مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX Ryzen 5 (4600H) - 8GB - 256GB SSD - 4GB(GTX 1650) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX Ryzen 5 (4600H) - 8GB - 256GB SSD - 4GB(GTX 1650)

کد محصول:
3141
برند:
22,199,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(221 رای)
محصولات مرتبط
19,199,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
این محصول به صورت دست دوم موجود است. دستگاه تمیز و در حد نو و می باشد ، در صورت نیاز قبل از ثبت سفارش برای دریافت تصاویر اصلی محصول با فروشگاه در تماس باشید و یا در تلگرام به شماره 09306758905 (پشتیبانی تکنوکده) پیام...
62,799,000 تومان (بدون مالیات)
45 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
توضیحات

نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX

نقد و بررسی اجمالی لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX

شرکت اچ پی (HP) به عنوان یکی از مشهورترین شرکت های سازنده تجهیزات دیجیتال، سری لپ تاپ های مشهورPavilion خود را در رده های کاربری گوناگون به بازار عرضه کرده است که سری Pavilion Gaming ، از بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار به شمار می آیند. لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX یکی از بهترین لپ تاپ های 15 اینچی شرکت اچ پی است که با قیمت مناسب و سخت افزار به روز، می تواند نیاز بسیاری از گیمرها را برآورده سازد. این لپ تاپ به پردازنده Ryzen 5 (4600H) از شرکت AMD مجهز شده است و از 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 برخوردار است. به عنوان حافظه ذخیره سازی نیز 256 گیگابایت حافظه اس اس دی در آن تعبیه شده است. در صورت نیاز به حافظه رم یا حافظه ذخیره سازی بیشتر، می توانید حافظه موردنیاز خود را از قسمت زیرین لپ تاپ به آن اضافه کنید. کارت گرافیک GTX 1650 با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت، برای اجرای بسیاری از بازی های روز کافی به نظر می رسد. از نظر عمرباتری نیز می توان گفت که لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX حداقل مدت عمر باتری موردنیاز کاربران گیمینگ را تامین خواهد کرد و از این نظر مشکلی نخواهید داشت. در ادامه با نقد و بررسی تخصصی این لپ تاپ با ما همراه باشید.

نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX

شرکت اچ پی در سری Pavilion، طیف وسیعی از لپ تاپ های گیمینگ، اداری و ... را رونمایی کرده است. لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX یکی از لپ تاپ های گیمینگ این شرکت است که با دارا بودن سخت افزار مناسب و طراحی زیبای بدنه، به یکی از بهترین انتخاب های کاربران گیم تبدیل شده است. طراحی جذاب این لپ تاپ در نگاه اول شما را شگفت زده خواهد کرد. صفحه کلید دارای نور پس زمینه سبز است که باعث می شود لپ تاپ 15.6 اینچی HP Pavilion Gaming فقط یک لپ تاپ متوسط ​​به نظر نرسد. دریچه های فن های بسیار بزرگی در عقب وجود دارد، اما با این حال در حین فعالیت لپ تاپ، شاسی نسبتا آرام است و لرزشی مشاهده نمی شود. رنگ به کار رفته در همه اجزای این لپ تاپ مشکی است، به جز رنگ سبز اندکی که برای آرم HP روی درب در نظر گرفته شده است.

مانند مدل HP Pavilion Gaming 2018 ، این لپ تاپ Pavilion Gaming یک لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت است که تقریبا بدون هیچ مشکلی برای بازی و تولید محتوا و همچنین کارهای اداری یا مدرسه ای قابل استفاده است. عملکرد لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX در آزمایش ما برای بازی های جدید و قدیمی بسیار عالی بود، اما این یک لپ تاپ با چندین پیکربندی در بازار موجود است، بنابراین عملکرد دقیق تر به سخت افزاری که در آن است بستگی دارد. در ادامه قصد داریم ضمن بررسی دقیق تر این لپ تاپ، آن را از نظر تک تک ویژگی های فیزیکی و سخت افزاری مورد بررسی قرار دهیم. در این نقد و بررسی تخصصی با ما همراه باشید.

پیکربندی سخت افزاری، قیمت و محتویات جعبه

قیمت جدیدترین نسخه لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX با کارت گرافیک 4 گیگابایتی GeForce GTX 1650 انویدیا در سایت HP از 770 دلار شروع می شود. این نسخه با پردازنده رایزن 5 شرکت ای ام دی کار می کنند و به طور کلی در ویژگی هایی مانند طراحی، مشخصات و عملکرد گزینه بسیار مناسبی برای کاربران گیمینگ و ... است.

برای صرفه جویی در هزینه خود، حداقل در ابتدا می توانید به 8 گیگابایت رم بسنده کنید و تنها با 256 گیگابایت حافظه SSD این لپ تاپ را خریداری کنید. سپس می توانید بعدا در زمان نیاز به سادگی پنل پایین آن را باز کرده وحافظه رم و حافظه ذخیره سازی بیشتری را اضافه کنید. بازی های رایانه ای مدرن می توانند 50 گیگابایت یا بیشتر از فضای ذخیره سازی شما را اشغال کنند. بنابراین شاید نیاز به افزودن یک SSD 256 گیگابایتی خیلی دور از ذهن نباشد.

با این حال، اگر پول بیشتری برای خرج کردن دارید، می توانید مسیر دیگری بروید و این لپ تاپ را با حافظه 32 گیگابایتی خریداری کنید. می توانید برای عملکرد بهتر بازی یا نمایشگر با وضوح 4K (به جای وضوح 1080*1920 پیکسل) که برای سازندگان محتوا اهمیت دارد، رم را ارتقا دهید.

در جعبه این لپ تاپ برای کاربران راهنمای راه اندازی، به همراه شارژر تعبیه شده است که لوازم اصلی هر لپ تاپ گیمینگ به شمار می آیند.

طراحی و ساختار بدنه

ابعاد لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX، در رنج ابعاد لپ تاپ های گیمینگ 15 اینچی بازار است. طول، عرض و ارتفاع لپ تاپ به ترتیب 360*257*23.5 میلی متر است. همانطور که از مشخصات این لپ تاپ پیداست، لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX باریک ترین لپ تاپ گیمینگ نیست. زیرا ضخامت 23.5 میلی متر است، اما آنچه جالب تر است وزن 2.23 کیلوگرمی آن است. از لحاظ کیفیت ساخت، لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX در رد مناسبی از کیفیت قرار می گیرد. البته ما در مورد ساختار کاملا پلاستیکی صحبت می کنیم. کیفیت ساخت بدنه، خبر از استحکام قابل قبول آن می دهد.

لولاها ضمن برخورداری از کیفیت ساخت و استحکام مناسب، بسیار نرم هستند و باز کردن درب با یک دست کار سختی نیست. وقتی درب لپ تاپ را باز می کنید و یکپارچگی ساختاری آن را آزمایش می کنید، کیفیت قابل قبولی را شاهد خواهید بود. با بررسی بیشتر، متوجه خواهید شد که وبکم در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است، در حالی که لولاها با فاصله بیشتری از یکدیگر نسبت به لپ تاپ های معمولی قرار گرفته اند. جالب است بدانید که HP فرم بدنه کاملاً متفاوتی را برای این لپ تاپ مجهز به پردازنده AMD خود طراحی کرده است. با این وجود در قسمت پایینی ما صفحه کلید کلاسیک مناسبی را می بینیم که برای چندین سال در لپ تاپ های گیمینگ استفاده شده است. بر خلاف لپ تاپ های معمولی بازار، در این لپ تاپ سری Pavilion Gamings، کلیدهای کیبورد بسیار استانداردتر ساخته شده اند.

نمایشگر

تمام لپ تاپ های سری HP Pavilion Gaming 15 از جمله لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX دارای صفحه نمایش 144 هرتزی Full HD با شماره مدل AUO B156HAN08.2 (AUO82ED) هستند. قطر این نمایشگر 15.6 اینچ (39.62 سانتی متر) است و وضوح تصویر نیز 1920*1080 پیکسل است. نسبت صفحه نمایش 16:9 است و ما تراکم پیکسلی 142 نقطه در اینچ را شاهد هستیم. حداکثر روشنایی اندازه گیری شده برای نمایشگر لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX برابر با 316 نیت در وسط صفحه و همچنین 316 نیت به طور متوسط ​​برای کل منطقه با حداکثر انحراف تنها 4 درصد است. در نمایشگر لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX، طیف رنگی استاندارد (sRGB) را به طور کامل مشاهده خواهید کرد که توسط میلیون ها نفر در تلویزیون های HD و وب در حال استفاده است.

برای دستیابی به حداکثر میزان فریم ریت (نرخ تازه سازی) می توانید فریم ریت نمایشگر را به 144 هرتز برسانید. نمایشگر در حالت فریم ریت پایه برای استفاده عمومی مناسب است. اگر در حال ایجاد محتوایی هستید که دقت و غلظت رنگ در آن اهمیت دارد، می توانید از پورت های HDMI یا USB-C لپ تاپ برای اتصال یک مانیتور خارجی نیز بهره مند شوید.

صفحه نمایش فول اچ دی لپ تاپ، تا هر زاویه ای که بخواهید عقب نمی رود و رنگ ها ملایم یا با عمق مناسب به نظر می رسند. مشخصات درج شده در سایت HP می گوید این پانل 45 درصد از مجموعه NTSC غیر قابل توجه را پوشش می دهد. روکش مات آن در مبارزه با تابش خیره کننده به خوبی عمل می کند و زاویه دید آن با کنتراست و وضوح مناسب، به اندازه کافی گسترده است.

سخت افزار و عملکرد

ترکیب سخت افزار لپ تاپ عملکرد بسیار خوبی برای کارهای روزمره و بازی های روز دارد. ما Battlefield V را روی این لپ تاپ اجرا کردیم، کیفیت را بالا بردیم و چند حالت را به صورت تمام صفحه با رزولوشن 1080 پیکسل اجرا کردیم. نتیجه جالب اینجا بود که در طول این کار، فریم ریت هرگز به زیر 60 فریم در ثانیه نرسید. این مسئله در مورد Far Cry 5 نیز به همین ترتیب بود که در معیار داخلی بازی با 71 فریم در ثانیه بازی را اجرا می کرد.

به عنوان پردازنده اصلی، در این لپ تاپ از یکی از پردازنده های میان رده شرکت AMD استفاده شده است. پردازنده مرکزی Ryzen 5 (4600H) با حافظه کش 8 مگابایت، فرکانس پایه 2.4 گیگاهرتز و فرکانس اورکلاک 4.1 گیگاهرتز، در بسیاری از عملکردهای سنگین عملکردی عالی به نمایش می گذارد. این پردازنده مرکزی در کنار یک پردازشگر گرافیکی میان رده از شرکت انویدیا در این لپ تاپ تعبیه شده است. پردازنده گرافیکی GTX 1650 از شرکت انویدیا، دارای 4 گیگابایت حافظه اختصاصی است که می تواند بسیاری از بازی های روز را باکیفیت مناسب و نرخ فریم قابل قبول اجرا کند.

ترکیب حافظه رم و حافظه ذخیره سازی در این لپ تاپ، یک رم 8 گیگابایتی DDR4 در کنار یک حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی است. این حافظه اس اس دی از نوع PCIe NVMe M.2 است که سرعت انتقال اطلاعات بسیار عالی دارد و نسبت به حافظه های HDD معمولی، بسیار سریعتر عمل می کند.

سیستم Windows 10 Home دارای یک سال ضمانت است. HP علاوه بر تبلیغات Dropbox و Booking.com و بازی های ناخواسته WildTangent ، تعداد اندکی از برنامه های کاربردی را از قبل نصب می کند. یکی از آن ها، Bang & Olufsen Audio Control است که به شما امکان می دهد حالت های موسیقی، فیلم یا صدا را تنظیم کنید و با لغزنده های باس و یک اکولایزر حالت tinker را تنظیم کنی. همچنین میکروفون کاهش صدا را برای صدای یک یا چند صدا بهینه کنید. از طرف دیگر، قابلیت HP CoolSense به نظر می رسد که باید کنترل دقیق فن برخی از لپ تاپ های بازی را نیز ارائه دهد. این قابلیت تنظیماتی را انجام می دهد تا مبادا سطح لپ تاپ به راحتی گرم شود. HP JumpStarts و تنظیمات حریم خصوصی، به ترتیب یک آموزش خوشامدگویی (در اولین استفاده از لپ تاپ) و منویی در مورد جمع آوری اطلاعات و اشتراک ایمیل ها هستند.

به روزرسانی سخت افزاری این لپ تاپ از نظر فیزیکی خیلی آسان نیست. ابتدا باید 7 پیچ را باز کنید و سپس به جای اینکه صفحه پشت را به راحتی بلند کنید، باید آن را به صورت فیزیکی خارج کنید. هنگامی که سعی می کنید لپ تاپ خود را باز کنید، باید مراقب باشید که قطعات کوچک پلاستیکی از بین نروند. هنگامی که به سخت افزار لپ تاپ رسیدید، می توانید RAM و کارت Wifi را ارتقا دهید و در صورت نیاز می توانید SATA SSD اضافه کنید. ارتقا RAM کمی دشوار است، زیرا شما مجبورید نوار برقی را از نظر فیزیکی جدا کنید و آن را ارتقا دهید. پس از باز شدن، می توانید یک رم ثانویه با فرکانس حداکثر 3200 مگاهرتز اضافه کنید.

گرما و سیستم خنک کننده

در قسمت پایین، مشاهده می کنید که دریچه تهویه با ابعاد قابل توجه وجود دارد. هوای گرم از اطراف درپوش لولا تخلیه می شود اما به جای اینکه مستقیم به صفحه بالا برود، می تواند زیر آن بلغزد. باید گفت که با طراحی مناسب اچ پی، دما به طور شگفت انگیزی خوب است. (توجه داشته باشید که دمای محیط در اتاق آزمایش ما 19 درجه سانتیگراد است) هنگام بازی Valorant به مدت مداوم 3 ساعت، GPU حداکثر 52 درجه و CPU حداکثر 60 درجه گرما را تجربه می کند. در SOTTR دمای 65 درجه در GPU و 70 درجه در پردازنده ثبت شده است که برای این دستگاه به طرز شگفت آوری خوب است. توجه داشته باشید که پردازنده مرکزی یا پردازنده گرافیکی حتی یکبار هم دچار لگ و تاخیر نشدند.

پورت ها و قابلیت های ارتباطی

در سمت چپ، محل اتصال شارژر را مشاهده می کنید که به طرز عجیبی روی لبه نصب شده و یک درگاه USB Type-A 3.0 نیز در این قسمت قرار دارد. وقتی به سمت دیگر برویم، یک اتصال HDMI، سه پورت USB Type-A 3.0 (Gen. 1)، یک اتصال RJ-45، یک پورت USB Type-C 3.1 (Gen. 1)، یک جک هدفون را مشاهده خواهیم کرد. همچنین یک کارت خوان SD نیز در این طرف نصب شده است. به عنوان قابلیت های ارتباطی بی سیم، در این لپ تاپ از بلوتوث 5 استفاده شده است که امکان اتصال تجهیزات جانبی به صورت بی سیم را فراهم می کند. وایفای با فناوری 802.11b/g/n/a/ac نیز در لپ تاپ تعبیه شده است که گزینه مناسبی برای اتصال بیسیم به اینترنت است.

کیبورد و تاچ پد

صفحه کلید در لپ تاپ های سری کیمینگ 15 شرکت اچ پی، با نور پس زمینه یک رنگ قابل خرید است و در مدل ها هیچ ناحیه دارای نور متغیر یا نور پس زمینه RGB برای هر کلید وجود ندارد. کلیدهای جهت دار مکان نما در یک ردیف (به جای فرم T وارونه) قرار گرفته اند و کلیدهای جهت بالا و پایین، هر دو به اندازه یکی از کلیدهای چپ یا راست هستند. این طراحی برای جای گیری راحت تر کلیدها در فضای محدود کیبوردهای لپ تاپ ها بسیار رایج است. از طرف دیگر، کلیدهای اختصاصی و البته کوچک Home ، End ، Page Up و Page Down را در بالای صفحه کلید عددی مشاهده خواهید کرد. احساس شما در هنگام تایپ خوب خواهد بود.

در قسمت پایین کیبورد لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX ، تاچ پد یا همان صفحه لمسی لپ تاپ وجود دارد. در حالی که دقت عملکرد آن قابل قبول است، اما احساس می شود که باید حساسیت را افزایش دهید، زیرا sensivity پیش فرض به اندازه کافی بالا نیست. در این لپ تاپ از مکانیسم کلیک سنتی استفاده نشده است. برای کلیک کردن کافی است قسمت پایین صفحه لمسی را فشار دهید. به نظر می رسد سطح به اندازه کافی پایدار است. البته در هنگام کلیک کردن، وقتی انگشت خود را از آن بلند می کنید، صدایی ایجاد می شود و کمی می لرزد. این تاچ پد از فرامین چند لمسی به خوبی پشتیبانی می کند.

وبکم و سیستم صوتی

وب کم به کار رفته در لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX یک وبکم با کیفیت 720p کوچک است و در بالای نمایشگر واقع شده که که تصاویری کاملا روشن اما پر نویز را ثبت می کند. برای استفاده از قابلیت Windows Hello، دوربین تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت در این لپ تاپ به کار نرفته است. بلندگوهای جلوی صفحه کلید برای پر کردن یک اتاق با صدای خود به اندازه کافی قوی هستند. باس زیادی در عملکرد این بلندگوها وجود ندارد و شما می توانید آهنگ های همپوشانی شده را به خوبی تشخیص دهید.

باتری

لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX از یک باتری 3 سلولی با ظرفیت 53.5 وات ساعت برخوردار است. پس از شارژ کامل لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX، ما دستگاه را در حالت صرفه جویی در مصرف برق (در مقابل حالت متعادل یا عملکرد بالا) تنظیم کرده و چند ترفند دیگر برای صرفه جویی در مصرف باتری را ایجاد می کنیم. (ما همچنین Wi-Fi را خاموش می کنیم، لپ تاپ را به حالت هواپیما می رسانیم.) در این تست، ما یک فیلم (یک فایل 720p ذخیره شده محلی از همان فیلم Tears of Steel را پخش می کنیم. با تنظیماتی مانند روشنایی صفحه تنظیم شده در 50 درصد و ظرفیت باتری 100 درصد است تا زمان خاموش شدن سیستم، آن را بررسی می کنیم. در این باره باید گفت که لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX می تواند چندین ساعت سرگرمی شما را برطرف کند.

همه عملکردهای سنگین روی عمر باتری اثر می گذارند. در تست پخش ویدئو ما به 6 ساعت و 22 دقیقه عمر باتری رسیدیم که برای استفاده های عمومی احتمالا زمان بیشتری را مشاهده خواهید کرد. البته این مورد برای لپ تاپ های مخصوص بازی رایج است.

جمع بندی و نتیجه گیری

بدیهی است که لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX دستگاهی گیمینگ و ارزان قیمت است. اصلی ترین چیزی که به آن ارزش خرید بالایی بخشیده کیفیت ساخت است. در حالی که این مدل با حاشیه های باریک خود کاملاً مدرن به نظر می رسد و خوب است که می بینیم شرکت HP در این نسخه به جای کپی کردن نسخه مبتنی بر پردازنده اینتل، به سراغ طراحی مجدد رفته است. پلاستیکی که در اطراف شاسی مشاهده می شود از یکپارچگی ساختاری مناسبی برخوردار است.

بعد از مدتی استفاده از لپ تاپ، هنگام باز و بسته کردن صدای کمی تولید می شود، اما آنچه بیشتر نگران کننده است وضعیت درب است، زیرا رفتار آن شبیه رفتار یک قطعه کاغذ است و به همین دلیل باید مراقبت زیادی را در حفظ و نگهداری لپ تاپ به خرج دهید. از طرف دیگر، HP کیفیت خوبی در بخش صفحه کلید ارائه داده است، زیرا تایپ کردن آن بسیار راحت و برای بازی بسیار مناسب است (مگر اینکه بازی های مسابقه ای یا فوتبال انجام دهید که در آن صورت توصیه می شود از گیم پد استفاده کنید).

نکته دیگر کامل بودن ورودی و خروجی هاست. در لپ تاپ گیمینگ 15 اچ پی تقریبا همه درگاه های موردنیاز که به طور روزانه به آن نیاز خواهید داشت را در اختیار خواهید داشت. سه درگاه USB نوع A با سرعت بالا وجود دارد و درگاه تایپ C نیز قابلیت پشتیبانی از Thunderbolt ندارد. با این حال یک کارت خوان SD تعبیه شده است که می تواند کارت حافظه را بدون نیاز به مبدل های خارجی، به لپ تاپ شما وارد کند. در حالی که در داخل شما یک اسلات M.2 PCIe x4 و دو RAM SODIMM وجود دارد که در مجموع تا 32 گیگابایت حافظه DDR4 را پشتیبانی می کنند. همچنین، عمر باتری در بین لپ تاپ های موجود در بازار بهترین نیست. یکی از بزرگترین قابلیت های این لپ تاپ را داشتن صفحه نمایش مدرن 144 هرتزی می دانیم. نمایشگر لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-EC1073DX دارای یک صفحه IPS با وضوح Full HD و قدرت پردازش مناسب است. زاویه دید گسترده و نسبت کنتراست خوب از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است. علاوه بر این نمایشگر مورد استفاده 90٪ فضای sRGB را پوشش می دهد و نور پس زمینه آن فاقد PWM است. با این حال، دلیل قرار گرفتن این لپ تاپ در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار، نرخ تازه سازی و زمان پاسخگویی 144 هرتزی آن است که از سریعترین ها در بین محصولات موجود در بازار به شمار می آید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-dell

مشخصات

ابعاد
360X257X23.5 میلی متر
وزن
2.23 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5
مدل پردازنده
4600H
فرکانس پردازنده
2.4 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1650 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
IPS LCD
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11b/g/n/a/ac
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
person date_range 1400-01-28

ببخشید این لپتاپ دیگه موجود نمیشه؟

پاسخ فروشگاه:

سلام موجودی مشخص نیست.

person date_range 1399-12-02

سلام خسته نباشید
خواستم بپرسم علاوه بر این ssd که داره، میشه یک هارد اینترنال هم داخلش قرار داد؟؟
ممنون

پاسخ فروشگاه:

سلام 
بله قابلیت اضافه کردن یک هارد 2.5 اینچی هم دارد

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
360X257X23.5 میلی متر
وزن
2.23 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
IPS LCD

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5
مدل پردازنده
4600H
فرکانس پردازنده
2.4 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1650 GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11b/g/n/a/ac
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد

امکانات

درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد