مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Asus ROG Strix G15 G512LV I7(10750H) - 16GB - 1TB SSD - 6GB(RTX2060) Laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس راگ استیریکس با مشخصات (G15 G512LV I7(10750H) - 16GB - 1TB SSD - 6GB(RTX2060

کد محصول:
2865
برند:
40,399,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(49 رای)
نوشته‌های مرتبط
محصولات مرتبط
توضیحات

Asus ROG Strix G15 G512LV I7(10750H) - 32GB - 1TB SSD - 6GB(RTX2060) Laptop

نقد و بررسی اجمالی

قطعا تمامی شما شناختی از برند معروف ایسوس دارید و می دانید که این برند جز برترین تولیدکنندگان لپ تاپ و قطعات کامپیوتری به شمار می رود. از بهترین و باکیفیت ترین تولیدات ایسوس می توان به معرفی مدل G512LV پرداخت که این محصول میان سری لپ تاپ های REPUBLIC OF GAMERS دسته بندی می گردد. می توان گفت که لپ تاپ های گیمینگ کمپانی ایسوس از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار هستند و تا کنون توانسته اند رضایت کاربران را بدست آورند. این لپ تاپ گیمینگ نیز از قدرتمندترین تولیدات ایسوس بوده که از لپ تاپ های بالا رده این کمپانی به شمار می رود. لازم به ذکر که این محصول به عنوان محصول بهبود یافته نسل پیش خود که در سال 2020 معرفی و عرضه گردید یعنی G531 به شمار می رود. در ساخت این لپ تاپ از بهترین قطعات و به روز ترین سخت افزارها بهره گرفته شده است که دارای طراحی جدیدی نیز می باشد که آن را به یک لپ تاپ گیمینگ بی نظیر تبدیل می نماید. این لپ تاپ نیز دارای بدنه ای با جنس مشابه با نسل پیش خود می باشد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

کیبورد بکار برده شده برای این لپ تاپ یک کیبورد مکانیکی بوده که از نور پس زمینه Aura (هفت رنگ) برخوردار می باشد که حین استفاده احساس خوشایندی برای شما به ارمغان می آورد. این لپ تاپ در وزن 2.3 کیلوگرمی به تولید رسیده است که عدد مطلوبی برای یک لپ تاپ گیمینگ به شمار می رود. وزن این محصول در قیاس با لپ تاپ نسل گذشته از کاهش وزن 100 گرمی برخوردار است. جهت ساخت قاب پشتی از فلز استفاوه شده که از جنس باکیفیتی برخوردار می باشد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به ضخامت 25.8 میلی متری آن اشاره نمود که حمل دستگاه را برای کاربر راحت تر می نماید. بهره گیری از قطعات و سخت افزارهای قوی و قدرتمند موجب گشته تا اندکی این ضخامت با افزایش روبه رو باشد که قطعا با وجود قدرت بالای آن چندان به چشم نخواهد آمد. در تولید قاب پشتی نیز ایسوس از فلز برس خورده بهره برده است که کیفیت بالایی نیز دارد و شاهد مقاومت بالای آن خواهیم بود. استفاده از فلز جهت ساخت قاب پشتی باعث کم تر شدن وزن دستگاه شده است.

معرفی Asus ROG Strix G15 G512LV

لپ تاپ هایی که توسط ایسوس در سری ROG Strix G15 به تولید می رسد در میان لپ تاپ های بالارده این کمپانی قرار می گیرد و جز بهترین لپ تاپ ها دسته بندی می گردد که قطعا یک گزینه ی مناسب برای گیمرها خواهد بود که به خوبی به اجرای بازی های جدید و دلخواه شما خواهد پرداخت. طراحی ظاهری این محصول بسیار شیک و زیبا انجام گرفته شده است و علاوه بر آن در ساخت آن از قدرتمندترین سخت افزارها و قطعات بهره گرفته شده است. برای نمونه پردازنده مرکزی استفاده شده برای این لپ تاپ پردازنده تولیدی کمپانی اینتل با نام Intel RTX می باشد که دارای قدرت بالایی در پردازش اطلاعات و محاسبات می باشد. از دیگر قطعات بکار برده شده پردازنده گرافیکی می باشد که برای این دستگاه از پردازنده مرکزی نسل 10 با سری Core i7 استفاده شده است. پس در نتیجه اجرای بازی برایتان بسیار راحت خواهد بود. قطعا استفاده از این قطعات نیازمند وجود یک صفحه نمایش با کیفیت می باشد. نمایشگر موجود در این لپ تاپ از نرخ تازه سازی 144 هرتزی برخوردار می باشد که محتوای روانی را برایتان به پخش در می آورد.

در این سیستم شاهد بهره گیری از نوآوری های خنک کننده هوشمند هستیم که همانند بهره گیری از فلز مایع می تواند عملکرد را به سطح دیگری انتقال دهد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان قابلیت اتصال سریع Wi-Fi 6 را ذکر نمود. وجود 1 ترابایت حافظه SSD سبب گردیده در اجرای بازی و امور دیگر سرعت بالایی را تجربه کنید. حافظه SSD سومی که موجود است برای اینکه بکار برده شده است که حمل و نقل مجموعه بازی های کامل برایتان راحت تر باشد و بتوانید حافظه را ارتقاء دهید. ایسوس با تولید لپ تاپ G512LV توانست یکی از بهترین تولیدات سری REPUBLIC OF GAMERS را به تولید برساند و به عنوان یکی از لپ تاپ های بالارده معرفی کند. این دستگاه را می توان به عنوان جایگزین و بهبود یافته G531 معرفی نمود. رونمایی از آن در سال 2020 انجام گرفت و توانست رضایت کاربران را بدست آورد و رقیبی جدی برای دیگر لپ تاپ های گیمینگ به شمار رود. این دو لپ تاپ از لحاظ ظاهری مشابه یکدیگر هستند و تنها تفاوتی که میان آنها وجود دارد بهبود پردازنده می باشد. لازم به ذکر است که برای این سیستم تاچ پد دیجیتال در نظر گرفته نشده است.

طراحی ظاهری Asus ROG Strix G15 G512LV

همانطور که ذکر شد این لپ تاپ از لحاظ ظاهری مشابه لپ تاپ نسل پیش خود می باشد. در زمینه ظاهری این محصول دارای امکانات بسیاری است که وجود کیبورد مکانیکی که از نور پس زمینه Aura (هفت رنگ) برخوردار است یکی از این موارد به شمار می رود. این ویژگی موجب گشته کاربر حین کار با سیستم دقیقا حس لپ تاپ گیمینگ را داشته باشد. تولید این محصول با وزن 2.3 کیلوگرمی و ضخامت 25.8 میلی متری انجام گرفته شده است که اعداد مطلوبی برای یک دستگاه گیمینگ به شمار می روند. وزن این محصول در قیاس با لپ تاپ نسل پیش با 100 گرم کاهش رو به رو بوده است. بهره گیری از فلز در ساخت بدنه نیز موجب کاهش وزن این لپ تاپ شده است. در کل می توان گفت که این دستگاه را می توانید به راحتی با خود به همراه داشته باشید و حمل نمایید. گفتنی است که وجود قطعات و سخت افزار قدرتمند نیز در افزایش وزن این لپ تاپ تاثیرگذار بوده است.

لازم به ذکر است که طراحی Strix G با همکاری ایسوس و گروه BMW Designworks انجام گرفته است که سر انجام این ظاهر زیبا با خنک کننده بسیار به روز و پیشرفته ترکیب می گردد. این لپ تاپ را می توانید در سه سبک متفاوت در بازار مشاهده نمایید و هر کدام که مطابق با سلیقه ی شما بود به خرید آن بپردازید. یکی از سبک ها Original Black Strix G می باشد که در رنگ مشکی تولید و عرضه شده است که سیستم شما را تبدیل به یک سیستم گیمینگ حرفه ای می نماید و سازگار با انواع محیط ها می باشد. سبک دیگر Glacier Blue سبک دیگر این لپ تاپ می باشد که از دو رنگ سفید و آبی ترکیب شده است که می توانید یک سیستم با ظاهر علمی - تخیلی بسیار جذابی را در اختیار شما قرار دهد. سبک سوم Electro Punk بوده که از یک رنگ پر رنگ برخوردار است که قادر به زیباتر نمودن میز و اتاق شما در صورت خرید لوازم جانبی متناسب با طراحی ظاهری آن باشد.

کمپانی ایسوس جهت ساخت بدنه دستگاه از فلز باکیفیت و مستحکم بهره برده است. این فلز هم به سبک شدن لپ تاپ کمک شایانی نموده است و هم موجب مستحکم شدن آن گردیده است. با نگاهی به قاب پشتی می توانید لوگوی ROG را که در سمت راست آن قرار داده شده است را مشاهده نمایید که از زیبایی خاصی برخوردار است و به زیبایی دستگاه نیز می افزاید.

از دیگر مشخصات موجود در این لپ تاپ می توان کیبورد مکانیکی آن را ذکر نمود که دارای نور پس زمینه Arua (هفت رنگ) می باشد و زیبایی خاصی به سیستم می دهد. این کیبورد جزیره ای با وجود فاصله مناسب میان کلیدها از مزیت های این لپ تاپ محسوب می گردد که رضایت کاربران را در پی داشته است. این صفحه کلید دارای زبان انگلیسی می باشد که از طراحی خاص و جذابی نیز برخوردار است. این کلیدها از میزان حرکت 2.5 میلی متری بهره مند هستند که مناسب برای گیمرها می باشد. لازم به ذکر است که برای این صفحه کلید بخش Num.PAD در نظر گرفته نشده است و همین دلیل فاصله داشتن کلیدها می باشد.

برایتان در این قسمت پورت های موجود در این لپ تاپ را ذکر خواهیم نمود. این سیستم در سمت چپ خود دارای سه پورت USB 3.0 و جک هدفون بوده و در قسمت پشتی دستگاه نیز پورت هایی همچون HDMI ، USB Type-C ، LAN قرار دارد. علاوه بر این موارد ورودی شارژر نیز در قسمت پشتی سیستم قرار داده شده است. ایسوس در سمت راست این لپ تاپ هیچگونه پورتی قرار نداده است. میان پورت ها فاصله مطلوبی وجود دارد که هنگام استفاده کاربر راحت تر باشد. در قسمت عقب سیستم خروجی های فن تعبیه شده است. این لپ تاپ با وجود مزیت های بسیار معایبی نیز دارد که عدم وجود وبکم و درگاه SD Card از اصلی ترین معایب آن به شمار می رود.

صفحه نمایش Asus ROG Strix G15 G512LV

برای این لپ تاپ از نمایشگر 15.6 اینچی استفاده شده است که از کیفیت فول اچ دی برخوردار می باشد. گفتنی است که این صفحه نمایش از پنل IPS بهره مند است. روکش مات و رزولوشن 1920×1080 از دیگر مشخصات این نمایشگر می باشد. نرخ تازه سازی در این صفحه نمایش برابر با 144 هرتز می باشد و دارای RGB صد در صد می باشد که می توانید محتوا را با کیفیت بالا و وضوح و رنگ های زنده تماشا کنید. گفتنی است که این صفحه نمایش از زاویه دید 178 برخوردار است. ویژگی مات بودن نمایشگر موجب می گردد کار با لپ تاپ در محیط های باز و پرنور راحت تر گردد و نور انعکاس پیدا نکند. ایسوس در ساخت این نمایشگر از فناوری Reduce Blue Color استفاده نموده است که موجب می گردد چشمان شما کمتر آسیب ببیند. جهت اتصال بدنه به صفحه نمایش از دو لولا استفاده شده است که تا 145 درجه می توان آن را گشود. کیفیت ساخت این لپ تاپ مطلوب بوده است و می تواند رضایت شما را کسب کند. امکان بهره گیری از لولای یکپارچه به دلیل طراحی بریده پایین قاب پشتی جهت اتصال بدنه و صفحه نمایش امکان پذیر نبوده است. در کل می توان گفت این لپ تاپ توانسته امتیاز بالایی در زمینه طراحی کسب کند.

مشخصات فنی Asus ROG Strix G15 G512LV

همانطور که در قسمت های قبل نیز ذکر نمودیم لپ تاپ G512LV دارای سخت افزار بسیار قدرتمندی است و به همین دلیل جز قدرتمندترین لپ تاپ های عرضه شده به بازار شناخته می شود. پردازنده مرکزی و گرافیکی این محصول می تواند در انجام امور گرافیکی، پردازشی، تحلیلی و محاسباتی کمک شایانی نماید.

پردازنده

پردازنده ای که کمپانی ایسوس برای این لپ تاپ استفاده کرده است توسط برند اینتل تولید شده است که Intel Core i7 10750H نام دارد. این پردازنده مرکزی از 6 هسته حقیقی و 6 هسته مجازی برخوردار است. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان می توان به فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتزی اشاره نمود که انتخاب مناسبی برای انجام امور گرافیکی و پردازشس می باشد. لازم به ذکر است که این پردازنده از تولیدات نسل دهم اینتل به شمار می رود که دارای حافظه کش 12 مگابایتی می باشد. اورکلاک 5.0 گیگاهرتزی، بنچمارک 12724 از دیگر مشخصات این پردازنده محسوب می گردد که اعداد بسیار مطلوبی به شمار می رود. گفتنی است که قدرت این پردازنده ده درصد از قدرت پردازنده نسل پیش یعنی H9750 بیشتر می باشد که بالاتر بودن اورکلاک موجب قدرتمندتر شدن آن گردیده است.

حافظه رم Asus ROG Strix G15 G512LV

حافظه رم در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ 32GB DDR4 3200MHZ می باشد. شایان ذکر است که این لپ تاپ بر روی مادربورد خود دارای دو اسلات رم است که هر یک از آنها از 16گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می نماید که دارای باس 3200مگاهرتز می باشد. گیمرها و دیگر کاربران می توانند از این میزان حافظه جهت اجرای بازی و انجام امور پردازشی نیمه سنیگن بهره گیرند.

حافظه داخلی Asus ROG Strix G15 G512LV

حافظه داخلی این دستگاه دارای ظرفیت 1 ترابایتی می باشد که یک حافظه SSD می باشد. این حافظه را می توان از نوع PCle M.2 به شمار آورد که در صورت نیاز می توانید ارتقا دهید.

کارت گرافیک Asus ROG Strix G15 G512LV

این لپ تاپ دارای کارت گرافیک دو قسمتی می باشد که کارت گرافیک اول مختص امور روزانه و غیر گرافیکی می باشد که این کارت گرافیک با پردازنده On Board می باشد. این کارت گرافیک جهت کار از رم سیستم تا سقف 8 گیگابایتی استفاده می نماید که Intel UHD Graphics نام دارد و از تولیدات کمپانی اینتل به شمار می رود. کاربر اگه بخواهد به انجام امور گرافیکی سنگین و یا اجرای بازی بپردازد سیستم کارت گرافیک دوم را وارد مدار می کند که یک کارت گرافیک مجزا محسوب می گردد. کارت گرافیک دوم از تولیدات NVIDIA GeForce به شمار می رود که جز تولیدات نسل یازدهم این کمپانی قرار می گیرد. از دیگر مشخصات این پردازنده گرافیکی می توان به حافظه 6 گیگابایتی آن با معماری تیورینگ اشاره نمود. این حافظه از نوع RTX2060 ، 192Bit و دارای نسل حافظه GDDR6 می باشد. بنچمارکی که این پردازنده گرافیکی بهره مند است برابر با 10793 بوده که به خوبی امکان انجام امور گرافیکی سه بعدی را برایتان فراهم می آورد و می توانید بازی های سنگین را به اجرا در آورید.

باطری لپ تاپ Asus ROG Strix G15 G512LV

لپ تاپ G512LV دارای باتری لیتیوم یونی می باشد که یک باتری 4 سلولی به شمار می رود. لازم به ذکر است که این باتری از ظرفیت 48 وات ساعت بهره مند است. شارژدهی این باتری هنگام انجام امور عادی و روزانه بین 1 تا 3 ساعت می باشد. شایان ذکر است که این باتری از نوع داخلی می باشد پس اگر قصد تعویض آن را دارید نیاز است قاب زیر لپ تاپ را باز کنید. این لپ تاپ از مدار قطع کن باتری برخوردار است و پس از شارژ باتری بصورت کامل باتری از مدار خارج می گردد پس نیازی نیست نگران صدمه رسیدن به باتری باشید.

اتصال قابل‌اعتماد شبکه با WI-FI 6

Ultrafast Intel® Wi-Fi 6 با Gig + (802.11ax) امکان بهره مندی از سرعت LAN را برایتان به فراهم می آورد تا از طریق آن به اجرای بازی بپردازید. لازم به ذکر است که Wi-Fi 6 (Gig +) به افزایش سرعت شبکه و علاوه بر آن کارایی و قابلیت اطمینان در فضاهای شلوغ می پردازد تا شما بتوانید از پهنای باند تا 2.4Gbps بهره مند شوید. از دیگر مزیت های آن می توان به کم کردن تاخیر اشاره نمود پس در نتیجه می توانید با تاخیر کم بازی خود را بصورت آنلاین انجام دهید. پوشش از طریق فناوری ROG RangeBoost انجام می گیرد و موجب تکمیل شدن Wi-Fi 6 می گردد. از طریق الگوریتم منحصربه‌فرد RangeBoost ارزیابی قدرت سیگنال چهار آنتن داخلی انجام خواهد گرفت که علاوه بر آن نقاط مرده تا حد بسیاری کاهش خواهد داشت و دامنه با افزایش 30 درصدی رو به رو می گردد.

صفحه‌کلید بهینه برای بازی Asus ROG Strix G15 G512LV

این صفحه کلید می تواند مزیت بزرگی برای گیمرها در زمینه طراحی و ساخت به شمار رود تا از طریق آن به دستورات اساسی نیز دسترسی راحت تری داشته باشید. امکان ناوبری بصری از طریق کلیدهای برجسته WASD * و روشنایی 4 ناحیه‌ای RGB جهت کنترل ها و میانبرهای مهم برایتان مهیا می گردد. این کلیدها از دوام 20 میلیون فشار و یا بیشتر بهره مند هستند که گزینه ی مناسبی برای گیمرها به شمار می رود.

با AURA SYNC بدرخشید Asus ROG Strix G15 G512LV

وجود AURA SYNC می تواند زیبایی خاصی به سیستم شما بدهد و با کم کردن چراغ ها می توانید بگذارید تا AURA SYNC به زیباتر شدن لپ تاپ و کیبورد بپردازد و مرکز توجه باشد. لازم به ذکر است که کلیدهای Strix G از لبه های شفاف و کلاهک های شفاف WASD می باشند که از طریق آن کیبورد برجسته تر می گردد. گفتنی است که برای این سیستم نوار نوری دیگری نیز بر روی شاسی در نظر گرفته شده است که به زیباتر شدن آن می انجامد. می توانید به اتصال دستگاه های سازگار با Aura Sync بپردازید و از این طریق رنگ ها و جلوه ها را در فضای بازیتان هماهنگ نمایید. اگر علاقه دارید از طیف کامل رنگ ها و دیگر حالت های نور پردازی بهره گیرید می توانید از کنترل Aura استفاده کنید و محیط بازی خود را درخشان نمایید.

پورت‌های ورودی / خروجی Asus ROG Strix G15 G512LV

پورت هایی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است موجب می گردد بتوانید لوازم جانبی مدنظر خود را به آن اتصال دهید و به راحتی کارهای خود را انجام دهید. پورت های موجود در این سیستم شامل USB 3.1 Type-C ™ می باشد که شما از طریق آن از انتقال سریع در سرعت های نسل 2 با DisplayPort ™ 1.4 بهره مند شوید و نهایت استفاده را ببرید. حتی امکان اتصال یک نمایشگر به سیستم برای کاربر وجود دارد. سه عدد پورت Type-A USB 3.1 از دیگر پورت های موجود در این سیستم می باشد. علاوه بر این پورت، پورت HDMI 2.0b نیز قرار داده شده است که کاربر می توان به کمک آن از تلویزیون 4K تا 60 هرتز بهره گیرد. وجود پورت یکپارچه گیگابیت اترنت تاخیر را در هنگام بازی در شبکه کاهش می دهد و شما می توانید چند نفره به بازی بپردازید که می توان آن را به عنوان مکمل Wi-Fi داخلی به شمار آورد.

بلندگوهای بهبودیافته Asus ROG Strix G15 G512LV

اسپیکرها در این لپ تاپ در کنار سیستم تعبیه شده است که از کیفیت مطلوبی بهره مند هستند. از طریق فناوری Smart Amp خروجی صدا به خوبی کنترل می گردد و به کمک آن اسپیکرها در یک محدوده خاص باقی می ماند و مانع از آسیب رسیدن به آن می شود. این بلندگوها صدا را با نویز بسیار کم، بیس و خروجی بالاتر، دامنه دینامیکی بالاتر پخش می نمایند. با وجود این اسپیکرها می توانید لذت بسیاری از بازی خود ببرید.

جمع بندی

در آخر می توان گفت که لپ تاپ G512LV از بهترین تولیدات ایسوس در زمینه لپ تاپ های گیمینگ به شمار می رود که از سخت افزار قدرتمند و قیمت مطلوب برخوردار می باشد و قطعا ارزش خرید را خواهد داشت. سیستم هایی همچون Lenovo Legion Y540 ، HP OMEN ، ACER VX5 و… را می توان به عنوان رقیب اصلی این لپ تاپ به شمار آورد. این لپ تاپ برای افرادی که قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ باکیفیت و قدرتمند را دارند می تواند یک انتخاب مناسب محسوب گردد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Asus Laptop

مشخصات

ابعاد
360x275x25.8 میلی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلزی
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
محدوده سرعت پردازنده
3200
فرکانس پردازنده
2.6گیگاهرتز تا 5.0گیگاهرتز
حافظه Cache
12مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 3200مگاهرتز
ظرفیت حافظه SSD
1 ترا بایت
نوع حافظه SSD
PCLe
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
Geforce RTX 2060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6
دقت صفحه نمایش
(Full HD (1920X1080)
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
ندارد
وبکم
ندارد
کیبورد با نور پس زمینه
دارد
حسگر اثر انگشت
ندارد
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB Type-C
دارد
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3
نوع باتری
4 سلولی 48 وات ساعت
شارژدهی باتری
1 الی 3 ساعت
سیستم عامل
windows 10
توضیحات باتری
لیتیوم یونی 48 وات
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر، کیف، موس
person date_range 1400-03-15

قیمت نهایی هست ؟
ارسال به تبریز چند روز طول میکشه ؟
و ایا ویندوز خودتان نصب میکنید یا نه ؟

پاسخ فروشگاه:

سلام 
بله قیمت نهایی کالا هست ارسال حداکثر پس از 3 روز کاری انجام خواهد شد مدت زمان پست اصفهان تبریز هم بین 2 تا 3 روز است، خدمات نرم افزاری به سفارش مشتری انجام می شود

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

ابعاد
360x275x25.8 میلی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
ساختار بدنه
فلزی

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
15.6
دقت صفحه نمایش
(Full HD (1920X1080)
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش مات

پردازنده

سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
10750H
محدوده سرعت پردازنده
3200
فرکانس پردازنده
2.6گیگاهرتز تا 5.0گیگاهرتز
حافظه Cache
12مگابایت

حافظه رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4 3200مگاهرتز

حافظه داخلی (هارد دیسک)

ظرفیت حافظه SSD
1 ترا بایت
نوع حافظه SSD
PCLe

کارت گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی
Geforce RTX 2060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

پورت ها و اتصالات

شبکه بی سیم Wi-Fi
پورت شبکه Ethernet
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB Type-C
تعداد پورت USB 3.0/3.1/3.2 Type A
3

امکانات

درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت

کیبورد و تاچ پد

کیبورد با نور پس زمینه

باتری و شارژر

نوع باتری
4 سلولی 48 وات ساعت
شارژدهی باتری
1 الی 3 ساعت
توضیحات باتری
لیتیوم یونی 48 وات

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل
windows 10
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر، کیف، موس

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد