مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Acer predator Helios 300 PH315-53-71HN I7(10750H) - 16GB - 512GB SSD - 6GB(RTX3060) Laptop

لپ تاپ ایسر مدل Acer predator Helios 300 PH315-53-71HN I7(10750H) - 16GB - 512GB SSD - 6GB(RTX3060)

کد محصول:
3508
برند:
40,299,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(80 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
28,999,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
لپ تاپ ایسر aspire 3 a315 برای کسانی که لپ تاپ را برای استفاده روزمره تهیه میکنند میتواند گزینه اقتصادی باشد . این لپ تاپ در کانفیگ های متفاوت عرضه می شود . این نسخه دارای پردازنده i5 نسل 12 ، 8 گیگابایت حافظه رم ، 1...
53,499,000 تومان (بدون مالیات)
6 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro V  جدیدترین طراحی ایسر برای سری نیترو است که  درب پشت لپ تاپ بسیار زیبا و شکیل طراحی شده همچنین در این نسخه نسبت به سال های پیش وزن لپ تاپ سبک تر شده و ضخامت لپ تاپ باریک تر شده ، ضخامت...
39,999,000 تومان (بدون مالیات)
4 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro V  جدیدترین طراحی ایسر برای سری نیترو است که  درب پشت لپ تاپ بسیار زیبا و شکیل طراحی شده همچنین در این نسخه نسبت به سال های پیش وزن لپ تاپ سبک تر شده و ضخامت لپ تاپ باریک تر شده ، ضخامت...
Acer Aspire 3 A315 Core i3 (1215U) - 8GB - 512GB SSD - Intel UHD FHD Laptop Acer Aspire 3 A315 Core i3 (1215U) - 8GB - 512GB SSD - Intel UHD FHD Laptop
-1,000,000 تومان
پیشنهاد ویژه مدت محدود
20,999,000 تومان (بدون مالیات) 21,999,000 تومان
1 امتیاز
لپ تاپ ایسر aspire 3 a315 برای کسانی که لپ تاپ را برای استفاده روزمره تهیه میکنند میتواند گزینه اقتصادی باشد . این لپ تاپ در کانفیگ های متفاوت عرضه می شود . این نسخه دارای پردازنده i3 نسل 12 ، 8 گیگابایت حافظه رم ،...
توضیحات

Acer Predator Helios 300 PH315-53-71J7 I7(10750H) - 16GB - 1TB SSD - 6GB(RTX2060) Laptop

نقد و بررسی اجمالی

پس از آنکه کمپانی Acer به تولید نسخه 51 لپ تاپ Predator Triton پرداخت و آن را رونمایی نمود تنها شاهد وجود تغییراتی در سخت افزار آن نسبت به مدل پیشین خود بوده ایم اما پس از عرضه این لپ تاپ کاربران درخواست تغییراتی را در این محصول داشته اند و سپس ایسر در لپ تاپ Acer Predator Helios 300 PH315-53-71J7 Laptop تغییرات بسیاری را به وجود آورد تا رضایت کاربران را کسب نماید. اگر قصد خرید این لپ تاپ را دارید حتما با ما همراه باشید تا شما را با این محصول آشنا نماییم.

کمپانی ایسر یکی از معروف ترین و معتبرترین تولیدکنندگان لپ تاپ به شمار می رود که یکی از محصولات این کمپانی لپ تاپ های گیمینگ می باشد. این برند فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ در سال 2008 تحت خانواده Predator (شکارچی) آغاز نموده است. لپ تاپ های گیمینگ این برند جایگاه ویژه ای در میان دیگر محصولات بدست آورده است و رضایت کاربران را در این زمینه کسب نموده است. در کشور ما نیز محصولات این برند طرفداران بسیاری را بدست آورده اند. یکی از بهترین لپ تاپ های این برند لپ تاپ PT315-52-73WT می باشد. نخستین محصولات سری Predator در نمایشگاه IFA در سال 2020 توسط این کمپانی رونمایی شد. لازم به ذکر است که این محصول از سخت افزار قدرتمندی بهره مند می باشد که دارای قابلیت های بسیار خوبی است. ایسر در ساخت این لپ تاپ که در سال 2020 رونمایی شده است از قدرتمندترین پردازنده کمپانی اینتل و پردازنده گرافیکی Geforce بهره برده است.

صفحه نمایش بکار برده شده برای این لپ تاپ از کیفیت FullHD بهره مند بوده و دارای نرخ تازه سازی 144 هرتزی می باشد. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می توان به زمان تاخیر سه میلی ثانیه ای اشاره نمود. ایسر برای این لپ تاپ از صفحه کلیدی با نور پس زمینه استفاده نمود و علاوه بر آن از کارت گرافیک GTX2060 نیز بهره برده است. قابلیت بهره مندی از دستگاه های واقعیت مجازی یا VR از دیگر مشخصات این محصول به شمار می رود. طراحی و تولید این لپ تاپ در وزن کمی انجام گرفته است و علاوه بر آن با وجود پردازنده قدرتمند قادر به اجرای بازی های جدید و به روز و کارهای سنگین می باشد.

امکان اتصال دستگاه های جدید به این لپ تاپ وجود دارد زیرا ایسر برای این لپ تاپ پورت های ورودی و خروجی به تعداد مطلوب قرار داده و حتی پورت های موجود از نو پورت های جدید می باشد. در این لپ تاپ پورت هایی همچون HDMI، USB 3.1 و LAN قابل مشاهده است که علاوه بر این موارد از پورت USB Type-C نیز استفاده شده است. پردازنده ای که این محصول دارا است توسط کمپانی اینتل تولید شده است و از نسل دهم این کمپانی به شمار می رود. پردازنده گرافیکی بکار برده شده نیز از رم DDR4 بهره مند است. لپ تاپ ایسر Acer Predator Helios دارای سخت افزارهای باکیفیت و مطلوب می باشد و می تواند نرم افزارهای مهندسی و بازی های سبک را برایتان به اجرا در آورد. طراحی این محصول بسیار زیبا انجام گرفته است و دارای کیفیت قابل قبولی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا تمام ویژگی های لپ تاپ Acer Predator Helios 300 PH315-53-71J7 را با هم بررسی می کنیم.

معرفی Acer Predator Helios

لپ تاپ ایسر Acer Predator Helios به خوبی می تواند نیاز شما از یک لپ تاپ معمولی را برآورده نماید تا به انجام کارهای روزانه خود از طریق آن بپردازید. عملکرد پردازنده i5 کاملا مطلوب بوده و امکان وب گردی را برایتان فراهم می آورد. نمایشگری که از کیفیت فول اچ دی برخوردار است سبب گردیده تا بتوانید فیلم ها را با کیفیت بالا تماشا کنید. بلندگوهای ذکر شده نیز از کیفیت مطلوب بهره مند بوده و پخش صدا را به بهترین نحو انجام می دهد. ایسر برای این لپ تاپ از باتری قدرتمندی استفاده نموده است که از وزن کمی برخوردار است. این باتری کار نگهداری شارژ را به خوبی انجام می دهد. امکان استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس و فیلم، بازی های ویژه و .... با وجود پردازنده نسل دهم Intel Core 10th و حافظه 16 گیگابایتی برایتان فراهم گردیده است پس نمی توان گفت تنها جهت انجام کارهای روزمره استفاده می گردد. لازم به ذکر است که این محصول از وب کم باکیفیتی برخوردار است که وضوح و شفافیت بالایی دارد که از آن می توانید برای کنفرانس ویدیویی با کیفیت اچ دی بهره گیرید. گفتنی است که این وب کم از امنیت بالایی بهره مند است و امکان ورود به حریم شخصی شما توسط هکرها وجود نخواهد داشت.

محصولات ایسر سری Acer Predator Helios از لحاظ کیفیت مطلوب بوده و بسیاری از افراد به خرید آنها می پردازند زیرا گزینه ی مناسبی برای انجام کارهای روزانه و اجرای بازی های معمولی و دیگر امور به شمار می رود. لپ تاپ های سری Acer Predator Helios هر یک دارای نام های مخصوص هستند و برای کار متفاوتی به تولید رسیده اند. این لپ تاپ ها با وجود آنکه به قدرتمندی سری های مشهورتر نمی باشند اما از تنوع بالایی برخوردار هستند و از این طریق رضایت کاربران را کسب می نمایند.

این لپ تاپ گیمینگ تولیدی ایسر در میان محصولات بالارده این کمپانی دسته بندی می گردد. این محصول جدیدترین لپ تاپ گیمینگ می باشد که توسط برند ایسر در سال 2020 تولید و عرضه شده است. این لپ تاپ را می توان به عنوان جایگزین سری پرطرفدار L340 Gaming معرفی نمود. در این لپ تاپ شاهد تغییرات بسیاری بخصوص در طراحی و سخت افزار آن هستیم.

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ با قیمت مطلوب را دارید محصولات سری Acer Predator Helios بهترین انتخاب برایتان به شمار می رود که می تواند تا حد بسیاری انتظارات شما را برآورده نماید. از ویژگی های این محصول می توان به وزن کم و کاربری نیمه سنگین آن اشاره نمود. خرید این لپ تاپ می تواند مناسب باشد زیرا از لحاظ سخت افزار و دیگر ویژگی ها دارای کیفیت قابل قبولی است. ایسر طراحی این لپ تاپ را به گونه ای انجام داده است که به جذب کاربران جواب بپردازد و این طراحی برایشان جذاب و زیبا دیده شود. در تولید بدنه از پلاستیک با کیفیت بالا استفاده شده است که در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی را از خود به نمایش می گذارد. کیفیتی که این لپ تاپ دارا است سبب گشته تا جایگاه ویژه ای میان محصولات دیگر برندها کسب نماید. علاوه بر تمام موارد عنوان شده یکی از دلایل محبوب شدن این لپ تاپ قیمت مطلوب آن می باشد که قطعا از طرف گیمرهای آماتور مورد توجه واقع می گردد.

طراحی ظاهری Acer Predator Helios

در این قسمت به بررسی طراحی ظاهری این محصول می پردازیم. طراحی این لپ تاپ در ابعاد 36.14 در 25.42 در 1.98 سانتی متر به ترتیب طول ، عرض و ارتفاع انجام گرفته است. از دیگر مشخصات ظاهری می توان وزن 2.0 کیلوگرمی آن را ذکر نمود. اگر جز افرادی هستید که لپ تاپ خود را در بسیاری از مواقع همراه خود دارید حمل این لپ تاپ برایتان سخت خواهد بود اما به دلیل کاربری گیمینگ نمی توان انتظار بسیاری از وزن این لپ تاپ داشت. لازم به ذکر است که این محصول از ابعاد استاندارد 15.6 اینچی بهره مند نمی باشد و باید در خرید کیف لپ تاپ دقت بسیاری صرف نمایید.

هنگامی که درب دستگاه را باز می کنید و اقدام به روشن نمودن لپ تاپ می نماید مشاهده خواهید کرد که لوگوی Predetor در پشت قاب آن آبی رنگ می گردد که در زیباتر شدن لپ تاپ تاثیر بسزایی دارد. بدنه این محصول از کیفیت بالایی بهره مند بوده و در برابر فشار و خط و خش مقاومت بسیاری را از خود نشان می دهد. در دست گرفتن این لپ تاپ کار سختی نمی باشد و شما به دلیل وزن مطلوب آن می توانید آن را با یک دست باز نمایید. وبکم مورد استفاده قرار داده شده برای این لپ تاپ در لبه بالایی قرار داده شده است که دارای کیفیت اچ دی می باشد.

لپ تاپ TRITON PT315-52-73WT از لحاظ ظاهری بسیار جذاب و بی نظیر می باشد که کاربران را به خود جذب می نماید. در ساخت بدنه از پلاستیک باکیفیت استفاده شده است که دارای مقاومت بالایی است. از اصلی ترین ویژگی های منفی این لپ تاپ می توان به جذب رطوبت و اثرانگشت و چربی در میزان زیاد اشاره نمود که این ویژگی سبب می گردد با مرور زمان شکل ظاهری آن دچار تغییر گردد.

صفحه کلید لپ تاپ تولیدی ایسر دارای طراحی زیبا و چشمگیری می باشد و کاملا کاربرپسند است. در این کیبورد نیز می توان همانند تولیدات نسل پیش قابلیت نورپردازی RGB را مشاهده نموده که امکان تغییر نورپردازی بصورت دلخواه برایتان فراهم گردیده است. طراحی دکمه ها با فاصله مطلوب انجام گرفته است و به گونه ای تعبیه شده است که هنگام تایپ نیازی نیست دکمه ها با نیروی بیشتری فشار دهید. با وجود این فاصله میان دکمه ها انجام تایپ راحت تر صورت می پذیرد. شفافیتی که در لبه کلیدهای WASD و کلیدهای پیکان وجود دارد موجب می گردد کلیدها بیشتر به چشم آید و کار شما را آسان تر کند.

کلید Enter موجود در صفحه کلید در اندازه تقریبا کوچک طراحی شده است که برخی اوقات می تواند برایتان مشکل به وجود آورد. این لپ تاپ دارای تاچ پد یک تکه خوبی می باشد که حساسیت آن بالا است و شما از طریق آن می توانید به انجام کارهای روزانه خود بپردازید. اما اگر قصد دارید با این محصول به اجرای بازی بپردازید نیاز به ماوس مجزا و جداگانه دارید.

از دیگر ویژگی های این صفحه کلید می توان به ابعاد مطلوب کلیدها اشاره نمود. در این کیبورد مشاهده می کنید که کلید سمت راست به داخل قسمت Numpad رفته است که سبب می گردد در تایپ اعداد و فشردن کلید مخصوص اعداد دچار اشتباه گردید. برند ایسر برای این لپ تاپ تاچ پد با ابعاد مناسبی در نظر گرفته است. پورت هایی که برای این محصول تعبیه شده است پورت هایی نظیر RJ 45، دو پورت USB از نوع A و جک صدا که در یک سمت از لپ تاپ و پورت هایی دیگری همچون Display، HDMI، USB نوع A و یک USB نوع A 3.1 در سمت دیگر لپ تاپ می باشد.

صفحه نمایش لپ تاپ ایسر PT315-52-73WT

در این بخش به بررسی نمایشگر لپ تاپ ایسر PT315-52-73WT می پردازیم که از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. برای لپ تاپ PT315-52-73WT از صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره گرفته شده است که توسط LG به تولید رسیده است. گفتنی است که این صفحه نمایش از کیفیت فول اچ دی برخوردار بوده و نرخ تازه سازی در آن برابر با 144 هرتز می باشد. ایسر برای این صفحه نمایش روکش مات در نظر گرفته است که مانع از انعکاس نور می گردد. اگر قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ را دارید این لپ تاپ با وجود این صفحه نمایش با کیفیت قطعا می تواند یک گزینه ی بی نظیر برایتان به شمار رود. لازم به ذکر است که کاربران می توانند از حالت محافظ چشم Bluelight Sheild نیز بهره گیرند. به طور کلی باید گفت که این نمایشگر از کیفیت مناسبی برخوردار است و تصاویر را با دقت رنگ بالایی به نمایش می گذارد. سرعت و فریم ریت این نمایشگر برای انجام بازی های روز بسیار مناسب است و شما می توانید برای نمایش انواع بازی، با حالتی کاملا روان از این لپ تاپ استفاده کنید.

مشخصات فنی لپ تاپ ایسر PT315-52-73WT

در این قسمت به بررسی سخت افزار این محصول می پردازیم. با نگاهی به سخت افزار بکار برده شده برای این لپ تاپ متوجه قدرتمند بودن آن خواهیم بود. پردازنده استفاده شده پردازنده تولیدی اینتل با نام Intel Core i7 10750H می باشد که دارای 6 هسته حقیقی و 6 هسته مجازی می باشد. فرکانس پایه این پردازنده نیز برابر با 2.6 گیگاهرتز است که با وجود این میزان فرکانس می توانید به راحتی امور گرافیکی و پردازشی سنگین را انجام دهید. شایان ذکر است که این پردازنده جز محصولات نسل دهم Comet Lake قرار دارد که برای آن حافظه کش 12 مگابایتی و اورکلاک 5.0 گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است. ویژگی دیگر این پردازنده بنچمارک 12724 آن می باشد که عدد کاملا مطلوبی به شمار می رود. قدرت این پردازنده در قیاس با نسل پیش خود یعنی 9750H ده درصد بالاتر می باشد که این افزایش درصد به دلیل بالاتر رفتن اورکلاک می باشد.

کمپانی NVIDIA GEFORCE ساخت کارت گرافیک این لپ تاپ را انجام داده است که این کارت گرافیک RTX 2070 MAX-Q DESIGN GDDR6 می باشد. برای این کارت گرافیک حافظه 8 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این کارت گرافیک را می توان جز محصولات نسل یازدهم این کمپانی به شمار آورد که دارای معماری تیورینگ می باشد. این کارت گرافیک در قیاس با پاسکال نسل پیش دچار تغییرات بسیاری شده است. این محصول را می توان به عنوان جایگزین GTX1080 معرفی نمود. در این محصول شاهد قدرت بالاتری در مقایسه با GTX1070 هستیم که از طریق آن می توانید به راحتی بازی های سنگین را اجرا کرده و به انجام امور گرافیکی سنگین بپردازید. که برای شما کیفیت فول اچ دی را فراهم می نماید. عدد بنچمارک این کارت گرافیک برابر با 11176 می باشد که عدد مطلوبی به شمار می رود. قدرتی که این پردازنده گرافیکی بهره مند است برابر با کارت گرافیک Quadro RTX8000 می باشد که این قدرت بالا حاکی از پیشرفت هایی بسیار کمپانی انویدیا در زمینه تولید کارت های گرافیک قدرتمند می باشد. لازم به ذکر است که برای این لپ تاپ کارت گرافیک مجتمع (Intel UHD 630) در نظر گرفته شده است که می توانید جهت انجام کارهای معمولی از آن بهره گیرید که استفاده از این کارت گرافیک کمترین میزان باطری را استفاده خواهد نمود. هنگام انجام امور گرافیکی سنگین لپ تاپ از کارت گرافیک قدرتمند خود بهره می گیرد تا امور گرافیکی برایتان راحت تر انجام گیرد.

در این لپ تاپ شاهد وجود حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 که از سرعت 2933MHz بهره مند است هستیم. لازم به ذکر است که این 16 گیگابایت حافظه تشکیل شده از دو اسلات رم می باشد که هر یک ظرفیت 8 گیگابایتی را دارا می باشد. حافظه داخلی درنظر گرفته شده نیز از ظرفیت 1ترابایت برخوردار می باشد که از نوع SSD است که در انجام امور می تواند کمک شایانی به شما نماید. این حافظه از سرعت بالایی برخوردار است و در افزایش سرعت اجرای بازی ها و سرعت بالا آمدن ویندوز تاثیر زیادی دارد. همچنین حافظه 1 ترابایتی این اس اس دی، فضای زیادی را برای ذخیره سازی انواع فایل ها در اختیار شما قرار می دهد.

پردازنده گرافیکی بکار برده شده برای این محصول از توان مصرفی 150 واتی بهره مند است و علاوه بر آن دیگر سخت افزار موجود نیز پرمصرف می باشد که به همین دلیل باید برای این لپ تاپ باطری قدرتمندی بکار برده شود تا زمان استفاده از لپ تاپ افزایش یابد. باطری استفاده شده برای این لپ تاپ باطری هشت سلولی لیتیوم یونی می باشد که از ظرفیت 42WHr بهره مند می باشد که شاهد عملکرد بسیار مطلوب از آن می باشیم. زمانی که از وای فای استفاده می نمایید و به وب گردی می پردازید این باطری قادر به حفظ شارژ به مدت چهار ساعت می باشد. لازم به ذکر است که با انجام امور سنگین و اجرای بازی های سنگین این میزان به یک ساعت خواهد رسید که می تواند مدت زمان مناسبی در قیاس با لپ تاپ های گیمینگ محسوب گردد. پیشنهاد می دهیم حین اجرای بازی لپ تاپ به برق اتصال یابد تا مجبور به استفاده از توان باطری لپ تاپ نباشید زیرا با کاهش شارژ باطری شاهد کاهش توان سخت افزارهای دیگر نیز خواهیم بود و در کل از کارایی و عملکرد مطلوب سیستم کاسته می شود.

باتری Acer Predator Helios

لپ تاپ تولیدی ایسر به دلیل آنکه فضای کافی جهت استفاده باتری نداشته است و تنها امکان بهره گیری از باتری 4 سلولی 58 واتی وجود داشته است به همین دلیل از باتری کوچکتری برای آن استفاده شده است. لازم به ذکر است که کاربران بیشتر از این لپ تاپ در خانه و یا محیط های سربسته بهره می گیرند اما با این حال نمی توان گفت باطری بکار برده شده از عملکرد خوبی برخوردار نمی باشد. در کل این باتری قادر به حفظ شارژ به مدت 7 ساعت با روشنایی 50 درصدی هنگامی که به وب گردی می پردازید می باشد که مدت زمان مطلوبی به شمار می رود. به طور معمول برای لپ تاپ های گیمینگ، ظرفیت باتری ا?

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
acer-laptop

مشخصات

ابعاد
طول : 363.4 / عرض : 255 / ضخامت : 22.9 میلی متر
وزن
2.5 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلزی
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
محدوده سرعت پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5.0 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
حداکثر 5.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
نوع حافظه SSD
PCIe SSD
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce RTX 3060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت | GDDR6
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD , نرخ به روز رسانی 144 هرتز , زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه
دقت صفحه نمایش
FullHD | 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
HD | ضبط ویدیو HD با 30 فریم بر ثانیه + 2 میکروفون
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو | فناوری Dolby Audio Premium
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11/AC
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
10/100/1000GbE LAN
پورت VGA
دارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
4 عدد (یک پورت USB 3.2 امکان انتقال اطلاعات تا 10 گیگابایت بر ثانیه)
پورت Thunderbolt
ندارد
پورت Serial
ندارد
طبقه‌بندی
مخصوص بازی | مالتی‌مدیا
نوع باتری
لیتیوم-یون | 4 سلولی
شارژدهی باتری
تا 7 ساعت
سیستم عامل
Windows 10 Home
توضیحات باتری
ظرفیت 58 وات‌ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور و کابل شارژ | دفترچه راهنما
person date_range 1400-05-11

سلام میشه یه توضیحی درباره گزینه خدمات و تعمیرات دوازده ماهه تکنو کده بدین؟
گارانتی تکنو کده چه مواردی رو شامل میشه؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
خدمات و تعمیرات دوازده ماهه تکنوکده به این معنی است که تا 10 روز پس از ثبت سفارش  در صورت بروز مشکلات سخت افزاری کالا تعویض می گردد، و تا 1 سال پس از ثبت سفارش در صورت مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری طبق شرایط خدمات و با تشخیص کارشناس بخش تعمیرات دستگاه به صورت رایگان تعمیر خواهد شد.اگر عیب دستگاه خارج از شرایط خدمات باشد تعمیرات انجام می شود ولی با پرداخت هزینه

person date_range 1400-04-17

سلام عزیز این لپتاب ها پلمپ هستن؟
روشن نشده ؟ و اینکه در دستگاه باز شده یا خیر

پاسخ فروشگاه:

سلام همگی لپ تاپ ها نو و پلمپ هستند

person date_range 1400-04-14

سلام وقت بخیر
کارت گرافیک این لپتاپ، RTX3060 با توان چند وات؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
 Up to 105 W

person date_range 1400-04-09

سلام خسته نباشید، ببخشید انتخاب شما بین این لپتاپ،لپتاپ asus tuf gaming dash f15 rtx 3060 و لپتاپ asus rog zephyrus g14 rtx 3060 کدومه؟
و کدومشون میتونن کارای گرافیکی رو بهتر اجرا کنن؟
و بهتره که یه لپتاپ یا rtx 2070 بگیریم یا یک لپتاپ با rtx 3060؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
بین این سه لپ تاپ از نظر پردازنده برای کارهای گیمینگ fx516 و acer helios 300 به خاطر پردازنده اینتل پیشنهاد میشه ولی بین این دو لپ تاپ برای کارهای سنگین helios 300 مناسب تر است چون i7 نسل 10 8 هسته ای است و کلاک پردازنده هن بالاتر ولی i7 نسل 11 استفاده شده در fx516 6 هسته ای است و کلاک پردازنده پایینتر ، گرافیک عملکرد مشابهی در هر سه دستگاه دارد از نظر کیفیت ساخت acer helios 300 بدنه کامل فلزی است و در کل کیفیت ساخت بهتری نسبت به fx516 دارد.برای رندر گیری و کارهای مهندسی هم به خاطر پردازنده ryzen 9  و هم وزن بسیار مناسب دستگاه asus ga401 پیشنهاد می شود.

person date_range 1400-04-06

سلام ببخشید بالاخره کارت گرافیک این لپ تاپ 3060 هست یا 2060 یا 2070؟؟؟لطفا اصلاح کنید

پاسخ فروشگاه:

سلام rtx3060

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
طول : 363.4 / عرض : 255 / ضخامت : 22.9 میلی متر
وزن
2.5 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلزی

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD , نرخ به روز رسانی 144 هرتز , زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه
دقت صفحه نمایش
FullHD | 1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
محدوده سرعت پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5.0 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
حداکثر 5.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

نوع حافظه SSD
PCIe SSD

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce RTX 3060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت | GDDR6

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11/AC
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
10/100/1000GbE LAN
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
4 عدد (یک پورت USB 3.2 امکان انتقال اطلاعات تا 10 گیگابایت بر ثانیه)
پورت Thunderbolt
پورت Serial

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
HD | ضبط ویدیو HD با 30 فریم بر ثانیه + 2 میکروفون
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو | فناوری Dolby Audio Premium
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
لیتیوم-یون | 4 سلولی
شارژدهی باتری
تا 7 ساعت
توضیحات باتری
ظرفیت 58 وات‌ساعت

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
مخصوص بازی | مالتی‌مدیا
سیستم عامل
Windows 10 Home
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور و کابل شارژ | دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد