مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ASUS F571GT-BQ928T i5 (9300H) - 8GB - 1TB SSD - 4GB(GTX 1050) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس ASUS F571GT-BQ928T i5 (9300H) - 8GB - 1TB SSD - 4GB(GTX 1050)

کد محصول:
3633
برند:
23,518,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(17 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

ASUS F571GT-BQ928T I5 (9300H) - 8GB - 1TB SSD - 4GB(GTX 1050) Laptop

نقد و بررسی اجمالی لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T

خرید لپ تاپ ایسوس مدل FA571GT

از بهترین و باکیفیت ترین محصولات برند مشهور ایسوس می توان به معرفی لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T پرداخت که طرفداران بسیاری نیز داشته است. این محصول از پردازنده مرکزی i5 سری 9 بهره مند است و حافظه کش که این پردازنده دارا است 12 مگابایتی می باشد. از دیگر ویژگی های اصلی این سیستم می توان به حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایتی از نوع DDR4، حافظه ذخیره سازی اس اس دی با ظرفیت 1 ترابایت اشاره نمود. کمپانی ایسوس‌ برای این محصول خود از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX1650 بهره برده است که از حافظه 4 گیگابایتی برخوردار است. مشخصات دیگر لپ تاپ تولیدی ایسوس شامل صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی، پورت های مورد نیاز کاربر می باشد. لازم به ذکر است که پورت های موجود شامل پورت USB 2، پورت Type-C، پورت USB 3 ، درگاه HDMI است. باتری بکار برده شده در این سیستم یک باتری سه سلولی می باشد که امکان تعویض آن برای کاربر فراهم گردیده است و دارای ظرفیت 42 وات ساعت می باشد. ایسوس از پردازنده تولیدی کمپانی اینتل به عنوان پردازنده مرکزی این دستگاه استفاده نمود که دارای مشخصاتی همچون فرکانس متغیر 2.6 تا 4.5 گیگاهرتزی، چهار هسته حقیقی و چهار هسته مجازی می باشد. گفتنی است که این پردازنده از محصولات نسل نهم این برند به شمار می رود که قطعا جز قدرتمندترین تولیدات محسوب می گردد و می تواند کاربران را در انجام امور مختلف نظیر امور پردازشی و محاسباتی یاری نماید. جهت انجام امور سنگین این پردازنده با مدل 9750H گزینه ی بی نظیری خواهد بود.

برای لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T همانطور که ذکر شد حافظه رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته شده است که از نوع DDR4 می باشد و دارای فرکانس 2400 مگاهرتز است. امکان پردازش پلاگین ها و علاوه بر آن وی اس تی های سنگین با وجود این پردازنده فراهم می گردد و از سرعت بالایی بهره مند می باشد که در انجام امور پردازشی و محاسباتی عملکرد سریعی را شاهد خواهیم بود. در ادامه با نقد و بررسی لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T با ما همراه باشید.

مقدمه لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T

مشخصات لپ تاپ ایسوس BQ928T

ایسوس‌ از برندهای معروف و مشهور در عرصه تولید لپ تاپ و قطعات کامپیوتر می باشد که باکیفیت ترین و قدرتمندترین محصولات را به تولید می رساند. در این مقاله به معرفی لپ تاپ F571 GT خواهیم پرداخت و کاربردها و کارایی هایی که در زمینه استودیو دارا است را بررسی خواهیم نمود. لازم به ذکر است که این سیستم تنها جهت انجام کارهای استودیو و کار در آن نبوده و تمامی کاربران با کاربری های مختلف می توانند به استفاده از آن بپردازند اما ما در اینجا در زمینه استودیو به بررسی خواهیم پرداخت. در استودیوها لپ تاپ ها اهمیت بسزایی داشته و جایگاه مخصوصی در آنجا به خود اختصاص داده اند. امروزه شاهد استفاده از یک لپ تاپ برای تنظیم آثار خواننده ها بوده ایم که حاکی از پیشرفت بالای آنها داشته است.

لپ تاپ معرفی شده یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند و باکیفیت از محصولات تولیدی برند ایسوس‌ به شمار می رود که جز سری VivoBook Gaming دسته بندی می گردد. پردازنده 6 هسته ای بکار برده شده با نام Intel Core i5-9300H قدرت بسزایی را به این سیستم بخشیده است که از تولیدات نسل نهم اینتل محسوب می گردد. از دیگر سخت افزارهای بکار برده شده برایASUS F571GT-BQ928T پردازنده گرافیکی تولیدی انویدیا با نام Nvidia GeForce GTX 1650 می باشد که از حافظه اختصاصی با ظرفیت 4 گیگابایت برخوردار است این حافظه از نوع GDDR5 می باشد. ایسوس‌ برای این دستگاه حافظه داخلی با ظرفیت 1000 گیگابایتی استفاده نموده که جز حافظه های پرسرعت PCle NVMe محسوب می گردد. کاربر در صورت نیاز می تواند هارد دوم از نوع HDD و یا SDD به این لپ تاپ بیفزاید تا از حافظه بیشتری بهره مند گردد. صفحه نمایش این محصول یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده که در ساخت آن از پنل IPS استفاده شده و بصورت مات به تولید رسیده است که مات بودن نمایشگر مانع از انعکاس نور در محیط های باز و پرنور گردیده است و آسیب کمتری به چشم کاربر وارد خواهد کرد.

ASUS F571GT-BQ928T گیمینگ یه لپ تاپ میان رده گیمینگ محسوب می گردد و می توان گفت یک لپ تاپ نیمه حرفه ای می باشد. لازم به ذکر است که این محصول به عنوان بهبود یافته و تکامل یافته لپ تاپ F570 معرفی گردیده است که ایسوس برای آن از پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمندی بهره برده است و علاوه بر آن از سیستم خنک کننده بسیار خوب، مادربورد تقریبا حرفه ای استفاده گردیده است. گفتنی است که این محصول دارای دو فن جداگانه بوده و شاهد بهره گیری از پردازنده سری H به جای سری U بوده ایم.

طراحی ظاهری لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T

عکس لپ تاپ ایسوس مدل F571G

طراحی لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T با دقت بالایی انجام گرفته است و طراحی آن یک لپ تاپ بالارده باکیفیت و قدرتمند را برای کاربر تداعی می نماید. لازم به ذکر است که طراحی انجام گرفته بر روی این سیستم چندان مشابه یک لپ تاپ گیمینگ محسوب نمی گردد. این محصول با وزن 2.14 کیلوگرم تولید و عرضه شده است که وزن مطلوبی برای یک لپ تاپ 15.6 اینچی محسوب می گردد. گفتنی است وزن ASUS F571GT-BQ928T در قیاس با نسل پیش خود دارای 250 گرم وزن بیشتر می باشد و این میزان وزن بالاتر به دلیل بهره گیری از سیستم خنک کننده و سخت افزار قدرتمندتر می باشد. جهت ساخت قاب پشتی و داخلی ایسوس به استفاده از پلاستیک باکیفیت پرداخته است و جهت کاهش وزن و ضخامت شاهد عدم وجود درایو نوری خواهیم بود که ضخامت سیستم را به 22 میلی متر رسانده است.ASUS F571GT-BQ928T  گیمینگ با وجود وزن و ضخامت مطلوب از امکان جابه جایی و حمل راحت تری برخوردار می باشد و کاربران دچار سختی نخواهند شد.

پلاستیک باکیفیت و مقاومی برای ساخت قاب پشتی این دستگاه استفاده شده است که موجب کاهش وزن لپ تاپ نیز شده است و حمل آن را راحت تر نموده است. طراحی قاب پشتی کاملا ساده انجام گرفته و از شکل و طراحی خاصی بهره مند نبوده است و یک قاب کاملا یکنواخت را شاهد هستیم. رنگ قاب پشتی تقریبا تیره بوده که سبب می گردد جای اثرانگشت را بر روی خود حفظ کند و از نقاط منفی این محصول به شمار می رود. در وسط قاب پشتی می توان لوگوی ایسوس را مشاهده نمود. برای ساخت قسمت زیرین سیستم نیز ایسوس به استفاده از پلاستیک مستحکم و باکیفیت پرداخته است که دارای مقاومت بالایی است.

پلاستیک باکیفیت علاوه بر قاب پشتی و قسمت زیرین در قسمت داخلی لپ تاپ نیز مشاهده می گردد که کاملا مات بوده و همانند قاب پشتی سیستم می باشد. این پلاستیک بکار برده شده در برابر خط و خش مقاومت بالایی از خود به نمایش می گذارد اما شاهد انعکاس اثر انگشت بر روی آن خواهیم بود که در قسمت ها نیز شاهد آن هستیم. ایسوس در قسمت داخلی لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T هیچگونه خطوط موربی در نظر نگرفته است و طراحی ساده ای دارد.

بلندگوهایی که کمپانی ایسوس برای این محصول خود بکار برده است از تولیدات کمپانی معروف Harman Kardon می باشد. محل قرارگیری این بلندگوها در قاب زیرین و در دو طرف سیستم می باشد. این بلندگوها صدای باکیفیت و واضحی را پخش خواهند کرد و رضایت کاربران را در پی خواهند داشت. این بلندگوها از فناوری استریو و دالبی نیز بهره مند هستند و علاوه بر این موارد از نویزگیر نیز برخوردار می باشند که کیفیت صدا را افزایش خواهد داد. وجود این بلندگوها از مزیت های بزرگ این سیستم به شمار می رود.

پورت های موجود در این سیستم می تواند نیاز کاربران را برآورده نماید که شامل پورت USB 3.0 ، درگاه HDMI، پورت USB Type C، پورت LAN و جک هدفون 3.5mm می باشد که در سمت چپ این دستگاه قرار داده شده است و با نگاهی به سمت راست می توان دو عدد پورت USB 2.0 ، ورودی LAN، درگاه اس دی کارت و قفل کنزینگتون را مشاهده نمود. لازم به ذکر است که در سمت چپ ورودی شارژر نیز قرار داده شده است. میان پورت ها فاصله مطلوبی قرار داده شده است تا هنگام کار با آنها کاربر دچار مشکل نشود.

صفحه نمایش لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T

قیمت لپ تاپ ASUS F571GT

صفحه نمایشی که ایسوس برای لپ تاپ گیمینگ ASUS F571GT-BQ928T بکار برده است یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده که از نوع Full HD Wide View می باشد. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می توان به رزولوشن 1920×1080 و نرخ تازه سازی 60 هرتزی اشاره نمود. صفحه نمایش این محصول دارای زاویه دید 178 درجه ای بوده که به با وجود مات بودن نمایشگر دید کاربر را بسیار مناسب خواهد نمود و کاربر به راحتی می تواند در محیط های باز دید خوبی را داشته باشد. با خرید این سیستم نیازی نیست نگران صدمه دیدن چشم خود باشید زیرا در این سیستم از فناوری Reduce Blue Color بهره گرفته شده است. در ساخت این صفحه نمایش از پنل WideView بهره گرفته شده است که همانند پنل IPS می باشد و دارای ویژگی هایی همچون میزان نور و دقت رنگ مناسبی می باشد.

لولای های ASUS F571GT-BQ928T بصورت مخفی و بسیار زیبا طراحی شده است که شکل و ظاهر خاصی را برای این محصول به ارمغان می آورد. پس از باز شدن کاربر می تواند بر روی صفحه کلید تسلط بیشتری داشته باشد. امکان گشودن لولا به میزان 145 درجه وجود داشته و که از استحکام و مقاومت بالایی بهره مند است. در کل می توان گفت این محصول توانسته از لحاظ ظاهری رتبه بالایی را کسب کند.

همانطور که ذکر شد این محصول دارای صفحه نمایش مات می باشد که مانع از انعکاس نور در محیط های پرنور و باز می گردد و دید کاربر را بهتر خواهد نمود. لازم به ذکر است که صفحه نمایش از نور چندان بالایی برخوردار نبوده و مقداری کدر دیده می شود. این صفحه نمایش در مقایسه با مدل هایی همچون VivaBook S، Viva Book Pro، ZenBook پایین تر است.

مشخصات فنی

مشخصات فنی این سیستم نیز از امتیاز بالایی برخوردار بوده و مناسب یک سیستم گیمینگ می باشد. برای این دستگاه پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمندی به کار برده شده است و علاوه بر آن حافظه رم استفاده شده، حافظه ذخیره سازی SSD می تواند یک سیستم بی نظیر را تشکیل دهد که امکان انجام امور پردازشی، محاسباتی و اجرای بازی های سنگین و امور گرافیکی را فراهم می آورد.

ایسوس از هارد ترکیبی برای این سیستم استفاده نموده که بصورت SSD بوده و از ظرفیت 1 ترابایت برخوردار می باشد. با وجود این میزان حافظه امکان انجام امور مختلف توسط کاربر وجود دارد. علاوه بر مزایای مختلف می توان ویندوز را با سرعت بالا اجرا نمود. هارد دوم این سیستم دارای ظرفیت 1 ترابایتی بوده که از چرخش 5400 دور در دقیقه بهره مند است که توسط آن می توان انواع وی اس تی ها را با سرعت بالا اجرا نمود.

کارت گرافیکی که در این سیستم وجود دارد توسط انویدیا به تولید رسیده و NVIDIA GeForce GTX 1650 نام دارد که دارای حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی می باشد که این حافظه از سری GDDR5 VRAM به شمار می رود و جز قدرتمندترین پردازنده های گرافیکی دسته بندی می گردد که امکان اجرای بازی ها و برنامه های گرافیکی سنگین را فراهم می آورد. از مشخصات دیگر این کارت گرافیک می توان به بیت ریت 128 بیت و سرعت بالای آن در پردازش اشاره نمود.

در قسمت قبل نیز ذکر نمودیم که صفحه نمایش لپ تاپ گیمینگ ASUS F571GT-BQ928T یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و دارای کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد. این صفحه نمایش بکار برده شده از نوع Wide View می باشد که از آسیب رسیدن به چشمانتان جلوگیری خواهد نمود. پورت های در نظر گرفته شده برای ASUS F571GT-BQ928T شامل پورت USB Type C و USB 3.1 بوده و علاوه بر آن دارای پورت USB 2 هم می باشد. باتری قوی این دستگاه عملکرد بسیار خوبی را به نمایش می گذارد که یک باتری Cell 3 به شمار می رود.

پردازنده لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T

پردازنده قدرتمند این سیستم توسط کمپانی اینتل به تولید رسیده و Intel Core i5 9300H نام دارد که از پردازنده های مدرن به شمار می رود. هسته های این پردازنده شامل 4 هسته حقیقی و 4 هسته مجازی می باشد. مشخصات دیگر این پردازنده مرکزی شامل فرکانس پایه 2.4GHz ، حافظه کش 8 مگابایتی، اورکلاک 4.1 گیگاهرتزی و بنچمارک 9672 می باشد. با وجود این پردازنده می توانید برنامه های سنگین و بازی های سنگین را اجرا نمایید. این پردازنده در قیاس با Core i7 7700HQ دارای قدرت بالاتری است که این تا 10 درصد می توان آن را قدرتمندتر به شمار آورد.

حافظه رم

لپ تاپ F571GT از حافظه 8GB DDR4 2666MHz برخوردار بوده که کاربر در صورت نیاز می تواند آن را به 32 گیگابایت ارتقا دهد که برای اینکار ایسوس‌ بر روی مادربورد دو اسلات در نظر گرفته است که هر یک از 16 گیگابایت رم پشتیبانی می نماید که هر کدام دارای باس 2666MHz بوده و از نوع DDR4 هستند. هنگام خرید سیستم از حافظه 8 گیگابایتی برخوردار است که مطلوب به شمار می رود.

حافظه داخلی

بررسی تخصصی لپ تاپ ASUS مدل BQ928T

حافظه داخلی این دستگاه حافظه SSD می باشد که این حافظه از نوع PCle Gen 3.0 است و ظرفیت آن برابر با 1 ترابایت می باشد. لازم به ذکر است که امکان ارتقا این حافظه ها وجود داشته و می توانید اقدام به ارتقا آنها نمایید.

کارت گرافیک لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T

 از سخت افزارهای دیگر استفاده شده در لپ تاپ گیمینگ تولیدی ایسوس پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce می باشد که جز پردازنده های گرافیکی نسل دهم این کمپانی قرار دارد. ابن کارت گرافیک دارای حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی بوده که از نوع GTX1650 و 128Bit می باشد. از مشخصات اصلی این کارت گرافیک می توان به بنچمارک 7083 آن اشاره نمود. برای این دستگاه کارت گرافیک مجتمع با پردازنده OnBorad نیز بکار برده شده است که جهت انجام امور عادی وارد مدار می گردد.

باطری

باتری لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928TASUS F571GT-BQ928T از نوع پلیمری 3 سلولی بوده که دارای ظرفیت 42 وات ساعت می باشد. اگر قصد انجام امور عادی و روزانه را دارید این باطری می تواند به مدت 1 الی 3 ساعت شارژدهی را انجام دهد. این باطری داخلی بوده و امکان تعویض در صورتی برایتان فراهم می گردد که قاب زیر سیستم گشوده شود. از اصلی ترین مزایای این باطری قابلیت مدار قطع کن می باشد که پس از شارژ کامل باطری از مدار خارج می گردد و نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به باطری باشید. این باطری در مدت زمان 49 دقیقه به میزان 60 درصد شارژ می گردد. به دلیل بهره گیری از دو فن و سخت افزار قدرتمند شاهد کاهش ظرفیت این باطری در قیاس با نسل پیش آن بوده ایم.

سیستم خنک کننده

سیستم خنک کننده این محصول قدرت بالایی داشته و کمپانی ایسوس برای آنکه سیستم گرمای زیادی را به دلیل پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند تحمل نکند از دو فن مجزا بهره برده است. محل قرارگیری فن ها در پشت دستگاه بوده و عملکرد بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود. خروجی های هوا از طراحی زیبا و خاصی برخوردار هستند. اگر به استفاده زیاد از پردازنده ها بپردازید صدای فن ها زیادتر خواهد شد اما در حالت معمولی صدای اندکی داشته اند. ناحیه محل قرارگیری فن ها گرمای بیشتری را حس خواهیم نمود.

کیبورد، تاچ پد و پورت ها

این لپ تاپ با وجود صفحه کلیدی که دارد امکان تایپ راحت و آسان را فراهم می آورد. کیبورد بکار برده شده دارای فاصله مطلوب میان کلیدها می باشد که به میزان 1.8 میلی متر بوده و کاملا مطلوب به شمار می رود. این کیبورد از نوع جزیره ای می باشد و دارای نور پس زمینه است و زیبایی خاصی را از آن شاهد خواهیم بود.

لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T

در ساخت تاچ پد از فناوری چند لمسی بهره گرفته شده و دارای دقت و حساسیت بالایی در لمس می باشد. هنگام کار با تاچ پد به هیچ عنوان حس لیز خوردن انگشت بر روی آن را حس نخواهید کرد که مزیت بزرگی به شمار می رود. این محصول نیز از دستیار هوشمند ASUS Smart Gesture بهره مند بوده و از طریق آن می توان به انجام کارهای هوشمندانه پرداخت که شامل کشیدن سه انگشت به صورت عمودی و از طریق آن minimize کردن همه ی برنامه های باز می باشد.

پورت هایی که برای این دستگاه توسط ایسوس در نظر گرفته شده است شامل درگاه HDMI، دو پورت USB 2.0، ورودی صدای 3.5 میلیمتری، درگاه Micro SD، پورت USB 3.0 می باشد که این پورت ها در سمت چپ قرار داده شده و پورت هایی همچون درایو نوری DVD RW 3.0 در سمت راست قرار داده شده است. لازم به ذکر است که در سمت چپ می توان خروجی فن ها را مشاهده نمود. فن های بکار برده شده از فناوری ICECOOL Technology بهره مند هستند.

اسپیکرها لپ تاپ ASUS F571GT-BQ928T

دو اسپیکر در این دستگاه قرار داده شده است. که ساخت آن توسط کمپانی معروف و مشهور Harman/Kardon انجام گرفته است. این اسپیکرها صدا را بسیار واضح و باکیفیت پخش می نماید. دپ میکروفون در دو طرف سیستم تعبیه شده است که می تواند در برقراری تماس کمک شایانی نماید. لازم به ذکر است که دستیار صوتی Cortana مایکروسافت و علاوه بر آن Alexa آمازون توسط میکروفون های این سیستم پشتیبانی می گردد.

جمع بندی

لپ تاپ F571GT از بهترین و باکیفیت ترین تولیدات ایسوس‌ به شمار می رود که با وزن و ضخامت اندک به تولید رسیده است که حمل و جابه جایی را برای کاربر راحت تر می نماید. ایسوس به حذف درایو نوری در این دستگاه پرداخته تا به کاهش وزن و ضخامت آن بپردازد. وبکم بکار برده شده از کیفیت مطلوب برخوردار بوده است و امکانات و مشخصات دیگر سیستم شامل صفحه کلید از نوع جزیره ای با نور پس زمینه می باشد. این لپ تاپ می تواند گزینه ی مناسبی جهت خرید توسط کاربران مالتی مدیا و گیمرها باشد. لپ تاپ تولیدی لنوو با نام L340 Gaming اصلی ترین رقیب این سیستم به شمار می رود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-asus

مشخصات

ابعاد
365X254X21.6 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
9300H
حافظه Cache
4 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1050 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
IPS LCD
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
دارد
سیستم عامل
windows 10
توضیحات باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 42 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
365X254X21.6 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
IPS LCD

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
9300H
حافظه Cache
4 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1050 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
دارد

امکانات

درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه

باتری و شارژر

توضیحات باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 42 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
windows 10
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد