مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Dell Vostro 3500 i7 (1165G7) - 8GB - 1TB - 2GB MX330 FHD laptop

لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Dell Vostro 3500 i7 (1165G7) - 8GB - 1TB HDD - 2GB(MX330) laptop

کد محصول:
3384
برند:
24,679,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(76 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

Dell Vostro 3500 I7 (1165G7) - 16GB - 512GB SSD - 2GB(MX330) Laptop

قیمت لپ تاپ دل وسترو 3500

نقد و بررسی اجمالی Dell Vostro 3500

یکی دیگر از نوت بوک های با فروش زیاد و دوست داشتنی Dell، مجموعه نوت بوک های «Vostro» هستند و این شرکت مجددا با عرضه مجموعه نوین دستگاه های «VOSTRO 15-3500» توجه تعداد زیادی از مشتریان را به خود معطوف کرده است. «لپ تاپ 15 اینچی Dell مدل VOSTRO 15-3500» از مجموعه مدل های قوی لپ تاپ های این شرکت است که از نظر شکل، مجلل و به لحاظ کارکرد و بهره وری، ویژگی های مطلوبی دارد و در زمره مدل های پیشرفته این برند می باشد. نمایشگر این دستگاه، 15.6 اینچی و ضدنور و دارای رزولوشن FULL HD است و با بهترین کیفیت طراحی و ساخته شده است. «Dell VOSTRO 3500» برای اشخاص و امور پیشرفته ساخته شده و اینگونه است که با وجود 2 گیگابایت گرافیک، به آسانی قادر به نرم افزار های گرافیکی و یا حتی بازی های خود بر روی آن هستید. درگاه های موجود بر روی دستگاه شامل: دو عدد درگاه USB 3.2، درگاه Ethernet، خروجی HDMI و نیز سوکت شارژ آن در سمت چپ دستگاه هستند. درگاه های USB 3.2 که power share دارند و درگاه Card Reader در سمت راست دستگاه هستند. می توان به پردازشگر مجموعه یازده اینتل 1165G7، کارت گرافیک اختصاصیNVIDIA GEFORCE MX330 2GB DDR5، هارد اس اس دی M.2 NVME HI SPEED و باتری 4 سلولی را می توان جزء ویژگی های فنی حائز اهمیت این مدل دانست. پس در صورتی که تصمیم گرفته اید پردازش های قوی و یا بازی های ویدویی را به آسانی اجرا کنید، «Dell VOSTRO 3500» گزینه خوبی برایتان خواهد بود. لپ تاپ «VOSTRO 15-3500» جزء مجموعه اخیر لپ تاپ های خانوادهVOSTRO و از مجموعه 3000 شرکت صاحب نام Dell است. بدنه این مدل، دارای ظرافت و باب دل کاربر است و فرق های بسیاری با مدل هاي پیشین خود دارد. این کالا به لحاظ گوناگونی درگاه تقریبا کامل است و تقریبا به بیشتر احتیاجات کاربران پاسخ داده است.

معرفی Dell Vostro 3500

مشخصات لپ تاپ دل وسترو 3500

لپ تاپ «Dell VOSTRO 3500» دارای جدیدترین سخت افزارهای Intel در بدنه ای از جنس آلومینیوم است. مجموعه VOSTRO شرکتDell کلا برای کسب وکارهای کوچک تولید شده است. در صورتی که لپ تاپی با قیمت کم برای کارتان می خواهید، «VOSTRO 3500» انتخاب خوبی است. لپ تاپ وسترو 3500 دارای پردازشگر Corei5 برند Intel، کارت گرافیکی Nvidia GeForce 320M و درایو اس اس دی 500 گیگابایتی پرسرعت است.  لپ تاپ دل 3500 هم مثل اکثر لپ تاپ ها Configurationهای گوناگونی دارد که ما آن ها را به شکل جامع، تجزیه و تحلیل می کنیم. درباره مقاومت درب آلومینیومی حرف زیادی نمی توانیم بزنیم. در آزمایش هایی که با وارد کردن فشار بر آن انجام دادیم، کارکرد مطلوبی داشت؛ اما در صورتی که تمایل به برداشتن لپ تاپ از گوشه و با یک دست داشته باشید، اندکی خم می شود. همچنین، رنگ صفحه نمایش در زمان ورود فشار از عقب عوض نمی شود. بیشترین زاویه ای که لولاهای وصل کننده صفحه نمایش به بدنه در زمان باز شدن کامل می توانند ایجاد کنند، 130 درجه است. بخش استراحت مچ، از پلاستیک به رنگ مات تولید شده است و با آن حس تان مطلوب خواهد بود. اندازه های 3.1 × 25 × 37.5 سانتی متر برای یک لپ تاپ 15 اینچی خیلی عجیب نیست. کل وزن دستگاه با باتری، 2.45 کیلوگرم است. لازم است که مجددا درباره مقاومت بدنه بگوییم که از زیر DVD درایو و در زمان ورود فشار، اندکی خم می شود.

طراحی لپ تاپ «Dell VOSTRO 15-3500»

لپ تاپ «Dell VOSTRO 15-3500» کلا برای آن گروه از مشتریان تولید شده که قصد خرید دستگاه-هایی با قیمت تقریبا خوب، وزن تقریبا کم و استفاده های نیمه سنگین را دارند. در واقع، دل وسترو 3500 هم دارای سخت افزار مطلوب و هم دارای وزن خوب و اما کیفیت قابل توجه است. طراحی معمولی ولی دلربای این مجموعه با استفاده از پلاستیک باکیفیت در ساخت، موجب شده تا در طبقه بندی آلترابوک های میان رده، همیشه حریفی سرسخت برای سایر برندهای سازنده لپ تاپ باشد و با در نظر گرفتن قیمت خوبش، مورد توجه مشتریان باشد. طراحی جزیره ای صفحه کلید و فضای میان کلیدها، مناسب امور روتین و تایپ است. سایز کلیدها استاندارد و کیفیت شان هم خیلی خوب است. صفحه کلید دارای نور پس زمینه نیست. همانگونه که گفته شد فضای پایین کیبورد هم برای قرار دادن دست خیلی خوب است و فشاری به مچ ها نمی آید. قاب عقبی پلاستیکی است و کیفیت خیلی زیادی دارد و در کنار مقاومت بالایش، در برابر خط و خش هم تا اندازه زیادی مستحکم است. نمادDell در وسط قاب است و نمایی زیبا جذاب به قاب یکپارچه آن داده است. مات بودن قاب عقبی، موجب شده تا اثر انگشت کمتر بر آن باقی بماند و این هم، یکی دیگر از ویژگی های مثبت لپ تاپ Dell Vostro 3500 است. پد لمسی (touch pad) مدل «Dell VOSTRO 15-3500» دارای تکنولوژی چندلمسی است برده و دقت لمس زیادی دارد. ویژگی مثبت طراحی پد لمسی، جنس آن است که حس سُر خوردن انگشت را بر آن نخواهید داشت. سایز پد لمسی، ظاهرا بزرگ و خوب است؛ همچنین ظاهرا جنس پد لمسی به شکلی است که جای انگشتان بر آن باقی نمی ماند.

اسپکیرهای این مدل برای یک لپ تاپ میان رده، نوع خیلی خوبی است. هدف بلندگوها که دارای فناوری اختصاصی شرکت Dell (Wave MaxxAudio Pro new) هستند، تامین صدای لپ تاپ است و صدای خیلی خوبی را پخش می کنند. بلندی صدای اسپکیرها هم خوب و کلا صدای دستگاه برای استفاده عمومی، چندرسانه ای و خانگی، مطلوب است.

صفحه نمایش لپ تاپ دل وسترو 3500

همچنین به لحاظ درگاه، در سمت چپ یک درگاه HDMI، یک درگاه USB Type-C، دو درگاه USB 3.0 و ورودی 3.5 میلی متری صدا هست. در سمت راست هم پورت SD Card و یک درگاه USB 2.0 وجود دارد (ورودی شارژر این دستگاه هم در سمت چپ است). فاصله درگاه ها در سمت چپ، اندکی نزدیک است و احتمالا هنگام وصل شدن به چند درگاه در یک زمان، به مشکل بربخورید. به دلیل ضخامت پایین و وزن کم دستگاه، این لپ تاپ DELLدارای درایو نوری و پورت VGA نمی باشد.

با این وجود، کم ماندن قیمت لپ تاپ راحت نیست و مطمئنا به نسبت لپ تاپ های با قیمت بیشتر، فناوری-های بسیاری در این لپ تاپ نیست؛ ولی این دستگاه 15 اینچی با سایز 363×249، ضخامت 19.9 میلیمتری و وزن 1.7 کیلوگرم دارای خصوصیات مفید زیادی است که مطمئنا مورد استفاده تان خواهد بود، بااینکه کیفیت بدنه لپ تاپ 15.6 اینچی مدل VOSTRO 3500 – A خیلی خوب نیست و حتما باید در هنگام استفاده حواستان جمع باشد. درب لپ تاپ با یک دست خیلی راحت باز نمی شود و برای گشودن آن به دلیل کم بدنه، دو دست خود را نیاز دارید. با باز کردن درب، صفحه نمایش و صفحه کلید ظاهر می شوند. صفحه نمایش دارای قابلیت Anti Reflection است و لبه های آن با توجه قیمت، ضخامت کمی دارند. در بخش فوقانی دستگاه هم دوربین HD است که توسط آن قادر به برقراری تماس های تصویری هستید. روی بدنه اصلی، صفحه استاندارد هست که یکی از ویژگی های دستگاهی با قیمت کم و مقرون به صرفه است. دکمه ها با فاصله تقریبا نزدیک به هم قرار گرفته اند که موجب می شود هنگام تایپ، سهوا دکمه دیگری را بزنید. طراحی خیلی از کلیدهاهم بخاطر فضای کم بدنه عوض شده و خیلی از آن ها در گوشه و کنار صفحه کلید قرار گرفته اند که البته مسئله تازه ای لپ تاپ های سال نیست. پد لمسی موجود هم دارای کیفیت خوبی است و حرکت انگشتان را به خوبی متوجه می شود و باااینکه کلید فیزیکی ندارد، می توانید کلیک را با ضربه زدن انجام دهید و این برای یک لپ تاپ مقرون به صرفه، خوب است. درگاه های این دستگاه هم پاسخگوی احتیاجات یک مصرف کننده عادی هستند. در سمت چپ درگاه پاور، درگاه HDMI 1.4 خروجی، درگاه RJ-45، دو USB Type A 3.2 Gen 1 و یک جک 3.5 میلیمتری صدا هست و در طرف مقابل هم یکUSB Type A 2.0 و کارت خوان (RAM reader) دیده می شود. لپ تاپ دل وسترو 3500 دارای پردازشگر Intel Core i7 مدل 1165G7 با فرکانس پایه 2.4 گیگاهرتز و فرکانس توربو 4.7 گیگاهرتز، حافظه پنهان 12 مگابایتی، 8 هسته فیزیکی و 4 هسته مجازی است و در جوار آن، پردازشگر گرافیکی Nvidia مدل GeForce MX330 GDDR5 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی هم هست که قادر به فراهم کردن نیروی پردازش گرافیکی مطلوبی برایتان است.

نمایشگر لپ تاپ «Dell VOSTRO 15-3500»

فروش آنلاین لپ تاپ دل

نمایشگر 15.6 اینچی دستگاه با دقت Full HD و وضوح 1920×1080 است و در زمان استفاده در فضاهای باز و تلالوء مستقیم نور آفتاب، به دلیل مات بودن به آسانی قادر به ادامه کار با آن هستید. زاویه دید نمایشگر با در نظر گرفتن TFT بودن آن، کم است و با زاویه گرفتن در مقایسه با تصویر، تیره می شود و این هم یکی از نکات منفی این دستگاه است. وضوح رنگ ها هم خیلی زیاد نیست و از این لحاظ برای امور گرافیکی و طراحی، خوب بنظر نمی آید. مات بودن این نمایشگر، دیگر ویژگی مثبتش است و در فضاهای باز و با نور زیاد، با نمایشگر مسئله ای نخواهید داشت. مقدار نور نمایشگر هم خیلی زیاد نیست و تصویر، ظاهرا اندکی کدر است. لپ تاپ 15.6 اینچی Dell VOSTRO 3500-A دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با صفحه تولید شده از سوی BOE از نوع IPS با وضوح 1920×1080 یا همان Full HD با میزان به روزرسانی تصویر 60Hz است. این صفحه در هر اینچ خود، 142 پیکسل دارد و تصاویری مطلوب را در معرض دید کاربر می گذارد. روشنایی این پنل در حالت ماکسیمم، 295 نیت است و بویژه در فضای باز و با نور طبیعی، نمی توان توقع زیادی را از آن داشت. این صفحه، قادر به نشان دادن 50 درصد از طرح sRGB است که برای یک لپ تاپ مقرون به صرفه، خیلی خوب می باشد. لپ تاپ و صفحه نمایش آن با بالاتر رفتن مقدار درصد پوشش طرح رنگ، تصاویری واضح تر و رنگ هایی طبیعی تر را در معرض دید کاربر خواهند گذاشت. زاویه دید این لپ تاپ با توجه به بهره بردن از صفحه IPS، خوب است و کاربرانی که مستقیماً با این لپ تاپ سروکار نداشته اند هم قادر به دیدن تصاویر پخش شده به شکل مطلوب هستند. با در نظر گرفتن اعداد و ارقام گفته شده، کیفیت خوب این صفحه نمایش را خواهید فهمید. با این وجود، لپ تاپ Dell Vostro 3500 با این قیمت در دسته کالاهای مقرون به صرفه خواهد بود.

این مدل در قسمت فنی، با استفاده از یک پردازشگر با مصرف پایین و اما نیمه حرفه ای، حافظه رم 16 گیگابایت، حافظه با سرعت زیاد SSD، کارت گرافیک میان رده، انتخاب خوبی برای همه کارهای روتین و تحلیلی تقریبا قوی و کارهای گرافیکی 2بعدی است.

پردازشگر (CPU)

CPU (مخفف Central Processing Unit) یا پردازشگر (Processor)، یکی از بخش های کامپیوتر است که دستورات و داده ها را پردازش می کند. واحدهای پردازش مرکزی (cpuها)، خصوصیت ابتدایی قابل برنامه ریزی شدن را در کامپیوترهای رقمی (دیجیتال) به ارمغان می آورند و یکی از بااهمیت ترین بخش های رایانه ها هستند. یک پردازشگر مرکزی، مداری کامل است که عموما به ریزپردازشگر معروف است. در حال حاضر، CPU عموما برای ریزپردازشگرها استفاده می شود. مدت زمان انجام یک امر توسط کامپیوتر، وابسته به موارد مختلفی است. نخستین مورد، سرعت پردازنده کامپیوتر است. پردازنده، تراشه ای الکترونیکی ریز در مرکز رایانه است و سرعت آن براساس مگاهرتز یا گیگاهرتز محاسبه می شود. هرقدر که میزان این نسبت بالاتر رود، پردازش سرعت بیشتری خواهد داشت. بنابراین، می تواند محاسبات زیادتری را در هر ثانیه انجام دهد. CPU در بیان محاوره ای، به مغز کامپیوتر معروف است. برند Dell برای پردازشگر مرکزی لپ تاپ دل وسترو 3500، یکی از پردازشگرهای با مصرف پایین Intel یعنی Core i7 1165G7 را بکار برده است. این پردازشگر که دارای 4 هسته واقعی و 4 هسته مجازی و بسامد پردازشگر ابتدایی 2.8GHz است، برای همه کارهای روتین و پردازش های تقریبا سنگین، برنامه نویسی و کارهای گرافیکی نسبتا سنگین، قابل استفاده می باشد. این پردازشگر که متعلق به نسل یازدهم یا همان Tiger Lake Intel است، با حافظه پنهان 12 مگابایت و اورکلاک 4.7GHz، از قدرتمندترین انتخاب ها برای لپ تاپ های با وزن کم است. محک (benchmark) این پردازشگر به طور کلی، رقم خیلی زیاد 10488 است. بیان این مسئله هم اهمیت دارد که پردازشگرهای نسل یازدهم مجموعه G7 برند Intel به خاطر تعویض های زیاد سبک طراحی شان در مقایسه با نسل های پیشین، دارای توانایی های نسبتا بالاتری هستند (با تثبیت مصرف انرژی) و با زیاد شدن یک و نیم برابری حافظه پنهان و بسامد پردازشگر، انتخاب های خوبی برای امور نسبتا قوی هستند (نیروی این پردازنده با یک پردازشگر Core i7 8750H یکسان است). Intel، یک کارخانه سازنده سخت افزار در کالیفرنیا است که در سال 1968 بوسیله رابرت نویس و گوردن مور به بهره برداری رسید. بیشتر کالاهای این برند در حوزه مدارهای الکتریکی و پردازشگرهای کامپیوتر است. در دهه 1970، Intelیکی از قدرتمندترین تراشه های خود را روانه بازار کرد و شرکت آی بی ام نیز ریزپردازشگر 8088 را برای رایانه شخصی خود برگزید. از سال 2000 به بعد، حدود 75٪ از رایانه های شخصی از پردازشگرهای Intel بهره می بردند. جدی ترین حریف این برند، AMD است و بیشتر کالاهای Intel شامل Pentium، Xeon، Core و Atom هستند.

حافظه با قابلیت دسترسی تصادفی (RAM) و حافظه ذخیره سازی Dell Vostro 3500

حافظه با قابلیت دسترسی تصادفی (که در اصطلاح RAM نامیده می شود)، یک نوع فضای ذخیره داده در رایانه است که به کمک آن، می توان به داده ها در هر وقتی و بدون توجه به موقعیت فیزیکی و نحوه جای-گیری آن ها، دست یافت. اطلاعات موجود در RAM را می توان حذف کرد و به جای آن ها، اطلاعات دیگری گذاشت و هر توقفی در جریان برق کامپیوتر، باعث نابودی اطلاعات RAM می شود. بهره بردن از این گونه حافظه ها، برای حفظ موقت داده ها تا موقع پردازش یا انتقال دستاوردها به خارج از کامپیوتر و یا ذخیره در حافظه های فرعی می باشد. حافظه RAM دستگاه 16GB DDR4 26666MHz است (بُرد اصلی لپ-تاپDell-3500، دو درگاه RAM به شکل جداگانه با قابلیت پشتیبانی از 16GB DDR4 26666MHz دارد و هم اکنون، دو RAM 8 گیکابایت بر روی آن است. پس RAM دستگاه را می توان تا 32 گیگابایت افزایش داد. این میزان حافظه برای امور پردازشی، محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی نه چندان قدرتمند و ابتدایی خوب است. لپ تاپ «Dell VOSTRO 15-3500»، حافظه با سرعت زیاد SSD از نوع M.2 با ظرفیت 512GB است که می توان آن را افزایش داد.

کارت گرافیک (VGA)

قیمت و مشخصات لپ تاپ دل

کارت گرافیک استفاده شده در لپ تاپ هم دارای دو بخش است. کارت گرافیک نخستین که همان کارت-گرافیک کلی با پردازشگر (On Board) است، در امور روتین و غیر گرافیکی بکار گرفته می شود و در مدار است. کارهای معمولی گرافیکی را با استفاده از رم دستگاه (تا سقف 8 گیکابایت) به انجام می رساند. مدل این کارت گرافیک، Intel Iris Xe Graphics است؛ ولی برای کارهای قوی گرافیکی و بازی، کارت گرافیک جداگانه (Dedicate) در مدار قرار می گیرد. این کارت گرافیک هم تولید شده توسط برند NVIDIA Geforce و از نسل دوازدهم، این کارت گرافیک ها با حافظه گرافیکی 2 گیگابایت از نوع MX330 GDDR5 و 64Bit هستند. این کارت گرافیک برای همه کارهای گرافیکی 2بعدی و بازی های متوسط، خیلی خوب است. خوب است اطلاع داشته باشید که محک (benchmark) این کارت گرافیک از مدل های نسل نهم GTX 950M بیشتر است و این بخاطر معماری نوین این کارت گرافیک ها است.

باتری Dell Vostro 3500

باتری بکاررفته در لپ تاپ دل، یک باتری 3 سلولی از جنس لیتیوم – یون است که نمی توان آن را عوض کرد و گنجایشی برابر با 42 وات – ساعت را برای کاربر فراهم می کند. این باتری با 50 درصد نور تصویر، قادر به فراهم کردن 619 دقیقه زمان استفاده در آزمون وب گردی ما شد. همچنین با باتری لپ تاپ 15.6 اینچی دل مدل VOSTRO 3500 – C در آزمون های پخش فایل ویدئویی و اجرای بازی، توانستیم 521 دقیقه و 181 دقیقه از دستگاه استفاده کنیم. با در نظر گرفتن گنجایش باتری، بیشتر از این هم توقع نداشتیم، و با در نظر گرفتن قیمت و همچنین نوع استفاده از این لپ تاپ، مقدار شارژدهی اش مطلوب است؛ ولی بهتر است به هر مکانی که فکر می کنید در آن به لپ تاپ تان نیاز دارید، سیم شارژ آن را هم ببرید.

خرید لپ تاپ دل وسترو 3500

مروری بر لپ تاپ «Dell VOSTRO 15-3500»

کلا قادریم که لپ تاپ «Dell VOSTRO 15-3500» را یکی از خوب ترین لپ تاپ های میان رده دارای سخت افزاری تقریبا پیشرفته و وزن مطلوب فعلی بازار دانست که با توجه به قیمت، بیشتر احتیاجات تعداد زیادی از کاربران خانگی، مدیران، امور مالی و … را برطرف می کند. ارزش خرید این کالا نیز با در نظر گرفتن قیمت آن، تماما مقرون به صرفه است (به ویژه نسبت به لپ تاپ های مجموعه Vivobook برند ASUS). ارزش خرید این کالا با در نظر گرفتن شرکت تولیدکننده، سخت افزار قدرتمند، وزن خوب (با در نظر گرفتن سخت افزار و سایز نمایشگر) و توجه به قیمت دیگر حریفان، زیاد است. امروز، یک لپ تاپ مخصوص اهالی تجارت را بررسی می کنیم؛ یعنی اشخاصی که لپ تاپی جمع و جور و با وزن کم و با توان پردازش خوب می خواهند. لپ تاپ 15.6 اینچی Dell VOSTRO 3500-A، دقیقاً آن کالایی است که می-خواهند. این لپ تاپ دل با ساختار جذاب و دوست داشتنی اش، می تواند گزینه خیلی خوبی برای این نوع کاربران باشد. در صورتی که شما هم می خواهید یک لپ تاپ نو بخرید، ما را در مرور خصوصیات این محصول همراهی کنید. لپ تاپ 15.6 اینچی Dell VOSTRO 3500، یک لپ تاپ مقرون به صرفه تماماً جذاب و نوین است که می تواند به شما در انجام کارهای اداری و خانگی تان کمک کند. قابلیت بهبود زیاد، قیمت رقابتی، کارت خوان با سرعت جابجایی زیاد، باتری قابل عوض شدن و نمایشگر مطلوب به لحاظ مقدار پوشش رنگ و زاویه دید، در زمره خصوصیات مثبت این لپ تاپ است. ولی از سویی دیگر، مصرف انرژی زیاد نمایشگر حتی در وضعیت نور پایین تر از 50 درصد، بدنه ای که خیلی باکیفیت نیست و ضعیف است و نبود درگاه USB Type C در زمره نقاط ضعف این لپ تاپ هستند. این لپ تاپ را می توان در انواع A,B,C,D انتخاب کرد و خرید که به لحاظ مقدار حافظه رم و حافظه ذخیره سازی فرق دارند. همه کالاهای این مجموعه، ضمانت 12 ماهه دارند و اینگونه شما نگرانی ا از بابت سلامت کامل کالا نخواهید داشت. لپ تاپ با دفترچه راهنما، شارژر و سیم شارژر به دست مشتری خواهد رسید و احتیاجی نیست که او، این ها را مجزا بخرد.
برای مشاهده قیمت لپ تاپ دل وسترو 3500 و مشخصات می توانید به سایت تکنوکده مراجعه نمایید و یا برای راهنمای خرید لپ تاپ  و مشاوره تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
laptop Dell

مشخصات

ابعاد
18 × 249 × 363 ميلي‌متر
وزن
1.78 کیلو گرم
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
1165G7
محدوده سرعت پردازنده
3.2 گیگابایت
فرکانس پردازنده
4.7 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
MX330
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FHD (1920 x 1080)
صفحه نمایش مات
دارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
720p
کیبورد با نور پس زمینه
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ac
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت HDMI
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
2
نوع باتری
3 سلولی
سیستم عامل
DOS
توضیحات باتری
42 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
18 × 249 × 363 ميلي‌متر
وزن
1.78 کیلو گرم

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FHD (1920 x 1080)
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
1165G7
محدوده سرعت پردازنده
3.2 گیگابایت
فرکانس پردازنده
4.7 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
MX330
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ac
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت HDMI
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
2

امکانات

وبکم
توضیحات وبکم
720p
کارت خوان حافظه

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
توضیحات باتری
42 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
DOS
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد