مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Lenovo Legion 5 15IMH05H i7 (10750H) - 16GB - 1TB SSD - 6GB (RTX 2060) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو لجوین Legion 5 15IMH05H 81y6000BCC i7 (10750H) - 16GB - 1TB SSD - 6GB (RTX 2060)

کد محصول:
4094
برند:
40,799,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(1 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
43,999,000 تومان (بدون مالیات)
1 امتیاز
لپ تاپ جدید لنوو با نام ideapad gaming 3 رقیب سرخت لپ تاپ گیمینگ hp victus 15 است . اگر قصد خرید لپ تاپ دارید و هزینه شما محدود است ، یکی از گزینه های مقرون به صرفه لپ تاپ گیمینگ 3 است. این نسخه از ideapad gaming 3...
51,599,000 تومان (بدون مالیات)
2 امتیاز
با توحه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها انتخاب بهترین لپ تاپ کار ساده ای نیست . اگر قصد خرید لپ تاپ با کیفیت و خوش قیمت دارید قطعا ideapad gaming 3 2022 میتواند گزینه مناسبی باشد.این لپ تاپ از سخت افزار بروز و قدرتمندی...
توضیحات

نقد و برررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Legion 5 15IMH05H I7 (10750H) - 8GB - 512GB SSD - 6GB (GTX1660 TI)

قیمت لپ تاپ لنوو legion 5

نقد و بررسی اجمالی Lenovo Legion 5 15IMH05H

اگر اندکی با بازار لوازم دیجیتال آشنا باشید، بعید است از کیفیت بالای لپ تاپ های گیمینگ شرکت لنوو بی خبر باشید. لپ تاپ های لنوو در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند که سری Legion 5 لپ تاپ های گیمینگ این شرکت محسوب می شوند. لپ تاپ های سری Legion 5 لنوو در پیکربندی های متنوع برای انواع کاربران به بازار عرضه شده اند تا گیمرها متناسب با نیاز خود، بهترین پیکربندی را انتخاب کنند. این نسخه از لپ تاپ های Legion 5 دارای پردازنده Intel Core i7-10750H است که دارای فرکانس پردازشی 2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز است. این پردازنده با 12 مگابایت حافظه کش، یکی از سریع ترین پردازنده های روز بازار به شمار می رود. در این نسخه از لپ تاپ های Lenovo Legion 5 شاهد استفاده از یکی از پردازنده های گرافیکی NVIDIA یعنی GeForce GTX 1660 Ti با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 هستیم. نمایشگر 120 هرتزی 15 اینچی، گزینه ای بسیار عالی برای گیمرهای علاقه مند به فریم ریت بالا به شمار می روند. همچنین در این لپ تاپ 512 گیگابایت حافظه اس اس دی و 8 گیگابایت رم به کارگیری شده است که برای یک لپ تاپ گیمینگ، مقدار مناسبی به نظر می رسد. در ادامه به نقد و بررسی این لپ تاپ به صورت تخصصی می پردازیم.

نقد و بررسی تخصصی Lenovo Legion 5 15ARH05H


خرید لپ تاپ لنوو مدل legion 5

سری Legion از برند مشهور لنوو یکی از پر فروش ترین سری لپ تاپ های بازار است. دلیل محبوبیت بالای این سری لپ تاپ این است که شرکت لنوو همواره کیفیت بالا را با قیمت نسبتاً پایین به کاربران تحویل می دهد. سخت افزار مدرنی که لنوو در این لپ تاپ ها استفاده می کند، از نظر ارزش سری لپ تاپ های Legion را به دسته ای از بهترین نوت بوک های گیمنیگ تبدیل می کنند. در حالی که در سال های گذشته ، تقریباً تمام دستگاه ها از پردازنده های اینتل استفاده می کردند، این بار در این سری شاهد استفاده از پردازنده های AMD نیز هستیم.

نسل پنجم لپ تاپ های سری Legion شرکت لنوو از جذاب ترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت بازار به شمار می روند. در ادامه قصد داریم یکی از لپ تاپ های سری Lenovo Legion 5 را بررسی کنیم.

لنوو این سری لپ تاپ را در پیکربندی های RAM گوناگون، فضای ذخیره سازی متنوع، پردازنده های اینتل و ای ام دی و... ارائه داده است. این مدل شامل پردازنده core i7 اینتل، گرافیک 1660 Ti و نمایشگر 120 هرتزی با 8 گیگابایتRAM DDR4 ، 512 گیگابایت حافظه SSD و تراشه گرافیکی Nvidia GTX 1660Ti است. این پردازنده گرافیکی قدرتمندترین مدل GPU موجود برای این لپ تاپ است که توسط شرکت لنوو ارائه شده است. در ادامه با نقد و بررسی تخصصی این محصول با ما همراه باشید.

نقد و بررسی Lenovo Legion 5: طراحی و ساخت
طراحی بدنه لپ تاپ lenovo legion 5

لپ تاپ Legion 5 کاملا از جنس پلاستیک ساخته شده است و از نظر زبان طراحی نسبت به نسل قبلی Legion Y540 تغییر چندانی نکرده استاز نظر زیبایی، این محصول یک لپ تاپ خاکستری تیره است که از فضای بیرونی طراحی RGB مشاهده نمی شوددر طراحی این لپ تاپ Lenovo بر روی برچسب ها و مارک تجاری زیاد کار کرده استمارک سری LEGION را زیر صفحه مشاهده می کنیدهمچنین لوگوی LENOVO بر روی درب و همچنین محل استراحتگاه دست دیده می شودلوگوی فناوری صوتی هارمان در زیر صفحه کلید در سمت چپ دیده می شوددر مورد بسیاری از برچسب های چسبانده شده بر روی این لپ تاپ باید گفت که می توانید به راحتی آن ها را جدا کنید.

اکنون به بررسی کیفیت ساخت بدنه می پردازیمدرباره استحکام Lenovo Legion 5 15ARH05H باید گفت که ساختار بدنه کاملا محکم استصفحه نمایش نیز بسیار خوش ساخت است و تا زاویه محدودی باز می شودنوعی پلاستیک نرم در قسمت درب به کار رفته است و یک پوشش لاستیکی برای فضای داخلی استفاده شده استاین روکش های پلاستیکی، به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند و تاثیر بسیار خوبی در دفع لکه ها و جای اثر انگشت دارندبا این حال، ممکن است کمی نگرانی درباره ایجاد خط و خش روی پوشش های خارجی این لپ تاپ ایجاد شودبه همین سبب بهتر است کمی در حفظ و نگهداری این لپ تاپ دقت داشته باشید.

در این لپ تاپ، شرکت Lenovo یک چراغ همیشه روشن را روی دکمه پاور قرار داده استاین ویژگی هنگام استفاده از لپ تاپ در شب کمی آزار دهنده است، زیرا این چراغ درست در زیر صفحه نمایش، در وسط شاسی قرار گرفته است.

درباره سایز و وزن این لپ تاپ، می توان گفت که Legion 5 یک لپ تاپ عالی در زمینه اندازه و وزن استابعاد این دستگاه 24*363.06*259.61 میلی متر استالبته این لپ تاپ کمی ضخیم تر از وسایل قابل حملی است که معمولا وقت خود را با آن ها می گذرانیداما با این وجود نسبتاً سبک است و وزن آن کمی بیش از پوند ( 2.3 کیلوگرماست که برای لپ تاپ 15 اینچی با باتری 60 وات وزن مناسبی است.

طراحی ظاهری لپ تاپ لنوو legion 5 15ARH05H

در قسمت زیرین لپ تاپ لنوو چند پایه لاستیکی بزرگ و بسیار چسبناک را در پایین قرار داد که کار خوبی در نگه داشتن این لپ تاپ روی میز انجام می دهد. شرکت لنوو در این لپ تاپ لولاهای بسیار محکمی که صفحه را بدون هیچ لرزش در جای خود نگه می دارند، پیاده سازی کرده است. در عین استحکام بالای لولاهای نمایشگر، به راحتی می توانید زاویه نمایشگر را با یک دست تنظیم کنید.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Legion 5 15ARH05H می تواند تا 180 درجه باز شود که تعداد کمی از لپ تاپ های این رده، چنین قابلیتی را ارائه می دهند. حاشیه های بدنه لپ تاپ از جنس پلاستیک هستند و تقریباً به طور متوسط ​​برای یک محصول 2020 مناسب هستند.

برای خنک کردن این لپ تاپ مدرن، از لوله های خنک کننده استفاده شده است و خروجی های هوا در کناره ها و پشت لپ تاپ دیده می شوند. این خروجی های هوا همراه با یک ماژول حرارتی داخلی پیچیده به کار رفته اند. Lenovo از طراحی حرارتی یکسانی در تمام مدل های Legion 5 استفاده می کند.

نقد و بررسی Lenovo Legion 5: صفحه نمایش

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو legion 5

Lenovo Legion 5 دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ دی Full-HD)) است. درباره نرخ به روزرسانی (فریم ریت) نمایشگر باید گفت که نرخ به روزرسانی نمایشگر Lenovo Legion 5 از بین سه گزینه 60 هرتز، 120 هرتز و 144 قابل انتخاب است که طبیعتا هر چه نرخ تازه سازی تصویر نمایشگر بیشتر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. این مدل از لپ تاپ Lenovo Legion 5 که در حال بررسی آن هستیم، از صفحه نمایش 120 هرتزی (بیشترین نرخ تازه سازی در بین محصولات این دسته) برخوردار است که بدیهی است برای کاربران گیمینگ بهترین انتخاب به شمار می رود. همانطور که می دانید، هرچه میزان تازه سازی بیشتر باشد، حرکات نرم و روان تر انجام می شود و سرعت عکس العمل شما در برابر حرکات المان های بازی بیشتر است. با کمک این قابلیت های نمایشگر، بهبود عالی در گیم پلی خود مشاهده خواهید کرد. توصیه می کنیم که اگر نمایشگری با نرخ تازه سازی بیش از 120 هرتز می خواهید، باید به دنبال سری لپ تاپ های Legion 7 باشید.

اما بد نیست روشنایی این نمایشگر را نیز بررسی کنیم. صفحه نمایش با قدرت روشنایی 300 نیت عرضه می شود، که نسبت به بسیاری از محصولات دنیای دیجیتال (مانند گوشی های هوشمند روز) چندان روشن نیست. خبر خوب این است که برخلاف گوشی های هوشمند، بیشتر مواقع شما این دستگاه را در فضای باز استفاده نمی کنید و به طور معمول در فضای مسقف از این لپ تاپ استفاده می کنید. پس روشنایی مناسب به نظر می رسد. اگر به دنبال دستگاهی قابل حمل هستید که می توانید از آن در هر کجا و همه جا استفاده کنید، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد. مورد دیگری که در این صفحه یا صفحه رایانه های شخصی دیگر پیدا نخواهید کرد، پشتیبانی از نمایشگر تاچ یا لمسی است که البته نبود آن در کاربری دستگاه خیلی مشکلی ایجاد نمی کند. در هنگام کار متوجه خواهید شد که نور خیره کننده بسیار کمی در این نمایشگر مات وجود دارد. این قابلیت نیز هنگام بازی بسیار مهم است. زیرا بدیهی است که شما نمی خواهید چیزی مانع دید شما شود.

حاشیه های نمایشگر کاملا باریک هستند و لنوو از قسمت بالایی صفحه برای جایگذاری وب کم و محافظ حریم خصوصی استفاده می کند. در این مدل شاهد دوربین IR برای Windows Hello نیستیم. البته دوربین مادون قرمز چیزی است که شما در هیچ لپ تاپ گیمینگ پیدا نخواهید کرد.

به لطف استفاده از پوشش مات، صفحه برای بسیاری از موقعیت ها به اندازه کافی روشن به نظر می رسد. با این حال، صفحه نمایش کاملا واضح است و جزئیات ویدئوها و بازی ها را به طور کامل نشان می دهد.

نقد و بررسی Lenovo Legion 5: اسپیکرها و کیفیت صدا

اسپیکر و سیستم صوتی لپ تاپ لنوو legion 5

در این بخش به بررسی کیفیت صدا و اسپیکرهای Lenovo Legion 5 می پردازیم که برای کاربران گیمینگ و علاقه مندان به فیلم و سریال بسیار اهمیت دارد. در مورد کیفیت صدا، استفاده از ترکیب دو بلندگوی 2W Harman عالی به نظر می رسد. صدای این بلندگوها مناسب است و بلندی صدا آزاردهنده نیست. صدای این بلندگوها با توجه به شکل قرارگیری آن ها در لپ تاپ، صدایی فراگیر است که حالتی کاملا طبیعی را به شما نشان خواهد داد.

تجربیات کاربران درباره کیفیت صدا رضایت بخش است و می توان گفت که این بلندگوها نسبت به لپ تاپ های گیمینگ با قیمت کمتر از 1000 دلار، بسیار بهتر است. با به روزرسانی درایورهای سیستم صوتی لپ تاپ، کیفیت بهتری را شاهد خواهید بود. این بلندگوها در هنگام استفاده در بیشترین میزان صدا، مسائلی مانند لرزش بنده یا خش خش کردن صدا را ایجاد نمی کنند که به بهبود تجربه صوتی کاربران کمک بسیار زیادی می کند.

می توانید صدا را از طریق برنامه Nahimic تنظیم کنید تا مطابق میل شما تغییرات صورت بگیرد. این تنظیمات مانند صدای فراگیر، تثبیت کننده میزان صدا، بیس و ... را دارد. چهار حالت از پیش تنظیم شده نیز وجود دارد که می توانید برای دستیابی بهتر به تجربه صوتی از آن استفاده کنید. موسیقی، فیلم، ارتباطات و بازی.

نقد و بررسی Lenovo Legion 5: صفحه کلید و پد لمسی
کیبرد و موس پد لپ تاپ lenovo legion 5

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه است. مدلی که در حال بررسی آن هستیم، دارای نور پس زمینه 7 رنگ (RGB) است که برای کار با دستگاه در تاریکی بسیار عالی است و جلوه زیبایی را به دستگاه شما می بخشد. صفحه کلید این لپ تاپ، صفحه کلیدی کامل به همراه نام پد در سمت راست است که برای لپ تاپ های 15.6 اینچی امری معمول به شمار می رود. چینش کلیدها مناسب است و در هنگام بازی، کمتر درگیر مشکلاتی مانند خستگی دست خواهید شد. همچنین صفحه کلید برای تایپ کردن بسیار راحت است. عمق کلیدها نیز مناسب است و به سادگی می توان در عملکردهای نیازمند سرعت عمل بالا (مانند بازی) آن ها را پیدا کرد.

پد لمسی با قابلیت مولتی تاچ (چندلمسی) برای استفاده در محل کار بسیار مناسب است، اما برای بازی خیلی مناسب نیست و توصیه می کنیم برای بازی از ماوس های گیمینگ استفاده کنید. این پد لمسی ابعاد مناسبی دارد و در طرف چپ و پایین کیبورد قرار گرفته است. این تاچ پد با ابعاد 7*10.6 سانتی متر، حالت یکپارچه دارد و کلیدهای ماوس در ناحیه پایینی آن تعبیه شده اند. سطح کاملا نرم این تاچ پد در حین کار تجربه ای عالی برای شما به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی Lenovo Legion 5: سخت افزار و عملکرد
سخت افزار لپ تاپ لنوو Legion 5

گزینه های متنوع پیکربندی در این لپ تاپ، دست کاربران را برای انتخاب بهترین مدل سخت افزاری که هم با میزان بودجه و هم نیازشان هماهنگی داشته باشد، به خوبی باز می گذارداین مدل از لپ تاپ Lenovo Legion 5 دارای پردازشگر نسل دهم اینتل است که جدیدترین نسل پردازنده های این شرکت به شمار می روندپردازنده Intel Core i7-10750H پردازنده ای حرفه ای و بالا رده به شمار می رود که فرکانس پردازشی پایه 2.6 گیگاهرتز و فرکانس پردازشی توربو گیگاهرتز را برای کاربران به ارمغان می آوردبا استفاده از این پردازشگر می توانید به سادگی به عرصه گیمینگ حرفه ای و نیز تولید محتوای ویدئویی و طراحی گرافیکی وارد شوید و بدون هیچ مشکلی در اجرای بازی های روز، برنامه های گرافیکی و تولید محتوا، در تمامی امور از این لپ تاپ استفاده نمایید.

نقطه قوت این لپ تاپ در مقایسه با پیکربندی های دیگر این مدل، پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن استاین لپ تاپ به یکی از قوی ترین پردازنده های گرافیکی Nvidia در بین لپ تاپ های موجود در بازار مجهز شده است. NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti با برخورداری از 6GB حافظه اختصاصی بسیار سریع نوع GDDR6، یک کارت گرافیک همه فن حریف برای انجام تمامی امور گرافیکی است. 6 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی GDDR6 را امروزه در کمترین لپ تاپی می توان یافتاما این مدل از لپ تاپ Lenovo Legion 5 به این کارت گرافیک قوی و سریع مجهز شده است که نتیجه آن قدرت پردازشی بسیار عالی و توانایی اجرای بازی های روز با بالاترین نرخ FPS استدرباره بازی های سنگین، می توانید تا فریم ریت 120 هرتز در گرافیک های بالا روی این لپ تاپ حساب کنیدهمچنین اگر به امور رندرینگ و تولید محتوای ویدئویی علاقه مند هستید، امور رندرینگ شما در کمترین زمان به کمک این کارت گرافیک به انجام می رسند.

اکنون نگاهی به پیکربندی حافظه ذخیره سازی و رم این لپ تاپ خواهیم داشتشاید به نظر بسیاری از گیمرها، گیگابایت رم میزان کافی به نظر نرسداما تعداد بازی هایی که به رم بیشتر از نیاز دارند، امروزه در بازار انگشت شمار استبه همین دلیل به نظر می رسد که گیگابایت رم DDR4 این لپ تاپ برای طیف وسیعی از گیمرها کافی باشد.

برای ذخیره سازی انواع فایل ها و بازی ها در این لپ تاپ گیمینگ لنوو، می توانید از 512 گیگابایت اس اس دی نصب شده در آن استفاده کنیدمزیت بسیار عالی حافظه SSD در مقابل حافظه های HDD، سرعت بالای خواندن و نوشتن اطلاعات است که در نتیجه به اجرای سریعتر بازی ها و برنامه ها، انتقال سریعتر فایل ها و نیز بوت شدن سیستم در مدت زمان کوتاه منجر می شوداما اگر قصد ذخیره سازی تعداد زیادی فیلم و آهنگ بر روی این لپ تاپ را دارید، شاید این حافظه برای شما کم به نظر برسد.

پیکربندی سخت افزاری این لپ تاپ در یک نگاه برای همه کاربران عالی به نظر می رسداگر چه کاربران مبتدی نیازی به هزینه کردن زیاد برای خرید این لپ تاپ ندارند، اما این لپ تاپ می تواند نیاز کاربران مبتدی تا حرفه ای را در تمامی زمینه ها بدون هیچ مشکلی برطرف سازدبه ویژه اگر پردازش های گرافیکی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، خرید این لپ تاپ می تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

نقد و بررسی Lenovo Legion 5: پورت ها

پورت های لپ تاپ lenovo legion 5

همانطور که در دیگر مدل های اخیر شرکت لنوو مشاهده می کنیم، در Legion 5 نیز می بینیم که بیشتر پورت ها در پشت قرار داده شده است. این مجموعه پورت ها شامل ورودی شارژر، یک رابط HDMI 2.0 ، دو پورت USB Type-A 3.1 (Gen. 1) ، یک پورت USB Type-A 3.1 (Gen. 1) با قابلیت DisplayPort 1.2 و یک اتصال RJ-45 است. علاوه بر این ، یک درگاه USB Type-A 3.1 (Gen.1) دیگر و یک جک هدفون در سمت چپ مشاهده می شوند. در حالی که سمت راست دارای یک درگاه USB Type-A 3.1 (Gen. 1) است.

نقد و بررسی Lenovo Legion 5: وبکم


وب کم لپ تاپ لنوو legion 5

وب کم این لپ تاپ دارای یک سنسور 0.9 مگاپیکسلی است که تصاویر را با حداکثر وضوح 1280720* پیکسل ایجاد می کند. به طور کلی برای انجام امور روزمره مانند برخی تماس های ویدئویی، این وبکم می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. محل قرارگیری این وبکم همانند دیگر لپ تاپ های موجود در بازار، در قسمت بالای صفحه نمایش و در ناحیه وسط است.

نقد و بررسی Lenovo Legion 5: باتری
باتری و شارژدهی لپ تاپ لنوو legion 5

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 به یک باتری با ظرفیت 60WH مجهز شده است. همانطور که می دانید، طول عمر باتری دستگاه های دیجیتال همیشه یکسان نیست و در شرایط مختلف، طول عمر باتری متفاوت است. در یک آزمایشات باتری را با روشن شدن تنظیمات پیشنهادی Windows تست کردیم. روشنایی صفحه نمایش را روی 120 نیت تنظیم کردیم و سایر برنامه ها غیر از برنامه مورد آزمایش نوت بوک، خاموش هستند. در طی این آزمایش و با شرایط گفته شده، باتری 60 وات ساعتی پنج ساعت و 40 دقیقه وبگردی و پنج ساعت و نیم پخش فیلم را پشتیبانی کرد.

این نوت بوک گیمینگ در طول آزمایش عملی Wi-Fi، عمر باتری 7 ساعت را پشتیبانی می کند. به طور کلی همانند همه لپ تاپ ها، برای استفاده از حداکثر توان پردازنده و پردازنده گرافیکی، بهتر است کابل شارژر را در هنگام بازی و پردازش های سنگین متصل کنید. اما در صورت نیاز به استفاده از باتری، می توانید تا 5 ساعت به راحتی روی این لپ تاپ حساب کنید.

نقد و بررسی Lenovo Legion 5: جمع بندی و نتیجه گیری

این نوت بوک Legion 5 از جهاتی از آنچه کاربران انتظار دارند، بسیار بهتر است. پردازنده AMD Ryzen در کارهای سنگین، عملکردی عالی و کارآمد دارد و همچنین در استفاده روزمره نیز بسیار خوب عمل می کند. همچنین باید گفت که لنوو طراحی زیبا، پورت های مناسب، صفحه نمایش باکیفیت و در مجموع بسیاری از گزینه های جذاب را در این لپ تاپ ارائه می دهد. لپ تاپ لنوو Legion 5 با پردازشگر گرافیکی GTX 1660Ti و پردازشگر نسل دهم اینتل در همه زمینه ها بسیار عالی عمل می کند. درباره کیفیت ساخت نیز باید گفت که بهتر است کمی در حفظ و مراقبت از آن دقت کنید. در پایان باید گفت که لپ تاپ لنوو Legion 5 در بسیاری از سطوح عالی است و اگر در درجه اول آن را بخاطر قدرت پردازنده آن خریداری می کنید، قیمت حدودا 1000 دلاری بسیار به صرفه است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Lenovo

مشخصات

ابعاد
24x363.06x259.61 میلی متر
وزن
2.4 کیلوگرم
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
Intel Core i7-10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
نوع حافظه SSD
SSD M.2 2280 PCIe NVMe4
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
Multi Touch
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
ندارد
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
24x363.06x259.61 میلی متر
وزن
2.4 کیلوگرم

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
Intel Core i7-10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
نوع حافظه SSD
SSD M.2 2280 PCIe NVMe4

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
Multi Touch

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری عمومی
سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد