مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

HP Omen 15-En1013dx Ryzen 7 (5800H) - 16GB - 512GB SSD - 6GB(RTX 3060) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی Omen 15-En1013dx Ryzen 7 (5800H) - 16GB - 512GB SSD - 6GB(RTX 3060)

کد محصول:
3734
برند:
39,699,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(62 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
19,199,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
این محصول به صورت دست دوم موجود است. دستگاه تمیز و در حد نو و می باشد ، در صورت نیاز قبل از ثبت سفارش برای دریافت تصاویر اصلی محصول با فروشگاه در تماس باشید و یا در تلگرام به شماره 09306758905 (پشتیبانی تکنوکده) پیام...
62,799,000 تومان (بدون مالیات)
45 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
توضیحات

HP Omen 15-En0013dx Ryzen 7 (4800H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(GTX 1660TI) Laptop

نقد و بررسی اجمالی HP Omen 15-En0013dx

برند اچ پی از شناخته شده ترین برندهای تولید لپ تاپ و قطعات کامپیوتر در دنیا می باشد که شهرت بالایی را نیز کسب نموده است و روز به روز پیشرفت های بسیاری داشته است. از بهترین تولیدات اچ پی سری لپ تاپ های Omen می باشد که جز بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ این برند دسته بندی می گردد. برند اچ پی در ساعت این لپ تاپ ها از قطعات و سخت افزار قدرتمندی بهره برده است و امکانات بالایی در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر جز کاربران و گیمرهای حرفه ای هستید این سری از لپ تاپ ها گزینه ی بی نظیری برایتان به شمار خواهد رفت. لپ تاپ HP Omen 15-En0013dx از به روز ترین و جدیدترین لپ تاپ های این سری می باشد. این لپ تاپ یک لپ تاپ 15 اینچی می باشد که اندازه نمایشگر آن 15.6 اینچ می باشد. در ساخت این صفحه نمایش از پنل IPS استفاده شده است. کیفیت این صفحه نمایش فول اچ دی بوده و از تکنولوژی G Sync برخوردار است. لازم به ذکر است که این نمایشگر از نرخ تازه سازی 144 هرتزی بهره مند می باشد. اچ پی برای این محصول از نمایشگر مات استفاده کرده است تا در محیط های باز و پرنور نمایشگر دچار انعکاس نور نگردد. این لپ تاپ با وجود این نمایشگر یک گزینه ی عالی برای گیمرها به شمار می رود که امکان کار با آن و اجرای بازی برای چندین ساعت را برایتان فراهم می آورد بدون آنکه دچار خستگی گردید. از دیگر مشخصات این محصول می توان به ضخامت 26 میلی متری و وزن 2.3 کیلوگرمی آن اشاره نمود که اعداد مطلوبی محسوب می گردد و حمل آن را راحت تر می نمایند. گفتنی است که اچ پی در ساخت این لپ تاپ از کیبورد جزیره ای استفاده کرده است که از نور پس زمینه برخوردار می باشد که می توان در چهار ناحیه آن را تنظیم نمود. از دیگر امکانات این محصول می توان تاچ پد یک تکه ای با ابعاد بزرگ آن را ذکر نمود که از دقت و حساسیت بالایی برخوردار است. در پشت دستگاه پورت های مورد نیاز کاربر قرار داده شده است تا بتوانید کارهای خود را به راحتی از طریق آن انجام دهید. قرارگیری پورت ها در پشت لپ تاپ موجب گردیده تا گیمرها و کاربران راحت تر باشند و دورشان شلوغ نباشد. پورت های موجود در این دستگاه شامل پورت USB Type-C نیز می باشد. در ساخت این محصول اچ پی به استفاده یک پردازنده قدرتمند پرداخته است که پردازنده ryzen 7 4800H همان پردازنده می باشد که توسط برند معروف اینتل به تولید رسیده است. کارت گرافیک بکار برده شده نیز تولیدی برند انویدیا بوده که GeForce GTX 1660ti نام دارد. این پردازنده گرافیکی دارای حافظه 6 گیگابایتی می باشد که این حافظه بصورت اختصاصی بوده و از نوع GDDR6 می باشد و علاوه بر آن از 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 بهره مند است که از طریق می توانید به راحتی به اجرای بازی های جدید بپردازید و امور گرافیکی و محاسباتی و ... را انجام دهید.

برای این دستگاه SSD در نظر گرفته شده است که از ظرفیت 512 گیگابایتی بهره مند است که به راحتی می توان داده ها و اطلاعات بسیاری را ذخیره نمود.باتری بکار برده شده برای این دستگاه یک باتری چهار سلولی می باشد. شایان ذکر است که این باتری دارای ظرفیت 65 وات ساعت می باشد و شارژدهی را به مدت 5 ساعت هنگام وب گردی و روشن بودن وای فای انجام می دهد. این لپ تاپ می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد.

معرفی HP Omen 15-En0013dx

این لپ تاپ را می توان جز قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ اچ پی دسته بندی نمود که این قدرت بالا به دلیل بهره گیری از پردازنده های مرکزی و گرافیکی قدرتمند می باشد که در اجرای بازی ها کمک شایانی خواهد نمود. پردازنده استفاده شده برای این لپ تاپ Ryzen 7 4800H نام دارد که از قدرت بالایی بهره مند بود و می تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. تولید این پردازنده توسط برند AMD انجام گرفته شده است. پردازش توسط این پردازنده با سرعت بالایی انجام می گردد. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به فرکانس پایه 2.9 گیگاهرتزی و ماکزیمم 4.3 گیگاهرتزی آن اشاره نمود.

حافظه کش این دستگاه برابر با 8 مگابایت می باشد که تاخیر در اجرا و پردازش را تا حد بسیاری کاهش می دهد و قدرت بالایی را به نمایش می گذارد. علاوه بر پردازنده مرکزی پردازنده گرافیکی نیز از قدرت بالایی برخوردار است. کارت گرافیک این دستگاه توسط برند انویدیا به تولید رسیده است که NVIDIA GeForce GTX 1660Ti نام دارد. وجود این کارت گرافیک موجب می گردد اجرای بازی ها به خوبی انجام گردد و انجام امورگرافیکی به راحتی انجام گیرد. حافظه ی رمی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است برابر با 8 گیگابایت می باشد که از نوع DDR4 است. لازم به ذکر است که کاربر در صورت تمایل می تواند این حافظه را ارتقا داد. علاوه بر حافظه رم حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایتی نیز بکار برده شده است که این حافظه دارای سرعت بالایی است.

باتری استفاده شده برای این سیستم یک باتری 6 سلولی می باشد. این باتری جز باتری های لیتیوم یونی به شمار می رود که دارای ظرفیت 71 وات ساعت می باشد. این باتری از عملکرد بسیار خوبی بهره مند است و کار شارژ دهی را به خوبی انجام می دهد. این باتری موفق به کسب رضایت کاربران گردیده است.

طراحی HP Omen 15-En0013dx

تمامی تولیدات این برند دارای طراحی منحصر بفردی می باشند که این لپ تاپ نیز استثنا نبوده است و از طراحی زیبا و خاصی بهره مند است. با وجود طراحی شیک و جذاب این لپ تاپ با آنکه یک طراحی ساده محسوب می گردد اما احساس قدرت را برای کاربران فراهم می آورد. از اصلی ترین مشخصات این دستگاه می توان به ضخامت 22 میلی متری آن و وزن 2.46 کیلوگرمی آن اشاره نمود که اعداد مطلوبی به شمار می روند و حمل لپ تاپ را راحت تر می نماید. جهت ساخت قاب پشتی از فلز استفاده شده است که مزیت بزرگی به شمار می رود. این قاب دارای لوگوی Omen بوده و توسط دو لولای جداگانه به بدنه دستگاه اتصال پیدا می کند. جهت ساخت قسمت داخلی نیز از پلاستیک باکیفیت بهره گرفته شده است. اچ پی برای این لپ تاپ از کیبورد جزیره ای استفاده کرده است. کیفیت این کیبورد و فاصله آن سبب گردیده تا کاربر به راحتی کارهای خود را انجام دهد. اچ پی محصولات خود را با طراحی منحصر بفردی تولید می نماید و در این سری از لپ تاپ ها شاهد تولید شاسی ها از پلاستیک هستیم. شاهد پیچیدگی مناسبی در قلم Omen در قسمت زیر هستیم که این ویژگی در کمتر لپ تاپ گیمینگ مشاهده می گردد. جهت طراحی از اندکی فلز بهره گرفته شده است. قسمت آلومینیومی آن قسمتی است که در کف دست قرار میگیرد. صفحه لمسی از ابعاد بزرگی برخوردار می باشد که علاوه بر آن در گوشه پایین سمت راست ابر نوشتاری نیز قرار داده شده است. هنگام لمس این فلز حسی خنکی خواهید داشت که می تواند جایگزین کیبورد جزیره ای به شمار رود. این لپ تاپ در قسمت صفحه نمایش از کمترین میزان حاشیه برخوردار است اما قسمت بالای آن تقریبا یک اینچ را از آن خود نموده است. نام Omen را می توان در حاشیه پایین مشاهده نمود. از طریق یک جفت لولا بدنه به درب متصل می گردد و موجب صاف ایستادن صفحه نمایش می شود.

پورت های HP 15 Omen

برند اچ پی برای این لپ تاپ از پورت های مختلفی استفاده نموده است که این پورت ها و تعداد آن کاملا برای یک لپ تاپ گیمینگ می تواند مطلوب باشد. پورت های موجود شامل پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A و علاوه بر آن DisplayPort و پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C می باشد که این پورت ها در سمت راست قرار گرفته اند. پورت هایی همچون دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A دیگر ، پورت HDMI ، یک کارت خوان SD ، یک درگاه اترنت گیگابایت dropjaw و جک هدفون و برق نیز در سمت چپ قابل مشاهده می باشد.

صفحه نمایش HP Omen 15-En0013dx

صفحه نمایش بکار برده شده برای این لپ تاپ یک صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد که از کیفیت فول اچ پی بهره مند است. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به بهره مندی از پنل IPS اشاره نمود. روکش در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش مات بوده که در محیط های باز و پرنور بسیار عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد و مانع از انعکاس نور می گردد. این صفحه نمایش از رزولوشن 1920×1080 برخوردار است و نرخ تازه سازی در آن برابر با 144 هرتز می باشد که شما تصویری روان و باکیفیت را مشاهده خواهید نمود. اچ پی این نمایشگر را با زاویه دید 178 درجه تولید نموده است که شاهد دقت رنگ بالایی نیز در آن هستیم که بهترین گزینه برای انجام امور گرافیکی و طراحی محسوب می گردد. مات بودن این نمایشگر مزیت بزرگی به شمار می رود. در کل می توان گفت صفحه نمایش این محصول توانسته امتیاز قابل قبولی را کسب کند و رضایت کاربران را بدست آورد.

پردازنده HP Omen 15-En0013dx

پردازنده مرکزی مورد استفاده قرار داده شده برای این لپ تاپ جز قدرتمندترین پردازنده های تولیدی AMD به شمار می رود که Ryzen 7 4800H نام دارد. این پردازنده از 8 هسته حقیقی و 8 هسته مجازی برخوردار بوده و از دیگر مشخصات آن می توان فرکانس پایه 2.9 گیگاهرتزی را ذکر نمود. بهره گیری از این پردازنده شما را در انجام امور پردازشی و گرافیکی سنگین یاری می نماید. این محصول از طراحی 7 نانومتری برخوردار است و دارای حافظه 8 مگابایتی می باشد. لازم به ذکر است که اورکلاک این پردازنده برابر با 4.2 گیگاهرتز بوده که عدد مطلوبی برای این محصول به شمار می رود. گفتنی است که این پردازنده دارای بنچمارک 19400 می باشد که بسیار مطلوب محسوب می گردد. اگر به قیاس این پردازنده و پردازنده Core i7 9750H بپردازیم این پردازنده از قدرت 50 درصد بالاتر بهره مند است که در قدرتمندی این پردازنده معماری 7 نانومتری تاثیر بسزایی داشته است.

مموری HP Omen 15-En0013dx

کمپانی اچ پی از حافظه رم 8GB DDR4 3200MHz برخوردار است. بر روی مادربورد دو اسلات رم در نظر گرفته شده است که کدام قادر به پشتیبانی از 16 گیگابایت رم می باشد. در نتیجه می توان ذکر نمود که حافظه رم این لپ تاپ حداکثر 64 گیگابایت می باشد. هنگام عرضه برای شما رم 8 گیگابایتی قرار داده شده است. اگر قصد انجام امور محاسباتی، پردازشی، گرافیکی سنگین و تحلیلی را دارید این لپ تاپ با این میزان حافظه می تواند گزینه ی مطلوبی به شمار رود.

حافظه HP Omen 15-En0013dx

حافظه ای که برای این محصول بکار برده شده است یک حافظه SSD می باشد که دارای ظرفیت 512 گیگابایتی است. گفتنی است که این حافظه از نوع M.2 می باشد. کاربران در صورت نیاز می توانند اقدام به ارتقاء این حافظه نمایند.

کارت گرافیک HP Omen 15-En0013dx

این محصول نیز همانند بسیاری از لپ تاپ ها از کارت گرافیک دوقسمتی بهره مند می باشد. که قسمت اول مختص امور معمولی و روزانه بکار برده می شود. این پردازنده گرافیکی از تولیدات برند AMD می باشد و AMD Radeon Graphics نام دارد. جهت استفاده از این کارت گرافیک حافظه رم لپ تاپ بکار برده می شود که عملکرد بسیار خوبی را نیز از آن شاهد خواهیم بود. در صورتی که کاربر به انجام کارهای گرافیکی سنگین و یا اجرای بازی بپردازد کارت گرافیک دوم وارد مدار می گردد. دومین کارت گرافیک توسط برند انویدیا به تولید رسیده است که جز محصولات نسل یازدهم این برند به شمار می رود. این پردازنده گرافیکی قدرتمند دارای معماری تیورینگ است. از دیگر مشخصات این کارت گرافیک می توان به حافظه 6 گیگابایتی آن که از نوع GTX1660Ti GDDR و ۱۹۲Bit می باشد اشاره نمود. این پردازنده گرافیکی دارای بنچمارک 10035 است که عدد مطلوبی محسوب می گردد. و کاملا انتخاب مناسبی برای امور گرافیکی سه بعدی و اجرای بازی های سنگین است. اگر به مقایسه این کارت گرافیک و کارت گرافیک GTX1050TI بپردازیم متوجه خواهیم شد که این محصول از قدرت بالاتری تقریبا 40 درصد بیشتر برخوردار است که می توان آن را به عنوان جانشین کارت گرافیک GTX1080 MAX-Q Design معرفی نمود که جز قدرتمندترین پردازنده های گرافیکی محسوب می گردد.

صدای HP Omen 15-En0013dx

برای این لپ تاپ بلندگوهایی در کناره ها قرار داده شده است که این بلندگوها Omen 15’s Bang & Olufsen می باشند. با اینکه بلندگوهای بکار برده شده در محل مطلوبی قرار گرفته اند اما با اینحال چندان صدای خوبی را قادر به پخش نیستند پس در کل می توان گفت این لپ تاپ در زمینه اسپیکرها دارای کیفیت چندان مطلوبی جهت پخش صدا نمی باشد.

صفحه کلید و تاچ پد HP Omen 15-En0013dx

کیبورد مورد استفاده قرار داده شده در این لپ تاپ دارای اندازه های کوچک هستند. این لپ تاپ دارای کیبورد جزیره ای می باشد که این کوچک بودن کلیدها موجب گشته تا دیگر کلیدهای جهت دار نیز وارد صفحه کلید شود که مزیت بزرگی به شمار می رود. وجود نور پس زمینه و رنگ روشن آن سبب می گردد تا در اتاقی که نور کمی دارد و تاریک است به راحتی قادر به تایپ و استفاده از کیبورد باشید. حساسیت و دقت تاچ پدی که برای این سیستم بکار برده شده است بالا بوده و از سرعت بالایی نیز برخوردار است که کمک شایانی به شما حین وبگردی و ... خواهد نمود. در آزمایش انجام شده هنگامی که نیاز به کلیک راست و یا کلیک چپ داشته ایم این تاچ پد چندان کمکی به ما نخواهد کرد و ما به اجبار از نظر استراتژیک ضربه زده ایم که به انجام امور خود بپردازیم.

حرارت HP Omen 15-En0013dx

تمامی لپ تاپ های گیمینگ هنگام اجرای بازی حرارت بالاتری را تحمل می کنند . طبق آزمایشی که انجام گرفته شده است یک بازی را به مدت 15 دقیقه به اجرا در آوردیم و سپس به اندازه گیری دمای تاچ پد و کیبورد پرداختیم که دمای آنها به ترتیب 73 و 91 درجه فارنهایت بوده است. این میزان حرارت پایین تر از آستانه حرارت می باشد. پس از خنک شدن مجدد لپ تاپ یک فیلم 15 دقیقه را پخش نمودیم و سپس به اندازه گیری دمای لپ تاپ پرداختیم که صفحه لمسی، میانی و پایین از دمایی به ترتیب 76، 84 و 98 برخوردار هستند.

وب کم HP Omen 15-En0013dx

وب کمی که این محصول دارا است یک وبکم اچ دی می باشد که از دقت رنگ مطلوبی برخوردار است که در بسیاری از کارها می تواند کمک زیادی به کاربران نماید. توسط این وبکم می توانید به تماس ویدیویی با کیفیت قابل قبولی بپردازید.

نرم افزار و گارانتی HP Omen 15-En0013dx

در لپ تاپ های اج پی بسیاری از نرم افزارهایی که مارک اچ پی را دارند وجود دارد. با اینحال کاربران بسیاری علاقمند به مرکز فرماندهی Omen می باشند که امکان تنظیم سرعت فن و نورکیبورد و علاوه بر آن بررسی تشخیص سیستم وجود خواهد داشت. امکان بهبود بازی League of Legends از طریق نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی که به ترسیم بازی می پردازد وجود دارد و نی توان گفت نقاط ضعف را به کاربر اطلاع می دهد. کاربران قادر به پخش بازی خود در دیگر دستگاه هاهستند که اینکار از طریق Game Stream فراهم می گردد. جهت انجام اینکار نیاز است در همان شبکه محلی باشد.

از طریق برنامه JumpStart امکان ثبت لپ تاپ و به روز رسانی ویندوز وجود دارد. از دیگر برنامه های پر مزیت این دستگاه می توان به برنامه PC Hardware Diagnostics اشاره نمود که اطلاع می دهد که آیا دستگاه دارای مشکل می باشد یا خیر. علاوه بر این موارد از طریق این برنامه تغییر اطلاعاتی که با اچ پی اشتراک گذاری می گردد را برایتان فراهم می آورد. لازم به ذکر است که برای این سیستم دستیار پشتیبانی نیز در نظر گرفته شده است که کاربر می تواند هنگام وجود مشکل تماسی با پشتیبانی داشته باشد. برنامه هایی که جز برنامه های شخص ثالث به شمار می رود نظیر تبلیغات Dropbox می باشد که به کمک آن یک حافظه 25 گیگابایتی به مدت یکسال کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد. علاوه بر این برنامه ها ExpressVPN، LastPass، Netflix و McAfee Personal Securitv هم بکار برده شده است.

جمع بندی

افرادی که قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ باکیفیت و قدرتمند را دارند می توانند به خرید این دستگاه بپردازند زیرا این سیستم را می توان در میان بهترین لپ تاپ های گیمینگ اچ پی دسته بندی نمود که از قدرت بالایی بهره مند است. پردازنده مرکزی بکار برده شده از قدرتمندترین پردازنده های تولیدی AMD می باشد و Ryzen 7 4800H نام دارد. قطعا عملکرد سیستم با وجود این پردازنده کیفیت و قدرت بسیاری خواهد داشت و امور پردازشی و محاسباتی به خوبی انجام خواهد گرفت. از اصلی ترین مشخصات این پردازنده می توان به فرکانس پایه 2.9 گیگاهرتزی و اورکلاک 4.3 گیگاهرتزی آن اشاره نمود. حافظه کش در نظر گرفته شده برای این پردازنده دارای ظرفیت 4 مگابایتی است که تاخیر کمتری را شاهد خواهیم بود. وجود کارت گرافیک قدرتمند نیز تاثیر بسزایی در بهتر شدن عملکرد این لپ تاپ دارد که توسط کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti انجام امور گرافیکی و اجرای بازی ها به نحو احسن صورت می پذیرد. مشخصات دیگر این سیستم شامل حافظه داخلی 512 گیگابایتی که از نوع NVMe™ M.2 می باشد و از سرعت بالایی بهره مند است. حافظه رم موجود در این لپ تاپ از ظرفیت 8 گیگابایتی برخوردار است که از نوع DDR4 می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را ارتقاء دهید. لازم به ذکر است که این دستگاه از فرکانس حافظه رام 3200 مگاهرتزی برخوردار است. اچ پی برای این محصول از اسپیکرهای Bang& Olufsen بهره برده است و علاوه بر آن شاهد وجود نور پس زمینه RGB در صفحه کلید هستیم. نمایشگر بکار برده شده دارای اندازه 15.6 اینچی بوده و از کیفیت فول اچ دی برخوردار است. گفتنی است که این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 144 هرتزی می باشد. در کل می توان گفت این محصول می تواند رضایت کاربران را کسب کند و به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند شناخته شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-HP

مشخصات

ابعاد
357X239X22.5 میلی متر
وزن
2.45 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلزی
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 7
مدل پردازنده
5800H
فرکانس پردازنده
3.2 گیگاهرتز تا 4.4 گیگاهرتز
حافظه Cache
16 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA® GeForce® RTX 3060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
15.6" diagonal, FHD (1920 x 1080), IPS, micro-edge, anti-glare, 300 nits, 72% NTSC,refresh rate 144Hz
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
HP Wide Vision 720p HD camera with integrated dual array digital microphones
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
Audio by Bang & Olufsen; DTS:X® Ultra; OMEN Audio Control Support DTS:X® Ultra; Dual speakers; HP Audio Boost 2.0
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 AX201 (2x2) and Bluetooth® 5 combo (Supporting Gigabit file transfer speeds)
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
توضيحات پورت Thunderbolt
Thunderbolt 3 (40 Gb/s signaling rate, DisplayPort™ 1.4, HP Sleep and Charge)
نوع باتری
6 سلولی
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 71 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
357X239X22.5 میلی متر
وزن
2.45 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلزی

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
15.6" diagonal, FHD (1920 x 1080), IPS, micro-edge, anti-glare, 300 nits, 72% NTSC,refresh rate 144Hz

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 7
مدل پردازنده
5800H
فرکانس پردازنده
3.2 گیگاهرتز تا 4.4 گیگاهرتز
حافظه Cache
16 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA® GeForce® RTX 3060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 AX201 (2x2) and Bluetooth® 5 combo (Supporting Gigabit file transfer speeds)
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
توضيحات پورت Thunderbolt
Thunderbolt 3 (40 Gb/s signaling rate, DisplayPort™ 1.4, HP Sleep and Charge)

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
HP Wide Vision 720p HD camera with integrated dual array digital microphones
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو<br /> Audio by Bang & Olufsen; DTS:X® Ultra; OMEN Audio Control Support DTS:X® Ultra; Dual speakers; HP Audio Boost 2.0
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
6 سلولی
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 71 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد