مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL Ryzen 7 (5800HS) - 8GB - 512GB SSD - 4GB (GTX 1650)FHD Laptop

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL Ryzen 7 (4800HS) - 8GB - 512GB - 4GB (GTX 1650)FHD

کد محصول:
3043
برند:
36,289,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(346 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL Ryzen 7 (4800HS) - 8GB - 512GB SSD - 4GB (GTX 1650 Ti)FHD Laptop

کمپانی ایسوس یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ به شمار می رود که محصولات باکیفیتی را تولید و عرضه می نماید. یکی از بهترین محصولات این برند لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL می باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ 14 اینچی بوده که اندازه مطلوب و جمع و جوری محسوب می گردد. کیفیت این لپ تاپ بالا بوده و می تواند انتظارات کاربران را برآورده نماید. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول از 1049 دلار آغاز و تا 1.999 دلار نیز ادامه پیدا می کند که به بررسی آن خواهیم پرداخت که آیا ارزش خرید را دارا است یا خیر. برای مدل پایه این لپ تاپ از پردازنده Ryzen 9-4900HS که از قدرت پایینی برخوردار است و GTX 1650Ti بهره گرفته شده است که از قیمت 1049 دلاری برخوردار است. از مشخصات این محصول می توان به حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره نمود که به عنوان یک ماشین بازی می تواند استفاده گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL بپردازیم.

طراحی Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

این لپ تاپ از طراحی جالب و عجیبی برخوردار است و طراحی آن باریک و با وزن کم انجام گرفته است. این لپ تاپ قدرتمند در قیاس با تولیدات سال های پیش قادر به اجرای بازی های بیشتر و سنگین تری می باشد. جهت ساخت بدنه این محصول از آلومینیوم و منیزیم سفت استفاده شده است که موجب سبک تر شدن آن گردیده است. با نگاهی به این لپ تاپ متوجه عدم وجود وب کم خواهید بود. افرای که تمایل دارند از گفت و گوی ویدیویی یا پخش خودکار در Twitch بهره گیرند نیاز به خرید یک دوربین مجزا دارند و با نگاهی به حاشیه های بسیاری اندک صفحه نمایش متوجه نبود وبکم و دلیل خواهید بود.

طراحی این لپ تاپ به گونه ای انجام گرفته شده است که تاچ پد و بدنه در یک سطح قرار گیرد اما با این حال شاهد عملکرد مطلوب از آن خواهیم بود. لازم به ذکر است که این تاچ پد قادر به پشتیبانی از ژست های لمسی می باشد. و به خوبی می تواند انتظارات شما را برآورده نماید. بهره گیری از کلیدهای تاچ پد به عنوان کلیدهای ماوس امکان پذیر که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. کمپانی دالبی تولید بلندگوهای بکار برده شده برای این لپ تاپ را انجام داده است. بلندگوهای موجود از کیفیت مطلوبی بهره مند بود و قطعا سخت افزار بسیار خوبی برای یک لپ تاپ میان رده محسوب می گردد. بلندگوها را می توانید در قسمت مناسبی از این لپ تاپ مشاهده نمایید که از طریق صداها به خوبی و باکیفیت مطلوب پخش می گردد. در این بلندگوها شاهد بکارگیری فناوری استریو و دالبی هستیم که به خوبی قادر به حذف نویر می باشد و با حذف نویز بهترین صدا را خواهید شنید. از این لپ تاپ با وجود این دو بلندگو می توانید جهت کارهای عمومی، مالتی مدیا و خانگی بهره گیرید.

واحد بررسی ما که برند ایسوس نام آن را White Moonlight White نامیده است رنگ سفید بود و با یک رنگ سفید و براق به رنگ سفید با یک عرشه نقره ای فلزی ارائه گردیده است. لازم به ذکر است که عرضه این لپ تاپ توسط ایسوس با رنگ Eclipse Grey ممتنع تری انجام گرفته است که رنگ سیاه را بر روی آن در انتهای آن مشاهده می نماییم. برند ایسوس چند مشبک تهویه در لبه بیرونی شاسی قرار داده است که نقطه مثبتی به شمار می رود.

ایسوس در قسمت پشت درب لولای قطره ای Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL در نظر گرفته است که سبب می گردد هنگام باز شدن قسمت پشت دستگاه اندکی بالا برود که این قابلیت موجب خاص شدن طراحی این لپ تاپ گردیده است و باعث می شود صفحه کلید بهتر قرار گیرد. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به طراحی نیمی از سطح درب از الگوهای نقطه ای اشاره نمود که موجب زیباتر شدن دستگاه گردیده است. با نگاهی دقیق تر به این الگوها مشاهده خواهید نمود که این نقاط سوراخ های ریزی بر روی سطح درب می باشند. لپ تاپ Zephyrus G14 از طراحی و ظاهر زیبا و جذابی برخوردار است و از لحاظ ظاهری جز بهترین لپ تاپ های گیمینگ به شمار می رود. همانطور که ذکر شد این لپ تاپ بر روی درب خود سوراخ ها و نقطه هایی دارد. این محصول از چراغ های میکرو LED برخوردار است که با وجود آن با بهره گیری از RGB سوراخ های موجود می درخشند و به زیباتر شدن لپ تاپ کمک بسزایی می نمایند و کاربران بسیاری را به خود جذب می کنند.

بررسی پورت ها و درگاه های لپ تاپ ایسوس Zephyrus G14

پورت های این لپ تاپ در کناره های آن قابل مشاهده می باشد و شما می توانید از آن ها در انجام کارهای خود بهره گیرید. برای این محصول دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB Type-C در نظر گرفته شده است که در سمت راست تعبیه گردیده است. جهت افزایش امنیت فیزیکی دستگاه یک اسلات قفل کنسینگتون بکار برده شده است تا دیگر نگران حمل لپ تاپ توسط اشخاص دیگر نباشید. خروجی HDMI 2.0b و یک پورت USB-C در سمت چپ این دستگاه قرار گرفته است که از پورت USB-C می توانید به منظور شارژ لپ تاپ استفاده نموده و از DisplayPort جهت اتصال به یگ مانیتور بهره گیرید. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به جک صوتی ترکیبی از هدفون و میکروفون اشاره نمود. این لپ تاپ از Wi-Fi 6+)Gig) و بلوتوث 5.0 برخوردار است که می توانید جهت اتصال بی سیم از آن بهره گیرید. با وجود این قابلیت ها امکان انجام بازی با سرعت بالا و یا اتصال بی سیم برخی دستگاه ها نظیر ماوس و بلندگو برایتان فراهم می گردد.

بررسی نمایشگر Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

صفحه نمایشی که در واحد بررسی ما قرار دارد صفحه نمایش 14 اینچی بوده که از کیفیت 1080 پیکسلی بهره مند است و علاوه بر آن این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتزی برخوردار است. انتظار ما یک نمایشگر با کیفیت بالا بوده کمپانی ایسوس نمایشگری با کیفیت 1440 پیکسل WQHD را ارائه داده است که از نرخ به روز رسانی 60 هرتز کمتر برخوردار است. اگر ترجیح می دهید محتوا و حاشیه ها با وضوح بالایی نشان داده شود بهتر است نرخ تازه سازی بالاتر را انتخاب نمایید. این صفحه نمایش دارای پنلی بت رنگ و روشنایی مطلوب می باشد. طبق بررسی انجام شده این پنل 117 درصد از طیف رنگی sRGB را به تولید می رساند. که این میزان در قیاس با 114 درصد Dell G7 15 یا Asus ROG Strix Scar III بالاتر می باشد، و به خصوص بالاتر از Razer Blade 15 (105٪) است.

این لپ تاپ از روشنایی مطلوبی بهره مند است که برابر با 323 نیت می باشد. لپ تاپ Dell G7 15 دارای روشنایی 303 نیت می باشد و علاوه بر آن لپ تاپ های دیگر نظیر Asus ROG Strix Scar III و Razer Blade 15 از روشنایی 275 نیت برخوردار هستند که لپ تاپ تولیدی ایسوس در قیاس با این لپ تاپ ها از روشنایی بالاتری بهره مند می باشند. با وجود AMD FreeSync می توانید به راحتی به اجرای بازی های روان بپردازید. امروزه انویدیا به به روزرسانی پردازنده خود یعنی Nvidia G14 پرداخته است و شاهد ارتباط بسیار خوب آن با FreeSync هستیم که موجب روان شدن پخش محتوا می گردد.

بررسی Asus ROG Zephyrus G14 صوتی

برای لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL ایسوس دو جفت بلندگوی 2.5 واتی در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن دارای یک جفت توییتر دیگر 0.7 واتی نیز می باشد. با وجود این بلندگوها می توانید صداها را با کیفیت بالا گوش دهید. صدا از طریق فناوری Dolby's Atmos پردازش می گردد. با وجود برنامه Dolby Atmos امکان بهینه شدن از چند حالت صوتی، بهینه سازی جهت اجرای بازی، فیلم و رسانه صدا-محور با تنظیمات از پسش تنظیم شده به نام Game, Dynamic, Music, movie, Voice فراهم می گردد. علاوه بر این موارد قادر به تنظیم مجدد تنظیمات می باشید که اینکار از طریق تنظیم گزینه های گرافیکی EQ انجام می گردد و شما می توانید به کمک آن صدا را بصورت دلخواه تنظیم نمایید.

بررسی عملکرد بازی Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

در این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650Ti استفاده شده است که دارای حافظه 4 گیگابایتی VRAM می باشد. این لپ تاپ می تواند عملکرد مطلوبی را حین بازی به نمایش بگذارد و رضایت کاربران را کسب نماید. با اجرای برنامه هایی نظیر Batman Arkham Origins و Doom Eternal مشاهده خواهید نمود که عملکرد لپ تاپ در قیاس با بسیاری از لپ تاپ ها بهتر می باشد و کمترین صدا را ایجاد می نماید. همانطور که ذکر شده است امروزه میان پردازنده انویدیا با AMD FreeSync سازگاری بسیاری مشاهده می گردد که به سبب آن عملکرد لپ تاپ بهتر می گردد و حسی خوشایند و لذت بخش را برایتان به ارمغان می آورد.

در قسمت قبل ذکر نمودیم که صفحه نمایش این لپ تاپ از نرخ تازه سازی مطلوبی بهره مند است. عدد بنچمارک این محصول شما را قادر می سازد تا بتوانید به راحتی بازی های دلخواه خود را به اجرا در آورید و بازی های مورد علاقه خود را با کیفیت 1080 پیکسلی اجرا نمایید. موارد عنوان شده حاکی از قدرت بالای پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650Ti می باشد که دارای حافظه 4 گیگابایتی VRAM می باشد. با وجود پردازنده قدرتمند و امکان اجرای انواع بازی ها گرم شدن لپ تاپ در کمترین میزان خود وجود خواهد داشت و شما حین لمس دستگاه گرمای بالایی را حس نخواهید کرد.

بررسی عملکرد Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

کمپانی ایسوس برای این محصول از پروازنده AMD Ryzen 9 4900HS Zephyrus G14 بهره برده است که دارای حافظه 16 گیگابایتی می باشد. این پردازنده قدرت بالایی را برای این لپ تاپ به ارمغان می آورد که می توانید با وجود آنها کارهای دلخواه خود را انجام دهید که شامل باز کردن صفحات گوگل کروم به تعداد بالا بدون هیچگونه مشکل و کندی، اجرای بازی ها و ... می باشد. در تست های عملکرد عمومی انجام شده ، مانند Geekbanch 4.3 ، Zephyrus G14 توانست 30181 امتیاز را بدست آورد، امتیاز بدست آمده توسط این لپ تاپ 14 اینچی بالاتر از میزان متوسط است ، جلوتر از Dell G7 15 (23،863) و Scar III (23،196) و خیلی فوق العاده نسبت به Razer بهتر عمل می کند.

مموری (RAM) Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

این محصول از حافظه رم 8GB DDR4 2666MHz برخوردار می باشد. کمپانی اچ پی برای این لپ تاپ دو اسلات رم قرار داده است که هر یک از ظرفیت 16 گیگابایتی پشتیبانی می نماید در نتیجه می توانید برای این لپ تاپ 32 گیگابایت رم را بکار ببرید. حافظه رم 32 گیگابایتی را می توانید جهت انجام بسیاری از کارها نظیر کارهای پردازشی، محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی سنگین استفاده نمایید که مقدار مطلوبی می باشد.

حافظه (Storage) Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

کمپانی ایسوس برای لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL حافظه 512 گیگابایتی در نظر گرفته است که از سرعت بالای SSD بهره مند است. این حافظه از نوع M.2 می باشد. لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید حافظه این لپ تاپ را ارتقا دهید.

کارت گرافیک (GPU) Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

کارت گرافیک این محصول دارای دو قسمت می باشد. کارت گرافیک مجتمع با پردازنده (On Borad) نخستین قسمت این کارت گرافیک می باشد که به خوبی می تواند شما را در انجام کارهای روزمره کمک نمایید و شما از طریق آن و با کمک حافظه رم 8 گیگابایتی لپ تاپ به انجام کارهای گرافیکی عادی بپردازید. نخستین کارت گرافیک Intel UHD Graphics می باشد. کارت گرافیک Dedicate که به عنوان کارت گرافیک مجزا به کار برده می شود برای مواقعی است که کارهای سنگین گرافیکی و بازی قرار است انجام گیرد. تولید این کارت گرافیک توسط کمپانی NVIDIA Geforce انجام گرفته است. این کارت گرافیک دارای حافظه 4 گیگابایتی از نوع GTX 1650Ti می باشد. جهت اجرای کارهای گرافیکی 2 بعدی و بازی های متوسط استفاده از این کارت گرافیک بسیار مناسب است. کمپانی NVIDIA ساخت این کارت گرافیک را با بنچمارک بالاتر از نسل نهم انجام داده است که این به دلیل تغییراتی است که در معماری این محصول به وجود آمده است.

صفحه کلید Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

صفحه کلید موجود در لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL یک طرح استاندارد QWERTY به شمار می رود که دارای کلیدهای کاشی کاری شده می باشد. کلیدهای قرارداده شده فاصله مطلوبی با یکدیگر دارند که کار تایپ را برایتان راحت تر می نماید. این صفحه کلید دارای حاشیه و لبه نبود و ابعاد آن کوچکتر شده است اما فاصله میان کلیدهای صفحه کلید سبب می گردد تا مشکلی حین کار برایتان به وجود نیاید. این کیبورد از نور پس زمینه نیز برخوردار می باشد و حین کار نور پس زمینه سفید موجب روشن شدن کلید می گردد. به دلیل قرارگیری هر حرف بصورت مستقیم در بالای پست Keycap نور زیادی از کلیدها عبور نخواهد کرد.

در میان حروفی که از نور پس زمینه بهره مند هستند و کلیدها با رنگ نقره ای سازگاری وجود دارد و تضادی میان آنها وجود ندارد. در محیط های هنگامی که نور پس زمینه روشن می گردد خوانایی کلیدها کمتر می شود که برخی مشکلات را ایجاد می نماید. لازم به ذکر است که صفحه کلیدهای مدل سیاه و سفید با مشکلی روبه رو نخواهند بود اما دیگر مدل ها این مشکلات را تجربه نخواهند کرد. از دیگر ویژگی های این صفحه کلید خارج شدن نور از طریق لبه های صفحه کلید و کلیدها می باشد و هنگامی که نور پس زمینه LED از لبه ها و شکاف های کلیدها به بیرون درز می کند همانند یک درخت کریسمس روشن خواهد شد. با وجود برخی مشکلات و ایرادات این صفحه کلید امتیاز قابل قبولی را کسب می نماید. کلید های اختصاصی این کیبورد در بالای صفحه کلید قرار داده شده است که نظیر کلید کنترل میزان صدا و بی صدا نمودن میکروفون و علاوه بر آن یک صفحه کنترل Republic Of Gamers می باشد که شما از طریق آن می توانید به بهینه کردن عملکرد دستگاه بپردازید. این ابزار را می توان ROG Armory Crate نامید. لازم به ذکر است که کاربران یک رابط داشبورد در اختیار خود خواهند داشت تا از طریق آن به مدیریت پردازنده و پردازنده گرافیکی و عملکرد فن ها بپردازند و علاوه بر آن اعمال برخی تنظیمات را نیز فراهم می آورد.

تاچ پد در نظر گرفته شده برای لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL در ابعاد مطلوب و کیفیت بالا به تولید رسیده است که کاربران رضایت کافی را از آن دارند. با وجود آن که گیمرها از تاچ پد استفاده زیادی نمی کنند اما با این وجود می توان گفت این تاچ پد بی نظیر است و از حساسیت و دقت بالایی برخوردار می باشد. این تاچ پد از صفحه لمسی صاف و شیشه ای بهره مند است که امکان لمس همزمان چند نقطه را فراهم می آورد.

بررسی دوام باتری Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

باتری بکار برده شده برای این لپ تاپ می تواند انتظارات شما را برآورده نماید و هنگام وب گردی این باتری به مدت 11 ساعت و 32 دقیقه شارژ خود را حفظ خواهد نمود که این مدت زمان در حالیست که روشنایی صفحه 150 نیت می باشد. این میزان در قیاس با Dell G7 15 (3:12) ، Scar III (5:09) و یا Razer Blade 15 بالاتر می باشد. در کل می توان گفت میزان ماندگاری شارژ در این لپ تاپ قابل قبول بوده و خیال شما از این لحاظ راحت خواهد بود و دیگر نیازی نیست مداوم به پریز برق متصل باشید و یا هنگام بیرون رفتن شارژ دستگاه را با خود به همراه داشته باشید.

بررسی گرما Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH-BR7N2BL

لپ تاپ Zephyrus G14 از لحاظ گرما با مشکلی مواجه نمی باشد با اینکه برخی از قطعات آن موجب ایجاد گرما می گردد اما این دستگاه به خوبی قادر به رفع آن می باشد. طبق آزمایشی که انجام گرفته است با پخش 15 دقیقه ای یک ویدئو با کیفیت اچ دی گرمای سطح زیرین این لپ تاپ به 88 درجه فارنهایت رسیده و این میزان در قیاس با علامت 95 درجه ای گرما کمتر می باشد که این نشان از عملکرد بسیار خوب این لپ تاپ در برابر گرما هستیم. در هنگام پخش ویدئو در قسمت هایی نظیر صفحه کلید و تاچ پد این گرما برابر با 82 و 74 درجه فارنهایت به ترتیب مشخص شده است. در آزمایش دیگری که صورت گرفت یک بازی به مدت 45 دقیقه اجرا شد که گرمای سیستم را افزایش داد اما با این حال این گرما در قیاس با گرمای دیگر لپ تاپ های گیمینگ بسیار مناسب تر می باشد.

جمع بندی

لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 را نمی توان تنها به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ به شمار آورد زیرا در بسیاری از زمینه ها عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. این لپ تاپ در زمینه بازی نیز عملکرد بسیار خوبی را داشته است که طول عمر باتری آن یکی از بهترین ویژگی های یک لپ تاپ گیمینگ محسوب می گردد و این دستگاه را جز بهترین لپ تاپ های گیمینگ قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نمایشگر مقاوم آن اشاره نمود. پردازنده های استفاده شده که شامل AMD Ryzen 9-5900HS و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2060 MAX-Q می باشد نیز بهترین عملکرد را داشته و قدرت بالایی را به دستگاه می بخشد. قیمت در نظر گرفته شده نیز برای این لپ تاپ مطلوب بوده و بسیاری از افراد قادر به خرید آن می باشند. برخی از معایب این لپ تاپ شامل عدم وجود وبکم می باشد و صفحه کلید آن نیز کمی تعجب برانگیز بوده است. در کل می توان گفت این لپ تاپ جایگاه ویژه ای را در میان بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ بدست آورده است که لپ تاپ Razer Blade Pro یکی از لپ تاپ هایی است که این محصول توانسته در رقابت با آن پیروز گردد. این لپ تاپ می تواند یک گزینه مناسب برای خرید به شمار رود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Lenovo

مشخصات

ابعاد
324×222×17.9 میلی متر
وزن
1.6 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 7
مدل پردازنده
4800HS
محدوده سرعت پردازنده
3.2 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
2.9 گیگاهرتز تا 4.2 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1650
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
FHD 1920×1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
ندارد
مشخصات اسپیکر
2 x 2.5W speakers with Smart AMP technology
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
مودم
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 with Gig+ performance (802.11ax)
بلوتوث
بلوتوث داخلی نسخه ی 5.0
پورت شبکه Ethernet
ندارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
ندارد
توضيحات پورت Thunderbolt
1 x USB 3.2 Gen 2 Type-C with DisplayPort™ 1.4 and Power Delivery
طبقه‌بندی
مخصوص بازی, کاربری صنعتی و بیزنس, کاربری عمومی, کاربری مالتی مدیا
شارژدهی باتری
تا 10 ساعت
سیستم عامل
DOS
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم پلیمر
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
person date_range 1400-02-29

سلام و ادب
ممنون میشم به سوالات زیر پاسخ بدید:
رفرش ریت صفحه نمایش چقدر هست؟
گارانتی شرکتی یعنی چی؟ چه شرکتی گارانتی کرده؟
گرافیک 1550ti هست یا 1550؟
آیا کانفیکت های دیگه ای هم از این لپ تاپ دارید؟ کی موجود میشه؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
144 هرتز است
شرکت های کامپیوتری زیادی هستند که با مبلغی اضافه تر عهده دار خدمات به یک دستگاه می شوند سریر.نوین سرویس و ....
گرافیک دستگاه GTX 1650 است
بله با پردازنده ryzen 9 و گرافیک RTX 2060 نیز موجود است به لینک زیر مراجعه کنید:


https://technokade.com/3117-asus-rog-zephyrus-g14-ga401lv-ryzen-9-4900hs-16gb-1tb-ssd-6gbgtx-2060-ti-laptop.html

person date_range 1400-02-24

امکان خرید حضوری هست

پاسخ فروشگاه:

سلام خرید فقط از طریق سایت تحویل کالا میتونه حضوری هم باشه

person date_range 1400-02-22

سلام وقت بخیر
جعبه لپ تاپ پلمپ هست یا نه؟

پاسخ فروشگاه:

سلام بله پلمپ ارسال میگردد

person date_range 1400-02-20

سلام خسته نباشید. گرافیک رو توی تیتر محصول 1650ti نوشته اما پایین تر توی مشخصات 1650 زده، کدومش درسته؟

پاسخ فروشگاه:

سلام اصلاح شد 1650 صحیح است

person date_range 1400-02-19

سلام مدل GA401IV را میارید؟ با cpu Ryzen 9

پاسخ فروشگاه:

سلام موجود شد چک کنید 
https://technokade.com/3117-asus-rog-zephyrus-g14-ga401lv-ryzen-9-4900hs-16gb-1tb-ssd-6gbgtx-2060-ti-laptop.html

person date_range 1400-01-14

سلام. مانیتور این لپ تاپ چند هرتز هست؟؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 144 هرتز است

person date_range 1399-11-13

سلام وقت بخیر
این مدلتون از matrix led پشتیبانی میکنه

پاسخ فروشگاه:

سلام این کانفیگ خیر پشتیبانی نمیکند

person date_range 1399-11-05

سلام ب چ صورت میفرستید مرسوله رو؟
و مهر رسانه دیجیتالتون هنوز بررسی نشده لطفا تمدیدش کنید ک اعتماد ما هم به شما بیشتر بشه

پاسخ فروشگاه:

با سلام معمولا بسته ها با پست پیشتاز و بیمه ارسال میشه ولی با چاپار و تیپاکس هم بستگی آدرس مشتری ارسال میکنیم با بیمه به ارزش کل بسته 
نمادها مرتبا در حال تمدید هستند ولی پروسه تمدید متاسفانه زمان بر هست به جز رسانه دیجیتال نماد اعتماد الکترونیک و عضویت در اتحادیه کسب کارهای مجازی از دیگر راه های اعتماد سازی فروشگاه ما است. سابقه 5 ساله حضور ما در این حوزه و مجوز کسب از اتاق اصناف ایران امیدوارم اعتماد شما رو جلب کنه و تجربه خرید خوبی را از تکنوکده داشته باشید.

person date_range 1399-09-26

رنگ سفید موجود نمیشه؟

پاسخ فروشگاه:

سلام مشخص نیست به محض موجودی در سایت قرار داده میشه

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
324×222×17.9 میلی متر
وزن
1.6 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
14.0
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
FHD 1920×1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 7
مدل پردازنده
4800HS
محدوده سرعت پردازنده
3.2 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
2.9 گیگاهرتز تا 4.2 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگابایت
نوع حافظه SSD
PCIe NVMe

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1650
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Intel® Wi-Fi 6 with Gig+ performance (802.11ax)
بلوتوث
بلوتوث داخلی نسخه ی 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
توضيحات پورت Thunderbolt
1 x USB 3.2 Gen 2 Type-C with DisplayPort™ 1.4 and Power Delivery

امکانات

درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
2 x 2.5W speakers with Smart AMP technology
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه
مودم

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

شارژدهی باتری
تا 10 ساعت
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم پلیمر

سایر ویژگی‌ها

طبقه‌بندی
مخصوص بازی, کاربری صنعتی و بیزنس, کاربری عمومی, کاربری مالتی مدیا
سیستم عامل
DOS
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد