مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus FX505DT R7(3750H) - 8GB - 512SSD - 4GB(RTX1650) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس با مشخصات (Asus FX505DT R7(3750H) - 8GB - 512SSD - 4GB(RTX1650

کد محصول:
2872
برند:
25,059,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(55 رای)
محصولات مرتبط
توضیحات

Asus FX505DT R7(3750H) - 8GB - 512SSD - 4GB(RTX1650) Laptop

خرید لپ تاپ fx505dt

نقد و بررسی اجمالی Asus FX505DT

ایسوس برند معروفی که قطعا تمامی شما نام آن را شنیده اید و تا حدودی با محصولاتش آشنا هستید. از بهترین تولیدات این برند می توان به معرفی لپ تاپ مدل FX505DT پرداخت که جز لپ تاپ های مالتی مدیا و گیمینگ این کمپانی دسته بندی می گردد. این محصول از محصولات میان رده و اقتصادی این برند در زمینه گیمینگ به شمار می رود که می توان آن را به عنوان محصول بهبود یافته FX504 و علاوه بر آن برادر بزرگتر شاسی FX570 معرفی نمود. لپ تاپ FX505DT دارای مزیت های بسیاری است و از اصلی ترین نقاط مثبت آن می توان به کارت گرافیک قدرتمند، پردازنده مرکزی رایزن سری H تولیدی کمپانی AMD، مادربورد بسیار خوب، سیستم خنک کننده مطلوب که از دو فن جداگانه بهره مند است اشاره نمود که سبب گشته تا یک محصول قدرتمند به شمار رود. لازم به ذکر است که مادربورد بکار برده شده در این محصول یکسان با مادربورد سری GL505 می باشد که نقطه مثبت این دستگاه است. گفتنی است که این لپ تاپ از لحاظ ظاهری تفاوت هایی با لپ تاپ FX504GE دارد.

این محصول از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی بهره مند بوده و در ساخت آن از پنل IPS بهره گرفته شده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی آن و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتزی اشاره نمود. از مزیت های صفحه نمایش لپ تاپ FX 505DT می توان به مات بودن (آنتی گلر) آن اشاره نمود که از انعکاس نور جلوگیری می کند و در محیط های باز و پر نور می توان بسیار خوب عمل کند و مانع از آسیب رسیدن به چشم کاربر گردد. گفتنیست که این نمایشگر دارای کیفیت بالایی است و برای کاربرانی که به کارهای فتوشاپ و مالتی مدیا می پردازد می تواند انتخاب بسیار خوبی به شمار رود.

همانطور که می دانید پردازنده مرکزی از اصلی ترین قطعات یک لپ تاپ به شمار می رود. ایسوس در این محصول از پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 7 3750H بهره برده است که توسط کمپانی ای ام دی به تولید رسیده است. این پردازنده از ۴ هسته و ۸ ترد پردازشی برخوردار است. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به فرکانس پایه ۲.۳ گیگاهرتزی و فرکانس بوست ۴.۰ گیگاهرتزی، حافظه کش L3 با ظرفیت ۴ مگا بایت، توان طراحی حرارتی ۳۵ وات اشاره نمود. پردازنده گرافیکی آنبرد بکار برده شده برای لپ تاپ اف ایکس 505 دی تی پردازنده گرافیکی Radeon RX Vega 10 Graphics می باشد و علاوه بر آن از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 استفاده نموده است. از مشخصات این پردازنده گرافیکی می توان به حافظه DDR4 با ظرفیت ۴ گیگابایت اشاره نمود که مناسب‌ برای اجرای بازی ها و ... به شمار می ررود با وجود این کارت گرافیک با این میزان حافظه امکان اجرای بازی ها با کیفیت فول اچ دی را برایتان فراهم خواهد آورد. حافظه داخلی این محصول برابر با ۸ گیگابایت بوده و حافظه ذخیره سازی آن نیز ۱ ترابایت می باشد که یک حافظه HDD است. گفتنی است که علاوه بر این موارد حافظه SSD نیز وجود دارد که از ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است که عدد مطلوبی برای یک لپ تاپ گیمینگ به شمار می رود.

معرفی Asus FX505DT

همانطور که ذکر شد ایسوس از معروف‌ ترین و مشهورترین کمپانی های تولید کننده لپ تاپ و قطعات کامپیوتری می باشد. راه اندازی این کمپانی در سال ۱۹۹۰ در تایوان انجام گرفت که در تاسیس آن چهار مهندس سابق کمپانی ایسر همکاری داشته اند. با تلاش های بسیار در سال ۲۰۰۹ بیشتر از ۲۹ درصد سهم بازار فروش لپ تاپ و قطعات در دست ایسوس بوده است و امروزه شاهد شهرت بالا و محبوبیت بسیار آن در میان کاربران هستیم. ایسوس کروم بوک ها و لپ تاپ های ویندوزی خود را با عنوان لپ تاپ های سری VIVOBOOK و لپ تاپ ها و کامیپوترهای گیمینگ سری ROG و TUF به فروش می رساند که طرفداران بسیاری را نیز کسب نموده است. لپ تاپ TUF GAMING FX505DT جز لپ تاپ های میان رده قرار گرفته است و از قیمت مطلوب برخوردار است. این محصول همانطور که گفته شد دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی می باشد.

طراحی لپ تاپ FX505DT

بررسی تخصصی لپ تاپ ایسوس FX505DT

ایسوس برای این محصول از پایه پلاستیکی و درب مقاوم بهره برده است. از مشخصات ظاهری این محصول می توان به قاب های باریک و سبک آن اشاره نمود که سبب گشته تا در میان دیگر محصولات جایگاه ویژه ای را کسب نماید. گفتنی است که قیمت در نظر گرفته شده برای لپ تاپ fx 505 کاملا مطلوب می باشد و فروش بالایی را نیز داشته است. ایسوس جهت جلوه بیشتر کناره های این دستگاه را برش زده است تا به زیبایی آن بیفزاید و علاوه بر آن به استفاده از درب آلومینیومی پرداخته است که امکان گشودن آن تا آخرین زاویه امکان پذیر‌ می باشد.

از لحاظ ظاهری Asus FX505DT طرحی همانند یک لپ تاپ بالا رده داشته است که شما بین آن و یک لپ تاپ بالا رده قدرتمند تفاوتی را مشاهده نخواهید کرد. طراحی این محصول توانسته کاربران را به خود جذب کند و فروش بالایی داشته باشد. این محصول با وزن ۲.۲ کیلوگرمی تولید و عرضه می گردد که در قیاس با نسل پیش خود از ۱۰۰ گرم وزن کمتر برخوردار است. این عدد برای یک دستگاه گیمینگ کاملا مطلوب است. ضخامت این محصول برابر با ۲۶.۸ میلی متر می باشد که برخی عوامل همچون بهره گیری از پلاستیک با کیفیت در طراحی آن و عدم وجود درایو نوری سبب کاهش ضخامت دستگاه شده است. در کل می توان گفت وزن و ضخامت این محصول بسیار مناسب است و حمل آن را برایتان راحت تر می کند. در ساخت قاب پشتی ایسوس به استفاده از پلاستیک با کیفیت پرداخته است که از مقاومت بالایی بهره مند است که می توان در برابر خط و خش مقاومت بالایی داشته باشد. از مزیت های وجود قاب پلاستیکی می توان به کاسته شدن وزن دستگاه اشاره نمود. ایسوس برای زیبایی بیشتر لپ تاپ از خطوط شکسته در اطراف قاب پشتی بهره گرفته است که سبب گشته تا ظاهری خشن به خود بگیرد و جذابیت بسیاری برای کاربران جوان داشته باشد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به خالی بودن فضای پایین قاب اشاره نمود که موجب گشته تا گرما به راحتی خارج گگردد جهت ساخت قسمت زیرین دستگاه از پلاستیک باکیفیت بهره گرفته شده است. ایسوس خروجی فن ها در قسمت پشتی لپ تاپ تعبیه نموده است و به همین دلیل حین استفاده هنگامی که لپ تاپ بر روی پای شما قرار داد به هیچ عنوان گرم نخواهد شد. در این قاب شاهد وجود ورودی های سیستم خنک کننده هستیم که بسیار عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد. این سیستم در قیاس با محصول نسل پیش به این ورودی ها وسعت بیشتری داده است. قاب زیرین دستگاه مقداری زبر می باشد که موجب میگردد از روی پای شما لیز نخورد. با نگاهی به قسمت داخلی می توانید خطوط شکسته ای که در قاب پشتی قرار داده شده است را مشاهده کنید. از لحاظ طراحی این محصول بسیار جوان پسند می باشد و محبوبیت بالایی را کسب کرده است. کمپانی ایسوس برای قاب داخلی نیز از پلاستیک استفاده کرده است که شاید در نگاه اول فکر کنید از پلاستیک ساخته نشده است. این دستگاه همانند مدل GL505 دارای خطوط مورب و شکسته می باشد که جذابیت سیستم افزوده است. در قسمت کیبورد یک نوار بالای آن قرار گرفته است که به عنوان خروجی هوا قرار داده شده است. با این نوار طراحی زیباتر شده است. در قسمت پایین و سمت راست لوگوی TUF را می توانیم مشاهده کنیم.

صفحه کلید بکار برده شده در Asus FX505DT یک صفحه کلید از نوع مکانیکی بوده که دارای نور پس زمینه می باشد که این نور به هفت رنگ در می آید. صفحه کلید جزیره ای استفاده شده در این دستگاه به زیبایی سیستم افزوده است و بسیار خوب و مناسب طراحی شده است و کار و تایپ را برای کاربر راحت تر می کند. میان کلیدها فاصله مطلوب قرار گرفته است. در قسمت پایین صفحه کلید فضایی جهت قرارگیری دست ها وجود دارد که کار با سیستم را آسان تر می نماید که دست و مچ شما دچار آسیب‌ و خستگی نشود. از اصلی ترین مزیت های این کیبورد می توان به مکانیکی بودن آن اشاره نمود که کمک شایانی به کاربر می کند. تاچ پد بکار برده شده از فناوری چند لمسی بهره مند است و از حساسیت و دقت بالایی برخوردار می باشد که نقطه مثبت این تاچ پد به شمار می رود. علاوه بر مزیت های تاچ پد برخی معایب را نیز دارا است که جنس آن می تواند اصلی ترین نقطه ضعف به شمار رود زیرا اثر انگشت را باقی می گذارد. عیب دیگر لق بودن صفحه کلید می باشد که چندان به چشم نمی آید.

برای لپ تاپ گیمینگ Asus FX505DT دو بلندگو در نظر گرفته شده است که در دو طرف قرار داده شده است که در پایین پورت می باشد. عملکرد این دو بلندگو کاملا مطلوب است. در این دو بلندگو از فناوری استریو و دالبی بهره گرفته شده است. برای یک دستگاه گیمینگ می تواند وجود این دو بلندگو کاملا مناسب باشد.

ایسوس برای این دستگاه پورت های مختلفی قرار داده است. پورت های موجود شامل پورت LAN، درگاه HDMI، جک ۳.۵‌ میلی متری، دو پورت USB 3.0، پورت USB 2.0 می باشد. این پورت ها در سمت چپ قرار دارد. علاوه بر این موارد ورودی شارژر‌ نیز در این سمت قرار دارد. در این دستگاه تمامی پورت ها در سمت چپ تعبیه شده است که یک نوع عیب به شمار می رود که کار با تمام پورت ها را دشوار می کند. در این سیستم پورت SD Card و USB Type C وجود نداشته که نقطه ضعف این دستگاه به شمار می رود.

پلاستیکی با کیفیت برای ساخت بدنه محصول بکار برده شده است که از استحکام و مقاومت بالا بهره مند است. شاید در دید اول برایتان همانند یک فلز بنظر برسد اما یک پلاستیک باکیفیت می باشد که لپ تاپ را همانند یک لپ تاپ بالا رده قدرتمند به نمایش می گذارد. این محصول از ابعاد ۳۰.۰۴ در ۲۶.۲ بهره مند است و ضخامتی برابر با ۲.۵۸ سانتی متر دارد. اعداد ذکر شد کاملا برای یک دستگاه گیمینگ مناسب می باشد. این محصول دارای وزن بسیار مطلوبی است که برابر با ۲.۲ کیلوگرم می باشد.

صفحه نمایش Asus FX505DT

مشخصات لپ تاپ FX505DT

نمایشگر‌ استفاده شده برای لپ تاپ گیمینگ ایسوس نمایشگر ۱۵.۶ اینچی است. این نمایشگر بصورت مات تولید شده است که از انعکاس نور جلوگیری می کند و در محیط های باز و پرنور مشکلی در دید نمایشگر نخواهید داشت. کنتراست این نمایشگر بسیار گسترده است و دارای طیف رنگ بسیاری است. کیفیت تصویر این محصول فول اچ دی می باشد. در ساخت این صفحه نمایش از پنل IPS بهره گرفته شده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ اشاره نمود. لازم به ذکر است که نرخ تازه سازی این نمایشگر ۱۴۴ هرتز است که بسیار مناسب می باشد. گفتنی است که صفحه نمایش  لپ تاپ ایسوس FX505DT از زاویه دید ۱۷۸ درجه ای بهره مند می باشد. وجود فناوری Reduce Blue Color در ساخت این صفحه نمایش مانع از صدمه دیدن چشمان کاربر خواهد شد. جهت اتصال صفحه نمایش و بدنه از دو لولا استفاده شده است که تا ۱۴۵ درجه امکان گشودن آن وجود دارد. این دستگاه از لحاظ ظاهری جایگاه ویژه ای را کسب نموده است.

مشخصات فنی Asus FX505DT

این محصول را می توان از بهترین تولیدات ایسوس در زمینه گیمینگ به شمار آورد که یک میان رده مناسب در بازار محسوب می گردد و فروش بالایی را نیز‌ کسب نموده است. وجود قطعات قدرتمند نظیر پردازنده مرکزی و گرافیک قدرتمند می توان شما را در انجام امور گرافیکی، پردازشی، اجرای بازی های سنگین و ... کمک نماید.

پردازنده Asus FX505DT

برای  لپ تاپ گیمینگ FX505DTپردازنده مرکزی تولیدی ای ام دی با نام Ryzen 7 3750H بکار برده شده است که جز قدرتمندترین پردازنده ها قرار دارد. این پردازنده از ۴ هسته حقیقی و ۴ هسته مجازی بهره مند است. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به فرکانس پایه ۲.۳ گیگاهرتزی آن اشاره نمود که از طریق آن اجرای برنامه های گرافیکی و بازی های سنگین به راحتی انجام می گردد. حافظه کش در نظر گرفته شده برابر با ۴ مگابایت بوده و دارای اورکلاک ۴.۰گیگاهرتز می باشد. لازم به ذکر است که بنچمارک این پردازنده برابر با ۹۰۲۹ می باشد. قدرت این محصول در قیاس با Intel Core i7 8565U بالاتر می باشد و می توان آن را جانشین پردازنده Core i7 9300H معرفی نگردد. پردازنده موجود جز بهترین محصولات ای ام دی به شمار می رود که برای آن حافظه کش ۶ مگا بایتی در نظر گرفته شده است و دارای سرعت بالایی است که به خوبی امکان انجام کارهای مختلف را برایتان فراهم می آورد.

مموری Asus FX505DT

صفحه نمایش لپ تاپ Fx505DT

 لپ تاپ fx505dt از حافظه رم 8GB DDR4 2400MHz بهره مند می باشد که می توانید تا 32 گیگابایت به ارتقا آن بپردازید. بر روی مادربورد دو اسلات در نظر گرفته شده است که هر یک از ۱۶ گیگابایت حافظه پشتیبانی می نماید. این حافظه ها از نوع DDR4 هستند. هنگام خرید دستگاه دارای رم ۸ گیگابایتی می باشد. با وجود این میزان حافظه امکان اجرای برنامه های گرافیکی و پردازشی فراهم می گردد.

حافظه Asus FX505DT

از دیگر مشخصات این حافظه می توان به سرعت 5400RPM اشاره نمود. حافظه دیگر حافظه خشک SSD می باشد که از نوع M.2 است. گفتنی است که این حافظه 512 گیگابایت ظرفیت دارد و در آن از تکنولوژی PCle بهره برده شده است.

کارت گرافیکی Asus FX505DT

برای لپ تاپ FX505DT ایسوس به بهره گیری از پردازنده گرافیکی تولیدی انویدیا پرداخته است که دارای قدرت بالایی است. این پردازنده GeForce GTX1650 GDDR4 نام دارد که شما را در اجرای بازی های مختلف و برنامه های گرافیکی کمک می کند. برای این پردازنده گرافیکی حافظه ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که جهت انجام کارهایتان بسیار مناسب خواهد بود. کارت گرافیکی تولیدی انویدیا در این محصول استفاده شده است. کمپانی ایسوس برای این دستگاه از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce بهره برده است که از محصولات نسل ۱۱‌ این برند به شمار می رود و از معماری تیورینگ برخوردار است. برای این کارت گرافیکی حافظه ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که از نوع GTX1650 و 128Bit است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به بنچمارک ۷۰۸۳ آن اشاره نمود. اگر قصد انجام امورگرافیکی سه بعدی و اجرای بازی های‌ سنگین را دارید این کارت گرافیک کمک شایانی خواهد نمود. اگر به قیاس این محصول و GTX1050TI بپردازیم می توان گفت این پردازنده گرافیکی جایگزین آن به شمار می رود.

عملکرد Asus FX505DT

وجود پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند برای لپ تاپ Asus FX505DT موجب گشته تا قدرت بالایی داشته باشد و عملکرد بسیار خوبی را از آن شاهد باشیم. حافظه با ظرفیت مناسب نیز به بهتر شدن عملکرد کمک شایانی می نماید. در کل این محصول می توان یک انتخاب مناسب برای‌ خرید باشد و نیاز شما را برآورده نماید.

صفحه کلید و صفحه لمسی لپ تاپ FX505DT

لپ تاپ ایسوس FX505DT

در کیبورد این دستگاه شاهد کوچکتر بودن کلیدهای Numpad و Arrow در قیاس با دیگر کلیدها هستیم. تایپ و کار با این صفحه کلید بسیار راحت بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. تاچ پد در نظر گرفته شده دارای دقت و حساسیت بالایی است که از فناوری چند لمسی نیز بهره مند می باشد. کلیدهای موجود از اندازه مطلوب برخوردار می باشد که کار را برایتان راحت تر می نماید. کیبورد بکار برده شده از نوع جزیره ای بوده و دارای نور پس زمینه می باشد که موجب زیباتر شدن سیستم می گردد.

اتصالات و ارتباطات Asus FX505DT

در این دستگاه پورت های مورد نیاز کاربر تماما در سمت چپ قرار داده شده است که یک نقطه ضعف به شمار می رود زیرا هنگام استفاده از پورت ها ممکن است دچار مشکل شوید. در سمت راست هیچگونه پورتی در نظر گرفته نشده است. پورت های موجود شامل پورت LAN ، پورت USB 2.0 ، USB 3.2، پورت HDMI می باشد. گفتنی است که قفل Kensington در سمت راست قرار گرفته است. کمپانی ایسوس برای لپ تاپ گیمینگ 505DT از بلوتوث نسخه پنج استفاده نموده است که اطلاعات را با سرعت بالا منتقل می کند. جهت اتصال به اینترنت نیز از شبکه بی سیم وای فای بهره مند است.

باطری لپ تاپ FX505DT

این دستگاه دارای باتری لیتیوم یونی می باشد که یک باتری سه سلولی بوده و ظرفیت آن برابر با ۴۸ وات ساعت است. این دستگاه با وجود این باتری به مدت ۱‌ الی ۳ ساعت قادر به فعالیت است. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای باتری از نوع داخلی می باشد که جهت تعویض آن نیاز به گشودن قاب زیر سیستم دارید. پس از آنکه باتری بصورت کامل شارژ گردید از مدار خارج می گردد که با وجود این قابلیت صدمه ای به باطری وارد نمی شود. این دستگاه در قیاس با GL553VD/VE دارای باتری با ظرفیت بیشتری می باشد. ایسوس برای این محصول درایو نوری در نظر نگرفته است پس باید با عمل بر آن به خرید بپردازید اما در کل گزینه ی بسیار مناسبی برای خرید محسوب می گردد.

سیستم خنک کننده

بهره گیری از پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند سبب می گردد تا دستگاه گرمای بیشتری را در صورت استفاده از تمام قدرت سیستم به وجود آورد. برای این محصول دو فن مجزا در نظر گرفته شده است. برای خروج گرما در پشت محصول خروجی فن قرار داده شده است که عملکرد بسیار خوبی را نیز از آن شاهد هستیم. طبق گفته های قبل در قسمت داخلی نواری تعبیه شده است که کار فن را انجام می دهد. فن های در حالت معمولی صدای بسیار اندکی دارند اما با افزایش توان خروجی صدا مقداری بالا می رود.

پورت ها و درگاه ها

پورت هایی که برای  لپ تاپ ایسوس اف ایکس 505DT در نظر گرفته شده است به خوبی قادر به رفع نیاز کاربران می باشد. پورت های مورد نیازتان در سمت چپ قرار دارد که برخی از آنها شامل LAN, USB 3.2 Gen 1, HDMI و RJ45 می باشد و علاوه بر این موارد شاهد وجود پورت مشترک هدفون و میکروفون هستیم. لازم به ذکر است که این محصول از بلوتوث نسخه ۵، وب کم مناسب و نور پس زمینه صفحه کلید بهره مند است.

کاربرد گیمینگ، مالتی مدیا و مهندسی

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول‌ مطلوب بوده و قطعا با وجود امکاناتی که دارد قطعا ارزش خرید را خواهد داشت. اگر قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ را دارید این دستگاه با وجود کیفیت تصویر بالا و قطعات قدرتمند گزینه بسیار خوبی به شمار می رود. با خرید این دستگاه امکان انجام امور گرافیکی و دیگر کارهای مهمندسی برایتان فراهم می گردد. در کل می توان گفت این محصول می تواند یک انتخاب بی نظیر برایتان باشد.

جمع بندی

لپ تاپ FX505DT از بهترین لپ تاپ های میان رده ایسوس به شمار می رود که طراحی خاص و زیبایی دارد. این محصول یک لپ تاپ گیمینگ است و با وجود امکانات و قابلیت هایی که دارد یک گزینه مناسب جهت خرید محسوب می گردد. با خرید لپ تاپ FX505 DT می توانید به انجام کارهای مختلف بپردازید. ایسوس با عرضه این محصول به رقابت با Lenovo L340 Gaming پرداخته است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Asus Laptop

مشخصات

ابعاد
360.4x262.0x26.8 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
R7
مدل پردازنده
3750H
محدوده سرعت پردازنده
3200
فرکانس پردازنده
4.00GHz تا 2.30Hz
حافظه Cache
4 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz
ظرفیت حافظه SSD
512 گیگا بایت
نوع حافظه SSD
PCLe
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX1650
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
دقت صفحه نمایش
FHD 1920*1080
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
توضیحات صفحه نمایش
LED-backlit IPS
درایو نوری
ندارد
وبکم
دارد
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
حسگر اثر انگشت
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
ندارد
تعداد پورت USB 2.0
2
پورت Thunderbolt
ندارد
نوع باتری
4 سلولی 48WHr
شارژدهی باتری
1 الی 3 ساعت
سیستم عامل
DOS
توضیحات باتری
لیتیوم یونی 48 وات
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر، کیف
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
360.4x262.0x26.8 میلی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
ساختار بدنه
پلاستیک

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
دقت صفحه نمایش
FHD 1920*1080
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات
توضیحات صفحه نمایش
LED-backlit IPS

پردازنده

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
R7
مدل پردازنده
3750H
محدوده سرعت پردازنده
3200
فرکانس پردازنده
4.00GHz تا 2.30Hz
حافظه Cache
4 مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 - 2400MHz

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
512 گیگا بایت
نوع حافظه SSD
PCLe

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX1650
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 2.0
2
پورت Thunderbolt

امکانات

درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه

باتری و شارژر

نوع باتری
4 سلولی 48WHr
شارژدهی باتری
1 الی 3 ساعت
توضیحات باتری
لیتیوم یونی 48 وات

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
DOS
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر، کیف

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد