مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Lenovo ideapad Gaming 3 15IMH05 - i7(10750H) - 16GB - 256SSD + 1TB HDD - 4GB (GTX 1650) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو آیدیاپد مدل Gameing 3 15IMH05 - i7(1070H) - 16GB - 256SSD + 1TB - 16GB (GTX 1650)

کد محصول:
3330
برند:
28,999,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(12 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
55,499,000 تومان (بدون مالیات)
3 امتیاز
با توحه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها انتخاب بهترین لپ تاپ کار ساده ای نیست . اگر قصد خرید لپ تاپ با کیفیت و خوش قیمت دارید قطعا ideapad gaming 3 2022 میتواند گزینه مناسبی باشد.این لپ تاپ از سخت افزار بروز و قدرتمندی...
توضیحات

Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05 - I7(10750H) - 16GB - 256SSD + 1TB HDD - 4GB (GTX 1650) Laptop

نقد و بررسی اجمالی

لنوو موفق شده است تا بهترین محصولات را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه نماید و میان رقبا جایگاه ویژه ای را کسب نماید و رضایت خریداران و کاربران را در پی داشته است. یکی از بهترین تولیدات کمپانی لنوو لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05 می باشد که برای گیمینگ به تولید رسیده است و دارای کیفیت بالایی است. طراحی این محصول از زیبایی خاصی بهره مند بوده و برای آن از صفحه نمایش 15 اینچی که جهت اجرای بازی مناسب می باشد استفاده شده است. در تولیدات اولیه لپ تاپ های گیمینگ شاهد وزن بالای این محصولات بوده ایم اما با گذشت زمان تولیدکنندگان لپ تاپ های گیمینگ به کاهش وزن تولیدات خود پرداختند تا محصولاتشان را با استانداردها و سلیقه کاربران هماهنگ نمایند.

این محصول از ابعاد 24.9 × 249 × 359 میلی متر مکعب برخوردار است و دارای وزن تقریبا 2 کیلوگرمی می باشد که می تواند گفت اندکی از این میزان بالاتر است. ابعاد و وزن این لپ تاپ کاملا کاربر پسند می باشد. همانطور که می دانید کاربران به دنبال محصولی سبک هستند تا حمل آن آسان تر و راحت تر انجام گیرد. با ما همراه باشید تا شما را با مشخصات فنی و ظاهری این محصول آشنا نماییم و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

یکی از اصلی ترین قسمت های یک لپ تاپ سخت افزار آن محسوب می گردد که کاربران و گیمرها توجه بالایی به آن دارند. لنوو برای این لپ تاپ از پردازنده اینتل Core i7 بهره برده است که از سرعت پردازشی حداقل 2.8 گیگاهرتزی بهره مند است. از دیگر ویژگی های این پردازنده می توان به حافظه کش 12 مگابایتی اشاره نموده. رم در نظر گرفته شده برای این محصول برابر با 16 گیگابایت می باشد که شاهد بهره گیری از تکنولوژی DDR4 نیز هستیم. لنوو برای این لپ تاپ گیمینگ حافظه داخلی 1 ترابایتی در نظر گرفته است.

این محصول از یک حافظه هیبریدی نیز برخوردار است که می توانید آن را تا 256 گیگابایت ارتقاء دهید. پردازنده گرافیکی بکار برده شده برای این محصول پردازنده تولیدی اینویدیا جی فورس می باشد که از حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی بهره مند است. این پردارنده امکان اجرای بازی های سنگین و نرم افزارهای گرافیکی را برایتان فراهم می آورد.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به صفحه نمایش تمام اچ دی آن اشاره نمود که از نوع مات می باشد. لازم به ذکر است که این صفحه نمایش از تکنولوژی IPS بهره مند است. مشخصات دیگر این لپ تاپ شامل وبکم، صفحه کلید با نور پس زمینه، تاچ پد چند لمسی، بلوتوث، انواع پورت های اترنت، پورت HDMI ، انواع پورت USB و دیگر پورت ها می باشد.

لنوو برای لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05 از باتری سه سلولی با 45 وات ساعت بهره برده است و دادای سیستم عاملی نمی باشد. لپ تاپی که یک گیمر تمایل به داشتن آن دارد لپ تاپی است که از باتری قدرتمندی برخوردار بوده و بتواند چندین ساعت بدون برق کار کند.

این محصول را می توان در میان لپ تاپ های بالا رده کمپانی لنوو دسته بندی نمود که جدیدترین محصول گیمینگی است که از صفحه نمایش 15 اینچی برخوردار می باشد و در سال 2020 رونمایی و عرضه شده است. برند لنوو این لپ تاپ را به عنوان جایگزین لپ تاپ L340 Gaming تولید و به بازار عرضه نموده است که یک محصول اقتصادی سری گیمینگ به شمار می رود. لازم به ذکر است که در این لپ تاپ تغییراتی را در قیاس با محصولات نسل پیش شاهد هستیم که نشان از بهبود و تقویت این محصول است.

معرفی Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05

امروزه شاهد رقابت تنگاتنگ میان تولیدکنندگان لپ تاپ هستیم که هر یک در تلاش است که محصولات خود را با بهترین طراحی و سخت افزار تولید و وارد بازار نماید که بسیاری از این تولیدات لپ تاپ های گیمینگ می باشد که در میان لپ تاپ ها جز حرفه ای ترین لپ تاپ ها دسته بندی می گردند و توانسته اند جایگاه ویژه ای را در میان رقبا کسب نمایند. امروزه اکثر لپ تاپ های گیمینگ دارای سخت افزارهای جدید و قدرتمند می باشند و علاوه بر آن از صفحه نمایش با کیفیت و دیگر قابلیت های ویژه برخوردار هستند. کمپانی لنوو نیز در این زمینه تلاش بسیاری را داشته است و محصولات باکیفیت و حرفه ای را تولید و عرضه نموده است و موفق به کسب رضایت کاربران گردیده است. لپ تاپ های گیمینگ برند لنوو از پردازنده بسیار قدرتمندی که پردازنده نسل دهم محسوب می گردد برخوردار است و از دیگر ویژگی های آن می توان به پردازنده گرافیکی قدرتمند آن اشاره نمود که از حافظه 4 گیگابایت بهره مند است و از طریق آن امکان اجرای بازی های سنگین و نرم افزارهای گرافیکی برایتان فراهم می گردد.

طراحی ظاهری Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05

در ابتدا به بررسی ویژگی های فیزیکی Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05 می پردازیم. اگر جز افرادی هستید که تمایل به خرید لپ تاپ های گیمینگ با قیمت مناسب را دارید این لپ تاپ می تواند یک انتخاب مطلوب برایتان به شمار رود. لنوو با تولید این محصول کاربرانی که به دنبال محصول اقتصادی و کم قیمت هستند را به خود جذب نموده است. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به وزن کم و کاربری های نیمه سنگین آن اشاره نمود. در کل می تواند این لپ تاپ را جز باکیفیت ترین تولیدات لنوو در این رنج قیمت محسوب نمود که از طراحی زیبایی بهره مند بوده و می تواند جوانان را به خود جذب نماید. در ساخت این محصول از پلاستیک با کیفیت استفاده شده است که در برابر فشار و ضربات مقاومت بالایی را شاهد خواهیم بود و همین قابلیت آن سبب گردیده تا جایگاه ویژه ای در میان محصولات رقبا داشته باشد. پایین بودن قیمت موجب ترغیب گیمرهای آماتور به خرید این لپ تاپ شده است. از لحاظ ظاهری این لپ تاپ در قیاس با نسل پیش خود یعنی L340 Gaming دارای طراحی زیباتر و جدیدتری می باشد که کاملا کاربرپسندانه می باشد.

جهت تولید قاب پشتی لپ تاپ Ideapad Gaming 3 از پلاستیک باکیفیت استفاده استفاده شده است که از دوام و مقاومت بسیاری بهره مند است که با خرید آن شاهد مقاومت بالای آن در برابر خط و خش و فشار و ضربات خواهیم بود. در سمت چپ قاب در قسمت بالا لوگوی لنوو قرار داده شده است که در زیباتر و شیک تر شدن لپ تاپ تاثیر بسزایی داشته است. لنوو این محصول را با قاب مات تولید و عرضه نموده است که مانع از باقی ماندن اثرانگشت بر روی آن می گردد که مزیت بزرگی به شمار می رود. این لپ تاپ و محصول نسل پیش از لحاظ متریال بکار برده شده مشابه یکدیگر می باشند اما در این لپ تاپ شاهد شکستگی هایی در دو طرف قاب هستیم که آن را از لپ تاپ نسل پیش متمایز می نماید. قسمت زیرین Ideapad Gaming 3 نیز تولید شده است پلاستیک با کیفیت می باشد و در این قسمت نیز شاهد باقی ماندن اثرانگشت بر روی آن نخواهیم بود.

از دیگر مشخصات لپ تاپ Ideapad Gaming 3 می توان به دو اسپیکر که در قسمت زیرین و جلوی لپ تاپ تعبیه شده است اشاره نمود. لازم به ذکر است که این دو اسپیکر از تکنولوژی دالبی بهره مند است. از دیگر تفاوت های این لپ تاپ و محصولات نسل پیش می توان به عدم سر خوردن لپ تاپ هنگامی که بر روی پا قرار می گیرد اشاره نمود که ویژگی های خوبی محسوب می گردد.

در ساخت قسمت داخلی لپ تاپ Ideapad Gmaing 3 نیز از پلاستیک با کیفیت بهره گرفته شده است که کیفیت آن برای یک لپ تاپ گیمینگ میان رده می تواند کاملا مطلوب باشد. طراحی این محصول به زیبایی انجام گرفته است و بسیاری از کاربران جذب زیبایی آن می گردند. در قسمت لبه ها شاهد مورب بودن آن هستیم که این ویژگی های این لپ تاپ را به یک لپ تاپ گیمینگ بسیار جذاب تبدیل می کند. کیبورد بکار برده شده دارای طراحی مناسب و فاصله کافی میان دکمه ها می باشد و علاوه بر آن تاچ پد نیز از طراحی مطلوبی بهره مند بوده و دارای ابعاد مناسبی است به گونه ای که کار با لپ تاپ را برایتان راحت تر می نماید. نبود حاشیه اضافی در دو طرف صفحه کلید سبب کوچکتر شدن بدنه لپ تاپ گردیده است. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به پایین بودن کیبورد نسبت به بدنه لپ تاپ اشاره نمود که کار با با دکمه ها را راحت تر می نماید.

در صفحه کلید این لپ تاپ می توان رنگ آب و نور پس زمینه را مشاهده نمود که این ویژگی را در لپ تاپ های قبلی این شرکت نیز شاهد نبوده ایم. این نور پس زمینه و رنگ آب سبب زیباتر شدن صفحه کلید و لپ تاپ شده است. لنوو برای این محصول از کیبورد جزیره ای بهره برده است که در میان دکمه های تعبیه شدخ فاصله کافی وجود دارد که این فاصله کار تایپ را برایتان راحت تر می نماید و نیازی نیست نگران اشتباه و خطا در کار خود حین تایپ باشید. ابعاد و اندازه دکمه های استفاده شده کاملا مطلوب بوده و تولید شده از جنس مناسب و با کیفیت می باشد. وجود نور پس زمینه در انجام تایپ در محیط تاریک کمک شایانی خواهد نمود. از دیگر ویژگی های این صفحه کلید می توان به وجود فضای مناسب جهت قرارگیری دست اشاره نمود که از آسیب رسیدن به مچ دست و فشار آمدن به آن جلوگیری می نماید. کمپانی لنوو دکمه های این محصول را بصورت هلالی طراحی نموده است که برای یک لپ تاپ گیمینگ بسیار مناسب می باشد و بازی را برایتان راحت تر و لذت بخش تر می نماید. لازم به ذکر است که تاچ پد موجود از فناوری چند لمسی برخوردار است و دقت لمس بالا از دیگر ویژگی های آن محسوب می گردد. هنگام کار با تاچ پد به هیچ عنوان احساس لیز خوردن و سر خوردن انگشت خود را نخواهید داشت زیرا جهت ساخت آن از جنس مطلوب بهره گرفته شده است. ساخت تاچ پد در ابعاد مناسب انجام گرفته است. با وجود مزایای ذکر شده باقی ماندن جای انگشت بر روی تاچ پد تنها عیب این تاچ پد به شمار می رود.

کمپانی لنوو برای لپ تاپ Ideapad Gaming 3 از اسپیکرهای تولیدی دالبی بهره برده است که قطعا انتخاب بی نظیری برای یک لپ تاپ میان رده به حساب می آید. این لپ تاپ از دو اسپیکر برخوردار است که محل قرار گیری این دو اسپیکر در زیر لپ تاپ می باشد. با وجود این دو اسپیکر صدا با کیفیت مطلوب شنیده خواهد شد. در این اسپیکرها از فناوری استریو و دالبی استفاده شده است و علاوه بر آن از نویزگیر نیز بهره مند است که با حذف صداهای مزاحم کیفیت صدا را بالاتر می برد. در کل می توان گفت که این لپ تاپ می تواند جهت انجام کارهای عمومی، مالتی مدیا و خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

پورت ها و اتصالات Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05

اگر بخواهیم مشخصات و ویژگی های دیگر لپ تاپ Ideapad Gaming 3 را برایتان ذکر کنیم شامل پورت ها می باشد که این محصول از پورت هایی نظیر پورت HDMI در سمت چپ لپ تاپ، پورت USB Type C 3.1 ، ورودی 3.5 میلی متری صدا، پورت LAN و پورت USB 3.0 بهره مند است. جهت شارژ لپ تاپ نیز پورت USB 3.0 در سمت راست در نظر گرفته شده است. قرارگیری پورت ها با فاصله کوتاه از یکدیگر انجام گرفته شده است. لنوو این لپ تاپ را بدون درایو نوری و پورت VGA تولید و عرضه نموده است تا به کاهش وزن و باریک تر شدن لپ تاپ بینجامد.

صفحه نمایش Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05

صفحه نمایش بکار برده شده در لپ تاپ گیمینگ Ideapad Gaming 3 یک صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد که از نوع Full HD IPS می باشد. برای این صفحه نمایش روکش مات در نظر گرفته شده است که از انعکاس نور جلوگیری می نماید. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به رزولوشن 1920×1080 و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی اشاره نمود. وجود این صفحه نمایش سبب می گردد که محتوای پخش شده را با کیفیت مطلوبی مشاهده نمایید. در این محصول زاویه دید 178 درجه می باشد و شاهد دقت رنگ بالایی نیز هستیم. این لپ تاپ می تواند گزینه ی مناسبی جهت انجام امورگرافیکی و طراحی محسوب گردد. تفاوتی این لپ تاپ در قیاس با محصول نسل پیش خود در زمینه صفحه نمایش دارد روشنایی بیشتر آن می باشد و علاوه بر آن تغییرات بسیاری را نیز شاهد هستیم. در کل می توان گفت این محصول از لحاظ ظاهری می تواند رتبه ی ویژه ای را به خود اختصاص دهد و کاربران را به خرید ترغیب نماید.

مشخصات فنی

در این قسمت به ذکر مشخصات فنی این لپ تاپ خواهیم پرداخت. در این محصول شاهد بکارگیری پردازنده حرفه ای هستیم که بسیار قدرتمند عمل می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه سرعت بالای SSD و کارت گرافیک قدرتمند اشاره نمود که وجود این پردازنده ها در انجام امور گرافیکی، برنامه نویسی، تحلیلی و ... کمک شایانی خواهد نمود.

پردازنده Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05

لنوو برای لپ تاپ Ideapad Gaming 3 از پردازنده قدرتمندی استفاده نموده است که توسط کمپانی اینتل به تولید رسیده است. این پردازنده Intel Core i7 10750H نام دارد که برای آن 6 هسته حقیقی و 6 هسته مجازی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که این پردازنده از فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتزی بهره مند است و می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما در زمینه های گرافیکی و ... باشد. پردازنده بکار برده شده جز تولیدات نسل دهم اینتل محسوب می گردد که از حافظه کش 12مگابایتی و اورکلاک 5.0 گیگاهرتزی برخوردار است. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان بنچمارک 12724 را ذکر نمود. لازم به ذکر است که این پردازنده در قیاس با نسل پیش خود یعنی 9750H از قدرت بیشتری برخوردار بوده که این میزان ده درصد بیشتر است. شایان ذکر است که بالاتر رفتن این قدرت به دلیل بیشتر شدن اورکلاک پردازنده می باشد.

رم Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05

در لپ تاپ Ideapad Gaming 3 شاهد وجود حافظه رم 16GB DDR4 2933MHz هستیم که این حافظه شامل دو اسلات رم بر روی مادربورد می باشد که شما می توانید برای هر یک از رم 8 گیگابایتی بهره گیرید و در کل حافظه رم 16 گیگابایت خواهد بود. حافظه رم در نظر گرفته شده جهت انجام امور گرافیکی و پردازشی سنگین، محاسباتی، تحلیلی و ... کاملا مطلوب می باشد.

حافظه و فضای ذخیره سازی Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05

از دیگر مشخصات این محصول می توان به برخورداری از حافظه داخلی SSD از نوع NVMe که از ظرفیت 512گیگابایت بهره مند است اشاره نمود و علاوه بر آن دارای حافظه عادی HHD که از ظرفیت 1ترابایتی و سرعت 5400RPM برخوردار است می باشد. لازم به ذکر است که در صورت نیاز امکان ارتقاء این دو بخش از حافظه وجود دارد.

کارت گرافیک Lenovo Ideapad Gaming 3 15IMH05

این لپ تاپ از کارت گرافیک دو قسمتی برخوردار است که قسمت اول جهت انجام کارهای معمولی و غیرگرافیکی بکار برده می شود که پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics نام دارد. این پردازنده گرافیکی از حافظه 8 گیگابایتی بهره مند است. اگر قصد انجام کارهای گرافیکی سنگین و اجرای بازی های سنگین را دارید باید از کارت گرافیک مجزا (Dedicate) بهره گیرید. قسمت دوم کارت گرافیک تولید شده توسط شرکت NVIDIA Geforce می باشد که جز محصولات نسل یازدهم این برند دسته بندی می گردد که از معماری تیورینگ برخوردار است. از دیگر ویژگی های این کارت گرافیک حافظه 4 گیگابایتی از نوع GTX1650 GDDR6 و 128bit است. بنچمارک این پردازنده برابر با 6969 می باشد که عدد بسیار مطلوبی به شمار می رود. اگر تمایل به انجام کارهای گرافیکی سه بعدی و بازی های سنگین را دارید این کارت گرافیک کمک شایانی می نماید. اگر به قیاس این پردازنده و پردازنده گرافیکی GTX1050TI بپردازیم قدرت گرافیکی این کارت گرافیک 15 درصد بیشتر می باشد و می توان آن را جایگزین نسل پیش دانست.

باطری لپ تاپ Ideapad Gaming 3

کمپانی لنوو برای این محصول از باطری لیتیومی 3 سلولی با ظرفیت 45WHr بهره برده است که می تواند شارژ را به مدت 2 الی 4 ساعت نگهداری نماید. تنها تغییری که این باطری در مقایسه با نسل پیش خود داشته است بهره مندی از شارژ سریع می باشد که جهت شارژ 80 درصد تنها به یک ساعت نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است که قرار گیری این باطری بصورت داخلی انجام گرفته شده است و در صورت نیاز به تعویض باید قاب زیر لپ تاپ گشوده شود تا عمل تعویض باطری انجام گردد. شایان ذکر است که برای این لپ تاپ قابلیت مدار قطع کن باطری در نظر گرفته شده است و وجود این قابلیت باعث می شود پس از شارژ کامل، باطری از مدار خارج می گردد و آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این باطری از ظرفیتی کمتر از Y540 دارا است.

سیستم خنک کننده لپ تاپ Ideapad Gaming 3

جهت خنک شدن این لپ تاپ دو فن مجزا در نظر گرفته شده است که در بالای مادربورد تعبیه گ?

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Lenovo

مشخصات

ابعاد
24.9 × 249.6 ×359 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
M.2 2242 PCIe 3.0x4 NVMe
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1650
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920×1080
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
نرخ به روز رسانی 120 هرتز
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
720p
مشخصات اسپیکر
2 x 2W Harman Kardon® speaker system
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
ندارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
ندارد
طبقه‌بندی
مخصوص بازی, کاربری صنعتی و بیزنس, کاربری عمومی, کاربری مالتی مدیا
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
سیستم عامل
DOS
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یون
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
24.9 × 249.6 ×359 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FHD 1920×1080
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
نرخ به روز رسانی 120 هرتز

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5.0 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
M.2 2242 PCIe 3.0x4 NVMe

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1650
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
720p
مشخصات اسپیکر
2 x 2W Harman Kardon® speaker system
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه

باتری و شارژر

شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یون

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
مخصوص بازی, کاربری صنعتی و بیزنس, کاربری عمومی, کاربری مالتی مدیا
سیستم عامل
DOS
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد