ، که علاوه بر پردازنده قدرتمند دارای کارت گرافیک قوی باشندو از پس رندر  و بازی ها به خوبی بر می آیند. 

hp victus , hp omen 16 , asus fa507re , dell 5511  جزو گزینه های مناسب برای خرید هستند . اما به این نکته توجه داشته باشید ، اگر کار گرافیکی با لپ تاپ انجام می دهید و تفکیک رنگ صفحه نمایش برای شما مهم است بهترین انتخاب hp omen 16 است چرا که srgb 100%  دارد.

پردازنده مناسب برای لپ تاپ دانشجویی چیست؟

حداقل پردازنده مورد نیاز برای یک لپ تاپ دانشجویی ، پردازنده اینتل i3  و یا  amd ryzen 3 است . و حتی الامکان لپ تاپ هایی  که با پردازنده سلرون و ... عرضه می شوند را پیشنهاد نمی دهیم . حتی اگر بخواهید اندکی آینده نگری کنید و هزینه شما محدود نیست پردازنده های i5  ویا ryzen 5  هم گزینه مناسبی هستند.

چه مقدار حافظه رم برای لپ تاپ دانشجویی کافی است؟

حد اقل حافظه رم مورد نیاز برای خرید لپ تاپ دانشجویی 8 گیگابایت است . و در استفاده معمول دچار لگ و هنگی در هنگام کار کردن با لپ تاپ نخواهید شد ، و عملکرد خوبی به شما ارائه می دهد.

اما اگر گرافیست هستید و یا در کنار استفاده دانشجویی از لپ تاپ برای گیم استفاده میکنید پیشنهاد ما رم 16 گیگابایتی است.

چه پردازنده گرافیکی برای لپ تاپ دانشجویی کافی است؟

این دقیقا بستگی به این دارد که شما دانشجوی چه رشته ای باشید ، اگر با نرم افزار های تخصصی طراحی و گرافیکی استفاده نمی کنید میتوانید لپ تاپ با گرافیک 2 گیگابایتی mx350 ، mx550 ، mx45  و ... خریداری کنید.

و در صورتی که عملکرد شما گرافیک محور است میتوانید لپ تاپ هایی با گرافیک 4 به بالا خریداری کنید .

گرافیک RTX 3050  برای کسانی که بازی و رندر های سبک دارند مناسب است . و اگر عملکرد پردازشی سنگین دارید RTX 3060 , 3070  گزینه مناسبی هستند.

لپ تاپ دانشجویی باید چند اینچ باشد؟

نکته ای که در خرید لپ تاپ دانشجویی اهمیت بالایی دارد اندازه و وزن لپ تاپ است ، که بسیاری از کاربران هنگام خرید خیلی آن را جدی نمی گیرند اما برای یک دانشجو و یا کسی که مدام نیاز دارد لپ تاپ را همراه خود به این طرف و آن طرف ببرد این مسئله اهمیت بسیار بالایی دارد و در طولانی مدت وزن زیاد لپ تاپ ممکن است برای او آزاد دهنده باشد . از این رو ما لپ تاپ های 13 تا 15 اینچ را به کاربران پیشنهاد می دهیم که وزن آنها بین 1.3 تا 2.2 کیلوگرم است.

قیمت لپ تاپ های دانشجویی چقدر است؟

با توجه به بالا رفتن نرخ ارز این روز ها قیمت لپ تاپ های دانشجویی و ... به شدت بالا رفته و خرید یک لپ تاپ با کیفیت نوعی چالش برای افراد محسوب می شود.اما اگر جزو دانشجویانی که استفاده گیمینگ و گرافیکی از لپ تاپ دارند نیستید میتوانید لپ تاپ هایی با قیمت مناسب تر انتخاب و تهیه کنید ولی اگر گرافیست و یا معمار هستید طبیعتا باید هزینه بیشتری برای خرید لپ تاپ در نظر بگیرید.

در مقاله ای جداگانه به شرح کامل هر یک از موارد بالا خواهیم پرداخت.

اما نکته مهمی که هست ، انتخاب یک لپ تاپ برای همه دانشجویان با کاربری گوناگون مناسب نیست و هر شخص ممکن است بسته به رشته و موارد استفاده نیاز به لپ تاپ با کانفیگ خاص داشته باشد ، در ادامه به صورت جزئی هر یک را شرح داده ایم:

لپ تاپ مناسب برای دانش آموزان :

پیشنهاد ما به شما این است که اگر فرزند شما در مقطع تحصیلی دبیرستان قرار دارد و به زودی وارد دانشگاه می شود لپ تاپ با کیفیتی خریداری کنید تا در آینده نزدیک مجبور به تعویض آن نباشید.اگر فرزند شما دانشجوی رشته گرافیک و یا ... است که نیاز به پردازش های گرافیکی دارد حد اقل یک لپ تاپ با پردازنده i5  و گرافیک 4 گیگابایتی و یا اگر محدودیت در هزینه ندارید ، پردازنده i7  و گرافیک 6 گیگابایتی تهیه کنید که البته انتخاب بهتری است .

و اگر فرزند شما جزو دانشجویان رشته حسابداری یا ... است ، که نیاز به پردازش و عملکرد گرافیکی سنگین ندارد میتوانید لپ تاپ با پردازنده i3  یا i5  خریداری کنید که دارای 2 گیگ گرافیک باشد.

لپ تاپ برای کلاس آنلاین

و در صورتی که فرزند شما در مقطع دبستان یا راهنمایی است و لپ تاپ را برای کلاس های آنلاین و کاربری روزمره خریداری میکنید ، میتوانید لپ تاپ با پردازنده i3  و یا رایزن 3 خریداری کنید . که از سایر لپ تاپ ها ارزان تر هستند . و به خوبی از پس کار های روزمره بر می آیند.

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشتهit :

برای دانشجویان رشته کامپیوتر قدرت پردازنده مهم‌ترین رکن هنگام انتخاب است . دانشجویان و مهندسین کامپیوتر مدت طولانی به کار با نرم افزارهای مختلف، برنامه نویسی و … اختصاص می‌دهند. به همین خاطر سرعت بالای باز شدن و اجرای برنامه‌های مختلف و هنگ نکردن لپ تاپ حین استفاده اهمیت زیادی برای این افراد دارد . به همین خاطر پردازنده‌های سری Core i5 اینتل و یاRyzen5  ، گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای است و به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که موقع اجرای نرم افزارهای تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر عملکرد روان و بدون لگ دریافت کنید. و حد اقل حافظه رم پیشنهادی ما برای لپ تاپ های رشته مهنرسی کامپیوتر 8 گیگابایت است . و اگر نیاز به انجام امور گرافیکی ندارید میتوانید لپ تاپ هایی با گرافیک سرخود انتخاب کنید.

از طرفی بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان و مهندسان it  لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت و مک بوک های اپل است که قطعا تجربه شگفت انگیزی برای شما به ارمقان می آورد.چرا که این لپ تاپ ها وزن سبک و قابل حمل دارند در ابعاد کوچک و سبک عرضه می شوند ، قدرت پردازشی بالا دارند ، و از همه مهم تر برای کسانی که ناچارند مدت طولانی با لپ تاپ کار کنند مناسب هستند به دلیل شارژ دهی بالا و کیفیت مطلوب صفحه نمایش.

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته حسابداری :

اگر قصد خرید لپ تاپ برای حسابداری دارید باید بدانید که نیاز به پردازنده حرفه ای و قدرتمند و یا گرافیک گران قیمت ندارید . از این رو میتوانید با حداقل هزینه بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

پردازنده مورد نیاز برای حسابداری i3 اینتل  و یا  رایزن 3 AMD  است و رم پیشنهادی 8 گیگابایتی که به راحتی از پس امور حسابداری بر می آید.
بهترین گزینه ها لپ تاپ های
vivobook  ایسوس و ideapad  لنوو جزو گزینه های مناسب هستند.

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته برنامه نویسی :

اگر دانشجوی رشته برنامه نویسی هستید باید بدانید که پردازنده مهم ترین نقش را برای شما ایفا می کند . پس باید لپ تاپ با قدرت پردازشی بالا خریداری کنید که در حین اجرای دستورات سیستم دچار هنگی نشود.

حد اقل پردازنده پیشنهادی ما i5  یا ryzen 5  است و حداقل رم پیشنهادی 8 گیگابایت البته در صورتی که صرفا کار های پردازشی با لپ تاپ انجام دهید و در صورتی که پردازش گرافیکی سنگین با لپ تاپ دارید باید لپ تاپ هایی با گرافیک 4 گیگ به بالا خریداری کنید .

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته معماری :

برای کاربرانی که دانشجوی رشته معماری هستند ، لپ تاپ با پردازنده و گرافیک قدرتمند نیاز است. چرا که این کاربران معمولا با نرم افزار هایی مانند auctocad  ،  Reivit ، و ... کار می کنند و چنین نرم افزار هایی نیاز به سخت افزار بالا رده دارد در غیر این صورت موقع رندر گیری سیستم دچار لگ و تاخیر می شود.

حد اقل سخت افزار پیشنهادی ما پردازنده i5  اینتل ، رم 16 گیگیاباتی و 4 گیگابایت گرافیک است . که البته بهتری است لپ تاپ با پردازنده i7  و گرافیک 6 گیگاباتی تهیه کنید.

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته گرافیک :

نرم افزار های طراحی که دانشجویان رشته گرافیک استفاده می کنند ، نیاز به سخت افزار میان رده دارد . که شامل پردازنده i5 ، رم 16 گیگابایتی و گرافیک 4 گیگابایتی است.

لپ تاپ هایی مانند hp victus 15 ، Lenovo ideapad gaming 3 ، acer nitro 5  جزو لپ تاپ های خوش قیمتی هستند که با این کانفیگ میتوانید خریداری کنید و در مقایسه با لپ تاپ های ایسوس هم کانفیگ ، ارزش خرید بالا تری دارند.

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته مکانیک :

اگر دانشجوی رشته مکانیک هستید و قصد خرید لپ تاپ دارید ، نیاز به یک سخت افزار قدرتمند دارید و اگر لپ تاپ با کانفیگ نا مناسب و سخت افزار ضعیف خریداری کنید در آینده نزدیک ناچار به تعویض آن خواهید شد.

حد اقل پردازنده پیشنهادی برای نرم افزار های رشته مکانیک ، پردازنده i5  نسل جدید ، 16 گیگابایت رم و 4 گیگابایت گرافیک است ، (البته که این کانفیگ حداقلی است) و اگر محدودیت هزینه ندارید میتوانید لپ تاپ با پردازنده i7  و گرافیک بهتر هم خریداری کنید .

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته پزشکی :

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته پزشکی باید ظرفیت ذخیره سازی ، اندازه و عمر باتری مناسبی داشته باشد و نیازی به پردازشگر قدرتمند ندارید . میتوانید لپ تاپ با پردازنده i3  یا  ryzen 3  انتخاب کنید و بین لپ تاپ هایی که عمر باتری مناسب داشته باشند. بهترین گزینه ها surface Book  و Mac book  هستند که اگر محدودیت هزینه دارید سری vivobook  ایسوس هم انتخاب مناسبی است.

لپ تاپ مناسب  برای دانشجویان ادبیات :

اگر دانشجوی رشته ادبیات هستید طبیعتا نیاز به گرافیک و پردازنده خارق العاده ندارید و یک دستگاه میان رده و حتی پایین رده هم پاسخگوی نیاز شما هست . پردازنده i3 اینتل ، رم 8 گیگابایتی و گرافیک سرخورد لپ تاپ به راحتی از پس کار های روزانه ، وب گردی ، آفیس و تایپ کردن طولانی مدت بر می آید .

قیمت لپ تاپ دانشجویی 
اگر مدت زیادی در حال تایپ کردن با لپ تاپ هستید سرفیس ها گرینه مناسبی هستند و اگر کیفیت صفحه نمایش چندان برای شما اهمیتی ندارد لپ تاپ های میان رده ایسوس و لنوو مانند
vivobook , ideapad انتخاب خوبی هستند.

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته الکترونیک :

سخت افزار پیشنهادی ما برای دانشجویان رشته الکترونیک با توجه به اینکه این دسته کاربران از نرم افزار های برنامه نویسی استفاده می کنند ، پردازنده i5  و رم 16 گیگابایتی است و نیازی به گرافیک قدرتمند نیست.

لپ تاپ برای رشته الکترونیک

لپ تاپ های صنعتی برند دل میتوانند انتخاب مناسبی برای دانشجویان الکترونیک و یا مهندسین الکترونیک باشند.

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته طراحی دوخت :

از آنجا که طراحان لباس نیاز به کار با نرم افزار های گرافیکی دارند باید لپ تاپ با پردازنده گرافیکی مناسب خریداری کنند . حد اقل سخت افزار پیشنهادی ما پردازنده اینتل i5 ، 16 گیگابایت رم و 4 گیگابایت گرافیک است.

لپ تاپ هایی نظیر ideapad gaming 3 , hp victus 15 , asus vivobook pro n7600pc  گزینه های مناسبی برای خرید هستند.

توجه داشته باشید برای تمام کاربری ها مدل های متنوعی از لپ تاپ ها وجود دارد و هر کدام معایب و محاسن خاص خود را دارند ، از این رو باید با توجه به مواردی که برای شما اهمیت بالا تری دارد بهترین ها را انتخاب کنید.

لپ تاپ برای طراحی دوخت

اگر دانشجوی هر رشته ای هستید و قصد خرید لپ تاپ خوش قیمت و با کیفیت دارید میتوانید با همکاران ما ارتباط برقرار کنید و از آنها مشاوره تخصصی خرید لپ تاپ و اسمبل تخصصی کیس دریافت کنید .

فقط کافیه با شماره 03191008580 تماس بگیرید.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد