مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L RAYZEN 3 (3200U) - 4GB - 128GB (Vega 3) Laptop

لپ تاپ ایسر مدل Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L RAYZEN 3 (3200U) - 4GB - 128GB (Vega 3) Laptop

کد محصول:
3368
برند:
13,899,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(16 رای)
محصولات مرتبط
68,499,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
برای خرید لپ تاپ های ایسر نیترو 5 ، ابتدا باید با مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ها آشنایی اجمالی داشته باشید. لپ تاپ های خوش قیمت ایسر نیترو 5 جزو پر فروش ترین لپ تاپ ها به شمار می روند و سهم بزرگی از لپ تاپ های میان رده...
33,999,000 تومان (بدون مالیات)
1 امتیاز
لپ تاپ ایسر aspire 3 a315 برای کسانی که لپ تاپ را برای استفاده روزمره تهیه میکنند میتواند گزینه اقتصادی باشد . این لپ تاپ در کانفیگ های متفاوت عرضه می شود . این نسخه دارای پردازنده i5 نسل 12 ، 8 گیگابایت حافظه رم ، 1...
58,899,000 تومان (بدون مالیات)
6 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro V  جدیدترین طراحی ایسر برای سری نیترو است که  درب پشت لپ تاپ بسیار زیبا و شکیل طراحی شده همچنین در این نسخه نسبت به سال های پیش وزن لپ تاپ سبک تر شده و ضخامت لپ تاپ باریک تر شده ، ضخامت...
44,499,000 تومان (بدون مالیات)
5 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro V  جدیدترین طراحی ایسر برای سری نیترو است که  درب پشت لپ تاپ بسیار زیبا و شکیل طراحی شده همچنین در این نسخه نسبت به سال های پیش وزن لپ تاپ سبک تر شده و ضخامت لپ تاپ باریک تر شده ، ضخامت...
توضیحات

Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L RAYZEN 3 (3200U) - 4GB - 128GB (Vega 3) Laptop

نقد و بررسی اجمالی Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

کمپانی ایسر را می توان از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ و قطعات کامپیوتر به شمار آورد که به تولید محصولات با کیفیتی می پردازد و شهرت بالایی کسب نموده است. با تلاش های فراوان شاهد آن بودیم که این برند جایگاه ویژه ای را از آن خود نماید و جز بزرگترین و معروف ترین تولیدکنندگان سیستم های کامپیوتری به شمار رود. از بهترین و قدرتمندترین تولیدات این برند لپ تاپ ایسر مدل ASPIRE 5 A515-43-R19L را می توان معرفی نمود. از اصلی ترین مشخصات این لپ تاپ می توان صفحه نمایش 15.6 اینچی آن را ذکر نمود که از کیفیت فول اچ دی بهره مند بود و دارای رزولوشن 1920×1080 پیکسل می باشد. در ساخت صفحه نمایش این محصول از پنل IPS بهره گرفته شده است. لازم به ذکر است که کمپانی ایسر برای این محصول از پردازنده مرکزی تولیدی کمپانی AMD به نام AMD RAYZEN 3 3200U بهره برده است. این پردازنده دارای حافظه 4 گیگابایتی از نوع DDR4 بوده است. از دیگر قطعات سخت افزاری بکار برده شده برای این لپ تاپ می توان به پردازنده گرافیکی AMD Radeon Vega 3اشاره نمود که این پردازنده گرافیکی نیز از بهترین تولیدات برند AMD محسوب می گردد. گفتنی است که این کارت گرافیک دارای حافظه گرافیکی جداگانه ای نمی باشد اما قدرت مطلوب آن سبب می گردد کاربر قادر به انجام امور نیمه سنگین و متوسط باشد. برای آنکه کاربر به راحتی بتواند داده ها و اطلاعات خود را ذخیره و نگهداری نکند به حافظه نیاز دارد. ایسر از یک هارد 128 گیگابایتی برای این محصول استفاده نموده است که از نوع SSD M2 می باشد. باتری در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ به خوبی می تواند به مدت 7 ساعت شارژدهی را انجام دهد پس نیازی نیست در بیرون از خانه و ... نگران تمام شدن باتری آن باشید.

معرفی Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

لپ تاپ Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L را می توان در میان بهترین محصولات ایسر که از سری Aspire می باشد قرار داد. برای این محصول از سخت افزار و قطعات قدرتمندی استفاده شده است که شاهد عملکرد بی نظیر آن هستیم. کاربران با خرید این تاپ می توانند به راحتی به انجام امور روزانه خود بپردازند. در ساخت بدنه این محصول از آلومینیوم بهره گرفته شده است. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به وزن 1.80 کیلوگرمی آن اشاره نمود که همانند دیگر لپ تاپ های 15 اینچی به شمار می رود.

بیشتر لپ تاپ هایی که از صفحه نمایش 15 اینچی برخوردار هستند دارای نور پس زمینه LED نیز می باشند. این صفحه نمایش از رزولوشن 1920*1080 پیکسلی برخوردار بوده و کیفیت آن برابر با فول اچ دی می باشد. گفتنی است که در ساخت این صفحه نمایش از پنل IPS بهره گرفته شده است. ایسر برای این محصول خود از پورت های مورد نیاز کاربران استفاده نموده است که از تعداد مطلوبی برخوردار است که این پورت ها شامل پورت HDMI، USB 3.1 ، دو پورت USB 2.0 و یک پورت LAN می باشد که محل قرار این پورت ها لبه های لپ تاپ می باشد. باتری بکار برده شده یک باتری لیتیوم یونی چهار سلولی می باشد که دارای ظرفیت 48 وات ساعت می باشد که به خوبی شارژدهی این محصول را انجام می دهد.

طراحی Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

در ساخت بدنه از پلاستیک باکیفیت استفاده شده است که در قیاس با تولیدات نسل پیش دارای پیشرفت بالایی بوده است. گفتنی است که این باکیفیت شدن پلاستیک استفاده شده موجب بالاتر رفتن بودجه نیز خواهد شد. درب فلزی لپ تاپ از دیگر مشخصات این محصول می باشد که بصورت براق طراحی شده است که وجه تمایز این محصول و تولیدات برندهای رقیب به شمار می رود. طراحی و ظاهر این لپ تاپ برای لپ تاپی با این قیمت بسیار بی نظیر بوده است. شاید اگر به قیاس این لپ تاپ و LG Gram بپردازیم این محصول سنگین تر باشد اما قطعا مزیت های این محصول سبب می گردد این سنگینی به چشم نیاید. برای این محصول پورت هایی نظیر پورت اترنت نازک، جک هدفون، پورت HDMI ، دو پورت USB در یک سمت قرار داده شده است و در سمت دیگر نیز پورت USB دیگری قرار داده شده است. طراحی این محصول تا حد مطلوب می تواند رضایت کاربران را بدست آورد. صفحه نمایش بکار برده شده یک صفحه نمایش بزرگ و درخشان می باشد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به کیبورد آن اشاره نمود که از نور پس زمینه برخوردار است. حس الکتریسیته ساکن زمانی که لپ تاپ به شارژر اتصال دارد به دلیل بهره گیری از جنس فلز وجود خواهد داشت. بدنه ی این دستگاه در رنگ مشکی به تولید رسیده است که شاهد باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن خواهیم بود که می توان آن را جز معدود معایب این دستگاه به شمار آوریم. قاب این لپ تاپ با وجود آنکه از سادگی بسیاری برخوردار است اما شیک و جذاب دیده خواهد شد. یکی از دلایل زیباتر شدن این دستگاه وجود بریدگی نامتقارن در پایین قاب پشتی می باشد.

در تولید این لپ تاپ از پلاستیک مقاوم و با کیفیت برای ساخت قسمت زیرین استفاده شده است. ایسر خروجی فن های این دستگاه را در بغل و پشت قاب قرار داده است و همین دلیلی است که حین قرارگیری لپ تاپ بر روی پا در قسمت بالای قاب گرمای بیشتری حس می گردد.

برای تولید قسمت داخلی سیستم نیز از پلاستیک باکیفیت استفاده شده است که موجب گشته تا اثر انگشت کمتر بر روی آن باقی بماند و علاوه بر آن موجب از بین رفتن الکتریسیته ساکن گردیده است. قسمت داخلی به گونه ای طراحی شده است که دست ها به خوبی بر روی آن قرار میگیرد و سبب خستگی مچ دست نمی گردد.

صفحه کلید و تاچ پد Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

از دیگر ویژگی های صفحه کلید لپ تاپ می توان به طراحی جزیره ای آن اشاره نمود. تاچ پد در نظر گرفته شده برای این سیستم از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است و ایسوس برای آن از فناوری لمس همزمان چند نقطه بهره گرفته است. با وجود مزیت های بسیار معایبی را نیز در این تاچ پد شاهد هستیم که باقی ماندن جای اثرانگشت به دلیل جنس آن یکی از اصلی ترین معایب این تاچ پد می باشد. اگر جهت اجرای بازی به خرید این لپ تاپ می پردازد حتما باید هنگام بازی از موس استفاده نمایید زیرا تاچ پد آن تنها برای کارهای روزمره و معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. محل قرارگیری اسپیکرهای این لپ تاپ در زیر بدنه می باشد که صدا را با کیفیت بالا پخش می نماید. در این اسپیکرها نیز از فناوری استریو و دالبی بهره گرفته شده است و علاوه بر آن برای این اسپیکرها فناوری نویزگیر نیز قرار داده شده است که از طریق آن صداها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در قسمت داخلی تاچ پد را نیز می توان مشاهده نمود که برای آن فناوری چند لمسی در نظر گرفته شده است که از حساسیت و دقت بسیار بالایی بهره مند می باشد. این تاچ پد به گونه ای طراحی و تولید شده است که اثرانگشت بر روی آن باقی می ماند که تنها عیب این تاچ پد به شمار می رود. لازم به ذکر است که اگر قصد اجرای بازی و انجام امور سنگین تر را دارید بهتر است از موس جداگانه استفاده نمایید زیرا این تاچ پد مناسب برای امور روزانه می باشد.

صفحه نمایش Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

همانطور که در قسمت قبل نیز ذکر شد این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده که از کیفیت فول اچ دی بهره مند است. از دیگر ویژگی های آن می توان به برخورداری از پنل IPS اشاره نمود. در این صفحه نمایش شاهد جنب و جوش رنگ ها هستید و نمایشگر بسیار درخشان می باشد که کاربر به راحتی قادر به تماشای محتوا باکیفیت با وضوح بالا خواهد بود. از دیگر مشخصات می توان زاویه دید مطلوب آن را ذکر نمود که می توان در زوایای مختلف بدون هیچگونه مشکل محتوای در حال پخش را مشاهده نمود. گفتنی است که این صفحه نمایش از نوع مات بوده که در محیط های پرنور و باز نور دچار انعکاس نخواهد بود.

پردازنده Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

پردازنده ای که توسط ایسر برای این لپ تاپ استفاده شده پردازنده ی تولیدی کمپانی AMD می باشد که Ryzen 3 3200U نام دارد. برای این پردازنده 2 هسته حقیقی و 2 هسته مجازی در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن دارای فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتز می باشد. این پردازنده قادر به انجام امور روزانه و نیمه سنگین و انجام امور گرافیکی و برنامه نویسی می باشد. این پردازنده دارای حافظه کش 4 مگابایتی بوده و از دیگر مشخصات این محصول می توان اورکلاک 3.7گیگاهرتزی آن را ذکر نمود. این موارد کاملا مطلوب برای یک لپ تاپ اقتصادی به شمار می رود. گفتنی است که این پردازنده از عملکردی همانند پردازنده Intel Core i5 8250U برخوردار است. لازم به ذکر است که این پردازنده از بنچمارک 7751 بهره مند است.

مموری Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 را ذکر نمود که دارای فرکانس 2400مگاهرتز می باشد. شایان ذکر است که بر روی مادربورد دو اسلات در نظر گرفته شده است که هر یک از ظرفیت 8 گیگابایتی برخوردار هستند. کاربران با وجود این مقدار حافظه می توانند به انجام کارهای گرافیکی، پردازشی، محاسباتی و تحلیلی بپردازند.

حافظه

حافظه داخلی که برای این محصول در نظر گرفته شده است دارای ظرفیت 128 گیگابایتی است.

کارت گرافیک

ایسر برای این لپ تاپ از کارت گرافیک دو قسمتی بهره گرفته است. کارت گرافیک نخست برای انجام امور روزانه و سبک می باشد که برای انجام این امور از حافظه رم لپ تاپ بهره می گیرد که تا سقف 2 گیگابایت می باشد و کاربر از طریق آن می تواند به راحتی کارهای معمولی خود را انجام دهد. کارت گرافیک نخست مدل Radeon Vega 8 بوده که عملکرد خوبی را از آن شاهد خواهیم بود. اگر قصد انجام امور سنگین را دارید و می خواهید امورگرافیکی سنگین را انجام دهید دومین کارت گرافیک که Radeon ld fhan نام دارد وارد مدار می گردد. این کارت گرافیک از حافظه 2 گیگابایتی برخوردار بوده و از نوع RX540 GDDR5 و 64Bit می باشد.

عملکرد Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

اگر بودجه ی شما جهت خرید یک لپ تاپ بالا رده مناسب نمی باشد اما نیاز به یک لپ تاپ دارید تا امور عادی و اساسی بهره وری را از طریق آن به انجام برسانید Aser Aspire 5 می تواند گزینه ی مطلوبی برایتان به شمار رود. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول پایین بوده که کاربران قادر به خرید آن هستند. از اصلی ترین مشخصات این دستگاه می توان به باتری با عملکرد بسیار خوب آن اشاره نمود که شارژهی را بسیار خود انجام می دهد. بدون آنکه نگران تمام شدن شارژ لپ تاپ باشید می توانید به وب گردی و ... بپردازید و کارهای دلخواه خود را انجام دهید. کیبورد در نظر گرفته شده نیز دارای عملکرد مطلوبی است که برای آن نور پس زمینه در نظر گرفته شده است و حین تایپ صدایی ایجاد نمی کند. کیبورد بکار برده شده یک انتخاب مناسب برای یک لپ تاپ اقتصادی به شمار می رود. فاصله در نظر گرفته شده نیز مطلوب می باشد و کار تایپ به راحتی انجام می گردد.

سیستم صوتی Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

کمپانی ایسر برای این لپ تاپ از بلندگوهای استریو پایین بهره برده است که صدا را بسیار بلند پخش می نماید. اما گفتنی است که صدای پخش شده وضوح بسیار بالایی نداشته است و قطعا باید متناسب با هزینه ای که پرداخت می کنیم توقع امکانات داشته باشیم. در کل بلندگوها خوب بوده اما کیفیت صدا چندان رضایت بخش نمی باشد.

کمپانی ایسوس برای این دستگاه بلندگوهایی بکار برده است که محل قرارگیری آن در دو طرف سیستم می باشد که قادر به پخش صدای باکیفیت است. این بلندگوها از فناوری استریو و دالبی برخوردار است و علاوه بر آن برای این بلندگوها نویزگیر بکار برده شده است که موجب واضح تر شدن صدا می گردد.

شبکه سازی: بی سیم سریع 802.11ac و اترنت نازک

در بیشتر لپ تاپ ها در این رده به این خاطر که دارای فضای کافی نمی باشند به خنثی نمودن درگاه Ethernet سنتی می پردازند اما در این دستگاه اینگونه نبوده است و شاهد استفاده از باریک ترین پورت در قسمت های ضخیم پرونده هستیم. لازم به ذکر است که برای این دستگاه کارت بی سیم 802.11ac در نظر گرفته شده است که از طریق آن امکان اتصال به شبکه های 5 گیگاهرتزی و 2.4 گیگاهرتزی فراهم می گردد. در ازمایشی که انجام دادیم به شبکه 5 گیگاهرتزی اتصال پیدا کرده ایم. در یک اتصال سیمی اندازه گیری شده سرعت ضبط 233.79 مگابیت بر ثانیه در برابر 300 مگابیت بر ثانیه بوده است.

وبکم

وب کم در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ یک وبکم اچ دی می باشد که در حاشیه بالای نمایشگر قرار داده شده است. این وبکم می تواند یک گزینه ی مناسب برای ویدیوهای عمومی به شمار رود اما جهت انجام دیگر امور کارایی چندانی نخواهد داشت. تصاویر از طریق این وبکم دانه ای می باشد و نمی توان روی آن چندان حسابی باز کرد.

باتری: کل روز را قادر به شارژدهی می باشد

باتری بکار برده در این لپ تاپ جز مزایای بزرگ آن به شمار می رود. اگر به انجام امور معمولی و روزانه بپردازید و تنظیمات شما عادی بوده و وای فای روشن باشد باتری لپ تاپ تا هفت ساعت قادر به شارژدهی خواهد بود. در صورت استفاده سنگین تر نظیر تماشای فیلم بصورت آنلاین و ... این مدت زمان کاهش خواهد داشت. با وجود آنکه این محصول با قیمت ارزان به فروش می رسد اما عملکرد بسیار خوبی را از آن شاهد هستیم پس می تواند تامین کننده نیازهای ما باشد.

نرم افزار

ایسر این لپ تاپ را با ویندوز 10 در حالت S وارد بازار نموده است. برای شناخت بیشتر شما می توان گفت که این حالت به عنوان نسخه ساده شده این ویندوز محسوب می گردد که به راحتی می توان از آن استفاده نمود و ایمنی بالاتری نیز دارد. کاربر به آسانی قادر به نصب برنامه های بارگیری شده از فروشگاه رسمی ویندوز می باشد. گفتنیست که بعضی از عملکردها حذف شده اند. لازم به ذکر است که این حالت از ویندوز 10 امکان دارد برای برخی از کاربران تجاری مجرم به شمار آید. شایان ذکر است که امکان تغییر این حالت برای کاربران وجود دارد که می توان به باز کردن قفل ویندوز 10 Home بدونه پرداخت هیچگونه هزینه ای پرداخت. می توانید به تنظیم جلوه های زیبایی، شخصی سازی پروفایل های بازی از طریق گزینه های گسترده سفارسی سازی بپردازید و علاوه بر آن صداها را طبق علاقه د سلیقه ی خود تنظیم نمایید. لازم به ذکر است که با Scenario Profile قادر خواهید بود برای برنامه ها و بازی ها و ... تنظیمات مشخصی را تعیین نمایید که هر باز بصورت اتوماتیک اعمال گردد.

حرارت و خنک کنندگی

زمانی که به اجرای بازی ها و یا امور گرافیکی یا پردازشی سنگین می پردازد و حرارت و دمای سیستم افزایش می یابد فن های حرارتی به کنترل دما و گرما می پردازند و شما امکان انجام امور مختلف را بدون نگرانی با وجود این فن های حرارتی خواهید داشت. با مشاهده این لپ تاپ متوجه خواهید شد در قسمت هایی همچون قسمت های پشتی، جانبی و فوقانی و تحتانی دریچه های تهویه زیاد قرار داده شده است که به خوبی به کنترل و کاش دمای سیستم می پردازد و از سیستم خنک کننده که دارای فن های سه گانه می باشد بهره می گیرد. فنی که به صورت تنها در سمت چپ دستگاه قرار گرفته است به پردازنده مرکزی اختصاص یافته است اما فن های دوگانه که در سمت راست این لپ تاپ تعبیه شده است به پردازنده اختصاص داده شده است. لازم به ذکر است که طراحی هیت سینک بسیار طبیعی می باشد که قادر به پوشش فضای مطلوبی است.

قیمت Acer ASPIRE 5 A515-43-R19L

قیمت در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ کاملا مطلوب بوده و جز محصولات ارزان قیمت این برند دسته بندی می گردد. محصولی که ما به آزمایش آن پرداختیم دارای قیمت 349.99 دلار می باشد. گفتنی است که نسخه های دیگر این لپ تاپ از قیمت بالاتری تقریبا 500 دلاری برخوردار می باشند. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه 349.99 دلار و یا پایین تر می باشد. برای افرادی که به ویرایش ویدئوها می پردازد توصیه می کنیم نسخه های دیگر که گرانتر می باشد را خریداری نمایند. در کل می توان گفت این لپ تاپ با وجود حالت S ویندوز 10 کماکان می تواند تامین کننده نیاز کاربران باشد.

جمع بندی

در کل این محصول را می توان در میان بهترین تولیدات ایسر در این سری دسته بندی نمود که از لحاظ قیمت جز ارزان ترین لپ تاپ ها قرار می گیرد. برای این محصول سخت افزار و قطعات باکیفیت و قدرتمندی قرار داده شده است که می تواند شما را در انجام امور مختلف یاری نماید. تولید این لپ تاپ در وزن و ضخامت کم سبب گردیده حمل آن به راحتی انجام گردد. امکان انجام امور عادی، کارهای گرافیکی، تحلیلی و برنامه نویسی و... وجود دارد. قیمت پایین این دستگاه موجب شده است افراد بسیاری قادر به خرید آن باشند. اگر طراحی ظاهری، سخت افزار و قیمت این دستگاه را در نظر بگیریم می تواند یک انتخاب مناسب برای بسیاری از کابران باشد.

این لپ تاپ از باتری مناسبی با قدرت نسبتا خوب برخوردار است و می تواند به خوبی شارژدهی را انجام دهد. اگر قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند را دارید این محصول می تواند یک انتخاب بی نظیر از تمامی لحاظ برایتان باشد تا از طریق آن قادر به اجرای بازی ها و برنامه های سنگین باشید. در این دستگاه معایب بسیاری کمی را شاهد خواهیم بود. طراحی و ظاهر بسیار زیبا و شیک بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. باتری قدرتمند که کمک بسیاری به کاربران می نماید. و شاهد عملکرد بسیار خوب آن خواهیم بود. خرید یک لپ تاپ گران قیمت برای بسیاری از افراد امکان پذیر نمی باشد اما با این حال هستند افرادی که ترجیح می دهند یک محصول باکیفیت و قدرتمند را خریداری نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
acer-laptop

مشخصات

ابعاد
طول : 363.5 / عرض : 247.4 / ضخامت : 18 میلی متر
وزن
1.8 کیلوگرم
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
RAYZEN 3
مدل پردازنده
3200U
محدوده سرعت پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه Cache
4 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه HDD
128 گیگابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega 3
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD | 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
HD | ضبط ویدیو HD با 30 فریم بر ثانیه + 2 میکروفون
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو | فناوری Dolby Audio Premium
کیبورد با نور پس زمینه
RGB
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ac
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
10/100/1000GbE LAN
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
1
تعداد پورت USB 2.0
2
پورت Thunderbolt
ندارد
پورت Serial
ندارد
طبقه‌بندی
مالتی‌مدیا
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
ظرفی 48 وات‌ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور و کابل شارژ | دفترچه راهنما
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
طول : 363.5 / عرض : 247.4 / ضخامت : 18 میلی متر
وزن
1.8 کیلوگرم

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD | 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
RAYZEN 3
مدل پردازنده
3200U
محدوده سرعت پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه Cache
4 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه HDD
128 گیگابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega 3

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ac
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
10/100/1000GbE LAN
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
1
تعداد پورت USB 2.0
2
پورت Thunderbolt
پورت Serial

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
HD | ضبط ویدیو HD با 30 فریم بر ثانیه + 2 میکروفون
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو | فناوری Dolby Audio Premium
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
RGB
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

باتری و شارژر

توضیحات باتری
ظرفی 48 وات‌ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
مالتی‌مدیا
سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور و کابل شارژ | دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد