مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ARE05 Ryzen 5 (4500U) - 8GB - 256GB SSD - AMD Laptop

لپ تاپ 14 اینچی لنوو آیدیاپد مدل فلکس 5 با مشخصات Ryzen 5 (4500U) - 8GB - 256GB SSD - AMD

کد محصول:
3364
برند:
20,899,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(174 رای)
معرفی

در مدل پردازنده AMD قلم اکتیو داخل جعبه نیست

ادامه مطلبShow less
محصولات مرتبط
55,499,000 تومان (بدون مالیات)
3 امتیاز
با توحه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها انتخاب بهترین لپ تاپ کار ساده ای نیست . اگر قصد خرید لپ تاپ با کیفیت و خوش قیمت دارید قطعا ideapad gaming 3 2022 میتواند گزینه مناسبی باشد.این لپ تاپ از سخت افزار بروز و قدرتمندی...
توضیحات

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ARE05 Ryzen 5 (4500U) - 8GB - 256GB SSD - AMD Laptop

لنوو یکی از بهترین و معروف ترین تولیدکنندگان لپ تاپ به شمار می رود. از بهترین محصولات این برند می توان به معرفی لپ تاپ مدل فلکس 5 پرداخت که دارای به روز ترین پردازنده نسل 8 یعنی پردازنده Intel Core i7 می باشد. با وجود این پردازنده لپ تاپ شما از سرعت بالایی بهره مند خواهد بود و به راحتی می توانید امور سنگین را انجام دهید و نیازهای شما از طریق این پردازنده برآورده خواهد شد. از اصلی ترین مشخصات این لپ تاپ می توان به چند کاربری بودن آن، به روز بودن سخت افزار، امنیت بالا جهت حفظ پسوردها و ... اشاره نمود. شما از طریق این محصول قادر هستید طراحی کنید و بصورت مستقیم ایده های خود را بر روی نمایشگر 14 اینچی این محصول پیاده نمایید. برای انجام اینکار شما به یک قلم دیجیتالی نیاز دارید که سبب می گردد این لپ تاپ همانند یک دفترچه خاطرات برایتان باشد و هر گونه که تمایل دارید بر روی آن ایده های خود را پیاده نمایید. لنوو برای این لپ تاپ از باتری قدرتمندی استفاده نموده است که از عمر 10 ساعتی بهره مند است. با خرید این لپ تاپ قادر خواهید بود کل روز با آن مشغول بوده و به بازی بپردازید بدون آنکه نگران عمر باتری لپ تاپ باشید. از دیگر مشخصات این محصول می توان به قابلیت شارژ سریع آن اشاره نمود که با وجود این قابلیت در مدت زمان یک ساعت 80 درصد از باتری لپ تاپ شارژ خواهد شد. کمپانی لنوو برای این محصول خود از شاتر امنیتی TrueBlock استفاده نموده است که امنیت این سیستم را بالاتر ببرد تا کاربران رضایت کامل را از این لپ تاپ داشته باشند. کاربر قادر به خاموش نمودن وبکم لپ تاپ بصورت فیزیکی به وجود این شاتر خواهد بود. هنگام استفاده می توانید به هر صورت که تمایل دارید از آن استفاده نمایید زیرا این لپ تاپ در حالت های مختلف قابل استفاده می باشد. می توانید از آن بصورت لپ تاپ و کامپیوتر بهره گیرید یا برای به نمایش دادن کارهای خود برای افراد دیگر از حالت خیمه ای این لپ تاپ بهره بگیرید. اگر تمایل دارید از صفحات عمودی استفاده کنید بهترین حالت، حالت عمودی این محصول می باشد که همانند یک تبلت عمل خواهد نمود. مشخصات دیگر این لپ تاپ شامل کیفیت بالای در پخش محتوا، کیفیت بالای صدا، قابلیت های گفتگوی بهینه شده، طراحی جذاب و زیبا و کیفیت ساخت بالا می باشد.

وجود تمامی این ویژگی ها سبب گشته تا این محصول جز بهترین تولیدات لنوو شناخته شود. لپ تاپ های فلکس 5 این برند در اندازه های 14 و 15 اینچی طراحی و تولید می گردد که کاربر پسند و پرفروش بوده است. دلیل فروش بالای این دسته لپ تاپ ها کانفیگ خوب، قیمت مطلوب، طراحی جذاب و زیبا، صفحه نمایش بدون حاشیه، سخت افزار قوی و جدید، امکان بهره گیری از قلم دیجیتال برای نمایشگر، برخورداری از پنل IPS، دقت رنگ بالا می باشد که همین دلایل موجب گردیده تا این لپ تاپ ها در اکثر فروشگاه ها ارائه گردد که جز بهترین تولیدات در این رنج قیمت، دسته بندی گردد. میان لپ تاپLenovo IdeaPad Flex 5 14ARE05 و گروهی خود یعنی لپ تاپLenovo Ideapad Flex 5 14ITL05 شباهت های بسیاری وجود دارد و می توان گفت تا حد بسیار نزدیک به هم هستند.

پردازنده بکار برده شده برای این لپ تاپ پردازنده RYZEN 5 می باشد که شاهد عملکرد بسیار قدرتمند آن هستیم. وجود این پردازنده و پردازنده گرافیکی 6 هسته می تواند نیاز شما را برآورده نماید. این مدل بصورت الترابوکی بوده و می تواند یک گزینه ی مناسب برای کاربری های عمومی، مالتی مدیا، بیزینس، تبدیل پذیر و کانورتبل به شمار رود.

معرفی

کمپانی لنوو سعی دارد نظرات تمامی کاربران با رده های سنی مختلف را در نظر گرفته و مطابق با نظرات و رضایت کاربران محصولات خود را تولید نماید تا بتواند محصولات خود را کاربر پسند به تولید برساند که برای اینکار از راه های خلاقانه استفاده نموده است. لنوو نیز همانند اپل در زمینه تولید لپ تاپ های شیک و باریک با وزن کم فعالیت دارد. این برند جهت رقابت با مک بوک های کمپانی اپل به تولید سری آیدیاپد برند خود پرداخت که از کیفیت و طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار است. این محصول علاوه بر طراحی زیبا از قدرت بالا و سخت افزار باکیفیت بهره مند است که بکار گیری این سخت افزارها سبب گشته تا این محصول جز تولیدات باکیفیت و بی نقص این برند محسوب گردد.

افراد بسیاری که با کامپیوتر و لپ تاپ و قطعات آن در ارتباط هستند قطعا از برند لنوو نیز شناخت کافی را دارند. این کمپانی را می توان به عنوان یک کمپانی چند ملیتی معرفی نمود که در عرصه تولید قطعات کامپیوتر، سخت افزار، نرم افزار و ... مشغول به کار می باشد. برند لنوو را می توان به عنوان یک رقیب سرسخت برای برندهایی نظیر اپل، ایسوس و ... در زمینه تولید قطعا سخت افزاری و نرم افزاری محسوب نمود. از بهترین تولیدات برند لنوو می توان لپ تاپ Lenovo IdeaPad Flex 5 14ARE05 را معرفی نمود که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد.

بررسی ظاهری لپ تاپ Flex 5 14ARE05

این لپ تاپ از کیفیت ساخت و تولید بالایی بهره مند است که در نخستین نگاه به این نکته پی خواهید برد. جهت تولید بدنه از آلومینیوم برس خورده استفاده شده است که در کل از وزن 1/3 کیلوگرمی بهره مند است و قطعا از دید کاربران یک وزن سبک به شمار می رود و حمل آن کار راحتی خواهد بود. صفحه نمایش بکار برده شده از کمترین حاشیه برخوردار است که مورد رضایت بسیاری از افراد واقع شده است. از دیگر مشخصات ظاهری این لپ تاپ می توان به صفحه کلید جزیره ای آن اشاره نمود که فاصله کلیدها کاملا مطلوب بوده و کار تایپ را برایتان راحت تر می نماید. این محصول از قابلیت چرخش 360 درجه ای صفحه نمایش بهره مند است که امکان استفاده از آن بصورت تبلت را برایتان فراهم می آورد و یه قابلیت جذاب محسوب می گردد.

این محصول از طراحی زیبا و شیکی برخوردار است و دارای وزن و اندازه اندکی است. وزن و حجم کم این محصول سبب گردیده تا بتوانید در موقعیت های مختلف به همراه خود داشته باشید. لبه های این محصول به گونه ای انجام گرفته است که از حساسیت بالایی برخوردار است و علاوه بر آن کاملا به روز طراحی شده است که زیبایی خاصی را به لپ تاپ می دهد. لنوو برای این لپ تاپ تاچ پد با ابعاد مناسب در نظر گرفته است که از حساسیت و دقت بالایی بهره مند است و شما می توانید به راحتی با آن کار کنید.

جهت ساخت بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم تقویت شده بهره گرفته شده است که در رنگ Onyx Black عرضه می گردد. این لپ تاپ از قابلیت های بسیار برخوردار است و سبب می گردد بیشتر از یک لپ تاپ ساده به نظر برسد. به دلیل آنکه این محصول از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است لنوو لولاهای آن را بسیار مقاوم تر به تولید رسانده است.

امکان استفاده از این لپ تاپ در حالت های مختلف نظیر حالت تبلت و کامپیوتر، حالت خیمه ای، حالت تبلت برایتان فراهم گردیده است و این به دلیل انعطاف پذیری بالای این محصول می باشد.

کیفیت یک صفحه نمایش از اصلی ترین نکاتی می باشد که حین خرید لپ تاپ باید مدنظر قرار گیرد و به آن توجه شود اما در کشور ما کاربران کمتر به این موضوع توجه می نمایند. باکیفیت بودن صفحه نمایش مانع از آسیب رسیدن به چشم می گردد که قطعا مزیت بزرگی به شمار می رود و حتی در کیفیت کار شما نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. برخی از کاربران پایین بودن قیمت را ترجیح می دهند و به دنبال یک لپ تاپ با نمایشگر با کیفیت نخواهند بود و بسیاری از تولیدکنندگان نیز به همین دلیل به تولید لپ تاپ های ارزان قیمت با کیفیت کم می پردازند. کیفیت بالای صفحه نمایش در این لپ تاپ مدنظر قرار داده شده است. این محصول که توسط لنوو به تولید رسیده است از دو اندازه 14 و 15 اینچی برخوردار است که از ویژگی های اصلی آن می توان به رنگ بالا، کیفیت نمایشگر و دارا بودن از پنل IPS ، دارا بودن از قلم دیجیتال و اکتیو و تکنولوژی تشخیص Palm-Rejection و ... می باشد که به راحتی می توانید از طریق قلم طراحی های خود را پیاده سازی نمایید. مانیتور در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می توان آن را در سطح گران ترین لپ تاپ ها به شمار آورد که قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که این محصول از Windows Ink پشتیبانی می نماید.

با بهره گیری از یک کانورتبل خوش استیل دو در یک که در زمینه پردازشی بسیار قدرتمند عمل می کند و علاوه بر آن از نمایشگر باکیفیت که دارای پنل IPS می باشد و محتوای نمایش داده شده از دقت رنگ بسیاری بهره مند است می تواند یک گزینه ی مناسب برای خرید به شمار آید. شایان ذکر است که لپ تاپ های عرضه شده در این سری از حسگر اثر انگشت برخوردار بوده که موجب بالاتر رفتن امنیت می گردد. از دیگر قابلیت های این لپ تاپ پشتیبانی از قلم های اکتیو می باشد که جهت طراحی و ... بکار می رود.

همانطور که ذکر شد جهت ساخت بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم بهره گرفته شده است و علاوه بر آن فیبر کربن نیز بکار برده شده است که در برابر فشار و ضربه می تواند مقاومت بالایی از خود به نمایش بگذارد. در صورت تمایل می توانید درب لپ تاپ را خم نموده و در حالت های متنوع از آن بهره گیرید. ممکن است بسیاری از افراد ترجیح دهند از این لپ تاپ بصورت تبلت بهره گیرند که امکان آن وجود دارد. تغییر حالت ها هیچگونه تغییری در کیفیت لپ تاپ نخواهد داشت و حتی موجب قوی تر شدن آن می گردد. لوگوی کمپانی لنوو نیز در حاشیه کناری سمت بالای درب قرار داده شده است. علاوه بر این ویژگی ها این محصول دارای سیستم تهویه قوی می باشد که در پشت دستگاه تعبیه شده است.

بررسی صفحه نمایش

این لپ تاپ از صفحه نمایش 14 اینچی برخوردار بوده و دارای پنل IPS می باشد که قادر به نمایش محتوا با کیفیت بالا است. حاشیه های در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش بسیار کم بوده است که هیچگونه بی نظمی در رنگهای نمایش داده شده را مشاهده نخواهید کرد. کیفیتی که این لپ تاپ به پخش محتوا می پردازد کیفیت Full High می باشد. لازم به ذکر است که این مدل لپ تاپ اگر از پردازنده اینتل بهره مند باشد از قلم اکتیو نیز برخوردار خواهد بود اما اگر پردازنده در نظر گرفته شده برای آن AMD باشد قلم اکتیو برای آن در نظر گرفته نخواهد شد. امکان باز شدن صفحه نمایش تا 360 درجه امکان پذیر است که جهت انجام امور مختلف نظیر طراحی، معماری، مهندسی می تواند بسیار مناسب باشد. جهت گفت و گو و ... می توانید از وبکمی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است بهره گیرید اما گفتنی است که این وبکم از کیفیت تصویر چندان بالایی بهره مند نمی باشد اما قادر به برآورده نمودن انتظارات شما تا می باشد. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول از ظرفیت 65 ولتی برخوردار است.

بررسی سیستم صوتی

سیستم صوتی که لنوو برای این لپ تاپ بکار برده است از کیفیت متوسطی برخوردار می باشد و تاحد مطلوب قادر به رفع نیاز شما است به طریقی که بتوانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. این سیستم مناسب برای اجرای بازی های سطح بالا نمی باشد.

بررسی صفحه کلید

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به حسگر اثرانگشتی آن اشاره نمود که سبب افزایش امنیت لپ تاپ می گردد. کیبورد بکار برده شده نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و میان کلیدها فاصله مطلوبی وجود دارد به گونه ای که هنگام تایپ دچار اشتباه نخواهید شد. در اطراف لپ تاپ می توانید پورت های ورودی و خروجی در نظر گرفته شده را مشاهده نمایید که در بسیاری از مواقع می تواند به کار شما بیاید.

قدرت سخت افزاری پیشتاز

لپ تاپ های لنوو فلکس 5 دارای دو کانفیگ می باشد که یک کانفیگ 14 اینچی و دیگری 15 اینچی می باشد. انتخاب میان این دو کانفیگ به سلیقه و بودجه کاربران دارد و به خوبی قادر به برآورده نمودن انتظارات شما می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده های قدرتمندی بوده و از دیگر مشخصات آن می توان به حافظه رم از نوع DDR4 و حافظه SSD از نوع M.2 PCle NVMe اشاره نمود که از سرعت بسیاری برخوردار است و خواندن و نوشتن اطلاعات توسط آنها بسیار سریع انجام می گردد. لازم به ذکر است که لپ تاپ کانفیگ 14 اینچی از کارت گرافیک مجزا بهره مند است که مزیت بسیاری دارد

لنوو لپ تاپی به تولید رسانده است که دارای سخت افزار قدرتمند، کیفیت بالا، حسگر اثرانگشت، صفحه نمایش با کیفیت، طراحی جذاب و زیبا، وزن و حجم کم، مانیتور بدون لبه، حاشیه بسیار اندک، پشتیبانی از قلم اکتیو می باشد و مورد رضایت کاربران بوده است.

برای این محصول ویندوز 10 در نظر گرفته شده است که می تواند بازدهی بالایی برایتان داشته باشد و قابلیت های ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد. با بهره گیری از Cortana و ارتباط با آن ملاقات ها و زمان انجام کارهای شما به اطلاعتان رسانده می شود که مزیت بزرگی به شمار می رود.

سیستم خنک کننده

سیستم خنک کننده ای که در این دستگاه قرار دارد به خوبی می تواند گرما و حرارت سیستم را کنترل نماید و سبب گردد این لپ تاپ طول عمر بالایی داشته باشد. حرارتی که در CPU, GPU, VRM, VRAM به وجود می آید با کمک پنج لوله توسط چهار هیت سینک و خروجی فن از دستگاه بیرون می رود و سپس سیستم شما از دمای مطلوب و مناسب بهره مند خواهد شد. ایسوس برای این دستگاه از تمیزکننده گرد و خاک خودکار استفاده نموده است که با گذشت مدت زمان طولانی اینکار انجام می گردد تا سیستم خنک کننده بتواند عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد.

باتری

لازم به ذکر است که این لپ تاپ از قدرتمندترین باتری ها بهره مند است که شاهد عملکرد مطلوب آن در حد اولترابوک ها خواهیم بود. کاربرانی که با لپ تاپ خود کارهای معمولی را انجام می دهند قادر خواهند بود از آن در طول روز به مدت 4 ساعت استفاده نمایند و نیازی به شارژ آن نداشته باشند که این میزان زمان برای یک لپ تاپ میان رده زمان کاملا مطلوبی محسوب می گردد. برای تست ماندگاری باتری هنگام تماشای فیلم با کیفیت اچ دی آزمایشی انجام گردید که شاهد عملکرد مطلوب آن بوده ایم. در آزمایش انجام گرفته شده وای فای و دیگر اتصالات خاموش گردیده شده است و علاوه بر آن نور صفحه نمایش بر روی 50 درصد قرار گرفته شده است. نتیجه آزمایش ماندگاری باتری به مدت 4 ساعت و 30 دقیقه بوده است. این مدت زمان برای این لپ تاپ میان رده عدد خوبی به شمار می رود. کاربرانی که به انجام امور سنگین می پردازند باید بدانند که این باتری قادر به ماندگاری بالا در این صورت نخواهد داشت و هنگامی که کارهای سنگین با این لپ تاپ انجام می گردد ماندگاری باتری به 104 دقیقه می رسد.

برای این لپ تاپ باتری قدرتمندی بکار برده شده است و شما می توانید از لپ تاپ به مدت یک روز کامل بهره گیرید بدون آنکه نگران تمام شدن شارژ لپ تاپ باشید. لازم به ذکر است که لنوو برای این لپ تاپ پورت USB 3 در نظر گرفته است تا از طریق آن به شارژ لپ تاپ بپردازید که امکان شارژ دستگاه های همراه شما را نیز فراهم می آورد.

امنیت

جهت افزایش امنیت این لپ تاپ حسگر اثرانگشت قرار داده شده است که از سرعت و دقت بالایی برخوردار است. با وجود این قابلیت پسوردهای کلاسیک منسوخ شده به نظر خواهند رسید. این حسگر با بهره گیری از یکپارچگی کامل با Windows hello می توانند به افزایش امنیت دستگاه بپردازند و امنیت حساب های بانکی، ایمیل ها و ... را تضمین نمایند.

عملکرد سرگرمی

بسیاری از افراد به تماشای فیلم، وب گردی و ... علاقه بسیار دارند می توانند از این لپ تاپ به خوبی استفاده نمایند و سرگرم باشند. این لپ تاپ با وجود نمایشگر باکیفیت فول اچ دی، پنل IPS، قابلیت چند لمسی، دقت رنگ بالا و حاشیه های اندک می تواند یک گزینه ی مناسب برای این دسته از افراد محسوب گردد و شما از دیدن فیلم با این لپ تاپ و نمایشگر بی نظیر نهایت لذت را خواهید برد.

صدا

در این لپ تاپ اسپیکر های Harman® و تکنولوژی Dolby® Audio Premium مشاهده می شود که از طریق آن می توانید صدا را با کیفیت بالا گوش دهید و موسیقی دلخواه خود را بشنوید و علاوه بر آن می تواند جهت شرکت در کنفرانس های کاری بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

ارزش خرید

گفتنی است که این سیستم دارای حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 بوده و دارای مزایایی نظیر سرعت بالا در انتقال داده ها، دامنه ی گسترده تر، ولتاژ مصرفی پایین می باشد. حافظه داخلی موجود در این محصول از نوع SSD می باشد که از ظرفیت 256 گیگابایتی بهره مند است. از اصلی ترین ویژگی های این حافظه داخلی می توان به سرعت بالای انتقال داده ها و مقاومت بالا در برابر گرما اشاره نمود که دیگر نیازی نیست نگران از بین رفتن اطلاعات حافظه داخلی در گرمای بالا باشید. با وجود پردازنده گرافیکی کمپانی nvidia geforce کاربر قادر به انجام کارهای گرافیکی سنگین می باشد. برند انویدیا این پردازنده گرافیکی را برای گیمرها و کاربران حرفه ای به تولید رسانده است که از فروش بالایی نیز بهره مند می باشد.

جمع بندی

همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد برای این لپ تاپ از پردازنده ای استفاده شده است که برپایه معماری ARM می باشد. از دیگر مشخصات آن می توان به بهره مندی از ویندوز 10 اشاره نمود. لازم به ذکر است که این ویندوز قادر به نصب نرم افزارهای 64 بیتی نمی باشد به همین دلیل نمی توانید از نرم افزارهای سنگین استفاده نمایید که نرم افزارهای Adobe premiere و Adobe After Effects و ... نمونه هایی از این نرم افزارها محسوب می گردند. این محصول می توان گزینه ی مناسبی جهت وب گردی، مالتی مدیا، کاربری های سبک و معمولی باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Lenovo

مشخصات

ابعاد
20.99x321.5x217.5 میلی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
ساختار بدنه
آلومینیوم و فیبر کربن
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5
مدل پردازنده
Ryzen 5 - 4500U
فرکانس پردازنده
2.3 گیگاهرتز تا 4.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4-3200MHz
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 2242 SSD
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Integrated AMD Radeon
اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
دارد
صفحه نمایش مات
ندارد
توضیحات صفحه نمایش
14" FHD (1920x1080) IPS 250nits Glossy, 45% NTSC
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
720p
مشخصات اسپیکر
Dolby Audio Premium
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
multi-touch touchpad
حسگر اثر انگشت
دارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
11ax, 2x2 + BT5.0
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
ندارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
1
پورت Thunderbolt
ندارد
طبقه‌بندی
کاربری عمومی، تبدیل پذیر یا Convertible
سیستم عامل
Windows 10 Home 64
توضیحات باتری
ظرفیت 52.5 وات ساعت
امکانات دیگر
حسگر اثر انگشت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر
person date_range 1400-08-17

هارد کد ۳۳۶۴ قابل ارتقا هست؟

پاسخ فروشگاه:

سلام هارد nvme داخل دستگاه قابل تعویض و ارتقا است

person date_range 1400-07-01

سلام وقت بخیر.لپ تاپ lenovo flex5 ,cori7نسل چند هست؟

پاسخ فروشگاه:

سلام پردازنده این لپ تاپ ساخت شرکت amd هست و نام گذاری این پردازنده ها با پردازنده های ساخت اینتل متفاوت است اگر بخواین معادل سازی کنیم ryzen 5 4500U حدود 13 درصد از i7 نسل 10 قوی تر می باشد (i7 1065g7) و هم رده i7 نسل 11 می باشد.

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
20.99x321.5x217.5 میلی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
ساختار بدنه
آلومینیوم و فیبر کربن

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
14" FHD (1920x1080) IPS 250nits Glossy, 45% NTSC

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5
مدل پردازنده
Ryzen 5 - 4500U
فرکانس پردازنده
2.3 گیگاهرتز تا 4.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4-3200MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 2242 SSD

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Integrated AMD Radeon

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
11ax, 2x2 + BT5.0
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
1
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
720p
مشخصات اسپیکر
Dolby Audio Premium
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
multi-touch touchpad

باتری و شارژر

توضیحات باتری
ظرفیت 52.5 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری عمومی، تبدیل پذیر یا Convertible
سیستم عامل
Windows 10 Home 64
امکانات دیگر
حسگر اثر انگشت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد