مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

HP Omen 15-Dh1070wm i7 (10750H) - 8GB - 1TB - 256GB SSD - 6GB(GTX 1660TI) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی HP Omen 15-Dh1070wm i7 (10750H) - 8GB - 1TB - 256GB SSD - 6GB(GTX 1660TI) Laptop

کد محصول:
3207
برند:
31,999,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(119 رای)
معرفی

این محصول حاوی یک پکیج دارای هدست گیمینگ OMEN 800 + ماوس گیمینگ OMEN 400

ادامه مطلبShow less
محصولات مرتبط
59,499,000 تومان (بدون مالیات)
43 امتیاز
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت HP Victus 15 نسل 13 اینتل یکی از دستگاه های خوش قیمت با ارزش خرید بالا است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده بروز در بازار کنونی از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد.لپ تاپ hp victus 15 2023 با...
توضیحات

HP Omen 15-Dh1070wm I7 (10750H) - 8GB - 1TB - 256GB SSD - 6GB(GTX 1660TI) Laptop

نقد و بررسی اجمالی

یکی از بهترین تولیدات کمپانی اچ پی لپ تاپ های سری Omen می باشد که جز لپ تاپ های حرفه ای و قدرتمند گیمینگ دسته بندی می گردد. این لپ تاپ ها می توانند قابلیت ها و امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار دهند و شما با خرید آنها بازی های دلخواه خود را به اجرا در آورید. از تولیدات جدید این برند از سری Omen لپ تاپ DH 1070 می باشد. این محصول از صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره مند می باشد که برای آن پنل IPS در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های آن می توان به کیفیت فول اچ دی و فرکانس 60 هرتزی آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که این لپ تاپ دارای روکش مات می باشد که مانع از انعکاس نور در محیط های باز و پرنور می گردد. وجود این صفحه نمایش می تواند این لپ تاپ را جز بهترین لپ تاپ های گیمینگ قرار دارد و شما با خرید آن می توانید به مدت چند ساعت بدون آنکه چشمان شما خسته شود به بازی بپردازید. لپ تاپ تولیدی اچ پی از ضخامت تقریبا 20 میلی متری و وزن 2.3 کیلوگرمی برخوردار است که عدد مطلوبی به شمار می رود و می توانید حمل آن را به راحتی انجام دهید. شایان ذکر است که برای این محصول صفحه کلید جزیره ای در نظر گرفته شده است که دارای نور پس زمینه نیز می باشد و شما می توانید آن را در 4 ناحیه تنظیم نمایید.

ابعاد تاچ پد در نظر گرفته شده بزرگ و یک تکه می باشد که از دقت و حساسیت بسیاری بهره مند است. گفتنی است که این لپ تاپ از انواع پورت ها برخوردار است که می توانید جهت اتصال دستگاه های گوناگون از آن استفاده کنید که پورت USB Type-C نیز یکی از این پورت ها می باشد. پردازنده ای که برای این لپ تاپ بکار برده شده پردازنده Intel Core i7 10750H بوده و پردازنده گرافیکی نیز پردازنده تولیدی انویدیا با نام GeForce GTX 1660ti می باشد که از حافظه 6 گیگابایتی از نوع GDDR6 بهره مند می باشد. حافظه رم این لپ تاپ دارای ظرفیت 8 گیگابایتی از نوع DDR4 برخوردار است. جهت حافظه داخلی از هارددیسک با ظرفیت 1 ترابایتی استفاده شده است و علاوه بر آن از گنجایش 256 گیگابایتی M.2 از نوع SSD نیز بهره مند است که جهت ذخیره اطلاعات کمک شایانی به شما خواهد نمود. اچ پی برای این محصول خود هدست بازی ارائه داده است که هدست OMEN 800 Headset می باشد و کاربران می توانند جهت اجرای بازی از آن استفاده نمایند تا هیجان بازی برایشان افزایش یابد. هنگام بازی می توانید از ماوس مدل HP OMEN 400 Mouse استفاده کنید که حساسیت آن تا 5000DPI می رسد. این امکانات و قابلیت ها به خوبی می توان نیاز گیمرها را برآورده نماید.

از دیگر مشخصات لپ تاپ تولیدی اچ پی می توان به باتری چهار سلولی که دارای ظرفیت 65 وات ساعت می باشد اشاره نمود. هنگامی که به وب گردی می پردازید و به وای فای متصل هستید نگهداری شارژ باتری به مدت 3 ساعت انجام خواهد گرفت. اگر جز افرادی هستید که به دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب جهت انجام امور گرافیکی سنگین و بازی می باشد این لپ تاپ می تواند انتظارات شما را تامین نماید. لپ تاپ OMEN 15-DH1070WM یکی از بهترین و قدرتمندترین تولیدات اچ پی در سری OMEN می باشد پس انتخاب بی نظیری برای گیمرها خواهد بود.

امروزه گیمرهای بسیاری در دنیا وجود دارد که تعداد آن بسیار بالا می باشد به همین دلیل و با وجود طرفداران زیادی که این صنعت دارد نمی توان صنعت بازی را یک صنعت پیش پا افتاده به شمار آورد. صنعت بازی جز گران ترین صنعت ها محسوب می گردد و جهت ورود به این صنعت نیاز به خرید یک کامپیوتر گیمینگ دارید که قطعا باید هزینه ی زیادی را صرف آن نمایید. با هزینه ی های بسیار بالای تجهیزات بازی خرید آن کار دشواری خواهد بود. تولیدکنندگان در این زمینه لپ تاپ های گیمینگ را با قیمت مطلوب تر به تولید رسانده اند تا افرادی که قادر به صرف هزینه بالا جهت خرید کامپیوتر گیمینگ نیستند به خرید آن بپردازند. یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لپ تاپ تولیدی برند اچ پی با نام OMEN 15-DH1070WM می باشد که محصول قدرتمندی به شمار می رود.

مقدمه ای بر نقد و بررسی لپ تاپ اچ پی HP Omen 15-Dh1070wm

یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ کمپانی اچ پی لپ تاپ HP OMEN 15-1070WM می باشد که توانسته با کیفیت و قدرت بالای خود جایگاه ویژه ای را کسب نماید و کاربران را ترغیب به خرید نماید. از اصلی ترین ویژگی های این لپ تاپ می توان به طراحی خاص و زیبای آن اشاره نمود که یک طراحی مطلوب برای یک لپ تاپ گیمینگ به شمار می رود. با نگاهی به این محصول متوجه طراحی اندک شلوغ آن خواهیم بود که این شلوغی سبب می گردد کاربر حین استفاده با سررفتگی حوصله مواجه نشود. نمایشگر بکار برده شده دارای کیفیت بالایی است که یکی از مزیت های بزرگ این لپ تاپ گیمینگ محسوب می گردد. این صفحه نمایش از پنل IPS برخوردار بوده و عملکرد بسیار خوبی در نمایش رنگ ها از خود نشان می دهد. اچ پی این محصول را با صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی تولید و عرضه نموده است که تماشای محتوای روان را برایتان فراهم می آورد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ گیمینگ پردازنده نسل دهم آن می باشد که توسط برند اینتل به تولید رسیده است که از میزان مصرف کمی برخوردار است. پردازنده گرافیکی استفاده شده نیز از عملکرد مطلوبی بهره مند است. این پردازنده از تولیدات برند انویدیا به شمار می رود که می توان آن را جز پردازنده های میان رده دسته بندی نمود. با وجود آنکه این پردازنده یک پردازنده میان رده است اما عملکردی همانند یک پردازنده بالارده را از خود نشان می دهد.

طراحی ظاهری HP Omen 15-Dh1070wm

لپ تاپ HP OMEN 15-1070WM از نظر طراحی بسیار زیبا و چشمگیر است و آن به یک لپ تاپ گیمینگ کاربرپسندانه تبدیل نموده است. این محصول از طراحی تقریبا پیچیده و شلوغی برخوردار است. لازم به ذکر است که میان طراحی این محصول و طراحی های شرکت MSI شباهت هایی وجود دارد اما می توان گفت که این محصول از طراحی زیباتری بهره مند است. از دیگر ویژگی های ظاهری این لپ تاپ می توان به باریک بودن آن اشاره نمود. مشخصات ظاهری این محصول شامل ضخامت دو سانتی متری و وزن 2.4 کیلوگرمی آن می باشد.

جهت اتصال نمایشگر و بدنه لولایی استفاده شده است که توسط آن پنل نمایشگر و پنل کیبورد از هم جدا می گردند. لازم به ذکر است که محل اتصال به شکل مثلث بوده و کل عرض را از آن خود نکرده است که این شکل مثلثی سبب متفاوت تر شدن این محصول شده است. لوگوی اومن در زیر نمایشگر قرار گرفته است که علاوه بر آن این لوگو را در قاب پشتی هم می توان مشاهده نمود.

اچ پی این نمایشگر را با ضخامت بسیار اندک طراحی و تولید نموده است. وبکم این لپ تاپ در بالای صفحه نمایش قرار داده شده است که از کیفیت بالایی بهره مند می باشد. در این محصول نیز همانند بسیاری از تولیدات این برند شاهد وجود کیبورد جزیره ای هستیم که کلیدهای بکار برده شده از ابعاد مطلوبی برخوردار می باشد و کار تایپ را راحت تر می نماید. صفحه کلید موجود دارای فاصله های مطلوب میان کلیدها می باشد که اشتباه در تایپ را به حداقل می رساند. گفتنی است که در این کیبورد کلیدهای پیکان دار اندکی پایین تر ازدیگر کلیدها قرار داده شده است که محل قرارگیری آن برای گیمرها بسیار مناسب می باشد.

در این صفحه کلید چهار منطقه بک لایت RGB وجود دارد که موجب حرفه ای تر شدن این لپ تاپ گیمینگ گردیده است و آن را به یک لپ تاپ گیمینگ مناسب تبدیل نموده است. اچ پی کلیدهای W/S/A/D را در رنگ های خاص در نظر گرفته است تا رضایت گیمرها را کسب نماید. ابعاد تاچ پد بکار برده شده نیز مناسب بوده و اندکی پایین تر از صفحه کلید قرار داده شده است که شاهد حساسیت و دقت بالای آن می باشیم. استفاده از تاچ پد هنگام بازی برای گیمرها دشوار بوده که به همین دلیل اچ پی از ماوس OMEN 400 بهره برده است و علاوه بر آن هدست OMEN 800 نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که به همراه آن ارائه می گردد.

در اطراف این لپ تاپ دریچه های انتقال هوا در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن جک هدفون یا میکروفون، درگاه شارژر سریع USB Type-C ، پورت HDMI ، پورت USB Type-A ، پورت RJ-45، درگاه کارتخوان مناسب برای ادیتورها در اطراف بدنه قرار داده شده است. نیاز کاربران در زمینه اتصال دستگاه های جانبی و ... کاملا با وجود این پورت ها رفع می گردد.

این محصول توانسته تا جایگاه ویژه ای در برابر دیگر محصولات بدست آورد و رضایت کاربران را کسب نماید. طراحی لپ تاپ گیمینگ اچ پی سری OMEN بسیار جدید و زیبا می باشد و مشابه یک لپ تاپ گیمینگ حرفه ای به شمار می رود. از اصلی ترین مشخصات این لپ تاپ می توان به وزن 2.39 کیلوگرمی و ضخامت 20 میلی متری اشاره نمود. اعداد ذکر شده کاملا مطلوب بوده و سبب می گردد حمل و جابه جایی آن بسیار راحت انجام گیرد. اچ پی برای این لپ تاپ گیمینگ از صفحه کلید جزیره ای استفاده کرده است که دارای نور پس زمینه RGB می باشد که سبب می گردد زیبایی لپ تاپ دو چندان گردد. جهت لمس همزمان چند نقطه تاچ پد بسیار باکیفیتی در نظر گرفته شده است که از حساسیت و دقت بالایی بهره مند است.

با نگاهی به این لپ تاپ می توانید طرح جذابی که در قاب پشتی قرار داده شده است را مشاهده نمایید که جلوه خاصی به لپ تاپ داده است. لازم به ذکر است که بدنه این لپ تاپ گیمینگ بصورتی طراحی و تولید شده است که جای اثرانگشت بر روی آن باقی می ماند. خروجی هوا در دو ناحیه قرار داده شده است که اولین خروجی در قسمت پشتی و دیگری در کناره های لپ تاپ تعبیه شده است که با وجود آنها دمای بالایی که به دلیل کار زیاد به وجود می آید از طریق این خروجی ها خارج می گردد. همانطور که ذکر شد این لپ تاپ دارای پورت های بسیاری است که در دورتادور این محصول قرار داده شده است و شامل پورت USB 3.0، شیار کارت حافظه میکرو اس دی در سمت راست و پورت شبکه LAN ، دو پورت USB Type-C ، پورت HDMI و جک ورودی صدا Mini Display که در سمت چپ وجود دارد می باشد.

صفحه نمایش HP Omen 15-Dh1070wm

در لپ تاپ HP OMEN 15-1070WM می توان صفحه نمایش با کیفیتی را مشاهده نمود که از پنل IPS بهره مند است تماشای محتوا توسط این نمایشگر با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل انجام می گردد. این صفحه نمایش 15.6 اینچی می تواند انتخاب مناسبی برای لپ تاپ های گیمینگ به شمار رود زیرا مصرف انرژی توسط آن بسیار اندک می باشد. نمایش رنگ ها توسط این نمایشگر بسیار باکیفیت انجام می گردد که یکی از بزرگترین مزیت های این لپ تاپ می باشد.

برای این نمایشگر نرخ تازه سازی 120 هرتزی در نظر گرفته شده است که محتوا را روان به نمایش می گذارد. با وجود این میزان نرخ تازه سازی اجرای بازی ها به خوبی انجام می گردد. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان حداکثر نرخ روشنایی 300 نیتی را ذکر نمود که قطعا جهت استفاده در محیط باز و پرنور با وجود مات بودن نمایشگر مناسب نخواهد بود. کمپانی اچ پی این لپ تاپ را با نمایشگر مات تولید نموده است تا انعکاس نور به چشمان شما آسیبی نرساند.

استفاده از این صفحه نمایش هیچگونه چشم درد و خستگی را برایتان به ارمغان نمی آورد. طراحی و تولید این لپ تاپ با ضخامت تقریبا 22 میلی متری و وزن 2.39 کیلوگرمی انجام گرفته است که اعداد مطلوب و مناسبی به شمار می رود. مشخصات دیگر این لپ تاپ شامل صفحه کلید جزیره ای با نور پس زمینه، تاچ پد با ابعاد بزرگ که دارای دقت و حساسیت بالایی است، باتری شش سلولی که از ظرفیت 6.69 وات ساعت برخوردار است می باشد. باتری موجود در این لپ تاپ قادر به حفظ شارژ لپ تاپ هنگام وب گردی به مدت زمان 5 ساعت می باشد. اگر جز افرادی هستید که علاقمند به بازی های سنگین و یا امورگرافیکی و پردازشی سنگین می باشد این لپ تاپ می تواند انتخاب مناسبی برایتان به شمار رود.

سخت افزار لپ تاپ HP OMEN 15-1070WM

این لپ تاپ از نسخه های متنوع برخوردار است که هر یک دارای پردازنده های متفاوت از دو کمپانی می باشد. در این مقاله برای شما به بررسی نسخه ای خواهیم پرداخت که توسط کمپانی اینتل به تولید رسیده است. در این لپ تاپ از پردازنده Intel Core i7-10750H بهره گرفته شده است که در میان پردازنده های نسل دهم اینتل قرار می گیرد که دارای قدرت بالایی است.

لازم به ذکر است که پردازنده بکار برده شده بر پایه لیتوگرافی قدیمی 14 نانومتری به تولید رسیده است که دارای 6 هسته می باشد. این پردازنده قادر به بهره گیری رشته در یک پردازش از طریق فناوری Hyper-Threading، 12 می باشد. از دیگر ویژگی های این پردازنده می توان به فرکانس پایه 2.6 و اورکلاک 5 گیگاهرتزی اشاره نمود. کارت گرافیک موجود در این لپ تاپ که Intel UHD Graphics می باشد مناسب برای کارهای معمولی و سبک است اما اگر قصد انجام امور گرافیکی سنگین و اجرای بازی های سنگین را دارید کارت گرافیک تولیدی انویدیا وارد مدار می گردد.

پردازنده گرافیکی TI 1660 هم با کانفیگ های مورد بحث اشتراک داشته و از قدرت بالایی برخوردار است. گفتنی است که پردازنده تولیدی انویدیا بر پایه معماری Turing به تولید رسیده است که دارای ظرفیت 6 گیگابایتی به عنوان حافظه داخلی می باشد. برای این لپ تاپ فن دو لایه و دریچه های هوا در نظر گرفته شده است که گرما و هوای داخل به بیرون منتقل می گردد. یکی از نسخه های این لپ تاپ دارای حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایتی و حافظه SSD با ظرفیت 1 ترابایت می باشد. نسخه دیگر این محصول نیز از حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه یک ترابایتی داخلی، حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت برخوردار می باشد. علاوه بر این دو نسخه، نسخه های دیگری نیز وجود دارد که دارای حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایتی، حافظه 512 گیگابایتی SSD می باشد. این محصول در آخرین نسخه خود از حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایتی، حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت بهره مند است.

پردازنده (CPU) HP Omen 15-Dh1070wm

در این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند اینتل بهره گرفته شده است که Intel Core i7 10750H نام دارد. اینتل این پردازنده را با 6 هسته حقیقی و 6 هسته مجازی به تولید رسانده است. از دیگر ویژگی های این پردازنده می توان فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتزی، حافظه کش 12مگابایتی، اورکلاک 5.0گیگاهرتزی را ذکر نمود. لازم به ذکر است که بنچمارک این پردازنده عدد 12724 بوده که کاملا مناسب به شمار می رود. قدرت این پردازنده در قیاس با پردازنده 9750H به میزان ده درصد بالاتر می باشد که این افزایش ده درصدی به دلیل بالاتر رفتن میزان اورکلاک می باشد.

مموری (RAM) HP Omen 15-Dh1070wm

در این محصول حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایتی DDR4 2933MHz وجود داشته که شما می توانید در صورت نیاز و تمایل آن را ارتقاء دهید. شایان ذکر است که بر روی مادربورد این لپ تاپ دو اسلات رم در نظر گرفته شده است که هر یک از حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 2933MHz پشتیبانی می نماید و می توانید از آن بهره گیرید و علاوه بر آن رم 8 گیگابایتی لپ تاپ نیز از امکان ارتقاء برخوردار است. اگر به انجام امور گرافیکی و پردازشی سنگین و یا اجرای بازی های سنگین می پردازید این لپ تاپ می تواند یک انتخاب بی نظیر برایتان به شمار رود.

حافظه (Storage) HP Omen 15-Dh1070wm

در این قسمت برایتان از حافظه این لپ تاپ سخن خواهیم گفت که از دو بخش برخوردار است که یک بخش آن از ظرفیت یک ترابایتی از نوع <span style="font-si

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-HP

مشخصات

ابعاد
360X263X20 میلی متر
وزن
2.39 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA® GeForce® GTX 1660 Ti
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
15.6" diagonal, FHD (1920 x 1080), IPS, micro-edge, anti-glare, 300 nits, 72% NTSC
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
HP Wide Vision 720p HD camera with integrated dual array digital microphones
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو
Audio by Bang & Olufsen; DTS:X® Ultra; OMEN Audio Control Support DTS:X® Ultra; Dual speakers; HP Audio Boost 2.0
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
دارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 AX201 (2x2) and Bluetooth® 5 combo (Supporting Gigabit file transfer speeds)
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
توضيحات پورت Thunderbolt
Thunderbolt 3 (40 Gb/s signaling rate, DisplayPort™ 1.4, HP Sleep and Charge)
نوع باتری
6 سلولی
سیستم عامل
Windows
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 69 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
person date_range 1400-03-19

سلام یک لایت کیبورد این دستگاه RGB هست؟؟؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
بله دارای بک لایت RGB است.

person date_range 1400-03-10

این کار موجوده الان؟

person date_range 1400-02-16

صفحه نمایش 144 هرتز؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 120 هرتز است

person date_range 1400-02-09

صفحه نمایش چند هرتز است؟؟؟(لطفا مشخصات کامل صفحه نمایش را بگویید.)

پاسخ فروشگاه:

سلام 120 هرتز است

person date_range 1400-01-21

باسلام و عرض ادب
ببخشید صفحه نمایش این لپ تاپ 60 هرتز هست یا 144 هرتز؟؟؟
قصد خرید دارم لطفا بگید

پاسخ فروشگاه:

سلام 120 هرتز است

person date_range 1399-11-26

چرا موس و هدفون گیمینگ رو از دستگاه حذف کردید؟

پاسخ فروشگاه:

سلام حذف نکردیم داخل داخل پکیج دستگاه هستش و به صورت پلمپ ارسال می شود

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
360X263X20 میلی متر
وزن
2.39 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
دقت صفحه نمایش
FullHD 1920 x 1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
15.6" diagonal, FHD (1920 x 1080), IPS, micro-edge, anti-glare, 300 nits, 72% NTSC

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe M.2

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA® GeForce® GTX 1660 Ti
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 AX201 (2x2) and Bluetooth® 5 combo (Supporting Gigabit file transfer speeds)
بلوتوث
Bluetooth 5
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
پورت Thunderbolt
دارد
توضيحات پورت Thunderbolt
Thunderbolt 3 (40 Gb/s signaling rate, DisplayPort™ 1.4, HP Sleep and Charge)

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
HP Wide Vision 720p HD camera with integrated dual array digital microphones
مشخصات اسپیکر
۲ بلندگو از نوع استریو<br /> Audio by Bang & Olufsen; DTS:X® Ultra; OMEN Audio Control Support DTS:X® Ultra; Dual speakers; HP Audio Boost 2.0
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
6 سلولی
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 69 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد