مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus ROG Zephyrus GU502LW I7 (10750) - 16GB - 1TB SSD - 8GB(GTX 2070) laptop

لپ تاپ ایسوس راگ زفیروس مدل Asus ROG Zephyrus GU502LW I7 (10750) - 16GB - 1TB - 8GB(GTX 2070) laptop

کد محصول:
3125
برند:
46,799,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(101 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

Asus ROG Zephyrus GU502LW I7 (10750) - 16GB - 1TB SSD - 8GB(GTX 2070) Laptop

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس GU502LW

سیستم های لپ تاپ مدل گیمینگ تولیدی کمپانی ایسوس از جمله مشهورترین لپ تاپ ها در میان کاربران محسوب می گردند. شرکت ایسوس با بکارگیری تکنولوژی های نوین در زمینه سخت افزار و نرم افزاری در ساخت لپ تاپ های گیمینگ تلاش نموده است کلیه مایحتاج کاربران را فراهم کند. لپ تاپ مخصوص بازی مدل Asus ROG Zephyrus M15 GU502LW i7-16GB-1TB-2070 8GB-FHD از انواع نوین و حرفه ای این برند بوده که دارای یک مجموعه سخت افزاری قدرتمند در یک شاسی حرفه ای و بدون نقص می باشد. این محصول ترکیبی از تکنولوژی های نوین ساختمان بوده و از سویی با ارتقای سیستم خنک کننده، شاسی بسیار خوبی را جهت استفاده کنندگان ارائه داده است. در قسمت سخت افزاری لپ تاپ گیمینگ مدل Asus ROG Zephyrus M15 GU502LW از نسل پردازنده اینتل مدل Core i7 9750H و همچنین 12 مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش دارای قابلیت ارتقاء در بازه 2.6 تا 4.5 گیگا هرتزی استفاده می کند، بنابراین در موقع انجام بازی های سنگین با کاهش سرعت لپ تاپ روبرو نخواهید شد. بعلاوه بکارگیری یک فضای حافظه رم 16 گیگا بایتی مدل ddr4 نیز سبب بهبود سرعت فعالیت CPU می گردد. صفحه نمایشگر لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل Asus ROG Zephyrus M15 GU502LW دارای نرخ رفرش بالا بوده تا با تجربه نمودن عکس العمل های سریع احتمال برنده شدن کاربر خود را افزایش دهد. سایز 15.6 اینچی در پانل IPS و همچنین کیفیت تصویر Full HD و بهره گیری از دیگر خصوصیات صفحه نمایشگر لپ تاپ، سبب ارائه تصاویری با وضوح و دقت بالا شده به صورتی که سبب لذت بردن از انجام بازی در لپ تاپ مخصوص بازی Asus GU502LW می گردد. پردازنده گرافیکی موجود در لپ تاپ گیمینگ ROG Zephyrus M15 GU502LW برند NVIDIA مدل Geforce RTX 2070 با برخورداری از 8 گیگابایت فضای مخصوص گرافیکی بوده و بنابراین امکان انجام جدیدترین بازی ها توسط آن وجود دارد و لذت انجام یک بازی حقیقی را به ارمغان می آورد. کیبورد لپ تاپ GU502Lw حرفه ای و ارگونومی بوده و جهت عکس العمل های با سرعت بالا در هنگام انجام بازی توسط امکاناتی از قبیل صفحه کلیدهای استاندارد و میانبر و نیز نور پس زمینه خوب، پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، استفاده از پورت های ورودی و خروجی کارآمد جهت متصل نمودن لوازم جانبی به دستگاه، سیستم صوتی فراگیر همراه با پشتیبانی از تکنولوژی SonicMaster و ... بعضی از سایر خصوصیات مدل مخصوص بازی ایسوس Asus ROG Zephyrus M15 GU502LW i7-16GB-1TB-2070 8GB-FHD مناسب اند.

معرفی لپ تاپ Asus ROG Zephyrus GU502LW

لپ تاپ ایسوس مدل GU502LW از جمله دستگاه های REPUBLIC OF GAMERS کمپانی ایسوس بوده و از سری دستگاه های مخصوص بازی متعلق به لپ تاپ های بالا رده این کمپانی است. مدل ASUS GU502LW در سال 2020 رونمایی شد و با برخورداری از سخت افزارهای مخصوص و طراحی نوین به عنوان رقیبی جدی برای سایر دستگاه های مخصوص بازی موجود در بازار به شمار می رود. کمپانی ایسوس اخیرا تولیدات فراوانی را تحت عنوان گیمینگ به بازار وارد نموده و توجه کاربرانی که این دستگاه ها را تهیه می نمایند را به خود جلب نموده است. لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Zephyrus GU502LW – A نیز از جمله تولیدات معرفی شده می باشد که نسخه بهبود یافته سال پیش Zephyrus محسوب می گردد. این محصول یک دستگاه منحصر بفرد پردازشی مخصوص بازی کامل با آخرین فناوری ها و دارای ساختاری بسیار برجسته می باشد. در ادامه به بررسی لپ تاپ GU502LW خواهیم پرداخت.

طراحی و ساختار Asus ROG Zephyrus GU502LW

در طراحی این مدل از لپ تاپ ایسوس فلزی با کیفیت بالا بکار رفته است و با استفاده از کیبورد مکانیکی دارای نور پس زمینه Aura (هفت رنگ) ظاهری زیبا به این طراحی تقریبا ساده این دستگاه بخشیده شده است. سنگینی لپ تاپ زفیروس جی یو 502 ال دبلیو 1.9کیلوگرم بوده که جهت یک لپ تاپ مخصوص بازی بالا رده وزنی منحصر بفرد می باشد. به سبب بکارگیری فلز و طراحی بهینه در قسمت بدنه ضخامت این مدل نیز 19mm بوده باشد که همراه با وزن خوب آن، جهت حمل و نقل و جابه جایی های روزمره انتخابی بسیار مناسب می باشد و با توجه به برخورداری از سخت افزاری قدرتمند و مخصوص بازی بودن آن کاملا مناسب است.

ظاهر و شکل لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Zephyrus GU502LW بسیار ساده ولی زیبا است، طرح ساده و کم ضخامت لپ تاپ ایسوس  GU502 ظاهر و استایل بخصوصی را در لپ تاپ گیمینگ GU502LW بوجود آورده است که اکثریت کاربران از آن به عنوان یک ظاهر عالی جهت لپ تاپ نامیده اند. بدنه آن نیز از جنس پلی کربن بوده و احساس پرمیوم بودن لپ تاپ را به استفاده کننده القا می نماید، این دستگاه دارای ابعاد 360×252 میلیمتر، ضخامتی برابر 19 میلیمتر و وزن 1.9 کیلوگرمی بوده و قادر است در هر مکانی با کاربر همراهی نماید و کاربران مشکلی از به همراه بردن طولانی آن احساس نخواهند نمود، طراحی آن نیز ساده بوده و بدنه ای مستحکم دور تا دور قاب صفحه نمایش آن وجود دارد ضمن اینکه فاقد وب کم می باشد، اگرچه کمتر گیمری لپ تاپ مخصوص بازی خود را جهت تماس ویدئویی و یا استریم بکار می برند که البته می توان این کمبود را با تهیه یک وب کم با کیفیت بالای اکسترنال جبران نمود. علیرغم تعبیه درگاه های فراوان در لپ تاپ گیمینگ ایسوس GU502LWاز قبیل یک USB 3.2 مدل A ، یک درگاه خروجی HDMI، درگاه Ethernet، دو USB 3.1، یک USB مدل C که قادر به پشتیبانی از Thunderbolt 3, display port می باشند و همچنین با وجود جک آداپتور power delivery 3.0  لپ تاپ گیمینگ زفیروس یک دستگاه کامل به حساب آمده و افزودن یک وب کم نیز به آن با وجود این تعداد درگاه زیاد دشوار نیست. وزن لپ تاپ 1.9 کیلوگرم بوده که جهت یک لپ تاپ مخصوص بازی بالا رده عددی بسیار مناسب می باشد. به سبب استفاده از فلز و طراحی بهینه در قسمت بدنه ضخامت آن 19mm است که به همراه وزن مناسب آن، جهت حمل و نقل و جابه جایی های روزانه انتخابی بسیار خوب محسوب می-شود و با در نظر گرفتن سخت افزار قدرتمند و مخصوص بازی بودن لپ تاپ کاملا موجه می باشد. قاب پشتی این دستگاه از جنس فلز برس خورده دارای کیفیت بالا است و بخش زیرین آن نیز از جنس پلاستیکی بسیار خوب می باشد و در بخش داخلی لپ تاپ هم شرکت ایسوس فلز با کیفیتی را برگزیده است تا به همراه پایین تر آمدن ضخامت لپ تاپ، این دستگاه مستحکم تر نیز باشد.

صفحه نمایش Asus ROG Zephyrus GU502LW

مشخصات فنی لپ تاپ GU502LW

صفحه نمایشگر 15.6 لپ تاپ از مدل Full HD IPS دارای روکشی مات و رزولوشن 1920×1080 است و با نرخ تصویر 144Hz و sRGB برابر100% از بهترین و با کیفیت ترین نمایشگرهای ارائه شده به بازار است. زاویه دید این نمایشگر 178درجه است و به سبب مات بودن آن جهت کار در فضاهای باز و روشنتر هم بسیار کارآمد است، محصول ایسوس مدل GU502LW به سبب استفاده از تکنولوژی Reduce Blue Color به چشم آسیب کمتری وارد می آورد. صفحه نمایش تعبیه شده در این دستگاه نیز همچون سخت افزار آن بسیار قوی و با کیفیت بالا بوده و این صفحه نمایش مدل IPS 15.6 اینچی قادر است تصاویری دارای رزولوشن 1920×1080 را با نرخ به روزرسانی 144Hz جهت استفاده کنندگان ارائه دهد، این پنل قابلیت ایجاد 100% از پلت رنگ sRGB را داشته و بنابراین از تأئیدیه pantone هم برخوردار بوده که به نمایشگرهایی تعلق می گیرد که می توانند بدون هیچ نقصی همه رنگ ها را با پایین ترین میزان اختلاف به تصویر بکشند و در نتیجه برای اعمال طراحی، ویرایش، تدوین فیلم و عکس با در نظر گرفتن قدرت زیاد سخت افزاری این دستگاه، تگ ورک استیشن نیز به مدل 15 اینچی ایسوس مدل ROG Zephyrus GU502LW افزوده می شود. چنانچه از این محصول را به عنوان ورک استیشن هم برای انجام فعالیت های خود و هم بازی بکار برید بدون شک پاسخگوی همه نیازهای شما خواهد بود.

کیبورد و تاچ پد Asus ROG Zephyrus GU502LW

عکس لپ تاپ GU502LW

کیبورد لپ تاپ ایسوس GU502LW از مدل مکانیکی دارای نور زیر صفحه کلید هفت رنگ (Aura RGB) است. طراحی کیبورد به صورت جزیره ای بوده و فضای میان کلید ها جهت گیم و عمل تایپ بسیار بهینه است. این کیبورد به زبان انگلیسی بوده و طراحی ظاهر کلیدها هر گونه فعالیت با آن را برای استفاده کنندگان بسیار ساده نموده است. مقدار حرکت کلیدهای آن ها 2.5mm بوده و از این لحاظ هم انتخابی بسیار خوب جهت اجرای بازی بشمار می رود. البته در نظر بگیرید که این کیبورد فاقد قسمت Num.PAD است و به همین سبب کلیدهای آن زیاد به هم چسبیده نمی شوند. تاچ پد لپ تاپ ایسوس GU502LW دارای تکنولوژی چند لمسی است که باعث دقت لمس زیاد آن می گردد. این دستگاه فقط یک نقطه ضعف طراحی تاچ پد دارد که به علت جنس آن که جای انگشتان به مقدار زیادی بر روی آن منعکس می شود. این تاچ پد تنها جهت انجام اعمال روزانه مناسب است و جهت انجام بازی حتما می بایست از یک موس جداگانه بهره گرفته شود.

پورت ها Asus ROG Zephyrus GU502LW

پورت های دستگاه ایسوس مدل GU502LW عبارتند از یک پورت USB 3.0، یک عدد LAN، یک پورت HDMI و جک 3.5mm صدا در بخش چپ و دو عدد USB 3.0، یک USB Type C در قسمت راست (بخش ورودی شارژر لپ تاپ هم در بخش چپ آن تعبیه شده است). فاصله پورت های لپ تاپ نیز کاملا از یکدیگر مناسب بوده و بخش خروجی فن های آن هم در دو طرف و نیز در قسمت پشت آن تعبیه شده است.

نمای کامل لپ تاپ 15 اینچ ایسوس مدل ROG Zephyrus GU502LW - A

سخت افزار بکار رفته در لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Zephyrus GU502LW از نوین و قوی ترین سخت افزارهای ارائه شده به بازار بوده، پردازنده مرکزی تولیدی شرکت intel سری Core i7 مدل 10750H دارای فرکانس پردازشی 2.6GHz در حالت پایه و 5GHz در حالت بوست، 12 مگابایت حافظه کش، 6 هسته فیزیکی و 12 هسته مجازی است که به همراه پردازنده گرافیکی تولید Nvidia مدل GeForce GTX 2070 GDDR6 با 8 گیگابایت حافظه عمل می نماید، به همراه این دو پردازشگر 16 گیگابایت رم DDR4 هم در آن وجود دارد همچنین جهت ذخیره نرم افزارها و بازی های استفاده کنندگان در این مدل یک حافظه SSD دارای گنجایش یک ترابایت تعبیه شده است که با کمک آن سرعت انجام بازی ها، نرم افزارها و سیستم عامل ارتقا پیدا خواهد نمود. این سخت افزارها با کمک هم قادرند نرم افزارها و بازی های نوین و قوی و به روز را با بهترین تنظیمات گرافیکی اجرا نموده و استفاده کنندگان با داشتن این دستگاه تا چندین سال به ارتقاء سیستم کامپیوتری خود نیازی نخواهند داشت.

عملکرد دستگاه Asus ROG Zephyrus GU502LW

سخت افزارهای تعبیه شده در این دستگاه به آسانی امکان اجرای بازی های جدید و نرم افزارهای سنگین را فراهم آورده و در آزمون Cinebench R15 مدل 64 بیتی این محصول امتیاز 1351، در آزمون 3dMark 13 Fire Strike امتیاز 15841، آزمون DMark 13 Time Spy 3 هم امتیاز 5174 را کسب نمود که نشان گر این نکته می باشد که این دستگاه دارای قدرت پردازشی بسیار زیادیست، همچنین در آزمون نرم افزار فتوشاپ این مدل موفق شد 10 فیلتر گوناگون را در زمان 136 ثانیه بر روی یک تصویر 4K اعمال نماید که این مدت فقط اندکی بیشتر از زمان ارائه شده توسط مدل Razer Blade Stealth می باشد، در آزمون بازی هم این لپ تاپ حرفه ای زفیروس Far Cry 5 را با رزولوشن 1080 با 131 فریم بر ثانیه انجام داد کرد که حتی در مدت درگیری و بالارفتن نیاز پردازش این رقم به 100 نزدیک نگردید، این دستگاه همچنین بازی Rise of the Tomb Raider را هم با میانگین 104 فریم در ثانیه و رزولوشن 1080 و به روزترین تنظیمات گرافیکی به انجام رسانید.

کمپانی ایسوس جهت پردازنده مرکزی دستگاه مدل ایسوس GU502LW از قدرتمندترین پردازنده های ارائه شده به بازار یعنی Intel Core i7 10750H استفاده نموده است. این پردازنده به 6 هسته حقیقی و 6 هسته مجازی و فرکانس پردازنده پایه 2.6GHz تجهیز گردیده است و جهت همه فعالیت های سنگین گرافیکی و پردازشی مناسب می باشد. این پردازنده متعلق به نسل دهم (Comet Lake) کمپانی اینتل است که با حافظه کش بسیار عالی 12MB و اورکلاک 5GHz از متناسب ترین انتخاب ها جهت دستگاه های مخصوص بازی به شمار می رود. حافظه رم لپ تاپ 16GB DDR4 2933MHz می باشد که تا 48GB هم قابلیت ارتقاء دارد. این میزان حافظه جهت انجام هر گونه بازی و اکثریت امورات پردازشی نیمه سنگین تناسب دارد. لپ تاپ GU502LW ایسوس از حافظه خشک (SSD) با گنجایش 1TB از مدل PCIe M.2 برخوردار می باشد که قابل بهبود نیز هست. کارت گرافیک تعبیه شده در محصول مدل GU502LW ایسوس تولید کمپانی NVIDIA GEFORCE و مدل RTX 2070 GDDR6 دارای 8GB حافظه گرافیکی جداگانه (256Bit) است. این گرافیک از نسل یازدهم گرافیک های کمپانی انویدیا و دارای معماری تیورینگ بوده که این روزها همه بازی های قوی ارائه شده به بازار را با کیفیتی بسیار خوب پشتیبانی می نماید.

کارت گرافیک (GPU) Asus ROG Zephyrus GU502LW

قیمت لپ تاپ GU502LW

کارت گرافیک تعبیه شده در دستگاه مدل GU502LW ایسوس تولید کمپانی NVIDIA GEFORCE و مدل RTX 2070 MAX-Q DESIGN GDDR6 دارای 8GB حافظه گرافیکی جداگانه (256Bit) است. این گرافیک از نسل 11 گرافیک های کمپانی انویدیا و دارای معماری تیورینگ بوده که در مقایسه با نسل پیشین (پاسکال) دستخوش تغییرات چشمگیری شده است. این کارت گرافیک در واقع جانشین گرافیک مدل GTX1080 شده و قدرت آن بالاتر از گرافیک GTX1070 است که امروزه قابلیت اجرای همگی بازی های قوی ارائه شده به بازار با کیفیتی بسیار خوب را داراست (جهت ارائه تصاویر Full HD و تنظیمات High خروجی 60fps) و همچنین جهت اعمال طراحی و گرافیکی هم بسیار متناسب است. بنچ مارک این کارت در حالت کلی عدد بسیار خوب 11176 بوده که آن را در حدود 20 درصد قدرتمندتر از گرافیک مدل GTX1070 و همچنین قدرتی با گرافیک افسانه ای Quadro RTX8000 می نماید که این مورد علامت پیشرفت بالای گرافیک های کمپانی انویدیا می-باشد. بعلاوه لپ تاپ GU502LW از یک کارت گرافیک مجتمع (Intel UHD 630) برخوردار شده است که در هنگام فعالیت های عمومی در مدار قرار گرفته و سبب می شود که باتری کمتری مصرف گردد. هنگامی که این محصول تشخیص بدهد که نیاز به پردازنده گرافیکی بیش تر است کارت گرافیک جداگانه ای در مدار قرار می گیرد (اصطلاحا گرافیک سوئیچ شده) که در این حالت مصرف باتری بیشتر شده ، دمای لپ تاپ بالا رفته و فن ها با سرعت بالاتری فعالیت می نمایند.

پردازنده گرافیکی دستگاه مدل GU502LW از کمپانی NVIDIA از مدل GeForce RTX 2070 دارای 8 گیگابایت حافظه گرافیکی است. پردازنده گرافیکی آن نیز از 1435 هرتز و 90 وات کلاک برخوردار بوده که قادر است بالاترین نرخ فریم را فراهم نماید و رضایت کاربران را حاصل کند. استفاده کنندگان این سیستم نیز می توانند انواع 3 بعدی را طراحی نموده و رندر گرفته و بدین وسیله ویدیو های 8k را ویرایش نمایند.

در مجموع این محصول جهت علاقه مندان به بازی بسیار مناسب بوده و کاربران مشکلی با بازی های VR نداشته باشند. کارکرد و سرعت انجام چندین کار بصورت همزمان با کمک پردازنده اصلی intel Core i7 و حافظه رم 16 گیگابایت DDR4 در این دستگاه منحصر بفرد می باشد. بعلاوه این محصول 1 ترابایتی NVMe PCLe SSD تجهیز شده است که با این خصوصیات می تواند 15 عدد کروم را به طور همزمان با دانلود بازی و پخش فیلم با کیفیت 1080p یوتیوب بدون هیچ مسئله ای مدیریت نماید.

پورت ها و اتصالات Asus ROG Zephyrus GU502LW

این محصول دارای پورت هایی متمدل می باشد. در بخش راست آن یک پورت USB 3.1 تایپ C، دو عدد درگاه USB 3.1 تایپ A و شیار قفل تعبیه شده است. بخش چپ آن نیز مجهز به شبکه RJ45، درگاه HDMI 2.0، سومین پورت USB 3.1 مدل A و نیز دو پورت جداگانه یکی جهت هدفون و دیگری جهت میکروفون می باشد. بعلاوه درگاه تاندر بولت 3 جهت انتقال سریع داده ها بسیار مفید و کاربردی بوده اما متاسفانه فاقد شیار SD کارت است.

بلندگو و صدا Asus ROG Zephyrus GU502LW

کیفیت بلندگوهای این دستگاه به قدری بالاست که سکوت را در یک اتاق را می شکند! موقع بازی تامب رایدر، صدای پس زمینه حیوانات آنقدر واضح می باشد که چنانچه چشمان کاربری بسته باشد می تواند خود را در یک باغ وحش تصور نماید!

باتری Asus ROG Zephyrus GU502LW

باتری تعبیه شده در این محصول یک باتری 4 سلولی دارای گنجایش 76 وات ساعت می باشد که قادر است به مدت یک روز کامل شارژ دستگاه را نگه دارد، البته این میزان وابسته به نحوه استفاده از آن می باشد، در آزمون های گرفته شده این دستگاه با برخورداری از روشنایی 50 درصدی قادر به نمایش یک ویدیوی 8 ساعت و 12 دقیقه ای گردید که در مورد یک دستگاه با این ویژگی های سخت افزاری و پنل 144Hz ، بسیار فوق العاده می باشد، این مقدار با فعال نمودن ویژگی Power Saving mode، کاهش روشنایی و نیز نرخ به روزرسانی قادر است به آسانی تا 12 ساعت افزایش پیدا کند ضمن اینکه باید به این نکته توجه نمود که برخورداری از یک سخت افزار قوی به معنی مصرف بیشتر انرژی نیز می باشد و دستگاه از این لحاظ از کارکردی فوق العاده در مورد مصرف انرژی برخوردار است.

سیستم خنک کننده لپ تاپ GU502LW

به سبب قوی بودن پردازنده و کارت گرافیک تعبیه شده در لپ تاپ GU502LW تولیدی کمپانی ایسوس از دو عدد فن جداگانه به همراه لوله های مسی در سیستم خنک کننده آن بهره برده است. بعلاوه این دستگاه مجهز به 4 خروجی فن است که دو تای آن در بخش پشتی دستگاه و دو عدد دیگر در دو سمت این محصول هستند. ورودی هوای فن ها هم در بخش زیرین بدنه وجود دارند و سبب رسیدن هوای کافی به فن ها جهت خنک کنندگی می شوند. در موارد معمولی صدای فن بسیار پایین است ولی با افزایش قدرت و توان خروجی لپ تاپ دور فن نیز بیشتر شده و صدای آن به آسانی به گوش می-رسد. بعلاوه به سبب تعبیه خروجی فن در دو گوشه بالای آن، بخش بالایی کیبورد بالاترین حد حرارت بدنه را داراست.

جمع بندی

دستگاه 15 اینچی ایسوس مدل ROG Zephyrus GU502LW بی شک یک لپ تاپ پردازشی منحصر بفرد ارائه شده به بازار می باشد که قادر است در هر مکان همراه کاربران باشد، قدرت پردازش زیاد، صفحه نمایش خوب و بی نقص دارای توانایی تولید تصاویر زنده و دقیق، ظاهر مینیمالیست و جذاب آن، برخورداری از پورت های گوناگون فراوان و باتری بسیار خوب از جمله خصوصیات این محصول خوش ساخت کمپانی ایسوس می باشند. تنها ویژگی منفی موجود در لپ تاپ گیمینگ زفیروس GU502LW می تواند فقدان وب کم و سروصدای زیاد در کلیدهای کیبورد باشد که البته خصوصیت منفی نخست با یک وب کم اکسترنال برطرف شده و دومین نقطه ضعف نیز با تجربه ای که از گیمرها انتظار می رود صدای کلید های زیاد در صفحه کلید این دستگاه برعکس، برای اغلب این افراد برخلاف استفاده کنندگان عادی لذت بخش می باشد. این محصول برای افرادی مناسب است که در جستجوی فناوری به روز و پردازشی قوی در یک کالبد عاری از نقص و مناسب می باشند و با هزینه نمودن جهت دستیابی به این هدف مشکلی ندارند.

در مجموع دستگاه مدل GU502LW کمپانی ایسوس را می توان از برجسته و منحصر بفرد ترین محصولات مخصوص بازی ارائه شده به بازار برشمرد که با در نظر داشتن قیمت آن، به بیشتر نیازهای طیف گسترده ای از استفاده کنندگان مالتی مدیا و گیمینگ رسیدگی می نماید. از رقیبان این محصول می توان برندهایی از قبیل Lenovo Legion 5 ، HP OMEN ، MACBOOK PRO و… را برشمرد. بعلاوه ارزش تهیه این لپ تاپ با در نظر داشتن قیمت آن مقرون به صرفه بوده و با وجود نام برند تولید کننده و قیمت دیگر رقیبان عاقلانه به نظر می آید.
برای خرید لپ تاپ گیمینگ و مشاوره خرید میتوانید با پشتیبانی تکنوکده تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Lenovo-Laptop

مشخصات

ابعاد
طول : 360 / عرض : 252 / ضخامت : 18.9 میلی متر
وزن
1.9 کیلوگرم به همراه باتری
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
core I7
مدل پردازنده
10750
محدوده سرعت پردازنده
تا 2.9 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
نوع حافظه SSD
PCIE NVME M.2 SSD
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 2070
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
8 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
240Hz / IPS-level
دقت صفحه نمایش
Full HD|1920x1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
ندارد
مشخصات اسپیکر
2x 1W speakers with Smart AMP technology
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 5 with Gig+ performance (802.11ax)
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
دارد
طبقه‌بندی
کاربری مالتی مدیا ، کاربری عمومی
نوع باتری
4 سلولی 76 وات ساعت
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
سیستم عامل
DOS
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما
شارژر
person date_range 1399-11-12

باسلام خدمت شما.فروشگاه خیلی خوبی دارین با قیمتای منصفانه . خیلی ممنونم ازتون

نسخه ی گرافیک این دستگاه فکر کنم 2070 MAX-Q باشه. 2070 max-q از نسخه معمولی 2070 سی درصد ضعیف تره.

اگه کارت گرافیک این دستگاه 2070 معمولی باشه ی لحظه هم در خریدش شک نمیکنم.بخاطر قیمت پایینی که داره احتمال میدم نسخه maxq باشه.باتشکر

پاسخ فروشگاه:

سلام 
ممنون از لطفتون ، بله گرافیک این دستگاه نسخه Max-Q است

person date_range 1399-10-24

با سلام خدمت شما . ممنون بخاطر فروشگاه عالیتون. در مورد این محصول ی سوال داشتم .
کارت گرافیک این محصول 2070 هستش؟ چون من 2070 ti رو هیچ جا نتونستم پیدا کنم نه سایت های خارجی نه داخلی.انگار نسخه TI 2070 کلا وجود نداره میخواستم مشخصاتشو دربیارم

پاسخ فروشگاه:

درود 
ممنون از لطف شما دوست عزیز
بله گرافیک این دستگاه 2070 هستش و مشخصات صحیح است.
با این حال اگر سوال فنی در خصوص مشخصات کامل محصول و مشاوره تخصصی داشتید با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نمایید.

person date_range 1399-10-13

خسته نباشید.اطلاعات کارت گرافیک دقیقه؟ مطمئن هستید rtx 2070 ti هست؟ تا اونجایی من تحقیق کردم این مدل فقط rtx 2070 معمولی داره نه ti

person date_range 1399-10-13

خسته نباشید.اطلاعات کارت گرافیک دقیقه؟ مطمئن هستید rtx 2070 ti هست؟ تا اونجایی من تحقیق کردم این مدل فقط rtx 2070 معمولی داره نه ti

پاسخ فروشگاه:

درود 
گرافیک 2070 است 

person date_range 1399-10-13

خسته نباشید.اطلاعات کارت گرافیک دقیقه؟ مطمئن هستید rtx 2070 ti هست؟ تا اونجایی من تحقیق کردم این مدل فقط rtx 2070 معمولی داره نه ti

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
طول : 360 / عرض : 252 / ضخامت : 18.9 میلی متر
وزن
1.9 کیلوگرم به همراه باتری
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
240Hz / IPS-level
دقت صفحه نمایش
Full HD|1920x1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
core I7
مدل پردازنده
10750
محدوده سرعت پردازنده
تا 2.9 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
حافظه Cache
12 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
1 ترابایت
نوع حافظه SSD
PCIE NVME M.2 SSD

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 2070
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
8 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 5 with Gig+ performance (802.11ax)
بلوتوث
نسخه 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
دارد

امکانات

درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
2x 1W speakers with Smart AMP technology
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
4 سلولی 76 وات ساعت
شارژدهی باتری
1 تا 3 ساعت
توضیحات باتری
باتری لیتیوم یونی

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
کاربری مالتی مدیا ، کاربری عمومی
سیستم عامل
DOS
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما <br /> شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد