مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

MSI GF65 Thin 10SDR-645US i7 (10750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(GTX1660 Ti) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی ( MSI GF65 Thin 10SD-645US i7 (10750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(GTX1660 Ti

کد محصول:
3150
برند:
31,638,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(262 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

MSI GF65 Thin 10SDR-645US I7 (10750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(GTX1660 Ti) Laptop

نقد و بررسی اجمالی

امروزه شاهد رقابت جدی میان تولیدکنندگان لپ تاپ های گیمینگ هستیم که هر یک در تلاش است بهترین و باکیفیت ترین لپ تاپ را تولید و عرضه نماید تا رضایت کاربران را جلب کند. وجود رقابت بالا در میان تولیدکنندگان لپ تاپ های گیمینگ سبب گشته تا در تولید آنها جدیدترین و باکیفیت ترین سخت افزار و قطعات بکار برده شود. کمپانی MSI نیز در این زمینه استثنا نبوده و حداکثر تلاش خود را بکار می برد. لپ تاپ گیمینگ سری جدیدی که توسط MSI به تولید رسیده است از قدرتمندترین پردازنده نسل دهم، پردازنده گرافیکی با حافظه 6 گیگابایتی که امکان اجرای بازی ها و نرم افزارهای سنگین را فراهم می آورد بهره برده است تا محصولی بی نظیر روانه بازار نماید و میان رقبا جایگاه ویژه ای را کسب کند.

رونمایی از لپ تاپ MSI GF65 Thin 10SDR-645US نخستین بار در سال 2018 در GS65 Stealth Thin انجام گرفت و مجدد عرضه آن با نمایشگر بزرگتر در سال اوایل سال جاری بانام Gf75 Stealth انجام گرفت که ضربه بزرگی به آن وارد گردید. این لپ تاپ با وجود کارت گرافیک به روز شده انویدیا GeForce GTX 1660 Ti ، MSI پیشرفت های بسیاری داشته است. اگر قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ با قیمت مطلوب را دارید این لپ تاپ می تواند یک انتخاب مناسب برایتان به شمار رود که دارای قابلیت ها و ویژگی های مثبت بسیاری می باشد.لازم به ذکر است که برای پیکربندی های Pricier با پردازنده های گرافیکی سری GeForce 20 RTX هم موجود است. برای این لپ تاپ باتری قدرتمندی در نظر گرفته شده است که شما را از به همراه داشتن شارژ بی نیاز می نماید. پردازنده بکار برده شده برای این لپ تاپ پردازنده تولیدی اینتل می باشد که Core i7 10510H نام دارد. این پردازنده جز پردازنده های قدرتمند این برند به شمار می رود. اینتل برای این پردازنده 8 هسته حقیقی و 6 هسته مجازی در نظر گرفته است و دارای فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتزی می باشد. وجود این پردازنده امکان انجام کارهای سنگین گرافیکی و پردازشی را فراهم می آورد. لازم به ذکر است که این محصول جز محصولات نسل دهم اینتل به شمار می رود که دارای حافظه کش 12مگابایتی و اورکلاک 4.9 گیگاهرتزی می باشد. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به بنچمارک 13670 آن اشاره نمود که عدد فوق العاده ای محسوب می گردد.

کمپانی ام اس آی یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ های گیمینگ محسوب می گردد و از بهترین تولیدات این کمپانی لپ تاپ MSI GF65 Thin 10SDR-645US را می توان معرفی نمود. در تولید این لپ تاپ از تکنولوژی های به روز دنیا استفاده شده است که سبب گشته در میان بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ این این برند قرار گیرد. سخت افزارهای بکار برده شده در این دستگاه بسیار قدرتمند بوده و عملکرد بسیار خوبی را از آنها شاهد خواهیم بود به گونه ای که انتظارات شما تا حد زیادی برآورده خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار یعنی MSI GF65 Thin 10SDR-645US از شرکت ام اس آی آشنا سازیم.

معرفی MSI GF65 Thin 10SDR-645US

لپ تاپ های گیمینگ را می توان جز حرفه ای ترین محصولات دسته بندی نمود که دارای قابلیت ها و امکانات زیادی می باشد. در ساخت این دسته از لپ تاپ ها از فناوری ها و تکنولوژی های و علاوه بر آن سخت افزار و قطعات به روز بهره گرفته شده است. تولیدکنندگان در این عرصه رقابت بسیاری بایکدیگر داشته و هر یک در تلاش است بهترین لپ تاپ گیمینگ را به تولسد برساند و جایگاه ویژه ای را کسب نموده و رضایت کاربران را دریافت کند. در میان تولیدکنندگان، کمپانی ام اس آی نیز جایگاه ویژه ای را کسب نموده است و تولیدات باکیفیت و به روزی را وارد بازار می نماید. لپ تاپ های سری GE را می توان جز همین محصولات دسته بندی نمود که از ویژگی های آن می توان به کیفیت تولید بالا، قابلیت ها و امکانات بی نظیر اشاره نمود. کمپانی ام اس آی جدیدا به تولید سری GF65 مدل THIN پرداخته است و برای آن از پردازنده نسل جدید برند اینتل با کد CofeeLake بهره برده است. از ویژگی های این محصول می توان به طراحی خاص و زیبای آن اشاره نمود که بسیار کاربرپسند طراحی گردیده است. سیستم خنک کننده مورد استفاده شده عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می دهد به گونه ای که با اجرای بازی های سنگین نیز کنترل گرما به خوبی انجام می گردد و شاهد گرمای زیاد لپ تاپ نخواهیم بود. بلندگوهای بکار برده شده نیز جز مشخصات مثبت این لپ تاپ است که صدا را به خوبی و با کیفیت بالا پخش می کند و جز نقاط مثبت لپ تاپ های گیمینگ محسوب می گردد. گیمرهایی که قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ را دارند می توانند به خرید این لپ تاپ باکیفیت بپردازند و دیگر نیازی نباشد در مدت زمان کوتاه به خرید مجدد لپ تاپ بپردازید. در ادامه بخش های مختلف MSI GF65 Thin 10SDR-645US را با هم بررسی می کنیم تا بیشتر با ویژگی های این لپ تاپ آشنا شویم.

طراحی MSI GF65 Thin 10SDR-645US

از لحاظ طراحی لپ تاپ MSI GF65 Thin 10SDR-645US ظاهر زیبا و جذابی دارد و از رنگ مشکی و طلایی در نسخه اول برخوردار می باشد که موجب لاکچری شدن لپ تاپ می گردد. طراحی خاص این لپ تاپ سبب گردیده جایگاه ویژه ای در میان دیگر لپ تاپ های گیمینگ بدست آورد. جهت ساخت درپوش از روکش صافی استفاده شده است. از ویگر ویژگی های ظاهری این لپ تاپ می توان به آرمی که از مقدار اندکی طلا ساخته شده است و علاوه بر آن در روکش درب، تهویه و لولا نیز بکار برده شده است. در نسخه اول این لپ تاپ بعضی از مشکلات وجود داشته است که کمپانی ام اس آی به برطرف نمودن آنها پرداخته است. در این مدل شاهد انعطاف پذیری بالایی در کناره های عرشه صفحه کلید و اسپیکرها هستیم.

تولید یک لپ تاپ گیمینگ بدون سیستم حرارتی که قادر به کنترل گرما باشد قطعا فایده ای نخواهد داشت و هر لپ تاپ گیمینگ نیز باید دارای این سیستم حرارتی باشد و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. با وجود این سیستم می توانید به راحتی به اجرای بازی های دلخواه خود بپردازید بدون آنکه نگران گرم شدن زیاد لپ تاپ باشید. در این لپ تاپ از سیستم فن و هواکش دوتایی با قدرت بالا استفاده شده است که در قیاس با نسل های پیشین خود قدرت بالاتری دارد. این سیستم به خوبی می تواند به کنترل و کاهش گرمای پردازنده مرکزی و گرافیکی بپردازد.

از دیگر تغییرات انجام گرفته تغییراتی است که در طراحی قاب داخلی صورت پذیرفته است. این تغییرات سبب گشته تا از لحاظ ظاهری زیباتر و شیک تر گردد. این لپ تاپ دارای لبه های مورب می باشد که تمامی این ویژگی ها موجب جوان پسندانه تر شدن این محصول شده است و همانند یک لپ تاپ گیمینگ بالا رده دیده می شود. صفحه کلید استفاده شده در این لپ تاپ دارای کلیدهایی با فاصله ی مطلوب می باشد و شما به راحتی می توانید به تایپ کردن با این کلیدها بپردازید بدون آنکه کوچکترین خطایی در تایپ شما ایجاد گردد. حاشیه های صفحه کلید بسیار اندک بوده و همین نبود زیاد موجب کوچکتر شدن بدنه لپ تاپ گردیده است. از دیگر ویژگی های صفحه کلید پایین تر بودن آن در قیاس با بدنه می باشد که باعث می شود کار با صفحه کلید راحت تر گردد.

بررسی صفحه نمایش لپ تاپ MSI GF65 Thin 10SDR-645US

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد که دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است. این صفحه نمایش از پنل IPS بهره مند است. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می توان به رزولوشن 1920×1080 و نرخ تازه سازی 60 هرتزی اشاره نمود. تمامی این ویژگی ها سبب گردیده این صفحه نمایش به عنوان یک صفحه نمایش باکیفیت و قابل قبول به شمار رود. اگر گرافیست هستید و قصد انجام امور گرافیکی را دارید و یا به اجرای بازی می پردازید می توانید به خرید این لپ تاپ بپردازید که انتخاب مطلوبی محسوب می گردد. برند ام اس آی جهت اتصال صفحه نمایش به بدنه از دو لولای مجزا بهره گرفته است که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست لپ تاپ قرار دارد.

ویژگی های این صفحه نمایش قطعا مطلوب بوده و برای یک لپ تاپ گیمینگ نقاط مثبت به شمار می رود. ابعاد این نمایشگر 0.69 در 15.1 در 10.2 اینچ ، HWD می باشد. حجم این محصول مطلوب بوده و می توانید به راحتی اقدام به حمل آن نمایید. در کل می تواند گفت در این زمینه ام اس آی به خوبی عمل کرده و محصول باکیفیت و مناسبی را روانه بازار نموده است.

در اینجا به بررسی حاشیه های نمایشگر لپ تاپ MSI GF65 Thin 10SDR-645US می پردازیم. برای این لپ تاپ حاشیه های بسیار کمی در نظر گرفته شده است که نمایشگر را بزرگتر نموده است. کم بودن حاشیه ها موجب کاسته شدن ردپا می گردد که سبب بهتر شدن ظاهر نیز می شود. این صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد. این محصول قادر به پشتیبانی از بعضی از ویژگی های جذاب بازی می باشد. وجود پنل IPS مزیت بزرگی به شمار می رود که حین بازی به افزایش نرخ فریم نیز می پردازد. لازم به ذکر است که نرخ تازه سازی این پنل برابر با 7 میلی متر می باشد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ کیفیت تصویر مطلوب و وجود رنگ های زنده و روشنایی مناسب می باشد. مشخصات دیگر این لپ تاپ نظیر صفحه کلید جهت تایپ با بازخورد نیمه کلیک و سفر عمودی می باشد که می تواند موجب رضایت کاربران قرار گیرد.

بررسی صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ MSI GF65 Thin 10SDR-645US

صفحه کلید این دستگاه به گونه ای تولید شده است که هر یک از کلیدها از نور پس زمینه برخوردار است. نور پس زمینه این لپ تاپ در قسمت کیبورد و کلیدها جلوه و زیبایی خاصی را به لپ تاپ بخشیده است. فاصله کلید ها از یکدیگر به گونه ای تنظیم شده است تا گیمرها در هنگام بازی با این لپ تاپ، به طور کامل راحت باشند. از ویژگی های کیبورد MSI GF65 Thin 10SDR-645US می توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد که در هنگام بازی درازمدت، سبب می شود تا خستگی دست کاربر به حداقل برسد. همچنین عمق کلید ها در کیبورد لپ تاپ MSI GF65 Thin 10SDR-645US بسیار مناسب است و کابران به سادگی می توانند با آن کار کنند.

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به تاچ پد آن اشاره نمود که این صفحه لمسی در Gf65 Stealth و Gf75 Stealth نیز وجود دارد. به طور کلی باید گفت که تاچ پد این لپ تاپ، ضمن دارا بودن ابعاد مناسب از قابلیت حساسیت لمس مناسبی نیز برخوردار است. به طور کلی استفاده از تاچ پد در اجرای بازی های کامپیوتری خیلی رایج نیست اما برای امور روزمره و کنترل لپ تاپ، استفاده از تاچ پد تعبیه شده بر روی MSI GF65 Thin 10SDR-645US گزینه ای بسیار عالی به شمار می رود.

سخت افزار و عملکرد

مهم ترین بخش هر لپ تاپ گیمینگ، سخت افزار آن است. این لپ تاپ نیز از سخت افزار مناسبی برخوردار است و با توجه به قیمت، سخت افزار مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. برای این لپ تاپ از پردازنده اینتل و پردازنده گرافیکی انویدیا بهره گرفته شده است که از قدرت بالایی برخوردار می باشد. این حافظه دارای رم و حافظه SSD بالایی می باشد که گزینه مناسبی برای گرافیست ها و طراحان محسوب می گردد. این کارت گرافیک با برخورداری از حافظه مناسب و سرعت بالا، بازی های روز را بدون هیچ مشکلی برای شما به اجرا در خواهد آورد. در ادامه به صورت جداگانه قسمت های مختلفی از سخت افزار این لپ تاپ را بررسی می کنیم.

پردازنده (CPU) MSI GF65 Thin 10SDR-645US

در این قسمت در مورد پردازنده بکار برده شد برای این لپ تاپ سخن خواهیم گفت که یکی از بهترین پردازنده های نسل دهم اینتل است. پردازنده بکار برده شده پردازنده Core i7 10510H می باشد که توسط برند انیتل به تولید رسیده است و جز کم مصرف ترین پردازنده های این کمپانی محسوب می گردد. اینتل برای این پردازنده 4 هسته حقیقی و 4 هسته مجازی در نظر گرفته است. این پردازنده از فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتزی بهره مند است. با وجود این پردازنده می توانید کارهای روزمره خود را بدون مشکل انجام دهید و علاوه بر آن به انجام برنامه نویسی و کارهای گرافیگی نیمه سنگین و ... بپردازید. این پردازنده جز تولیدات نسل دهم این برند و Comet Lake قرار می گیرد که از حافظه کش 8 گیگابایتی و اورکلاک 4.9 گیگاهرتزی بهره مند است که حاکی از قدرت بالای این پردازنده در لپ تاپ های سبک دارد. از دیگر ویژگی های این پردازنده می توان به بنچمارک 9674 اشاره نمود. این محصول در قیاس با پردازنده های نسل پیش اینتل از قدرت بالاتری برخوردار می باشد زیرا در معماری آنها برخی تغییرات انجام گرفته است. از تغییراتی که انجام گرفته است می توان به ثابت ماندن مصرف انرژی، افزایش دو برابری تعداد هسته ها و حافظه کش اشاره نمود. با وجود این تغییرات این پردازنده می تواند انتخاب مطلوبی جهت انجام کارهای سنگین به شمار آید. این پردازنده دارای قدرتی بالاتر از پردازنده نسل هشتم i7 8565 و یا i5 9300H می باشد. به طور کلی باید گفت که این لپ تاپ در زمینه پردازنده مرکزی، یکی از بهترین های بازار به شمار می آید.

مموری (RAM) MSI GF65 Thin 10SDR-645US

این لپ تاپ دارای حافظه رم 8GB DDR4 2666Mhz می باشد که وجود این مقدار حافظه سبب می گردد بتوانید به راحتی کارهای سنگین پردازشی را انجام دهید و مشکلی در انجام امور پردازشی برایتان به وجود نیاید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید این رم را تا 64 گیگابایت افزایش و ارتقاء دهید.

حافظه (Storage) MSI GF65 Thin 10SDR-645US

کمپانی ام اس آی برای این لپ تاپ حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD در نظر گرفته است که دارای سرعت بالایی می باشد. یکی از موارد مهمی که درباره حافظه ذخیره سازی MSI GF65 Thin 10SDR-645US وجود دارد، عدم استفاده از حافظه هارد دیسک است. حافظه های هارد دیسک در گذشته بسیار در تجهیزات دیجیتال مانند کامپیوترها و لپ تاپ ها رواج داشتند. سپس به تدریج لپ تاپ ها به حافظه های هیبریدی یا دوگانه که ترکیبی از حافظه HDD و SSD بود مجهز شدند. اما در این اواخر با پیشرفت فناوری تولید حافظه های اس اس دی و افزایش تدریجی ظرفیت این حافظه ها، شاهد عرضه لپ تاپ هایی مانند MSI GF65 Thin 10SDR-645US هستیم که تنها به حافظه اس اس دی مجهز هستند و شاهد استفاده از حافظه هارد دیسک در آن ها نیستیم. به طور کلی باید گفت که این 512 گیگابایت برای انجام بسیاری از امور روزمره و نصب تعداد مناسب بازی های روز مناسب است.

کارت گرافیک (GPU) MSI GF65 Thin 10SDR-645US

در این لپ تاپ شاهد وجود کارت گرافیک دو قسمته هستیم که جهت انجام امور معمولی و سبک از کارت گرافیک اول یا همان پردازنده On Board که Intel UHD 630 نام دارد بهره گرفته می شود. این کارت گرافیک از حافظه 8 گیگابایتی بهره مند است. اگر قصد انجام کارهای گرافیکی سنگین و یا اجرای بازی را دارید کارت گرافیک مجزا Dedicate وارد مدار می گردد. گفتنی است که دومین کارت گرافیک توسط کمپانی NVIDIA Gefroce به تولید رسیده است که جز محصولات نسل یازدهم این برند می باشد و از معماری تیورینگ بهره مند است. این کارت گرافیک از حافظه 6 گیگابایتی از نوع GTX1660TI GDDR4 192Bit برخوردار می باشد. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به بنچمارک 7083 آن اشاره نمود که عدد مطلوبی به شمار می رود. از این محصول می توان جهت اجرای بازی های سنگین و امور سه بعدی بهره برد. گفتنی است که این پردازنده از قدرت بیشتری در قیاس با GTX1060 برخوردار است که این افزایش قدرت به 10 درصد می رسد و می توان گفت این پردازنده به عنوان جایگزین به شمار می رود. هم پردازنده تولیدی اینتل که برای این لپ تاپ استفاده شده است از قدرت بالایی برخوردار است و هم پردازنده گرافیکی تولیدی انویدیا پردازنده ای قدرتمند به شمار می رود. این پردازنده گرافیکی را می توان جز قدرتمند ترین تولیدات این کمپانی محسوب نمود و در لیست غول گرافیک قرار داد. پردازنده Geforce GTX 1660 Ti و GeFroce GTX 1650 جز برترین تولیدات به شمار می روند. در کل می توان گفت هر یک از سخت افزار و پردازنده های بکار برده شده از قدرت بسیاری بهره مند بوده و به خوبی می تواند نیاز کاربران را برآورده نماید و کار به راحتی بدون هیچگونه مشکل به اجرای بازی و انجام امور گرافیکی بپردازد.

پردازنده موجود از لحاظ قیمت میان پردازنده های گرافیکی سری 10 و سری 20 قرار می گیرد که قطعا این انتظار را داشته ایم. بازی هایی که دارای تقاضای کمتری است امکان بالاتر بردن نرخ فریم تا 144 فریم در ثانیه وجود دارد. <

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-msi

مشخصات

ابعاد
359 × 254 × 21.7 میلی متر
وزن
1.86 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 گیگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 Solid State Drive
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX1660 Ti
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش 120 هرتز Thin-Bezel Gaming Display
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
مشخصات اسپیکر
دو عدد اسپیکر 2 واتی + Nahimic 3
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Wi-Fi 6
بلوتوث
Bluetooth 5.1
پورت شبکه Ethernet
QCA8171
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
2 درگاه
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
ندارد
نوع باتری
3 سلولی
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
لیتیوم یون- پلیمری با ظرفیت 51 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر
person date_range 1400-01-31

سلام این سیستم قابل ارتقاس؟
باطری چقدر نگه میداره؟
امکان پرداخت درب منزل وجود داره؟

پاسخ فروشگاه:

سلام بله قابلیت ارتقا رم و هارد رو داره ، حدود 4 ساعت ،پرداخت در منزل امکان پذیر نیست فعلا

person date_range 1400-01-29

ببخشید cpu 10750 عه یا 9750 بلخره؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 10750H

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
359 × 254 × 21.7 میلی متر
وزن
1.86 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش 120 هرتز Thin-Bezel Gaming Display

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 گیگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 Solid State Drive

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX1660 Ti
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Wi-Fi 6
بلوتوث
Bluetooth 5.1
پورت شبکه Ethernet
QCA8171
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
2 درگاه
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
دو عدد اسپیکر 2 واتی + Nahimic 3
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
توضیحات باتری
لیتیوم یون- پلیمری با ظرفیت 51 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد