مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

HP Omen 15-Dh1065CL i7 (10750H) - 16GB - 512GB- 1TB SSD - 8GB(RTX 2070 max-Q) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی HP Omen 15-Dh1065CL i7 (10750H) - 16GB - 512GB- 1TB SSD - 8GB(RTX 2070)

کد محصول:
3546
برند:
45,669,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(47 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
20,499,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
این محصول به صورت دست دوم موجود است. دستگاه تمیز و در حد نو و می باشد ، در صورت نیاز قبل از ثبت سفارش برای دریافت تصاویر اصلی محصول با فروشگاه در تماس باشید و یا در تلگرام به شماره 09306758905 (پشتیبانی تکنوکده) پیام...
62,799,000 تومان (بدون مالیات)
45 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
توضیحات

HP Omen 15-Dh1065CL I7 (10750H) - 16GB - 512GB- 1TB SSD - 8GB(RTX 2070 Max-Q) Laptop

نقد و بررسی اجمالی HP Omen 15-Dh1065CL

لپ تاپ اچ پی omen 15 dh1065CL

برند اچ پی در تولید محصولات سری اومن از سخت افزار و قطعات قدرتمندی استفاده نموده است و به همین دلیل این محصولات جز حرفه ای ترین تولیدات این برند دسته بندی می گردد. از برترین تولیدات این برند از سری OMEN می توان به معرفی لپ تاپ HP Omen 15-Dh1065CL پرداخت که دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد. این صفحه نمایش از پنل IPS بهره مند بوده و می تواند یک گزینه مطلوب برای بازی به شمار رود. از ویژگی های اصلی این دستگاه می توان به وزن اندک و ضخامت کم آن اشاره نمود. اچ پی لپ تاپ اچ پی Omen 15 DH1065CL را با صفحه کلید جزیره ای با نور پس زمینه تولید و عرضه نموده است. تاچ پد در نظر گرفته شده از ابعاد بزرگی برخوردار است که مهمترین ویژگی آن حساسیت و دقت بالای آن می باشد. با نگاهی با دور تا دور دستگاه می توانید انواع پورت های موجود را مشاهده نمایید که در انجام امور مختلف می توان شما را کمک نماید. پردازنده ای که برای لپ تاپ hp اومن 15در نظر گرفته شده است پردازنده Core i7 از محصولات برند اینتل می باشد و برای کارت گرافیک نیز از پردازنده گرافیکی RTX2070 استفاده شده است که از بهترین تولیدات برند انویدیا محسوب می گردد. این کارت گرافیکی دارای حافظه 4 گیگابایتی می باشد که می توانید از طریق آن به اجرای بازی های دلخواه خود بپردازید. کمپانی اچ پی برای این دستگاه حافظه داخلی 1 ترابایتی گیگابایتی از نوع اس اس دی در نظر گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با لپ تاپ مدرن و باکیفیت HP Omen 15-Dh1065CL آشنا سازیم.

معرفی HP Omen 15-Dh1065CL

برند اچ پی از برترین و معروف ترین تولید کنندگان لپ تاپ می باشد که محصولات سری Omen و Pavillion جز بهترین و باکیفیت ترین تولیدات در زمینه گیمینگ این کمپانی دسته بندی می گردد. در ساخت این محصولات از قطعات و سخت افزار قدرتمند بهره گرفته شده است و دارای امکانات و قابلیت های بسیاری می باشد. اگر جز گیمرها و کاربران حرفه ای هستید و قصد خرید لپ تاپ را دارید این محصولات انتخابی بی نظیر برایتان به شمار خواهد رفت. از قدرتمندترین تولیدات اچ پی می توان به معرفی لپ تاپ گیمینگ HP Omen 15-Dh1065CL پرداخت که از مدل های ۱۵ اینچی این برند محسوب می گردد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این محصول یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی است که در ساخت آن از پنل IPS بهره گرفته شده است. لازم به ذکر است که این نمایشگر از کیفیت تصویر فول او دی بهره مند است. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می توان به روکش مات و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی آن اشاره نمود. استفاده از روکش مات موجب می گردد تا نور انعکاس پیدا نکند که مزیت بزرگی می باشد زمانی که در محیط پرنور و باز به استفاده از لپ تاپ می پردازید. اچ پی برای این دستگاه نور پس زمینه RGB در نظر گرفته است‌. در ساخت این سیستم از بهترین و قدرتمندترین قطعات و سخت افزار بهره گرفته شده است و امکانات و قابلیت های بسیاری را در اختیارتان قرار می دهد. در کل می توان گفت این محصول گزینه بی نظیری برای کاربران و گیمرها محسوب می گردد.

طراحی ظاهری HP Omen 15-Dh1065CL

اچ پی با تولید و عرضه سری Omen فروش بالایی را کسب نمود و این سری از تولیداتش جز محبوب ترین محصولات اچ پی محسوب می گردد. تولید این محصولات در ظاهری جذاب و شیک انجام گرفته که کاربران بسیاری به خرید آن ترغیب شده اند و طرفداران بسیاری را کسب نموده است. از مشخصات ظاهری این محصول می توان به ضخامت تقریبا ۲۰ میلی متری، وزن ۲.۴ کیلوگرمی آن اشاره نمود که به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ از ضخامت و وزن مطلوبی بهره مند است و حمل و جابه جایی را برای کاربر راحت تر می نماید. صفحه کلید بکار برده شده برای این دستگاه از نوع جزیره ای می باشد و دارای نور پس زمینه RGB است که به زیبایی سیستم می افزاید. در قسمت داخلی، تاچ پد قرار دارد که از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است. در دو طرف لپ تاپ پورت های مورد نیاز کاربران تعبیه شده است. لپ تاپ HP Omen 15-Dh1065CL با قاب پشتی با کیفیت تولید شده است که دارای مقاومت بالایی است که در برابر خط و خش مقاومت بسیاری دارد. بر روی قاب پشتی لوگو Omen در وسط قرار گرفته است که به جذابیت آن افزوده است و تنها شاهد این لوگو هستیم و لوگوی برند اچ پی در آن وجود دارد. از نقاط مثبت این دستگاه می توان به مات بودن و تیره بودن قاب پشتی اشاره نمود که مانع از باقی ماندن اثرانگشت می گرگرد. صفحه نمایش این دستگاه از طریق لولا به بدنه دستگاه متصل می گردد اما اختصاص قسمت زیادی از پایین نمایشگر به لولا نقطه منفی آن محسوب می گردد.

درگاه های ارتباطی HP Omen 15-Dh1065CL
لپ تاپ HP Omen 15 dh1065

لپ تاپ HP Omen 15-DH1065CL دارای پورت هایی می باشد که نیاز کاربران را برآورده می کند و در کارهایتان کمک شایانی خواهد ننمود پورت هایی همچون USB 3.0 و درگاه حافظه در سمت راست دستگاه قرار گرفته است و دیگر پورت ها نظیر HDMI، دو عدد پورت USB 3.0، پورت شبکه LAN، پورت USB Type-C، جک ورودی صدا و Display Port در سمت چپ لپ تاپ اچ پی Opmen 15 DH1065CL تعبیه شده است. قطعا وجود این موارد می تواند در انجام کارهایتان کمک بسزایی نماید. عدم وجود درایو نوری و پورت VGA را می توان تنها عیب این دستگاه در زمینه پورت های ارتباطی باشد. وجود اکثر پورت ها در سمت چپ سیستم می تواند کاربر را هنگام استفاده با برخی مشکلات مواجه نماید. اچ پی قسمت پشتی و راست دستگاه را جهت قرارگیری خروجی فن ها انتخاب نموده است که اگر به استفاده زیاد از آن بپردازید متوجه گرم تر بودن قسمت پشتی و راست سیستم خواهید شد. این محصول از لولای مقاومی برخوردار است و گرمای سیستم هیچگونه صدمه ای به نمایشگر نخواهد نماست تاچ پد این دستگاه از حساسیت و دقت بالایی بهره مند است و به گونه ای طراحی شده است که شاهد لیز خوردن دست بر روی آن نخواهیم بود و اثر انگشت نیز بر روی آن باقی نمی ماند. زیبایی لپ تاپ HP OMEN 15 با وجود کلیدهای خاص و زیبای تاچ پد افزایش یافته است. به طور کلی می توان گفت که از نظر درگاه های ارتباطی و ویژگی های فیزیکی در لپ تاپ HP Omen 15 DH106CL هیچ مشکلی نخواهید داشت.

صفحه نمایش HP Omen 15-Dh1065CL

لپ تاپ اچ پی Omen 15 dh1065cl

صفحه نمایشی که اچ پی برای HP Omen 15-Dh1065CL بکار برده است یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی می باشد که در ساخت آن از پنل IPS بهره گرفته شده است‌. از مشخصات اصلی این صفحه نمایش می توان به کیفیت تصویر Full HD، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و روکش مات آن اشاره نمود. وجود روکش مات بر روی نمایشگر موجب می گردد در فضای پرنور و باز نور منعکس نشود و دید شما با هیچگونه مشکلی رو به رو نخواهد شد. نرخ تازه سازی این نمایشگر برابر ۱۴۴ هرتز است که قطعا برای انجام امور گرافیکی و طراحی گزینه مناسبی به شمار خواهد رفت. تمامی ویژگی های مثبت این صفحه نمایش موجب گشته تا لپ تاپ اچ پی Omen 15 DH1065CL یک گزینه ی مناسب محسوب گردد و فروش بالایی داشته باشد. اچ پی جهت اتصال صفحه نمایش به بدنه از یک لولا بهره برده است که قسمت زیادی از قسمت پایین را به خود اختصاص داده است که یک نقطه ضعف به شمار می رود. شما می توانید تصاویر را با کیفیت عالی در نمایشگر  لپ تاپ omen 15 بسیار باکیفیت ببینید.

مشخصات فنی HP Omen 15-Dh1065CL

اگر به شرح مشخصات فنی این محصول باکیفیت یعنی HP Omen 15-Dh1065CL بپردازیم می توانیم بگوییم که این دستگاه دارای قطعات و سخت افزار قدرتمندی می باشد که شامل پردازنده مرکزی قدرتمند، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی SSD با سرعت بالا، پردازنده گرافیکی قدرتمند می باشد. سخت افزار بسیار قدرتمند این محصول می تواند این دستگاه را یک انتخاب بی نظیر برای مهندسان، برنامه نویسان، گیمرها و کاربران امور تحلیلی تبدیل کند که به خوبی به انجام امور مختلف می پردازد. در ادامه با تشریح مشخصات سخت افزاری لپ تاپ باکیفیت HP Omen 15-Dh1065CL با ما همراه باشید.

پردازنده HP Omen 15-Dh1065CL

برای لپ تاپ اچ پی اومن 15 از پردازنده تولیدی اینتل با نام Intel Core i7 10750H بهره گرفته شده است. از مشخصات این پردازنده می توان به ۶ هسته حقیقی و ۶ هسته مجازی و علاوه بر آن فرکانس پایه ۲.۶ گیگاهرتز اشاره نمود. لپ تاپ اچ پی Omen 15 DH1065CL با وجود این پردازنده قدرتمند مناسب برای انجام امور گرافیکی و پردازشی سنگین می باشد. لازم به ذکر است که این پردازنده جز محصولات نسل دهم اینتل قرار می گیرد که دارای حافظه کش ۱۲ مگابایتی بوده و اورکلاک آن برابر با ۵.۰ هرتز می باشد. گفتنی است که این محصول از بنچمارک ۱۲۷۲۴ برخوردار است. اگر به قیاس این پردازنده و پردازنده 9750H بپردازیم متوجه قدرت بالاتر آن خواهیم شد که تقریبا ۱۰ درصد بالاتر است که این قدرت بالا از افزایش اورکلاک آن بدست می آید.

حافظه رم HP Omen 15-Dh1065CL

حافظه رم که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است دارای ظرفیت ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR4 2933MHz است. مادربورد لپ تاپ اچ پی اومن 15 دارای دو اسلات رم بوده که هر کدام می توانند از ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی نمایند که در کل ۳۲ گیگابایت حافظه در دسترس کاربر خواهد بود و از طریق آن می توانید به انجام امور گرافیکی نیمه سنگین، تحلیلی و پردازشی، محاسباتی و ... بپردازید. در صورت نیاز امکان ارتقا حافظه وجود دارد. به طور کلی رم 16 گیگابایتی برای این محصول میزانی کافی به نظر می رسد که می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

حافظه داخلی HP Omen 15-Dh1065CL

 لپ تاپ گیمینگ Omen 15-DH1065CL تولیدی برند اچ پی از حافظه SSD بهره مند است. این حافظه از نوع PCle بوده و دارای ظرفیت ۱ ترابایتی می باشد. در صورت نیاز می توانید به ارتقا این حافظهبپردازید. علاوه بر این حافظه یک اسلات SATA نیز بر روی مادربورد در نظر گرفته شده است تا برای قرارگیری حافظه HDD و یا SSD استفاده گردد. همچنین حافظه HDD با ظرفیت 512 گیگابایت نیز موجود است. در رابطه با حافظه داخلی لپ تاپ اچ پی Omen 15 DH1065CL به نظر می رسد که هم کاربران گیمینگ و هم دیگر کاربران در درازمدت نیاز به افزودن حافظه جدید یا استفاده از حافظه های جانبی نخواهند داشت.

کارت گرافیک لپ تاپ HP Omen 15-Dh1065CL

قیمت لپ تاپ HP Dh1065cl

پردازنده گرافیکی بکار برده شده برای این محصول دارای دو قسمت است که نخستین کارت گرافیک از تولیدات کمپانی اینتل بوده و یک کارت گرافیک مجتمع با پردازنده On Board می باشد. با وجود این کارت گرافیک امکان انجام امور روزانه تا ۸ گیگابایت فراهم می گردد. این محصول Intel UHD 630 نام دارد. در صورت نیاز به کارت گرافیک قدرتمندتر هنگام انجام امور گرافیکی سنگین دومین کارت گرافیک وارد مدار می گردد که از بهترین محصولات انویدیا به شمار می رود. این کارت گرافیک را می توان جز تولیدات نسل ۱۱ این برند به شمار آورد که دارای معماری تیورینگ است. لازم به ذکر است که انویدیا این کارت گرافیک را با حافظه 6GB GDDR4 از نوع RTX2070 MAX-Q و 192Bit به تولید رسانده است. امکان انجام امور گرافیکی سه بعدی با وجود این کارت گرافیک برایتان فراهم می گردد. اگر به قیاس این محصول و GTX1060 بپردازیم متوجه قدرت بیشتر آن خواهیم شد که این قدرت بیشتر به اندازه ۴۰ درصد می باشد و در برابر کارت گرافیک RTX2070 فقط از ۱۰ درصد کاهش قدرت برخوردار بوده است. جز قدرتمندترین کارت گرافیک های تولیدی انویدیا به شمار می رود. اجرای انواع بازی ها توسط این پردازنده گرافیکی برایتان بسیار راحت خواهد بود. با وجود این کارت گرافیک می توانید از نرم افزارهای گرافیکی و مهندسی سنگین بهره گیرید.

سرعت پردازشی عالی با سخت افزاری نوین

این نوع رم از سرعت بسیار بالایی بهره مند است و می تواند از طریق ولتاژ کمتر در انرژی صرفه جویی نماید. ولتاژ از طریق این نوع رم به اندازه ۴۰ درصد کاسته خواهد شد. لازم به ذکر است که این رم در قیاس با DDR3 دارای ۵۰ درصد پهنای بیشتر است. از دیگر مزایای این رم می توان به دامنه سرعت و زمان بندی بیشتر آن اشاره نمود. در کل این رم به خوبی قادر به ذخیره اطلاعات در اندازه زیاد می باشد.

ظرفیت هارد بکار برده شده برابر با 512 گیگابایت می باشد که از نوع HDD است. این نوع حافظه در قیاس با حافظه SSD دارای سرعت کمتری است و در بازار می توانید از ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت آن را بیابید. حافظه نوع SSD دارای ظرفیت 1 ترابایت معادل با 1000 گیگابایت می باشد. از دیگر مزایای این حافظه می توان به طول عمر بیشتر آن اشاره نمود. نوشتن و خواندن اطلاعات توسط حافظه HDD کاملا متفاوت انجام می گردد. اچ پی برای این محصول حافظه با ظرفیت 1ترابایت از نوع SSD در نظر گرفته است. این حافظه مبتنی بر NAND FLASH می باشد.

باطری لپ تاپ

کمپانی اچ پی برای لپ تاپ Omen 15-DH1065CL از باطری لیتیومی ۶ سلولی بهره برده است که از ظرفیت ۶۵ وات ساعت برخوردار است. اگر به استفاده از سیستم برای امور عادی و روزانه بپردازید شارژدهی به مدت ۲ الی ۴ ساعت انجام خواهد گرفت. باطری این محصول داخلی بوده و اگر قصد تعویض آن را داشته باشید باید قاب زیر سیستم را بگشایید و به تعویض باطری بپردازید. هنگامی که باطری به طور کامل شارژ کردید از مدار خارج می گردد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

سیستم خنک کننده

برای این دستگاه ورودی و خروجی فن در قسمت زیرین و پشت و راست قرار گرفته است که حتی به زیباتر شدن سیستم کمک کرده است. اگر از لپ تاپ استفاده ی زیادی نمایید سیستم گرمای زیادی را تولید می کند که توسط فن ها خارج می گردند اما مقداری صدا را به صدای فن سیستم می افزاید. لپ تاپ HP OMEN 15 می تواند از تمامی لحاظ یک گزینه ی مناسب برای خرید محسوب گردد و رضایت کاربران را بدست آورد.

لپ تاپ گیمینگ HP Omen 15-DH1065CL

بازی ها می توانند از طریق PCle NVMe M.2 SSD بسیار سریع بارگیری شوند و حتی اگر PCle SSD و HDD ترکیب شوند این سرعت بسیار بالاتر خواهد رفت و علاوه بر آن حجم نیز بیشتر خواهد بود. جهت اتصال کاربر به اینترنت آخرین فناوری وای فای یعنی Realtek Wi-Fi 6 (2×2) and Bluetooth 5 combo بکار برده شده است که اتصال بی سیم را امکان پذیر می کند.

یک روز قدرتمند یا یک گیم پلی قدرتمند HP Omen 15-DH1065CL

گیمرهایی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارند می توانند با خرید لپ تاپ Omen 15 dh1065CL به چیزی که می خواهند دست یابند. برای این دستگاه پردازنده قدرتمند Intel Core i7 بکار برده شده است که توسط برند اینتل به تولید رسیده است. این پردازنده جز محصولات نسل دهم این کمپانی قرار می گیرد. علاوه بر پردازنده قطعات قدرتمند دیگری را نیز در این دستگاه شاهد هستیم که شامل کارت گرافیک قدرتمند تولیدی انویدیا NVIDIA GeForce GTX / RTX می باشد که به خوبی می تواند بازی های مختلف و برنامه های گرافیکی را برایتان به اجرا در آورد. همانطور که پیشتر ذکر شد لپ تاپ اچ پی omen 15 دارای حافظه رم DDR4 بوده که سرعت بالایی دارد و علاوه بر آن دو اسلات بر روی‌ مادربورد در نظر گرفته شده است که تا ۶۴ گیگابایت ظرفیت دارد. لازم به ذکر است که پهنای باند برابر با 2933MHz SDRAM است که از طریق آن انواع برنامه ها و بازی ها اجرا می گردند. اگر برای انجام امور گرافیکی و پردازشی خود و یا اجرای بازی های مختلف قصد خرید لپ تاپ را دارید می توانید لپ تاپ اچ پی Omen 15 DH1065CL را انتخاب و خریداری نمایید. قطعا اجرای بازی با لپ تاپی که دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با کیفیت تصویر بالا می باشد و در ساخت آن از پنل IPS بهره گرفته شده است هیجان انگیز خواهد بود.

بازی طولانی مدت با لپ تاپ گیمینگ HP Omen 15-DH1065CL

مشخصات لپ تاپ اومن 15 مدل DH1065CL

حتی اگر به اجرای بازی های سنگین به مدت طولانی بپردازید نیازی نیست نگران حرارت و گرمای دستگاه باشید زیرا برای HP omen 15 فن دوگانه در نظر گرفته شده است و خروجی ها به خوبی گرما و حرارت را خارج می کنند و خنک شدن دستگاه می انجامند. با وجود این فن ها لپ تاپ عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می دهد و هنگام استفاده خنک خواهد بود و بازی شما راحت تر اجرا می گردد.

تنظیم صدای حرفه ای B&O در لپ تاپ گیمینگ HP Omen 15-Dh1065CL

طراحی این دستگاه بسیار زیبا و جذاب انجام گرفته است و همین سبب محبوبیت و فروش بالای آن شده است‌. نمایشگر این محصول دارای کیفیت بالایی است و شما می توانید هیجان بیشتری را در بازی های خود داشته باشید. اچ پی این محصول را با وزن و ضخامت اندک تولید و عرضه نموده است که کار حمل و جابه جایی آن را بسیار راحت تر می نماید. بلندگوهای بکار برده شده از صدای اختصاصی شرکت B&O بهره مند بوده و عملکرد بی نظیری را از آن شاهد خواهیم بود که صدای بسیار قدرتمند و واضحی را پخش می کند. برند اچ پی برای این لپ تاپ از تقویت کننده amplifier بهره برده است که به بهبود کیفیت از طریق HP Audio Boost می پردازد.

جمع بندی HP Omen 15-Dh1065CL

در این مقاله شما را با لپ تاپ گیمینگ HP Omen 15-Dh1065CL اشنا نمودیم و به بررسی آن پرداختیم. نقاط قوت و مزایایی که این محصول دارد سبب شده است جز یکی از بهترین و باکیفیت ترین تولیدات برند اچ پی دسته بندی شود که این مزایا شامل بهره گیری از پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند، حافظه با طرفیت بالا و ... می باشد. قطعا این محصول یک گزینه ی مناسب برای مهندسان، طراحان، گیمرها و ... می باشد. با وجود این مزایا و قابلیت ها قطعا ارزش خرید را خواهد داشت. قیمت در نظر گرفته شده برای لپ تاپ اچ پی Omen 15 DH1065CL برابر با ۱۲۹۹ دلار است‌. در کل می توان ذکر نمود که لپ تاپ اچ پی Omen 15 DH1065CL به دلیل بهره مندی از سخت افزار و قطعات قدرتمند توانسته در زمینه های مختلف امتیاز بالایی را کسب کند و محبوبیت بسیاری را بدست آورد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-HP

مشخصات

ابعاد
360X263X20 میلی متر
وزن
2.39 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه HDD
512 گیگابایت
ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA® GeForce® GTX 2070 Max-Q
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
8 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
15.6" diagonal, FHD (1920 x 1080), IPS, micro-edge, anti-glare, 300 nits, 72% NTSC
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
HP Wide Vision 720p HD camera with integrated dual array digital microphones
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
Audio by Bang & Olufsen; DTS:X® Ultra; OMEN Audio Control Support DTS:X® Ultra; Dual speakers; HP Audio Boost 2.0
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 AX201 (2x2) and Bluetooth® 5 combo (Supporting Gigabit file transfer speeds)
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
توضيحات پورت Thunderbolt
Thunderbolt 3 (40 Gb/s signaling rate, DisplayPort™ 1.4, HP Sleep and Charge)
نوع باتری
6 سلولی
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 69 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
360X263X20 میلی متر
وزن
2.39 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
15.6" diagonal, FHD (1920 x 1080), IPS, micro-edge, anti-glare, 300 nits, 72% NTSC

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه HDD
512 گیگابایت
ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA® GeForce® GTX 2070 Max-Q
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
8 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 AX201 (2x2) and Bluetooth® 5 combo (Supporting Gigabit file transfer speeds)
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
توضيحات پورت Thunderbolt
Thunderbolt 3 (40 Gb/s signaling rate, DisplayPort™ 1.4, HP Sleep and Charge)

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
HP Wide Vision 720p HD camera with integrated dual array digital microphones
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو<br /> Audio by Bang & Olufsen; DTS:X® Ultra; OMEN Audio Control Support DTS:X® Ultra; Dual speakers; HP Audio Boost 2.0
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
6 سلولی
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 69 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد