مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ASUS ROG Strix G512LI I7 (10750H) - 8GB - 512GB SSD - 4GB (1650TI) FHD Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس راگ استیریکس ASUS ROG Strix G512LI I7 (10750H) - 8GB - 512GB SSD - 4GB (1650TI) FHD

کد محصول:
2914
برند:
30,199,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(233 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

ASUS ROG Strix G512LI I7 (10750H) - 8GB - 512GB SSD - 4GB (1650TI) FHD Laptop

بررسی تخصصی لپ تاپ g512li

ایسوس برند معروف که در زمینه تولید لپ تاپ و قطعات کامپیوتر به فعالیت مشغول است تا کنون پیشرفت های بسیاری را کسب نموده و توانسته باکیفیت ترین محصولات را تولید و به بازار عرضه کند. از بهترین تولیدات این کمپانی می توان به معرفی لپ تاپ ASUS ROG Strix G512LI پرداخت که جز باکیفیت ترین و قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ این برند به شمار می رود. ایسوس این محصول را با قیمت مطلوبی به فروش می رساند. اگر قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ را دارید می توانید به خرید ASUS ROG Strix G512LI بپردازید که قطعا رضایت شما را در پی خواهد داشت. برای این محصول از سخت افزار و قطعات قدرتمندی بهره گرفته شده است که عملکرد بسیاری خوبی را از این سیستم شاهد خواهیم بود. با خرید این محصول به راحتی امکان اجرای بازی های مختلف برایتان فراهم می گردد. در ادامه برایتان این دستگاه را نقد و بررسی خواهیم نمود که با اطلاعات کافی بتوانید اقدام به خرید نمایید.

طراحی ASUS ROG Strix G512LI

مشخصات فنی لپ تاپ G512li

طراحی ASUS ROG Strix G512LI بسیار ظریف انجام گرفته است و با وجود سخت افزار و قطعات قدرتمند این محصول به یک دستگاه بسیار خوب تبدیل شده است و طرفداران بسیاری را بدست آورده است. برند ایسوس با تولید این محصول توانست جایگاه ویژه ای را در بازار به این تولید خود اختصاص دهد و محبوبیت بسیاری را کسب کند. در تولید قاب پشتی از فلز بهره گرفته شده است که دارای خطوط مورب بر روی آن می باشد و زیبایی خاصی را به دستگاه می دهد. از مشخصات اصلی این دستگاه می توان به استحکام و مقاومت بالای قاب پشتی، بر جای ماندن کمترین اثرانگشت، قرارگیری لوگو ROG در سمت راست قاب پشتی اشاره نمود که به جذابیت آن می افزاید. با وجود برش نامتقارنی که این سیستم دارا است دستگاه ظاهری خشن و جذاب به خود گرفته است. جهت ساخت قسمت زیرین از پلاستیک فشرده بهره گرفته شده است که دارای کیفیت بالایی است و علاوه بر آن برای تولید قسمت داخلی نیز به استفاده از پلاستیک باکیفیت پرداخته شده است که تا حدی موجب بروز الکتریسیته ساکن می گردد. کمپانی ایسوس با بهره گیری از خطوط عمودی در قسمت راست قاب داخلی باعث شده است جذابیت و خاص بودن لپ تاپ بیشتر به چشم بیاید. برای اتصال بدنه و صفحه نمایش از دو لولا استفاده شده که امکان گشودن آن به میزان ۱۴۵ درجه فراهم می گردد. از مشخصات اصلی این محصول به ابعاد ۲۵.۸×۲۷۵×۳۶۰ میلی متری و وزن ۲.۳۹ کیلوگرمی آن اشاره نمود. این اعداد برای یک لپ تاپ گیمینگ بسیار مطلوب می باشد. گفتنی است که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بوده است. کاربران کی توانند به آسانی اقدام به حمل و جابه جایی این محصول نمایند. در کل می توان گفت از لحاظ ظاهری این دستگاه توانسته امتیاز قابل قبول را بگیرد.

بدنه پلاستیکی این دستگاه از رنگ مشکی برخوردار است که دارای مقاومت بالایی است که می توان گفت شباهت بالایی به آلومینیوم برس خورده دارد. بر روی درب لپ تاپ G512LI نوار صورتی رنگی به دور لوگو قرار داده شده است. لازم به ذکر است که لپ تاپ ایسوس G512 دارای لایت بار RGB در قسمت زیر و کناره های آن می باشد که به زیبایی لپ تاپ می افزاید. کمپانی ایسوس کلیدهایی همچون W, S, A و D را با رنگ صورتی طراحی نموده است که متفاوت با کلیدهای مشکی رنگ صفحه کلید می باشد. کیبورد بکار برده شده دارای نور پس زمینه می باشد که حین استفاده شاهد روشن بودن کلیدها خواهیم بود.

با نگاهی به تاچ پد دستگاه می توانید نوار صورتی که به دور آن قرار داده شده است را مشاهده کنید. شاید افرادی که علاقه ای به رنگ صورتی ندارند تمایلی به خرید لپ تاپ جی 512 ال آی نداشته باشند زیرا بسیاری از قسمت های این دستگاه از رنگ صورتی برخوردار است. استراحتگاه شبه آلومینیومی نیز از رنگ صورتی تیره برخوردار است و گفتنی است که تقسیم شده به دو بخش می باشد که لوگوی ROG در سمت راست آن قرار گرفته است و به زیباتر شدن دستگاه کمک شایانی می نماید.

ایسوس این لپ تاپ را با حاشیه های بسیار ظریف طراحی نموده است. لازم به ذکر است که یکی از اصلی ترین نقطه ضعف های این دستگاه عدم وجود وبکم می باشد که قطعا شما را متعجب خواهد نمود. اگر وجود وبکم برایتان اهمیت بسیاری دارد باید به خرید یک وبکم جداگانه بپردازید.

ASUS ROG Strix G512LI از وزن ۲.۴ کیلوگرمی برخوردار بوده و در ابعاد ۲.۵× ۲۷×۳۶ سانتی متر به تولید رسیده است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای لپ تاپ G512li یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی می باشد که در قیاس با دیگر دستگاه های ۱۵ اینچی اندکی ضخامت بیشتری دارد. ایسوس لپ تاپ G512LI را با ظاهری زیبا و جذاب طراحی و تولید نموده است که محبوبیت بالایی را کسب کرده و فروش بالایی داشته است. اگر به رنگ صورتی علاقمند هستید  لپ تاپ G512LI گزینه ی بی نظیری خواهد بود.

پورت ها و اتصالات ASUS ROG Strix G512LI

خرید لپ تاپ G512li

لپ تاپ تولیدی ایسوس دارای پورت های مورد نیاز کاربران می باشد. امکان اتصال یک مینی دیسپلی پورت به صورت مجزا وجود دارد. پورت هایی همچون سه پورت USB از نوع A ، جک هدفون در سمت چپ این سیستم قرار داده شده است و پورت های دیگر نظیر USB 3.0، HDMI، رابط اترنت، جک پاور در پشت سیستم تعبیه شده اند. با یک هاب USB امکان بهره مندی از USB 3.0 های دیگر برایتان فراهم می شود.

صفحه نمایش ASUS ROG Strix G512LI

بررسی تخصصی لپ تاپ G512li

صفحه نمایش بکار برده شده برای ASUS ROG Strix G512LI تولیدی ایسوس صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بوده که از رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ برخوردار است. لازم به ذکر است که در این نمایشگر پوشش رنگ زیاد وسیع نمی باشد. طبق تست های انجام گرفته شده این صفحه نمایش قادر به پوشش ۶۴ درصد از طیف رنگی ROG می باشد که مقداری از حالت استاندارد لپ تاپ های گیمینگ پایین تر می باشد.

ایسوس این محصول را با میزان روشنایی ۲۵۱ واحد نیت تولید و عرضه نموده است که در مقایسه با حالت استاندارد که برابر با ۲۶۴ واحد می باشد پایین تر است. بالا بودن نیت صفحه نمایش امکان استفاده بهتر از دستگاه در محیط های باز و پرنور را برایتان فراهم می آورد. با اینحال برخی از افراد توجهی به این موضوع نداشته و برایشان اهمیتی ندارد پس مشکلی در خرید این سیستم نخواهند داشت.

صفحه کلید و تاچ پد ASUS ROG Strix G512LI

السیدی لپ تاپ G512li

با وجود صفحه کلید بسیار خوب لپ تاپ ایسوس G512LI کار با آن و تایپ برایتان بسیار راحت و لذتبخش خواهد بود. این صفحه کلید به گونه ای طراحی شده است که هنگام تایپ با آن احساس خستگی نخواهید کرد. کلید کاملا هم تراز با سطح صفحه کلید می باشد که با این حال هیچگونه سختی را در تایپ تجربه نخواهید کرد. این کلیدها از حساسیت مطلوب بهره مند هستند و نه بسیار سفت و نه بسیار شل می باشد و حد وسط را دارد.

کیبورد ASUS ROG Strix G512LI از نور پس زمینه بهره مند است که به زیباتر و جذاب تر شدن سیستم کمک شایانی می نماید. لازم به ذکر است که برنامه Aura Creator می تواند برایتان این امکان را فراهم نماید که به کیبورد جلوه های متنوع و زیبا بدهید. گفتنی است که کاربر قادر به همگام سازی رنگ های ROG لایت بار با پخش موسیقی می باشد در نتیجه شاهد به وجود آمدن هارمونی بی نظیر از صدا و تصویر خواهیم بود.

تاچ پد بکار برده شده در ASUS ROG Strix G512LI از حساسیت و دقت بالایی بهره مند است و کلیدهای بکار برده شده نیز جنس نرمی دارند و در کل عملکرد بسیار خوبی را از آن شاهد خواهیم بود. گفتنی است که این تاچ پد بهترین نتیجه را در تست اسکرول ۲ و ۳ انگشتی ویندوز ۱۰ داشته است.

صدا و سیستم صوتی ASUS ROG Strix G512LI

این محصول دارای بلندگوهای جانبی با کیفیتی است که صداها را بسیار خوب و واضح پخش می کند. با وجود ولوم صدای خوب اما لازم به ذکر است این بلندگوها از باس مطلوب برای پخش اهنگ بهره مند نیستند. ایسوس برای  لپ تاپ G512 از برنامه Sonic Studio III audio استفاده نموده که از طریق آن تنظیماتی همچون باس، وضوح صدا، ریورب یا صدای فراگیر در دسترستان خواهد بود. در کل قابل ذکر است که لپ تاپ ASUS G512li در زمینه صدا و بلندگو در حد متوسط عمل کرده است.

کارت گرافیک ASUS ROG Strix G512LI

برای لپ تاپ ASUS G512li از تولیدات کمپانی انویدیا با نام Nvidia GeForce GTX 1650 Ti بهره گرفته شده است که جز قدرتمندترین پردازنده های گرافیکی دسته بندی می گردد. این کارت گرافیک از حافظه ۴ گیگابایتی برخوردار بوده و قطعا با این ظرفیت شاهد عملکرد بسیار خوب آن خواهیم بود.

امکان اجرای بازی Red Dead Redemption با وجود این کارت گرافیک زمانی که تنظیمات گرافیکی بر روی متوسط قرار گرفته و رزولوشن ۱۰۸۰ با میانگین ۳۰ فریم بر ثانیه انتخاب گردیده است برای کاربر فراهم می شود. لازم به ذکر است که امکان کاهش فریم به پایین تر از ۳۰ نیز وجود دارد. اگر قصد اجرای این بازی را دارید و ترجیح می دهید یک بازی روان را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم تنظیمات را بر روی Low قرار دهید.

برای اجرای بازی هایی همچون Shadow of the tomb raider بهتر است بالاترین گزینه در تنظیمات انتخاب گردد تا با رزولوشن ۱۰۸۰ هنگام بازی به ۴۰ فریم بر ثانیه برسد. لازم به ذکر است که ۴۰ فریم بر ثانیه برای یک دستگاه گیمینگ اندکی پایین بوده و لپ تاپ های گیمینگ از ۴۵ فریم بر ثانیه بهره مند هستند اما با این وجود لپ تاپ G512I قادر به اجرای این بازی بصورت روان و بدون لگ می باشد.

اگر به اجرای بازی Grand Theft Auto V با این محصول بپردازید مشاهده خواهید کرد که فریم آن اگر تنظیمات بر روی Very High قرار گیرد و رزولوشن ۱۰۸۰ باشد به ۴۴ فریم بر ثانیه خواهد رسید که باز این مقدار در قیاس با میانگین یک لپ تاپ گیمینگ پایین تر است اما با این وجود هیچگونه مشکلی در اجرا برایتان به وجود نخواهد آورد و یک بازی بدون لگ و روان را تجربه خواهید نمود.

اگر با ASUS ROG Strix G512LI به اجرای بازی On the Metro: Exodus بپردازید در حالی که تنظیمات بر روی Ultra قرار گرفته است و رزولوشن نیز برابر با ۱۰۸۰ می باشد فریم ریت آن به ۳۰ خواهد رسید که اجرای این بازی در دیگر لپ تاپ های گیمینگ فریم ریت را به ۳۱ می رساند. با پایین آوردن یک سطح از تنظیمات امکان اجرای بازی بصورت روان برایتان فراهم می گردد. با وجود پایین بودن فریم ریت در بسیاری از بازی ها نسبت به میانگین اما این سیستم می تواند بازی Far Cry New Dawn را زمانی که تنظیمات بر روی Ultra قرار دارد و رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰ می باشد به خوبی با فریم ریت ۵۷ به اجرا در آورد که این میزان از میانگین فریم ریت یک لپ تاپ گیمینگ بالاتر می باشد در کل می توان گفت لپ تاپ از قدرت گرافیکی مطلوبی بهره مند است و در اجرای بازی ها برایتان مشکلی به وجود نخواهد آورد و بازی برایتان لذت بخش خواهد بود.

عملکرد سخت افزاری ASUS ROG Strix G512LI

برند ایسوس لپ تاپ ASUS ROG Strix G15 را با پردازنده مرکزی تولیدی اینتل با نام Intel Core i7-10750H وارد بازار نموده است. حافظه رم این محصول دارای ظرفیت 8 گیگابایتی می باشد. شاید در دید شما نیز ظرفیت رم این محصول پایین باشد اما قطعا با استفاده متوجه خواهید شد عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می دهد که حتی امکان گشودن ۴۰ تب یا سربرگ در مرورگر برایتان فراهم می گردد و حتی می توانید به پخش ۵ فایل ویدیویی بصورت همزمان در یوتیوب بپردازید که هر یک از کیفیت ۱۰۸۰ بهره مند باشد و سرعت مطلوبی را نیز داشته باشد.

 سخت افزار و قطعات بکار برده شده برای  لپ تاپ g512LI از قدرت بالایی بهره مند هستند و طبق تستی که انجام گرفته شده است این محصول توانسته در این تست که از برنامه Geekbench 4.3 گرفته شده است به نمره 21182 دست یابد. میانگین نمره ای که دیگر سیستم های گیمینگ بدست آورده اند برابر با 19770 می باشد. جهت تست بنچمارک یک فیلم 4K پخش شده است که توانست به 1080 ترانس کد در زمان ۱۰ دقیقه و ۲۸ ثانیه دست یابد که بسیار مناسب به شمار می رود.

حافظه داخلی بکار برده شده برای لپ تاپ گیمینگ G512LI از نوع SSD بوده که از ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی بهره مند است. طبق تست انجام شده به میزان ۴.۹۷ گیگابایت داده در مدت ۴۱ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه کپی شد که مدت زمان بسیار کمی می باشد و حاکی از قدرت بالای این سیستم است. سیستم های گیمینگ از حداکثر سرعت ۳۴۳ مگابایت برثانیه برخوردار می باشد اما در این سیستم ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه بوده است که تفاوت بسیاری دارد و مزیت بزرگی به شمار می رود.

باتری ASUS ROG Strix G512LI

مشخصات فنی لپ تاپ G512li

همانطور که می دانید لپ تاپ های گیمینگ دارای باطری کم دوام تری نسبت به دیگر لپ تاپ ها می باشند با اینکه تلاش بسیاری جهت افزایش دوام آن انجام گرفته است اما کماکان دوام آنها کمتر می باشد. طبق تست انجام گرفته شده اگر روشنایی لپ تاپ گیمینگ ایسوس G512LI بر روی ۱۵۰ نیت باشد و شما به وبگردی بپردازید (با اتصال به وای فای) دوام باتری برابر با ۵ ساعت و ۱۱ دقیقه خواهد بود. مدت زمانی که لپ تاپ روشن بوده است در قیاس با لپ تاپ های معمولی یساعت کمتر می باشد. قطعا قدرتمند بودن لپ تاپ گیمینگ بیشتر مورد توجه گیمرها می باشد.

سیستم خنک کننده ASUS ROG Strix G512LI

هر اندازه که استفاده شما از سیستم سنگین تر باشد سیستم گرمای بیشتری را تولید خواهد نمود که یک ویژگی مشترک میان تمامی لپ تاپ ها می باشد. این سیستم با استفاده زیاد نیز گرمای چندان بالایی را تولید نمی کند و موجب اذیت شدن کاربر نمی گردد. ازمایشی که انجام گرفت نشان می دهد که حرارت قسمت زیرین این سیستم با پخش یک فایل ۱۵ دقیقه ای در یوتیوب برابر با ۴۰ درجه سانتی گراد خواهد بود در صورتی که کیفیت ویدیو برابر با ۱۰۸۰ باشد. در همان هنگام صفحه کلید گرمای ۳۳ درجه ای در مرکز خود را تحمل خواهد نمود و تاچ پد نیز ۲۳ درجه سانتی گراد را تحمل می کند. لازم به ذکر است که در این تست گوشه پایین سیستم دارای گرمای ۴۷ درجه ای خواهد بود.

نرم افزار ASUS ROG Strix G512LI

برای لپ تاپ گیمینگ g512 از یک مجموعه نرم افزاری بهره گرفته شده است که Armoury Crate نام دارد. امکان انجام کارهای مختلف توسط این نرم افزار وجود دارد که برخی از آنها شامل کنترل تنظیمات و عملکرد فن سیستم، انتخاب نحوه نمایش رنگ های RGB ، تنظیم. عملکرد کارت گرافیک و... می باشد. گفتنی است که مجموعه نرم افزاری MyAsus مجموعه دیگری می باشد که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است که از طریق آن می توانید به اطلاعات مختلف دسترسی یابید و به کمک آن به نصب درایوهای سخت افزاری بپردازید.

سیستم صوتی ASUS ROG Strix G512LI

لپ تاپ تولیدی ایسوس از بلندگوهای باکیفیتی بهره مند است که در دو طرف سطح زیرین دستگاه تعبیه شده است. این بلندگوها از تولیدات کمپانی معروف هارمان/کاردون می باشد. کیفیت این بلندگوها بسیار بالا بوده و می تواند صدا را بسیار واضح پخش کند. از اصلی ترین ویژگی های این بلندگوها می توان به وجود نویزگیر در آن اشاره نمود که صدای مزاحم را حذف می کند.

باتری ASUS ROG Strix G512LI

باتری بکار برده شده برای این دستگاه یک باتری لیتیوم یونی ۳ سلولی می باشد که از ظرفیت ۴۸ وات ساعت بهره مند است. این باتری به مدت ۴ ساعت برای شما شارژدهی خواهد داشت. ایسوس باتری را به گونه ای تولید نموده است که پس از شارژ کامل از مدار خارج می گردد و به باتری آسیبی وارد نمی شود پس نیازی نیست نگران وصل بودن سیستم به شارژر در مدت زمان طولانی باشید.

تاچ پد و اتصالات ASUS ROG Strix G512LI

صفحه کلید استفاده شده برای این لپ تاپ گیمینگ از نوع مکانیکی بوده که دارای نور پس زمینه می باشد. پس زمینه از هفت رنگ Aura RGB برخوردار است که زیبایی خاصی را به سیستم خواهد داد. در این کیبورد کلید Num. PAD در نظر گرفته نشده است. با نگاهی به کیبورد متوجه فاصله مطلوب میان کلیدها خواهید شد و قطعا کار تایپ برایتان به طراحی انجام خواهد شد. تاچ پد موجود از حساسیت و دقت بالا برخوردار است و علاوه بر آن از فناوری چند لمسی نیز بهره مند است. لازم به ذکر است که این تاچ پد بصورتی تولید شده است که با فشار دادن یک کلید آن را می توان به Num Pad تبدیل نمود. پورت های در نظر گرفته شده برای این دستگاه می تواند نیاز کاربران را تامین کند و در انجام کارها کمک شایانی نماید. پورت های این محصول شامل سه پورت USB 3.0 ، جک هندزفری ۳.۵ میلی متری در سمت چپ، پورتی هایی نظیر درگاه LAN، پورت USB Type C، HDMI، و ورودی شارژر نیز در قسمت پشتی سیستم می باشد. برای سمت راست این دستگاه هیچگونه پورتی در نظر گرفته نشده است. عدم وجود درگاه مموری SD Card می تواند یک نقطه ضعف به شمار رود و علاوه بر آن درایو نوری نیز بکار برده نشده است که سبب کاهش ضخامت سیستم و کاهش وزن آن شده است.

جمع بندی

لپ تاپ تولیدی ایسوس که ROG Strix G512Li نام دارد جز بهترین و قدرتمندترین تولیدات در زمینه گیمینگ این برند دسته بندی می گردد. این دستگاه از طراحی شیک و جذابی برخوردار است که از اصلی ترین مشخصات آن می توان به ضخامت ۲۵ میلی متری و وزن ۲.۳۹ کیلوگرمی دستگاه اشاره نمود. سخت افزار و قطعات قدرتمند این دستگاه امکان اجرای بازی های سنگین و انجام امور کارهای گرافیکی را فراهم می آورد. اگر قصد دارید یک لپ تاپ گیمینگ مناسب برای خود خریداری نمایید G512LI انتخاب بی نظیری خواهد بود. تمامی قسمت های این سیستم به خوبی طراحی و تولید شده است و از تمامی لحاظ امتیاز قابل قبولی را کسب کرده است که شامل کیبورد و تاچ پد با کیفیت بالا و ... می باشد. لازم به ذکر است که با وجود تمام مزایایی که این دستگاه دارد معایبی را نیز شاهد هستیم که شامل عمر کم باتری، نمایشگر و صدای معمولی می باشد. نیاز است پیش از خرید بودجه ی خود را در نظر بگیرید که  لپ تاپ G512LI از قیمت مطلوبی بهره مند است و می تواند یک انتخاب مناسب به شمار رود. در کل می توان گفت این لپ تاپ یک گزینه ی بسیار خوب محسوب می گردد و رضایت کاربران را می تواند بدست آورد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Asus

مشخصات

ابعاد
360x275x26 میلی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 گیگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX™ 1650 Ti GDDR6 VRAM
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
1920x1080 | Full HD
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
دارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
4
پورت Thunderbolt
ندارد
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
سیستم عامل
ویندوز اورجینال Windows 10 Pro
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 48 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
دفترچه راهنما
person date_range 1400-01-12

سلام
ببخشید اصلا اقلام همراه این دستگاه هدفون وجود نداره ؟

پاسخ فروشگاه:

سلام خیر هدفون همراه دستگاه نیست
person date_range 1399-11-24

سلام، لوگوی راگ پشت دستگاه و کلید های WASD چه رنگی ان؟ صورتی که نیستن؟

پاسخ فروشگاه:

سلام بستگی به موجودی فروشگاه دارد. با پشتیبانی تماس بگیرید.

person date_range 1399-09-26

سلام
درصورتی که فروش حضوری داشته باشید و یا در خرید اینترنتی پرداخت در محل و هنگام تحویل داشته باشید خریدار هستم

پاسخ فروشگاه:

سلام تکنوکده یک فروشگاه اینترنتی است که حدود 5 سال است در حوزه کالاهای دیجیتال فعالیت دارد و تمامی مجوز های لازم مانند نماد رسانه دیجیتال، نماد اعتماد الکترونیک و مجوز کسب از اتاق اصناف ایران (عضو رسمی اتحادیه کسب و کارهای مجازی) را دارد با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید و یک تجربه خوب از خرید اینترنتی را با تکنوکده کسب کنید.فعلا امکان پرداخت در محل فراهم نیست.مراجعه حضوری برای مشاوره ، اعتماد سازی و بخش تعمیرات تکنوکده است.

person date_range 1399-09-25

سلام چند سوال داشتم
1- در اینترنت جایی خواندم که بدنه این مدل فلزی است
2- این گارانتی که قید کرده اید در ایران اعتبار دارد؟
3- چجوریه که بعضی شرکت ها همین مدل با ویندوز هستند و میگن ویندوز اورجینال خود شرکته اما مال شما ندارد؟
4-آیا رم قابل ارتقاء است؟
برای خرید حضوری لطفا آدرس بفرمائید

پاسخ فروشگاه:

سلام 
ترکیب آلومینیم و پلی کربات هست ، گارانتی 12 ماه شرکتی داخل ایران دارد، مدل موجودی جدید فروشگاه دارای windows 10 Pro هست، بله رم دستگاه قابل ارتقا است، خرید حضوری امکان پذیر نیست مراجعه حضوری برای مشاوره خرید یا بخش تعمیرات تکنوکده هست. آدرس در فوتر سایت درج شده 

person date_range 1399-09-08

سلام.مشخصات با توضیحات همخوانی داره؟!اقلام همراه لپتاپ چیاس؟!

پاسخ فروشگاه:

سلام آداپتور برق و دفترچه های راهنما همراه لپ تاپ هست . اگر موردی در مشخصات و توضیحات ملاحظه کردید که همخوانی ندارد اطلاع بدین ولی کانفیگ ذکر شده در نام محصول کاملا صحیح است

person date_range 1399-09-07

سلام خسته نباشید رم قابل ارتقاس؟و اینکه گارانتی که نوشتی داخل ایران ساپورت نمیشه؟ ممنون

پاسخ فروشگاه:

سلام بله رم قابل ارتقا هست و 12 ماه گارانتی شرکتی داخل ایران دارد این محصول

person date_range 1399-08-29

سلام
لپتاپ ایسوس g512li مدل 1650ti
صفحه نمایش چند هرتز داره

پاسخ فروشگاه:

سلام نرخ به روزرسانی صفحه نمایش این مدل 144 هرتز است

person date_range 1399-08-27

کش cpu12 مگابیت است. آیا حافظه HDDهم داره

پاسخ فروشگاه:

سلام به صورت پیش فرض خیر ندارد ولی قابلیت نصب هارد 2.5 اینچی HDD یا SSD را دارد

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

مشخصات فیزیکی

ابعاد
360x275x26 میلی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
1920x1080 | Full HD
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 گیگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX™ 1650 Ti GDDR6 VRAM
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
4
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 48 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری عمومی
سیستم عامل
ویندوز اورجینال Windows 10 Pro
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر<br /> دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد