مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 Core i5 (10300H) - 8GB - 256 SSD - 4GB(GTX 1650 Ti) Laptop

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس با مشخصات Core i5 (10300H) - 8GB - 256 SSD - 4GB(GTX 1650 Ti)

کد محصول:
3090
برند:
22,140,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(563 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
87,299,000 تومان (بدون مالیات)
2 امتیاز
لپ تاپ ایسوس مدل Zephyrus G15 GA503RS با پردازنده رایزن 9 نسل 6 و رم 32 گیگاباتی همچنین گرافیک 8 گیگابایتی RTX 3080 یکی از انتخاب های مناسب برای رندرینگ و گیمینگ است. این لپ تاپ بدنه با کیفیت و ظاهر ساده و شیک...
توضیحات

نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5

Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 Core I5 (10300H) - 8GB - 256 SSD - 4GB(GTX 1650 Ti) Laptop

نقد و بررسی اجمالی

لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ از سری TUF شرکت ایسوس است که مشخصه های عملکرد پردازشی عالی، نمایشگر فول اچ دی 15 اینچی، صفحه کلید مخصوص بازی با نورپردازی زیبا، سیستم صوتی قدرتمند و دیگر مشخصات ایده آل را به طور یکجا در یک قاب مستحکم و سبک در اختیار شما قرار می دهد. لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 مجهز سیستم سخت افزاری قدرتمند در قالب پردازنده مدرن i5 اینتل و کارت گرافیک NVIDIA Pascal است. پردازنده core i5 10300H یکی از قوی ترین پردازنده های نسل 10 اینتل است که برای بازی بسیار عالی به نظر می رسد. 8 گیگابایت حافظه رم، برای اجرای طیف وسیعی از بازی های روز مناسب به نظر می رسد. 256 گیگابایت حافظه SSD نیز در این لپ تاپ تعبیه شده است که با سرعت بالای نقل و انتقال داده خود، می تواند محل مناسبی برای ذخیره سازی فیلم ها، بازی ها، موزیک ها و ... باشد. کارت گرافیک GTX 1650 Ti با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی، وظیفه پردازش گرافیکی را در این لپ تاپ بر عهده دارد. باتری لیتیوم پلیمری 3 سلولی با ظرفیت 48 وات ساعت، طول عمر مناسبی دارد که می تواند تا چند ساعت بدون وقفه، شما را همراهی کند. در ادامه به بررسی تخصصی این لپ تاپ می پردازیم.

نقد و بررسی تخصصی

امروزه کمتر کسی را در فضای گیمینگ می توان یافت که لپ تاپ های گیمینگ ایسوس را نشناسد. این شرکت با معرفی لپ تاپ های گیمینگ خود در دو سری ROG و TUF، توانسته است نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب نماید. لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 یک لپ تاپ گیمینگ کلاسیک با ترکیب دو فاکتور قیمت مناسب و زیبایی است. این لپ تاپ یک مجموعه سخت افزاری با عملکرد قوی دارد که شما را در هنگام نیاز به جا به جایی اذیت نمی کند.

لپ تاپ های مخصوص بازی مانند لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 که عملکرد مناسب ​​را در یک بدنه نازک و سبک ارائه می دهند، به طور معمول بسیار گران تر از لپ تاپ های گیمینگ سنتی هستند. به طور معمول، اگر در گذشته می خواستید یک لپ تاپ گیمینگ داشته باشید که بتواند جدیدترین بازی های ردهAAA پلتفرم PC را در تنظیمات بالا اجرا کند و بخواهید آن را به راحتی در کوله پشتی خود حمل کنید، قیمت زیادی را باید پرداخت می کردید. اما امروزه با ارائه لپ تاپ هایی مثل لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 می توانید این لپ تاپ قدرتمند را در رده قیمتی مناسبی بدست بیاورید.

چند تغییر جزئی در طراحی و ساختار لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 انجام شده است تا این لپ تاپ را با این قیمت پایین عرضه شود. مهم ترین مورد، نبود وب کم است. این اولین باری نیست که نبود وبکم را در لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس می بینیم، لپ تاپ مشهور و محبوب Asus ROG Zephyrus G14 که در سال 2020 معرفی شد هم یکی از لپ تاپ های بازی مورد علاقه ما است که از وبکم برخوردار نیست.

همچنین لازم است به این نکته اشاره شود که به دلیل سبک بودن و طراحی لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 احتمالاً قدرتمندترین لپ تاپ مخصوص بازی نخواهد بود؛ اما به اندازه کافی قدرتمند است که همه بازی های مدرن روز را اجرا کند. اگر منتظر یک لپ تاپ گیمینگ کم وزن و قابل حمل بوده اید که هم بتوانند جدیدترین بازی ها را با تنظیمات بالا انجام دهند و هم هزینه آن مناسب باشد، لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 باید در ابتدای لیست شما قرار بگیرد. در ادامه با نقد و بررسی این لپ تاپ مدرن، با ما همراه باشید.

لپ تاپ F15 Asus TUF Gaming : طراحی و ساختار

لپ تاپ های مدل گیمینگ سری TUF ایسوس 2020 جمع و جورتر و در عین حال مقاوم تر از مدل های قبلی هستند. در این لپ تاپ ها مانند لپ تاپ های نسل قبلی مثل MIL-STD-810H، پلاستیک هنوز برای شاسی داخلی، پوشش داخلی نمایشگر و ناحیه زیرین استفاده می شود. اما در لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 نسبت به مدل های قدیمی تر ساختار کلی تقویت شده است. بنابراین انعطاف پذیری بیشتری در صفحه کلید و صفحه نمایش وجود دارد و قسمت پایین نیز برای بهبود استحکام و تهویه بهتر هوا، تغییر یافته است.

کاربران گیمینگ همچنین در مدل های قبلی، خواهان پایه های بزرگتر و مقاوم تر بودند و آن ها را نیز در این مدل مشاهده می کنند. در حال حاضر پایه های لاستیکی بسیار بزرگ تر در مدل های A15 / F15 قرار دارند که با قدرت بیشتری آن ها را روی میز نگه می دارند. از دیگر تغییرات می توان به فضای داخلی زیباتر، صفحه لمسی (تاچ پد) جدید، تنظیم مجدد IO در کناره ها و طراحی مجدد کامل درب خارجی اشاره کرد.

مدل های TUF Gaming F15 در دو مدل رنگی با رنگ های Fortress Grey و Bonfire Black در دسترس هستند. هر دو رنگ این لپ تاپ از فلز ساخته شده و احساس استحکام بیشتری را به کاربر منتقل می کنند. هیچ یک از این دو مدل لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5، از آرم با نور پس زمینه با چراغ RGB استفاده نمی کنند و از نور پس زمینه تک رنگ استفاده شده است. طراحی RGB زیادی در نوت بوک های ROG G وجود دارد که کمی تکراری محسوب می شود.

بیایید به اندازه این لپ تاپ برگردیم. اگرچه شاسی این لپ تاپ ها نسبت به لپ تاپ های معمول رده گیمینگ کمی کوچکتر است، اما هنوز هم ابعاد در سطح نوت بوک های سایز 15 اینچی است و به اندازه سایر مدل ها قابل حمل است. ما TUF Gaming FA506 را برای مقایسه در کنار Zephyrus G14 جدید قرار دادیم که لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 کمی از لپ تاپ 14 اینچی G14بزرگتر است. در آخر همچنین انتظار داریم که مدل های F15 به دلیل استفاده از آلومینیوم و باتری بزرگتر در پیکربندی خود، کمی سنگین تر از مدل های FX505 باشند. سبک شخصی خود را با طراحی چشم نواز Bonfire Black برجسته با نوار سرمه ای به نمایش بگذارید. الگوی لانه زنبوری ظریف در اطراف پایه زیبایی بیشتری به این لپ تاپ بخشیده است.

لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 : نمایشگر

لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 دارای یک صفحه Full HD با نرخ به روزرسانی 144 هرتز و فناوری IPS LCD است. نسبت صفحه نمایش مانند همه لپ تاپ های 15 اینچی بازار، 16:9 است و تراکم پیکسلی 142 نقطه در اینچ را در آن شاهد هستیم. در تجربه استفاده از این لپ تاپ مشخص شده است که زاویه دید بسیار عالی است. حداکثر روشنایی نمایشگر لپ تاپ 300 نیت برای وسط صفحه و 279 نیت را برای کل منطقه با حداکثر انحراف 8 درصد اندازه گیری شده است.

در آزمایش های شرکت ایسوس، دقت و کیفیت صفحه نمایش با 24 رنگ متداول مانند پوست انسان روشن و تیره، آسمان آبی، چمن سبز، رنگ های قرمز، آبی، سبز، نارنجی و غیره آزمایش شده است. در همه حالات این نمایشگر توانست امتیاز مناسبی را کسب کند.

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 :سخت افزار و قدرت پردازشی

این لپ تاپ در دو نسخه با پردازنده های AMD و intel عرضه شده است که لپ تاپ مورد بررسی ما به پردازنده اینتل مجهز شده است. پردازنده Core I5 (10300H) با 8 مگابایت حافظه کش L3 در این لپ تاپ ارائه می شود. این پردازنده core i5 به لطف Hyper-threading می تواند تا 8 رشته را به طور همزمان پردازش کند و توربو را تا 4.5 گیگاهرتز افزایش دهد. فرکانس پایه پردازنده این لپ تاپ 2.5 گیگاهرتز است.

TUF Gaming F15 برای بازی طولانی مدت و نبردهای واقعی ساخته شده است، یک لپ تاپ مخصوص بازی با سیستم عامل ویندوز 10 پرو است که می تواند شما را به پیروزی برساند. با پشتیبانی از جدیدترین پردازنده مرکزی 10 هسته ای Intel Core i5 و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 Ti ، عملکردی سریع، روان و عالی را مشاهده می کنید که به خوبی با نمایشگر IPS سریع 144 هرتزی هماهنگ است. خنک کننده خود تمیز کننده کارآمد با درجه استحکام نظامی با سخت افزار TUF ترکیب می شود تا این لپ تاپ مدرن آزمایش شده را به یک متحد قدرتمند برای هر گیمر تبدیل کند.

TUF Gaming F15 از پردازنده مرکزی 10th Gen Intel Core i5 برای از بین بردن مشکلات تاخیر بازی، پخش استریم و انجام همزمان چند وظیفه ای سنگین بهره می برد. این پردازنده همچنین با یک پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 Ti همراه است و می تواند نرخ فریم بالایی را در طیف گسترده ای از بازی ها ارائه دهد.

این پردازشگر گرافیکی از پردازنده های گرافیکی رده متوسط شرکت انویدیا است. شرکت انویدیا که یکی از مشهورترین شرکت های سازنده پردازشگر گرافیکی است، برای این لپ تاپ GeForce GTX1650 Ti را ارائه داده است که از 4 گیگابایت حافظه اختصاصی برخوردار است. این 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 VRAM، نرخ فریم بالایی را در انواع بازی های روز برای شما فراهم می آورد و تا 6 گیگابایت قابل ارتقا است.

به عنوان فضای ذخیره سازی، در این پیکربندی 256 گیگابایت حافظه SSD درنظر گرفته شده است که برای بسیاری از کاربران مناسب است. این حافظه نسبت به حافظه های ذخیره سازی HDD، عملکرد بسیار سریعتری را ارائه می دهد و سرعت خواندن/نوشتن 10 برابری را نسبت به هارددیسک ها به شما ارائه می دهد. حافظه رم به کار رفته در این لپ تاپ، 8 گیگابایت است. حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4 سرعت عمل بالا و فضای مناسب برای اجرای همزمان بازی ها را در اختیار شما قرار می دهد.

نکته مهم درباره لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5، امکان ارتقا حافظه های آن است. به روزرسانی RAM و SSD با طراحی این لپ تاپ برای ارتقای آسان، امری بسیار ساده است. این قابلیت ارتقاپذیری، به شما امکان دسترسی سریع به اسلات های حافظه رم و حافظه های ذخیره سازی را می دهد. با استفاده از یک پیچ گوشتی استاندارد می توانید پیچ های پایین شاسی را به راحتی جدا کنید تا تغییرات دلخواه خود را انجام دهید. یک پیچ مخصوص پاپ اپن، گوشه ای از پانل پایین را بالا می برد و جدا کردن آن را آسان تر می کند. با سرعت بالا RAM خود را ارتقا دهید یا جایگزین کنید یا با افزودن درایو PCIe دوم، ظرفیت حافظه SSD خود را افزایش دهید.

قابلیت Armory Crate در لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 سیستم و کنترل روشنایی را هماهنگ می کند تا تنظیمات اساسی لپ تاپ را در یک برنامه در اختیار شما قرار دهد. گزینه های زیاد سفارشی سازی آن به شما امکان می دهد جلوه های زیبایی و شخصی سازی دقیق پروفایل های بازی را تنظیم کرده و تنظیمات صدا را متناسب با علایق خود تنظیم کنید. با نمایه های سناریو، می توانید تنظیمات دلخواه را تنظیم کنید که هنگام راه اندازی برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود، عملکرد و سایر تنظیمات را به طور خودکار تنظیم شوند. تجربه خود را کاملا کنترل کنید و آن را کاملا مطابق با سلایق خود تنظیم کنید.

استحکام درجه نظامی لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF F15

برای اینکه شرکت ایسوس بتواند نام سری TUF Gaming را برای لپ تاپی انتخاب کند، این لپ تاپ باید با موفقیت در آزمایش های تخصصی و دشوار MIL-STD-810H دوام بیاورد. دستگاه های آزمایشگاهی برای اطمینان از قابلیت اطمینان این لپ تاپ آن را در معرض لرزش، رطوبت و دمای شدید قرار می دهند. لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 حتی در سخت ترین شرایط نیز قابل اعتماد است. لپ تاپ F15 آنقدر مقاوم است که به سادگی بتواند در برابر ضربه های تصادفی روزمره مقاومت کند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ گیمینگ ایسوس F15

در هنگام انجام بازی های جدید، خود را با یک صفحه کلید به سبک دسکتاپ که برای بازی بهینه شده است مسلح کنید. نور پس زمینه زرد رنگ یکنواخت به شما امکان می دهد سبک منحصر به فرد خود را بیان کنید، در حالی که کلید های برجسته WASD با رنگ متفاوت طراحی شده اند و به شما یک میانبر برای دستورات اصلی حرکت در فضای بازی های شوتر و ... ارائه می دهد. فناوری عالی به کار رفته در ساخت کلیدها برای پاسخگویی سریعتر و کنترل بی دردسر در حین بازی به کار گرفته شده است. در کیبورد این لپ تاپ هر کلید آنقدر بادوام است که می تواند بیش از 20 میلیون فشار را در طولانی مدت تحمل کند.

درباره تاچ پد می توان گفت که در یک بررسی کلی، بسیار خوب عمل می کند. سطح صاف آن تقریبا هیچ مقاومتی در برابر نوک انگشتان ندارد و سطح آن به اندازه کافی بزرگ است. کلید های کلیک تاچ پد به دلیل طراحی یک پارچه، پیدا نیستند و بدون دکمه های اختصاصی مشخص، کلیک چپ و راست در سطح خود جاسازی شده اند. در این تاچ پد، از تمامی ژست های حرکتی نیز به وضوح پشتیبانی می شود. مثلاً برای مثال بزرگنمایی با دو انگشت یا پیمایش دو انگشت، به سادگی می توان از تاچ پد استفاده کرد.

سیستم صوتی لپ تاپ ایسوس F15

دو بلندگوی ارتقا یافته با چهار خروجی، صدا را تا حدود 1.8 برابر بیشتر از لپ تاپ های معمولی و باس عمیق 2.7 برابر نسبت به نسل های قبلی برای تجربه صوتی غنی تر به شما ارائه می دهد. فناوری X ™ Ultra صدای فراگیر مجازی 7.1 کاناله را برای صدای با کیفیت عالی با هدست های استریو ارائه می دهد. در فضای بازی خود، دشمنان را با آگاهی دقیق از محل آن ها در فضا که صدای فراگیر لپ تاپ برای شما فراهم می کند، به سادگی ردیابی کنید. حداکثر 8 حالت از پیش تعیین شده برای موسیقی، فیلم و ژانرهای بازی وجود دارد که تجربه شما را بیشتر بهینه می کند. یک اکولایزر داخلی به شما امکان می دهد تنظیمات خود را به دلخواه تنظیم کنید.

خنک کننده

سیستم خنک کننده جامع لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 تضمین می کند که لپ تاپ TUF Gaming می تواند عملکرد عالی خود را در هر سطحی از عملکرد پردازنده حفظ کرده و اثر بخشی را در طول عمر طولانی حفظ کند. لوله های حرارتی متعدد و فناوری هیت سینک، گرما را از اجزای اصلی دور می کند و حتی در حین اجرای بازی های سنگین، به سرعت گرما را از بین می برد. طراحی خنک کننده خود تمیز کننده تضمین می کند که سیستم خنک کننده لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 در طولانی مدت قوی و مانند روز اول باقی بماند.

هنگامی که این لپ تاپ با بازی های گرافیک متوسط تحت آزمایش قرار گرفت، دستگاه در حدود 55 درجه سانتیگراد در قسمت بالا و 56 درجه سانتیگراد در قسمت پایین گرم می شود. توجه داشته باشید که در زمان آزمایش بازی سنگین Witcher 3 به دلیل سرعت کلاک بالاتر پردازنده، اوج دما کمی بیشتر بود. دمای داخلی توسط سیستم خنک کننده کنترل می شود و پس از 60 دقیقه استفاده، به ترتیب به 70 و 80 درجه سانتیگراد برای GPU و CPU می رسد.

پورت ها و اتصالات باسیم و بی سیم

نسل ششم وایفای یعنی Ultrafast Intel Wi-Fi 6 با Gig + (802.11ax) به شما امکان می دهد با سرعت مشابه به شبکه LAN در هر کجا که اتصالات سازگار وجود دارد، به طور مطمئن و بدون نگرانی قطعی یا کندی اینترنت بازی کنید. Wi-Fi 6 (Gig +) سرعت و کارایی شبکه را نسبت به استانداردهای قبلی Wi-Fi 5 افزایش داده است و اتصال بهتری را در فضاهای شلوغ فراهم می کند. همچنین این نسخه از وایفای تأخیر را کاهش می دهد. به معنی که تأخیر (پینگ) کمتر در فعالیت های حساس به شبکه مانند بازی آنلاین وجود دارد. البته این عملکرد بهتر سرعت Wi-Fi براساس عملکرد نظری است. عملکرد واقعی ممکن است بر اساس نوع شبکه و سرویس دهنده اینترنت متفاوت باشد.

بسیاری از پورت های ورودی و خروجی به کار رفته در این مدل به شما امکان می دهد دستگاه های مورد علاقه خود را متصل کرده و در هرجایی با آن کار کنید. دو پورت USB 3.2 نوع A امکان انتقال سریع داده ها را فراهم می کند، با یک پورت USB 2.0 نوع A اضافی نیز وجود دارد که در کنار دو پورت دیگر مجموعه ای با سه ورودی برای لوازم جانبی ایجاد می کند. بلوتوث به کار رفته در لپ تاپ همچنین به شما امکان می دهد موس ها هدفون ها و سایر دستگاه های سازگار را برای یک فضای کاری تمیزتر و بدون سیم به لپ تاپ خود متصل کنید. با استفاده از USB Gen 2 Type-C و DisplayPort 1.4 می توانید یک صفحه نمایش G-SYNC فوق العاده سریع برای بازی های نیازمند به اجرا در فریم ریت بالا به لپ تاپ متصل کنید.

عمر باتری

این لپ تاپ به یک باتری 3 سلولی 48 وات ساعتی مجهز شده است. این لپ تاپ لیتیوم پلیمری، نسبت به بسیاری از لپ تاپ های معمولی بازار عالی عمل می کند. نکته مهم لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 عمر طولانی باتری آن است. به لطف برخورداری از گرافیک Nvidia Optimus در تست بدون عملکرد (استندبای) طول عمر باتری تا 16 ساعت به طول انجامید که یک نتیجه عالی برای یک لپ تاپ مخصوص بازی به شمار می آید. همچنین وقتی تحت آزمایش Wi-Fi در شرایط واقعی قرار گرفتیم، با شبیه سازی مرور وب در یک روشنایی عادی، عملکرد بسیار خوبی داشت و فعالیت به مدت 9 ساعت چشمگیر بود.

جمع بندی

بدون شک لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LI-BI5N5 نکات مثبت زیادی دارد. از مزایای آن علاوه بر نمایشگر سریع 144 هرتزی، می توان به عمر باتری بسیار طولانی نیز اشاره کرد که می تواند بیشتر نوت بوک های اداری را از حد عالی خارج کند. عملکرد گرافیکی نیز بد نیست اما ارتقای آن نیز می تواند بهبود زیادی را در لپ تاپ به وجود آورد. علاوه بر این، پردازنده مرکزی مدرن 4.5 گیگاهرتزی برای بازی بسیار مناسب است.

با ضخامت کمتر از یک اینچ و وزن کمتر از 5 پوند، این یک لپ تاپ گیمینگ بسیار عالی که می توانید آن را به راحتی در هر کجا که نیاز دارید حمل کنید. توصیه می کنیم این لپ تاپ را خریداری کنید؛ البته اگر به وب کم نیازی ندارید. بسیاری از زندگی روزمره ما در تماس های تصویری این روزها می گذرد، اما اگر شما واقعاً نیازی به حضور در دوربین ندارید یا دوربین خارجی دارید که از آن استفاده می کنید، Asus TUF F15 می تواند گزینه خوبی باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Asus Laptop

مشخصات

ابعاد
24.9×256×359.0 میلی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
10300H
محدوده سرعت پردازنده
2.5 گیگاهرتز تا 4.5 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
4.5 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
NVMe M.2 SSD
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX1650 Ti
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت GDDR6 VRAM ارتقا تا 6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
full HD 1920X1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
کیبورد با نور پس زمینه
تغییر رنگ نور پس زمینه RGB
حسگر اثر انگشت
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt
ندارد
نوع باتری
3 سلولی 48 وات ساعت
شارژدهی باتری
تا 4 ساعت
سیستم عامل
Windows 10 Home
توضیحات باتری
لیتیوم پلیمری 48 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر
person date_range 1400-03-17

سلام خسته نباشید. این لپ تاپ ۲ نوع طرح داره. یکیش پشتش مشکیه و طرح داره و یک نوعش پشتش کاملا صافه مثل عکسی که قرار دادید. من مدل صاف رو میخوام ولی داخل کامنت ها خوندم که صاف سفارش دادن ولی طرح دار به دستشون رسیده. مدل صاف رو موجودی دارید؟

پاسخ فروشگاه:

سلام خیر متاسفانه 

person date_range 1399-12-23

سلام وقتتون بخیر
ببخشید این لب تاب یعنی فقط برای gamer ها طراحی شده؟ فقط برای این کار هست؟ من دانشجو هستم و برای کارهای برنامه نویسی سنگین و پردازش های خوب میخواستم بخرم این مدل رو. ممنون میشم راهنمایی کنید بنده رو

پاسخ فروشگاه:

سلام این لپ تاپ هم مناسب کارهای سنگین و هم مناسب بازی است. برای راهنمایی خرید با پشتیبانی تماس بگیرید

person date_range 1399-12-23

این لپ تاپ میتونن کارت گرافیکش عوض کنن یا ارتقا داد؟

پاسخ فروشگاه:

سلام خیر امکان پذیر نیست.

person date_range 1399-12-03

درود فراوان.
میتونم بپرسم که تصاویری که الان 3 بهمن 99 روی مشخصات این لپ تاپ قرار گرفته درست ان یا هنوز درست نشدن؟(چون اون دوستمون توی یکی از کامنتا دیدم گفته بود تصاویر اشتباه بودن)
تنها سوالم اینه الان تصاویر درست قرار گرفته اند یا خیر ممنون منتظرتونم❤️

پاسخ فروشگاه:

سلام وقتتون بخیر عکسها مشکلی ندارن رنگ متفاوت است فقط این کالا خاکستری و مشکی دارد کالای ارسالی اکثرا مشکی است

person date_range 1399-11-29

همراه این لپ تاپ موس گیمینگ tuf هست؟

پاسخ فروشگاه:

سلام خیر داخل پک نیست.

person date_range 1399-11-28

مانیتور این لپ تاپ چند هرتزی هست؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
60 هرتز

person date_range 1399-11-28

سلام ببخشید همراه این لپ تاپ موس گیمینگ ایسوس هست ؟؟ آیا از خرید از اینجا مطمئن باشم که کالا به دستم میرسه ؟؟؟

پاسخ فروشگاه:

سلام
خیر پک کیف و موس رو شرکت های گارانتی کننده داخلی قرار میدن روی لپ تاپ موجودی فعلی پک اورجینال خود ایسوس هست، بعضی از لپ تاپ ها دارای موس گیمینگ یا هدست هستند مانند HP Omen در لینک زیر 
https://technokade.com/3207-hp-omen-15-dh1070wm-i7-10750h-8gb-1tb-256gb-ssd-6gbgtx-1660ti-laptop.html
فروشگاه تکنوکده با 5 سال سابقه حضور در حوزه فروش اینترنتی کالاهای دیجیتال و کسب نماد اعتماد ، نماد رسانه بر خط و عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی(مجوز کسب از اتاق اصناف ایران) و همکاری با سایت های مرجع مانند GSM.ir و ...در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد. امیدواریم تجربه ی خوبی در خرید اینترنتی را برای شما به ارمغان آوریم

person date_range 1399-11-27

سلام
ببخشید لپتاپ پلمپ کارخانه هست یا باز شده؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
پلمپ کارخانه است

person date_range 1399-11-27

سلام
ببخشید لپتاپ پلمپ کارخانه هست یا باز شده؟

پاسخ فروشگاه:

سلام پلمپ کارخانه است گاها داخل گمرک چندتا لپ تاپ رو باز میکنن ولی 99 درصد لپ تاپ های موجود پلمپ کارخانه دارند

person date_range 1399-11-26

سلام چجوری هنگام خرید بتونیم رم و حافظه رو ارتقا بدیم،اگر در سایت گزینه‌ای هست راهنمایی کنید ممنون

پاسخ فروشگاه:

سلام برای ارتقا با پشتیبانی تماس بگیرید

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
24.9×256×359.0 میلی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
full HD 1920X1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
10300H
محدوده سرعت پردازنده
2.5 گیگاهرتز تا 4.5 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
4.5 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
256 گیگابایت
نوع حافظه SSD
NVMe M.2 SSD

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX1650 Ti
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت GDDR6 VRAM ارتقا تا 6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
تعداد پورت USB 2.0
1
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
تغییر رنگ نور پس زمینه RGB

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی 48 وات ساعت
شارژدهی باتری
تا 4 ساعت
توضیحات باتری
لیتیوم پلیمری 48 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
Windows 10 Home
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد