مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Dell Gaming G5 15 5500 i7 (10750H) - 16GB - 1TB SSD - 8GB(RTX 2070) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی دل Dell Gaming G5 15 5500 i7 (10750H) - 16GB - 1TB SSD - 8GB(RTX 2070) Laptop

کد محصول:
3643
برند:
43,789,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(52 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

 Dell Gaming G5 15 5500 I7 (10750H) - 16GB - 1TB SSD - 8GB(RTX 2070) Laptop

خرید لپ تاپ دل گیمینگ G5 5500

لپ تاپ مدل Dell G5 15 5500 از لپ تاپ های بسیار جذاب از سری مخصوص بازی تولیدی کمپانی Dell می باشد. این محصول از پردازنده مرکزی i7 اینتل مدل ۱۰۷۵۰H با کش ۱۲ مگابایتی برخوردار می باشد همچنین از ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 نیز بهره گرفته و ذخیره و نقل و انتقال داده ها نیز برروی یک ترابایت SSD M.2 اجرا می گردد. پردازشگر گرافیکی این محصول در کمپانی انویدیا از مدل Geforce RTX2070 با 8 گیگابایت حافظه پردازشی جداگانه تولید شده که قادر است جهت مرورگری وب، اعمال گرافیکی حرفه ای، بازی، تماشای ویدیو و فعالیت های روزانه و تخصصی بهینه باشد. صفحه نمایشگر آن ۱۵.۶ اینچ دارای دقت FHD و یک روکش مات می باشد. لپ تاپ دل گیمینگ جی5 از نظر درگاه های ورودی و خروجی هیچ نقصی در مقایسه با سایر تولیدات هم رده خود نداشته و جهت ارتباط با انواع ابزارهای جانبی مشکلی ندارد. درگاه های آن عبارتند از USB 3.2، HDMI، USB Type-C که توانایی پشتیبانی از Thunderbolt درگاه شبکه و جک ۳.۵ میلی متری را دارد.

لپ تاپ گیمینگ دل جی 5 به یک صفحه کلید جزیره ای شکل کامل دارای کلیدهای ماشین حساب و مالتی مدیا تجهیز گردیده است. حد فاصل کلیدهای آن از هم استاندارد بوده و قادر است با دقت و سرعت بسیاری تایپ گردد. بعلاوه در بخش پایینی لبه جلویی آن نیز یک لایت بار دارای تراکم رنگی ۲۴۰۰۰ رنگ تعبیه شده است تا در موقع تاریکی فضا، با در نظر گرفتن برنامه و تصاویر اجرایی بر روی مانیتور، فضای دراماتیکی را برای استفاده کنندگان خود ایجاد نموده است. همچنین از باتری آن مدل سه سلولی لیتیوم - یونی دارای گنجایش ۶۸WHr بهره می برد که در هنگام وبگردی و اتصال بی سیم تا ۴ ساعت فعالیت و شارژدهی امکان پذیر است. ناگفته نماند که این عدد در حالات گوناگون افزایش و یا کاهش می یابد. در مجموع لپ تاپ گیمینپ دل مدل G5 5500 یک تولید بالارده با کارکرد ویژه و توانایی اجرای امور حرفه ای و روزانه به شمار می رود. طراحی و کیفیت ساخت آن نیز قابل قبول بوده و از انواع خوب در رده کاربری مالتی مدیا در نظر گرفته می شود. لپ تاپ Gaming G5 جهت گیمرها، طراحان، گرافیست ها، دانشجویان مهندسی و افرادی که در جستجوی یک لپ تاپ مناسب و کارآمد هستند، مناسب می باشد.

معرفی Dell Gaming G5

کمپانی دِل اخیرا لپ تاپیی بسیار خوش ظاهر و نوین سری مخصوص بازی G5 را به بازار ارائه نموده است . لپ تاپ مخصوص بازی دل INSPIRON G5 5500 از به روزترین انواع این سری محسوب می شود . انواع اينسپايرون سري G شرکت بزرگ دل كه در اين کمپانی با ظاهري فوق العاده جهت افرادی كه به طور حرفه اي بازی را انجام می دهند و نیز عملیات گرافيكي و تدوينی تولید گردیده است. بکارگیری به روزترین فناوری ها و برخورداری از پردازنده نوین نسل 10 اينتل و گرافيك قوی كه در اين مدل محصول وجود دارد خيال استفاده کنندگان را در بکارگیری انواع نرم افزارهاي گرافيگي و محاسباتي گوناگون راحت نموده است. جهت افرادی که طرفدار لپ تاپ های مخصوص بازی می باشند، کمپانی دل اقدام به ارائه یک محصول با کیفیت بالا نموده است که البته خصوصیات ویژه ای هم در آن افزوده شده است. در این مقاله به بررسی خصوصیات فنی و ویژگی های لپ تاپ دل g5-5500 خواهیم پرداخت. محصول دل g5-5500 اگرچه از قیمتی بالا برخوردار است و احتمالا تهیه آن جهت کاربران طیف عادی جامعه کمی مشکل است ولی با قدرت و سرعت زیاد پردازشی آن، همه نیازهای کاربری را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت رفع می نماید.

ظاهر و طراحی Dell Gaming G5

مشخصات لپ تاپ گیمینگ دل g5 5500

صفحه نمایشگر بکار رفته در این محصول دل از برترین و با کیفیت ترین ها در مدل خود محسوب می گردد، این صفحه نمایش 15.6 اینچی مدل IPS دارای رزولوشن HD 1920×1080 و نرخ به روزرسانی 144Hz می باشد که قادر است تصاویری شفاف و با دقت بسیار بالا را جهت استفاده کنندگان خود به نمایش درآورد، اغلب این لپ تاپ ها همان صفحه نمایشگر 60 HZ را برای خود انتخاب می نماید چراکه با در نظر داشتن این موضوع که سخت افزار مورد نیاز یک پنل 144 HZ می باشد که اکثر لپ تاپ ها توانایی پردازش آن را نخواهند داشت، این محصول به آسانی خواهد توانست با روشن نمودن ویژگی Ray-tracing و به روزترین تنظیمات گرافیکی از پس به روزرسانی این صفحه نمایش نیز برآید که لذت انجام گیم را برای کاربران دوچندان خواهد نمود. مقدار روشنایی این صفحه نمایش مناسب بوده و دقت نمایش رنگ آن در گیومت sRGB نیز 59 درصد می باشد که کاملاً جهت بازی های رایانه ای تنظیم شده است. تنها نقطه ضعف لپ تاپ Dell Gaming G5 5500 فقدان وجود فناوری G-sync و HDR در این پنل می باشد. علاوه بر این، خاصیت مات بودن صفحه نمایش سبب می گردد تا لپ تاپ دل g5-5500 در موقع قرار گیری در زیر نور مستقیم خورشید، نور را بازتاب ننماید و این بدین مفهوم است که کاربران به آسانی قادر خواهند بود از آن در هر شرایطی جهت انجام فعالیت های روزمره و حتی بازی بهره ببرند.

پردازنده و رم Dell Gaming G5

لپ تاپ مدل دل g5-5500 از یک پردازنده ی مرکزی i7 اینتل مدل 10750H دارای کش 12 مگابایتی برخوردار می باشد که از قدرتمندترین پردازنده های تولید شده از اینتل مناسب جهت محصولات گیمینگ است. این لپ تاپ G5 15 5500 از 8 گیگا بایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه SSD جهت ذخیره و نقل و انتقال داده ها بهره مند است. این امر سبب گردیده است تا کاربران قادر باشند سرعت خروجی بسیار زیادی از نرم افزارهای تدوین فیلم داشته و نیز مناسبترین و جدید ترین بازی های ارائه شده به بازار هم بر روی آن قابلیت اجرا داشته باشند. لپ تاپ مدل دل g5-5500 همچنین دارای سخت افزارهایی بسیار قوی بوده و پردازنده مرکزی آن قادر به پشتیبانی کاربری های پردازشی و سنگین از لحاظ گرافیکی می باشد.

بر اساس تحقیق های انجام شده پردازش های گرافیکی محصول مدل دل g5-5500 توسط پردازنده تولیدی کمپانی انویدیا مدل Geforce GTX 1650Ti انجام گرفته که قادر می باشد به مرورگری وب، عملیات مربوط به گرافیک حرفه ای، گیم ها، تماشای ویدیو و فعالیت های روزانه بپردازد. لپ تاپ Dell Gaming G5 15 5500 به یک صفحه کلید مدل جزیره ای کامل دارای کلیدهای ماشین حساب و مالتی مدیا تجهیز گردیده است. فاصله کلیدهای آن از هم استاندارد بوده و توانایی انجام دقیق و سریع تایپ را دارد. از سویی دیگر نور پس زمینه صفحه کلید نمایی ویژه را برای آن ایجاد می نماید. این لپ تاپ با کمک امکانات ارتباطی که برای کاربران خود ایجاد نموده است، جهت متصل نمودن انواع گوناگون ابزارهای جانبی مناسب می باشد.

درگاه های Dell Gaming G5

درگاه های ایجاد اتصال محصول مدل دل g5-5500 عبارتند ازUSB 3.0 ،HDMI، درگاه شبکه، AUX، Type-C و کارت خوان که برای علاقه مندان این امکان را فراهم می نماید تا به آسانی فایل ها و عکس های خود را بین لپ تاپ گیمینگ دل G5 15 5500 و سایر لپ تاپ های جانبی منتقل نمایند. چنانچه به درگاه های بیشتری احتیاج باشد جهت برطرف نمودن این مسئله کافی است از یک هاب استفاده نمایید. طراحی و کیفیت ساخت G5 5500 را کاملا قابل قبول بوده و از جمله انواع شناخته شده در سری کاربری مالتی مدیا به شمار می آیند.

محصول مدل دل g5-5500 جهت طراحان، گرافیست ها، دانشجویان مهندسی و افرادی که به یک لپ تاپ مناسب و کارآمد و حرفه ای جهت انجام نرم افزارهای سنگین احتیاج دارند مناسب بوده تا بدین وسیله قادر باشند به آسانی تمامی نیازهای خود را با در نظر گرفتن نیاز به پردازش بسیار سریع رفع نمایند.

برخورداری از یک لپ تاپ مناسب که فقط با فشردن کلید پاور بتواند قدرت و کارایی بسیار بالا را به علاقه مندان خود ارائه دهد نیاز هر گیمر به شمار می رود، محصول 15 اینچی دل مدل Inspiron G5 GAMING 5500 – A لپ تاپی ظاهرا ساده ولی بسیار قوی می باشد که کاربران و استفاده کنندگان را قادر می نماید لحظاتی زیبا و دلنشین را در هنگام استفاده تجربه نمایند.

عملکرد Dell Gaming G5

سخت افزار تعبیه شده در این محصول از جدیدترین و قدرتمندترین سخت افزارهای ارائه شده به بازار می باشد، پردازنده مرکزی آن نیز محصولی از کمپانی اینتل سری Core i7 مدل 10750H و دارای فرکانس 2.60GHz می باشد که در حالت پایه 5.00GHz و در حالت بوست، 12 مگابایت کش، 6 هسته فیزیکی و 12 هسته مجازی را داراست که به همراه پردازنده گرافیکی تولیدی کمپانی انویدیا مدل GeForce GTX 1660TI GDDR6 دارای 6 گیگابایت حافظه، 16 گیگابایت حافظه رم مدل DDR4 فعالیت نموده و یکی از تواناترین های موجود در جامعه به شمار می رود.

خرید لپ تاپ دل Gaming g2 15 5500

از لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Inspiron G5 GAMING 5500 در آزمون عملکرد انتظار زیادی می رفت، این لپ تاپ در آزمون گیم Far Cry: New Dawn با به روزترین تنظیمات گرافیکی قادر شد میانگین 77 فریم در ثانیه را ارائه دهد که با توجه به نرخ به روزرسانی پنل و بروز بودن بازی عددی بسیار خوب می باشد ، البته به سبب ایجاد فشاری که این بازی با به روزترین تنظیمات بر این لپ تاپ وارد می نمودند صدای بلندگوهای آن کاملاً در میان صدای ایجاد شده از فن گم شد و بنابراین می بایست به کاربران خاطر نشان شود که چنانچه بخواهید بیشترین لذت را از انجام یک گیم در این محصول ببرید توصیه می گردد از یک هدفون یا هدست مناسب نیز بهره ببرید. در آزمون PC MARK 10 این محصول امتیاز 2777 و در آزمون Unigine Heaven 4.0 امتیاز 4483 را با حداقل فریم 9.5 و حداکثر فریم 316 را حاصل نمود. صفحه کلید این لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Inspiron G5 GAMING 5500 می باشد.

باتری Dell Gaming G5

لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Inspiron G5 GAMING 5500 دارای یک باتری با کیفیت بالاست که توانایی شارژ توسط یک آداپتور 240W را داراست در آزمون انجام شده این محصول توانایی پخش فیلم به مدت 6 ساعت و 34 دقیقه را جهت کاربران داشت، البته با در نظر گرفتن مدل ساختار آن توصیه می شود همیشه آداپتور شارژر در دسترس باشد. باتری این لپ تاپ نیز از مدل چهار سلولی دارای گنجایش 60Whr وات ساعت می باشد. استفاده کنندگان می توانند در هنگام وبگردی با متصل شدن به شبکه Wi-Fi تقریبا 5 ساعت با آن کار کنند. با کمک پردازنده مرکزی قوی Dell Gaming G5 5500  که توان خیلی بالایی جهت فعالیت دارد باتری ۴ سلولی آن می تواند به آسانی از رقبای هم رده خود سبقت بگیرد. در مجموع این لپ تاپ جهت افرادی که به گیم و یا عملیات سنگین گرافیکی و مهندسی مشغول هستند، پیشنهاد می گردد.

بیشترین سرعت ممکن

این نوت بوک از یک پردازنده مرکزی قوی نسل دهم کمپانی اینتل Core i7 10750H که 6 هسته مرکزی و 12مگابایت حافظه کش نیز دارد برخوردار است. پردازشگر گرافیکی GTX2070 با دارا بودن 8 گیگابایت اختصاصی و 16 گیگابایت رم از مدل DDR4 می باشد که قابلیت ارتقاء تا 32 گیگابایت را هم دارد. حافظه داخلی آن نیز از یک هارد دیسک با ظرفیت یک ترابایت و 1TB حافظه SSD نسل جدید و سرعت بالای m.2 بوجود آمده که گنجایشی مناسب جهت ذخیره انواع فایل های پر حجم و سریع به طور هم زمان را دارد.

تصاویر نمایشی بی مانند Dell Gaming G5

لپ تاپ مخصوص بازی دل INSPIRON G5 5500 به صفحه نمایشگری 15.6 با وضوح FULL HD IPS Anti Glare در رزولوشن 1080×1920و روکشی مات تجهیز شده است. این نمایشگر با کیفیت، مورد علاقه اکثر گیمرها به شمار می رود وآن ها را قادر می سازد تا ساعت ها بدون خستگی چشم با آن کار کنند. این لپ تاپ از وزنی معادل 2.34 کیلوگرم، سایزی متناسب و خوب در مقایسه با رقیبان خود برخوردار است و جهت جابه جایی دائمی نیز مناسب می باشد.

مهندسی شده و مناسب برای ماجراجویی

عکس لپ تاپ دل G5 5500

صداهای زنده:  لپ تاپ Dell Gaming G5 5500 مجهز به بلندگوهایی دوگانه از مدل Nahimic 3D Audio جهت گیمرها بوده که این امکان را فراهم می کند هر مدل حمله ای بسیار واضح به گوش برسد. همچنین امکان انجام بازی با وضوح زیاد در تنظیمات با نور کم و با کیبوردی با نور پس زمینه و روشنایی شاسی کنترل شده وجود دارد.

بازی مهیج تر: یک نرم افزاری ابتکاری که به طور ویژه جهت بهبود تجربه گیم علاقه مندان، تنظیم گردیده است به مدیریت دقیق تمامی تنظیمات بازی و سیستم، حل مسائل و مدیریت زمان خواهد پرداخت.

کالیبره کردن کنترل ها

با این عمل کاربران بر محیط سخت افزاری و نرم افزاری خود کنترل پیدا خواهند نمود. بعلاوه امکان تنظیم سخت افزارهای هر بازی و شخصی سازی فضا و دیگر تنظیمات نیز وجود دارد تا نرم افزارها همانگونه که کاربر می خواهد به نظر برسند و بدون هیچ گونه مشکلی در گیم پلی و یا سایر اعمال از لحاظ ظاهری تعریف گردند. رابط های کاربری راحت، تمامی تنظیمات گوناگون سیستم را با بخش کتابخانه بازی پیوند داده و دسترسی به داده های بازی را آسان تر می نماید. مرکز فرماندهی کاربران را قادر می سازد تا با دسترسی راحتتر به بازی ها و مدیریت دقیق تنظیمات جهت هر کاری، یک نمایه بازی ویژه را تولید نموده و بدون اهمیت مکان اجرای آن، مطابق میل و نظر کاربر عمل نماید. این نرم افزار خلاقانه به صورت ویژه طراحی شده تا تجربه بازی برای علاقه مندان را بهبود بخشیده ، همه تنظیمات گیم و سیستم های آن را مرتب و منظم نماید و مسائل مربوطه را حل و به مدیریت زمان بپردازد.

کاربران قادر خواهند بود بدین وسیله بر سخت افزار و فضای نرم افزاری خود کنترل پیدا نمایند و علاوه بر اینکه سخت افزار را جهت انجام هر بازی تنظیم نمایند ، به تنظیمات محیط و شخصی سازی آن نیز بپردازند تا نرم افزارها بطور دقیق همانگونه مورد نظر است و بدون ایجاد تداخل در بازی، به نظر رسیده و حس شوند.

همه تنظیمات سیستم های گوناگون کاربران را با کتابخانه بازی پیوند داده و دسترسی به داده های بازی را آسان می نماید. اهمیتی ندارد که منبع آن چه چیزی است، مرکز فرمان به کاربران این امکان را می دهد تا با دسترسی راحتتر به بازی ها و توانایی تنظیم دقیق بازی نمایند. همچنین یک نمایه بازی ویژه را ایجاد نموده و تمایلات و علاقه مندی های کاربران در نظر گرفته شود.

جمع بندی و نتیجه گیری

محصول نوت بوک 15 اینچی دل مدل Inspiron G5 GAMING 5500 – A ترکیبی از خصوصیات ویژه همراه با مسائلی خاص می باشد که سبب می گردد کاربران یا کاملا به آن علاقه مند شده و یا کاملاً از آن تنفر داشته باشند، با در نظر گرفتن پنل 144Hz، سخت افزاری بسیار قدرتمند و جلوه های خاص آن می توان اظهار داشت هدف لپ تاپ دل گیمینگ 5500 استفاده کنندگانی می باشند که توانایی پردازش و قطعات مورد استفاده در لپ تاپ برای آن ها ارجح تر بوده و در مقایسه با ظاهر و شکل آن اهمیت بالاتری دارد. اگر چنانچه از این مدل کاربران باشید این محصول گزینه ای مناسب برای شما محسوب می-گردد.

برای خرید لپ تاپ گیمینگ Dell G5 15 5500 میتوانید از طریق سایت تکنوکده ثبت سفارش انجام دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-dell

مشخصات

ابعاد
365X254X21.6 میلی متر
وزن
2.34 کیلوگرم
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
RTX 2070 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
8 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
15.6inch FHD(1920x1080) 300ni ts WVA Anti-Glare LED Backlit Display(non-touch), 300Hz refr esh rate
درایو نوری
ندارد
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Killer(TM) Wi-Fi 6 AX1650 (2x2 ) 802.11ax Wireless
بلوتوث
Bluetooth 5.1
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
توضيحات پورت Thunderbolt
Thunderbolt™ 3 Port (USB 3.1 Gen 2 Type-C™ with support for 40 Gbps Thunderbolt and DisplayPort)
نوع باتری
4 سلولی
سیستم عامل
windows 10
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 68 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
365X254X21.6 میلی متر
وزن
2.34 کیلوگرم

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
15.6inch FHD(1920x1080) 300ni ts WVA Anti-Glare LED Backlit Display(non-touch), 300Hz refr esh rate

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
RTX 2070 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
8 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Killer(TM) Wi-Fi 6 AX1650 (2x2 ) 802.11ax Wireless
بلوتوث
Bluetooth 5.1
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
توضيحات پورت Thunderbolt
Thunderbolt™ 3 Port (USB 3.1 Gen 2 Type-C™ with support for 40 Gbps Thunderbolt and DisplayPort)

امکانات

درایو نوری
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
4 سلولی
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 68 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
windows 10
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد