مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

فیلتر کن با

قیمت
تومان تومان
برند
more... less
سازنده پردازنده
سری پردازنده
more... less
ظرفیت حافظه رم
more... less
نوع حافظه RAM
more... less
ظرفیت حافظه HDD
more... less
ظرفیت حافظه SSD
more... less
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
more... less
اندازه صفحه نمایش
more... less
Filter

لپ تاپ بر اساس برند

59,499,000 تومان (بدون مالیات)
42 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
45,899,000 تومان (بدون مالیات)
21 امتیاز
لپ تاپ TUF ایسوس ، در مقایسه با ROG  ایسوس قیمت مناسب تری دارد.اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس قیمت مناسب دارید یکی از گزینه ها ASUS TUF GAMING F15 FX507ZC  می باشد. این لپ تاپ خوش قیمت ایسوس مورد استقبال بسیاری از کاربران...
63,999,000 تومان (بدون مالیات)
29 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ایسوس asus tuf gaming 2023 FX507ZV ارزانترین لپ تاپ ایسوس با پردازنده اینتل i7 12700H و گرافیک RTX 4060 است و بودجه حدود 60 میلیون تومان یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ و مهندسی ایسوس در سال 2023...
66,599,000 تومان (بدون مالیات)
4 امتیاز
لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در دسته بندی سری تاف و راگ ایسوس قرار گرفته است . اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ asus  دارید و هزینه شما محدود است سری تاف ایسوس می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و در صورتی که در خرید لپ تاپ...
42,999,000 تومان (بدون مالیات)
66 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
44,699,000 تومان (بدون مالیات)
163 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
نمایش 1 تا 16 از 1009 مورد

قیمت لپ تاپ

خرید لپ تاپ مناسب گیمینگ، کارهای مهندسی یا خانگی امروزه دغدغه‌ای بسیار مهم برای افرادی است که انجام کارهای شغلی یا شخصی آنها وابسته به لپ تاپ است . قیمت لپ تاپ یکی از اصلی ترین عوامل هنگام خرید محسوب می‌شود ، قیمت لپ تاپ ها با توجه به کاربری و سخت افزاری که دارند متغیر است . لپ‌تاپ‌های باریک و سبک یا آلترا بوک ها که مناسب دانشجویان برای انجام امور روزمره و مصارف خانگی هستند ادر مقایسه با لپ تاپ های گیمینگ و رندرینگ به مراتب ارزان تر است .

راهنمای خرید لپ تاپ

با پیشرفت دنیای مجازی نیاز به خرید لپ تاپ با قیمت مناسب بیشتر احساس می‌شود. برای خرید یک لپ‌تاپ مناسب علاوه بر دانستن  مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن ، باید مقایسه‌ای واقع بینانه و بدون تعصب بین انواع لپ‌تاپ‌ها با برند های معتبر انجام شود. این بهترین راه برای انتخاب لپ تاپ مورد نظر شما است . اصلی ترین ویژگی هایی که برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ ،مهندسی یا خانگی باید در نظر بگیرید:

  • سخت‌افزار  ( CPU، GPU، RAM، (SSD/HDD

  • طراحی ظاهری (جنس بدنه، ارگونومی کیبورد لپ تاپ، تاچ پد لپ تاپ و... می‌باشد.)

  • سیستم خنک‌کننده یا Cooling که یکی از بخش های مهم برای انتخاب لپ تاپ گیمینگ است

  • باتری

  • نمایشگر یا مانیتور

  • کیبورد

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را با بهترین قیمت داشته باشید باید توجه کنید برای انجام کار شما به چه سخت افزاری نیاز است، برای این کار میتوانید از افراد با تجربه مشاوره بگیرید .فروشگاه اینترنتی تکنوکده میتواند در انتخاب بهترین لپ تاپ شما را راهنمایی مکند . دقت کنید که گاهی ممکن است خرید لپ تاپ ارزان قیمت کار شما را راه بیندازد و نیاز نباشد هزینه اضافی بابت خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ حرفه‌ای پرداخت کنید.

بهترین و معتبر ترین برند تولید کننده لپ تاپ

برندهای معتبر متنوعی در سراسر جهان در حال تولید لپ تاپ های گیمینگ و یا لپ تاپ های معمولی برای رقابت در بازار جهانی هستند. مهمترین این برندها ایسوس((ASUS،ایسر((ACER، لنوو((LENOVO، اچ پی((HP، ام اس آی((MSI، ریزر((RAZER، گیگابایت((GIGABYTE، اپل(APPLE)است . که همگی جزو شرکت های معتبر هستند و با در نظر گرفتن بودجه میتوانید بین آنها انتخاب های متعددی داشته باشید .

خرید لپ تاپ ایسوس

ایسوس یک کمپانی تایوانی‌ است که توسط چهار مهندس کامپیوتر تاسیس شد. این شرکت با تولید لپ‌تاپ‌های متنوع با کیفیت و طراحی ظاهری جذاب و همچنین ارائه لپ تاپ برای کاربری های مختلف مانند لپ تاپ گیمینگ ایسوس، لپ تاپ مهندسی ایسوس و ... توانست سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

مهم‌ترین سری‌های لپ تاپ گیمینگ ایسوس شامل ROG(سری حرفه ای)، TUF (سری اقتصادی) می‌باشد و سری های معمولی یا باریک و سبک لپ تاپ ایسوس شاملVivobook  و Zenbook می شود. اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ بازار هستید، به دلیل پشتیبانی خوب و گارانتی های معتبر ، برند ایسوس می تواند یکی از گزینه های ایده آل برای خرید محسوب شود. ایسوس در رنج های قیمتی مختلف از لپ تاپ های ارزان قیمت زیر 10 میلیون تا لپ‌تاپ‌های بالارده گیمینگ و مهندسی دستگاه های متنوعی عرضه کرده .

کمپانی ایسوس همواره تلاش می کند تا کیفیت لپ تاپ و آل این وان های خود را در سطحی مناسب حفظ کند ، و با  به کارگیری استانداردهای جهانی اعتماد کاربران زیادی را جلب کرده است .

خرید لپ تاپ ایسوس

خرید لپ تاپ لنوو

کمپانی لنوو یکی از عظیم ترین شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ و تجهیزات کامپیوتری در دنیا است که در سال 1984 تاسیس شد. عملکرد مناسب و رضایت بخش لپ‌تاپ‌های لنوو و تنوع بالای آن در سری های مختلف از جمله ، لپ تاپ گیمینگ لنوو ، لپ تاپ مهندسی و صنعتی لنوو و ... بسیاری از کاربران را راضی نگه می‌دارد.

تنوع لپ تاپ های لنوو آنقدر زیاد هست که هر شخص متناسب با نیازش میتواند لپ تاپ انتخاب کند . برای مثال اگر لپ تاپ ارزان قیمت ولی با کیفیت میخواهید در لپ‌تاپ های لنوو می‌توانید گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید. مثلا لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی لنوو در دسته بندی ideapad gaming , lenovo loq  و لپ تاپ های گیمینگ حرفه ای در دسته بندی lenovo legion جای دارد . حتی اگر گیمر نیستید و لپ تاپ ارزان قیمت میخواهید میتواید لپ تاپ های Thinkpad  و ideapad  را خریداری مکنید . برای خرید لپ تاپ Lenovo با پشتیبانی تکنوکده در ارتباط باشید .

خرید لپ تاپ lenovo

خرید لپ تاپ اچ پی

کمپانی آمریکایی HP یکی از مهم ترین شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ ، پرینتر،تجهیزات سرور و... در دنیا است . انواع سری لپ تاپ گیمینگ‌ اچ پی شامل  Pavilion gaming، Omen می‌باشد.سری لپ تاپ صنعتی اچ پی شامل Zbook و سری لپ تاپ دانشجویی و خانگی شامل Envy , Pavilion می باشد.

قیمت لپ تاپ گیمینگ اچ پی نسبت به قیمت لپ تاپ صنعتی اچ پی و قیمت لپ تاپ دانشجویی و اداری اچ پی تفاوت چشمگیری دارد. برای انتخاب بهترین لپ تاپ HP در بازه های مختلف قیمت باید دقت کنید که کدام سری و چه سخت افزاری از لپ تاپ های HP مناسب کار شما است. لپ‌تاپ‌های اچ پی به کیفیت ساخت بالا و دوام طولانی مدت شهرت دارند .

لپ تاپ hp

خرید لپ تاپ ایسر

شرکت ایسر یکی از تولیدکنندگان لپ‌تاپ و تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری است و با تولید سری‌های محبوب مانند Predator ، Helios ، Nitro و سری های اقتصادی مانند Aspire توانسته سهم قابل توجهی از بازار را تسخیر کند . کمپانی ایسر با تولید و عرضه لپ‌تاپ‌های گیمینگ با کیفیت و قیمت مناسب توانسته طرفداران زیادی در بین گیمرها و استریمرها پیدا کند .

که مشتریان با هر قیمتی بتوانند بهترین انتخاب و بالاترین کانفیگ لپ تاپ را خرید کنند. در خرید لپ تاپ Acerارزان قیمت باید ویژگی های مهم در انتخاب لپ‌تاپ های گیمینگ و یا لپ تاپ های مهندسی و دانشجویی را بشناسید و سپس آگاهانه لپ تاپ خرید کنید.

خرید لپ تاپ acer

خرید لپ تاپ ام اس آی

شرکت تایوانی ام اس آی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کامپیوتر، لپ تاپ و تجهیزات جانبی است. این شرکت توسط 5 نفر از کارمندان سابق کمپانی سونی تاسیس شد. سری‌های لپتاپ گیمینگ ام اس آی  Raider، Stealth، Titan می‌باشند که به کیفیت ساخت بالا در بین کاربران زبان زد هستند . این کمپانی برای هر کارکردی لپ تاپ ام اس آی مخصوصی در نظر گرفته که مناسب کاربری و شغل شما است. قیمت بالای لپ‌تاپ‌ گیمینگ MSIبه علت کیفیت ساخت بالا ،کانفیگ های قدرتمند و منصفانه است.

خرید لپ تاپ msi

خرید لپ تاپ اپل

لپ‌تاپ‌های برند آمریکایی اپل با کیفیت ساخت بالا و طراحی های ظاهری جذاب مخاطبان و طرفداران زیادی دارد. سیستم عامل لپ‌تاپ‌های APPLE مکینتاش است که به روان بودن و بدون باگ بودن معروف است.

هر ساله اپل با معرفی تکنولوژی های جدید در لپ تاپ ها طرفداران خود را شگفت زده می کند. کاربرانی که به دنبال یک برند خاص و با کیفیت و لاکچری هستند معمولا لپ تاپ اپل سری های Macbook Pro ,Macbook Air را خریداری می کنند که البته جزو لپ تاپ های ارزان قیمت نیستند و برای تهیه آنها باید هزینه زیادی بپردازید .

لپ تاپ اپل

خرید لپ تاپ دل

شرکت آمریکایی Dell محصولات خود را بسیار پرقدرت، زیبا و با کیفیت تولید می کند ، سری‌های محبوب لپ تاپ گیمینگ دل مانند Rugged، Alienware و سری لپ تاپ های صنعتی و دانشجویی دل مانند  Latitude ، XPS می‌باشند.البته این دستگاه ها فعلا در بازار ایران محدود هستند .

خرید لپ تاپ

خرید لپ تاپ ریزر

برند آمریکایی گیمینگ ریزر در سال 2005 با هدف تولید و عرضه محصولات گیمینگ و حرفه ای تاسیس شد، لپ تاپ گیمینگ ریزر بسیار خاص و با کیفیت است این لپ تاپ ها طرفداران بسیاری در بین گیمرها دارند.و طراحی ظاهری آنها منحصر به فرد و ساده است و البته کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند . 

لپ تاپ razer

خرید لپ تاپ هواوی

کمپانی چینی هواوی را اکثر ما با تولید گوشی موبایل و تجهیزات مخابراتی می‌شناسیم ، اما در سال‌های اخیر هواوی ، مانیتور و قطعات جانبی خوب و با کیفیتی عرضه کرده است .

خرید لپ تاپ گیگابایت

شرکت گیگابایت در سال 1986 با تولید قطعات کامپیوتری به صورت تخصصی وارد بازار قطعات و سخت افزار کامپیوتر شد. این کمپانی اخیرا با برند Aorus  در زمینه لپ تاپ گیمینگ گیگابایت فعالیت های بسیار چشمگیری داشته . و به خاطر کیفیت ساخت مطلوب قطعات و ذهنیت خوب کاربران از پیشینه این برند امیدوار است بتواند فروش خوبی از لپ تاپ های گیمینگ Aorus داشته باشد .

لپ تاپ مایکروسافت

این کمپانی آمریکایی در سال 1975 تاسیس شد. مایکروسافت عظیم ترین شرکت نرم‌افزاری در دنیا است. اما حوزه فعالیت خود را گسترش داده و دست به تولید تبلت، موبایل کامپیوتر زده است. لپ تاپ مایکروسافت Surface با طراحی بسیار زیبا و مینیمال محبوبیت زیادی بین کاربران کسب کرده . اگر لپ تاپ با کیفیت ، باریک و سبک میخواهید برای کار های روزمره سرفیس های مایکروسافت انتخاب خوبی هستند .

انواع کاربری لپ تاپ

اگر تصمیم به خرید لپ تاپ گرفته اید ، در ابتدا باید بدانید که کاربری شما چیست و چقدر بودجه برای خرید لپ تاپ در نظر گرفته اید . بر اساس اولویت ها و نوع کاربری ، لپ تاپ ها در دسته بندی متنوع مثل گیمینگ ، اداری ، خانگی و ... طبقه بندی می شود و هر کاربر میتواند بسته به نیازش بهترین لپ تاپ را خریداری کند .

خرید لپ تاپ گیمینگ

توجه کنید لپ‌تاپ‌‌های گیمینگ به جز قابل‌حمل بودن، دارای صفحه نمایش های مناسب گیمینگ با نرخ به روز رسانی و زمان پاسخگویی حداقلی هستند. شاید با یک لپ‌تاپ‌ معمولی خانگی بتوانید یک بازی کامپیوتری را اجرا کنید ولی مسلما با FPS معمولی روبه پایین و کیفیت نامطلوبی میتوانید بازی کنید چون سخت افزار لپ تاپ گیمینگ مناسب اجرای انواع بازی های روز دنیا با FPS یا فریم ریت مناسب گیمرها و استریمرها است. برای گیمرهای حرفه‌ای لپ‌تاپ‌ گیمینگ باید دارای سخت‌افزار قدرتمندی باشد تا بتوانند بازی‌های جدید و بروز را به راحتی و روان اجرا کنند و از گیم پلی آن بازی کامپیوتری لذت کافی را ببرند. برای خرید لپ تاپ گیمینگ قدرتمند باید مبلغ زیادی پرداخت کنید. زیرا هرچه سخت افزار قدرتمندتر و حرفه ای تر باشد قیمت لپ تاپ گیمینگ هم به مراتب بالاتر می رود.

خرید لپ تاپ گیمینگ

خرید لپ تاپ دانشجویی

لپ تاپ‌ دانشجویی باید در کنار قیمت ارزان ، نمایشگر با کیفیت، سخت افزار مناسب و وزن سبکی داشته باشد . وزن سبک لپ تاپ برای دانشجویان به دلیل قابلیت حمل نقل بهتر از مهمترین ویژگی ها محسوب می‌شود. قیمت لپ تاپ دانشجویی رابطه مستقیم با رشته تحصیلی دانشگاهی و شغل آینده شما دارد. دانشجویان رشته‌های مدیریت و انسانی به سخت افزارهای سبک تر و ارزانتر و دانشجویان رشته‌های عمران، گرافیک، مکانیک ، الکترونیک و ... به سخت افزارهای قدرتمندتری برای انجام پروژه های دانشجویی خود احتیاج دارند.

خرید لپ تاپ دانشجویی

خرید لپ تاپ برای کار های گرافیکی

برای کسانی که معمار ساختمان هستند ، طراحی های عمرانی دارند ،گرافیست یا تدوینگر ویدئو هستند پیشنهاد ما یک لپ تاپ با گرافیک قدرتمند حداقل 6 گیگابایتی است. پردازنده‌ حرفه‌ای با تعداد هسته های زیاد ، فرکانس مبنای قدرتمند ، کارت گرافیک با حافظه بالا و رم اجرایی حداقل 16 گیگابایت از واجبات خرید لپ تاپ گرافیکی مناسب برای شما است.

خرید لپ تاپ مهندسی

در خرید لپ تاپ مهندسی باید دقت کنید قدرت پردازش پردازنده ، باید با نرم افزارهای مورد استفاده شما همخوانی داشته باشد. برای بعضی از رشته‌های مهندسی مانند مهندسی مکانیک، عمران، معماری و ... که از نرم افزارهای 3 بعدی مانند اتوکد و 3D Max استفاده می کنند برای رندر گیری راحت تر و سریعتر در کنار پردازنده قدرتمند، رم با حافظه بالا ،کارت گرافیک قوی و حافظه SSD نیاز است . قیمت لپ تاپ‌ مهندسی  با توجه به سخت افزار قدرتمند و کاربردی آن نسبت به لپ تاپ های دانشجویی و حتی از بعضی لپ تاپ های گیمینگ بالاتر است.

خرید لپ تاپ اداری

شما برای خرید لپ تاپ‌‌ اداری نیاز به پرداخت هزینه زیادی ندارید چون این امور معمولا پردازش محور هستند و نیاز به پردازنده قوی و یا گرافیک مجزا ندارند . شما می توانید با خرید لپ تاپ ارزان قیمت نیاز های خود را مرتفع سازید.لپ تاپ اداری مناسب انجام اموری مانند تهیه گزارش برای شرکت استفاده از نرم افزار Office ,Adobe PDF،تهیه عکس و مطالب، وب گردی، حسابداری و... . برای خرید لپ تاپ با هر کاربری و همچنین مشاوره و راهنمایی برای انتخاب مناسب با پشتیبانی فنی تیم تکنوکده در ارتباط باشید.

خرید لپ تاپ از تکنوکده 

اگر نیاز به لپ تاپ با گارانتی معتبر دارید میتوانید با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تکنوکده در ارتباط باشید و از همکاران ما مشاوره تخصصی دریافت کنید . فروشگاه اینترنتی تکنوکده مرجع فروش لپ تاپ در اصفهان است و ارسال به سراسر کشور دارد . 

همچنین اگر قصد اسمبل حرفه ای سیستم های گیمینگ ، رندرینگ و ... دارید میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید . تکنوکده مرجع تخصصی اسمبل سیستم های گیمینگ در اصفهان است .

ادامه مطلبShow less

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد