مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Lenovo ThinkBook Ryzen 5 (4500U) - 8GB - 1TB - 2GB (Vega 8) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو تینک بوک Lenovo ThinkBook Ryzen 5 (4500U) - 8GB - 1TB - 2GB (Vega 8)

کد محصول:
3640
برند:
16,049,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(35 رای)
محصولات مرتبط
55,499,000 تومان (بدون مالیات)
3 امتیاز
با توحه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها انتخاب بهترین لپ تاپ کار ساده ای نیست . اگر قصد خرید لپ تاپ با کیفیت و خوش قیمت دارید قطعا ideapad gaming 3 2022 میتواند گزینه مناسبی باشد.این لپ تاپ از سخت افزار بروز و قدرتمندی...
توضیحات

Lenovo ThinkBook Ryzen 5 (4500U) - 8GB - 1TB - 2GB (Vega 8) Laptop

خرید لپ تاپ لنوو تینک بوک

نقد و بررسی اجمالی Lenovo ThinkBook Ryzen 5

برند مشهور و معروف لنوو که محبوبیت بسیاری نیز در زمینه تولید لپ تاپ و قطعات کامیپوتر کسب نموده است از بهترین تولیدکنندگان در این عرصه به شمار می رود. از بهترین تولیدات این برند می توان به لپ تاپ لنوو Thinkbook A485 اشاره نمود که دارای امکانات و قابلیت های بسیاری بوده و جابه جایی و حمل راحتی را برای کاربر فراهم خواهد آورد. برای این محصول پردازنده چهار هسته ای 2.0 گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است که توسط کمپانی ای ام دی به تولید رسیده است. این پردازنده Ryzen 5 PRO 4500U نام دارد.لپ تاپ لنوو تینک بوک دارای 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 بوده و از دیگر مشخصات آن می توان به 500 گیگابایت و 7200 دور در دقیقه اشاره نمود. امکان نصب درایو اضافی برای این سیستم فراهم گردیده و جهت ذخیره سازی می توان از پورت هایی همچون USB 3.1 Gen 1 Type-C یا پورت های USB 3.1 Gen 1 Type-A و USB 3.1 Gen 2 Type-A بهره گرفت.

صفحه نمایشی که لنوو برای لپ تاپ تینک بوک لنوو بکار برده یک صفحه نمایش 15 اینچی بوده که از رزولوشن 768 در 1366 و کیفیت اچ دی بهره مند است. با وجود کارت گرافیک قدرتمند AMD Radeon Vega 8 می توان به تماشای تصاویر با کیفیت و واضح پرداخت. لازم به ذکر است که این محصول دارای درگاه HDMI 2.0 بوده و علاوه بر آن پورت هایی همچون DisplayPort 1.4 داشته که جهت دسترسی از USB Type_C استفاده می گردد. برخی از مزایای این قابلیت امکان اتصال نمایشگر خارجی به همراه وبکم با کیفیت 720p، بلندگو، میکروفون، جک ورودی و خروجی صدا و ... فراهم می گردد. مزایای دیگر این محصول شامل بلوتوث 4.1 ، (802.11ac)Wi-Fi 5 ، گیگابیت اترنت می باشد که رضایت کاربران را در پی خواهد داشت. گفتنی است که لنوو این دستگاه را با سیستم عامل ویندوز 10 پرو عرضه نموده است.

سری لپ تاپ های Thinkbook تولیدی لنوو از پردازنده های تولیدی ای ام دی با نام Ryzen بهره مند هستند که یکی از این محصولات Thinkbook می باشد که عرضه گردیده است. لنوو این لپ تاپ را با کیفیت بالا تولید و عرضه نموده است که از بهترین محصولات این کمپانی به شمار می رود که در میان محصولاتی با کاربری صنعتی دسته بندی می گردد اما امکان بهره گیری برای کاربری های خانگی، اداری و حرفه ای نیز وجود دارد. سری جدید این محصولات تفاوت های خاصی با نسل پیش خود نداشته است و همانند نسل پیش در ساخت آن از پلاستیک باکیفیت مات استفاده شده است. لپ تاپ لنوو تینک بوک میان رده توانست فروش بالایی را کسب کند و رضایت کاربران را بدست آورد. عرضه و معرفی این محصول در سال 2019 انجام گرفت. لازم به ذکر است لپ تاپ تینک بوک لنوو جایگزین و جانشین E580 محسوب می گردد که دارای قطعات و سخت افزار قدرتمند و کیفیت و مقاومت بالا می باشد.

معرفی Lenovo ThinkBook Ryzen 5

همانطور که ذکر شد لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 در میان لپ تاپ های میان رده صنعتی این برند قرار گرفته است و از جدیدترین تولیدات به شمار می رود و معرفی و عرضه آن در سال 2020 انجام گرفته است. گفتنی است که این محصول به عنوان یک جایگزین و جانشین برای لپ تاپ E590 محسوب می گردد. کمپانی لنوو برای این محصول از قطعات و سخت افزار قدرتمند بهره برده و دستگاه با مقاومت بالا به تولید رسیده است. از مشخصات اصلی این محصول می توان به وزن 1.9 کیلوگرمی و ضخامت 19 میلی متری آن اشاره نمود که این ویژگی ها لپ تاپ را به یک لپ تاپ با قابلیت حمل و جابه جایی راحت تبدیل نموده است. این دستگاه در قیاس با لپ تاپ های پیشین از ضخامت و وزن کمتری برخوردار است و این حاکی از تمرکز لنوو بر روی این مورد بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی ظاهری Lenovo ThinkBook Ryzen 5

لپ تاپ think book ryzen5

در ساخت لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 نیز لنوو به بهره گیری از طراحی مشابهی همچون Thinkbook پرداخته است که می توان زبان طراحی آن را به عنوان طراحی سری IBM Thinkbook که سری موفقی به شمار می رود معرفی نمود. در طراحی این دستگاه شاهد کاهش ضخامت و وزن بوده ایم تا از این طریق حمل و جابه جایی راحت تری را شاهد باشیم. این محصول می تواند گزینه ی مناسبی برای کاربرانی باشد که لپ تاپ خود را بیشتر اوقات به همراه خود دارند تا به انجام امور روزانه خود بپردازند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به استحکام و مقاومت بالای لپ تاپ در برابر رطوبت، ضربه، تغییرات دمایی و ... اشاره نمود که می تواند از این طریق یک انتخاب بی نظیر به شمار رود. بدنه این محصول دارای کیفیت بالا بوده و علاوه بر آن قطعات و سخت افزار بکار برده شده نیز از قدرت بالایی برخوردار است. از ویژگی های ظاهری می توان به جذابیت در عین سادگی اشاره نمود که یک لپ تاپ کلاسیک محسوب می گردد. طراحی لپ تاپ Lenovo thinkbook با بهره گیری از فیبرکربن، پلاستیک، آلومینیوم باکیفیت که برای قسمت لولا بکار برده شده است انجام گرفته شده است. مطلوب بودن قیمت سیستم به محبوبیت آن افزوده است. جهت ساخت قاب پشتی از پلاستیک با کیفیت و فیبرکربن استفاده شده است که دارای مقاومت بالایی است که می تواند در برابر خط و خش و ضربه مقاومت نماید. در سمت چپ قاب می توان لوگوی Thinkbook را مشاهده نمود به جلوه و جذابیت دستگاه افزوده است. لنوو قاب پشتی را بصورت مات تولید نموده تا مانع از باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن گردد که مزیت بزرگی به شمار می رود.

 لنوو برای ساخت قسمت زیرین لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 به استفاده از پلاستیک مقاوم و باکیفیت پرداخته است که میزان باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن کم می باشد. از دیگر مشخصات این قسمت می توان به استحکام بالای آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که این سیستم از دو اسپیکر بهره مند بوده که در ساخت آن فناوری دالبی بکار برده شده است. محل قرار گیری این اسپیکرها در قسمت زیرین می باشد. لنوو این لپ تاپ را به گونه تولید نموده است که هنگام قرارگیری بر روی پا شاهد لیز خوردن آن نخواهیم بود. گفتنی است که در قسمت زیرین Dock Station نیز قرار گرفته است.

برای ساخت قسمت داخلی لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 نیز به استفاده از پلاستیک با کیفیت پرداخته شده است که کاملا مطلوب به نظر می رسد. قسمت کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo thinkbook در مقایسه با نسل پیش مشابه بوده و از ظاهری ساده و قدیمی برخوردار است. کلیدها از کیفیت و فاصله مطلوب بهره مند هستند و محل کافی برای قرارگیری دست وجود دارد تا مچ دست کاربر خسته نشده و آسیب نبیند. کار با این صفحه کلید راحت بوده و مناسب برای افرادی است که وقت زیادی را صرف تایپ می نمایند. با حذف درایو نوری به کاهش وزن و ضخامت سیستم پرداخته شده است و بدنه ای یکپارچه به خود گرفته است.

کیبورد و تاچ پد Lenovo ThinkBook Ryzen 5

برای لپ تاپ لنوو تینک بوک کیبورد مکانیکی بکار برده شده است که مناسب برای تایپیست ها، برنامه نویسان و حسابداران خواهد بود. کیبورد استفاده شده یک کیبورد جزیره ای بوده و کلیدها دارای فاصله و اندازه مطلوب هستند و کار تایپ را بسیار راحت خواهند نمود. کیفیت این کلیدها بسیار مناسب بوده و کیبورد استاندارد محسوب می گردد. لنوو فرم دکمه ها را بصورت هلالی‌ طراحی نموده است که کاربر به آسانی می تواند با آنها کار کند. در کل می توان ذکر نمود که این محصول دارای صفحه کلید بسیار خوبی است.با وجود رزینی که در زیر این کیبورد قرار داده شده است از ورود گرد و خاک و رطوبت به درون سیستم جلوگیری خواهد شد و نیازی نیست در این مورد نگران لپ تاپ خود باشید و علاوه بر آن به هیچ عنوان نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به مچ دست خود باشید زیرا در قسمت پایین کیبورد فضای مورد نیاز جهت قرارگیری دست در نظر گرفته شده است.

در ساخت تاچ پد لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 از فناوری چند لمسی استفاده شده است و دارای حساسیت و دقت بسیاری است. این تاچ پد بصورت زبر طراحی شده است که مانع از لیز خوردن انگشت بر روی آن می گردد. این تاچ پد دارای ابعاد بزرگی بوده که کار با آن را راحت تر می نماید. از دیگر مشخصات تاچ پد می توان به باقی ماندن اثر انگشت بر روی تاچ پد ذکر نمود. دکمه های تاچ پد که شامل Scrol، Right Click، Left Click می باشد در قسمت بالای تاچ پد قرار داده شده است. این دکمه ها به همراه Joy Stick که محل قرارگیری آن در وسط کیبورد می باشد به جذابیت تاچ پد افزوده است که جهت کنترل ربات ها و کار با ماشین آلات صنعتی بکار برده می شود.

در زیر سیستم دو اسپیکر وجود دارد که به خوبی صدا را پخش می کند و که صدای واضح و باکیفیتی به شمار می رود. این اسپیکرها از فناوری استریو دالبی برخوردار هستند و علاوه بر این فناوری دارای نویزگیر نیز می باشد که به واضح شدن صدا کمک شایانی می نماید. این اسپیکر دارای صدای بلند و مطلوبی است که مناسب یک لپ تاپ با کاربری صنعتی می باشد.

پورت هایی که لنوو برای لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 در نظر گرفته است شامل پورت HDMI ، جک هندزفری 3.5 میلیمتری، پورت USB Type_C، پورت USB 3.0 می باشد که در سمت چپ سیستم قرار گرفته است و پورت هایی نظیر USB 2.0 ، ورودی LAN در سمت راست این دستگاه مشاهده می گردد. گفتنی است که این سیستم دارای درایو نوری نمی باشد.

صفحه نمایش Lenovo ThinkBook Ryzen 5

مشخصات فنی لپ تاپ think book ryzen 5

کمپانی لنوو این محصول را با صفحه نمایش 15 اینچی تولید نموده است که از نوع TN می باشد. این صفحه نمایش از روکش مات برخوردار است که از انعکاس نور جلوگیری می کند و در محیط های باز و پرنور کمک شایانی در بهبود دید کاربر خواهد داشت. مشخصات دیگر این صفحه نمایش شامل رزولوشن 1920 در 1080 ، نرخ تازه سازی 60 هرتزی می باشد که به خوبی تصاویر به نمایش گذاشته خواهد شد. این محصول از زاویه دید کمی برخوردار است که نقطه ضعف این صفحه نمایش به شمار می رود. گفتنی است که در این سیستم شاهد دقت رنگ پایینی خواهیم بود که برای انجام امور گرافیکی چندان مطلوب نخواهد بود. کدر بودن این صفحه نمایش به دلیل روشنایی کم نمایشگر از دیگر نقاط ضعف این دستگاه محسوب می گردد. کیفیت نمایشگر این سیستم در قیاس با نسل های گذشته با افزایش رو به رو بوده است اما در مقایسه با مدل های IdeaPad پایین تر است.

جهت اتصال بدنه به صفحه نمایش از دو لولا بهره گرفته شده است که در ساخت آن از آلومینیوم استفاده شده است. امکان گشودن لولا تا 180 درجه فراهم گردیده است و شاهد مقاومت بالای آن هستیم. لنوو در سمت چپ خروجی فن را قرار داده است که عملکرد بسیاری خوبی را مشاهده می نماییم. لپ تاپ Lenovo thinkbook صنعتی در زمینه طراحی ظاهری قادر به کسب امتیاز بسیار بالایی نمی باشد.

مشخصات فنی Lenovo ThinkBook Ryzen 5

پردازنده ای که برای لپ تاپ Lenovo thinkbook بکار برده شده است یک پردازنده کم مصرف بوده که با این وجود دارای قدرت بالایی است. حافظه رم در نظر گرفته شده برای این سیستم از ظرفیت 16گیگابایتی بهره مند بوده و حافظه داخلی نیز حافظه پر سرعت SSD می باشد. مشخصات دیگر شامل پردازنده گرافیکی نیمه حرفه ای می باشد را گزینه ی مناسب‌ برای مهندسان شبکه، برنامه نویسان و انجام امور تحلیلی و ... تبدیل می کند.

پردازنده Lenovo ThinkBook Ryzen 5

پردازنده مرکزی اینتل برای لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 استفاده شده است که Ryzen 5 نام دارد. این پردازنده یک پردازنده قدرتمند و کم مصرف‌ می باشد که دارای 4 هسته مجازی و 4 هسته حقیقی است. از دیگر ویژگی های این پردازنده می توان به فرکانس پایه 1.6 گیگاهرتزی اشاره نمود که این محصول یک گزینه مناسب برای انجام امور روزانه، امور پردازشی و تحلیلی نیمه سنگین و برنامه نویسی تبدیل می کند. انجام امور گرافیکی نیمه سنگین نیز توسط این سیستم فراهم گردیده است. پردازنده بکار برده شده جز محصولات نسل دهم یا همان Comet Lake می باشد که دارای حافظه کش با ظرفیت 6 مگابایتی و اورکلاک 4.2 گیگاهرتزی است. با تغییراتی که در معماری این قبیل پردازنده ها انجام گرفته است قدرت بالایی را برایش به ارمغان آورده است. لازم به ذکر است که این پردازنده از بنچمارک 8537 بهره مند است.

حافظه رم

حافظه رم این دستگاه 8GB DDR4 2666MHz است. این محصول بر روی مادربورد خود دارای یک اسلات رم با ظرفیت 8 گیگابایت می باشد که هنگام عرضه دو رم 4 گیگابایتی بر روی آن وجود دارد. این میزان حافظه مطلوب برای امور تحلیلی و پردازشی، گرافیکی سنگین می باشد.

حافظه داخلی

برای لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 حافظه هارد دیسک قرار داده شده که ظرفیت آن 1TB 5400PRM است که در صورت نیاز می تواند به ارتقا آن پرداخت. پردازنده گرافیکی این محصول از دو بخش برخوردار است که یک بخش مختص انجام امور روزانه و معمولی می باشد که کارت گرافیک مجتمع با پردازنده On Board برای آن بکار برده شده است که از حافظه رم 8 گیگابایتی بهره مند می باشد. این کارت گرافیک مدل Vega 8 می باشد.

باطری

لپ تاپ thinkbook دارای باطری لیتیومی 3 سلولی می باشد که ظرفیت آن برابر با 45 وات ساعت است که مطلوب برای یک لپ تاپ صنعتی به شمار می رود. شارژدهی این باطری هنگام انجام امور روزانه 3 الی 5 ساعت می باشد. جهت تعویض باطری نیاز به گشودن قاب سیستم خواهید داشت. اگر به استفاده از وای فای نپردازید و صفحه نمایش دارای حداقل نور باشد شارژدهی به مدت 18 ساعت و 26 دقیقه خواهد بود. در صورت وبگردی شارژدهی به مدت 5 ساعت و 15 دقیقه می باشد و در صورتی که از بیشترین میزان نور استفاده کنید این مدت به 1 ساعت و 45 دقیقه خواهد رسید.

سیستم خنک کننده

قیمت لپ تاپ Lenovo Think Book

لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 از سیستم خنک کننده قوی برخوردار است. در بالای مادربورد فن این سیستم قرار داده شده است و زیر لولایی که بدنه را به صفحه نمایش اتصال می دهد خروجی این فن قرار دارد. اگر به انجام امور سنگین بپردازید این قسمت گرمای بیشتری حس خواهد شد. اگر به استفاده سنگین از لپ تاپ لنوو تینک بوک بپردازید این محصول دمای 43 درجه ای را در دمای اتاق تحمل خواهد نمود اما اگر به انجام امور معمولی بپردازید این دما به 24 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

زندگی آسان با لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5

وجود پردازنده قدرتمند و عملکرد بسیار خوب این دستگاه و علاوه بر آن اتصال یکپارچه این امکان را برای کاربر فراهم می آورد که در مکان های مختلف بتواند کارهای مختلف را انجام دهد. تراشه ی بکار برده شده برای لپ تاپ لنوو thinkbook ryzen 5 تراشه Trusted Platform Module (dTPM) می باشد که به رمزگذاری داده ها حساس می باشد. در کل می توان ذکر نمود که این محصول از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

طراحی شده برای هر مکانی

مقاومت و استحکام بالای لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 این امکان را فراهم می آورد که بتوان این لپ تاپ را با خود به راحتی همراه نمود. طراحی این محصول بسیار زیبا و جذاب انجام گرفته که دارای خطوط صاف بر خود نیز می باشد. Thinkbook با پردازش حداکثر AMD Ryzen &TRADE و گرافیک یکپارچه AMD Radeon ، یک این امکان را فراهم می آورد که در طول مسیر خود به انجام امور دلخواه و سرگرم کننده بپردازید.

اتصال با قدرت عالی در Lenovo ThinkBook Ryzen 5

وجود درگاه هایی همچون USB 3.1، USB-C ، پورت HDMI موجب می گردد تا کاربر به راحتی بتواند به اتصال لوازم جانبی بپردازد. در این سیستم شاهد وجود فناوری بی سیم پیشرفته نیز هستیم که در اتصال کمک شایانی خواهد نمود و تا حد بسیاری نیاز کاربران را رفع خواهد کرد.

صفحه نمایش به همراه پردازنده Ryzen5

عکس لپ تاپ lenovo thinkbook

قطعا وجود صفحه نمایش با وضوح بالا برای هر کاربری مورد نیاز است و اهمیت بسزایی دارد. برای لپ تاپ لنوو thinkbook ryzen 5 از پنل LED بهره گرفته شده است که دارای کیفیت فول اچ دی می باشد که تصاویر را با وضوح بالا به نمایش می گذارد. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای روکش مات می باشد که به بهبود دید کاربر در محیط های باز و پرنور می گردد. اصلی ترین نقطه ضعف این صفحه نمایش زاویه دید نه چندان بالای آن می باشد که کاربران را مقداری ناراضی خواهد نمود.

کنفرانس اینترنتی آسان تر و کوتاه تر

برای داشتن یک کنفرانس اینترنتی نیاز به وبکم باکیفیت و صدای واضح خواهیم داشت که لنوو برای اینکار وبکم داخلی باکیفیت اچ دی برای لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 در نظر گرفته است و علاوه بر آن از میکروفون های آرایه ای دوتایی که از گواهینامه Skype برخوردار است بهره برده است.

جمع بندی

لپ تاپ Lenovo ThinkBook Ryzen 5 یک لپ تاپ میان رده صنعتی به شمار می رود که فروش بالایی نیز داشته است. سری ThinkBook ها بطور کل جز میان رده های این برند دسته بندی می گردد که برخی از آن ها شامل ThinkBook 14 G2 ARE و ThinkBook 14 G2 ITL می باشد که رونمایی از آن ها در سال 2021 انجام گرفته است. در ساخت بدنه ای لپ تاپ لنوو thinkbook ryzen 5 از فلز باکیفیت بهره گرفته شده است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به وزن 1.4 کیلوگرمی و ضخامت 17.9 میلی متری اشاره نمود که در جابه جایی و حمل با هیچگونه مشکلی رو به رو نخواهیم شد. پردازنده مرکزی این محصول جز نسل 11 کمپانی اینتل قرار دارد که امکان انجام امور مختلف را فراهم می آورد. وجود پردازشگر گرافیکی Iris Xe نیز کاربر را قادر به انجام امور گرافیکی سنگین می نماید. مقاومت و استحکام بالای لپ تاپ لنوو تینک بوک یکی از مزایای این محصول می باشد. خرید لپ تاپ تینک بوک لنوو را به برنامه نویسان مبتدی، کاربران اداری، کاربران خانگی و... پیشنهاد می دهیم که قطعا با قیمت مطلوبی که دارد ارزش خرید را خواهد داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Lenovo

مشخصات

ابعاد
364×245×18.9 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
ryzen 5
مدل پردازنده
4500U
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega 8
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
کیبورد با نور پس زمینه
ندارد
حسگر اثر انگشت
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
سیستم عامل
DOS
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یون 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
person date_range 1400-06-02

مشخصات درسته؟ پردازنده 4300U نیست؟

پاسخ فروشگاه:

سلام مشخصات درست است 

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
364×245×18.9 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
ryzen 5
مدل پردازنده
4500U
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega 8
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

پورت VGA
پورت HDMI
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1

امکانات

درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یون 45 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
DOS
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد