مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Lenovo ideapad L3 I5 (10210U) - 4GB - 1TB - 2GB (MX130)FHD Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو آیدیاپد Lenovo ideapad L3 I5 (10210U) - 4GB - 1TB - 2GB (MX130)FHD

کد محصول:
3040
برند:
18,899,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(13 رای)
محصولات مرتبط
55,499,000 تومان (بدون مالیات)
3 امتیاز
با توحه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها انتخاب بهترین لپ تاپ کار ساده ای نیست . اگر قصد خرید لپ تاپ با کیفیت و خوش قیمت دارید قطعا ideapad gaming 3 2022 میتواند گزینه مناسبی باشد.این لپ تاپ از سخت افزار بروز و قدرتمندی...
توضیحات

Lenovo Ideapad L3 I5 (10210U) - 4GB - 1TB - 2GB (MX130)FHD Laptop

خرید لپ تاپ آیدیاپد l3

مقدمه نقد و بررسی Lenovo Ideapad L3

لپ تاپ Ideapad L3 در زمره مجموعه های میان رده برند لنوو است و هم اکنون نوین ترین لپ تاپ 15 اینچی مجموعه Ideapad این برند در بازار کشور به شمار می رود که در سال 2020 معرفی شد. لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 I5 با ترکیب دو مدل L340 و S540 طراحی شده و با سخت افزار مطلوب و وزن کم، برای کارهای روتین، خانگی، گرافیکی عادی، اداری و مهندسی با پردازش رو به بالا است. لپ تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad L3 Core i5(10210U)-8GB-1TB-2GB در زمره مجموعه های میان رده برند لنوو است و هم اکنون نوین ترین لپ تاپ 15 اینچی مجموعه Ideapad این برند در بازار کشور به شمار می رود که در سال 2020 معرفی شد. این لپ تاپ با ترکیب دو مدل L340 و S540 طراحی شده و با سخت افزار مطلوب و وزن کم، برای کارهای روتین، خانگی، گرافیکی عادی، اداری و مهندسی با پردازش رو به بالا است. ضخامت این دستگاه، پایین تر از 23mm و وزن دستگاه 2.2Kg می باشد که اعدادی متوسط برای یک لپ تاپ 15 اینچی میان رده به شمار می روند و از این لحاظ، انتخاب قریبا خوبی برای افرادی است که حمل و نقل بالایی با دستگاه خود دارند، است. درگاه‌های ورودی و خروجی برای چنین کالایی، خیلی مناسب است و درگاه‌های نوین نیز در آن دیده می شود تا اتصال دستگاه‌های نوین را راحت کند. این سری دربرگیرنده USB3.1، HDMI، LAN و USB Type-C است. پردازشگر مرکزی Core i5 10210U اینتل، پردازنده گرافیکی GeForce MX 130 و 8 گیگابایت رم DDR4، سری سخت‌افزاری تقریبا مطلوبی را تشکیل داده‌‌اند که به‌خوبی قادر به اجرای بازی‌های سبک و نرم‌افزارهای نیمه‌سنگین می شوند. حافظه‌ داخلی هم از گونه هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت است.

معرفی Lenovo Ideapad L3

بیشتر کاربران با در نظر گرفتن بودجه خود، در پی دستگاه‌های میان‌رده هستند تا از مدل‌های به صرفه قدرتمندتر باشند و از سوی دیگر، مبلغ بالایی پرداخت نکنند. در صورتی که در پی نوعی میان‌رده جذاب و قدرتمند هستید، با نقد و بررسی لپ ‌تاپ Lenovo Ideapad L3، ما را همراهی کنید. شرکت چینی لنوو عظیم ترین سازنده رایانه های شخصی شامل لپ‌تاپ در جهان است که سعی می‌کند بین ویژگی های فنی، شکل ظاهری و قیمت کالاهایش، توازن مناسبی ایجاد کند. لنوو هم مثل خیلی از حریفانش، انواع گوناگونی از نوت‌ بوک‌هایش را برای استفاده های متنوع، به بازار عرضه می‌کند؛ ولی انواع میان‌رده این برند، در زمره پرفروش‌ترین‌های بازار هستند.

لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 یکی از نوین ترین نوت بوک‌های این برند چینی است که در کنار طراحی و رنگ‌‌بندی عالی و دوست داشتنی خود، سخت‌افزار، محل ذخیره‌سازی هیبریدی به ‌شکل یک ترابایت هارددیسک، 4 گیگابایت، رم DDR4 و نمایشگر 15.6 اینچی را دارد. بی شک، قیمت لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 در مقایسه با قیمت لپ‌ تاپ ‌های فعلی بازار بهتر است و کیفیت زیاد، کارکرد فوق العاده و خصوصیات خاص آن، موجب می‌شود به فکر خرید لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 بیفتید.

طراحی لپ تاپ Lenovo Ideapad L3

لپ تاپ ideapad l3

طراحی لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 به نسل پیشین خود یعنی Ideapad L340، خیلی شبیه است و در جقیقت، سخت‌افزار این دو نسل به لحاظ مجموعه نوین پردازشگر، فرق‌هایی با یکدیگر دارد. در همان نظر نخست، جذب این کالای میان‌رده خواهید شد که دارای طراحی زیبایی است. این دستگاه در رنگ‌بندی گوناگون همچون نقره‌ای، آبی و سفید به فروش می‌رسد. Lenovo Ideapad L3 I5 در رده خود، طراحی جذاب و چشمگیری دارد. تولیدکننده، مواد اولیه باکیفیت در تولید کالای خود را بکار برده است تا دستگاهی باکیفیت به دست شما برسد. در زمان کار کردن با نوت‌بوک لنوو، هیچ‌گونه ایرادی به لحاظ استحکام و کیفیت تولید را مشاهده نکردیم.

در این لپ‌تاپ، طراحی معمولی و هم‌رنگ بدنه هست و فقط در گوشه طرف چپ آن، نماد Lenovo به طور عمودی مشاهده می‌شود. بدنه دستگاه، مات است و باید انتظار وجود لکه و اثرانگشت روی آن را کشید. البته این مسئله، خیلی دیده نمی شود و اذیت کننده نیست. هنگامی که درب دستگاه را می گشایید، همچنان همان عادی بودن و اتحاد حفظ می‌شود تا یک هماهنگی مطلوب را ببینیم. البته حاشیه مشکی اطراف صفحه-نمایش و صفحه کلید خاکستری دستگاه، تقابل رنگی مطلوبی بوجود آورده است. اطراف صفحه نمایش از دو طرف چپ و راست، اندک است؛ اما حاشیه تقریبا زیاد بخش های بالا و پایین اندکی از جذابیت لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 کم کرده است.

 لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 I5 از یک کیبورد کامل و باکیفیت استفاده می کند و فاصله کلیدها خیلی مناسب لحاظ شده است. فرمان های شما خیلی باسرعت و با کمترین فشار روی کلیدها انجام می‌شود و همین طراحی جزیره‌ای، موجب می‌شود در زمان تایپ کردن یا سایر امور، خیلی اشتباه نکنید. اندازه های این لپ‌تاپ 22.9 * 254.6 * 363 میلی‌متر و وزن آن 2.2 کیلوگرم است که برای یک کالای 15 اینچی در طبقه میان‌رده‌ها، عقلانی به نظر می‌رسد.

درگاه های لپ تاپ Lenovo Ideapad L3

لنوو در بخش درونی دستگاه هم از پلاستیک باکیفیت خیلی زیاد بهره برده که برای یک لپ تاپ میان رده، گزینه خیلی خوبی است و در نظر نخست، تماما نظرتان به آن جلب می شود. طراحی قاب درونی در عین معمولی بودن، دوست داشتنی است؛ ولی در مقایسه با نسل پیشین، خیلی فرق نکرده است. محل برای کار با کیبورد و پد لمسی و نیز فضای واقع شدن دست ها، خوب لحاظ شده است. محل مازادی نیز در دو سمت کیبورد هست و این به کمتر شدن اندازه بدنه، کمک قابل توجهی کرده است. احتمال دارد که پیش از لمس قاب، در این قسمت هم آن را با بدنه فلزی اشتباه بگیرید.

به لحاظ درگاه هم، یک درگاه HDMI، یک درگاه USB Type C 3.1، ورودی 3.5mm صدا، درگاه LAN و دو درگاه USB 3.0 در طرف چپ است. فاصله درگاه ها در طرف چپ، خیلی نزدیک به هم است و در وقت اتصال به چند درگاه در یک زمان، دچار مشکل می شوید. درایو نوری لپ تاپ هم در طرف راست است. به دلیل ضخامت پایین و وزن کم دستگاه، Lenovo Ideapad L3 I5 درگاه VGA ندارد.

کیبورد و پد لمسی Lenovo Ideapad L3

طراحی صفحه کلید از مدل جزیره ای و محل بین کلیدها برای امور روتین و تایپ، خوب است. سایز کلیدها، خوب بوده و جنس آن ها هم خلی خوب است. صفحه کلید، نور ندارد که یکی از موارد منفی لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 I5 است. همانگونه که بیان شد، محل زیر کیبورد هم برای قرارگیری دست خیلی خوب است و فشاری به مچ ها نمی رسد. کیبورد این لپ تاپ مثل مدل L340، اندکی درون بدنه طراحی شده تا فشار کمتری به مچ ها بیاید و کیبورد در حمل و نقل، برخوردی با نمایشگر نداشته باشد.

پد لمسی لپ تاپ Ideapad L3 از تکنولوژی چندلمسی استفاده کرده و توجه لمس زیادی دارد. مورد مثبت طراحی پد لمسی در رابطه با جنس آن است که حس سُر خوردن انگشت را بر روی آن نخواهید داشت. سایز پد لمسی، عظیم و خوب به نظر می رسد؛ البته جنس پد لمسی به طوری است که محل انگشتان بر روی آن می ماند.

لپ تاپ Lenovo Ideapad L3، یک صفحه کلید باکیفیت دارد و کیبورد عددی آن در زمان های گوناگون همچون انجام امور مالی و محاسباتی به یاری شما می‌آید. دکمه های این صفحه کلید، فاصله مناسبی از هم دارند و در زمان تایپ یا انجام سایر امور، فشردن دکمه اشتباهی شما را اذیت نخواهد کرد. این دکمه ها، دارای حساسیت مناسبی در مقایسه با فشار هستند و فرمان های گوناگون را خیلی سریع اجرا می‌کنند. پد لمسی (TouchPad) این لپ‌تاپ، همسطح با بدنه لحاظ شده است؛ اما کارکرد خیلی مناسب و طراحی یک-سَره و محل کاری عظیم استفاده می کند. این پد لمسی دارای ژست‌های لمسی هم هست و فرمان های شما خیلی سریع انجام می‌شوند. کیفیت ساخت پد لمسی هم خارق العاده است و قادر هستید از دکمه های آن هم به جای موشواره بهره ببرید.

صفحه نمایش Lenovo Ideapad L3

مشخصات لپ تاپ آیدیاپد L3

لپ تاپ Lenovo Ideapad L3، دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD با وضوح 1080 * 1920 پیکسل و روکش مات است که سبب می‌شود در حالت های نوری زیاد، بازتاب نور شما را اذیت نکند. البته باید این مسئله را بیان کنیم که در مدل‌های با قیمت کمتر این دستگاه، صفحه نمایش Full HD وجود ندارد و باید با صفحه نمایش HD با وضوح 768 * 1366 پیکسل راضی شوید. این صفحه نمایش غیرلمسی نوت بوک لنوو، رنگ‌ها را به طور مناسبی نشان می دهد، زاویه دید آن مناسب است، میزان نور آن زیاد است و کنتراست آن در رده خیلی مطلوبی واقع شده است. ما در زمان کار کردن با نمایشگر لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 I5 به مشکل ویژه ای برنخوردیم؛ اما بهتر بود لنوو یک صفحه نمایش IPS را برای این مدل بهره می برد. زاویه دید نمایشگر بخاطر TN بودن زیادتر از TFT است؛ البته دقت رنگ ها خیلی خوب نیست و به این لحاظ، برای امور گرافیکی و طراحی خیلی خوب به نظر نمی رسد؛ ولی این نمایشگر، خیلی مطلوب تر از نمایشگر TFT است؛ به ویژه درباره مقدار روشنایی نمایشگر. از موارد خوب این نمایشگر هم مات بودن آن است که در فضاهای باز و پر از روشنایی، ایرادی در دیدن صفحه نخواهید داشت، کلا نمایشگر Lenovo Ideapad L3 I5 با در نظر گرفتن بازه قیمتی و دیگر حریفان، مورد خیلی مثبتی برای آن به شمار می رود. نمایشگر به وسیله لولایی سراسری به بدنه وصل شده و کارکرد آن، خیلی خوب است، این لولا تا زاویه 180 درجه گشوده می شود و استحکام مطلوبی دارد. خروجی پنکه این دستگاه هم در زیر این لولاها است؛ پس، بالای کیبورد و در نزدیکی لولا در هنگام انجام امور حجیم، از سایر فضاها گرمتر است..

کارکرد Lenovo Ideapad L3

لنوو تمام سعی خود را کرده است تا با در نظر گرفتن کلاس کاری و قیمت این نوت بوک، سخت‌افزاری را برگزیند که احتیاجات کاربران را به طور مطلوبی جواب دهد. بی شک، امکان بهره بردن از مدل‌های قدرتمندتر نیز بوده است؛ اما موجب زیاد شدن قیمت می‌شد. در مدلی که ما چک کردیم، لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 I5 دارای یک پردازشگر چهارهسته‌ای Core i5 10210U نسل دهم اینتل با معماری 64 بیتی، حافظه کش ۴ مگابایت و بسامد کاری 2.1 تا 4.1 گیگاهرتز است. این پردازشگر، توانایی افطایش سرعت کلاک را دارد و در حالی که احتیاج به توان بالاتر داشته باشید، بسامد کاری آن تا 4.1 گیگاهرتز می‌رسد.

ضمنا این نوت بوک به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080 * 1920 پیکسل، 8 گیگابایت رم DDR4، فضای ذخیره‌سازی هیبریدی به شکل یک ترابایت هارددیسک و 256 گیگابایت SSD، پردازشگر‌ گرافیکی قوی Nvidia GeForce MX130 با 2 گیگابایت حافظه ویژه GDDR5 و یک باتری 3 سلولی لیتیومیون با گنجایش 36 وات ساعت تجهیز گشته است. یکی از خصوصیاتد خوب این نوت‌بوک که موجب می‌شود کارکرد خیلی مطلوبی داشته باشد، استفاده از هارددیسک با سرعت 7200 دور در دقیقه به همراه 256 گیگابایت SSD است. بدون شک، چنین سخت‌افزار قوی ای قادر به ظاهر شدن در حد یک سیستم مخصوص بازی که دست کم دارای دو برابر این مدل قیمت است، می باشد؛ اما در رده کاری و بازه قیمتی خود به شکل مطلوبی قادر به جواب دادن به احتیاج خیلی از کاربران است.

ویژگی های فنی

خرید لپ تاپ ideapad l3 در اصفهان

در قسمت فنی، لپ تاپ IdeaPad L3 لنوو با استفاده از یک پردازشگر با مصرف پایین و در عین حال نیمه پیشرفته، حافظه رم 8GB، حافظه سرعت بیشتر از SSD و کارت گرافیک میان رده، گزینه خوبی برای برنامه نویسان و مهندسان غیرحرفه ای، کاربران کارهای تحلیلی و گرافیکی سبک و نیز کاربران خانگی است.

پردازشگر (CPU) Lenovo Ideapad L3

برند لنوو برای پردازشگر مرکزی Lenovo Ideapad L3 I5، یکی از کم مصرف ترین پردازشگرهای حاضر در برند Intel یعنی Core i5 10210U را برگزیده است. این پردازشگر که دارای 4 هسته واقعی و 4 هسته مجازی و بسامد پردازشگر اصلی 1.6GHz است، برای همه کارهای روتین، پردازش های تقریبا حجیم، برنامه نویسی و کارهای گرافیکی نیمه سنگین خوب می باشد. این پردازشگر که از نسل دهم یا همان Comet Lake برند اینتل است، با حافظه کش 6MB و افزایش سرعت کلاک 4.2GHz در زمره مطلوب ترین انتخاب ها برای لپ تاپ های به صرفه محسوب می شود. بیان این مسئله هم مهم است که پردازشگرهای نسل دهم مجموعه U برند اینتل به خاطر تغییرات زیاد در معماری آن ها در مقایسه با نسل های پیشین، دارای توان های به مراتب قدرتمندتری هستند (با ثابت ماندن مصرف نیرو) و با زیاد شدن بسامد پردازشگر، انتخاب های مطلوبی برای امور نیمه حجیم به شمار می روند. بنچمارک این پردازشگر در وضعیت کلی، عدد خیلی خوب 8537 است (توان این پردازنده، ده درصد بالاتر از پردازشگر Core i5 8250U است).

حافظه دسترسی تصادفی (RAM)

حافظه دسترسی تصادفی دستگاه 4GB DDR4 2666MHz است (بُرد اصلی دستگاه لنوو L3، یک محفظه رم OnBoard با گنجایش 4GB و یک محفظه دیگر با پشتیبانی از 8GB رم دارد و اکنون، یک رم 4GB بر روی آن هست؛ پس، رم لپ تاپ تا 12GB قابلیت بهبود دارد). این میزان حافظه برای بیشتر امور پردازشی، محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی خوب است.

حافظه (Storage)

دستگاه Ideapad L3 15IML05 لنوو، دو قسمت حافظه معمولی با گنجایش 1TB 5400RPM است که می توان آن را بهبود هم بخشید.

کارت گرافیک (GPU)

لپ تاپ lenovo ideapad l3

کارت گرافیک استفاده شده در لپ تاپ هم دارای دو بخش است. کارت گرافیک نخستین، همان کارت گرافیک کلی با پردازشگر (On Board) است که در امور روتین و غیرگرافیکی در مدار قرار دارد و با استفاده از رم دستگاه (تا سقف 4GB)، کارهای معمولی گرافیکی را انجام می دهد. این کارت گرافیک نوع Intel UHD 620 است؛ ولی در کارهای حجیم گرافیکی و بازی، کارت گرافیک جداگانه (Dedicate) وارد مدار می شود. این کارت گرافیک هم تولید شده توسط برند NVIDIA Geforce، از نسل دهم این کارت گرافیک ها با معماری پاسکال و حافظه گرافیکی آن 2GB از مدل MX130 GDDR5 و 64Bit است. بنچمارک این کارت گرافیک در وضعیت کلی، 1911 است. این کارت گرافیک برای تمام کارهای گرافیکی 2بعدی و بازی-های میان رده، کاملا مطلوب است. خوب است اطلاع داشته باشید که بنچمارک این کارت گرافیک بالاتر از انواع نسل نهم GTX 950M است که با کمک معماری نوین این کارت گرافیک ها، محقق شده است.

باتری Lenovo Ideapad L3

باتری استفاده شده در لپ تاپ Ideapad L3 15IML05 از مدل لیتیومی 3 سلولی و گنجایش 36WHr است که برای امور روتین 2 الی 4 ساعت شارژدهی دستگاه را تامین می کند. باتری Lenovo Ideapad L3 I5 در مقایسه با نسل پیشین که باتری با گنجایش 32WHr داشت، خیلی بهبود یافته است و حتی گنجایش آن از مدل IP330 هم بالاتر است. باتری دستگاه از مدل داخلی است و برای عوض کردن آن، مطمئنا باید قاب زیر دستگاه گشوده شود. در ضمن، طراحی مدار برق دستگاه به شکلی است که در حالت فول شارژ، باتری از مدار خارج می شود تا دچار خرابی نشود (مدار قطع کن باتری). با توجه به اینکه لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 دارای سخت‌افزار کم‌مصرف است، برند تولیدکننده برای آن یک باتری 3 سلولی را لحاظ کرده است که کارکرد مطلوبی دارد؛ اما قادر نیستید انتظار بالایی از آن داشته باشید که بتواند شارژدهی را در درازمدت داشته باشد. این باتری در مصرف معمولی، دارای 4 تا 5 ساعت شارژدهی است.

بلندگو Lenovo Ideapad L3

اسپیکرهای لپتاپ Ideapad L3 15IML05، توسط برند خیلی معروف Dolby تولید شده و انتخاب خیلی خوبی برای لپ تاپی متوسط به شمار می رود. 2 بلندگویی که در زیر دستگاه واقع شده اند، ماموریت تامین صوت لپ تاپ را دارند و صوت خیلی خوبی را عرضه می کنند. تکنولوژی استفاده شده در اسپیکرها از مدل استریو و دالبی است و داشتن رفع کننده اختلال صوتی، صدای خیلی خوبی را به کاربر عرضه می کنند. بلندی صوت اسپیکرها هم خوب است و کلا صوت دستگاه، برای کاربر عمومی، چندرسانه ای و خانگی خوب است. لنوو برای لپ‌ تاپ Ideapad L3 ، دو بلندگوی 1.5 وات دالبی را بکار برده است که برای چنین کالایی، مطلوب به نظر می‌رسد. حتی با زیاد شدن صوت، هیچ‌گونه اختلالی شنیده نمی شود و به آسانی، قادر به لذت بردن از دیدن فیلم یا گوش دادن به موزیک موردعلاقه تان با نوت‌بوک خود خواهید بود.

نرم افزار Lenovo Ideapad L3

بررسی تخصصی لپ تاپ لنوو ideapad L3

لپ تاپ لنوو، بدون سیستم عامل یا دارای ویندوز 10 روانه بازارهای گوناگون می‌شود. نوعی که ما چک کردیم و سایر اعضای این خانواده در ایران، بی ویندوز اصل ارائه می‌شوند. به کمک این دستگاه در کنار بازی کردن، قادر به انجام دادن سایر امور حجیم همچون برنامه‌نویسی، ایجاد محتوای مولتی مدیا، رندرینگ و... را نیز به آسانی انجام دهید.

سیستم خنک کننده لپ تاپ Lenovo Ideapad L3

لنوو برای خنک کننده دستگاه Ideapad L3 15IML05، یک پنکه را بکار گرفته که در بالای بُرد اصلی است. خروجی پنکه هم در زیر لولاهای وصل شدن نمایشگر قرار دارد؛ در نتیجه، وقتی که دستگاه در وضعیت حداکثر توان کار می کند، در طرف بالای کیبورد تا حدی گرما را احساس می کنید. صوت پنکه دستگاه در وضعیت High Performance در خروجی شنیده می شود.

مرور کلی Lenovo Ideapad L3

لپ تاپ Ideapad L3 15IML05 برند لنوو را می توان یکی از مطلوب ترین لپ تاپ های متوسط با سخت افزاری خوب و وزن تقریبا کم کنونی بازار دانست که با توجه به قیمت، جوابگوی بیشتر احتیاجات تعداد زیادی از کاربران خانگی، کارهای اداری، دانش آموزی و … هستند. ارزش خرید این کالا نیز با در نظر گرفتن قیمت آن در طبقه بندی لپ تاپ ها کاملا به صرفه است (به ویژه نسبت به لپ تاپ های مجموعه VivoBook S برند ایسوس)، با در نظر گرفتن شرکت تولیدکننده، سخت افزار تقریبا قدرتمند، نمایشگر باکیفیت، وزن تقریبا خوب و توجه به قیمت دیگر حریفان، زیاد است. شرکت لنوو، یکی از معروف ترین سازندگان انواع سخت افزار در جهان است که کاربران زیادی دارد. لپ‌تاپ‌های این شرکت از دیرباز در کنار کاربران بوده‌اند و همیشه خواهان زیادی داشته‌اند. این کالاها در مجموعه‌های گوناگون با طراحی‌ و ویژگی های فنی متنوع در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که قادرید با توجه به احتیاج و بودجه‌ خود، مدل مطلوبتان را برگزینید. لپ تاپ Lenovo Ideapad L3، فقط یک طراحی دوست داشتنی و معمولی ندارد؛ بلکه دارای کیفیت تولید خیلی مطلوبی است و بدنه‌ آن سبب شده تا استحکام و طول عمر بالایی داشته باشد. از سوی دیگر، ویژگی های فنی مطلوب آن کمک می‌کند تا در کنار مسئله قیمت لپ تاپ، بر کمک دستگاهی قوی برای انجام پردازش‌های حجیم تکیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Laptop-Lenovo

مشخصات

ابعاد
363×254.6×22.9 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
10210U
فرکانس پردازنده
1.8 گیگاهرتز تا 4.9 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce MX130
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
FHD 1920×1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
توضیحات وبکم
720p
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کیبورد با نور پس زمینه
ندارد
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
ندارد
کارت خوان حافظه
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ac
بلوتوث
بلوتوث داخلی نسخه ی 5.0
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt
ندارد
نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
تا 4 ساعت
سیستم عامل
DOS
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 36 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
363×254.6×22.9 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
نسبت تصویر
16:9
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
FHD 1920×1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
10210U
فرکانس پردازنده
1.8 گیگاهرتز تا 4.9 گیگاهرتز
حافظه Cache
8 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه HDD
1 ترابایت

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce MX130
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
802.11ac
بلوتوث
بلوتوث داخلی نسخه ی 5.0
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
2
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم
720p
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان حافظه

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

باتری و شارژر

نوع باتری
3 سلولی
شارژدهی باتری
تا 4 ساعت
توضیحات باتری
باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 36 وات ساعت

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
DOS
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد