مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

کارت گرافیک XFX AMD Radeon RX 5700 XT 8GB Triple Dissipation حافظه 8 گیگابایت

کارت گرافیک ایکس اف ایکس آر ایکس 5700 ایکس تی با حافظه 8 گیگابایت

کد محصول:
3226
37,900,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(345 رای)
معرفی

شرایط ارسال کارت گرافیک XFX RX 5700 XT

بنا به تماس های مکرر مشتریان عزیز توضیحات کامل شرایط ارسال و نحوه ارسال در زیر به صورت کامل شرح داده شده است.

  • قیمت کالا به روز می باشد و قیمت بسته به قیمت دلار روزانه تغییر میکند.
  • علت پایین بودن قیمت,ارسال بدون واسطه می باشد.
  • کالای ارسالی 10 روز مهت تست سلامت دارد.
  • درصورتی که قصد خرید کالا در تعداد بالا دارید سقف پرداخت اینترنتی 50 میلیون تومان میباشد. و باید طی چند تراکنش خرید خود را ثبت کنید و یا با شماره 09382861816 در واتس اپ جهت هماهنگی در خرید و پرداخت کارت به کارت ارتباط برقرار نمایید.
ادامه مطلبShow less
محصولات مرتبط
توضیحات

نقد و بررسی کارت گرافیک XFX AMD Radeon RX 5700 XT 8GB Triple Dissipation حافظه 8 گیگابایت

مقدمه

کارت گرافیک یک جزء بسیار مهم در رایانه محسوب می‌شود. کارت XFX AMD Radeon RX 5700 XT 8GB Triple Dissipation نیز یکی از انواع کارت گرافیک به شمار می‌رود که دارای معماری جدید بوده و از جمله جدیدترین کارت‌های گرافیک در بازار به شمار می‌رود. در این مطلب به طور کامل درباره کارت گرافیک XFX 5700 Xt صحبت کرده و تمامی نکاتی که باید بدانید را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مشخصات کارت گرافیک XFX AMD Radeon RX 5700 XT 8GB Triple Dissipation

پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon ™ RX 5700 از یک معماری جدید RDNA تغذیه کرده و از ابتدا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای عملکرد استثنایی 1440p مناسب باشند. این کارت graphic با قدرت فوق‌العاده خود، قادر به اجرای انواع بازی‌های با کیفیت بالا است.  AMD Radeon ™ RX 5700 مجهز به جدیدترین حافظه پرسرعت 8 گیگابایت GDDR6 است و با پشتیبانی از PCI Express 4.0، دو برابر پهنای باند را ارائه می‌دهد.

با معرفی XFX Triple Dissipation 5700 XT متوجه پیشرفت های جدید این مدل می‌شویم. کارت گرافیک XFX 5700 با وزن کمتر ساخته شده و خنک کننده ی بهتری برای تولید دماهای پایین‌تر دارد. این موارد باعث عملکرد بهتر در پردازش های گرافیکی می‌شوند. در ادامه، با ویژگی‌های دیگر این کارت graphic آشنا می‌شویم.

بهترین FPSهای سری 5700 XT

با استفاده از دو فن 90 میلی متری، یک فن 100 میلی متری و GDDR Heatsink مسی، 5700 XT Triple Dissipation Ultra خنک و بی‌صدا مانده  و به شما امکان می‌دهد تا ساعات زیادی با سیستم خود کار کرده و دچار هیچ لگ و تاخیری نشوید.

فن های حسگر بارگیری خودکار XFX Zero DB

خنک کننده ‌های XFX ساده مجهز شده‌اند تا در بالاترین عملکرد ممکن کار کنند؛ در صورتی که سیستم Fan Zero DB به گونه‌ای کار می‌کند که با پایین آمدن RPM، صدای آزار دهنده فن را به حداقل رسانده و فن از سرعت خود می‌کاهد. اما وقتی هنگام بازی شدید، سیستم ما دچار گرمای بیش از حد شده باشد، فن‌ها سرعت گرفته و سریعا اقدام به خنک کردن سیستم می‌کنند.

Fidelity FX

Fidelity FX مجموعه‌ای Open source است که کیفیت تصویر ما را نشان می‌دهد. این روند شامل هفت راه حل مختلف ایجاد شده توسط توسعه‌دهندگان است که قادر است در بازی هایی که با AMD RDNA ™ و RDNA ™ 2 بهینه شده‌اند، پیاده‌سازی شود. FidelityFX به شما کمک می‌کند تا با کمترین عملکرد سربار، یک کیفیت بصری نهایی و ایده‌آل را ارائه دهید و همچنین کارت گرافیک شما را آزاد می‌کند تا تجربه‌ بازی‌های حرفه‌ای را نیز تأمین کند.

پشتیبانی فوق العاده HD

XFX RX 5700 XT برای یک گیم پلی با کارایی و وضوح بالا ساخته شده است. عملکرد یک گیم پلی عالی با وضوح 1440p و 4k را تجربه کنید. با این کارت گرافیک با پشتیبانی از 8k برای نمایش‌ها و بازی‌های Next-Gen نیز آماده هستید. کیفیت تصویر این کارت به قدری بالاست که دیگر تنها بازی‌ها را بازی نمی‌کنید، بلکه آن‌ها را زندگی می‌کنید.

Radeon Freesync

Radeon Freesync 1 و FreeSync 2 HDR2 از سری Radeon RX 5700 نهایت استفاده را کرده و بهترین تجربه بازی بدون گیر و استاپ را با سرعت پخش بالاتر، تأخیر کمتر و 10 HDR بیتی برای بیش از 700 نمایشگر را به گیمرها ارائه می‌دهد.

معماری بازی RDNA

معماری و طراحی RDNA برای نسل بعدی بازی‌ها با عملکرد بالا طراحی شده است. این دی‌ان‌ای است که به بازی‌های شما نیرو بخشیده و همراه با طراح خاص خود، بازی‌های شما را زنده می‌کند؛ این RDNA است که مدام در حال تکامل است و امکان اجرای حرفه‌ای ترین بازی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی های بصری بازی

AMD Radeon ™ Software Adrenalin 2020 Edition در این کارت گرافیک به شما این امکان را می‌دهد که کنترل بیشتری بر تجربه‌های بازی خود داشته باشید. رابط بصری این نرم افزار بازیکنان را قادر می‌سازد تا تنظیمات گرافیکی را در زمان واقعی پخش کنند، به اشتراک بگذارند یا تغییر دهند بدون اینکه ثانیه‌ای از عملکرد خود را از دست بدهند یا روند بازی آن‌ها به خطر بیافتد.

Radeon ™ Chill

هوشمندتر و خنک تر کار کنید. Radeon ™ Chill به صورت پویا به صرفه جویی در مصرف انرژی هنگام بازی کمک می‌کند.

AMD VR Ready Premium

برای تجربه‌های خارق العاده واقعیت مجازی می‌توانید از AMD VR استفاده کنید.

نسل جدید محتوای جذاب واقعیت مجازی را با کارت graphic Radeon pa تجربه کنید. این کارت گرافیک جفت شده با هدست‌های پیشرو VR، بهترین تجربه واقعیت مجازی را در اختیار شما می‌گذارد. کارت Radeon with همراه با فناوری AMD LiquidVR a تجربه‌ای با استاپ و تاخیر کم را ارائه می‌دهد که این قابلیت، برای محیط‌های واقعیت مجازی ضروری است. نوآوری پیشرو و عملکرد قدرتمند این سیستم، Radeon ables را قادر می‌سازد تا با تجربیات بهتر و قویتر خود را در بازی‌ها، سرگرمی‌ها و برنامه‌های پیشرفته VR ارائه دهد.

AMD Eyefinity Technology

با این فناوری، GPU شما قادر به پخش چند صفحه نمایش برای بازی و سرگرمی است. شما قادر هستید قلمرو خود را گسترش دهید و زمینه دید خود را بیشتر کنید. برای یک بازی چند صفحه‌ای پویا و پانوراما، می‌توانید حداکثر شش نمایشگر را روی یک GPU متصل کنید. با قابلیت این کارت گرافیک، شما یک تجربه گسترده خواهید داشت که بسیار حرفه‌ای و ایده‌آل است (امکان دارد برای نمایشگرهای اضافی، نیاز به استفاده از هاب MST داشته باشید).

پردازنده‌های گرافیکی Radeon with

این پردازنده‌ها با معماری Radeon از HDMI® 2.0b و DisplayPort ™ 1.4 w / DSC پشتیبانی می‌کنند. همین مسئله باعث می‌شود که این پردازنده‌ها با نسل جدید مانیتورها سازگار باشند. این امریست  که باعث می‌شود هر گیمری هیجان‌زده شود.

قابلیت ماینینگ

کارت گرافیک XFX AMD Radeon RX 5700 XT 8GB Triple Dissipation از قابلیت ماینینگ برخوردار است؛ این بدین معناست که می‌توانید به کمک  کارت گرافیک XFX 5700 ، ارزهای دیجیتال را استخراج کنید.با کارت  AMD Radeon RX 5700 XT قادر به استخراج اتریوم خواهید بود. هش ریت این کارت، ۵۴ مگاهش است که به نسبت کارت گرافیک‌های هم سطح خود، خوب به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که مصرف برق این XFX 5700  ۱۵۰ وات بوده اما لازم است سیستم شما به حداقل یک پاور ۶۰۰ واتی مجهز باشد. هر چه قیمت بیت کوین و اتریوم بالاتر رود، درآمد دلاری شما بیشتر خواهد شد.

گرافیک‌های XFX، هم‌اکنون در بازار ایران به عنوان مشهورترین کارت‌ها برای ماینینگ ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند. به همین دلیل معمولا نسبت به عملکردشان، از قیمت بالاتری برخوردارند. البته از دلایل دیگر محبوبیت این سری کارت XFX، می‌توان به Mining Bios سخت‌افزاری تعبیه شده بر رموی کارت اشاره کرد.

دیگر ویژگی‌های اصلی

  •          RDNA architecture
  •          Advanced 7nm GPU
  •          PCI Express 4.0 Support
  •          Radeon Image Sharpening
  •          FidelityFX
  •          Radeon Anti-Lag
  •          Microsoft© Windows© 10 Support
  •          Microsoft© DirectXT 12 Support
  •          7nm Technology
  •          AMD Virtual Super Resolution (VSR)
  •          AMD Relive
  •          AMD FreeSync 2 HDR
  •          AMD Frame Rate Target Control (FRTC)
  •          AMD Eyefinity multi-display technology
  •          AMD Radeon Adrenalin Software 2019
  •          AMD WattMan
  •          HDMI 2.0b
  •          Displayport 1.4 w/ DSC
  •          Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio Support
  •          Up to 6 displays supported, (may require the use of MST Hubs)
  •          OpenGL 4.5 Support
  •          OpenCL Support

حرف آخر

در مطلب فوق به موارد مختلفی اعم از چیست کارت گرافیک، عملکرد آن و ویژگی‌های یک کارت graphic خوب پرداختیم. در ادامه با کارت گرافیک XFX AMD Radeon RX 5700 XT 8GB Triple Dissipation آشنا شدیم و دریافتیم که چرا این کارت، یکی از بهترین کارت‌ها به شمار می‌رود. امیدواریم مطلب فوق در روند خرید به شما کمک کند و برای شما مفید بوده باشد. سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Graphic-Card

مشخصات

ابعاد
36 × 111 × 272 میلیمتر
فضای نصب مورد نیاز
دو اسلات
تراشه
Radeon RX 5700 XT
سازنده تراشه
AMD
لیتوگرافی
7 نانومتر
فرکانس
1755 مگاهرتز و 1905 مگاهرتز در حالت boost
مقدار حافظه
8 گیگابایت
نوع حافظه
GDDR6
فرکانس مؤثر
14000 مگاهرتز
باس رابط
256 بیت
HDMI
1 عدد
VGA
ندارد
DVI-I
ندارد
DVI-D
ندارد
DisplayPort
3 عدد
تعداد مانیتور قابل اتصال
4 عدد
رزولوشن تصویر
4320 × 7680 پیکسل
سوکت برق 6 پین PCI-E
1 عدد
سوکت برق 8 پین PCI-E
1 عدد
حداقل منبع تغذیه مورد نیاز
600 وات
رابط اتصال
PCI Express 4.0
نسخه DirectX 12
DirectX 12
نسخه OpenGL
OpenGL 4.5
خنک کننده
دارای هیت سینک همراه با 3 عدد فن
مشخصات تکمیلی
- قابلیت VR Ready
- پشتیبانی از Radeon FreeSync 2 HDR
- معماری RDNA با نسل دوم فناوری 7 نانومتر
- 2560 واحد هسته های پردازشی Stream
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
36 × 111 × 272 میلیمتر

صفحه نمایش

فضای نصب مورد نیاز
دو اسلات
تراشه
Radeon RX 5700 XT
سازنده تراشه
AMD
لیتوگرافی
7 نانومتر
فرکانس
1755 مگاهرتز و 1905 مگاهرتز در حالت boost
مقدار حافظه
8 گیگابایت
نوع حافظه
GDDR6
فرکانس مؤثر
14000 مگاهرتز
باس رابط
256 بیت
HDMI
1 عدد
VGA
DVI-I
DVI-D
DisplayPort
3 عدد
تعداد مانیتور قابل اتصال
4 عدد
رزولوشن تصویر
4320 × 7680 پیکسل
سوکت برق 6 پین PCI-E
1 عدد
سوکت برق 8 پین PCI-E
1 عدد
حداقل منبع تغذیه مورد نیاز
600 وات
رابط اتصال
PCI Express 4.0
نسخه DirectX 12
DirectX 12
نسخه OpenGL
OpenGL 4.5
خنک کننده
دارای هیت سینک همراه با 3 عدد فن
مشخصات تکمیلی
- قابلیت VR Ready<br /> - پشتیبانی از Radeon FreeSync 2 HDR<br /> - معماری RDNA با نسل دوم فناوری 7 نانومتر<br /> - 2560 واحد هسته های پردازشی Stream

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد