مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

HP Laptop 15-dy2044nr i3 (1115g4) - 8GB - 256GB SSD (Intel) Laptop

لپ تاپ 13 اینچی اچ پی HP Laptop 15-dy2044nr i3 (1115g4) - 8GB - 256GB SSD (Intel)

کد محصول:
3595
برند:
16,499,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(16 رای)
محصولات مرتبط
19,199,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
این محصول به صورت دست دوم موجود است. دستگاه تمیز و در حد نو و می باشد ، در صورت نیاز قبل از ثبت سفارش برای دریافت تصاویر اصلی محصول با فروشگاه در تماس باشید و یا در تلگرام به شماره 09306758905 (پشتیبانی تکنوکده) پیام...
62,799,000 تومان (بدون مالیات)
45 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
توضیحات

HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx I7 (1165G7) - 8GB - 512GB SSD (Intel) Laptop




نقد و بررسی اجمالی

با تولید تبلت ها و گجت های بسیاری که از نمایشگر لمسی بهره مند بودند تولیدکنندگان لپ تاپ ها نیز به این فکر افتادن تا از این قابلیت برای محصولات خود استفاده نمایند. امروزه شاهد عرضه لپ تاپ های بسیاری با صفحه لمسی هستیم که از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند. با وجود این تنوع اما کمتر لپ تاپی در بازار پیدا می گردد که از آن بتواند به عنوان کامپیوتر و تبلت بهره برد. امروزه شاهد تولید برخی از لپ تاپ های مالتی مدیا هستیم که نام لپ تاپ های تبدیل پذیر فراگیر را از آن خود نموده اند. از بهترین لپ تاپ های تبدیل پذیر فراگیر می توان لپ تاپ HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx را ذکر نمود که توسط کمپانی اچ پی به تولید رسیده است. این محصول از صفحه نمایش 13 اینچی برخوردار می باشد. از اصلی ترین ویژگی های این لپ تاپ می توان به امکان چرخش 360 درجه ای لولاها و وزن اندک آن اشاره نمود. وجود این ویژگی ها سبب گشته تا همانند یک تبلت بکار برده شود. برند اچ پی این لپ تاپ را با بدنه بسیار محکم و مقاوم به تولید رسانده است. برای این محصول شاسی تولید شده از آلومینیوم نوک مدادی رنگ بکار برده شده است که به خوبی می تواند در برابر ضربات و فشار مقاومت بسیاری از خود نشان دهد. اگر بخواهیم دیگر مشخصات این لپ تاپ را ذکر کنیم می توانیم به کیبورد مناسب و فضای استراحت دست اشاره کنیم که برای آن روکش آلومینیومی برس خورده در نظر گرفته شده است. کیبورد این لپ تاپ دارای کلیدهای بزرگ که از یکدیگر فاصله دارند می باشد که با وجود بزرگی و فاصله میان آنها به خوبی می توانید کار تایپ را انجام دهید و کمتر دچار خطای تایپی گردید. پنل استفاده شده توسط کمپانی اچ پی برای این لپ تاپ پنل IPS WLED-backlit می باشد که از اصلی ترین ویژگی ها و نقاط مثبت آن می توان میزان زاویه دید و کیفیت رنگ های فوق العاده و بی نقص را ذکر نمود. برای این نمایشگر روکش براق در نظر گرفته شده است. کار با صفحه نمایش به راحتی انجام می گردد زیرا دارای حسگرهای لمسی بسیار قوی و حساس می باشد و می توانید پنج نقطه را در صفحه بصورت همزمان لمس کنید. در قسمت سخت افزاری این محصول شاهد وجود پردازنده های جدید کمپانی AMD، پردازنده گرافیکی آنبرد سی پی یو core i7، حافظه رم DDR4 و حافظه‌ی داخلی از نوع SSD M.2 NVMe هستیم.

باتری بکار برده شده توسط برند HP برای این لپ تاپ باتری لیتیوم-یونی می باشد که با وجود آن امکان کار با لپ تاپ به مدت 4 ساعت و حتی بیشتر بصورت مداوم برایتان فراهم می گردد.

امروزه شاهد استفاده بیشتر افراد حتی دانش آموزان در مدارس از لپ تاپ ها هستیم و می توان گفت دیگر لپ تاپ به عنوان یک وسیله لوکس و ویژه محسوب نمی گردد. لپ تاپ ها از لحاظ کاربری و کیفیت همانند دیگر لوازم الکترونیکی دارای تقسیم بندی می باشد. امکان دارد بیشتر افراد به سراغ لپ تاپ های بالارده و پریمیوم بروند تا بالاترین کیفیت در اختیارشان قرار گیرد اما با اینحال عده زیادی نیز هستند که به سراغ لپ تاپ خای اقتصادی می روند. کمپانی اچ پی هم در رده های بالا و هم در رده های پایین دارای لپ تاپ های باکیفیت و متنوع می باشد که می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید یک محصول مناسب نمایید.

به افرادی که تصمیم به خرید یک لپ تاپ باکیفیت گرفته اند اما در این زمینه اطلاعات چندانی ندارند مطالعه این مقاله را پیشنهاد می دهیم. یکی از بهترین تولیدات اچ پی لپ تاپ HP Envy x360 می باشد که از نمایشگر 15 اینچی بهره مند بوده و جز بهترین نوت بوک های این کمپانی به شمار می رود. با وجود مزیت هایی که این محصول دارا است نقاط ضعفی را نیز در آن شاهد هستیم که شامل ضعیف بودن لولای صفحه نمایش و باتری با طول عمر کم می باشد. پردازنده بکار برده شده در این لپ تاپ در قیاس با قیمتی که دارد از عملکرد مطلوبی برخوردار می باشد.

طراحی HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx

این محصول در طراحی نقره ای (اینتل) و سیاه (ای ام دی) به تولید می رسد که دارای طراحی زیبا و براقی نیز می باشد. از ویژگی های مدل AMD سیاه و سفید می توان به خنک تر و تمایز داشتن آن اشاره نمود. این دو مدل از لپ تاپ Envy x360 در قیاس با دیگر محصولات همچون HP Specter x360 15 اینچ (۴٫۲ پوند، ۱۴٫۰ x 9.9 x 0.7 اینچ)، Dell Inspiron 15 7000 2-in-1 (4.5 پوند، ۱۴٫۲ x 9.6 x 0.7 اینچ) و لنوو یوگا ۷۲۰ (۴٫۶ پوند ۱۴٫۳ x 9.5 x 0.8 اینچ) ۱۵ اینچی از وزن بیشتری برخوردار می باشد. برند اچ پی برای این محصول در طرفین دو پورت USB 3.0 و پورت HDMI و جک هدفون در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به پورت USB Type -C (غیرشارژ)، خواننده کارت حافظه از نوع SD و پورت قدرت اشاره نمود که در سمت دیگر لپ تاپ قرار گرفته است.

نمایشگر HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx

لپ تاپ Envy x360 از نمایشگر 13 اینچی برخوردار است که دارای کیفیت مطلوبی بوده و می تواند محتوا را بصورت واضح و با کیفیت به نمایش بگذارد. صفحه نمایش دارای 1080×1920 پیکسل دارد. هر یک از پانل دارای رنگ بلا و روشنایی کمی می باشد. نسخه Intel Envy x360 قادر به تولید 77 درصد از طیف sRGB می باشد. این میزان در مقایسه با مدل AMD که 67 درصد می باشد بالاتر و بهتر است. یوگا 720 (114 درصد) و Spectre x360 که 130 درصد می باشد توانسته اند جایگاه بالاتری را از آن خود نمایند.

صفحه کلید و تاچ پد HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx

برند اچ پی برای این لپ تاپ کیبورد باکیفیتی ارائه داده است که شما می توانید از طریق آن به تایپ با صدای بلند بپردازید.کلیدهای این صفحه کلید از عمق بالایی برخوردار نمی باشند که کیفیت تایپ و کلیدها در آزمون Fastfingers10 به اثبات رسیده است. از دیگر مشخصات این محصول پد لمسی 4.7 اینچی می باشد که از این میزان 2.3 اینچ جهت ردیابی ورودی دقیق در دسترس شما قرار می گیرد. استفاده از این پد لمسی می تواند حس خوبی را برایتان به ارمغان آورد.

بلندگوهای HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx

جادوگران صوتی Bang & AMP Olufsen به تنظیم اسپیکرهای نوت بوت Envy x360 می پردازند. توسط سولوت فلاش صدای کریستال روشن، ترومپت ها قوی و جالب تری از گابریل به وجود می آید. جادوگران صوتی ذکر شده یک ابزار از پیش ساخته شده صوتی می باشد. لازم به ذکر است که تنظیماتی که برای موسیقی انجام می گردد کیفیت مناسبی را به صدا می بخشد اما در فیلم اینگونه نمی باشد و موجب تحریف صدای خواننده می گردد و سبب می گردد تنظیمات صدا از بین برود.

کارایی HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx

نوت بوک های HP Envy از عملکرد و سرعت تقریبا همانند چند کاره جامد برخوردار است. طبق آزمایشی که بر روی محصول Envy x360 انجام گرفته است امتیازی که این محصول کسب نموده است. Envy مبتنی بر اینتل Intel Core i7-1165 که از حافظه رم 8 گیگابایتی بهره مند است این میزان به طور متوسط کمتر از 114040 نوتبوک اصلی خواهد بود. حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی نیز در این لپ تاپ سرعت بسیار بالایی را در انتقال اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد.

بازی و گرافیک HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx

در این محصول از پردازنده گرافیکی Radeon Vega 8 GPU AMD یا Intel® Iris X Graphicsاینتل بهره گرفته شده است که با وجود این پردازنده ها شاهد عملکرد مطلوب در اجرای بازی های متوسط هستیم و قطعا قادر است تا انتظارات شما را برآورده نماید. پردازنده مدل AMD مدل مسابقه ای Dirt 3 می باشد که دارای کیفیت تصویر و رزولوشن 1080×1920پیکسلی می باشد و فریم آن در هر ثانیه 91 بوده است. در مدل اینتل شاهد فریم 54 در ثانیه هستیم. هر دو مدل از آستانه صاف بودن 30 فریم در ثانیه بهره مند هستند. با وجود برخورداری از آستانه صاف 30 فریم در ثانیه اما میانگین 97 فریم در ثانیه را دارا نمی باشد. در این محصول نرخ ۵۵ فریم در ثانیه از Inspiron 15 (Intel HD Graphics 520)، ۱۱۰ فریم در ثانیه از یوگا ۷۲۰ (گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 با حافظه ۲ گیگابایت) و ۱۶۵ فریم در ثانیه از Spectre x360 (Nvidia GeForce MX150 با ۲ گیگابایت حافظه) را مشاهده می نماییم. طبق آزمایشی که انجام گرفته است تراشه AMD از عملکرد چندان مطلوبی بهره مند نمی باشد. نرخ فریم در نوت بوک اینتل برابر با 6 فریم و نرخ فریم نوت بوک AMD برابر با 15 فریم می باشد که هیچ یک قابل قبول و مطلوب نمی باشد.

عمر باتری

باتری بکار برده شده برای نوت بوک Envy از عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار نمی باشد و قادر به نگهداری شارژ به مدت طولانی نیست و به همین دلیل نیاز است کابل شارژ آن همیشه همراه شما باشد. طبق آزمایشی که انجام گرفته است با وب گردی در 100 نیت با لپ تاپ MAG زمانی که از مدل اینتل استفاده شده است می تواند شارژ باتری را در مدت زمان 5 ساعت و 49 دقیقه به پایان برساند که این زمان در مدل AMD برابر با 5 ساعت و 11 دقیقه خواهد بود که پس از این زمان شارژ باتری کاملا تمام خواهد شد. زمان ذکر شده برای این دو مدل از میانگین 6:34 نوت بوک اصلی کمتر بوده و علاوه بر آن از ۶:۱۴ از Inspiron 15، ۸:۴۱ از Specter x360 و ۸:۵۹ از یوگا ۷۲۰ نیز کمتر می باشد.

حرارت

هنگام استفاده از لپ تاپ Envy x360 شاهد گرم شدن نقاطی همچون پد لمسی، کیبورد، قسمت های پایین لپ تاپ هستیم که این میزان از 73 درجه فارنهایت تا 88 درجه فارنهایت نیز می رسد. میزان گرما هنگامی که به استفاده از نوت بوک اینتل می پردازیم از 77 درجه فارنهایت تا 82 درجه فارنهایت می رسد. این میزان از آستانه آسایش 95 درجه پایین تر می باشد.

نرم افزار



این لپ تاپ از مجموعه ای استاندارد از نرم افزارهای از پیش نصب شده برخوردار می باشد که کاربرد زیادی دارند و در هر دو مدل قابل استفاده هستند. لازم به ذکر است که جهت دریافت لینک های سریع جهت پشتیبانی فنی و علاوه بر آن Recovery Manager جهت مدیریت پشتیبان گیری و دیسک های بازیابی نیاز است بر روی Assistant Assistant دست خود را گذاشته و نگه دارید.

همانطور که ذکر شد لپ تاپ HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx از تولیدات برند معتبر اچ پی می باشد که از صفحه نمایش 13 اینچی لمسی بهره مند است. طراحی این لپ تاپ بسیار زیبا انجام گرفته است که از قابلیت تبدیل Convertible جهت کاربردهای عمومی، مالتی مدیا طراحی گردیده است که می توانید علاوه بر آن برای سرگرم خود به استفاده از آن بپردازید بدون آنکه دچار خستگی شوید. شما می توانید از قابلیت چرخش x360 درجه ای آن نیز بهره گیرید که بسیار برایتان جالب خواهد بود.


طراحی این لپ تاپ بصورت چرخش 360 درجه ای انجام گرفته است و شما می توانید از طریق چرخش لولاها از دیگر حالت های لپ تاپ بهره گیرید. لولاهای این لپ تاپ از مقاومت مطلوبی برخاز اصلی ترین ویژگی های این لپ تاپ می توان به چرخش 360 درجه ای لولاها و لمسی بودن نمایشگر آن اشاره نموده که این ویژگی ها و قابلیت ها سبب گشته تا همانند یک تبلت بکار برده شود. اچ پی این لپ تاپ را با بدنه مستحکم و مقاوم به تولید رسانده است. در ساخت شاسی از پلاستیک نقره ای رنگ استفاده شده است که آن را همانند فلز به نمایش می گذارد و علاوه بر آن در برابر ضربات و فشار بیشترین مقاومت را از خود نشان می دهد. این لپ تاپ دارای کیبورد باکیفیت و فضای استراحت دست می باشد که کار تایپ و استفاده از لپ تاپ را برایتان راحت تر می نماید. لازم به ذکر است که برای این قسمت روکش آلومینیومی برس خورده بکار برده شده است. ساخت کیبورد با کلیدهای بزرگ انجام گرفته است که میان کلیدها فاصله مطلوبی وجود دارد که کار تایپ را برایتان آسان تر می نماید و حسی خوشایند را برای شما به ارمغان می آورد. با زیاد بودن فاصله میان کلیدها کمتر شاهد خطا در تایپ خواهیم بود. با بکار گیری پنل IPS LED-backlit LCD شاهد زاویه دید و کیفیت رنگ ها هستیم که بسیار فوق العاده و بی عیب می باشد. کمپانی اچ پی برای صفحه نمایش از روکش براق استفاده نموده است. از اصلی ترین ویژگی های این لپ تاپ می توان به حسگرهای لمسی قوی و حساس صفحه نمایش اشاره نمود که شما به کمک آن می توانید ده نقطه را بصورت همزمان لمس نمایید بدون آنکه دچار کندی و یا مشکل گردد. این محصول از پردازنده مرکزی قدرتمند کمپانی اینتل برخوردار بوده و دارای پردازشگر گرافیکی انویدیا می باشد. از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول می توان به حافظه رم DDR4 و حافظه داخلی SSD اشاره نمود. باتری بکار برده شده برای این لپ تاپ یک باتری لیتیوم- یونی می باشد که از ظرفیت 52.5 وات ساعت بهره مند است که قادر به نگهداری شارژ و استفاده از لپ تاپ به مدت 6 ساعت می باشد. برند اچ پی برای این محصول از ویندوز اوریجینال 10 نسخه 64 بیتی استفاده نموده است که احتیاجی به نصب سیستم عامل نخواهید داشت. پورت های USB Type-C ، پورت HDMI و پورت USB 3.0 از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ به شمار می رود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی از شبکه بی سیم Wi-Fi با استاندارد b/g/n802.11 و بلوتوث نسل چهارم اشاره نمود. اچ پی برای آنکه این لپ تاپ را باریک تر عرضه کند درایو نوری آن را حذف نموده است.

تطبیق پذیری یا انعطاف 360 درجه ای

طبق گفته کمپانی اچ پی با خرید این لپ تاپ می توانید به انجام کارهای خود تا حد نیاز بپردازید و علاوه بر آن سبب سرگرمی شما می گردد و شما با استفاده از آن احساس لذت خواهید داشت. این محصول می تواند انطباق پذیری و انعطاف 360 درجه ای را برایتان فراهم نماید تا بتوانید به کمک آن از لپ تاپ در حالت های گوناگون بهره گیرید.

طراحی مبتکرانه برای کاربرد همه منظوره

ساخت بدنه بصورت کامل از فلز انجام گرفته است و طراحی آن بسیار باریک می باشد. وجود قابلیت چرخش 360 درجه ای لولاها سبب گشته تا امکان استفاده از لپ تاپ در چهار حالت برایتان فراهم گردد که شامل حالت خیمه ای، معمولی لپ تاپ، تبلتی و ایستاده می باشد که می توانید حداکثر بهره را از این انعطاف پذیری ببرید.

نازک، سبک و درخشان به همراه پورت USB 3.0

کمپانی اچ پی این لپ تاپ را با صفحه نمایش 13 اینچی تولید و عرضه نموده است. این لپ تاپ با اینکه دارای صفحه نمایش بزرگی می باشد که برای یک لپ تاپ لمسی و باریک زیاد است اما با این وجود باریک بودن لپ تاپ HP ENVY X360 Convert 13m-Bd0023dx موجب شده است تا وزن آن برابر با 2.29 کیلوگرم شود که استفاده از آن را راحت تر می نماید و به آسانی می توانید لپ تاپ را در مسافرت، محیط کاری و ... به همراه داشته باشید. برای این محصول پورت سریع USB 3.0 در نظر گرفته شده است که تا حد بسیاری در انجام کارها و انتقال اطلاعات کمک می نماید

نازک و لولای 360 درجه حرکت سیالوردار می باشند که دیگر نیازی نیست نگران عدم ثبات آن باشید زیرا از طریق آن لپ تاپ بصورت محکم مستقر خواهد بود. این لپ تاپ با ضخامت 18.8 میلی متری طراحی و عرضه شده است که جز محصولات باریک دسته بندی می گردد. صفحه نمایش این محصول یک صفحه نمایش 13 اینچی می باشد که از رزولوشن 1080×1920 بهره مند است. کیفیت این صفحه نمایش فول اچ دی می باشد که محتوا را با کیفیت بالا برایتان به نمایش می گذارد.

نمایش تصاویر پاناروما

این لپ تاپ امکان تماشای تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا از طریق زاویه دید 178 درجه فراهم می آورد که در صورت افقی و یا عمودی بودن تصاویر همچنان کیفیت ثابت می باشد.

کیفیت صدای Bang & Olufsen Sound

با وجود تکنولوژی صدای Bang & Olufsen Sound می توانید صداها را با کیفیت بالا و بصورت واضح بشنوید که حسی به شما دست می دهند و شما خود را در یک کنسرت و استودیو تصور می کنید و این نشان می دهد کیفیت صدای پخش شده توسط این لپ تاپ بسیار مناسب است. وجود برنامه HP Audio Boost سبب می گردد تا وضوح و شفافیت صدا افزایش یابد و صدا با کیفیت بیشتر و حجم بزرگتر شنیده شود.

عملکرد فوق العاده

پردازنده بکار برده شده برای این محصول پردازنده Intel Core i processors می باشد که بهترین عملکرد را به ارمغان می آورد. وجود حافظه رم تا 8 گیگابایتی امکان اجرای برنامه های بسیار را برایتان فراهم می آورد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان باتری باکیفیت که از قابلیت شارژدهی تا بیش از 8 ساعت برخوردار است را ذکر نمود.

8 ساعت شارژ دهی

برند اچ پی برای این لپ تاپ باتری با بازدهی و شارژدهی بالا را در نظر گرفته است که شارژدهی آن تا 8 ساعت می باشد. این مدت زمان نگهداری شارژ موجب می گردد تا بدون نگرانی به انجام کارهای خود بپردازید. با بهره گیری از گزینه های صرفه جویی می توانید این مدت زمان را افزایش دهید.

حافظه پر سرعت

حافظه بکار برده شده برای این محصول حافظه SSD می باشد که از نوع M.2 است. این حافظه از سرعت بالایی برخوردار می باشد که به شما کمک می نماید تا کارهای خود را بهتر و راحت تر انجام دهید و بدون نگرانی به مسافرت های پرمخاطره بپردازید.

جمع بندی

اگر جز افرادی هستید که به دنبال یک لپ تاپ با طراحی شیک و صوتی جامد می باشید لپ تاپ HP Envy x360 می تواند گزینه مناسبی برایتان محسوب گردد. جهت استفاده بیشتر و بهتر از لپ تاپ می توانید به سراغ لپ تاپ با استقامت باتری و نمایشگر روشن تر بپردازید. این محصول می تواند صفحه نمایش بزرگ با قیمت مناسب را در اختیار شما قرار دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-HP

مشخصات

ابعاد
306.5x16.4x194.6 میلی متر
وزن
1.3 کیلوگرم
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
1165G7
فرکانس پردازنده
4.7 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 SSD
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® Iris X Graphics
اندازه صفحه نمایش
13.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
دارد
صفحه نمایش مات
ندارد
توضیحات صفحه نمایش
1000 نیت ، 72٪ NTSC ، صفحه نمایش حریم خصوصی یکپارچه HP Sure View
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
720p
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
Multi-touch touchpad
حسگر اثر انگشت
دارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
WiFi 6 AX201 2x2
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
ندارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
دارد
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
نوع باتری
3 سلولی
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
لیتیوم یونی با ظرفیت 51 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
306.5x16.4x194.6 میلی متر
وزن
1.3 کیلوگرم

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
13.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
1000 نیت ، 72٪ NTSC ، صفحه نمایش حریم خصوصی یکپارچه HP Sure View

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
1165G7
فرکانس پردازنده
4.7 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2 SSD

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® Iris X Graphics

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
WiFi 6 AX201 2x2
بلوتوث
Bluetooth 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
دارد

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
720p
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
Multi-touch touchpad

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
توضیحات باتری
لیتیوم یونی با ظرفیت 51 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری عمومی
سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه - شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد