مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

MSI GF63 Thin 10SCXR i7 (10750H) - 16GB - 512GB SSD - 4GB (GTX 1650TI) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آیMSI GF63 Thin 10SCXR i7 (10750H) - 16GB - 512GB SSD - 4GB (GTX 1650TI) Laptop

کد محصول:
4066
برند:
29,899,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(35 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

MSI GF63 Thin 10SCXR I7 (10750H) - 16GB - 1TB + 256GB SSD - 4GB (GTX 1650) Laptop

تصاویر لپ تاپ MSI GF63

نقد و بررسی اجمالی MSI GF63 Thin 10SCXR

لپ تاپ های گیمینگ که مخصوص گیمرها جهت انجام بازی به تولید می رسد از به روز ترین فناوری ها و تکنولوژی ها برخوردارند و در ساخت آنها از سخت افزارهای قدرتمند بهره گرفته شده است که امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهند. بسیاری از تولیدکنندگان لپ تاپ با تولید لپ تاپ های گیمینگ قدرتمند به رقابت جدی با یکدیگر پرداخته اند و این دسته از محصولات توانسته یک رقابت بزرگ را میان تولیدکنندگان به وجود آورد. از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ های گیمینگ می توان برند MSI را ذکر نمود که به تولیدات لپ تاپ های گیمینگ بسیار باکیفیت می پردازد و رقیب جدی برای بسیاری از برندها به شمار می رود. ام اس ای توانسته با تولید بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ رضایت کاربران را بدست آورده و جایگاه ویژه ای را از آن خود نماید. از بهترین تولیدات این کمپانی می توان سری GE را معرفی نمود که از اصلی ترین مشخصات آن می توان به کیفیت بالا، امکانات ویژه و ... اشاره نمود که محبوبیت بالایی را نیز کسب کرده است. از جدیدترین محصولات تولیدی ام اس ای می توان سری GF63 مدل Thin را معرفی کرد که در ساخت آنها از به روزترین و قدرتمندترین پردازنده های تولیدی اینتل که از کد CofeeLake برخوردار است استفاده شده است. این برند با ایجاد برخی تغییرات در شکل ساختاری و امکانات آن توانست محصول جدیدی با پسوند 10SCXR را تولید و عرضه نماید. از مشخصات اصلی این محصول می توان به طراحی ظاهری زیبا و خاص اشاره نمود که مورد پسند گیمرها قرار گرفته است و محبوبیت بالایی را کسب نمود و سبب بالا رفتن فروش آن شده است. در این دستگاه سیستم خنک کننده قدرتمندی بکار برده شده است که حتی با استفاده حداکثری از پردازنده ها مشکلی برای سیستم پیش نخواهد آمد و خنک شدن دستگاه با وجود این سیستم خنک کننده به آسانی انجام خواهد گرفت. کمپانی ام اس ای برای این محصول از اسپیکرهای قوی و باکیفیتی استفاده نموده است که قطعا مناسب برای یک لپ تاپ گیمینگ به شمار می رود و می تواند هیجان را برای گیمرها هنگام اجرای بازی فراهم آورد. گیمرهایی که تصمیم به خرید یک لپ تاپ گیمینگ دارند می توانند با خرید این محصول خود را از خرید مجدد لپ تاپ تا چند سال بی نیاز کنند.

معرفی MSI GF63 Thin 10SCXR

این محصول تولیدی برند تایوانی ام اس ای مدل GF63 Thin 10SCSR از صفحه نمایش 15.6 اینچی برخوردار است که می توان آن را جز بهترین و جدیدترین تولیدات این برند به شمار آورد. طراحی لپ تاپ GF63 در ابعاد، وزن و ضخامت بسیار مطلوب انجام گرفته است که می تواند گزینه ی مناسبی برای کاربرانی همچون مهندسان، گیمرها و طراحان به شمار رود. سخت افزارهای بکار برده شده برای لپ تاپ GF 63 شامل پردازنده مرکزی نسل دهم تولیدی اینتل، پردازنده گرافیکی تولیدی برند انویدیا با حافظه 4 گیگابایتی، حافظه رم با ظرفیت 16 گیگابایت می باشد. وجود تمامی این امکانات در این سیستم می تواند شما را در انجام امور مختلف همچون امور گرافیکی، تحلیلی و پردازشی، اجرای بازی کمک نماید. اگر به اجرای بازی از طریق این سیستم بپردازد متوجه خواهید شد بازی ها دارای جزئیات بیشتری در آن هستند و به کمک آن اجرای نرم افزارهای گرافیکی سنگین بدون هیچگونه مشکلی برایتان فراهم می گردد.

طراحی MSI GF63 Thin 10SCXR

مشخصات و بررسی لپ تاپ GF63

لپ تاپ گیمینگ تولیدی ام اس آی از ضخامت 2.17 سانتی متری بهره مند است و با وزن 1.86 کیلوگرمی وارد بازار شده است که می توان گفت در قیاس با بسیاری از محصولات عرضه شده به بازار از وزن و ضخامت کمتری برخوردار است. اگر بسیاری از وقت خود را بیرون از خانه سپری میکنید و باید به همراه خود لپ تاپتان را نیز داشته باشید این محصول می تواند گزینه ی مناسبی برایتان به شمار رود پس می توان گفت ی انتخاب مناسب برای مهندسان، معماران و ... محسوب می گردد. حمل  لپ تاپ ام اس آی جی اف 63 با این وزن کم می تواند برای کاربران بسیار راحت و آسان باشد. لازم به ذکر است که جهت ساخت بدنه این دستگاه از طرح برس خورده بهره گرفته شده است که دارای رنگ سیاه می باشد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به کیبورد جزیره ای آن که از نور پس زمینه برخوردار است اشاره نمود. این کیبورد دارای نور پس زمینه قرمز می باشد که به جذابیت و به روز بودن سیستم می افزاید پس اگر زیبایی و شیک بودن دستگاه برایتان اهمیت بالایی دارد لپ تاپ MSI GF 63 می تواند شما را راضی نگه دارد.

صفحه نمایش با کیفیت MSI GF63 Thin 10SCXR

یک لپ تاپ گیمینگ باید داری صفحه نمایش باکیفیت تصویر بالا باشد و این اصل بسیار مهمی است که باید هنگام خرید حتما مورد توجه قرار گیرد. لپ تاپ تولیدی برند ام اس آی دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی بوده که کیفیت آن فول اچ دی می باشد. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن 1080*1920 پیکسل اشاره نمود. در ساخت این صفحه نمایش از پنل IPS-Level d بهره گرفته شده است. بهره گیری از این پنل موجب باکیفیت تر شدن تصاویر در نمایشگر شده است و می توانید محتوا را زنده تر مشاهده کنید. لازم به ذکر است که از دیگر مزایای استفاده از پنل IPS-Level می توان به بیشتر شدن زاویه دید نمایشگر اشاره نمود که امکان تماشای نمایشگر از زوایای مختلف برایتان فراهم می گردد بدون آنکه از کیفیت تصویر کاسته شود. گفتنی است که صفحه نمایش بکار برده شده از نرخ تازه سازی 144 هرتزی برخوردار است و هنگام بازی می تواند تصاویر را بسیار روان برایتان به نمایش بگذارد و هیجان بیشتری را تجربه کنید. برند ام اس آی نمایشگر این محصول را با روکش مات تولید نموده است که مانع از انعکاس نور در محیط های باز و پر نور می گردد و کمترین آسیب را به چشمان شما وارد خواهد نمود.

پردازنده جدید و قدرتمند به همراه حافظه رم با ظرفیت بالا در لپ تاپ MSI GF63 Thin 10SCXR

پردازنده مرکزی استفاده شده برای لپ تاپ MSI GF63 پردازنده Intel Core i7 می باشد که جز تولیدات نسل دهم این برند به شمار می رود. این پردازنده از 6 هسته و 12 رشته پردازشی (Thread) بهره مند است. وجود پردازنده قدرتمند در لپ تاپ گیمینگ ضروری می باشد پس حتما باید هنگام خرید به این نکته توجه گردد. فرکانس پایه این پردازنده در حالت عادی برابر با 2.6 گیگاهرتز می باشد که شاهد مصرف انرژی پایینی از آن هستیم. با وجود این پردازنده باتری دستگاه نیز دیرتر تمام خواهد شد. لازم به ذکر است که این فرکانس پایه هنگامی که کاربر به انجام امور گرافیکی و پردازشی سنگین می پردازد و یا بازی های سنگین را به اجرا در می آورد برابر با 5 گیگاهرتز خواهد رسید. در کل پردازنده استفاده شده از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

قیمت لپ تاپ گیمینگ GF63 Thin 10SCSR تولیدی ام اس آی

برند ام اس ای برای این محصول از حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 بهره برده است که دارای فرکانس 2666 مگاهرتزی می باشد. این مقدار ظرفیت می تواند یک سیستم با عملکرد مطلوب را در اختیار شما قرار دهد تا به راحتی بتوانید امور گرافیکی و پردازشی سنگین را انجام دهید و اجرای بازی های متنوع برایتان امکان پذیر باشد. افرادی که ترجیح می دهند حافظه رم بیشتری را در اختیار داشته باشند می توانند به ارتقا آن با قرارگیری حافظه در دو اسلات در نظر گرفته شده برای سیستم بپردازند. هر اسلات موجود قادر به پشتیبانی از حافظه 32 گیگابایتی هستند که در آخر 64 گیگابایت حافظه در دسترس شما قرار خواهد گرفت که بهترین عملکرد را خواهد داشت.

کارت گرافیک قدرتمند انویدیا

بررسی تخصصی لپ تاپ GF65 ام اس آی

کمپانی ام اس آی از پردازنده گرافیکی قدرتمندی برای  لپ تاپ gf63 گیمینگ استفاده نموده است. این پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 نام دارد که از بهترین تولیدات برند انویدیا به شمار می رود. این کارت گرافیک دارای حافظه اختصاصی با ظرفیت 4 گیگابایتی می باشد که به خوبی می تواند بازی های جدید را با جزئیات بیشتر به اجرا در آورد. یکی از عواملی که موجب کاهش وزن و ضخامت لپ تاپ MSI GF63 شده است بهره گیری از این کارت گرافیک می باشد و علاوه بر آن سبب کاهش گرمای سیستم گردیده است. سیستم خنک کننده بکار برده شده از کمترین صدا برخوردار است. این محصول می تواند انتخاب مطلوبی برای گیمرها، مهندسا و طراحان به شمار رود. اگر به کار ادیت فیلم و عکس و ... می پردازید خرید لپ تاپ gf63 با وجود کارت گرافیک قدرتمندی که دارد کمک شایانی به شما می نماید.

لپ تاپ گیمینگ با سرعت و حافظه داخلی بالا

برای اکثر لپ تاپ های جدید از حافظه SSD استفاده می گردد که از سرعت بالایی برخوردار است. این محصول نیز دارای حافظه SSD از نوع PCle NVMe است که دارای ظرفیت 256 گیگابایتی می باشد. بهره گیری از این حافظه سبب گردیده تا انتقال اطلاعات با سرعت بالا انجام گردد. با وجود این حافظه امکان اجرای بازی های مختلف، برنامه و ... با سرعت برایتان فراهم گردد. لازم به ذکر است که برای  لپ تاپ MSI GF63 هارد اینترنال نیز در نظر گرفته شده است که دارای ظرفیت 1 ترابایتی می باشد که در ذخیره اطلاعات و فایل های شخصی شما کمک شایانی خواهد نمود. این دو حافظه در بالا رفتن سرعت سیستم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سیستم صوتی قدرتمند با صدای واضح و باکیفیت

وجود یک سیستم صوتی باکیفیت و قدرتمند قطعا برای هر لپ تاپ گیمینگی الزامی است. این برند از سیستم صورتی قدرتمندی برای این محصول استفاده نموده است که می تواند صدا را با کیفیت و وضوح بالا پخش کند. با وجود این سیستم صوتی می توانید هیجان بالایی را در هنگام بازی تجربه نمایید. وجود صدای خروجی High-Resolution سبب می گردد صدا را باکیفیت بالا بشنوید. لازم به ذکر است که این محصول از تکنولوژی نرم افزاری Nahimic نیز بهره مند بوده که از طریق آن می توانید صدای فراگیر سه بعدی را در هنگام بازی فعال نموده و بسیار واضح و زنده صداها را بشنوید. این مزیت در بازی های جنگی و اکشن می تواند مزیت بزرگی به شمار رود که از طریق آن به موقعیت یابی دشمنان و ... می توانید بهره گیرید.

اتصالات متنوع و سریع

صفحه نمایش لپ تاپ GF63

برای این محصول اتصال بی سیم Wi-Fi 6 در نظر گرفته شده است که جز اتصالات پر سرعت و نسل جدید به شمار می رود که امکان بهره مندی از اینترنت بی سیم وای فای را برایتان فراهم می آورد. این سیستم از بلوتوث نسخه 5.1 برخوردار می باشد که از طریق آن قادر به اتصال گجت های بی سیم نظیر هدست ها و هدفون ها خواهید بود. پورت های موجود در این دستگاه شامل 3 پورت USB 3.2 Gen1 که دارای سرعت بالایی است و پورت USB Type-C می باشد که از آن جهت اتصال کیبورد، موس، فلش مموری، گوشی موبایل، هارد اکسترنال و دیگر لوازم جانبی می توانید بهره گیرید. لازم به ذکر است که علاوه بر این پورت ها خروجی HDMI نیز در این سیستم وجود دارد که به کمک آن می توانید مانیتور دومی را به این دستگاه اتصال دهید. وجود این خروجی می تواند مزیت بزرگی برای گیمرها به شمار رود که تمایل به استفاده از دو مانیتور را دارند.از دیگر پورت های موجود در این دستگاه می توان ورودی میکروفون و خروجی هدفون را ذکر نمود که می توانید به کمک آن اسپیکرهای رومیزی و یا دیگر میکروفون ها را به سیستم متصل نمایید. از دیگر پورت های در نظر گرفته شده برای لپ تاپMSi GF63 گیمینگ می توان به درگاه LAN گیگابیتی اشاره نمود. از این درگاه می توانید جهت متصل شدن به اینترنت باسیم بهره گیرید که انتخاب بی نظیری برای گیمرها، استریمرها و ... می باشد.

باتری قوی با شارژدهی مناسب

بیشتر لپ تاپ های گیمینگی که توسط برندهای مختلف به تولید می رسد دارای باتری چندان قدرتمندی نیستند اما این محصول تولیدی برند MSI توانسته برای سیستم خود از یک باتری حرفه ای و قوی استفاده کند. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول یک باتری 3 سلولی می باشد که از طرفیت 51 وات ساعت بهره مند است. با وجود این باتری سیستم شما به مدت 7 ساعت شارژ را نگه خواهد داشت که این مدت درصورتی است که استفاده شما برای کارهای معمولی و نیمه حرفه ای باشد. با استفاده از آداپتور 120 واتی امکان شارژ سریع سیستم وجود دارد. اگر به اجرای بازی و یا استفاده از نرم افزارهای سنگین گرافیکی و ... می پردازید بهتر است شارژر به سیستم متصل باشد تا عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

پردازنده MSI GF63 Thin 10SCXR

پردازنده لپ تاپ MSI GF63

پردازنده بکار برده شده برای این محصول پردازنده تولیدی اینتل با نام Intel Core i7 10750H می باشد که جز قدرتمندترین پردازنده های تولیدی این برند محسوب می گردد. برای این پردازنده 6 هسته حقیقی و 6 هسته مجازی قرار داده شده است و دارای فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتزی می باشد. با وجود این پردازنده انجام امور تحلیلی و پردازشی برایتان بسیار راحت انجام خواهد گرفت. این پردازنده را می توان از پردازنده های نسل دهم (Comet Lake) این برند به شمار آورد. از دگیر مشخصات آن می توان به حافظه کش 12 مگابایتی، اورکلاک 5.0 گیگاهرتزی آن اشاره نمود. این اعداد می تواند برای یک لپ تاپ گیمینگ بسیار مناسب باشد. لازم به ذکر است که این محصول از بنچمارک 12724 برخوردار است. گفتنی است که قدرت این محصول در مقایسه با پردازنده نسل پیش که 9750H می باشد بالاتر است که این افزایش تقریبا ده درصدی می باشد. دلیل اصلی افزایش قدرت این پردازنده بخاطر بالاتر رفتن اورکلاک آن می باشد.

حافظه رم MSI GF63 Thin 10SCXR

حافظه در نظر گرفته شده برای این دستگاه برابر با 16 گیگابایت می باشد که حافظه استفاده شده از نوع DDR4 می بلاشد که فرکانسی برابر با 2666 دارا است. با وجود این حافظه به راحتی قادر به اجرای بازی های مختلف و انجام امور پردازشی سنگین خواهید بود بدون آنکه نگران تاخیر در انجام کارهایتان باشید. در صورت نیاز می توانید این حافظه را تا 64 گیگابایت ارتقا دهید.

حافظه داخلی MSI GF63 Thin 10SCXR

در این دستکاه حافظه داخلی که از دو بخش برخوردار است استفاده شده است که یک بخش آن حافظه عادی از نوع HDD بوده که دارای ظرفیت 1TB 5400RPM می باشد و بخش دوم نیز یک حافظه خشک SSD بوده که از ظرفیت 256GB NVMe بهره مند است.

کارت گرافیک

کارت گرافیک که از دیگر قطعات مهم و بااهمیت یک سیستم گیمینگ می باشد و باید هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ آن را مورد توجه قرار دهید. پردازنده گرافیکی به کار برده شده از دو قسمت برخوردار بوده که نخستین قسمت کارت گرافیک مجتمع با پردازنده (On Board) می باشد که مناسب برای انجام امور روزانه و معمولی است که برای انجام این قبیل امور از رم سیستم تا سقف 8 گیگابایتی بهره می گیرد. نخستین کارت گرافیک بکار برده شده Intel UHD 630 نام دارد که توسط برند اینتل به تولید رسیده است. اگر قصد انجام امور گرافیکی سنگین و اجرای بازی های سنگین را دارید سیستم کارت گرافیک مجزا را در دسترس شما قرار می دهد که توسط کمپانی انویدیا به تولید رسیده است و جز تولیدات نسل یازدهم انویدیا به شمار می رود که از معماری تیورینگ برخوردار است.این کارت گرافیک مجزا از حافظه 4 گیگابایتی بهره مند می باشد که از نوع GTX1650 GDDR6 و 128Bit است. از دیگر مشخصات این پردازنده گرافیکی می توان به بنچمارک 7083 آن اشاره نمود که از طریق آن به راحتی می توانید کارهای گرافیکی سه بعدی را انجام داده و به اجرای بازی های سنگین بپردازید. لازم به ذکر است که این پردازنده گرافیکی دارای قدرت بالاتری در قیاس با پردازنده گرافیکی GTX1050TI می باشد که این میزان افزایش 15 درصد بوده و می توان آن را جایگزین و جانشین آن معرفی نمود.

خنک کنندگی

همانطور که می دانید پردازنده مرکزی و گرافیکی لپ تاپ ام اس آی GF63 از قدرت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل حرارت سیستم هنگام انجام امور سنگین افزایش می یابد که ایسوس برای جلوگیری از این حرارت بالا از دو فن مجزا بهره برده است که با لوله های مسی در این سیستم خنک کننده استفاده نموده است این فن ها دارای خروجی در دو گوشه بالای سیستم هستند که گرما و هوای درون سیستم را خارج می کنند و مانع از برگشت آن به سیستم می گردند. لازم به ذکر است که این سیستم دارای ورودی هوای فن در زیر بدنه و پشت لولاها می باشد که هوا را به درون سیستم جهت خنک شدن هدایت می کند. اگر به استفاده از سیستم بپردازید و امور سنگین را انجام دهید صدای فن بیشتر می گردد. خروجی فن ها سبب می گردد تا بالای کیبورد گرم تر گردد. عملکرد این فن ها بسیار خوب بوده و به خوبی قادر به خنک نمودن دستگاه هستند.

جمع بندی

 همانطور که ذکر نمودیم کمپانی ام اس آی یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ های گیمینگ به شمار می رود که محصولاتش از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار هستند و مدل های گوناگونی با کانفیگ های مختلف تولید و عرضه می نماید. لپ تاپی که به شما معرفی نمودیم دارای نمایشگر 15.6 اینچی بوده که از کیفیت تصویر بالایی بهره مند است. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به حافظه رم 16 گیگابایتی، پردازنده مرکزی 6 هسته ای با نام Intel Core i7 10750H، پردازنده گرافیگی با حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی با نام Nvidia GeForce GTX 1650 می باشد که با وجود این امکانات شاهد عملکرد بسیار خوب آن خواهیم بود که کاربر را قادر می سازد تا به انجام امور گرافیکی سنگین و اجرای بازی های مختلف بپردازد. ظرفیت حافظه داخلی این محصول برابر با 256 گیگابایت بوده که یک حافظه خشک SSD به شمار می رود. لازم به ذکر است که ام اس آی برای محصول Wi-Fi 6 در نظر گرفته شده است که دارای سرعت بالایی است. در قسمت های بالا ذکر نمودیم که از طریق پورت های تعبیه شده امکان اتصال موس، هدست، کیبورد و دیگر لوازم جانبی را برایتان فراهم می آورد. گفتنی است که لپ تاپ GF63 از درایو نوری و کارت خوان بهره مند نبوده است و این برند این محصول را با برخورداری از سیستم عامل Windows 10 Home عرضه نموده است پس دیگر نیازی به نصب ویندور نخواهید داشت. شایان ذکر است که امکان اتصال به اینترنت از طریق شبکه بی سیم 802.11ax Wi-Fi 6 و شبکه Gigabite Eternet LAN در این سیستم برایتان فراهم خواهد بود. بلوتوث موجود در این محصول نسخه 5.1 می باشد. بلندگوهای بکاربرده شده برای این سیستم دو عدد بوده که از توان خروجی 2 وات برخوردار است که با بهره گیری از این دو اسپیکر می توانید صدای باکیفیت و واضحی را بشنوید. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای کیبورد جزیره ای با نور پس زمینه قرمز رنگ می باشد که از طریق آن زیبایی و جذابیت لپ تاپ بالاتر رفته است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-msi

مشخصات

ابعاد
359 × 254 × 21.7 میلی متر
وزن
1.86 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
512GB SSD M.2 2280 PCIe NVMe
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1650 TI
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
720p HD Webcam
مشخصات اسپیکر
Speakers 2W*2
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
Multi Touch
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Integrated 802.11ac
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
ندارد
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
نوع باتری
3 سلولی
سیستم عامل
DOS
توضیحات باتری
لیتیوم یون- پلیمری با ظرفیت 51 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
359 × 254 × 21.7 میلی متر
وزن
1.86 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
512GB SSD M.2 2280 PCIe NVMe

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1650 TI
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Integrated 802.11ac
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
720p HD Webcam
مشخصات اسپیکر
Speakers 2W*2
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
Multi Touch

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
توضیحات باتری
لیتیوم یون- پلیمری با ظرفیت 51 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری عمومی
سیستم عامل
DOS
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد