مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

MSI GF65 Thin 9SD i7 (9750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(RTX 2060) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی (MSI GF65 Thin 9SEXR-838US i7 (9750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(RTX 2060

کد محصول:
3033
برند:
30,299,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(116 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

MSI GF65 Thin 9SEXR-838US I7 (9750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB(RTX 2060) Laptop

نقد و بررسی اجمالی MSI GF65 Thin 9SEXR-838US

اگر بخواهیم نام بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ های گیمینگ را ذکر کنیم قطعا کمپانی MSI یکی از مشهورترین و بهترین تولیدکنندگان به شمار می رود که تا کنون توانسته محصولات قدرتمند و باکیفیتی را تولید و روانه بازار نماید و رضایت کاربران را بدست آورد. MSI در ساخت لپ تاپ های گیمینگ خود از قطعا و سخت افزار قدرتمند و به روزی بهره برده است پس می توان گفت این محصولات دارای قدرت بالایی هستند و کاملا کاربرپسند می باشند. از بهترین تولیدات این برند می توان لپ تاپ های سری GE را معرفی نمود که دارای کیفیت بالایی هستند و امکانات به روزی دارند. محصولات سری GF63 مدل THIN را می توان از بهترین محصولات MSI معرفی نمود که که به تازگی در تولیدات جدید آن از پردازنده تولیدی اینتل با کد CofeeLake بهره گرفته شده است و این محصولات با تغییراتی که در شکل ساختاری و امکانات آن به وجود آمده است با پسند 9SC تولید و به بازار عرضه شده است. MSI این لپ تاپ را با ظاهری خاص و زیبا تولید نموده است و یک محصول کاربر پسند به شمار می رود و محبوبیت بسیاری را نیز بدست آورده است. گیمرها می توانند بدون نگرانی به اجرای بازی های سنگین بپردازند زیرا برای این دستگاه سیستم خنک کننده ی قدرتمندی استفاده شده است که به راحتی به کنترل گرما و حرارت سیستم می پردازد. از دیگر مشخصات و امکانات این دستگاه می توان به اسپیکرهای باکیفیت آن اشاره نمود که قطعا یک مزیت بزرگ برای گیمرها به شمار می رود. این لپ تاپ گیمینگ می توانید یک انتخاب بی نظیر برای گیمرها محسوب گردد و نیاز آنان را تامین کند و قطعا رضایت کاربران را در پی خواهد داشت.

معرفی MSI GF65 Thin 9SEXR-838US

لپ تاپ GS65 تولیدی کمپانی MSI به رقابت با لپ تاپ هایی همچون لپ تاپ تولیدی ایسوس با نام Zephyrus M GM501 پرداخته است. گفتنی است که این محصول بجای بهره گیری از پردازنده گرافیکی Max-Q از ورژن به روز و پیشرفته GTX1070 پرداخته است. لازم به ذکر است که این جایگزینی دارای معایبی نیز بوده است که شامل ابعاد بزرگتر، حواشی عریضتر و .... می باشد که این معایب در قیاس با لپ تاپ GS65 محسوب می گردد. کمپانی MSI با تلاشی که داشت توانست یک نوت بوک گیمینگ بی نظیری را تولید و عرضه کند که از اصلی ترین مشخصات آن می توان به نمایشگر با پنل IPS ، نرخ تازه سازی 144 هرتزی، عملکرد بسیار خوب نمایشگر و سیستم، زاویه دید عالی ، طراحی زیبا و کارآمد کیبورد، ضخامت و وزن اندک، سخت افزارهای قدرتمند که شامل پردازنده مرکزی و گرافیکی، حافظه NVMe SSD ، باتری قوی اشاره نمود. علاوه بر این موارد این سیستم دارای پورت های زیادی می باشد که می تواند کمک شایانی به کاربر کند.

با وجود مزیت هایی که این لپ تاپ دارا است معایبی را نیز در آن شاهد هستیم که این معایب شامل افزایش حرارت و گرمای بالای سیستم، کیفیت ساخت متوسط، پیکربندی سخت افزاری متنوع، ارتقاء رم و حافظه SSD بصورت دشوار، نبود کارت خوان حافظه، بهره گیری نچندان خوب از فناوری Turbo Boost می باشد که از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند و نبود این ویژگی ها تا حد بسیاری کاربران را ناراضی کرده است. قیمتی که این لپ تاپ در ایران دارا است بالاتر از 30 میلیون تومان می باشد که بسیاری از کاربران قادر به خرید آن نیستند اما اگر قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند را دارید و بودجه ی شما به اندازه کافی می باشد این محصول می تواند گزینه ی مناسبی برایتان باشد.

به تازگی کمپانی MSI به رونمایی از لپ تاپ های گیمینگ پرداخته است تا به رقابت با لپ تاپ هایی همچون ریزر Blade، گیگابایت Aero 15X و ایسوس ROG Zephyrus بپردازد و خود را در میان لپ تاپ هیا گیمینگی که از پردازنده های سری Coffee Lake برخوردار است قرار دهد. در ساخت این لپ تاپ از سخت افزار به روز و قدرتمند استفاده شده است تا ساختار سری گیمینگ MSI بازنگری گردد.

می توان لپ تاپ GS65 تولیدی MSI را جایگزین و جانشین لپ تاپ گیمینگ نسل پیش یعنی GS63 به شمار آورد. در بسیاری از محصولات از طراحی GS63 بهره گرفته شده است که امروزه شاهد ارتقاء این الگو هستیم. لپ تاپ گیمینگ GS65 را می توان به عنوان یک نوت بوک گیمینگ 15 اینچی معرفی نمود که در ساخت آن سخت افزار به روز و قدرتمندی استفاده شده است و علاوه بر آن دارای طراحی زیبا و خاصی می باشد که از وزن کم و ضخامت اندک برخوردار است. با ما همراه باشید تا به بررسی این لپ تاپ گیمینگ بپردازیم تا به خوبی با آن آشنا گردید.

طراحی MSI GF65 Thin 9SEXR-838US

طراحی این لپ تاپ را می توان تا حدودی مشابه لپ تاپ GS63VR به شمار آورد که عیوب و ایرادات آن حل شده و اکنون بدون هیچگونه ایرادی عرضه شده است. در ساخت این محصول بیشتر از آلومینیوم با روکش مشکی استفاده شده است اما با این وجود بعضی از قسمت ها ساخته شده از پلاستیک می باشد. پلاستیک بکار برده شده برای این لپ تاپ از کیفیت بالایی بهره مند می باشد. در کل می توان گفت این لپ تاپ گیمینگ توانسته از لحاظ ظاهری که از ظاهر تنومندی برخوردار است کاربران را به خود جذب نماید اما پس از باز و بسته نمودن آن نظرتان به کلی تغییر خواهد کرد.

این لپ تاپ از قاب باکیفیتی برخوردار است و نمی توان به مقایسه کیفیت این محصول و لپ تاپ Aero 15X پرداخت. کیفیت ساخت این لپ تاپ مطلوب بوده و می توان رضایت کاربران را بدست آورد. کیس فلزی لپ تاپ GS65 دارای طراحی شیک و جذابی می باشد.شایان ذکر است که این قاب همانند Aero 15X از استحکام برخوردار نبوده و ممکن است به آن فشار وارد گردد. گفتنی است که برخی از قسمت ها نظیر دکمه پاور و کیس فوقانی از کیفیت بسیار خوبی بهره مند نیستند و علاوه بر آن لپ تاپ Aero 15X از لولای مقاوم تری برخوردار می باشد.

کاربران حین تاپ با این لپ تاپ و کیبورد مقداری صدا را خواهند شنید که به احتمال زیاد این صدا از سخت افزار داخلی لپ تاپ می باشد. ابعاد باتری بکار برده شده بزرگ بوده و می توان گفت که فضای لبه جلویی را کاملا به خود اختصاص می دهد. باید ذکر نمود که این باتری دارای جای ثابت نبود و بهره گیری از پلاستیک انعطاف پذیر و ارزان قیمت سبب گشته تا صدایی هایی از آن تولید گردد. با وجود برخی از معایب که این محصول دارا است نمی توان گفت قیمت در نظر گرفته شده برای آن که برابر با 1999 یورو (حدودا 2387 دلاری) می باشد منصفانه وعادلانه است.

در ساخت لپ تاپ GS65 کمپانی MSI به بهره گیری از الگوی طراحی معمول خود استفاده نکرده است و به بهره گیری از علائم طلایی رنگ پرداخته است که از ظاهر کلاسیک تری نسبت به تولیدات قبل برخوردار می باشد و این طراحی را جایگزین الگوی MSI و نماز اژدهای قرمز نموده است. به راحتی می توانید با یک انگشت اقدام به گشودن لپ تاپ نمایید. لولای بکار برده شده از ظاهری متفاوت برخوردار است و می توان گفت ظاهری مستحکم دارد که امکان باز کردن آن به میزان 180 درجه برای کاربر فراهم گردیده است. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به ضخامت 1.8 سانتی متری و وزن 1.88 کیلوگرمی اشاره نمود که هر دو عدد مطلوبی هستند و می توان این محصول را جز سبک ترین و باریک ترین لپ تاپ های گیمینگ دسته بندی نمود. کاربران به راحتی می توانند این دستگاه را با خود به همراه داشته باشند و حمل نمایند. وزن و ضخامت این لپ تاپ در قیاس با لپ تاپ های ایسوس GM501، ایسر ترایتون 700 و گیگابایت Aero 15X از وزن کمتری برخوردار می باشند که وزن این لپ تاپ ها به ترتیب 2.5، 2.4 و 2.1 کیلوگرم می باشد.

نمایشگر MSI GF65 Thin 9SEXR-838US

این لپ تاپ دارای نمایشگر 15.6 اینچی می باشد که از پنل IPS بهره مند است. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می توان به رزولوشن 1920*1080 پیکسل اشاره نمود. این نمایشکر از حاشیه های باریکی برخوردار می باشد و علاوه بر آن دارای نرخ تازه سازی 144 هرتزی است که محتوا بسیار روان برای شما به نمایش در خواهد آمد. همانطور که ذکر شد حاشیه ها بسیار باریک می باشد اما در قسمت بالا به دلیل وجود وبکم از حاشیه بزرگتری برخوردار است. گفتنی است که این نمایشگر دارای زوایای بیشتری در مقایسه با دیگر نمایشگرهای دارای پنل IPS می باشد و کاربربا مشکل انحراف رنگی مواجه نخواهد شد اما به میزان بسیار کم روشنایی کاسته خواهد شد. نمایشگر این لپ تاپ موفق به کسب تائیدیه X-Rite Pantone می باشد که حاکی از کیفیت بالای این نمایشگر در قیاس با دیگر نمایشگرهای این کمپانی می باشد.

حداکثر روشنایی که این نمایشگر دارا است برابر با 248 نیت می باشد و علاوه بر آن دارای نرخ کنتراست پایین تر از 1000:1 است که نمی توان گفت عدد بسیار مطلوبی است. از دیگر مشخصاتی که دارا است می توان به حداقل روشنایی 12 نیتی آن اشاره نمود که به خوبی می توان نمایشگر را در محیط های تاریک مشاهده نمود.


وبکمی که برای این لپ تاپ استفاده شده است از کیفیت 720 برخوردار است که می توان گفت کاربران را تا حدی راضی نموده است اما اگر این کیفیت در محیط های کم نور کاهش خواهد یافت.

نمایشگر 15.6 اینچی این محصول مناسب برای یک لپ تاپ گیمینگ به شمار می رود. تراکم این نمایشگر با ردیابی مرتب (0.69 در 15.1 در 10.2 اینچ ، HWD) افزایش می یابد. خرید این لپ تاپ می تواند مناسب باشد برای افرادی که به سفر می روند و قصد به همراه داشتن لپ تاپ گیمینگ خود جهت بازی و ... را دارند.

درگاه‌های ارتباطی MSI GF65 Thin 9SEXR-838US

در این دستگاه درگاه های مورد نیاز کاربران قرار داده شده است که می تواند در انجام امور مختلف به شما کمک نماید که برخی از این درگاه ها شامل جک هدفون نیز می باشد. پورت های موجود در این دستگاه شامل پورت اترنت RJ45، یک درگاه امنیتی Kensington lock ، درگاه‌های HDMI و Mini DisplayPort، ، یک پورت تاندربولت USB Type-C، 2 عدد جک صوتی، سه عدد درگاه USB Type-A 3.1 نسل 2 می باشد تا نیاز کاربران را تامین نماید. لازم به ذکر است که برای این لپ تاپ گیمینگ درگاه کارت خوان حافظه در نظر گرفته نشده است که یکی از اصلی ترین معایب این سیستم به شمار می رود.

همانطور که در بالا ذکر شد این دستگاه دارای درگاه جک هدفون می باشد که به خوبی می تواند به پشتیبانی از هدفون های Hifi و فناوری های ویندوز سونیک و دالبی آتموس بپردازد. امکانات دیگری که در این سیستم مشاهده می نماییم شامل اسپیکرهای استریو می باشد که از صدای بلندی برخوردار است اما دارای باس نمی باشد اما با این حال به خوبی می توان فرکانس های میانی و بالای صدا را شنید که از وضوح بالایی برخوردار است. کمپانی MSI درگاه شارژ این دستگاه را در محدوده ی قسمت میانی دستگاه تعبیه نموده است که می تواند عدم رضایت کاربران راست دست را در پی داشته باشد.

سخت‌افزار، کارآیی و قابلیت ارتقا MSI GF65 Thin 9SEXR-838US

پردازنده مرکزی استفاده شده برای این لپ تاپ گیمینگ پردازنده تولیدی اینتل با نام Core i7-9750H می باشد که دارای 6 هسته است. این پردازنده از معماری 14 نانومتری Coffee Lake و علاوه بر آن حافظه کش L3 با ظرفیت 9 مگا بایت برخوردار است. از دیگر مشخصات آن می توان به فرکانس پایه 2.2 گیگاهرتزی اشاره نمود که امکان افزایش آن تا 4.1 گیگاهرتزی وجود دارد. در سال گذشته از پردازنده Core i7-7700HQ در لپ تاپ های باریک اندام استفاده می شد که پردازنده جدید دارای امتیازی تقریبا 30 درصد بالاتر نسبت به آن می باشد. سرعت اجرای برنامه ها و ... بسیار بالا بوده و تاخیری در آن مشاهده نخواهد شد. از اصلی ترین مزیت های این دستگاه باتری بکار برده شده برای آن می باشد.

لازم به ذکر است که این پردازنده از فناوری Turbo Boost پشتیبانی می نماید که به همین دلیل امکان ارتقا فرکانس آن از 2.2 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز وجود دارد. که این میزان فرکانس مختص پردازش های تک هسته ای بوده و برای پردازش های 6 هسته ای این فرکانس به 3.9 گیگاهرتز می رسد. طبق تست های دوره ای Cinebench فرکانس پایه این پردازنده به 3 تا 3.4 گیگاهرتزافزایش می یابد. لازم به ذکر است که این میزان در تست دوم مقداری کاسته شده است.

با وجود آنکه کمپانی MSI چندان از فناوری Turbo Boost به خوبی استفاده نکرده است اما با این حال از کارایی مطلوبی برخوردار می باشد. امتیازی که این سیستم در تست بنچمارک PCMark 10 کسب نموده است برابر با 5095 می باشد. این میزان بنچمارک این لپ تاپ را میان لپ تاپ های ایسوس GM501 که دارای بنچمارک 5194 بوده و گیگابایت Aero 15X که از بنچمارک 5059 برخوردار است قرار می دهد.

حافظه های موجود در این دستگاه شامل حافظه SSD NVMe سریع PM981 که توسط سامسونگ به تولید رسیده است می باشد که در قیاس با لپ تاپ GS63 که دارای حافظه PM961 با ارتقاء همراه بوده است. سرعت درابوهای NVMe در مقایسه با درایو های مشابه SATA III از سرعت بالاتری بهره مند هستند. حافظه های خشک که از درگاه SATA III برخوردار هستند دارای سرعت 500 مگابایت بر ثانیه می باشند اما این حافظه با درایو NVMe توانسته به رقابت با لپ تاپ Aero 15X که از تولیدات توشیبا می باشد و جزسری XG3 قرار دارد بپردازد که تنها تفاوت اندک میان آنها وجود دارد که چندان چشمگیر نمی باشد.

کارت گرافیکی که کمپانی MSI برای این سیستم بکار برده است از تولیدات انویدیا می باشد که RTX 2060 نام دارد و جز قدرتمندترین محصولات این کمپانی به شمار می رود. این کارت گرافیک از سرعت بالایی برخوردار است و به همین دلیل می توان جز سریعترین نمونه ها دسته بندی نمود. امکان تعویض این کارت گرافیک برای کاربران فراهم شده است و در کل می توان گفت نبود GSYNC به چشم نخواهد آمد.

از بهترین تولیدات کمپانی انویدیا می توان کارن گرافیک سری Max-Q را نام برد که تحت عنوان جیفورس GTX 1060، GTX 1070 و GTX 1080s وارد بازار شده است و از محوریت ارائه بهره وری برخوردار است به همین دلیل از کارایی کمتری در قیاس با سیستم هایی که از پردازنده گرافیکی معمولی بهره مند هستند برخوردار است. نتایجی که از تست بنچمارک 3DMark 11، 3D Fire Strike یا 3DMark 13 بدست آمده است نیز حاکی از این موضوع می باشد. برای نمونه می توان گفت لپ تاپ تولیدی ایسوس با نام GM501 که از کارت گرافیک GTX 1070 بهره گرفته است دارای امتیاز بالاتری نسبت به این سیستم با این پردازنده گرافیکی می باشد که این امتیاز بالاتر برابر با 15 درصد می باشد.

پردازنده RTX 2060 دارای فرکانس پایه 1101 مگاهرتزی می باشد که امکان افزایش آن تا 1544 مگاهرتز وجود دارد. این پردازنده کاملا مناسب برای یک نمایشگر با نرخ تازه سازی 144 هرتزی می باشد.

حافظه رم این دستگاه برابر با 8 گیگابایت بوده که از نوع DDR4 می باشد. این حافظه دارای فرکانس 2400 مگاهرتزی است که می تواند برای مدت زمان طولانی شما را در انجام کارهایتان کمک نماید. این دستگاه با رم 32 گیگابایتی نیز عرضه شده است که در مادربورد آن دو اسلات 16 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

شارژدهی باتری MSI GF65 Thin 9SEXR-838US

کمپانی MSI برای این سیستم از باتری قدرتمند و غول پیکری استفاده نموده است که از ظرفیت 80.25 وات ساعت برخوردار است. عملکرد این باتری بسیار خوب می باشد. ام اس آی جهت بهره گیری از این باتری هارد دیسک 2.5 اینچی را حذف نموده است و به همین دلیل شاهد برخی انعطاف پذیری ها در قسمت جلویی سیستم هستیم. طبق تستی که انجام گرفته شد این باتری هنگامی که روشنایی صفحه 40 درصد بوده (80 نیت) و بلوتوث و وای فای دستگاه خاموش بوده است و به پخش یک فیلم 720بصورت تمام صفحه پرداختیم به مدت 7 ساعت و 15 دقیقه دارای شارژ بوده است. لازم به ذکر است که در این تست صدای فیلم قطع بوده است. این میزان شارژدهی نشان دهنده عملکرد بسیار خوب این باتری می باشد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ از شارژر دیواری بهره مند است. ابعاد این شارژر 180 واتی برابر با 6×2.85×0.9 اینچ می باشد و از وزن 1.25 پوندی برخوردار است. اگر به قیاس اندازه این شارژر و دیگر نمونه ها بپردازیم متوجه خواهیم شد اندازه آن 30 درصد کوچک تر می باشد و وزن ترکیبی پایین تر از 5.5 پوند می باشد. در کل می توان گفت جز مزیت های بزرگ این محصول به شمار می رود.

جمع بندی

همانطور که می دانید امروزه لپ تاپ های گیمینگ قدرتمندی در بازار وجود دارد و به همین دلیل برای آنکه این لپ تاپ بتواند جایگاه ویژه ای را کسب کند و موفق به جلب رضایت کاربران گردد باید تلاش بسیاری نماید. از اصلی ترین رقبای این لپ تاپ می توان گیگابایت Aero 15 X را ذکر نمود که در برخی موارد مشابه یکدیگر هستند. قیمت در نظر گرفته شده برای لپ تاپ گیگابایت گرانتر می باشد و همین یکی از معایب آن به شمارمی رود. علاوه بر قیمت وبکم یکپارچه با نمایشگر نیز طراحی را عجیب تر نموده است. با وجود برخی معایب مزایایی همچون سیستم خنک کننده قدرتمند و کیبورد مناسب را نیز در لپ تاپ گیگابایت شاهد هستیم.

از اصلی ترین ویژگی های این لپ تاپ می توان به کیفیت ساخت بسیار خوب، طراحی زیبا و شیک، سخت افزار قدرتمند و ... اشاره نمود. لپ تاپ GF65 Thin 9SEXR از وزن بسیار کمی برخوردار بوده که کاربران به راحتی می توانند آن را با خود به همراه داشته باشند.

نمایشگر این محصول 15.6 اینچی می باشد که از پنل IPS برخوردار است. لازم به ذکر است که این نمایشگر از روکش مات بهره مند است و مانع از انعکاس نور در محیط های باز و پرنور می گردد. این صفحه نمایش دارای کیفیت فول اچ دی می باشد که مناسب برای گیمرها می باشد. در قسمت های قبل پورت های موجود در این لپ تاپ را ذکر نمودیم که شامل پورت HDMI , USB 3.2, LAN, USB Type-C می باشد. سخت افزارهای این محصول به روز و جدید است که شامل پردازنده مرکزی تولیدی کمپانی اینتل با نام Core i7 9750H می باشد. این دستگاه از حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 برخوردار است. به عنوان کارت گرافیک از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2060 استفاده شده است. حافظه داخلی این لپ تاپ از ظرفیت ترابایتی بهره مند است و این پردازنده گرافیکی دارای حافظه 6 گیگابایتی است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-msi

مشخصات

ابعاد
359 × 254 × 21.7 میلی متر
وزن
1.86 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
97550H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 4.5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 گیگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 Solid State Drive
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce RTX 2060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
مشخصات اسپیکر
دو عدد اسپیکر 2 واتی
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
(Intel® 9560 Jefferson Peak (2x2 802.11 ac
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
ندارد
نوع باتری
3 سلولی
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
لیتیوم یون- پلیمری با ظرفیت 51 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر
person date_range 1400-03-02

سلام وای فای دستگاه نسل چنده؟

پاسخ فروشگاه:

سلان نسل 5

person date_range 1400-02-31

سلام مانیتور لبتاپ چند هرتزه؟

پاسخ فروشگاه:

سلام مانیتور این لپ تاپ 144 هرتز است

person date_range 1400-01-21

با سلام
مانیتورش چند هرتز هست؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
مانیتور این لپ تاپ 144 هرتز است

person date_range 1400-01-14

صفحش ۱۴۴ هرتزه؟

پاسخ فروشگاه:

سلام بله 

person date_range 1400-01-10

این لپ تاپ صفحش چند هرتز هست؟
و قابلیت ارتقا رم داره؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
صفحه نمایش این لپ تاپ 144 هرتز است ، و قابلیت ارتقا رم را دارد

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
359 × 254 × 21.7 میلی متر
وزن
1.86 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
97550H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 4.5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 گیگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 Solid State Drive

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce RTX 2060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
(Intel® 9560 Jefferson Peak (2x2 802.11 ac
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
دو عدد اسپیکر 2 واتی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
توضیحات باتری
لیتیوم یون- پلیمری با ظرفیت 51 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد