مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR Core I7 (11370H) - 16GB - 512GB SSD - 8GB(RTX 3070 ) Laptop

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس با مشخصات Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR Core I7 (11370H) - 16GB - 512GB SSD - 8GB(RTX 3070 ) Laptop

کد محصول:
3383
برند:
50,999,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(196 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR Core I7 (11370H) - 16GB - 1TB SSD - 8GB(RTX 3070 ) Laptop

قطعا بسیاری از شما با برند معروف ایسوس آشنا هستید و اطلاع دارید که کمپانی ایسوس از بزرگترین و مشهور ترین تولیدکنندگان در زمینه کامیپوتر و قطعات کامپیوتر می باشد. یکی از بهترین تولیدات ایسوس لپ تاپ FX516PR می باشد. این محصول را می توان از سری لپ تاپ های TUF ایسوس به شمار آورد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ در میان لپ تاپ های گیمینگ بالارده برند ایسوس دسته بندی می گردد. ایسوس با تولید این محصول آن را به نوعی جایگزین و بهبود یافته لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR عنوان نموده است. معرفی و رونمایی از این محصول در سال 2021 انجام گرفته است که در ساخت آن از جدیدترین سخت افزارها و امکانات بهره گرفته شده است. ایسوس این لپ تاپ را با طراحی زیبا و به روزی وارد بازار نموده است و به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه ای میان رقبا کسب نماید. اگر بخواهیم به مقایسه این لپ تاپ و لپ تاپ مدل FX506LI بپردازیم متوجه خواهیم شد که این محصول از پردازنده مرکزی و گرافیکی به روزتر، طراحی براساس لپ تاپ GU502 که طراحی موفقیت آمیز و کاربرپسندی می باشد، وزن کم و ... برخوردار است.

این محصول قادر به اجرای بازی های سنگین و به روز در ویندوز 10 در یک شاسی بسیار باریک به ضخامت 19.9 میلی متر می باشد. با وجود آنکه این شاسی از این میزان ضخامت و باریکی برخوردار است اما به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته باشد. پردازنده هایی که برای این لپ تاپ بکار برده شده است شامل پردازنده مرکزی Intel Core i7-11375H و پردازنده گرافیکی GPU GeForce RTX 3070 می باشد که کاربر می تواند با وجود این پردازنده های قدرتمند به اجرای بازی های سنگین بدون هیچگونه مشکل بپردازد. لازم به ذکر است که این محصول از نرخ تازه سازی 144 هرتزی بهره مند است. کاربرانی که به خرید این لپ تاپ می پردازند نیازی نیست نگران تمام شدن باتری آن حین کار باشند زیرا ماندگاری شارژ این باتری حداکثر 16.6 ساعت می باشد.

طراحی لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

وجود تایپوگرافی در کنار زمینه های بسیار چشمگیر در White Moonlight یا Eclipse نقش پررنگی در زیباتر و جذابتر شدن این دستگاه داشته است. لازم به ذکر است که این تایپوگرافی ها بسیار ساده می باشند. ضخامت اندک شاسی که 19.9 میلی متر می باشد موجب گردیده تا کاربران قادر به حمل و جابه جایی راحت لپ تاپ باشند. اگر به قیاس این لپ تاپ و لپ تاپ های استاندارد TUF Gaming بپردازیم خواهیم دید که این دستگاه از وزن کمتر و ابعاد کوچکتر بهره مند می باشد و وزن آن تقریبا 10 درصد کمتر و ابعاد آن نیز 20 درصد کوچیکتر می باشد. با وجود سبکی و ضخامت کم و ابعاد کوچکتر شاهد بکاری از سخت افزار بسیار قدرتمند در این دستگاه هستیم. ایسوس در ساخت این لپ تاپ کمترین حاشیه را برای آن در نظر گرفته است که یکی از نقاط مثبت این سیستم به شمار می رود زیرا مانع از پرت شدن حواس کاربران می گردد. آزمایش های انجام شده بر روی این لپ تاپ شامل آزمایش مقاومت در برابر لرزش، رطوبت و دما می باشد که این محصول توانسته از آزمایش های انجام گرفته شده نمره قبولی را دریافت نماید. در ساخت این لپ تاپ از فلز باکیفیتی بهره گرفته شده است. از دیگر مشخصات ظاهری این دستگاه می توان به کیبورد زیبا و جذاب آن اشاره نمود. برند ایسوس این محصول خود را با وزن 2.0 کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه می نمایند که یک عدد مطلوب برای یک لپ تاپ گیمینگ بالا رده محسوب می گردد. همانطور که پیشتر ذکر شد ضخامت این لپ تاپ کمتر از 20 میلی متر بوده و وزن کمی نیز دارد که این عوامل سبب گشته تا افراد بتوانند به راحتی لپ تاپ را با خود به همراه داشته باشند. در ساخت قاب پشتی نیز از فلز باکیفیت استفاده شده است که در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. کمپانی ایسوس لوگوی برند خود را در سمت راست قاب پشتی قرار داده است که موجب چشمگیرتر و زیباتر شدن لپ تاپ شده است. بهره گیری از فلز جهت تولید قاب پشتی سبب گردیده تا حین شارژ کاربر حس الکتریسیته ساکن را داشته باشد. افرادی که تمایل به خرید این محصول را دارند می توانند در میان دو رنگ، رنگ دلخواه خود را برگزینند. لازم به ذکر است که رنگ مشکی اثر انگشت را بر روی قاب خود باقی می گذارد که یکی از معایب این لپ تاپ به شمار می رود. در قاب پشتی لپ تاپ می توانید نوشته TUF را مشاهده نمایید که به زیبایی آن افزوده است.

برای لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR صفحه کلید بی صدا در نظر گرفته شده است و از نوع جزیره ای می باشد. از دیگر ویژگی های این کیبورد می توان به فاصله ی مطلوب میان کلیدها اشاره نمود که کار برای گیمرها هنگام بازی و تایپ آسان تر می گردد. این کیبورد از زبان انگلیسی برخوردار است و کلیدهای آن بصورتی طراحی گردیده است که کاربران راحت تر می توانند با آن کار کنند. کلیدها از میزان حرکت 1.7 میلی متری بهره مند می باشند. لازم به ذکر است که ایسوس برای این کیبورد از بخش Num. PAD استفاده نکرده است و همین عدم وجود این بخش سبب گردیده تا فاصله کلیدها افزایش یابد.

صفحه نمایش لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

از دیگر مشخصات لپ تاپ گیمینگ TUF Dash F15 می توان به صفحه نمایش 15.6 اینچی آن اشاره نمود. این صفحه نمایش از کیفیت فول اچ دی بهره مند است و علاوه بر آن دارای پنل IPS نیز می باشد. ایسوس برای این صفحه نمایش روکش مات در نظر گرفته است که مانع از انعکاس نور در محیط های باز و پر نور می گردد. علاوه بر این موارد گفتنی است که این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1920×1080 پیکسلی بوده و نرخ تازه سازی در آن برابر با 144 هرتز می باشد که نشان دهنده پخش روان محتوا می باشد. زاویه دید این نمایشگر 178 درجه می باشد. جهت اتصال نمایشگر به بدنه از دو لولا بهره گرفته شده است که تا میزان 145 درجه باز می گردد. این لپ تاپ توانسته از لحاظ ظاهری رتبه ی بالایی را کسب نماید.

مشخصات فنی لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

لپ تاپ گیمینگ FX516PR را می توان جز قدرتمندترین تولیدات ایسوس از لحاظ فنی به شمار آورد. بهره گیری از پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی قدرتمند سبب گشته تا کاربران بتوانند بدون هیچگونه مشکلی به انجام امور سنگین گرافیکی، پردازشی، محاسباتی و تحلیلی بپردازد.

پردازنده لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

پردازنده استفاده شده برای این محصول پردازنده Intel Core i7 11370H می باشد که توسط برند معتبر اینتل به تولید رسیده است. این پردازنده دارای 4 هسته حقیقی و 4 هسته مجازی می باشد. از دیگر مشخصات این پردازنده فرکانس پردازنده پایه 3.0GHz را می توان ذکر نمود. با وجود این پردازنده قادر به انجام امور گرافیکی و پردازشی سنگین خواهید بود. این محصول را می توان جز محصولات نسل یازدهم Tiger Lake برند اینتل دسته بندی نمود که حافظه کش آن برابر با 12 مگابایت و اورکلاک آن نیز 4.8GHz می باشد. این پردازنده از قدرتمندترین پردازنده های مرکزی محسوب می گردد که دارای بنچمارک 12817 می باشد که عدد بسیار خوبی به شمار می رود. بنچمارک این پردازنده برابر با بنچمارک پردازنده Core i7 10750H می باشد. با کم کردن هسته های پردازنده و بدون تغییر ماندن حافظه کش و علاوه بر آن افزایش فرکانس دلایل اصلی این تشابه می باشد.

حافظه رم لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

ایسوس برای این لپ تاپ گیمینگ حافظه 16GB DDR4 3200MHz در نظر گرفته است که می توانید آن را تا 24 گیگابایت افزایش دهید. این رم از نوع DDR4 می باشد. با وجود این میزان حافظه کاربران می توانند امور پردازشی تقریبا سنگین را انجام دهند و به اجرای بازی های دلخواه بپردازند.

حافظه لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

حافظه ای که این محصول برخوردار است حافظه 1 ترابایتی اس اس دی می باشد که این حافظه از ظرفیت یک ترابایتی بهره مند است. گفتنی است که حافظه در نظر گرفته شده از نوع NVMe M.2 می باشد که کاربر قادر به ارتقاء و افزایش آن نمی باشد.

کارت گرافیک لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

در این قسمت در مورد پردازنده ی گرافیکی مورد استفاده قرار داده شده در این سیستم سخن خواهیم گفت. پردازنده گرافیکی بکار برده شده پردازنده RTX 3070 GDDR6 می باشد که از قدرتمندترین تولیدات کمپانی NVIDIA GEFORCE به شمار می رود. حافظه این کارت گرافیک برابر با 8 گیگابایت می باشد. این محصول را می توان در میان تولیدات نسل دوازدهم این برند دسته بندی نمود که با معماری سری دوم RTX تولید شده است. انویدیا در ساخت این پردازنده گرافیکی تغییراتی را نسبت به کارت گرافیک نسل پیش به وجود آورده است که می توان آن را به عنوان جایگزین کارت گرافیک RTX2080 MAX-Q Design معرفی نمود. اگر بخواهیم این محصول را با RTX2070 مقایسه نماییم متوجه بالاتر بودن قدرت آن تا حد 15 درصد خواهیم شد. با وجود این کارت گرافیک امکان اجرای بازی های مختلف برای کاربر فراهم می گردد.از دیگر ویژگی های این کارت گرافیک می توان به بنچمارک 13882 آن اشاره نمود که قطعا عدد بی نظیری محسوب می گردد. انویدیا قدرت این پردازنده را در قیاس با GTX1070 Max-Q Desigh تقریبا 20 درصد بالاتر قرار داده است که قدرت مشابه NVIDIA TITAN X می باشد. لازم به ذکر است که این کمپانی برای این دستگاه از یک کارت گرافیک مجتمع Intel Iris Xe نیز بهره برده است که کاربران می توانند هنگام انجام امور معمولی از آن استفاده نمایند که در مصرف باتری صرفع جویی خواهد نمود. زمانی که سیستم متوجه می گردد که کاربر جهت انجام امور خود به پردازنده قدرتمندتری احتیاج دارد کارت گرافیک قدرتمندتر را وارد مدار می کند.

باطری لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

در این دستگاه باتری لیتیوم- یون بکار برده شده است که از نوع باتری های 4 سلولی به شمار می رود. ماندگاری عمر این باتری زمانی که کاربر به انجام امور معمولی می پردازد از 2 الی 4 ساعت به طول می انجامد. در صورت نیاز به تعویض باتری باید قاب زیر آن را گشوده و اقدام به تعویض نمایید زیرا این باتری از نوع داخلی می باشد. لازم به ذکر است که با شارژ شدن کامل باتری شاهد از مدار خارج شدن آن خواهیم بود که با این قابلیت باتری دچار و آسیب نگردد. از اصلی ترین مشخصات این باتری می توان به پشتیبانی از شارژ سریع را ذکر نمود.

بهره گیری از پردازنده گرافیکی سری GeForce RTX 30

بهره گیری از پردازنده گرافیکی با معماری Ampere سبب می گردد دستگاه از قدرت بالایی برخوردار گردد که از این طریق امور مختلف بسیار به خوبی انجام می گردد. گفتنی است که با وجود نسل جدید هسته های تنسور و RT عملکرد سیستم بهبود یافته و قدرت بالایی را کسب می نماید و حتی امکان اجرای بازی ها با Ray Tracing نیز فراهم می گردد. لازم به ذکر است که با بهره مندی از DLSS شاهد افزایش فریم ریت خواهیم بود بدون آنکه از کیفیت تصاویر حین پخش کاسته شود. از طریق Dynamic Boost 2.0 که از هوش مصنوعی برخوردار است انرژی موجود میان پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی تقسیم می گردد. زمانی که کاربر سطح صوتی دلخواه خود را برمی گزیند و سپس مدیریت پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی از طریق الگوریتم های مجهز به هوش مصنوعی انجام می گردد که به کمک آن سرعت فن و دیگر قسمت ها جهت بهبود عملکرد صوتی تنظیم می گردد. دیگر ویژگی هایی که وجود دارد می تواند کاربر را در استریم زدن و اجرای بازی کمک نماید.

اتصال Thunderbolt 4 و شارژ با Type-C

زمانی که لپ تاپ شما از اتصال Thunderbolt™ 4 پشتیبانی می نماید شما می توانید دستگاه های گوناگون را به سیستم خود اتصال دهید که پردازنده های گرافیکی قدرتمند یکی از این دستگاه ها به شمار می رود. با وجود پورت شارژ Type-C دیگر احتیاجی به همراه داشتن شارژر 200 واتی نخواهید داشت و کار شما بسیار راحت تر خواهد شد و امکان شارژ دستگاه توسط شارژرهای معمولی برایتان فراهم می گردد که در این صورت ماندگاری باتری به حداکثر 16.6 ساعت خواهد رسید.

صدای شفاف و واضح

برای این لپ تاپ گیمینگ دو اسپیکر در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن دارای چهار بریدگی می باشد که از طریق آنها می توانید صداهای باکیفیتی را بشنوید. با بهره گیری از Al Noise Cancelation صداهای اضافی و نویز از صدا حذف می گردد و کاربر صدا را با وضوح و کیفیت بالاتری گوش می دهند. آگاهی فضایی از طریق صدای فراگیر مجازی 7.1 کاناله تقویت گردیده و گیمرها می توانند به آسانی دشمنان را در بازی یافته و نابود کنند. می توان از طریق هوش مصنوعی با هر دستگاه ورودی و خروجی اقدام به حذف نویز نمود و صداها را با کیفیت بالا و بدون صدای اضافی گوش داد. لازم به ذکر است که لغو نویز از این راه اندک فشاری را به پردازنده مرکزی وارد می نماید. در این مورد کارت گرافیک بدون استفاده می ماند تا کاربران بتوانند بدون مشکلی بازی های دلخواه خود را به اجرا در آورند. امکان سفارشی کردن تنظیمات حذف نویز در برنامه ها وجود دارد و حتی با این کار هیچگونه مشکلی در صدای بازی ها ایجاد نخواهد شد.

ماندگاری و دما

لپ تاپ هایی که از آزمایش های MIL-STD-810H رتبه قابل قبولی را دریافت نمایند می توانند نام TUF Gaming را از آن خود کنند. این لپ تاپ ها در این آزمایش ها با عواملی نظیر لرزش، سقوط، دمای بالا، رطوبت مواجه می گردند. این لپ تاپ به خوبی توانسته این مراحل را طی کرده و امتیاز بالایی را کسب کند پس کاربران می توانند به آن اطمینان کامل را داشته باشند زیرا از مقاومت بالایی در برابر ضربات و ... برخوردار می باشد. امکان کار با این دستگاه تا دمای منفی 32 درجه سانتی گراد نیز وجود دارد. آزمایش های انجام شده و امتیاز بالای این لپ تاپ حاکی از آن است که این سیستم را می توان در شرایط سخت و حتی یخبندان نیز مورد استفاده قرار داد بدون آنکه مشکلی در عملکرد سیستم به وجود آید. مقاومتی که شاسی این دستگاه در برابر رطوبت برخوردار است به 95 درصد می رسد و علاوه بر آن می توانید در نواحی بسیار گرم و مرطوب نیز از آن بهره گیرید بدون آنکه نگران عملکرد آن باشید. از دیگر آزمایش هایی که بر روی این لپ تاپ انجام گرفته است آزمایش سقوط می باشد که موفق به کسب امتیاز قابل قبول شده است که نشان دهنده مقاومت بالای این محصول در برابر سقوط، ضربات ناگهانی و ... می باشد. ضرباتی که حین جابه جایی و حمل سیستم به آن ممکن است وارد شود آسیبی به آن نمی تواند وارد کند. این دستگاه موفق به کسب استانداردهای MIL-STD-810H شده است پس نیازی نیست حین کار و جابه جایی و حمل بابت آن نگرانی داشته باشید. از دیگر مزیت هایی که این محصول دارا است مقاومت آن در برابر لرزش می باشد برای نمونه کاربران بسیاری با هواپیما، قطار و یا خودرو به مسافرت می رود که لرزش بسیاری در آن وجود دارد و امکان آسیب رسیدن به سیستم وجود خواهد داشت اما این محصول به دلیل کسب این استاندارد هیچ مشکلی را تجربه نخواهد کرد و اجزای آن حین لرزش جابه جا و حرکت نخواهد کرد. کاربران حتی نیاز نیست نگران گرمای بسیاری که با سیستم برخورد می کند نیز باشند زیرا این دستگاه قادر به مقاومت در برابر دمای حداکثر 49 درجه سانتی گراد نیز می باشد پس می توانید لپ تاپ خود را بدون نگرانی و استرس به همراه خود همه جا ببرید.

قابلیت ارتقاء لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

این محصول به صورتی طراحی گشته است که امکان ارتقا حافظه و حافظه داخلی برای کاربر فراهم گردیده است. کاربران می توانند به آسانی خود اقدام به ارتقا حافظه دستگاه نمایند و برای اینکار کافیست پیچ ابتکاری pop-open را گشوده که با اینکار پایین شاسی از آن جدا می گردد و شما می توانید به راحتی SO-DIMM و SSD را مشاهده نمایید و به ارتقا حافظه بپردازید که کار بسیار راحت و آسانی است.

صفحه کلید لپ تاپ Asus TUF Gaming Dash F15 FX516PR

کیبوردی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است صدایی پایین تر از 30 دسی بل را ایجاد می کند. پایین بودن صدا سبب می گردد تا شما حین کار حواستان پرت نشود و گوشتان نیز اذیت نگردد. علاوه بر این مورد پایین بودن صدا می تواند جهت حضور در کتابخانه ها مزیت بزرگی محسوب می گردد. صفحه کلید این لپ تاپ از طراحی مطلوبی برخوردار است و برای کلیدها فاصله مناسبی در نظر گرفته شده است. در مواقع مورد نیاز می توانید از کلیدهای سفارشی که قرار داده شده است نیز بهره گیرید. با وجود فاصله تحریک 1.7 میلی متری کلیدهای کیبورد امکان کار با آنها و تایپ را برای شما راحت تر خواهد نمود.

پورت های ورودی و خروجی

در دو طرف لپ تاپ پورت هایی قرار داده شده است که می تواند شما را در انجام امور مختلف و اتصال دستگاه های دلخواه کمک نماید. سه پورت USB 3.2 از نوع A برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است که کاربران قادر هستند جهت اتصال موس گیمینگ، دسته بازی و ... از آن بهره گیرند. از دیگر پورت های موجود می توان پورت HDMI 2.0b و DisplayPort 1.4 over Type-C را ذکر نمود. از طریق پورت DisplayPort 1.4 over Type-C می توانید نمایشگرهای خارجی دوگانه را به سیستم اتصال دهید که مزیت بزرگی به شمار می رود. ایسوس برای این دستگاه پورت همه کاره Thunderbolt 4 نیز بکار برده است که از طریق آن می توانید دستگاه های گوناگون که دارای پهنای باند و قدرت بالایی می باشند را متصل نمایید.

جمع بندی

لپ تاپ گیمینگ FX516PR توانسته از لحاظ طراحی ظاهری امتیاز بالایی را کسب نماید و ظاهری کاربرپسند را داشته باشد. طراحی این محصول از زیبایی و جذابیت بالایی بهره مند است و می توان آن را به عنوان یکی از بهترین دستگاه های گیمینگ به شمار آورد. گیمرها و کاربران عادی می توانند به خوبی از این لپ تاپ استفاده نمایند. با وجود قیمت مطلوبی که این محصول دارا است امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول دارای رقبایی نظیر Lenovo Legion 5 ، HP OMEN ، MACBOOK PRO می باشد و در کل می توان گفت با نگاهی به قیمت آن و امکاناتی که دارد قطعا ارزش خرید را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Asus Laptop

مشخصات

ابعاد
19.9×252×360 میلی متر
وزن
2 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلز و پلی کربنات
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core I7
مدل پردازنده
11370H
محدوده سرعت پردازنده
3.3 گیگاهترتز
فرکانس پردازنده
4.8 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce RTX3070
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
8 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
full HD 1920X1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
نرخ به روز رسانی 240 هرتز
درایو نوری
ندارد
وبکم
ندارد
توضیحات وبکم
720P
کیبورد با نور پس زمینه
تغییر رنگ نور پس زمینه RGB
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ax
بلوتوث
نسخه 6.0
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
دارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt
ندارد
نوع باتری
لیتیوم یونی
شارژدهی باتری
تا 16 ساعت
سیستم عامل
Windows 10 Home
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
19.9×252×360 میلی متر
وزن
2 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلز و پلی کربنات

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
full HD 1920X1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
نرخ به روز رسانی 240 هرتز

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core I7
مدل پردازنده
11370H
محدوده سرعت پردازنده
3.3 گیگاهترتز
فرکانس پردازنده
4.8 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce RTX3070
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
8 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ax
بلوتوث
نسخه 6.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
720P
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
تغییر رنگ نور پس زمینه RGB

باتری و شارژر

نوع باتری
لیتیوم یونی
شارژدهی باتری
تا 16 ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows 10 Home
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد