مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سیستم گیمینگ اقتصادی +Techno Game ECO

سیستم گیمینگ اقتصادی +Techno Game ECO

کد محصول:
4476
22,710,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(8 رای)
محصولات مرتبط
19,199,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
این محصول به صورت دست دوم موجود است. دستگاه تمیز و در حد نو و می باشد ، در صورت نیاز قبل از ثبت سفارش برای دریافت تصاویر اصلی محصول با فروشگاه در تماس باشید و یا در تلگرام به شماره 09306758905 (پشتیبانی تکنوکده) پیام...
14,899,000 تومان (بدون مالیات)
1 امتیاز
این مانیتور گیمینگ پرتابل  برای موبایل های گیمینگ،استفاده به عنوان مانیتور دوم لپ تاپ یا PC گیمینگ مناسب است مزایا : قابلیت اتصال به پایه مانیتور VESAقابلیت plug & Play و بدون نیاز به درایوررزولوشن تصویر 2K با نیت...
توضیحات

سیستم اقتصادی تکنوگیم اکو پلاس

سیستم تکنوگیم اکو پلاس یک کیس گیمینگ مناسب برای بازی و همچنین رندرگیری می باشد.انتخاب قطعات در اسمبل کیس یکی از رکن های خیلی مهم می باشد چرا که انتخاب اشتباه قطعات می تواند راندمان کلی سیستم شما را  کاهش دهد و عملکر مطلوبی ارائه ندهد پس در اسمبل این سیستم گیمینگ همکاران ما تمام قطعات را با دقت و حساسیت کامل انتخاب کرده اند تا بهترین کیس با بالا ترین راندمان را برای شما در نظر بگیرند.

یکی دیگر از عوامل مهم در بستن کیس اسمبل کردن سیستم می باشد که تیم تکنوکده دارای 7 سال سابقه در این زمینه می باشد و به بهترین نحو و با آرایشی شکیل اسمبل سیستم شما را انجام می دهد.

در هر سیستم 9 قطعه اصلی وجود دارد که انتخاب تک تک قطعات به یکدیگر وابسته می باشد که در ادامه به شرح کلی قطعات خواهیم پرداخت .

پردازنده:

واحد پردازش مرکزی (پردازنده) یا CPU یا به عبارت دیگر Central Processor Unit می‌باشد وهمانند مغز انسان می باشد و بخش اصلی کامپیوتر است که مسئول پردازش تمامی دستورالعمل‌‌ها و مدیریت کلیه مراحل پردازش داده‌ها را به عهده دارد.که دارای نسل های متفاوت در دو برند Intel  و Amd  با نسل ها و مدل های متفاوتی عرضه می شود .
در خصوص اینکه کدامیک از پردازنده اینتل بهتر است یا AMD  در مقاله ای به صورت مفصل شرح خواهیم داد.

پردازنده انتخابی ما برای این سیستم گیمینگ پردازنده ی اینتل مدل i3  نسل 12 یا در واقع intel i3 12100F می باشد و همانطور که از نامش مشخصی است جزو پردازنده های جدید از شرکت اینتل می باشد .

پردازنده اینتل i3 12100f

پردازنده intel i3 12100F دارای 4 هسته و 8 رشته می باشد ,سرعت این پردازنده 3.3 گیگاهرتز و  در حالت اورکلاک 4.3 گیگاهرتز است .پردازنده i3 12100f  با مادربرد هایی که سوکت LGA1700  دارند سازگاری دارد.
 عملکرد پردازنده i3 12100F  تا حدودی مشابه پردازنده i5 11400 می باشد و قدرت پردازشی مطلوبی ارائه می دهد.این پردازنده نسل 12 به خاطر قیمت مقرون به صرفه و عملکرد مطلوب در میان کاربرانی که قصد خرید سیستم گیمینگ با هزینه محدود دارند انتخاب مناسبی است.
و به راحتی از پس بازی های روز بر می آید و همچنین برای کسانی که با مجموعه نرم افزار های ادوبی کار میکنند پردازنده مناسبی می باشد.

حافظه رم:

‌RAM محفف Random Access Memory حافظه ای برای ذخیره‌سازی داده‌ها می باشد که اجازه می‌دهد فایل‌ها در مدت زمانی کوتاه نوشته و خوانده شوند. بدون اینکه در این خواندن و نوشتن تقدم و تأخر زمانی اهمیتی داشته باشد(همانطور که از نامش مشخص است حافظه با دسترسی تصادفی می باشد).‌

رم به سیستم شما اجازه می‌دهد ‌با سرعت بالا به داده‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشد و در نتیجه میتوانید تأثیر بالایی بر سرعت عملکرد سیستم شما داشته باشد.
نکته دیگر این که رم یک حافظه موقتی است که پس از هر بار راه‌اندازی دوباره سیستم عامل تمامی داده‌های ذخیره شده ‌روی آن پاک می‌شود.
در انتخاب حافظه رم 2 معیار خیلی مهم وجود دارد یکی میزان حافظه رم و دیگری باس رم پس شما بسته به استفاده خود باید میزان و باس حافظه رم مورد نیاز خورد را تعیین کنید حداقل حافظه رم مورد نیاز و پیشنهادی برای کار های گیمینگ و رندرینگ 16 گیگابایت با باس 3200 می باشد و اگر جزو کاربرانی هستید که استفاده خانگی از کامپیوتر دارید رم 8 گیگ با باس 2666 نیز مناسب است و در صورتی که استفاده سنگین از سیستم دارد رم های 32 گیگابایتی دو کاناله پیشنهاد می شود.

کیس گیمینگ تکنوگیم اکو پلاس به مجهز به 16 گیگابایت رم تک کانال 16 گیگابایتی با باس 3200 است که مناسب گیمینگ و رندرینگ می باشد و همچنین اگر در آینده قصد ارتقا رم را داشته باشید به سادگی میتوانید این کار را انجام دهد چرا که اسلات خالی برای ارتقا در دسترس دارد  نیازی به فروش رم قبلی نیست.

 حافظه:

حافظه محل ذخیره سازی اطلاعات شما می باشد و 2 دوع حافظه در دسترس است HDD  وSSD  که معمولا SSD  برای نصب ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد و HDD  جهت ذخیره سازی داده ها.

شاید بپرسید SSD چیست؟  

Ssd  یک نوع درایو جامد است که در لپ تاپ و پی سی مورد استفاده قرار می گیرد و عملکردی مشابه هارد دیسک ها دارد با این تفاوت که سرعت آنها به طور چشمگیری با حافظه های HDD  قدیمی اختلاف دارد و تاثیر بسیاری در عملکرد سیستم شما خواهد داشت. همچنین هارد دیسک ها دارای سر(هد) خواندن و نوشتن بر روی یک بازوی مکانیکی به نام محرک بودند و خواندن و نوشتن داده ها به صورت مغناطیسی انجام می شد.اما در ssdخبری از هد خواندن و نوشتن نیست و عملکرد سریع تر و بهتری ارائه می دهد .
یه همین دلیل در سیستم گیمینگ تکنو گیم اکو پلاس ما 1 ترابایت حافظه HDD  برای ذخیره سازی اطلاعات و 256 گیگابایت ssd m.2  برای نصب ویندور و درایور ها در نظر گرفتیم تا هم عملکر سیستم بهبود یابد و هم در هزینه صرفه جویی شود.
در صورتی که قصد ارتقا حافظه و یا تغییر آن در این سیستم گیمینگ اقتصادی را داشتید می توانید با پشتیبانی فنی تکنوکده هماهنگی لازم را جهت تغییرات انجام دهید.

گرافیک

برای یک گیمر یا ادیتور در کنار پردازنده گرافیک از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در یک سیستم گیمینگ کارت گرافیک مسئولیت بزرگی به عهده دارد و نقش بسیار مهمی در سیستم گیمینگ شما دارد.
در کامپیوتر های گیمینگ تصور برخی کاربران این است که هرچه گرافیک بهتری داشته باشند سیستم آنها در بازی ها و ... عملکرد عالی ارائه خواهد داد بدون در نظر گرفتن اینکه آیا گرافیک انتخابی آنها با پردازنده و بقیه قطعات همخوانی دارد یا خیر؟

چرا که در کامپیوتر های گیمینگ اگر کارت گرافیک همخوانی با بقیه قطعات شما نداشته باشد باتل نک پیدا میکند و به علت اختلال ایجاد شده عملکرد مطلوبی ارائه نمی دهد و نمیتوانید از تمام توان گرافیک خود استفاده کنید .
کارت گرافیک انتخابی ما برای این کامپیوتر گیمینگ Asus TUF-GTX1660TI/1660 SUPER می باشد . که با پردازنده و کانفیگ انتخابی این کیس گیمینگ همخوانی دارد و عملکرد عالی ارائه خواهد داد.

کارت گرافیک گیمینگ gtx 1660
گرافیک 1660 سوپر در این کیس گیمینگ این امکان را فراهم می کند که انواع بازی های روز را با fps مطلوب خروجی بگیرید عملکرد این کارت گرافیک در بازی های مختلف در تصویر زیر شرح داده شده است.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

پاور

منبع تغذیه مسئول تامین توان مورد نیاز کامپیوتر شما است که انتخاب آن از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که انتخاب اشتباه منبع تغذیه می تواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد.
پاور انتخابی ما برای این سیستم گیمینگ 550 وات می باشد و به راحتی از پس تامین توان سیستم مورد نظر بر می آید.

جمع بندی:اگر به دنبال سیستم مناسب برای بازی و همچنین کار های گرافیکی هستید کامپیوتر گیمینگ تکنوگیم اکوپلاس جزو بهترین انتخاب ها در بازه قیمت تعیین شده می باشد که به راحتی از پس اجرای بازی های روز دنیا بر  می آید و عملکرد مطلوبی ارائه خواهد داد.

برای اسمبل انواع سیستم های گیمینگ و رندرینگ و همچنین اداری و ... شما می توانید از تیم پشتیبانی تکنوکده مشاوره اسمبل رایگان دریافت کنید و کامپیوتر گیمینگ خود را به بهترین نحو و بالا ترین کیفیت جمع کنید .
جهت دریافت مشاوره اسمبل انواع کامپیوتر و همچنین مشاوره خرید لپ تاپ با تیم پشتیبانی تکنوکده ارتباط برقرار کنید.

تماس : 03191008580 

واتس اپ : 09306758905

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Techno_PC

مشخصات

مادربرد
MSI PRO B660M-E DDR4
پردازنده
intel i3 12100F
رم
AXTORM DDR4 3200MHz 16GB CL16
کیس
Master Tech ATRON MESH
حافظه داخلی HDD
Western Digital BLUE 1TB
گرافیک
Asus TUF-GTX1660TI/1660 SUPER
منبع تغذیه
Corsair CV550
نوع حافظه SSD
KODAK X300 256GB M.2
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

پردازنده

مادربرد
MSI PRO B660M-E DDR4
پردازنده
intel i3 12100F

حافظه رم

رم
AXTORM DDR4 3200MHz 16GB CL16

سایر ویژگی‌ها

کیس
Master Tech ATRON MESH
حافظه داخلی HDD
Western Digital BLUE 1TB
گرافیک
Asus TUF-GTX1660TI/1660 SUPER
منبع تغذیه
Corsair CV550
نوع حافظه SSD
KODAK X300 256GB M.2

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد