مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

Samsung Galaxy S9 SM-G960FD Dual Sim - 64GB

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 9 دوسیمکارت

کد محصول:
1015
برند:
7,929,970 تومان بدون مالیات
ناموجود
خرید اقساطی
(41 رای)
معرفی

بررسی مختصر Samsung Galaxy S9

پس از چند ماه شایعات فراوان راجع به پرچمدار جدید سامسونگ سرانجام Galaxy S9 در کنفرانس MWC ظاهر شد. در حال حاظر همه چیز را به صورت دقیق نمیتوان راجع به Galaxy S9 گفت ولی این مدل نسبت به نسل قبل تغیراتی داشته گرچه تغیرات غافلگیر کننده نبود ولی میتوان نکات مثبت زیادی را در گلکسی اس 9 پیدا کرد.

Galaxy S9 یک گام جدی در بخش دوربین مخصوصا عکاسی در نور کم برداشته است.در این گوشی از صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر AMOLED استفاده شده که نسبت کنتراست و رنگ تولید شده کامل و بی نقص هست

تفاوت اصلی Galaxy S9 نسبت به قبل در پردازنده دستگاه است که از جدید ترین محصولات کوالکوم بهره برده و Snapdragon 845 را برای این گوشی انتخاب کرده است حافظه رم 4 گیگابایتی و 254 گیگابایت حافظه داخلی و همپنین استفاده از میکرو SD دیگر جزئیات داخل گوشی را تشکیل میدهند.

نقطه قوت Galaxy S9 دوربین آن است که به یک لنز 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.5 مجهز شده است و میتواند عکس هایی با کیفیت بسیار بالا حتی در نور کم ثبت کند. در بخش ضبط ویدیو هم تفاوت هایی بوده اکنون Galaxy S9 میتواند فیلم های 720p را با فرکانس 960 فریم بر ثانیه ضبط کند

ادامه مطلبShow less
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹

گلکسی اس ۹ را باید نسخه کوچک‌تر خانواده گلکسی اس ۹ بدانیم که در برخی بخش‌ها مانند دوربین از برادر خودش یعنی اس ۹ پلاس ضعیف‌تر است اظهارات را هیچ تفاوتی بین این دو گوشی وجود ندارد تنها در قالب کشتی شاهد حضور یک لنز دوربین برای اس ناین هستیم.

طراحی گلکسی اس ۹:

با دیدن گلکسی اس ۹ متوجه می‌شوید که با گوشی‌ای از خانواده گلکسی های سامسونگ روبرو هستید. طراحی براق و چشم گیر نشان می‌دهند که بدن گوشی از شیشه ساخته شده و فریم اطرافش هم فلز است. خمیدگی‌هایی که در لبه‌های صفحه‌نمایش وجود دارد سبب شده تا حاشیه اطراف صفحه  بسیار کم هستند اما حاشیه بالا و پایین تقریبا قابل توجه است. قاب جلو به همراه قاب پشت توسط گوریلا گلس پوشانده شده‌اند تا از خط و هشت محافظت شوند. برخلاف گلکسی اس ۸ در اس ۹ سنسور اثر انگشت از کنار دوربین اصلی به بخش پایین منتقل شده تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد.

پایین دستگاه جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در کنار درگاه تاثیر میکروفون اصلی و اسپیکر اصلی مشاهده می‌کنیم با درگاه سیم‌کارت‌ها را می‌بینیم که در کنار میکروفون دوم قرار دارد و با سیم‌کارت‌ها از دو سیم‌کارت همزمان پشتیبانی می‌کند اما درگاه سیم‌کارت دوم با کارت حافظه خارجی مشترک است و اگر بخواهید است کارت حافظه خارجی استفاده کنید باید قید استفاده از سیم‌کارت دوم بزنید کلید پاور سمت راست گوشی قرار دارد و کلید ولوم به همراه کلید بیکسبی سمت چپ گوشی دیده می‌شوند. خمیدگی در قرعه‌کشی دستگاه قرار گرفته دادآفرین بسیار نازک باشد و به دست گرفتن گوشی بسیار راحت اس ناین گوشی جمع و جور به نوعی کامپکت است که از دست گرفتن کار کردن با آن خسته نمی‌شوید.

صفحه‌نمایش گلکسی اس ۹:

صفحه‌نمایشی که برای این گوشی در نظر گرفته شده اندازه ۵.۸ اینچی دارد. این صفحه‌نمایش از نوع امولد است و کیفیتش برابر ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل است؛ چیدمان پیکسل‌ها در این صفحه‌نمایش از نوع پن تایل الماسی شکل در نظر گرفته شده. روشنایی صفحه‌نمایش برابر ۳۷۰ نیتس در حال تنظیم دستی و در حال تنظیم اتوماتیک برابر ۶۵۸ نیتس در نظر گرفته شده؛ روشنایی صفحه‌نمایش به اندازه کافی زیاد است که می‌توانید با خیال راحت در زیر نور خورشید با آن کار کنید بدون اینکه هیچ محتوایی را از دست بدهید.

رنگ‌ها در این صفحه‌نمایش طبق انتظاری که از صفحه‌های سامسونگ داریم بسیار خوب به نمایش در می‌آیند و همیشه پویا و زنده هستند. عمق رنگ مشکی در صفحه‌های امولد سامسونگ بسیار زیاد است به سبب اینکه زمان نمایش رنگ مشکی پیکسل‌ها خاموش می‌شوند با وجود این در نمایش رنگ سفید این صفحه‌نمایش خیلی متبحر عمل نمی‌کند.

سخت‌افزار گلکسی اس ۹:

گلکسی اس ۹ اولین پرچم‌دار خانواده گلکسی ها است که به اسپیکر دوتایی مجهز شده؛ اسپیکر اصلی پایین گوشی قرار گرفته و اسپیکر دوم در خروجی صدای مخاطب بالای صفحه‌نمایش قرار دارد. با کمک اسپیکر دوم صدای خروجی از Galaxy S9 بسیار بلندتر است علاوه بر اینکه شفافیت بیشتر از نسخه‌های قبلی هم دارد. همانند نسل‌های قبل اس ۹ از نظر چیپست در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه جهانی آن به چیپست ساخت سامسونگ با نام اگزینوس مجهز است. چیپست ۱۰ نانومتری که برای اس ۹ به کار گرفته شده اگزینوس ۹۸۲۰ نام دارد. روی این چیپست پردازنده ۸ هسته‌ای قرار گرفته که ۴ هسته آن پرمصرف هستند و فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز دارند و ۴ هسته دیگرش که کم مصرف هستند فرکانسی برابر ۱.۸ گیگاهرتز برایشان در نظر گرفته شده. کنار این پردازنده حافظه رم ۸ گیگابایت را می‌بینیم و حافظه داخلی در نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است.

پشتیبانی از کارت حافظه خارجی، که درگاهش با سیم‌کارت دوم مشترک است، و قابلیت استفاده از میکرو اس دی‌ای تا ظرفیت یک ترابایت در اس ۹ مشاهده می‌شود. با کمک این سخت‌افزار اس ۹ تمامی بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را که در بازار گوگل پلی وجود دارند اجرا می‌کند بدون اینکه مشکلی با آن‌ها داشته باشد. در انجام کارهای روزمره نیز می‌توانید به عنوان یک همراه خوب روی آن حساب کنید که باز و بسته کردن برنامه‌ها با سرعت بالایی انجام می‌شوند و سوئیچ کردن بین آن‌ها سریع است.

باتری گلکسی اس ۹:

باتری‌ای که برای گلکسی اس ناین در نظر گرفته شده ظرفیت خیلی بالایی ندارد باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که البته برای گوشی‌ای در این اندازه و به این جمع و جوری کافی به نظر می‌رسد.

با استفاده معمولی می‌توانید یک روز با گوشی کار کنید بدون اینکه به شارژ نیاز پیدا کنید اما اگر استفاده خودتان سنگین‌تر کنید به احتمال زیاد به انتهای روز نرسیده باید گوشی را به شارژر متصل کنید.

نرم افزار اس ۹:

گلکسی اس ۹ به صورت پیش‌فرض با اندروید نسخه ۸ و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس نسخه ۹ عرضه می‌شود یکی از ویژگی‌های جذاب این رابط کاربری آلویز آن است که قابلیت شخصی سازی هم برای آن در نظر گرفته شده. در این رابط کاربری می‌توانید صفحه اصلی و صفحه برنامه‌ها را در حالت افقی مشاهده کنید.

اج پنل ویژگی دیگری است که به لطف این رابط کاربری و لبه‌های خمیده صفحه‌نمایش به وجود آمده است با کشیدن انگشت از لبه صفحه‌نمایش به داخل منویی باز می‌شود که در آن چند میانبر قرار گرفته که می‌توانید به دلخواه آن‌ها را تعیین کنید و برنامه‌ها و مخاطبان پر کاربرد خودتان را در آنجا قرار دهید تا دسترسی به آن‌ها سریع‌تر باشد. گزینه دیگر اج لایتینگ است که به گوشی قابلیتی را اضافه می‌کند تا در هنگام زنگ زدن اطراف لبه‌های صفحه‌نمایش به رنگ دلخواه شما در بیاید.

سنسور اثرانگشت اس ۹:

سنسور اثر انگشت همان‌طور که گفتیم در قاب پشتی دستگاه و زیر لنز دوربین اصلی قرار گرفته. قرارگیری سنسور در این بخش سبب شده تا به راحتی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

زمانی که گوشی را دست می‌گیرید انگشت اشاره به صورت پیش‌فرض روی این سنسور قرار می‌گیرد؛ عملکرد سنسور خوب است و به راحتی می‌تواند در تمامی جهات اثر انگشت کاربر را تشخیص دهد.

تشخیص چهره گلکسی اس ۹:

ویژگی امنیتی دیگری که برای این گوشی در نظر گرفته شده تشخیص چهره است؛ دوربین سلفی وظیفه تشخیص چهره کاربر را برعهده دارد و در بیشتر مواقع این دوربین کار خودش را خوب انجام می‌دهد و چهره کاربر را تشخیص و قفل صفحه را باز می‌کند اما در نور کم شاید با آن کمی مشکل داشته باشید.

تشخیص عنبیه گلکسی اس ۹:

تشخیص عنبیه یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی آن به حساب می‌آید. برای این کار سخت‌افزاری در بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته که به کمک آن می‌توانید از عنبیه خودتان برای عبور از قفل گوشی استفاده کنید. این روش امنیتی عملکرد خوبی دارد اما برخی مواقع مانند زمانی که در نور مستقیم خورشید قرار گرفته‌اید کارایی بالایی ندارد و نمی‌تواند عنبیه را تشخیص دهد اما در نور کم هیچ مشکلی با آن ندارید و به سرعت کار خودش را به خوبی هرچه تمام‌تر انجام می‌دهد.

اسکن هوشمند گلکسی اس ۹:

ویژگی امنیتی جذابی در اس ۹ به چشم می‌خورد که اسکن هوشمند نام دارد. اسکن هوشمند از ترکیب تشخیص چهره و عنبیه استفاده می‌کند تا هیچ موقعیتی نتواند جلوی شناسایی گوشی را بگیرد. اگر زیر نور زیاد باشید از تشخیص چهره استفاده می‌شود و اگر در نور کم باشید تشخیص عنبیه است که به کمک گوشی می‌آید تا بتواند چهره کاربر و کاربر را شناسایی و قفل دستگاه را باز کند.

دوربین گلکسی اس ۹:

دوربینی که برای گلکسی اس ناین استفاده شده تک لنزی است لنزی که در قاب پشتی قرار دارد سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد و به OIS و پیکسل‌های دوتایی برای فوکوس سریع‌تر مجهز شده یکی از ویژگی‌های جذاب و جدید این لنز اندازه دهانه دیافراگم متغیر آن است که از f/1.5 تا f/2.4 قابلیت تغییر پذیری دارد.

دوربین گلکسی اس 9

این تغییر پذیری به صورت کاملا فیزیکی است و همین سبب می‌شود در نور کم دهانه دیافراگم باز شده و نور بیشتری وارد سنسور شود. دوربین سلفی که در قاب جلوی گوشی قرار گرفته سنسور ۸ مگاپیکسلی با اندازه دهانه دیافراگم f/1.7 دارد؛ این دوربین به HDR خودکار مجهز است و در نور کم عکس‌های روشن‌تر با جزئیات بیشتر تهیه شود.

جمع بندی:

گوشی سامسونگ گلکسی S9 سخت‌افزار و نرم افزار قدرتمندی دارد طراحی این گوشی بسیار شیک است و کیفیت بالای صفحه‌نمایش آن را یک سر و گردن از رقبایش بالاتر نگه داشته علاوه بر این اندازه بسیار جمع و جوری که برای این گوشی در نظر گرفته شده آن را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای کسانی تبدیل کرده که از دست گرفتن و کار کردن و حمل و نقل گوشی‌های بزرگ پرهیز می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Mobile Phone-Samsung

مشخصات

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
نوع سیم کارت
نانو سیم
ابعاد
8.5 × 68.7 × 147.7 میلی‌متر
وزن
163 گرم
ساختار بدنه
فلزی
تراشه
Exynos 9810 Octa
نوع پردازنده
64 بیت
پردازنده ‌ی گرافیکی
Mali-G72 MP18
حافظه داخلی
64 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
MicroSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
فناوری صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
5.8 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440 × 2960 پیکسل
تراکم پیکسلی
570 پیکسل بر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شبکه های ارتباطی
2G 3G 4G
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
بلوتوث
5.0، A2DP، LE، aptX
فن‌آوری مکان‌یابی
A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO
دوربین اصلی
یک گانه
رزولوشن دوربین
12MP
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
ثبت اطلاعات مکانی، ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، تشخیص لبخند، HDR خودکار، پانوراما
فلاش
فلاش یک گانه | LED Flash
فیلمبرداری
فیلم برداری 2160p با سرعت 60 فریم در ثانیه، 720p با سرعت 960 فریم در ثانیه
دوربین سلفی (دوربین جلو)
8MP
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android OS
نسخه سیستم عامل
اندروید ۸.۰ اوریو
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
حس‌گرها
اثر انگشت، شتاب سنج، عنبیه، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما، فشارسنج، ضربان قلب، spo2
حسگر اثر انگشت
دارد
مشخصات باتری
3000 میلی آمپر ساعت
باتری قابل تعویض
غیر قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
اقلام همراه محصول
شارژر. کابل USB . دفترچه راهنما. هندزفری
sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

مشخصات فیزیکی

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
نوع سیم کارت
نانو سیم
ابعاد
8.5 × 68.7 × 147.7 میلی‌متر
وزن
163 گرم
ساختار بدنه
فلزی

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
فناوری صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
5.8 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440 × 2960 پیکسل
تراکم پیکسلی
570 پیکسل بر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

پردازنده

تراشه
Exynos 9810 Octa
نوع پردازنده
64 بیت

حافظه داخلی (هارد دیسک)

حافظه داخلی
64 گیگابایت

کارت گرافیک

پردازنده ‌ی گرافیکی
Mali-G72 MP18

پورت ها و اتصالات

پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
MicroSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
شبکه های ارتباطی
2G 3G 4G
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
بلوتوث
5.0، A2DP، LE، aptX

امکانات

فن‌آوری مکان‌یابی
A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO
دوربین اصلی
یک گانه
رزولوشن دوربین
12MP
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
ثبت اطلاعات مکانی، ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، تشخیص لبخند، HDR خودکار، پانوراما
دوربین سلفی (دوربین جلو)
8MP
حسگر اثر انگشت

سایر ویژگی‌ها

فلاش
فلاش یک گانه | LED Flash
فیلمبرداری
فیلم برداری 2160p با سرعت 60 فریم در ثانیه، 720p با سرعت 960 فریم در ثانیه
بلندگو
سیستم عامل
Android OS
نسخه سیستم عامل
اندروید ۸.۰ اوریو
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
حس‌گرها
اثر انگشت، شتاب سنج، عنبیه، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما، فشارسنج، ضربان قلب، spo2
مشخصات باتری
3000 میلی آمپر ساعت
باتری قابل تعویض
غیر قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
اقلام همراه محصول
شارژر. کابل USB . دفترچه راهنما. هندزفری

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد