مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Xiaomi Redmi 6/6a Battery BN37 3000mAh

باتری گوشی موبایل شیائومی Redmi 6/6A

کد محصول:
1946
برند:
200,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(7 رای)
معرفی

باتری

باتری محل نگهداری جریان گوشی می باشد که در ظرفیت ها و انواع مختلف ساختاری عرضه می شود.

انواع باتری های موبایل شامل نیکل-کادمیوم / نیکل-هیدرید فلز / لیتیوم-یونی / لیتیوم-پلیمری است که از این 4 نوع تنها دو مورد آخر در موبایل های امروزی استفاده می شود. در دو نوع اول یعنی نیکل-کادمیوم و نیکل-هیدرید فلز، بخاطر اندازه بزرگ نسبت به ظرفیت و طول عمر کمتر، استفاده آن در گوشی های امروزی منسوخ شده است و بیشتر در باتری های وسایلی غیر از گوشی موبایل استفاده می شود.

قیمت پایین و تغییر شکل آسان باتری های لیتیوم-یونی دلیل اصلی استفاده این باتری ها در تلفن های همراه است.باتری های نوع لیتیوم-پلیمری بخاطر قیمت بالای آن بیشتر در گوشی های شرکت اپل و بالارده های شرکت های تولید کننده تلفن همراه استفاده می شود، که در این نوع باتری بخاطر امنیت بالاتر نسبت به بقیه ساختار ها روز به روز محبوب تر شده و بیشتر بکار می رود.

ولتاژ خروجی باتری های لیتیوم-یونی / لیتیوم-پلیمری بطور معمول 3.7 ولت است که هنگام کم شدن ظرفیت آن افت ولتاژ پایینی خواهد داشت که این امر باعث استفاده روز افزون این مدل ها در گوشی های موبایل و لوازم جانبی ها می شود.

طول عمر باتری های لیتیوم-یونی و لیتیوم-پلیمری بین 300 تا 500 چرخه یا با مصرف عادی حداکثر 3 سال می باشد، که در صورت در شارژ ماندن طول عمر آن کمتر خواهد شد که به همین منظور از مدارهای قطع کننده جریان بعد از پر شدن ظرفیت باتری در این نوع باتری استفاده می شود.

نوع باتری های بکار رفته در گوشی های موبایل شامل دو نوع داخلی و خارجی است، که در نوع داخلی باتری درون گوشی جاسازی می شود و قابل تعویض توسط کاربر معمولی نمی باشد، اما در نوع خارجی، باتری به راحتی قابل جداسازی می باشد و توسط کاربر معمولی قابل تعویض است.

اکثر گوشی های قدیمی تر شیائومی از نوع باتری لیتیوم-یونی بهره می برد که رفته رفته با گذشت زمان باتری های لیتیم-پلیمری جای آن ها را گرفته است. باتری های شیائومی به جز در چند مدل ابتدایی همه از نوع داخلی می باشد، که دلیل آن نیز استفاده نکردن از قاب محافظ سلول باتری و استفاده از ظرفیت بیشتر در همان حجم است.

باتری های شیائومی دارای کانکتور جداشونده برای اتصال به برد اصلی می باشد که این موضوع باعث جداسازی راحت آن از برد اصلی می شود.مدل، نوع و ظرفیت باتری های شیائومی روی آن مشخص شده است و با انتخاب مدل می توانید آن را از سایت تکنوکده خریداری نمایید.

ادامه مطلبShow less
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
جزئیات محصول
Mobile Phone-Battery

مشخصات

مشخصات باتری
ظرفیت 3000mAh
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ولتاژ باتری
4.4 ولت
مناسب برای گوشی
Xiaomi
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

سایر ویژگی‌ها

مشخصات باتری
ظرفیت 3000mAh
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ولتاژ باتری
4.4 ولت
مناسب برای گوشی
Xiaomi

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد