مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

HP Pavilion Gaming 15-dk1036 I7 (10750H) - 16GB - 1TB - 256GB SSD - 4GB(GTX 1650TI) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی HP Pavilion Gaming 15-dk1036 I7 (10750H) - 16GB - 1TB - 256GB SSD - 4GB(GTX 1650TI)

کد محصول:
3222
برند:
28,299,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(77 رای)
محصولات مرتبط
19,199,000 تومان (بدون مالیات)
0 امتیاز
این محصول به صورت دست دوم موجود است. دستگاه تمیز و در حد نو و می باشد ، در صورت نیاز قبل از ثبت سفارش برای دریافت تصاویر اصلی محصول با فروشگاه در تماس باشید و یا در تلگرام به شماره 09306758905 (پشتیبانی تکنوکده) پیام...
62,799,000 تومان (بدون مالیات)
45 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
توضیحات

HP Pavilion Gaming 15-Dk1036 I7 (10750H) - 16GB - 1TB - 256GB SSD - 4GB(GTX 1650TI) Laptop

نقد و بررسی اجمالی HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

لپ تاپ گیمینگی که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت ، لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-Dk1036 است که بسیار ظریف و باکیفیت به تولید رسیده است و از قدرت بالایی بهره مند می باشد که می تواند نیاز کاربران را در زمینه های گوناگون برآورده نماید. برند اچ پی برای این محصول خود از پردازنده گرافیکی و مرکزی قدرتمندی استفاده نموده است که از طریق آن اجرای بازی ها به خوبی انجام می گردد. علاوه بر این موارد این لپ تاپ دارای سیستم خنک کننده ی بسیار باکیفیتی بوده که عملکرد مطلوبی را از آن شاهد هستیم که به نحو احسن می تواند به کنترل گرما و حرارت سیستم بپردازد. نمایشگر بکار برده شده نیز جز نمایشگر های باریک و باکیفیت محسوب می گردد که با وجود صدای تنظیم شده سفارشی هیجان بازی برایتان بیشتر خواهد بود.این لپ تاپ هم در زمینه بازی و هم امور گرافیکی و کاری می تواند بسیار مناسب باشد. پردازنده ی استفاده شده برای این لپ تاپ پردازنده تولیدی اینتل با نام Core i7 که از تولیدات نسل 10 این کمپانی است به شمار می رود. این پردازنده جز قدرتمندترین پردازنده ها محسوب می گردد که عملکرد بی نظیری را از آن شاهد هستیم. وجود این پردازنده در این لپ تاپ امکان انجام امور مختلف نظیر اجرای بازی، استریم زدن و ... را برایتان فراهم می نماید. از اصلی ترین ویژگی های نمایشگر این محصول می توان به کیفیت بالای تصاویر، زاویه دید 178 درجه ای، وضوح 1080×1920 پیکسلی اشاره نمود که این ویژگی ها می تواند محتوای بسیار باکیفیت را توسط این نمایشگر برایتان پخش کند. از دیگر مشخصات لپ تاپ گیمینگ Pavilion 15 می توان به بهره مندی از پردازنده گرافیکی قدرتمند انویدیا اشاره نمود که از عملکرد بسیار خوب و سریع برخوردار است و از طریق آن امکان انجام امور گرافیکی سنگین برای کاربر فراهم می گردد. حافظه ی این پردازنده گرافیک از نوع DDR4 بوده است که از سرعت بالایی بهره مند می باشد و اجرای بازی برای گیمرها از طریق آن راحت تر خواهد بود. درایو در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ درایو SSD می باشد که دارای سرعت بالایی است. اچ پی برای این محصول از سیستم مدیریت گرمای قدرتمندی استفاده نموده است که به خوبی به کنترل حرارت و گرمای سیستم می پردازد. لازم به ذکر است که در این لپ تاپ شاهد فشرده شدن صفحه نمایش بزرگتر در یک قاب در اندازه کوچکتر هستیم که موجب جذابتر شدن آن گردیده است. گفتنی است که طراحی این محصول بسیار زیبا و ظریف انجام گرفته است و از رنگ بسیار خوبی بهره مند است و جز محصولات کاربرپسند به شمار می رود و ظاهر آن می تواند افراد را به خود جذب نماید. در ادامه با نقد و بررسی لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-Dk1036 با ما همراه باشید.

معرفی HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

اگر بخواهیم بهترین تولیدات برند اچ پی در زمینه گیمینگ را به کاربران معرفی نماییم شامل محصولات سری Omen و Pavilion می باشد که در ساخت آن از سخت افزارهای قدرتمندی بهره گرفته شده است و می تواند رضایت کاربران را به دست آورد. اگر جز کاربران حرفه ای هستید و یا قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند را دارید این محصول می تواند یک گزینه ی بی نظیر برایتان به شمار رود. لپ تاپ گیمینگ Pavilion Gaming DK 1036 از جدیدترین تولیدات اچ پی محسوب می گردد که از صفحه نمایش 15 اینچی بهره مند است. اگر بخواهیم بصورت دقیق اندازه این صفحه نمایش را برایتان ذکر کنیم این صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد و در ساخت آن از پنل IPS بهره گرفته شده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به کیفیت فول اچ دی آن اشاره نمود که قادر به نمایش محتوا با کیفیت بالا می باشد. لازم به ذکر است که کمپانی اچ پی برای این لپ تاپ از نور پس زمینه سبز رنگ استفاده نموده است.

طراحی ظاهری HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-Dk1036 تولیدی اچ پی را می توان از محبوب ترین محصولات این کمپانی به شمار آوریم که بسیار کاربرپسند به تولید رسیده است و دارای طراحی زیبا و جذابی می باشد بصورتی که گیمرها و دیگر کاربران حرفه ای از لحاظ طراحی ظاهری رضایت کامل را از این لپ تاپ دارند. تولید این محصول با ضخامت تقریبا 23 میلی متری و وزن 2.23 کیلوگرمی انجام گرفته است که اعداد مطلوبی محسوب می گردد و کاربران در جابه جایی و حمل آن راحت تر خواهند بود. از دیگر مشخصات این محصول می توان به صفحه کلید جزیره ای آن اشاره نمود که برای آن نور پس زمینه به رنگ سبز در نظر گرفته شده است که با تم این سیستم تناسب بالایی دارد. وجود نور پس زمینه سبز سبب گردیده تا جز جدیدترین محصولات به شمار رود. در قسمت داخلی شاهد وجود تاچ پد یک تکه ای هستیم که از ابعاد بزرگ برخوردار است. این تاچ پد از حساسیت و دقت بسیاری بهره مند می باشد. اگر بخواهیم دیگر ویژگی ها و امکانات این لپ تاپ گیمینگ را برایتان ذکر کنیم شامل انواع پورت ها جهت برآورده نمودن انتظارات کاربران، بهره گیری از پلاستیک باکیفیت فشرده شده برای تولید بدنه می باشد. لازم به ذکر است که برند اچ پی از آلیاژی از آلومینیوم جهت ساخت بدنه این محصول استفاده نموده است و این آلیاژ آلومینیوم بر روی پلاستیک فشرده شده قرار گرفته است. بهره گیری از لایه آلومینیومی سبب گشته تا لپ تاپ زیباتر و جذاب تر دیده شود و علاوه بر آن مانع خط و خش به بدنه لپ تاپ می گردد. از دیگر مزیت های وجود این لایه ی فلزی در طراحی این سیستم جلوگیری از باقی ماندن اثر انگشت بر روی بدنه می باشد و کاربران حتی می تواند به راحتی و بسیار سریع بدنه لپ تاپ را تمیز نماید.

پورت ها HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

در لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-Dk1036 شاهد وجود انواع پورت ها هستیم که می تواند در انجام امور به کاربران کمک فراوانی نماید. پورت هایی نظیر USB 3.1 ، جک ورودی صدا، درگاه شارژ را می توانید در سمت راست این لپ تاپ گیمینگ مشاهده نمایید و علاوه بر آن در سمت چپ نیز پورت هایی نظیر پورت HDMI ، پورت USB 3.1 ، پورت شبکه LAN ، USB Type-C، پورت میکرو اس دی را نیز مشاهده می نماییم. اگر قصد افزایش ظرفیت سیستم را دارید می توانید یک هارد دیسک سنتی را در هر دو درایو SSD ییستم قرار دهید تا از سرعت بالای آن نیز بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این لپ تاپ از تنظیمات ذخیره سازی دوگانه برخوردار است که سرعت داده پردازی سیگنالینگ SuperSpeed USB Type-C 5Gbps لپ تاپ بالا می باشد. پشتیبانی از سرعت پنج برابر از SuperSpeed USB Type-C و علاوه بر آن نرخ گیری های سیگنالینگ برای کاربران فراهم گردیده است که از نگرانی های شما در مورد اتصال لوازم جانبی کاسته خواهد شد.

صفحه نمایش HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

در ساخت لپ تاپ گیمینگ HP DK1036 از صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره گرفته شده است که دارای پنل IPS بوده و کیفیت آن فول اچ دی می باشد. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به رزولوشن 1920×1080 پیکسلی آن اشاره نمود. اچ پی این لپ تاپ را با نرخ تازه سازی 144 هرتزی تولید و عرضه نموده است که شاهد پخش محتوای روان و باکیفیت خواهیم بود. وجود این نمایشگر در انجام امور گرافیکی و طراحی کمک شایانی به کاربر خواهد نمود. گفتنی است که این نمایشگر مات بوده و مانع از انعکاس نور می گردد که کاربر می توان در محیط های باز به راحتی به کار با لپ تاپ بپردازد. این صفحه نمایش توانسته با کیفیت بالا و مزایای بسیار خود جایگاه ویژه ای را میان رقبا کسب نماید. اچ پی جهت اتصال صفحع نمایش به بدنه از یک لولا بهره گرفته است. شایان ذکر است که این صفحه نمایش از قسمت پایین قاب دارای فاصله ی بسیاری می باشد که مورد پسند بسیاری کاربران این لپ تاپ نمی باشد.این محصول می تواند اجرای بازی را بسیار روان برایتان انجام دهد و هیجان بسیاری را برای کاربر به ارمغان آورد. طراحی ظاهری این صفحه نمایش دارای لبه حاشیه شکل می باشد. همانطور که ذکر شد به دلیل مات بودن صفحه نمایش شاهد انعکاس نور در محیط های پرنور نخواهیم بود که به خوبی به کنترل نور خورشید می پردازد.

پردازنده HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

پردازنده ای که برای لپ تاپ گیمینگ HP DK1036 بکار برده شده است از تولیدات کمپانی اینتل محسوب می گردد که Intel Core i7 10750H نام دارد. این محصول از 6 هسته حقیقی و 6 هسته مجازی بهره مند می باشد و فرکانس پایه آن برابر با 2.6 گیگاهرتز است. با وجود این پردازنده کاربران قادر به انجام امور سنگین گرافیکی و پردازشی هستند. این پردازنده را می توان جز محصولات نسل دهم اینتل Comet Lake محسوب نمود که از حافظه 12مگابایتی برخوردار است. لازم به ذکر است که اورکلاک این پردازنده 5.0گیگاهرتز می باشد که برای یک لپ تاپ گیمینگ کاملا مطلوب به شمار می رود. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به بنچمارک 12724 آن اشاره نمود که عدد مناسبی محسوب می گردد. گفتنی است که این اینتل این محصول را تقریبا 10 درصد قدرتمندتر نسبت به پردازنده 9750H به تولید رسانده است. دلیل قدرت بالای این محصول بیشتر شدن اورکلاک آن می باشد.

حافظه رم HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15-Dk1036 گیمینگ می توان حافظه رم 16 گیگابایتی آن را ذکر نمود. این حافظه رم از نوع DDR4 2933 MHz می باشد. گفتنی است که اچ پی در مادربورد این محصول دو اسلات رم در نظر گرفته است که هر یک از ظرفیت 16 گیکابایتی بهره مند می باشد که در حال حاضر برای آنها دو رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. با وجود این میزان حافظه کاربر به خوبی می توان به انجام امور پردازشی، گرافیکی، محاسباتی و تحلیلی تقریبا سنگین بپردازد. اچ پی امکان ارتقاء این حافظه را برای کاربران فراهم نموده است.

حافظه داخلی HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

حافظه لپ تاپ گیمینگ HP DK1036 از دو بخش برخوردار است که یکی از حافظه ها از نوع HHD می باشد. این حافظه از ظرفیت 1TB 54000RPM بهره مند بوده و حافظه دیگر حافظه SSD از نوع M.2 است که از ظرفیت 256 گیگابایت برخوردار است. لازم به ذکر است که کاربر می تواند این حافظه را ارتقاء دهد.

کارت گرافیک HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

کمپانی اچ پی برای این لپ تاپ گیمینگ از پردازنده گرافیکی تولیدی اینتل و انویدیا استفاده نموده است که دو کارت گرافیک برای این محصول در نظر گرفته شده است که نخستین کارت گرافیک، کارت گرافیک مجتمع با پردازنده On Board می باشد که از طریق آن امکان انجام امور معمولی و روزانه برایتان فراهم می گردد. حافظه 8 گیگابایتی این پردازنده به کاربر امکان انجام امور گرافیکی در حد متوسط را می دهد. نخستین کارت گرافیک Intel UHD 630 نام دارد. اگر قصد انجام امور گرافیکی سنگین را دارید کارت گرافیک دوم Dedicate وارد مدار می گردد و به امکان انجام این امور گرافیکی را برایتان فراهم می نماید. دومین کارت گرافیک از تولیدات کمپانی NVIDIA Geforce به شمار می رود که جز محصولات نسل یازدهم محسوب می گردد. لازم به ذکر است که این کارت گرافیک با معماری تیورینگ می باشد. حافظه این کارت گرافیک دارای ظرفیت 6 گیگابایتی می باشد که از نوع GTX1650Ti و 192Bit می باشد. از دیگر مشخصات این این پردازنده گرافیکی می توان به بنچمارک 10036 آن اشاره نمود. کاربران با وجود این کارت گرافیک می توانند به انجام کارهای گرافیکی سه بعدی و اجرای بازی های سنگین بپردازند. اگر به قیاس این کارت گرافیک و GTX1050Ti بپردازیم قدرت آن تقریبا 40 درصد افزایش یافته است. این پردازنده گرافیکی را می توان به عنوان جایگزین GTX1080 MAX-Q Desigh معرفی نمود.

صفحه کلید و تاچ پد HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

در این قسمت از مقاله صفحه کلید و تاچ پد این محصول را بررسی خواهیم نمود. تاچ پد در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ از ابعاد بزرگی برخوردار است که دارای کلیدهای پیوسته به عنوان کلید سمت راست و چپ می باشد. این قسمت لپ تاپ به صورتی طراحی شده است که حین تایپ فضایی برای قرارگیری دست ها وجود ندارد. لازم به ذکر است که این لپ تاپی که به بررسی آن پرداخته ایم از دقت چندان بالایی در قسمت تاچ پد برخوردار نمی باشد و حساسیت آن بالا نیست. از مشخصات صفحه کلید می توان به عمق کم و نرم بودن آن بودن اشاره نمود که این نوع صفحه کلید برای افرادی که زمان زیادی را صرف تایپ می نمایند چندان عادی نخواهد بود. با نگاهی به صفحه کلید متوجه عجیب بودن قرارگیری دکمه های جهت یابی خواهیم شد که این نوع قرارگیری حاکی از آن است که اچ پی تلاش بسیاری برای قرارگیری این دکمه ها در یک راستا انجام داده است که این نوع طراحی چندان مورد پسند کاربران واقع نشده است. برند اچ پی در طراحی این کیبورد توجهی به کلیدهای Scroll Lock و Break/Pause نداشته است اما بسیاری از کاربران حین کار به آنها احتیاج خواهند داشت. از نقاط مثبت این صفحه کلید می توان فاصله مطلوب کلیدها و ارتفاع مناسب آنها را ذکر نمود که کار تایپ برای کاربران راحت تر می گردد.

وبکم HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

وبکم مورد استفاده شده در این لپ تاپ از کیفیت بالایی بهره مند نبوده و وضوح آن 2 مگاپیکسل می باشد که تصاویر از طریق آن با کیفیت HD یا همان 720p پخش می گردد.

صدا و خنک کنندگی HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

کیفیت صدای این محصول بالا بوده و نیاز کاربران را برآورده می نماید. در این لپ تاپ از کارت صدای Realtek ALC285 @ AMD K17.6 – Audio Processor بهره گرفته شده است. کارت صدایی که اچ پی برای این لپ تاپ در نظر گرفته است بسیار مناسب برای سیستم های گیمینگ می باشد که از طریق آن صداهای 3D و Left-Right به خوبی پردازش می گردد. برند اچ پی برای این محصول از یک سیستم خنک کننده بسیار قوی بهره برده است که عملکرد بسیار خوبی را از آن شاهد خواهیم بود. این سیستن خنک کننده از دو فن مجزا برخوردار است. زمانی که سیستم بر روی حالت عادی یا Idle قرار داشته باشد هیچگونه صدایی به وجود نخواهد آمد اما هنگامی که کاربر به اجرای بازی های سنگین و یا انجام امور پردازشی سنگین می پردازد صدایی که به وجود می آید بلندی آن از 41 تا 47 دسی بل می باشد. تولید این صدا به مرور زمان و در مدت زمان طولانی به گوش آسیب خواهد رساند اما وجود این سیستم خنک کننده سبب گشته تا حد بسیاری مانع تولید صداهای آزاردهنده گردد. شایان ذکر است که در توسعه بلندگوهای این محصول از فناوری بیتس بهره گرفته شده است. در این لپ تاپ دو بلندگو قرار داده شده است که در بالای صفحه کلید وجود دارد. انحنای شاسی در بالای صفحه کلید موجب می گردد قسمتی از اسپیکرها به سمت کاربر قرار گیرد که سبب می گردد کاربر بهتر بتواند صداها را بشنود. لازم به ذکر است که این بلندگوها با اینکه از صدای بلندی برخوردار می باشند اما در آن واحد صدای اندک ریزی را به گوش کاربر می رساند. زمانی که صدای اسپیکر را زیاد می کنید متوجه خواهید شد صداها چندان واضح شنیده نمی شوند.

نرم افزار HP Pavilion Gaming 15-Dk1036

لپ تاپ گیمینگ HP DK1036 که در ایران به فروش می رسد از سیستم عامل لینوکس برخوردار می باشد ولی از رابط کاربری بهره مند نمی باشد. کاربرانی که تمایل دارند از نرم افزارهای مایکروسافت استفاده نمایند تنها کافیست توسط DVD ویندوز به نصب سیستم عامل ویندوز بپردازند. لازم به ذکر است که حین خرید به خریداران دیسک حاوی درایوهای دستگاه نیز داده خواهد شد که کاربران با مشکل روبه رو نشوند. این ویندوز از یک سال گارانتی برخوردار می باشد. کمپانی اچ پی جهت رفع برخی نیازهای کاربران این لپ تاپ را با برنامه هایی که در Home این سیستم بصورت پیش فرض نصب شده است ارائه نموده است که برخی از این برنامه ها شامل Bang & Olufsen Audio Control می باشد. با وجود این برنامه امکان تنظیم موسیقی، فیلم و حالت های صوتی وجود دارد و حتی قادر خواهید بود باس و اکولایزر را نیز تغییر بدهید. با وجود این برنامه کاربران می توانند به کاهش نویز میکروفون بپردازند و از این طریق از صدایی که بهینه شده است بهره گیرند. شما قادر هستید از طریق HP CoolSense به کنترل فن این سیستم بپردازید که این کنترل بصورت کاملا دقیق انجام می گردد. از دیگر برنامه ها می توان HP JumpStarts و Privacy Settings را ذکر نمود که این برنامه ها به ترتیب وظیفه ی خوش آمدگویی به آموزش و دیگری ارائه منویی درباره جمع کردن اطلاعات و به اشتراک گذاشتن ایمیل را برعهده دارد.

باتری

باتری بکار برده شده برای این دستگاه از قدرت مطلوبی بهره مند می باشد و از جنس لیتیوم-یون تولید شده است. این باتری از قدرتی برابر با 52 وات ساعت برخوردار است و جز باتری های سه سلولی به شمار می رود. از دیگر مشخصات این باتری می توان ولتاژ خروجی 11.55 ولتی آن و جریان 4.3 آمپری که بالاترین جریان تزریقی به سیستم می باشد را ذکر نمود. وجود این باتری کمک می کند تا سیستم به مدت 6 تا 7 ساعت در حالت استند بای بصورت روشن به حفظ شارژ بپردازد.

جمع بندی

افرادی که تمایل به خرید یک لپ تاپ گیمینگ جهت اجرای بازی و یا انجام امور دانشجویی می باشند می توانند به خرید این محصول بپردازند و هدف کمپانی اچ پی نیز از تولید این لپ تاپ همین بوده است تا انتظارات این دسته از افراد را برآورده نماید. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول مطلوب بوده که دارای مشخصات و امکانات مطلوبی نیز می باشد که شامل پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند، حافظه رم با ظرفیت بالا، وجود دیسک سخت با ظرفیت 1 ترابایت و حافظه اس اس دی با ظرفیت 256 گیگابایت می باشد. این لپ تاپ از طراحی جذاب و زیبایی بهره مند است و بدنه آن از مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر خط و خش می تواند به خوبی مقاوم باشد. از دیگر امکانات این محصول می توان بلندگوهای باکیفیت آن را ذکر نمود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-dell

مشخصات

ابعاد
360X256X23.4 میلی متر
وزن
2.23 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1650TI GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
IPS LCD, micro-edge, anti-glare, 250 nits, 45% NTSC
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
720p HD
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات کیبورد
نور پس زمینه سبز
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Wi-Fi 6 AX201 (2x2)
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
person date_range 1400-03-09

سلام من این محصول رو میخوام اما چون شما e نماد ندارید نمیتونم اعتماد کنم چیکار کنم

پاسخ فروشگاه:

سلام فروشگاه تکنوکده از سال 95 داری اینماد و از سال 96 دارای جواز کسب و عضو رسمی اتحادیه کسب و کارهای مجازی است در فوتر سایت نمادها رو می توانید چک کنید.

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
360X256X23.4 میلی متر
وزن
2.23 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
IPS LCD, micro-edge, anti-glare, 250 nits, 45% NTSC

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1650TI GDDR6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Wi-Fi 6 AX201 (2x2)
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
720p HD
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات کیبورد
نور پس زمینه سبز
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد