مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus ZenBook Q407lQ Ryzen5 (4500U) - 8GB - 256GB SSD - 2GB (MX350) Laptop

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس زنبوک Asus ZenBook Q4071Q Ryzen5 (4500U) - 8GB - 256GB SSD - 2GB (MX350)

کد محصول:
3156
برند:
21,899,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(292 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

Asus ZenBook Q407lQ Ryzen5 (4500U) - 8GB - 256GB SSD - 2GB (MX350) Laptop

نقد و بررسی اجمالی Asus ZenBook Q407lQ

پ تاپ Asus ZenBook Q407lQ از بهترین تولیدات برند ایسوس به شمار می رود که از اصلی ترین ویژگی های این لپ تاپ می توان به خلاقیت، وزن کم، نوآوری و ... اشاره نمود. طراحی این محصول بسیار زیبا و به روز انجام گرفته شده است. صفحه نمایش بکار برده شده برای این لپ تاپ صفحه نمایش 14 اینچی می باشد که بسیار باکیفیت و خیره کننده محسوب می گردد و جز کوچیکترین لپ تاپ های 14 اینچی دسته بندی می گردد.لازم به ذکر است که برای این نمایشگر صفحه لمسی درنظر گرفته شده است که دارای حساسیت بالایی است و امکان انجام امور مختلف را برایتان فراهم می آورد و کاربر می توان خلاقیت خود را نشان دهد. شانسی موجود در این محصول از وزن بسیار اندکی بهره مند است که امکان حمل راحت را برای شما فراهم می نماید. گفتنی است که این صفحه نمایش در قیاس با UX430 که نسل پیش این محصول به شمار می رود به میزان 13 درصد کوچیکتر بوده است. این صفحه نمایش یک صفحه نمایش چهار طرفه NanoEdge محسوب می گردد. بهره گیری از این طراحی موجب گشته فضای بیشتری در فضای فیزیکی شما به وجود آید. با نگاهی به این محصول خواهید دید حاشیه ها بسیار اندک می باشند که سبب می گردد چشمان شما کمتر پرت حاشیه ها و ... گردد. کیفیت تصویر در این صفحه نمایش بالا می باشد و علاوه بر آن از زاویه دید گسترده و رنگ های روشن و زنده بهره مند است که از طریق آن می توانید محتوا را با کیفیت بالا مشاهده کنید. ایسوس برای این لپ تاپ از لولای ErgoLift استفاده نموده است که بسیار خاص و ویژه می باشد و می توانید طراحی بسیار باکیفیت این لپ تاپ را به رخ بکشد. این مدل طراحی موجب می گردد تا کیبورد بصورت اتومایتک در راحت ترین حالت خود قرار گیرد که قرار گیری کیبورد در این حالت سبب می گردد تا سیستم خنک کننده و صدا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

معرفی لپ تاپ Asus ZenBook Q407lQ

شاید برخی از شما بدانید که کلمه ASUS برگرفته از چهار کلمه آخر Pegasus که به معنی اسب بالدار است می باشد. این کلمه از هنر و یادگیری الهام گرفته شده است و به خوبی می تواند قدرت، روح خلاق و پاک را به نمایش بگذارد و مجسم نماید. این برند نیز با تولید محصولات باکیفیت و بهره مندی از خلاقیت توانسته جایگاه ویژه ای را کسب نماید. لازم به ذکر است که این کمپانی و این برند طبق چهار ارزش اصلی یعنی ASUS DNA تشکیل شده است. شایان ذکر است که DNA ایسوس از پنج فضیلت بهره مند است که پنج فضلیت نظیر تواضع، صداقت، پشتکار، چابکی و شجاعت، تمرکز براصول و نتایج، زیبایی و نوآوری و تفکر نوین می باشد.

این لپ تاپ را می توان جز باریک ترین لپ تاپ های تولیدی زنبوک پرو کمپانی ایسوس محسوب نمود. برند ایسوس یک برند تایوانی می باشد. ایسوس معرفی و رونمایی از این محصول را در سال 2020 انجام داده است که از باریک ترین و کم وزن ترین لپ تاپ های 14 اینچی این برند به شمار می رود. لازم به ذکر است که در ساخت این محصول از لپ تاپ های UX391 و UX480 الهام گرفته شده است اما اندازه ی آن در قیاس با تولیدات نسل پیش تقریبا 13 درصد کوچک تر می باشد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به وزن 1.15کیلوگرمی، ضخامت 18.2 میلی متری آن اشاره نمود. وزن کم و ابعاد کوچک این لپ تاپ موجب می گردد تا به راحتی بتوانید آن را حمل نمایید.

طراحی ظاهری لپ تاپ Asus ZenBook Q407lQ

ایسوس در تولید سری ZenBook خود به دارا بودن محصول از ویژگی هایی نظیر سبکی و قابل حمل بودن توجه بسیاری نموده است که سبب گشته است تا لپ تاپ Asus ZenBook Q407lQ از طراحی زیبا و خاصی برخوردار باشد. لازم به ذکر است که جهت تولید بدنه از فلز باکیفیت بهره گرفته شده است. استفاده از فلز باکیفیت جهت تولید این لپ تاپ موجب گشته تا در دسته بندی Ultra Book به عنوان رقیبی برای محصولات کمپانی های دیگر محسوب گردد. ایسوس این محصولات خود را با قیمت مطلوب عرضه می نماید و همین مناسب بودن قیمت باعث شده تا در مقایسه با محصولات برندهای دیگر بیشتر به فروش برسد و یک محصول کاربر پسند به شمار رود. از اصلی ترین ویژگی های ظاهری این لپ تاپ می توان به بدنه فلزی، سبک و باریک بودن آن و مقاومت بالا اشاره نمود که رضایت کاربران را در پی داشته است. همانطور که ذکر است برند ایسوس جهت رقابت با مک بوک های اپل به تولید این لپ تاپ ها پرداخته است که با موفقیت نیز همراه بوده است. استفاده از فلز برس خورده و لولای یک تکه موجب بیشتر شدن استحکام و مقاومت لپ تاپ در برابر فشار گردیده است. پس از آنکه برند ایسوس به تولید لپ تاپ UM433 پرداخت و رونمایی و عرضه آن را انجام داد سپس تولید یک لپ تاپ ارزان قیمت را آغاز نمود که نتیجه ی آن لپ تاپ U407IQ می باشد. گفتنی است که ایسوس در تولید این لپ تاپ تمامی قابلیت ها و ویژگی های لپ تاپ UM433 را بکار برده است اما بهره گیری از سخت افزار پایین تر، عدم برخورداری از سیستم صوتی Harman/Kardon و همچنین Num.Pad دیجیتال سبب گشت تا این لپ تاپ با قیمت پایین تری به بازار عرضه گردد.

جهت تولید قاب پشتی این لپ تاپ از فلز برس خورده با کیفیت بالایی بهره گرفته شده است که از اصلی ترین مشخصات آن می توان به مقاومت و استحکام بالا، کاهش وزن لپ تاپ اشاره نمود. ایسوس لوگوی کمپانی خود را در وسط قاب با رنگ بژ قرار داده است که سادگی خاصی را به لپ تاپ داده است و در عین حال بسیار شیک و زیبا دیده می شود. لازم به ذکر است که حین اتصال لپ تاپ به شارژر به دلیل بدنه ی فلزی دستگاه احساس الکتریسیته ساکن را ممکن است داشته باشید. از دیگر ویژگی های این قاب فلزی می توان به ماندگاری اثر انگشت بر روی آن اشارخ نمود اما این اثرانگشت ها به دلیل آنکه قاب لپ تاپ دارای رنگ روشنی می باشد چندان قابل دید نخواهد بود. تولید این لپ تاپ به گونه ای انجام گرفته است که فلز بکار برده شده بر روی آن مانع هر گونه خط و خش بر روی بدنه لپ تاپ خواهد شد. گفتنی است که ایسوس در ساخت این محصول از متریال بسیار خوبی استفاده نموده است اما طراحی آن از سادگی بالا و تقریبا قدیمی برخوردار است.

برند ایسوس برای تولید قسمت زیرین لپ تاپ نیز از فلز استفاده نموده است که دارای کیفیت بالایی است. در قسمت زیرین نیز شاهد باقی ماندن اثرانگشت خواهیم بود. از دیگر امکانات این محصول می توان دو اسپیکر بسیار قوی که توسط کمپانی Sonic Master به تولید رسیده است را ذکر نمود. محل قرار گیری این دو اسپیکر در قسمت زیرین و در دوطرف دستگاه می باشد. بهره گیری از اسپیکرهای تولیدی این برند به دلیل کاهش هزینه ی لپ تاپ می باشد و ایسوس در ساخت این محصول از اسپیکرهای Harman بهره نبرده است. حین استفاده به دلیل یک دست بودن و صاف بودن قسمت زیرین امکان سرخوردن و لیز خوردن لپ تاپ بر روی پای شما وجود دارد. برای ساخت قسمت داخلی لپ تاپ نیز از فلزی استفاده شده است که برای قسمت زیرین بکار برده شده است. در این قسمت نیز شاهد حس الکتریسیته ساکن حین اتصال شارژر به لپ تاپ خواهیم بود. در قسمت داخلی این محصول شاهد وجود خطوط افقی هستیم که موجب خارج شدن لپ تاپ از طراحی ساده و خسته کننده شده است. با وجود آنکه قسمت داخلی ساده طراحی شده است اما با این حال زیبایی و جذابیت خاصی را دارا است. ایسوس در قسمت داخلی چیدمان صفحه کلید، تاچ پد، محل قرارگیری دست را به خوبی انجام داده است و رضایت کاربران را کسب نموده است.

در تولید این محصول از صفحه کلید جزیره ای استفاده شده است که از نور پس زمینه برخوردار می باشد. با مشاهده این صفحه کلید به خوبی متوجه فاصله مطلوب میان کلیدها خواهید بود که کار تایپ را برایتان راحت تر می نماید. ساخت کلیدها در اندازه های مطلوب و استاندارد انجام گرفته شده است. صفحه کلید از زبان انگلیسی برخوردار است. کلیدهای بخش جهت ها از اندازه ی کوچکتری در قیاس با دیگر کلیدها برخوردار است. کاربر می تواند از فضای پایین صفحه کلید جهت قرارگیری دست های خود بهره گیرد تا مچ دست ها آسیب ندیده و فشاری به آن وارد نگردد. در قسمت داخلی تاچ پد با ابعاد مطلوب را مشاهده می کنید که از فناوری لمس چند نقطه بطور همزمان بهره مند است. از دیگر ویژگی های این تاچ پد می توان به حساسیت و دقت بالا اشاره نمود و علاوه بر آن جهت تولید از متریالی استفاده شده است که مانع لیز خوردن انگشت بر روی آن خواهد بود. ابعاد این تاچ پد در مقایسه با ابعاد لپ تاپ مطلوب می باشد. این تاچ پد اثرانگشت را بسیار کم بر روی خود باقی می گذارد. لازم به ذکر است که برای این لپ تاپ از Num.Pad که در لپ تاپ UM433 موجود بود بهره گرفته نشده است.

از دیگر مشخصات این محصول بلندگوی های بکار برده شده در آن می باشد که توسط کمپانی Sonic Master به تولید رسیده است. در قسمت زیرین لپ تاپ دو اسپیکر تعبیه شده است که می تواند صداها را باکیفیت بالا پخش کند. این بلندگوها از فناوری استریو و دالبی بهره مند هستند و علاوه بر آن دارای نوگیر نیز می باشد که صداهای مزاحم توسط آن حذف می گردد. ولومی که این بلندگوها برخوردار هستند بالا می باشد اما با این حال قادر به تفکیک صدا همانند لپ تاپ UM430 نمی باشد.

با نگاهی به این محصول متوجه پورت های مختلف در نظر گرفته شده به آن خواهید بود. در سمت چپ این لپ تاپ پورت هایی نظیر USB 3.2، HDMI ، USB Type C 3.2 را خواهیم دید و در سمت راست نیز پورت USB 2.0 و ورودی جک صدای 3.5 میلی متری، ورودی درگاه Micro SD Card را مشاهده می نماییم. لازم به ذکر است که ایسوس ورودی شارژر لپ تاپ را در سمت چپ قرار داده است.

صفحه نمایش لپ تاپ Q407IQ

صفحه نمایش این لپ تاپ یک صفحه نمایش 14.0 اینچی بوده که از کیفیت تصویر فول اچ دی بهره مند است. این صفحه نمایش از پنل IPS بهره مند است. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به رزولوشن 1920×1080 آن و نرخ تازه سازی 60 هرتزی اشاره نمود. با خرید این لپ تاپ می توانید محتوای باکیفیتی را با وضوح بالا مشاهده نمایید. این صفحه نمایش از زاویه دید 178 درجه ای بهره مند است و علاوه بر آن دقت رنگ در آن بسیار بالا بوده است (sRGB صد در صد). لازم به ذکر است که کمپانی ایسوس برای این صفحه نمایش از فناوری Reduce Blue Color استفاده نموده است که مانع از آسیب رسیدن با چشم تا حد بسیاری می گردد. با وجود ویژگی مات بودن نمایشگر دیگر نیازی نیست نگران انعکاس نور در محیط های باز که نور زیادی وجود دارد باشید. حین مشاهده محتوا متوجه روشنایی بالای نمایشگر و وضوح بالای رنگ ها و زنده بودن تصاویر و محتوا خواهید بود. این صفحه نمایش در میان محصولات رقبا جایگاه ویژه ای را بدست آورده است. در ساخت این محصول از مکانیزمی بهره گرفته است که در ASUS UX433 استفاده شده بود. با بهره گیری از این نوع مکانیزم شاهد پایین تر قرار گرفتن قاب پشتی در مقایسه با قاب داخلی خواهیم بود زیرا لولا به پایین ترین قسمت قاب پشتی اتصال پیدا نکرده است و این اتصال اندکی از پایین فاصله دارد. این قابلیت کمک می کند تا حین کار صفحه کلید نسبت به سطح میز به میزان سه درصد زاویه گرفته و تایپ را برای کاربر آسان تر و راحت تر نماید. این لپ تاپ موفق شده است از لحاظ طراحی و ظاهر جایگاه ویژه ای را بدست آورد و امتیاز بالایی را کسب نماید.

مشخصات فنی لپ تاپ Asus ZenBook Q407lQ

در این قسمت از مشخصات فنی لپ تاپ Q407IQ سخن خواهیم گفت. این لپ تاپ از پردازنده کم مصرفی برخوردار است و که جز پردازنده های نیمه حرفه ای دسته بندی می گردد. این پردازنده از حافظه رم 8 گیگابایتی بهره مند است. سخت افزار دیگری که برای این لپ تاپ استفاده شده است کارت گرافیک میان رده ای می باشد که دارای حافظه SSD بسیار سریع می باشد که می تواند مدیران، برنامه نویسان، کاربران عمومی و ... را در انجام امور کمک نماید.

پردازنده (CPU)

پردازنده ای که ایسوس برای این محصول خود بکار برده است پردازنده تولیدی AMD یعنی پردازنده Ryzen 5 4500U می باشد. این پردازنده جز جدیدترین تولیدات کمپانی AMD محسوب می گردد. از ویژگی های اصلی این پردازنده می توان به 6 هسته حقیقی آن و فرکانس پایه 2.3 گیگاهرتزی اشاره نمود. با وجود این پردازنده امکان انجام امور معمولی و روزانه و پردازش های نیمه سنگین برایتان فراهم خواهد شد و در برنامه نویسی و حتی انجام کارهای گرافیکی نیز می توانید از آن بهره گیرید حافظه ای که این پردازنده برخوردار است یک حافظه 6 گیگابایتی بوده و دارای اورکلاک 4.0گیگاهرتز می باشد. استفاده از این نوع پردازنده جهت تولید لپ تاپ های ارزان قیمت می تواند مناسب باشد. این پردازنده از قدرت مطلوبی بهره مند بوده و می توان گفت قدرت آن تا حدی نزدیک به پردازنده Intel core i7 9750H می باشد. لازم به ذکر است که عدد بنچمارک این پردازنده برابر با 11281 می باشد که عدد بالایی به شمار می رود.

مموری (RAM)

در لپ تاپ Q407IQ شاهد وجود حافظه رم 8GB LPDDR4X 5266MHz هستیم. برای این لپ تاپ بر روی مادربورد یک اسلات رم داخلی OnBoard در نظر گرفته شده است و لازم به ذکر است که یک رم 8 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است و کاربر قادر به ارتقاء این حافظه نمی باشد. با وجود این میزان حافظه کاربر قادر است امور گرافیکی، محاسباتی و پردازشی را تا حد متوسط انجام دهد.

حافظه (Storage)

لپ تاپ Q407IQ از حافظه داخلی خشک SSD از نوع PCIe M.2 بهره مند است که دارای ظرفیت 256 گیگابایت می باشد. گفتنی است که امکان ارتقاء این حافظه وجود ندارد.

کارت گرافیک (GPU)

در این محصول نیز شاهد وجود کارت گرافیک دو بخشی هستیم که کارت گرافیک اول جهت انجام امور روزمره و معمولی وارد مدار می گردد که از نوع OnBoard بوده و Radeon Graphics نام دارد. این پردازنده توسط کمپانی AMD به تولید رسیده است. پردازنده گرافیکی اول دارای حافظه 4 گیگابایتی بوده است. اگر قصد انجام امور گرافیکی سنگین را دارید از کارت گرافیک دوم می توانید بهره گیرید. کارت گرافیک دوم از تولیدات کمپانی انویدیا محسوب می گردد که مدل MX350 می باشد و دارای حافظه 2 گیگابایتی از نوع GDDR5 64Bit است. لازم به ذکر است که این کارت گرافیک از قدرت بیشتری در قیاس با MX250 بهره مند است که افزایش قدرت آن تقریبا 20 درصد بالاتر می باشد. عدد بنچمارک این پردازنده برابر با 2977 می باشد.

باطری لپ تاپ Asus ZenBook Q407lQ

باطری موجود در لپ تاپ Q407IQ از نوع لیتیومی 3 سلولی بوده و از ظرفیت 50WHr بهره مند است که کاربر قادر به استفاده از دستگاه به مدت 4 الی 7 ساعت می باشد. این میزان نگهداری شارژ برای این لپ تاپ کاملا مطلوب می باشد. لازم به ذکر است که این باطری بصورت داخلی قرار داده شده است که جهت تعویض نیاز به گشودن قاب زیرین لپ تاپ می باشد. پس از آنکه شارژ باطری به طور کامل به پایان رسید باطری از مدار خارج گردیده و از بروز آسیب های احتمالی به باطری جلوگیری می گردد.

سیستم خنک کننده لپ تاپ Q407IQ

جهت خنک شدن لپ تاپ Q407IQ از یک فن بی صدا بهره گرفته شده است که محل قرار گیری آن بالای مادربورد می باشد. خروج هوای داخل دستگاه نیز از طریق خروجی فن که در زیر لولایی که صفحه نمایش را به بدنه اتصال می دهد قرار گرفته است انجام می گردد و به همین دلیل است که حین انجام امور سنگین بالای کیبورد گرم تر می باشد. این فن بی صدا می باشد اما لازم به ذکر است که با قرارگیری بر روی حالت High Performance اندکی صدا از آن تولید می گردد که از خروجی قابل شنیدن است.

کارایی

همانطور که در قسمت های قبل ذکر است سخت افزار بکار برده شده برای این لپ تاپ از قدرت بالایی بهره مند هستند و این محصول یک انتخاب مناسب برای گیمرهای حرفه ای، مهندسان و طراحان به شمار خواهد رفت که از طریق آن امکان انجام امور سنگین فراهم می گردد. همانطور که گفته شد لپ تاپ ASUS zenbook q407iq از پردازنده Ryzen 5 4500u برخوردار است. این پردازنده در تک هسته امتیاز 1076 را کسب نموده است و در چند هسته نیز موفق به کسب امتیاز 4323 شده است. لازم به ذکر است که این چیپ چند هسته ای توسط برند ای ام دی به تولید رسیده است که دارای توان حرارتی 15 واتی و فرکانس 3.9 گیگاهرتزی می باشد. حافظه این پردازنده 8 گیگابایت بوده و علاوه بر آن دارای فرکانس پایه 2.38 گیگاهرتزی می باشد.

درگاه های ارتباطی

این لپ تاپ از تعداد درگاه های محدودی برخوردار است که این محدودیت درگاه ها از طریق داک حل خواهد شد. پورت هایی که در این لپ تاپ وجود دارد شامل پورت های HDMI, USB 3.0, USB 2.0, LAN می باشد و علاوه بر آن دارای یک مینی کارت خوان چند منظوره نیز می باشد. ایسوس در این محصول خود جک هدفون میکروفون، جایگاه شارژ نیز قرار داده است. لازم به ذکر است که این لپ تاپ در حاشیه های جلویی و پشتی دارای پورت نمی باشد.

امنیت لپ تاپ

از لحاظ امنیت این محصول دارای اسکنر اثرانگشت، کارت خوان SmartCard ، سرویس Computrace ضد سرقت و نرم افزارهای امنیتی متنوع TPM 1.2 می باشد. علاوه بر این موارد می توانید جهت حفظ اطلاعات خود از رمز عبور استاندارد این سیستم بهره گیرید. در نتیجه می توان گفت ایسوس این لپ تاپ را با امنیت بالا تولید و عرضه نموده است تا کاربران نگران سرقت اطلاعات شخصی خود نباشند. امکان غیرفعال نمودن پورت ها از طریق BIOS وجود دارد. قفل کنسینگتون نیز تاثیر بسزایی بر روی امنیت لپ تاپ خواهد داشت که مانع از سرقت اطلاعات بصورت فیزیکی با کابل می گردد. لازم به ذکر است که سرقت اطلاعات از طریق کابل تنها در مواقعی که در رویدادهای عمومی حضور دارید وجود دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Lenovo

مشخصات

ابعاد
18.2 × 199 × 319 میلی متر
وزن
1.18 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلزی
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5
مدل پردازنده
4500U
فرکانس پردازنده
2.3 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
Geforce MX350 GDDR5
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS level panel-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1080X1920
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
ندارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
بلوتوث
بلوتوث داخلی نسخه 4
پورت شبکه Ethernet
ندارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
1
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt
ندارد
پورت Serial
ندارد
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
تا 13 ساعت
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 50 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
person date_range 1400-03-14

سلام کی موجود میشه ؟

پاسخ فروشگاه:

سلام زمان موجودی مجدد مشخص نیست

person date_range 1400-02-12

سلام. تاچ پد این مدل هم مثل مدل um433iq دارای نام پد (اعداد) هست یا نه؟

پاسخ فروشگاه:

سلام بله 

person date_range 1399-12-23

سلام در صورت بازکردن کارتن لپ تاپ بازم عودت داده میشود ؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 10 روز مهلت تست برای سلامت دستگاه دارید شما اگر باز کردید و مشکل سخت افزاری داشت میتوانید مرجوع کنید و تعویض شود

person date_range 1399-11-06

سلام ایا قیمت تمام شده همراه با گارانتی یکساله هست و تامین قطعات در صورت مشکل انجام میشود؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
بله یک سال گارانتی شرکتی معتبر است و تأمین قطعات توسط شرکت گارانتی انجام می شود.

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
18.2 × 199 × 319 میلی متر
وزن
1.18 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلزی

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS level panel-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1080X1920
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5
مدل پردازنده
4500U
فرکانس پردازنده
2.3 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
Geforce MX350 GDDR5
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
بلوتوث
بلوتوث داخلی نسخه 4
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
1
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt
پورت Serial

امکانات

درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
تا 13 ساعت
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 50 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری عمومی
سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد